» »

Empire: Total War

Empire: Total War

1 2 3
4
5

Berserker ::

Ja alien3001 za mene so pomebne, ker doda večji čar realnosti če jih ni al jih neznajo delat ali so preleni zato. Ej miteq kakšna je kaj evropska mapa ? Je dosti mest in provinc ? Koliko je frakcij različnih ?

Evil mind ::

Tukaj je link do celotnega zemljevida Klik

Berserker ::

Uh kako je malo mest pa provinc, francija je kr v eni pokrajini pa turčija ? To pol sploh ni tak vredi ko enrat francozom vzameš mesto pa takoj cepnejo. Pol bom pa kr pri medievalu in rome ostal pa bom kaneje malo probal empire te ladjevske pa custum land battle.

miteq ::

Francozi imajo polno ozemelj na drugi strani Atlantika. Sicer pa je v provinci več mest, tako da lahko zavzemaš tista, preden zavzameš glavno mesto.

-luka-91- ::

a se da države gospodarsko zlomiti? Preden se jih zavzame seveda.

Berserker ::

Aha to bi blo fajn da bi kakšno krizo sprožil pri sovražnikih, no na nek način se da če AI ustvari preveč vojske ti pa blokiraš pristanišča ali redno oblegaš splh če ima AI manjša mesta, recimo zdaj igram MTW2 pa sem z nemci milanu vzel vsa mesta v italiji ostala mu je samo neka trdnjava ki pa ni kaj extra donosna z davki sploh če imaš 15 enot, no tak AI je listo onesposobljen in ne napada. Aja danes sem bil v BB v mariboru pa sem čisto razočaran da se igre sploh nimajo , matr smo zaostali za drugimi, eni igro že igrajo ti pa igre sploh nemoreš kupit ker je še nimajo.

nejko8 ::

Krize sprožaš lahko enako kot prej; če si drugačne vere kot nasprotnik mu pač pošlješ duhovnika da preobrača rajo v tvojo vero, poleg tega ima vsaka regija sedaj poleg glavnega mesta še cca 1 do 5 dodatnih mest v regiji ki se sproti razvijajo, ki jih lahko zasedeš, ter s tem povzročaš nered sovražniku.

Moje nove ugotovitve v igri: težavnost Very Hard/ Very Hard je precej težja kot v prejšnjih Total War-ih, vendar ne v smislu naprednosti AI, ampak preprosto v "goljfanju računalnika", da podkrepim s primeri:

bitka: 1 moja enota Line Infantry proti 1 sovražnikovi enoti Line infantry, sam se branim pred napadalcem (moji vojaki cepajo v vsakem njihovem "salvu" kot muhe, jaz mu jih ubijem vsakič le par).....in sovražnik ni imel nobenih tehnologij kot je platon fireing in podobne....

campaign map: igram Prusijo, v vojni s poljsko in njihovim protektoratom Courland, pridem z nekoliko manjšo vojsko v Courland (1 sama regija, glavno mesto zelo nerazvito), tam me pričaka polna vojska ( ene 8 line infantry-a, ene 6 enot konjenikov, nekaj enot milice, 3 enote topništva in general), moti me to predvsem to, da taka majhna nerazvita državica - protektorat (torej pol svojega prihodka tako ali tako podari Poljski), lahko vzdržuje oziroma sploh novači tako veliko vojsko.... enako zadevo sem doživel že prej pri Saški (Saxony). Igralec z eno samo regijo ne bo mogel nikoli vzdrževati take vojske, ali pa bo kmalu v finančnem minusu.

Take nerealne stvari mi resno dopi*****!

Rokomah ::

Krize sprožaš lahko enako kot prej; če si drugačne vere kot nasprotnik mu pač pošlješ duhovnika da preobrača rajo v tvojo vero, poleg tega ima vsaka regija sedaj poleg glavnega mesta še cca 1 do 5 dodatnih mest v regiji ki se sproti razvijajo, ki jih lahko zasedeš, ter s tem povzročaš nered sovražniku.

Moje nove ugotovitve v igri: težavnost Very Hard/ Very Hard je precej težja kot v prejšnjih Total War-ih, vendar ne v smislu naprednosti AI, ampak preprosto v "goljfanju računalnika", da podkrepim s primeri:

bitka: 1 moja enota Line Infantry proti 1 sovražnikovi enoti Line infantry, sam se branim pred napadalcem (moji vojaki cepajo v vsakem njihovem "salvu" kot muhe, jaz mu jih ubijem vsakič le par).....in sovražnik ni imel nobenih tehnologij kot je platon fireing in podobne....

campaign map: igram Prusijo, v vojni s poljsko in njihovim protektoratom Courland, pridem z nekoliko manjšo vojsko v Courland (1 sama regija, glavno mesto zelo nerazvito), tam me pričaka polna vojska ( ene 8 line infantry-a, ene 6 enot konjenikov, nekaj enot milice, 3 enote topništva in general), moti me to predvsem to, da taka majhna nerazvita državica - protektorat (torej pol svojega prihodka tako ali tako podari Poljski), lahko vzdržuje oziroma sploh novači tako veliko vojsko.... enako zadevo sem doživel že prej pri Saški (Saxony). Igralec z eno samo regijo ne bo mogel nikoli vzdrževati take vojske, ali pa bo kmalu v finančnem minusu.

Take nerealne stvari mi resno dopi*****!


AI v igrah ni, vse temelji izključno na bolj ali manj goljufanja računalnika proti tebi, odvisno kakšno težavnost izbereš :))) Empire Total War ni pri tem nobena izjema.
Žal v trenutnem dojemanju tehnologije, še ne zmoremo in ne znamo napisati takšne računalniške kode, ki bi se podrazumevala kot AI, torej ne moremo pričakovati, da se bodo vojakci v bolj težji stopnji, bolj spretno ali bolj "pametno" bojevali. Računalnik enostavno goljufa, recimo, kot je zgoraj napisan primer, tako, da poveča verjetnost zadevanja (killanja) nasprotnikov in, drugi primer, da enostavno (nelogično) nabije število tvojih nasprotnikov, čeprav jih po vseh zakonitostih niti slučajno nebi smelo biti toliko.

Berserker ::

AI pri total war seriji ni bil nek problem, edino kaj je naredil včasih narobe AI je to da včasih na tvojih 10 enot pošlje v naprej eno samo, ali pa da je bojna črta preveč razširjena in zelo tanka(no v medieval 2 so nekako poravli), namesto da bi se sovražnik nekako enako dolgo tebi postavil. AI se pač ni tak fejst napredoval da bi zmogel kaj sam, za mene je ži napredno če se te AI boji ko imaš premoč in vsi sklepajo zveze ali pa da te ne oblega z precej manjšo vojsko, lep primer je bil tudi to ko si imel na obzidju lokostrelce se je AI takoj odmaknila vstran.

Evil mind ::

Kako se odklene nove factione za kampanjo? Če se sploh da...

ABX ::

Krize sprožaš lahko enako kot prej; če si drugačne vere kot nasprotnik mu pač pošlješ duhovnika da preobrača rajo v tvojo vero, poleg tega ima vsaka regija sedaj poleg glavnega mesta še cca 1 do 5 dodatnih mest v regiji ki se sproti razvijajo, ki jih lahko zasedeš, ter s tem povzročaš nered sovražniku.

Moje nove ugotovitve v igri: težavnost Very Hard/ Very Hard je precej težja kot v prejšnjih Total War-ih, vendar ne v smislu naprednosti AI, ampak preprosto v "goljfanju računalnika", da podkrepim s primeri:

bitka: 1 moja enota Line Infantry proti 1 sovražnikovi enoti Line infantry, sam se branim pred napadalcem (moji vojaki cepajo v vsakem njihovem "salvu" kot muhe, jaz mu jih ubijem vsakič le par).....in sovražnik ni imel nobenih tehnologij kot je platon fireing in podobne....

campaign map: igram Prusijo, v vojni s poljsko in njihovim protektoratom Courland, pridem z nekoliko manjšo vojsko v Courland (1 sama regija, glavno mesto zelo nerazvito), tam me pričaka polna vojska ( ene 8 line infantry-a, ene 6 enot konjenikov, nekaj enot milice, 3 enote topništva in general), moti me to predvsem to, da taka majhna nerazvita državica - protektorat (torej pol svojega prihodka tako ali tako podari Poljski), lahko vzdržuje oziroma sploh novači tako veliko vojsko.... enako zadevo sem doživel že prej pri Saški (Saxony). Igralec z eno samo regijo ne bo mogel nikoli vzdrževati take vojske, ali pa bo kmalu v finančnem minusu.

Take nerealne stvari mi resno dopi*****!


AI v igrah ni, vse temelji izključno na bolj ali manj goljufanja računalnika proti tebi, odvisno kakšno težavnost izbereš :))) Empire Total War ni pri tem nobena izjema.
Žal v trenutnem dojemanju tehnologije, še ne zmoremo in ne znamo napisati takšne računalniške kode, ki bi se podrazumevala kot AI, torej ne moremo pričakovati, da se bodo vojakci v bolj težji stopnji, bolj spretno ali bolj "pametno" bojevali. Računalnik enostavno goljufa, recimo, kot je zgoraj napisan primer, tako, da poveča verjetnost zadevanja (killanja) nasprotnikov in, drugi primer, da enostavno (nelogično) nabije število tvojih nasprotnikov, čeprav jih po vseh zakonitostih niti slučajno nebi smelo biti toliko.


Meni je všeč pristop AI in težavnost pri Civilization 3 in 4. AI je vedno isto pametna (kolikor se pač da) težavnost pa ureja dodatne bonuse ali maluse.

ETW je malo boga na tem področju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Berserker ::

Kako se odklene nove factione za kampanjo? Če se sploh da...


Ja tako kot pri prejšnih TW premagaj nasprotno frakcijo ali pa dokončaj nalogo da moraš zavzet 15 pokrajin in uničit določeno frakcijo.

miteq ::

Kako se odklene nove factione za kampanjo? Če se sploh da...


Ja tako kot pri prejšnih TW premagaj nasprotno frakcijo ali pa dokončaj nalogo da moraš zavzet 15 pokrajin in uničit določeno frakcijo.


You wish. Ni novih factions za odklenit.

imallears ::

Končno lahk še js normaln igram Empire:TW. Je blo treba mal ornk navit komp.

Men gre tud na živce k računalnik tako goljufa, pa ne sam z vojsko, tud pr tehnologiji. Zanima me pa, kako kaj researchate, pa kakšna mesta gradite, ko se razvijejo.

Js spilam sam s Prusijo do zdej, pa je leto 1741, pa mam use do Francije, do Rima, do Turkov pa do Rusov. Na 3. težavnostni.

Pa kva je fora tiste revolucije, k se pojav od clamour for reform. Če zbereš tiste kekce k b rad republiko tko ne morš zmagat. A dobivas skos nove enote pol k se ti prdruzjo al kak? Morš samo prestolnico zavzet, da dobis ostalo pod kontrolo? A lahko na miren način spremeniš v republiko?

A požigate kej mesta za sabo? Js nism se nobenga. Mogoče bo treba proti Rusom kej vmes pustit.

Diplomacija je krneki,... Vsi so neki v vojni, tepejo se pa nč. S švedi sm ze ene 15 let v vojni pa niti 1 ladje al pa vojaka niso poslal.

Lohk kake poboje organiziraš, da mi folk ne bo uporov delal več po provincah? Bi rad pocen skoz pršu.

Aja, dnarja mam 500 enot. Mam pa skor use researchan, sam k je tolk provinc pa skos akcija(bo konc cez ene 3 turne k zadne poljake zjebem k goljufajo), da nimam upgradean dost. KOK NEJ DNAR DOBIM?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: imallears ()

Berserker ::

Ni novih frakcij za odklenit ? potem bo pa treba počakat na kakšen patch.

ABX ::

Ni novih frakcij za odklenit ? potem bo pa treba počakat na kakšen patch.


Evo:
http://www.twcenter.net/forums/showthre...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Berserker ::

Uh kaj avganistan tudi je not ker velik spisek držav in premalo provinc.

Berserker ::

Evo zdaj sem si kupil danes že imajo v mb, no da povem da je grafika pa raznolikost oklja kr pestra, igrat sem začel road to i.... istočasno sem pa začel z grand champaig z britanijo sicer pa me tak zanima z katero državo se najbolj splača it na začetku igrat , ker povečini imajo vse neke dalnje province v ameriki,jaz pa bi svoje ozemlje imel na kupu dve provinci za začetek.

ABX ::

Dobro vojsko lahko imaš če ti ekonomija dela.

V Indiji in Amerikah je veliko denarja.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Berserker ::

Ja zdaj sem šel z prusijo, ker moraš nadgrajevat tehnološko drevo za grajenje novih stavb in ker med tem časom nič ne gradiš ostane dovolj denarja, napadel sem saxonij in s tem sprožil vojno z poljsko. Po začetnih zmagah bom boja vajene enote poslal na neko drugo nemško državo da dobim pokrajine, upam da me dobena sila nebo medtem napadla. Aja mene zanima če je topove treba tudi nadgrajevat ker ko zadanejo v gručo naredi bolj malo škode, pa kako nadgradit moč vojakom da bodo streli v salvah močnejši torej da pobijejo več sovražnikov, pa kako bi nadgradil getlemana da bi zmagoval na duelih ker so mi trije umrli eden zaradi ran, drugi je bil ustreljen med begom treji pa je med sablanjem fasal naboj, to je se zadnje vprašanje, kje lahko zamenjam kralja ali pa vspostavim republiko?
Aja pa kolonije se mi zdijo samo potrata časa ker ti zaradi odaljenosti šepa vojaška moč ali pa zaradi piratov slabi ladjevje. Pa islandija ne obstaja kot frakcija vrjetno si mislil na norveško, sicer pa me čudi veliko število frakcij kljub dobremu poznavanju zgodovine in geografije nekaterih držav sploh tistih manjših ne poznam.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

Aja pa nekaj še očitno so od dema do orginala res popravili napake pri animacijah polnjenje pušk in topov da se ta ne prelivajo več kot v demu. Sam nerazumem v tistem road to i. ti vojaki streljajo vse od tretje bojne vrste ali četrte pri grand champaign pa ustreli samo prva.

laught ::

Ma ja demo je res fail,celotna verzija je dost boljša,in dopolnjena.

Kiborg ::

Ima še kdo težavo da se mu igra sesuje sredi bitke? Pač igram in se igra preprosto ustavi, računalnik postane povsem neodziven in ga moram resetirati. Še nikoli se mi ni sesula v poteznem delu. Pa tudi enote med bitko se obnašajo izrazito nedisciplinirano. Dam jim ukaz da napadejo nasprotnika in kar stojijo in čakajo, to je predvsem značilno za pehoto.

nejko8 ::

Tut men se je kdaj pa kdaj sesula v bitki, vendar od 10. 3. , ko je bil izdan popravek dela vredu.

Drgač pa so se že začeli pojavljati modi za ETW. Več tu

med drugim je opisan postopek kako lahko narediš enoto z 1200 vojaki :D KLIK

in prvi večji mod znanega moderja Darth Vader-ja KLIK

Berserker ::

Meni se tudi sesuje dobim white screen ko grem v bitko IMAM PA ORGINAL da ne bo kakšnih bednih komentarjev. No račinalnik je kasneje le še za reset ali tab + alt.. Samo včasih je čudno vsseskup danes igram pa je v igri kr nekaj štekalo pa sem imel samo 5 enot sovražnik tu nekje, no kasneje grem ven in grem ponovno igrat še z večjim številom enot pa mi dela normalno.

http://www.twcenter.net/forums/showthre...

Mod za vse frakcije.

Zgodovina sprememb…

nejko8 ::

Kiborg & tr33k
kašne mata pa PC konfiguracije? nestabilen (preveč navit) cpu ali gpu mogoče?
spomnil sem se še, da se mi je 2x zgodilo da mi je loadalo v battle view, in ko je zloudalo, se mi je pokazal bel zaslon in sporočilo v smislu "video memory out of resources" al neki tacga, vendar to je problem ati grafičnih kartic in crossfireja. Naj še omenim da mi Antialising ne dela normalno, oziroma so stavbe z vklopjenim polne nekih črnih pikic :D, mam zadnje driverje 9.3, z prejšnjimi 9.2 pa so bile te pikice modre. vendar je za te probleme najbrž kriv Ati.

Zanima me še ko sta inštalirala igro, vaju je Steam oziroma inštalcijski program kaj vprašal kam bi jo namestila (directory fora). Mene namreč ni in mi jo je inštaliral kar v neko pod-podmapo Steam-a. Imam original seveda. To me precej moti, če ne zrd drugega že zrd estetskega vidika (imam posebno particijo za igre in jih hočem imet točno tam po mapah z imeni ki jih določim/ustvarim sam) :D

Berserker ::

Jaz imam ati radeon hd 4850 1gb, 2gb rama procesor q6600 quad 2,4 ghz , vse imam na hight pa enote so na 160.
Igram že tak dva tedna čo dve uri ko imam čas, pa mi je dvakrat naredilo white screen. Sem imel enkrat v eni bitki čudne barve travo druga nisem opazil da je narobe. Steam sem jaz posnel že prej na disk D in tja se mi je tudi ta igra posnela v steam apps mapo. Igre še nisem updejtal razen steam je prej pred vstopom nekaj istaliral ali nalagal. Vrjetno se tudi tja posnamejo vse igre ki imajo podporo steamu recimo dawn of war 2.
Jaz čakam na kakšen napoleonov dodatek kej jim vrjetno mnogi to zamerijo da so izpustili tiste čase ki so se zgodili 10 let po končanju ETW in tudi večino bitk sej v 18 st. ni blo nevem kakih hudih vojn.

nejko8 ::

Zgleda da bo krivec kar grafična kartica.

Steam je tudi meni tja naložil igro, vendar mi to nič ne diši. Drgač pa steam sam nalaga popravke za igre ja.

Da v 18. stol. ni bilo velikih vojn ne bo držalo; 7 letna vojna(1756–1763), vojna za ameriško neodvisnost (1775–1783), velika severna vojna (Švedska - Rusija; 1700-1721), Francoske in indijanske vojne (1754–1763), obdobje piratstva ipd.
Je pa res da bi lahko dodali še Napoleonove vojne.
Mene moti pri špilu to da si še vedno omejen originalno na 160 vojakov na enoto, kar znese max okoli 20x160 = 3200 vojakov na vojsko... kar je izredno malo, v realnosti je poveljeval Frederik II več kot 25 000 možem v bitkah...igra je bila tako propagirana, da sem pričakoval oh in sploh, dobil pa sem nič drugega kot izboljšan M: TW 2 v 18. stoletju. Uglavnem velika pričakovanja in pristanek na realnih trdih tleh :D

Berserker ::

Ja ampak doba od teh vojn ni bla tak huda kot napoleonove bitke , ej žal bi tudi jaz videl recimo v total war bitke do 100000 mož ampak igra ima že izboljšano grafiko kar dodatno pripomore k zahtevnosti kaj šele tako veliko število mož, total war ima menda met strategijami največ vojakov na bojišču. Oziroma obstaja mod ki poveča enote na 1200 mož.

Kiborg ::

Hm, še eno vprašanje... a se sploh da porušiti trdnjavo? Sem jo napadel streljal z topovi nanjo kot nor pa niti vrat niso porušili. Na koncu sem napadel s vrvmi in postrelil vse kar je migal.

Berserker ::

Ja pač daš z miško na obstreljevani del pa more pisat odstotek poškodb, ko pride do 100 se zruši. Res pa je da je rušenje nasploh slabše kot pri medieval kjer je skoraj za vsak katapultni iztrelek poškodovalo hišo ali trdnjavo na različnih mestih isto rpi rome amo da je tam malo slabše. Sem pričakoval da se bodo krogle delale vsa kakšen kratek ampak se ob iztrelku nič ne pozna.

Zgodovina sprememb…

Kiborg ::

Ni samo to zdi se mi da so krogle mnogo manj natančne in naredijo manj škode kot v Rome ali Medieval 2.

Berserker ::

Ja točno tak, vem da so krogle na začtku za pehoto skoraj neučinkovite če ubijejo dva do tri vojake pa če se mogoče odbije še kakšnega, upam da če tehnologijo razviješ da potem dobiš bolj explozivne kugle, sicer imaš za pehoto kanister round ampak je ta neučinkovit ker ne zadene ničesar ali pa ubije par vojaov čeprav bi moral takoj ubit vsaj 20 vojakov. Je pa kul to tehnološko drevo, recimo na začetku line infarty strelja samo prva vrsta pa še to vsak po svoje in komaj ubije par vojakov, po razvitem vojaškem področju vojaki enotno ustrelijo v salvi skupaj nabijajo, najprej strelja prva vrsta potem druga in zatem tretja na tak način takoj ubijejo 20 sovražnikov ali pa še več nevem če ima rank oz. izkušnje kaj vpliva na večjo ognjeno moč. Izkušenim line infarty z bajoneti se sploh ni treba bat konjenice, me pa zanima nekaj jaz imam line infarty po 160 vojakov nakar se mi pojavi avstrija z isto enoto le da ima ta po 200 mož kako bi jaz ustvaril več mož ?

nejko8 ::

Avstrija in mislim da še nekatere druge države imajo na nastavitvi "unit size ultra" 200 mož na enoto line infantry-a avtomatično, vendar se mi zdi da imajo zato nekoliko slabše statse kot line infantry drugih narodov.
Drgač pa se tudi meni zdi da altilerija povzroči precej majhno škodo, razen s canister shotom in sharpnel shotom. Nasploh je natančnost porazna, se mi zdi da topovi nimajo neke dovolj velike vloge v igri, vsaj ne take kot so jo že imeli v tistem času v realnosti...dober prikaz tega je npr. obleganje trdnjave v filmu poslednji mohikanec

Berserker ::

Ja ali pa patriot
http://www.imdb.com/find?s=all&q=patrio...
je imel še kar soliden prikaz bojevanja v tistih časih, edino noro se mi zdi da so američani počakali da jih prvo britanci postreljajo šele kasneje jurišajo na njih. Je pa fora ko se topovski iztrelek kotali pa pri majhni hitrosti kr tak enemu utrga nogo.

janko5213 ::

Meni je najboljsi iz te serije Rome total war pa njegov dodatek BARBARIAN INVASION.Tut ce je slabsa grafika pa manj dodelan campaining.

-luka-91- ::

če bi rome total war dobil še ladijske bitke bi bla to čista zmaga. Edin kar me je ev rome total war zmotil je blo dejstvo, da si lahko z balistami podrl katerokoli obzidje. To se mi je pa zamerl.

Berserker ::

Aja z balistami ? Dvomim da je šlo z balistami podret obzidje jaz sem šel takoj preverit pa ne gre, je pa precej boljše z modi igrat kot z navadno verzijo.

-luka-91- ::

kaj če bi o tem diskutiral v kakšni drugi temi. mene drugače zanima katera država je v empire total war najboljša za začetnike? Mal sm gledu pa švedska še najboljš zgleda.

Berserker ::

Ne najboljša je prusija kr ima najmanj ozemlja in najboljši položaj za napad na druge.

nejko8 ::

mene je pri Rome: TW motilo to, da so vsi vojaki v enoti enako opremljeni (enak oklep, enak napis na ščitu itd.), nekaj kar je za tiste čase praktično nemogoče. Ta dejavnik mi naredi špil precej monoton.
Zaradi tega komaj čakam da izide mod Europa barbarorum II za M2: TW. Antična doba za M2: TW engine! Link: http://www.twcenter.net/forums/showthre...

Berserker ::

Lepo ampak se ti vprašaš kakšne zahteve bi igra potrebovala leta 2004 ko je izšel RTW da bi bli vsi vojaki različni, animacije in to pri številkah 4000 mož pa še sovražnikovih 4000 mož meni še zdaj RTW tu pa tam zašteka ali pa imam 20 fps-jov ko so vse enote na 240 mož. No sej še nekatere rts ko imaš precej manj vojakov imajo isto oblečene vojake. Itak so rimljani imeli enako vse legionarje enako opremljene in oblečene. Pri grkih so itak meli vsi naprsi oklep, okrogli ščit, čelado skoraj isto. Tak da bi bilo bolj moteče za medieval kot za rome. Mene je pa sicer motilo da so skoraj vse oblike hoplitov bojujejo v formaciji falanga , falango so imeli makedonci in ne grki. Upam da se bodo lotili rome total war 2 z ladjevskimi bitkami pa da bodo šli še mal bolj v zgodovino. No meni je empire tw postal že brezvezen ker mi je res bedno gledat kako se dve skupini pokata med seboj, sem šel kr nazaj na rome.
Aja pa tale europa barbarorum mod ima sploh boljše zmodelirano mapo pa precej enot. Pa še prekleto hardcore je xD.

Zgodovina sprememb…

janko5213 ::

men so tabuls igrce v katerih je kak ww2 al pa ww1.Sam ce bi to nardil v tej seriji nevem ce bi lih uspelo.Saj ce bi ble mape take kot v ostalih total warih potem bi folk kr cew cas umiru.Saj na mapah prakticno ni skrivalisc.Ce pa bi nardil po mapah kake hise al pa ka tazga bi igrca zasedla 30gb tko da...

janko5213 ::

jah men je kr neki v medieval 2 total war kr neki k skoraj vse drzave imajo iste vojaske enote.Sploh ni razlike.

nejko8 ::

V Empire: TW je raznolikost enot še veliko slabša, vse evropske države imajo praktično enak repertuar, tu pa tam se najde kakšna enota podobna line infantry z nekoliko drugačnimi oblekami in skoraj enakimi stati. Pojavljajo se edino različne oblike irregular light infanry-a, ki pa so za moje pojme povsem brezvezne...
Se vid da se jim je preveč mudil...

-luka-91- ::

sej je večina špilov katerih primarni namen je profit tko mal ''neizpiljenih''

Berserker ::

men so tabuls igrce v katerih je kak ww2 al pa ww1.Sam ce bi to nardil v tej seriji nevem ce bi lih uspelo.Saj ce bi ble mape take kot v ostalih total warih potem bi folk kr cew cas umiru.Saj na mapah prakticno ni skrivalisc.Ce pa bi nardil po mapah kake hise al pa ka tazga bi igrca zasedla 30gb tko da...


Kaj sanjaš potem pa igraj tvoj cod ala moh, TW nebo nikoli ww2 ali ww1 mogoče si v napačni temi raje pojdi igrat COH al pa cod. Medieval 2 ima precej raznolikih enot nekatere so si podobne vendar ima vsaka frakcija dovolj svojih enot tako da to ni moteče. Mogoče so v ETW vse enote si podobne vendar zato ker je v tistih časih pač prevladoval enak način bojevanja in vojskovanja med evropskimi državami.

nejko8 ::

Mogoče so v ETW vse enote si podobne vendar zato ker je v tistih časih pač prevladoval enak način bojevanja in vojskovanja med evropskimi državami.


kaj ima način vojskovanja z premalo različnih enot v igri? praktično nič!

Če bi se fantom pri Creative Assembly dalo, bi komot naredili še ducat različnih enot, ki bi igro popestrile. Dovolj bi bilo že razlike v oblekah, ne pa preprosto vse enako le barva drugačna: Britanija -rdeči, Prusija - črni, Francija - beli, itd.

Aja pa še: tista milica Flintlock Armed Citizens al kaj že, mi zgleda kot iz ene risanke, nič kaj realno.

nejko8 ::

Prihaja nov patch za E:TW, ki bo prinesel kar nekaj novih enot, torej raznolikost, ki jo esteti pričakujemo :), več tu: http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/53...
in tu: http://www.twcenter.net/forums/showthre...
LP

Berserker ::

Uh jaz sem kr prenehal igrat že pred mesci oziroma sem sam kak mesec igral pol mi je ratal brezveze.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Total War: Rome II (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20026704 (12684) Pipi_Karamba
»

Shogun 2: Total War (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18117782 (8525) yoco
»

Slovenska RTS liga

Oddelek: Igre
6841 (564) Pipi_Karamba
»

Medieval 2: total war

Oddelek: Igre
404361 (2706) Berserker

dobre Strategije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
589313 (7112) Tilen

Več podobnih tem