Forum » Pomoč in nasveti » Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!!
Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!!
Ales22LJ ::
Pozdravljeni
Rok popravila na servisu je 45 dni. Zdej me pa zanima teh 45 dni se stejejo samo delovni dni ali tudi vikndi in prazniki ? Hvala LP
Rok popravila na servisu je 45 dni. Zdej me pa zanima teh 45 dni se stejejo samo delovni dni ali tudi vikndi in prazniki ? Hvala LP
Ziga Dolhar ::
Vsi dnevi :-). O stetju casa in rokih poglej v Obligacijskem zakoniku.
https://dolhar.si/
markk1 ::
štejejo se vsi dnevi, tudi sobote in nedelje ter prazniki. tako so mi povedali, ko sem imel primer 45 dni.
lp
lp
Ales22LJ ::
No dobro potem mi prodejalec jutri oziroma raje v torek ko bo 46 dan nemore nic v naprej metat praznike =D
Trupl0 ::
Mogoče o katerem prodajalcu ali servis gre? Da se tudi mi znamo na nek način ogniti nakupa pri njih :)
If you are going through Hell, keep going !
microera ::
štejejo se dnevi, ko je POOBLAŠČENI SERVIS dobil telefonček....
Prodajalec nima nič pri tem!
Prodajalec nima nič pri tem!
LP
www.microera.si
www.microera.si
M-XXXX ::
štejejo se dnevi, ko je POOBLAŠČENI SERVIS dobil telefonček....
Prodajalec nima nič pri tem!
Tukaj se gre za telefon? Šteje se od takrat ko si ga ti nesel oziroma poslal v servis, pa tudi če si ga nesel na Mobitel/Simobil.
Steinkauz ::
Ah ti 45 dni so predvsem servisi krivi. Sm poslal na mimovrste mrtu disk(oziroma je škripal kot da je motorka, slabi sektorji itd...)
Čakal 44 dni. Namesto 200gb dubu 250gb(200 niso mel na zalogi). Vmes doskrat moril na mimovrste da je očitno mrtev disk in naj mi ga pač zamenjajo pa so rekl da nimajo nč s tem, da je to servis kriv. Na servisu so verjetno ali takoj opazili da je kaput in jim je dol viselo da zadnjega dne, ali pa so se lotili par dni pred rokom. Še najhitrej so mi na mobitelu zrihtal telefon. 3dni pa sm ga mel nazaj
Čakal 44 dni. Namesto 200gb dubu 250gb(200 niso mel na zalogi). Vmes doskrat moril na mimovrste da je očitno mrtev disk in naj mi ga pač zamenjajo pa so rekl da nimajo nč s tem, da je to servis kriv. Na servisu so verjetno ali takoj opazili da je kaput in jim je dol viselo da zadnjega dne, ali pa so se lotili par dni pred rokom. Še najhitrej so mi na mobitelu zrihtal telefon. 3dni pa sm ga mel nazaj
c00L3r ::
Ah ti 45 dni so predvsem servisi krivi. Sm poslal na mimovrste mrtu disk(oziroma je škripal kot da je motorka, slabi sektorji itd...)
Čakal 44 dni. Namesto 200gb dubu 250gb(200 niso mel na zalogi). Vmes doskrat moril na mimovrste da je očitno mrtev disk in naj mi ga pač zamenjajo pa so rekl da nimajo nč s tem, da je to servis kriv. Na servisu so verjetno ali takoj opazili da je kaput in jim je dol viselo da zadnjega dne, ali pa so se lotili par dni pred rokom. Še najhitrej so mi na mobitelu zrihtal telefon. 3dni pa sm ga mel nazaj
Mobitel gor ali dol je vseeno. Kaj za na en aparat si poslal oz. katera znamka?
Steinkauz ::
sony ericsson k610i(čeprov ne vidm kaj to vpliva )
Sem jim pa lepo opisal napako in kaj morjo nardit
Na splošno pa so slovenski servisi precej počasni.
Sem jim pa lepo opisal napako in kaj morjo nardit
Na splošno pa so slovenski servisi precej počasni.
c00L3r ::
Vse servisne aktivnosti za mobilne telefone in dodatno opremo Sony Ericsson je prevzelo podjetje DHL Exel Supply Chain Italy S.p.A.
vir: http://www.svema.si/kontakt-servis-2.ht...
Kaj to pomeni, da pošiljajo SE telefone v Italijo na servis?
Jaz sem bil letos spomladi zelo zadovoljen, ko sem 2x v 2 tednih svojega SE W580 poslal na servis. Obakrat je prišel nazaj v 1 tednu. Zdaj bi po mojem doooosti dlje čakal.
Gladi ::
Dejstvo je da so pri Svemi nategoval uporabnik do amena.Predvsem z izgovorom "jah v mobitel je prišla vlaga in zato uporabnik more krit stroške popravila" po tistem pa uporabnik reče "sej nism mel nikjer stik z vodo(vlago) " serviser odgovori " veste tud v zraku je vlaga".
Takemu pogovoru na Svemi sem bil jaz priča, ko sem nesel moj mobilni aparat na popravilu.Mojega so popravili korektno v tednu ali dveh.
Takemu pogovoru na Svemi sem bil jaz priča, ko sem nesel moj mobilni aparat na popravilu.Mojega so popravili korektno v tednu ali dveh.
Steinkauz ::
Ej men so isto rekl k je mikrofon zajebavu. Da je pršlo v kontakt z tekočino. Pa sm jst reku da ni nikol v vodo padu in da ne mislm plačvat. No pol mi je kontakte sčistu pa na novo naložu firmware(probal sm odpret shranjeno spletno stran pa mi je resetiral pol pa sam bel ekran), tko da zdej dela. Plačal pa tut nism nč
markk1 ::
štejejo se dnevi od takrat ko ti oddaš telefon na servis, (tam kjer si ga kupil), zdaj če ga imajo oni tam še par dni ni več tvoj problem. Tako sem jaz dobil odgovor od Zveze potrošnikov. Predlgam da se obrneš na njih.
lp
lp
Ales22LJ ::
No na servis lih nimam namena nest mobitel. Negdo je omenil da stejejo dnevi sele od prijema na servisu. To se mi zdi smesno lahko bi prodejalec zaderzeval kaksn tedn mobitel predn bi dejansko na servis prisel !!! Dejanko pa gre pa za eno elektro komponento... Aja se eno vprasanje kj ce po 45 dneh oni men sele povejo da je bila stvar odprta kar je proti ger. in da gerancija ne velja?? In imam po 45 dneh kaksno moznost =D
markk1 ::
najboljše da se pozanimaš pri zvezi potrošnikov, ter da si prebereš pravilnik kako in kaj.
T0RN4D0 ::
Hm, kekci na simobilu tudi meni že 40 dni popravljajo mobitel. Fino, je bil že mal popraskan, upam da jim te tri dni še ne uspe po kakšnem čudnem naključju popravit telefona. So mi pa kekci po kakšnem tednu poslal domov pošto da telefon še ni popravljen. (pa razumi to če lahko, kokr da ni dovolj očitno)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Wrop ::
Si bom kar to temo sposodi, da ne bom ustvarju nove. Men je crknila grafična in sm jo poslal na garancijo. Na računu sm imel domačo telefonsko, tako da so domov klicali. Mene v tem času ni bilo doma, so mi pa doma povedali, da so klicali in povedali, da bodo verjetno garancijo zavrnili. Baje zato, ker grafične niso mogli avtomatsko (nevem kaj že) mislim da pritrditi v računalnik. Naj bi bil malo vijak pojeden. Jaz sedaj ne vem, a se doma hecajo ali uni mislijo resno. Meni se zdi to skoraj nemogoče. Živeli pa videli.
T0RN4D0 ::
Hm, še par vprašanj glede telefonov. Glede na to, da mojega ne ponujajo več, mam občutek da jih tudi na zalogi nimajo. Kakšen je postopek v tem primeru? Kakšen telefon mi pripada? Naslednik mojega, telefon iste vrednosti kot je bil moj, kaj če mi skušajo neki uturit kar mi ne paše?
Da je zmešnjava še večja, so vmes še prenovili naročniške pakete, paket sem menjal tudi sam. Če konkretni podatki kaj pomagajo; w880i [120€] na Orto Smart (ki je sedaj neki čist drugega kar je bil), sedaj sem na Orto u nulo...
Da je zmešnjava še večja, so vmes še prenovili naročniške pakete, paket sem menjal tudi sam. Če konkretni podatki kaj pomagajo; w880i [120€] na Orto Smart (ki je sedaj neki čist drugega kar je bil), sedaj sem na Orto u nulo...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
markk1 ::
mojega telefona tudi niso meli in so mi vrnili znesek telefona, po letu dni je bilo 20€ manj se mi zdi. lp
vse kaj in kako si upravičen pa piše v ZVP
vse kaj in kako si upravičen pa piše v ZVP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: markk1 ()
T0RN4D0 ::
Za katero pa nimaš pojma koliko je (bila?). Pa tudi v primeru izplačila najbrž nisem upravičen do ~400€. V ZVP pa ne najdem nič, ve kdo za kakšno povezavo kjer ni miljon linkov kjer najdeš vse razen tistega kar iščeš?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T0RN4D0 ()
jlpktnst ::
Imam tudi sam nekaj vprašanj:
- če nesem zadevo direkt na servis se štejejo isti roki?
- kot drug problem je, da je bilo potrebno menjati samo določen del v računalniku in sedaj računalnik sicer imam (pač brez manjkajoče funkcionalnosti), pa čakam na rezervne dele - lahko sploh kaj storim če se prekorači 45 dni? računalnik tehnično ni na servisu, je pa od "oddaje" v garancijo že kar nekaj časa
- kot tretje me zanima kako je z zadevami z mimovrste, če se recimo kupi sony televizor - ga lahko nato neseš direkt na kakšen sony servis ali ne? ker pošiljanje nazaj je malo farsično
- če nesem zadevo direkt na servis se štejejo isti roki?
- kot drug problem je, da je bilo potrebno menjati samo določen del v računalniku in sedaj računalnik sicer imam (pač brez manjkajoče funkcionalnosti), pa čakam na rezervne dele - lahko sploh kaj storim če se prekorači 45 dni? računalnik tehnično ni na servisu, je pa od "oddaje" v garancijo že kar nekaj časa
- kot tretje me zanima kako je z zadevami z mimovrste, če se recimo kupi sony televizor - ga lahko nato neseš direkt na kakšen sony servis ali ne? ker pošiljanje nazaj je malo farsično
janhar ::
Se iz moje strani o garanciji na aparat nokia, pooblaščen serviser je Teleray d.o.o.
Na aparatu mi je pojenjal delovati gumb na vrhu (vklop/izklop). Nesem v mobisvet, nakar me kličejo čez dva tedna, da je bil aparat v stiku s tekočino, da je to moja krivda in ne popravijo na garancijo. Aparat so poslali nazaj. Ko sem ga doma odprl sem ugotovil, da se je tipka odtrgala od vezja (slabo prispajkano - verjetno hladen spoj, bral na internetu, serijska napaka, nokia popravljala na garancijo brezplačno). Nato sem sam prispajkal drugo - aparat dela. Uporabljam ga tudi med delam doma v prahu. Zato je ohišje in zaslon že rahlo utrujeno, prašno... Ko sem aparat odprl sem opazil, da prah na robu komponent telefona stoji kot ulit, kar pomeni da ga tudi odpirali niso. Zadnja stvar, ki sem jo lahko naredil je bila jeba*i jim mat*r po telefonu.
Na aparatu mi je pojenjal delovati gumb na vrhu (vklop/izklop). Nesem v mobisvet, nakar me kličejo čez dva tedna, da je bil aparat v stiku s tekočino, da je to moja krivda in ne popravijo na garancijo. Aparat so poslali nazaj. Ko sem ga doma odprl sem ugotovil, da se je tipka odtrgala od vezja (slabo prispajkano - verjetno hladen spoj, bral na internetu, serijska napaka, nokia popravljala na garancijo brezplačno). Nato sem sam prispajkal drugo - aparat dela. Uporabljam ga tudi med delam doma v prahu. Zato je ohišje in zaslon že rahlo utrujeno, prašno... Ko sem aparat odprl sem opazil, da prah na robu komponent telefona stoji kot ulit, kar pomeni da ga tudi odpirali niso. Zadnja stvar, ki sem jo lahko naredil je bila jeba*i jim mat*r po telefonu.
Šimpanz ::
Tudi meni so pujsi rekli da je prišel v stik s tekočino (2 meseca pa nakupu). Sem se kregu z njimi pa ni nič pomagalo.Zahtevali so 30 eur za popravilo.
jlpktnst ::
Haha, pa glede tekočine, sem se enkrat pogovarjal s tipom, ki je delal na servisu. Kaj mi je povedal da pač vsakega desetega ali nekaj takega zavrne na ta način - prišel v stik s tekočino. Ne spomnem se pa na žalost ali so kakšni drugi razlogi za to ravnanje ali pač samo malo zlobe.
Sicer pa kaj lahko narediš če ti zavrnejo garancijo na ta način (stik z vlago)?. Se lahko pritožiš kam? Prijaviš?
Sicer pa kaj lahko narediš če ti zavrnejo garancijo na ta način (stik z vlago)?. Se lahko pritožiš kam? Prijaviš?
slovenec_89 ::
Imam enak problem.
Danes mineva 47. dan telefona na servisu.
Kaj mi torej pripada? Nov telefon v sedanji vrednosti naprave ali vrednosti, ko sem napravo kupil? Morda denarna odškodnina?
Gre pa za Simobil in Teleray servis.
Danes mineva 47. dan telefona na servisu.
Kaj mi torej pripada? Nov telefon v sedanji vrednosti naprave ali vrednosti, ko sem napravo kupil? Morda denarna odškodnina?
Gre pa za Simobil in Teleray servis.
Janac ::
Eno hitro vprašanje.
10.8 sem poslal priporočeno poišiljko na servis, vendar je še niso prevzel. Za poštnino sem dal 6 EUR in se mi zdi, da jim ne morem nič tudi če ne prevzamejo v 15 dneh. 45 dni pa začne teči, ko pošiljka stopi čez serviserjeva vrata...
10.8 sem poslal priporočeno poišiljko na servis, vendar je še niso prevzel. Za poštnino sem dal 6 EUR in se mi zdi, da jim ne morem nič tudi če ne prevzamejo v 15 dneh. 45 dni pa začne teči, ko pošiljka stopi čez serviserjeva vrata...
Janac ::
Nope.
Pisal sem jim že v sredo zjutraj, tako, da če v pondeljek ne dobim vsaj odgovoroa jih prijavim na TIRS, ker se delajo norca.
Pisal sem jim že v sredo zjutraj, tako, da če v pondeljek ne dobim vsaj odgovoroa jih prijavim na TIRS, ker se delajo norca.
Gladi ::
Nope.
Pisal sem jim že v sredo zjutraj, tako, da če v pondeljek ne dobim vsaj odgovoroa jih prijavim na TIRS, ker se delajo norca.
Cvetka :)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
St235 ::
Prijavil jih boš na TIRS, ker pošte niso dvignili takoj, ko je prišla?
Imaš definitivno prav, da nisi ovca, ker so določene stvari evidentno prezahtevne zate.
Imaš definitivno prav, da nisi ovca, ker so določene stvari evidentno prezahtevne zate.
Hayabusa ::
Prijavil jih boš na TIRS, ker pošte niso dvignili takoj, ko je prišla?
Kako veš, kdaj dvignejo (če sploh) ? Lahko oni 3 mesece mutijo (nismo dobili), kaj birad od nas ;).
Od oddaje pošiljke na pošti (ako si poslal priporočeno imaš "papir z datumom in uro") imajo 45 dni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
St235 ::
Kako veš, kdaj dvignejo (če sploh) ?
Če pošlješ s povaratnico/priporočeno potem lahko vidiš kdaj so prevzeli.
Lahko oni 3 mesece mutijo (nismo dobili), kaj birad od nas ;).
Po 15 dneh se pošiljka vrne, če je bila poslana priporočeno in ni bila prevzeta.
Od oddaje pošiljke na pošti (ako si poslal priporočeno imaš "papir z datumom in uro") imajo 45 dni.
In če trikrat udaris s petami se zbudiš v Kanzasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Janac ::
Gledam na posta sledenje. Ne, ne krivim jih zato, da niso takoj prevzel ampak da tut ne odpisejo po 4 mailih.
45 dni od takrat ko prevzamejo
45 dni od takrat ko prevzamejo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
deadzone ::
Prebral sem nekaj takega. Zanima me, če je tako sploh zakonito.
Podjetje DINOKOMP d.o.o., ne odgovarja za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščen servis in ne takrat, ko je bil oddan ali dostavljen na sedež podjetja DINOKOMP d.o.o.!
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
Podjetje DINOKOMP d.o.o., ne odgovarja za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščen servis in ne takrat, ko je bil oddan ali dostavljen na sedež podjetja DINOKOMP d.o.o.!
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz
Zgodovina sprememb…
- spremenil: deadzone ()
solatko ::
Njihov interni pravilnik je prepis zakonskih določil, ker pa ste funkcionalno nepismeni, menjate trgovino s pooblaščenim servisom.
V trgovino prineseš danes, pošljejo v Nemčijo, ko servis sprjme pošiljko, prične teči 45 dnevni rok, to pa je lahko tudi 10 dni ali več.
RMA vračila, so po navadi pri pooblaščenih servisih, rešena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, ko prispe pošiljka, potem pa je odvisno od dealerja, če ima stvari na zalogi, je rešeno v cca 10-ih do 14-ih dneh.
Poslal že nekaj HDD-jev, MB, grafik, nekaj AMD procesorjev.
V trgovino prineseš danes, pošljejo v Nemčijo, ko servis sprjme pošiljko, prične teči 45 dnevni rok, to pa je lahko tudi 10 dni ali več.
RMA vračila, so po navadi pri pooblaščenih servisih, rešena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, ko prispe pošiljka, potem pa je odvisno od dealerja, če ima stvari na zalogi, je rešeno v cca 10-ih do 14-ih dneh.
Poslal že nekaj HDD-jev, MB, grafik, nekaj AMD procesorjev.
Delo krepa človeka
Ziga Dolhar ::
Njihov interni pravilnik je prepis zakonskih določil, ker pa ste funkcionalno nepismeni, menjate trgovino s pooblaščenim servisom.
Ne, ni.
V trgovino prineseš danes, pošljejo v Nemčijo, ko servis sprjme pošiljko, prične teči 45 dnevni rok, to pa je lahko tudi 10 dni ali več.
Ne pa ne.
21.b člen ZVPot:
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
(Fino je gledat veljavno zakonsko besedilo.)
https://dolhar.si/
murmur ::
Nikakor ne najdem odgovora, kako je s 45 dnevnim rokom ko gre za pravno osebo. Je v tem primeru pravna oseba primerljiva s "potrosnikom"?
Hvala ce kdo ve.
Hvala ce kdo ve.
Thunder wave ::
Mislim, da ta rok 45 dni velja le za potrošnike kot fizične osebe, za pravne osebe pa ta rok ni določen. Naj pa še kdo potrdi, da bo ziher.
bobby ::
45 dni je samo za fizične osebe
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Šimpanz ::
Zakon o varstvu potrošnikov varuje potrošnika. Potrošnika pa je fizična oseba, ki opremo uporablja za lastne nepridobitne namene. Torej podjetje ni krito z zakonodajo o varstvu potrošnikov.
M-XXXX ::
Tukaj imaš kar obsežno temo v kateri sem imel isti problem.
Uglavnem 45 dni velja TUDI za podjetja:
Bodi pozoren na 21 člen, ker tukaj je tvoja rešitev.
21. člen
Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike.
Garancija, 45 dnevni rok ter podjetja
Uglavnem 45 dni velja TUDI za podjetja:
Bodi pozoren na 21 člen, ker tukaj je tvoja rešitev.
21. člen
Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike.
Garancija, 45 dnevni rok ter podjetja
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41721 (17246) | Furbo |
» | telefon na servisu že 47-48 dniOddelek: Pomoč in nasveti | 5216 (4375) | andromedar |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11533 (9075) | čuhalev |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26657 (16521) | lmfao |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12754 (8862) | amigo_no1 |