Forum » Znanost in tehnologija » F1 brez elektronike
F1 brez elektronike
ALS ::
V prihajajoči sezoni naj bi bolidi F1 ostali brez elektronike, in s tem bi popestrili samo tekmovanje.
Po drugi strani pa mislim, da se bo razvoj upočasnil.
Razvoj elektronike v F1 pa je posredno pomenil tudi napredek v osebnih avtomobilih.
Po drugi strani pa mislim, da se bo razvoj upočasnil.
Razvoj elektronike v F1 pa je posredno pomenil tudi napredek v osebnih avtomobilih.
||_^_|| ::
Kr sproti se neki zmišlujejo nonstop. Zdej elektronika zdej brez, zdej to zdej ono. Nč posebnega ne bo, tko bo k je blo prej.
R0K ::
Mal čudno si to povedal, brez elektronike. Valjda nekaj je bo, nebo pa podobnih sranj kot je ESP, TC, ipd., k ful olajša vse od zaviranja do pospeševanja. Tko da boš mogu zdej avto obvladat in ti kvaliteta in 100KM več kot drugi ne bo velik pomagala, če jih ne boš znal na cesto prenest...
Pa neki je blo govora o obtežitvi, sam ni blo pol žal nič (baje).
bodo pa mel zdej nek nov sistem kvalifikacij...baje bo lohk sam 1 naenkrat na progi! To se mi zdi, da je skor ne mogoče, ker to bo pol tok dolgcajt, da bo kr smrdel...nevem, nevem. Bomo vidl..
MotoGP še vseen rox! (sploh letošnja sezona bo rulala, k je prec novih voznikov (večina iz SBK). Pa rally je tut zakon. Pa glejte Paris-Dakar rally zdj. Naš puščavski lisjak spet pometa s konkurenco (ok, s tistimi, k majo pač enake oz tut boljše motorje kot on)
Drgač pa nevem. Ponavad kar se uporablja v F1 je predrago za serijske avtomobile. Alpa pride šele čez kakih 10let, kar bi pa tak in tak tudi brez F1. Drgač je pa lih obratno. Recimo TC (traction control - k ga je izumu bosch) so mel prvo v osebnih avtomobilih, pa so vidl da ta zadeva seka, pa so ga dal v F1 sam so ga tam tut prepovedal, ker je blo pol vse preveč na easy...
Pa neki je blo govora o obtežitvi, sam ni blo pol žal nič (baje).
bodo pa mel zdej nek nov sistem kvalifikacij...baje bo lohk sam 1 naenkrat na progi! To se mi zdi, da je skor ne mogoče, ker to bo pol tok dolgcajt, da bo kr smrdel...nevem, nevem. Bomo vidl..
MotoGP še vseen rox! (sploh letošnja sezona bo rulala, k je prec novih voznikov (večina iz SBK). Pa rally je tut zakon. Pa glejte Paris-Dakar rally zdj. Naš puščavski lisjak spet pometa s konkurenco (ok, s tistimi, k majo pač enake oz tut boljše motorje kot on)
Drgač pa nevem. Ponavad kar se uporablja v F1 je predrago za serijske avtomobile. Alpa pride šele čez kakih 10let, kar bi pa tak in tak tudi brez F1. Drgač je pa lih obratno. Recimo TC (traction control - k ga je izumu bosch) so mel prvo v osebnih avtomobilih, pa so vidl da ta zadeva seka, pa so ga dal v F1 sam so ga tam tut prepovedal, ker je blo pol vse preveč na easy...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: R0K ()
smash ::
rok: narobe si razumel..pr kvalifikacijah bo imel voznik le 1 krog na voljo za rezultat..ne pa 12 tko kt do zdele ...pa mislem da se bo uposateval ze petkov trening
Sergio ::
Definiraj besedo "obup". Ko zaradi upadanja gledanosti, skenslaš servo volan, veji avtomobilizma, ki je zaradi tehnološkega napredka NAREKOVALA, kaj bomo ugledali v avtomobilih prihodnosti. Hudo.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Bane_ ::
Mah isto bo ko lansklet ferari itak bo mu najbolsi avto pa ce celo sezono s tastarim vozjo! pol se pa ve da bo schumi zmagu! Drgac pa nej nardijo formulo spet tisto z slick gumami in z veliko prhitevanji ne pa da se vrstni red zamena sam kadar gredo dirkaci v bokse! Pol pa se tist mal una naprava za dolivanje serje tko da brez veze mi je ratal! Ceprov pogledam vse dirke od zcetka do konca je vsako leto slabse in to samo zaradi omejevanja! Se najslabi so naredl k so dal gume z zlebovi preh so vsaj nekak zgledale gume ne pa zdej k zgledajo kot bi bile od ene sajtrge!
Upam da bo v prihodnje bolje
Upam da bo v prihodnje bolje
Pa da ga izradim sa čekičem za intel pa se to ne pomaga!
globoko grlo ::
brez elektronke, hehe, kul
še brez povratne zveze z boksi bi mogl bit, da nebi mehankarji z veselimi palčkami fural avteke
pa turbo motorje nazaj, pol bo šele štala
ma ja, bomo vidl, itak da bojo spet zmagal
je pa res da preveč omejujejo zadevo
vsak drkač bi mogu podpisat da dirka na lastno odgovornost pol nej pa norijo, ker 100% varnost, al pa tud 95% in full atraktivno dirkanje pač ne gresta skupaj
še brez povratne zveze z boksi bi mogl bit, da nebi mehankarji z veselimi palčkami fural avteke
pa turbo motorje nazaj, pol bo šele štala
ma ja, bomo vidl, itak da bojo spet zmagal
je pa res da preveč omejujejo zadevo
vsak drkač bi mogu podpisat da dirka na lastno odgovornost pol nej pa norijo, ker 100% varnost, al pa tud 95% in full atraktivno dirkanje pač ne gresta skupaj
ALS ::
1. Ukine se:
- telemetrijska povezava dirkač – avto
- telemetrijska povezava avto – dirkač
- radijska zveza med boksi in dirkačem
2. Na tehničnem pregledu bo ekipa lahko prijavila samo dva dirkalnika na dirko.
3. Rezervni dirkalniki se na dirkah ne bodo več uporabljali.
4. Vsi dirkalniki se bodo po koncu drugega kvalifikacijskega treninga shranjevali v parc fermeju, kjer bodo ostali do začetka dirke naslednjega dne.
5. Ukinejo se elektronike in sicer sistem proti zdrsavanju pogonskih koles, sistem za štartanje in avtomatski menjalnik.
6. Ekipam ne bo več potrebno uporabljati motorja in menjalnika enakega proizvajalca, ampak se ti dve komponenti lahko izbirata po želji.
7. Petkovi treningi bodo namenjeni privatnim testiranjem, kar pomeni, da bodo ekipe ob petkih testirale po lastni volji.
FIA se bo z moštvi še dogovarjala o prevzemu dirkalnikov iz parc fermeja pred začetkom dirke in sicer že za uradni 30 – minutni trening pred začetkom dirke.
- telemetrijska povezava dirkač – avto
- telemetrijska povezava avto – dirkač
- radijska zveza med boksi in dirkačem
2. Na tehničnem pregledu bo ekipa lahko prijavila samo dva dirkalnika na dirko.
3. Rezervni dirkalniki se na dirkah ne bodo več uporabljali.
4. Vsi dirkalniki se bodo po koncu drugega kvalifikacijskega treninga shranjevali v parc fermeju, kjer bodo ostali do začetka dirke naslednjega dne.
5. Ukinejo se elektronike in sicer sistem proti zdrsavanju pogonskih koles, sistem za štartanje in avtomatski menjalnik.
6. Ekipam ne bo več potrebno uporabljati motorja in menjalnika enakega proizvajalca, ampak se ti dve komponenti lahko izbirata po želji.
7. Petkovi treningi bodo namenjeni privatnim testiranjem, kar pomeni, da bodo ekipe ob petkih testirale po lastni volji.
FIA se bo z moštvi še dogovarjala o prevzemu dirkalnikov iz parc fermeja pred začetkom dirke in sicer že za uradni 30 – minutni trening pred začetkom dirke.
RookY ::
globoko grlo: če bi kdaj slišal zvok F1 v živo, si tudi slučajno ne bi želel turbo motorjev.
Juhu juhu spet bom bruhu
globoko grlo ::
hehe, rooky čist verjamem, že teli zdejšni, okolju prijazni dirkalniki so baje za popizdit glasni
Zoidberg ::
pakaj ce bi se pobija v azn de formula 350+ pa je. aja pa še gune zavesce prkraj morjo dt nazaj pa gune gume brez žlebov pol bom pa mogoče še clo gledal formulo
Airskull ::
vse te spremembe se mi zdijo pametne, ker bodo manjšim(beri revnješim) moštvom omogočale konkurenčnost.
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.
IceIceBaby ::
Turbo rulz, ampak bi blo mal pretirano pomoje. Že zlatih časih turbo motorjev so delali motorje s specifično močjo skor 1000km/liter :)
Me pa neki zanima. Kakšen menjalnik so mel do sedaj ? Čisto avtomatiko, ki je pretikala sama al so meli sekvečne menjalnike na knofe za volanom ?
Kaj pomeni ukinitev avtomatike, bodo spet kuplungo uvedli nazaj al kaj ?
Me pa neki zanima. Kakšen menjalnik so mel do sedaj ? Čisto avtomatiko, ki je pretikala sama al so meli sekvečne menjalnike na knofe za volanom ?
Kaj pomeni ukinitev avtomatike, bodo spet kuplungo uvedli nazaj al kaj ?
Pujcek ::
ja, omejit elektroniko. sej bodo pa na drugih podrocjih izboljsal. omejitve so jeba, ker jih nihce ne more kontrolirati. a ne bi blo fajn, ce bi npr. omejil stroske na sezono na recmo 10.000.000 $. pol pa nared za ta denar najboljs avto. tko.
lp
lp
R0K ::
Hmm, kst menjalnik v Formuli zdej zgleda nekak tako, kot bo v novem Audiju TTju...torej...bodo ubistvu notr dve sklopke...in ko ti prestaviš v prvo, naviješ gas in spelješ, se aktivira druga skoplka, ki pol omogoča hitrejše prestavljanje v višjo prestavo...sej drgač je pa že to ene 15let stara tehnologija...sicer ni čist identično zdej v formuli, ampak je podobno...tm je neka mešanic avtomatika + selespeeda in tega sistema iz TTja...
Drgač pa so bli turbiči itak zakon..sploh k so si moštva takrat lohk naredla bolj enakovredne dirkalnike (turbina ni neka tehnologija, k bi mogu velik vanjo vlagat)..zdej pa se ful vidi kdo ma dnar, kdo pa ne...
Drgač pa so bli turbiči itak zakon..sploh k so si moštva takrat lohk naredla bolj enakovredne dirkalnike (turbina ni neka tehnologija, k bi mogu velik vanjo vlagat)..zdej pa se ful vidi kdo ma dnar, kdo pa ne...
zaj_tam ::
V osnovi ma F1 ročni menjalnik, le da je izjemno hiter. Prestavlja drugače s pritiskom na gumb, sklopi pa sta taki ušesci na zadnji strani volana.
IceIceBaby ::
in kakšen menjalnik bodo od zdej naprej meli ? Isto kot v navadnem avtomobilu. Manual sklopka in H prestave al kaj ?
R0K ::
Jah pomoje tko kot v navadnem avtomobilu ne bo...ker bi vrjetn šol menjalnik še prej v tri krasne kot gre pa zdej (sklem iz prvenstva iz DTM (dirkajo serijski avtomobili, stunirani seveda), ki majo 'navadn' menjalnik in so na konc dirke čist na meji konca...formula pa še itak več pospešuje, menja, večji je navor/moč..tko da pomoje nebi zdržalo..)
Pujcek ::
rocni (navadni avtomobili): sklopka itak dogaja za speljevanje in prestavljanje, H razporeditev
sekvenci menjalnik (npr dtm): sklopko uporabis za speljat in prestavljanje navzdol, navzgor prestavljas pred sklopke (elektronika prekine vzig za trenutek ko prestavis)
avtomatski menjalnik (v osebnih avtomobilih): sklopke tak menjalnik nima, ker prenos moci vrsi olje... lahko popolnoma avtomatsko prestavlja elektronika, lahko z rocko ali gumbi na volanu poves elektroniki kdaj prestavit. tak menjalnik porabi nekaj moci motorja.
menjalniki ala f1, ferrari, alfa.. rocke za volanom. v bistvu klasicen menjalnik (imas avtomatsko sklopko za speljat, lahko tudi avtomatsko), prestavljanje poteka z hidravliko (namesto da bi sam porival rocko kot pri dtm to opravlja hidravlika)
kaj tocno bo rocni menjalnik v f1 pa tezko rect. verjetno nekaj takega kot dtm...
sekvenci menjalnik (npr dtm): sklopko uporabis za speljat in prestavljanje navzdol, navzgor prestavljas pred sklopke (elektronika prekine vzig za trenutek ko prestavis)
avtomatski menjalnik (v osebnih avtomobilih): sklopke tak menjalnik nima, ker prenos moci vrsi olje... lahko popolnoma avtomatsko prestavlja elektronika, lahko z rocko ali gumbi na volanu poves elektroniki kdaj prestavit. tak menjalnik porabi nekaj moci motorja.
menjalniki ala f1, ferrari, alfa.. rocke za volanom. v bistvu klasicen menjalnik (imas avtomatsko sklopko za speljat, lahko tudi avtomatsko), prestavljanje poteka z hidravliko (namesto da bi sam porival rocko kot pri dtm to opravlja hidravlika)
kaj tocno bo rocni menjalnik v f1 pa tezko rect. verjetno nekaj takega kot dtm...
||_^_|| ::
Pujcek: zato men ni blo jasno kako ma loh moj avto še prvo sklopko pri 620.000 km. Zdej pa vem da zato ker je nima
zaj_tam ::
Obstajata pa dva "samodejna" menjalnika. En, ki ga krmili elektronika in en, ki je mehanski. Se mi zdi da je oni mehanski brezstopenjski. Gre bolj za to, da ne rabiš sklopke. Toliko.
Pujcek ::
ja, mehanski brezstopenjski ma audi (varispeed al neki tacga, se zdele ne spomnim). v bistvu sta to dva stozca, med katerima je napet jermen. zadeva je ze stara, so jo samo izpopolnil. ma pa ta zadeva verjetno se vedno sklopko za speljat.
R0K ::
Jup, multitronic je kr uredu zadeva. Hitreje pretika kot navadn 5-stopenjski menjalnik...
Stric je mel A6 Avanta Multitronica..zadeva pač seka..vse v enem, bi lohk rekl
Sam še vedno sekvenčni rulz..edin bad, k met tak menjalnik v 'navadnem' avtomobilu, bi bla izguba...sploh servisi...sam zadeva more bit pa za speljevat zakon
Stric je mel A6 Avanta Multitronica..zadeva pač seka..vse v enem, bi lohk rekl
Sam še vedno sekvenčni rulz..edin bad, k met tak menjalnik v 'navadnem' avtomobilu, bi bla izguba...sploh servisi...sam zadeva more bit pa za speljevat zakon
zaj_tam ::
Ocenjanje stvari temelji na primerjanju. Relativno torej... Se ni slab. Samo so bolji avti tudi. anwy. zanima me če ma F1 servovolan
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 283524 (178992) | ABX |
» | prevlada ferrarija :) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5649 (4338) | OrlyTM |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 80901 (48224) | Microsoft |
» | F1 sezona 2003 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 39988 (24649) | balocom |
» | Formula 1 - novosti - 2003Oddelek: Na cesti | 2007 (1464) | SkIDiver |