» »

Servis Telefona - nepotreni stroški

Servis Telefona - nepotreni stroški

«
1
2

Sandi204 ::

Serbus.

Jaz pa mam eno vprašanje:
Septembra nekje 26. sem na popravilo poslau Sony ericsson Xperio Play ker sem imel probleme z ekranom ker je na ekranu bila samo siva slika.
Sicer sem si res na telefon dau ICS 4.0 ampak sem na novo gor naložo originalno GB 2.3

Potem pa so mi prejšnji ponedeljek (po 40 dneh) napisali da garancija ne velja ker je bila programska oprema modificirana. Strošek zamenjave ekrana pa bi bil 276€ (ZA NOVI TELEFON SEM DAL 299€ PRED ENIM LETOM!!!).
Pa sem odgovoril nočem popravila in kdaj lahko pridem po telefon.
Pa mi je oni mojster odgovoril da morem plačati 50€ za stroške nekega servisa in potem z servisa vrnejo telefon NAREDLI PA NISO NIČ!!

Pa me zanima kaj se da nardit ker seveda nisem budalo da bi plačeval 50€ za neki servis al pa 276€ za popravilo ekrana ker je telefon vredn 150€ (danes dobim xperio play novo za 200€).

Pa me zanima če ma kdo kaki predlog da nebi plačeval neke za brezveze.

Hvala
  • poskusilo klonirati: Sandi204 ()

Silvo ::

Kater servis pa je to?
Silvo

Sandi204 ::

Telefon sn kupo v mobi svetu v maribori pa nevem kam oni pošiljajo potem na servis

lukaz ::

:D
Ja mobi svet je znan po takih "servisih". Pa si povprašal človeka kako z drugo pogramsko opremo uničiš zaslon?

francek1 ::

Ne utrujaj se z njimi, pokliči tržnega inšpektorja.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Silvo ::

Se mi je kar zdelo.
Tukaj imaš nekaj podobnih izkušenj kako tam nategujejo na vedno isto foro s temi 50€:

http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
http://tabla.mobile.si/ubbthreads.php/u...
http://slo-android.si/forum/viewtopic.p...
http://www.vijavaja.com/forum/forum_izp...
Silvo

Sandi204 ::

Nisem povpraso nic ker mu nisem nic vec odgovorajal na mail.
Ja samo a se nena garancija na vse uniči z tem?

Kaj pa naj rečem inšpektorju :SS

Sandi204 ::

Nisem povpraso nic ker mu nisem nic vec odgovorajal na mail.
Ja samo a se nena garancija na vse uniči z tem?
Na internetu sn sicer prebral da naj bi žička spustila ker je telefon na slide in da se pr xperiji play dostikrat zgodi.
Tak da po moji logiki nebi smelo met veze z programsko opremo.
Kaj pa naj rečem inšpektorju :SS

francek1 ::

O stroških popravila bi te moral serviser obvestit vnaprej, če gre za garancijsko obdobje.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Sandi204 ::

Ne.
Če računajo stroške servisa - to je samo pregled telefona zakaj ne deluje.

Silvo ::

To je njihov ustaljen biznis baje,evo iz še enega foruma:
"Če vam morebiti aparat ne bo deloval,četudi še v garanciji
vam ne bodo hoteli poslati na popravilo aparata in našli vsako prasko
ali razlog,ker imajo samo stoške pri pošiljanju od katerih nimajo nič,
katerih se izogibajo ter vam tako zelo radi zaračunali
50€ stroškov za pregled,kar je več kot provizija ki jo imajo pri prodaji novega telefona
Evo novi biznis [popravljeno: žaljiva beseda za Rome] iz MOBISVETA...

Upam sem komu pomagala pri nakupu!!! "
Silvo

Sandi204 ::

Cjo..
Hvala si pomagala
Torej jim lahko telefon kar prepustim?
Al bi se mogo razburit pa zahtevati telefon nazah, to je konec koncov moja lastnina

cekr ::

Telefon ti morajo dati nazaj. Je tvoj.
Za ceno posega bi te morali obvestit vnaprej.

Da je crknil ekran, je malo bolano.

Če ne boš ukrepal, bodo telefon usposobili in bo šel naprej.

Lahko pa prijaviš na Mobitel oz. tvojemu ponudniku, da telefon zablokirajo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

lukaz ::

A res? Na podlagi česa pa lahko oni prodajo tvojo lastnino?

Sandi204 ::

Bom jih vprašo zakaj niso obvestilo da bo treba plačat :(

PINki ::

Se ne bi zgodilo prvič. Jaz sem v Mobihouse-u imel na garancijskem popravilu nokio 5800 in so jo šalabajzerji naprej prodali, meni pa rekli, da se ga ni dalo popraviti in so mi ponujali neke njihove ostale aparate.

No, ta moj bivši telefon je pa kupil kolega in sva čisto po naključju ugotovila, da je dejansko bil moj, ker je imel še moje mp3 komade na SD kartici. Kasneje pa tudi po IMEI številki.

Res bolano...

misek ::

Malce offtopic: Sem pred leti dal na servis v popravilo videorekorder vendar nisem bil prepričan, ali se ga sploh splača popraviti. So me na servisu lepo opozorili da bo pregled stal neki znesek s čimer sem se strinjal. Po pregledu pa bi se odločil za popravilo ali ne. Vendar so kasneje zadevo takoj popravili brez moje privolitve. Seveda je cena popravila bila pretirana proti novi napravi. Ker se s tem nisem strinjal so želeli, da napravo vrnejo v prvotno stanje, jaz pa plačam samo pregled. Seveda se s tem tudi nisem strinjal in sem jim napravo kar pustil na servisu. Še čez 2 leti so me klicali ali ga pridem iskati.

Sandi204 ::

@misek ravno taki primer je moj ker hocejo stroske pregleda
Če nebodo dali nazaj jim bom mogo telefon tam pustit
Pa je šlo 300€ ..

Sandi204 ::

Evo še slika če koga zanima
LEVO: odgovor z servisa DESNO: moj telefon in problem ekrana

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sandi204 ()

;-) ::

Skregaj se za telefon in naredi tak da bo ostal tam da ga bojo prodali, nato idi na policijo in prijavi ukraden telefon !

Sandi204 ::

Tud to ni slaba ideja ;)
A je to kej za plačat če prijaviš na policijo pa da ti poiščejo telefon

KoMar- ::

Ja, policijo se plačuje med drugim iz davkov ;)

;-) ::

Nič nerabiš plačat, v trgovini samo naredi sceno pa se skregaj...naj ga gre kupit kak tvoj kolega ko bo na prodaj, potem pa prijava da so ti tam pa tam ukradli telefon, ti pa imaš račun itd. Kolega ga gre lastnoročno izročit, saj ga je kupil v "dobri veri" potem pa jih jebi, super reklama bo!

basket ::

Ravno 3 dni nazaj je bil članek o tem, tako da si pomagaj tudi s tem. Bodi vztrajen in odločen in se posluži vseh razpoložljivih informacij in pomoči, naj ti ne bo nerodno obrnit se na različne institucije itd.

kixs ::

Sandi204 je izjavil:

Telefon sn kupo v mobi svetu v maribori pa nevem kam oni pošiljajo potem na servis


So te klicali iz servisa ali trgovine?

Sem ze slisal, da recejo, da se nekaj ne da ali pa da je noro drago in stranka kar pusti robo... oni to popravijo pod garancijo in prodajo naprej... cisti dobicek in cista goljufija.

Vsekakor naj ti vrnejo telefon v stanju kot si ga dal in naj nehajo zajebavat z nekimi stroski. Kot berem po netu, Sony dolocene strojne napake popravi v garanciji tudi, ce je bil telefon programsko modificiran. Vsaj za ekran bi ga tezko s programsko modifikacijo pokvaril. Drugo je kaksen CPU/plosca, ce bi ga navijal.

Po moje te hocejo nategnit.

Dr_M ::

No, meni so bile te mariborske trgovine s "sivim" uvozom vedno sumljive.
Seveda mobisvet ni edina.

lukaz ::

Sandi204 je izjavil:

Tud to ni slaba ideja ;)
A je to kej za plačat če prijaviš na policijo pa da ti poiščejo telefon

Za začetek lepo pokliči urad za varstvo potrošnikov in jih povprašaj za mnenje. Po tem pokliči Mobisvet in jim povej katere člene zakonodaje kršijo. Če bodo kompliciral povej da se bo obrnil na tržni inšpektorat. Če bodo še vedno kompliciral se lepo poslovi in pokliči inšpektorat.

[ Odstranjen odgovor na izbrisano sporočilo --moderator ]

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

Invictus ::

Kar se tiče plačila ...

Sicer je primer iz avto sveta, ampak mogoče drži tudi tukaj.

Servis ti ne more zadrževat privatne lastnine. Četudi nisi plačal računa. Oni ti izdajo račun, ti dobiš svojo napravo nazaj in to je to. Pogoj za izročitev naprave ni plačilo računa, ker je naprava tvoja. Če pa ne boš plačal računa, imajo pa potem oni možnost standardnih postopkov izterjave.

Drug primer je, če je naprava v lasti podjetja. Takrat ti lahko zadržijo napravo dokler podjetje ne plača računa.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

draciel ::

Sandi. Ne pusti se tem nategunom in dobi telefon nazaj. Glej četudi je pokvarjen , za njega lahko dobiš še nekaj denarja...

Pokliči jih in reči da boš naredil celo pi*darijo! Če tega ti ne zmoreš, reči komu ki ve kako se stvarem streže.

Zato pa je danes tako v Sloveniji..

St235 ::

Ok, v tej zadevi so tri stvari:

1. Garancija - Ustrajaj na temu, da ti servis dokaže, da je do okvare prišlo zaradi programske okvare. V kolikor namreč ne obstaja povezave med okvaro in programsko opremo njihova logika ne zdrži. Boš pa moral verjetno to urejat najprej preko tržnega inšpektorata, drugi korak, ki se IMO finančno ne izide pa je civilna tožba.

2. Zaračunavanje pregleda - servis/trgovina ima zagotovo v svojih pogojih (splet, na prodajnem mestu, garancijskem zahtevku) zapisamo, da se v primeru neupravičene garancije plača pregled. Temu boš zelo težko oporekal. Nikakor zaračunavanje pregleda samo po sebi ni protizakonito. Edino če so tako neumni pa tega nimajo nikjer zapisanega.

3. Zadrževanje telefona - zadeva je praktično kaznjivo dejanje kraje, če ne vrnejo telefona mirno pokliči policijo. Ne glede na plačilo/neplačilo računa podjetje nima popolnoma nobene pravice zadrževat tvojo lastnino ali jo samovoljno rubiti in bodobne neumnosti. Tukaj se nimaš sploh kaj pogovarjat. Greš na lokacijo, zahtevaš aparat in če zahtevo zavrnejo pokličeš policijo in prijaviš krajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BladE_ ::

Z drugo in tretjo točko se strinjam... Glede prve točke pa... modifikacija softwera(root... karkoli že) ti izniči celotno garancijo(verjetno piše v garancijskem listu) in je za popravilo česarkoli potrebno plačati.
Akcija - Reakcija

RejZoR ::

Čeprav to izničenje celotne garancije zaradi softwara je najbolj bedasta stvar ever. Je kje kakšen dokumentiran primer, da bi drug software dejansko uničil hardware? Če odmislimo overclocking CPU-ja se mi zdi to totalen BS.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Sandi204 ::

Glede garancije pa je tak: nisem dobil nibenega garancijskega lista. Dobil sem samo račun.
Zraven tega pa so vsi papirji zraven telefona v nemščini tak da i nemorem niti pogojov garancije prebrati ker neznam nič nemško. ..

Silvo ::

Imajo napisano v svojih pogojih na spletu,vseeno pa baje raje zaračunanajo teh 50€ na lepe oči,ker
imajo več dobička,kot pri prodaji novega telefona menda...tako pravijo nategnjeni uporabniki te trgovine
Tam osebno ne bi kupil niti kamna.

http://www.mobisvet.si/privacy-policy-c...
"REKLAMACIJE NAKUPOV
Kupec pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek popravil ali zamenjal, ter ga na svoj strošek poslal kupcu nazaj. Če pa ugotovimo, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca (stik s tekočino,padec,počen ekran,nalaganje škodljivih vsebin, ...), bo prodajalec nepopravljen izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun in dodatno se mu zaračuna tudi servisni pregled v znesku 49€. POŠILJK Z ODKUPNINO IN BREZ IZPOLJNJENEGA IN PODPISANEGA SERVISNEGA LISTA (najdete ga v rubriki GARANCIJA) NE SPREJEMAMO!"
Silvo

Sandi204 ::

Točno to so men odpisali nazaj 8-O

St235 ::

BladE_ je izjavil:

Z drugo in tretjo točko se strinjam... Glede prve točke pa... modifikacija softwera(root... karkoli že) ti izniči celotno garancijo(verjetno piše v garancijskem listu) in je za popravilo česarkoli potrebno plačati.


Samo zato, ker nekaj piše v pogojih uporabe ali garancijskem listu to še ne pomeni da je res. Bistveno je da mora obstajat vzroča povezava. Tudi, če odtrgaš recimo nalepko na vijaku, ti ne zavrnejo garancije, ker je nalepka strgana ampak ker upravičeno domnevajo, da je nepooblaščena oseba šarila po aparatu in povzročila napako. Enako je pri softwareu. Zgolj zato, ker je bil telefon rootan ni zadosten razlog. Mora obstajat povezava na nastalo napako. Se pa strinjam, da je ta del neorečen in so vedno problemi. Ravno tako na tem področju ni ne vem kakšne prakse.

St235 ::

Sandi204 je izjavil:

Točno to so men odpisali nazaj 8-O


žkot že rečeno - pojdi dvignit aparat, tega ti ne smejo omejevat. Potem zahtevaj da ti račun pošljejo na dom. Vloži prijavo na TIRS in ko dobiš njihov račun ga zavrni (z dopisom). Potem pa je pač na njih če bodo šli v izvršbo. Lahko jim tudi mirno napišeš, da računa pač ne boš plačal dokler postopek na TIRS ne bo zaključen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

lukaz ::

No zdej si povedal še eno ključno zadevo. Garancijski list je v nemščini, kar je že samo po sebi kršenje zakona, saj mora vsak izdelek za prodajo v RS imeti slovenska navodila ter garancijski list. Poleg tega ti garancije ne smejo zavrniti na podlagi modificirane programske opreme, saj na garancijskem listu ni v slovenščini navedeno, da ti lahko na podlagi tega garancijo zavrnejo. Še enkrat. Pokliči jih, jim lepo razloži zadevo in če bo kakršnkoli problem se obrni na tržno inšpekcijo.

Sandi204 ::

*Garancijskega lista nisem dobil ker je mojster tam rekel da garancija velja tudi z računom
Papirji in vse pa je v nemškem jeziku :|

BladE_ ::

St235 je izjavil:

Samo zato, ker nekaj piše v pogojih uporabe ali garancijskem listu to še ne pomeni da je res. Bistveno je da mora obstajat vzroča povezava. Tudi, če odtrgaš recimo nalepko na vijaku, ti ne zavrnejo garancije, ker je nalepka strgana ampak ker upravičeno domnevajo, da je nepooblaščena oseba šarila po aparatu in povzročila napako. Enako je pri softwareu. Zgolj zato, ker je bil telefon rootan ni zadosten razlog. Mora obstajat povezava na nastalo napako. Se pa strinjam, da je ta del neorečen in so vedno problemi. Ravno tako na tem področju ni ne vem kakšne prakse.


Nikjer ni rečeno, da si uničil zadevo, če si rootal telefon... posegal si tja kamor ne smeš in se ti je garancija zavrnila... Če odtrgaš nalepko na šraufu še ne pomeni, da si telefon odpiral, spet je bil opravljen poseg, ki ne bi smel biti in se ti garancija zavrne... žal je tako...
Akcija - Reakcija

Mavrik ::

BladE_ je izjavil:

Nikjer ni rečeno, da si uničil zadevo, če si rootal telefon... posegal si tja kamor ne smeš in se ti je garancija zavrnila... Če odtrgaš nalepko na šraufu še ne pomeni, da si telefon odpiral, spet je bil opravljen poseg, ki ne bi smel biti in se ti garancija zavrne... žal je tako...


Nategunstvo servisov ni isto kot pravno predpisani pogoji garancije in zakonodaje. Po tistem mora serviser kar lepo pokazat zakaj ima tvoj poseg vpliv na okvaro.
The truth is rarely pure and never simple.

Galaxy ::

Malo bi si "sposodil" temo. In sicer, od kar sem prebral članek na Računalniških novicah, me zanima, kateri člen Evropske Direktive 199/44/ES, dostopen tukaj me brani pred mojo situacijo:

Pred nekaj meseci je na mojem Galaxy S2 "crknil" gumbek za vklop/izklop. A na žalost, ko sem ga dal na servis preko Mobitela, sem imel gor modificiran Android OS. Nato so mi čez nekaj časa sporočili, da so stornirali mojo garancijo, z razlago, da je na telefonu nepooblaščena programska oprema in je to razlog za stornacijo. Čeprav sem jim skušal dopovedati, da gumbek (fizična okvara) ni nikakor povezan z programsko opremo, so me gladko zavrnili in lahko bi rekli po domače: "J**i se". Prav tako so mi povedali, da če želim, da mi telefon popravijo, moram plačati novo matično ploščo na telefonu (170€), ker mi lahko le tako garancijo "nadaljujejo" za približno 1 leto. Seveda sem znorel, a ni pomagalo.

A doma imam račun/obvestilo o stornaciji garancije, zato razmišljam, da bi jutri šel na Mobitel in se dokončno skregal za tole garancijo: imam še račun od nepooblaščenega serviserja, ki mi je gumbek menjal (sem ga naročil preko ebay-a) - prav tako imam račun od e-bay naročila. Zanima me, ali lahko od njih zahtevam povračilo vseh mojih stroškov (popravilo, nov gumbek) in ponovno uveljavitev garancije?

Zato lepo prosim, da mi nekdo z več pravnega znanja pomaga pri moji situaciji!

lukaz ::

BladE_ je izjavil:

St235 je izjavil:

Samo zato, ker nekaj piše v pogojih uporabe ali garancijskem listu to še ne pomeni da je res. Bistveno je da mora obstajat vzroča povezava. Tudi, če odtrgaš recimo nalepko na vijaku, ti ne zavrnejo garancije, ker je nalepka strgana ampak ker upravičeno domnevajo, da je nepooblaščena oseba šarila po aparatu in povzročila napako. Enako je pri softwareu. Zgolj zato, ker je bil telefon rootan ni zadosten razlog. Mora obstajat povezava na nastalo napako. Se pa strinjam, da je ta del neorečen in so vedno problemi. Ravno tako na tem področju ni ne vem kakšne prakse.


Nikjer ni rečeno, da si uničil zadevo, če si rootal telefon... posegal si tja kamor ne smeš in se ti je garancija zavrnila... Če odtrgaš nalepko na šraufu še ne pomeni, da si telefon odpiral, spet je bil opravljen poseg, ki ne bi smel biti in se ti garancija zavrne... žal je tako...

To nima čisto nobene veze. Na garancijskem listu ni v slovenščini navedeno, da ne sme nalagati druge programske opreme. Torej mu ne morejo zavrniti garancije.

Galaxy je izjavil:

Malo bi si "sposodil" temo. In sicer, od kar sem prebral članek na Računalniških novicah, me zanima, kateri člen Evropske Direktive 199/44/ES, dostopen tukaj me brani pred mojo situacijo:

Pred nekaj meseci je na mojem Galaxy S2 "crknil" gumbek za vklop/izklop. A na žalost, ko sem ga dal na servis preko Mobitela, sem imel gor modificiran Android OS. Nato so mi čez nekaj časa sporočili, da so stornirali mojo garancijo, z razlago, da je na telefonu nepooblaščena programska oprema in je to razlog za stornacijo. Čeprav sem jim skušal dopovedati, da gumbek (fizična okvara) ni nikakor povezan z programsko opremo, so me gladko zavrnili in lahko bi rekli po domače: "J**i se". Prav tako so mi povedali, da če želim, da mi telefon popravijo, moram plačati novo matično ploščo na telefonu (170EUR), ker mi lahko le tako garancijo "nadaljujejo" za približno 1 leto. Seveda sem znorel, a ni pomagalo.

A doma imam račun/obvestilo o stornaciji garancije, zato razmišljam, da bi jutri šel na Mobitel in se dokončno skregal za tole garancijo: imam še račun od nepooblaščenega serviserja, ki mi je gumbek menjal (sem ga naročil preko ebay-a) - prav tako imam račun od e-bay naročila. Zanima me, ali lahko od njih zahtevam povračilo vseh mojih stroškov (popravilo, nov gumbek) in ponovno uveljavitev garancije?

Zato lepo prosim, da mi nekdo z več pravnega znanja pomaga pri moji situaciji!


Za začetek se lahko obrneš direkt na servis. Na mobitelu ne morejo vplivati na garancijo, saj to lahko ureja samo servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukaz ()

Galaxy ::

Za začetek se lahko obrneš direkt na servis. Na mobitelu ne morejo vplivati na garancijo, saj to lahko ureja samo servis.

Na servisu so me gladko zavrnili, zato iščem točno določen člen, ki me brani pred takimi situacijami.

lukaz ::

Sory, sem mislil, da si to samo na mobitelu urejal. Si mogoče povprašal kaj urad za varstvo potrošnikov?

Galaxy ::

lukaz je izjavil:

Sory, sem mislil, da si to samo na mobitelu urejal. Si mogoče povprašal kaj urad za varstvo potrošnikov?

Ne, nisem jih še nič povrpašal, raje bi se lastnoročno spravil na njih. Enostavno sem sedaj dobil voljo, le člen iščem, ki me varuje.

St235 ::

Galaxy je izjavil:

Za začetek se lahko obrneš direkt na servis. Na mobitelu ne morejo vplivati na garancijo, saj to lahko ureja samo servis.

Na servisu so me gladko zavrnili, zato iščem točno določen člen, ki me brani pred takimi situacijami.


točno določenega člena ni, kot sem že prej napisal podroočje rootanja in garancije je izjemno nedorečeno. Lahko se do nezavesti kregaš na servisu ampak edina varianta da kaj dosežeš je če daš prijavo na TIRS oziroma če to ne zaleže se spustiš v civilno tožbo, kjer boš imel možnost dokazovat, da operacijski sistem ni bil kril za okvaro. Samo problem se pojavi, da si ti v tem času zadevo že popravil (kar tudi sam priznavaš) in si si s tem zapravil praktično vsako možnost za priznanje garancije. Ravno tako si se popravila lotil preden si izčrpal vse pravne poti tako tudi, če v prihodnosti dokažeš, da bi servis zadevo moral popravit to ne spremeni dejstva, da si ti zadevo popravil mimo uradnega servisa in si posegel v napravo.

lukaz ::

To kar je Lakotnik napisal!
Drugače pa UVP ti bo samo svetoval kako postopati. Tržna inšpekcija je pa tista, ki ukrepa ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lukaz ()

Galaxy ::

St235 je izjavil:

Galaxy je izjavil:

Za začetek se lahko obrneš direkt na servis. Na mobitelu ne morejo vplivati na garancijo, saj to lahko ureja samo servis.

Na servisu so me gladko zavrnili, zato iščem točno določen člen, ki me brani pred takimi situacijami.


točno določenega člena ni, kot sem že prej napisal podroočje rootanja in garancije je izjemno nedorečeno. Lahko se do nezavesti kregaš na servisu ampak edina varianta da kaj dosežeš je če daš prijavo na TIRS oziroma če to ne zaleže se spustiš v civilno tožbo, kjer boš imel možnost dokazovat, da operacijski sistem ni bil kril za okvaro. Samo problem se pojavi, da si ti v tem času zadevo že popravil (kar tudi sam priznavaš) in si si s tem zapravil praktično vsako možnost za priznanje garancije. Ravno tako si se popravila lotil preden si izčrpal vse pravne poti tako tudi, če v prihodnosti dokažeš, da bi servis zadevo moral popravit to ne spremeni dejstva, da si ti zadevo popravil mimo uradnega servisa in si posegel v napravo.

Kaj pa bi naj naredil? Tožaril se do onemoglosti brez mojega telefona? Seveda, če so mi garancijo stornirali po krivem, sem moral poseči po "nepooblaščenem serviserju", ki izgubi "nepooblaščenem", saj je bila garancija že stornirana, torej nima nobene veze z pooblastili.

St235 ::

BladE_ je izjavil:

St235 je izjavil:

Samo zato, ker nekaj piše v pogojih uporabe ali garancijskem listu to še ne pomeni da je res. Bistveno je da mora obstajat vzroča povezava. Tudi, če odtrgaš recimo nalepko na vijaku, ti ne zavrnejo garancije, ker je nalepka strgana ampak ker upravičeno domnevajo, da je nepooblaščena oseba šarila po aparatu in povzročila napako. Enako je pri softwareu. Zgolj zato, ker je bil telefon rootan ni zadosten razlog. Mora obstajat povezava na nastalo napako. Se pa strinjam, da je ta del neorečen in so vedno problemi. Ravno tako na tem področju ni ne vem kakšne prakse.


Nikjer ni rečeno, da si uničil zadevo, če si rootal telefon... posegal si tja kamor ne smeš in se ti je garancija zavrnila... Če odtrgaš nalepko na šraufu še ne pomeni, da si telefon odpiral, spet je bil opravljen poseg, ki ne bi smel biti in se ti garancija zavrne... žal je tako...


tukaj se krepko motiš. V garanciji so dolžni odpravit vsako napako, ki nastane ob normalni uporabi. Nalepka na šraufi tam ni zato, ker ni dovoljeno odpret aparata ampak zato, da ti servisu dokažeš, da do napake ni prišlo zaradi nestrokovnega posega v napravo.

Vztrajno pač pozabljate, da garancija in s tem povezani postopki spadajo v pogodbeno razmerje med kupcem in ponudnikom (servis, trgovina, proizvajalec) in v civilnih zadevah ne obstaja domneva da je nekdo nedolžen dokler se mu ne dokaže krivda ampak je dokazno breme na strani tožeče stranke. V praksi to pomeni, da si ti kot kupec dolžan dokazat, da je do okvare prišlo ob normalni uporabi. Nalepke so namenjeni točno temu. Da ti prideš do prodajalca in rečeš poglej nalepka je tukaj torej nihče ni odpiral. Servis takšnega zahtevka zato brez konkretnih kontra dokazov ne more zavrnit z obrazložitvijo, da je škoda nastala zaradi nestrokovnega posega. V primeru sodnega postopka tako moraš ti kot kupec zgolj dokzat, da naprava očitno ni bila odprta, ne rabiš pa dokazovat zakaj je od tam naprej prišlo do napake, niti ne rabiš dokazovat, da je do napake res prišlo ob normalni uporabi in ne med tem ko si ti šaril po drobovju aparat.

Na področju programske opreme je zgodba podobna, manjka pa še precej konkretne prakse. Tako, če ti prineseš aparat z originalnim software-om je avtomatično privzeto, da morebitna napaka ni in ne more bit krivda uporabnikovega šarjenja po software-u. Tako mora prodajalec eksplicitno dokazovat, da je nekdo šaril po programski opremi in tudi neposredno dokazovat, da je to povzročilo škodo. Če pa programska oprema ni original, pa prodajalec tak zahtevek zavrne pa je v morebitnem sodnem postopku na strani kupca, da dokaže, da napaka ni nastala zaradi uporabe nepooblaščene programske opreme.

torej da povzamemo. Zgolj dejstvo, da ni nalepke oziroma da ni nameščene originalna programska oprema ne pomeni da garancije ni. Je pa lahko dovolj, da ponudnik zavrne garancijsko popravilo in je potem na kupcu, da v sodnem postopku (spor med pogodbenima partnerjema) dokaže svoj prav.

Tudi tržni inšpektor tukaj ne more dosti naredit, ker zakon specifično ne zapoveduje, da posegi v programsko opremo ne smejo vplivat na garancijo. Tržni inšpektorat lahko zgolj preveri navedbe in ne more prisilit trgovca, da upošteva garancijo, če trgovec trdi, da je napaka nastala zaradi nepooblaščene programske opreme.

Galaxy je izjavil:

St235 je izjavil:

Galaxy je izjavil:

Za začetek se lahko obrneš direkt na servis. Na mobitelu ne morejo vplivati na garancijo, saj to lahko ureja samo servis.

Na servisu so me gladko zavrnili, zato iščem točno določen člen, ki me brani pred takimi situacijami.


točno določenega člena ni, kot sem že prej napisal podroočje rootanja in garancije je izjemno nedorečeno. Lahko se do nezavesti kregaš na servisu ampak edina varianta da kaj dosežeš je če daš prijavo na TIRS oziroma če to ne zaleže se spustiš v civilno tožbo, kjer boš imel možnost dokazovat, da operacijski sistem ni bil kril za okvaro. Samo problem se pojavi, da si ti v tem času zadevo že popravil (kar tudi sam priznavaš) in si si s tem zapravil praktično vsako možnost za priznanje garancije. Ravno tako si se popravila lotil preden si izčrpal vse pravne poti tako tudi, če v prihodnosti dokažeš, da bi servis zadevo moral popravit to ne spremeni dejstva, da si ti zadevo popravil mimo uradnega servisa in si posegel v napravo.

Kaj pa bi naj naredil? Tožaril se do onemoglosti brez mojega telefona? Seveda, če so mi garancijo stornirali po krivem, sem moral poseči po "nepooblaščenem serviserju", ki izgubi "nepooblaščenem", saj je bila garancija že stornirana, torej nima nobene veze z pooblastili.


v 21 stoletju to pač ne gre tako. Ti imaš na voljo pravna sredstva, ki jih moraš uporabit in ti jih evidentno nisi. Servis je garancijo zavrnil in tvoja rešitev je bila, da si na svojo roko popravil telefon. Pač cost benefit odločitev, ki si jo sam sprejel, ne moreš pa teže tega prenašat na drugega oziroma boš imel na sodišču izjemno težko delo dokazat, da je bila situacija tako nujna, da nisi niti pritožbe neposredno podjetju imel časa napisat, ampak si takoj ukrepal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078356 (6266) Twixz
»

Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9125895 (3608) tomaz-
»

Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9119730 (14440) ziga1990
»

Tožba ram2 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
726150215 (123838) markezii
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414070 (12006) solatko

Več podobnih tem