Forum » Igre » The Elder Scrolls Online
The Elder Scrolls Online
yoco ::
A se že kaj ve, kdaj bo nova beta? Me prav zanima koliko bi igro plahko poštimali do izzida!
ahac ::
V mailu (kjer prosijo da izpolniš anketo) piše, da bo še.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
SlimDeluxe ::
V mailu piše "Quick survey" stran pa je dolga kilometer :)
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
dottor ::
Ja jaz sem tudi zdej porabu 10 minut za rešit Quick survey.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BorutO ::
Jaz bi tudi mogoče kupil to igro, samo me ni prepričala, ker je cel dan nalagalo, da si notri prišel ... 2 uri bi mogel čakati, da bi na vrsto prišel itd ... če bodo to imeli tudi takrat, igre nočem kupiti.
bzzero ::
Dami ::
Vse to bo ostalo, kvečjemu še slabše bo. Izogibaj se te igre.
Daj ne nakladaj in zavajaj folka. Nismo več v letu 2005, kjer smo čakal po več ur na login v laggerspine. Borut sem skoraj 100% da tako dolgih login/loading časov ne bo. Zato pa so bete.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Zmajc ::
Še vsak mainstream MMO se je prvih par tednov sesedal pod težo prvelikega števila igralcev. za začetek bojo število strežnikov omejili zaradi stroškov, ko bojo vidli dejansko število igralcev komaj potem bojo šli nabavljat dodatne strežnike. In izgovor bo isti kot pro vseh : "Nismo pričakovali takega navala...". ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
ahac ::
Nismo več v letu 2005, kjer smo čakal po več ur na login v laggerspine.
SWToR, Diablo 3 in Simcity niso izšli leta 2005.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Dami ::
True, sam swtor je bil poln samo na par serverjih ker so pač vsi tja šli, ostalo blo prazno. Drugače je špil delal bp. Ono dvoje je pa no comment
Ne vem kako mislijo tle serverje zrihtat, možno da bo kje na začetku queue, dvomim pa da bo to dlje časa in pa da bi loadalo zone po več minut kakor je blo zdaj. Sicer pa, vsi govorijo/mo da špil ni vreden naročnine. Lepo kokice vzet pa gledat pol leta kako bo zadeva šla f2p . Tacajt pa rajš preigrat kej od tega
Ne vem kako mislijo tle serverje zrihtat, možno da bo kje na začetku queue, dvomim pa da bo to dlje časa in pa da bi loadalo zone po več minut kakor je blo zdaj. Sicer pa, vsi govorijo/mo da špil ni vreden naročnine. Lepo kokice vzet pa gledat pol leta kako bo zadeva šla f2p . Tacajt pa rajš preigrat kej od tega
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
SiK ::
I have seen a lot of subjective comments regarding a pay-to-play business model and thought I would introduce an admittedly ad hoc element of metrics. If we want to determine the value of any entertainment, we must ask: What do we pay, say on a dollar-per-hour basis, for entertainment outside of the video game world?
This is hardly scientific: I looked up average prices for a few random things like going to a concert, going to a movie, going to a sports event, watching cable TV, or watching an online service like Hulu or Netflix. I declared 720 hours as an average month (thats 30 days). I dismissed cost of gas etc to leave your house - just too undefinable. Here is what I got:
The national average price of a concert ticket is $46. I figure a concert runs maybe 4 hours long. That works out to $11.50 per hour of fun.
A new-release movie will cost you $20 assuming you go alone and get a hot dog or a coke. For call it 2 hours of entertainment you are paying $10 per hour.
An NFL season ticket averages $315 for a 16-game season. Assuming half the games are at home where you have no travel costs, you can see 8 games at roughly 4 hours per game. Cost per hour is $9.84.
Cable TV subs average about $55 and here we jump to 24-7 all-month on-demand access. Your cost per hour plummets down to 8 cents per hour. By comparison thats a hell of a deal.
A $15 per month game subscription fee also gets you access all month long. The cost now has dropped to 2 cents per hour.
Now there are cheaper things - a Netflix or Hulu plus sub will cost you about $8 per month, or about a penny per hour of availability.
At the bottom end there are plenty of things in life you can do for free. Go outside, read a book, play a board game or even play a F2P video game. But at $15 a month, an online game is pretty competitive with most other forms of entertainment.
My conclusion: hey, everything on earth only has the value you want to assign to it. But compared with a number of common alternatives, P2P gaming is a very very cheap way to spend your time.
Kaj pravite na tole za primerjeavo?
vorantz ::
Lahko on primerja let na luno s sprehodom do mercatorja zaradi mene
Folk se bo odloču, če hoče tolko plačevat
Če ja...good for them
Če ne...f2p
Folk se bo odloču, če hoče tolko plačevat
Če ja...good for them
Če ne...f2p
SiK ::
Bomo vild men osebno je. Ker naprimer SWTOR je zj F2P ampak ce hoces met vse mores met se vedo sub drugace si omejen.
Ampak ja kakor za koga men osebno vem da ce grem v kino zapravim vec za filem ki traja 2 ure.
Ampak ja kakor za koga men osebno vem da ce grem v kino zapravim vec za filem ki traja 2 ure.
Zmajc ::
Odkar igram Guild Wars 2 sem nehal verjet v subscription model MMO-je. Če se zadeve lotiš pametno enostavno ni izgovora zakaj bi rabil naročnino.
SiK ::
UNIVERZUM ::
No pri meni ni težava z naročnino (ali pač), temveč da je vezana na časovno obdobje in ne na čas, ki ga porabiš v igri. Če bi bilo recimo 15€= 150ur igranja, bi kupil tovrstno naročnino takoj. Da pa moram kupiti 30 dni (ki potečejo neglede na količino igranja) mi pa ne diši.
Sedaj pa še glede beta testa (stvari ki se najverjetneje ne bodo spremenile):
-grafika je obup (teksture bi lahko bile v višji resoluciji, potem pa igralec sam določi kvaliteto/glede na zmoglljivost PC)
-voice acting je zakon (ker resnično sovražim ves tisti tekst, ki ga moraš prebrati v ostali igrah, da sploh veš kaj moraš naredit)
-sistem questanja je tudi kul (kjer ti 1 hit moba prizna kot kill)
-pogrešam perke (v novem sistemu se nisem znašel najbolje vsaj kar se profesij tiče- še vedno skačem naokoli z 200+ železa)
p.s. to je površna ocena po cca 6-10 urah igre (več ni šlo zaradi pljučnice)
Sedaj pa še glede beta testa (stvari ki se najverjetneje ne bodo spremenile):
-grafika je obup (teksture bi lahko bile v višji resoluciji, potem pa igralec sam določi kvaliteto/glede na zmoglljivost PC)
-voice acting je zakon (ker resnično sovražim ves tisti tekst, ki ga moraš prebrati v ostali igrah, da sploh veš kaj moraš naredit)
-sistem questanja je tudi kul (kjer ti 1 hit moba prizna kot kill)
-pogrešam perke (v novem sistemu se nisem znašel najbolje vsaj kar se profesij tiče- še vedno skačem naokoli z 200+ železa)
p.s. to je površna ocena po cca 6-10 urah igre (več ni šlo zaradi pljučnice)
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe
Zmajc ::
Odkar igram Guild Wars 2 sem nehal verjet v subscription model MMO-je. Če se zadeve lotiš pametno enostavno ni izgovora zakaj bi rabil naročnino.
Ja ampak GW2 je ze po defoltu bres suba. Pri swtor bres suba ne morem igrati enako kolicino pvpja kot brez naprimer
Swtor je bil lani na seznamu top 10 najbolj profitabilnih MMOjev, se ti zdi da je glede na to koliko kasirajo z Cartel martetom naročnina res potrebna? Ne, to je čisti nateg in molzenje igralcev the EA way.
Guild Wars 2 je lani zaslužil z prodanimi igrami in gem shopo čez 100 miljonov dolarjev, pa so v tem časi naredili duplo več content updtov kot SWTOR.
Čas naročnin je minil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
SiK ::
SiK ::
Swtor je bil lani na seznamu top 10 najbolj profitabilnih MMOjev, se ti zdi da je glede na to koliko kasirajo z Cartel martetom naročnina res potrebna? Ne, to je čisti nateg in molzenje igralcev the EA way.
Guild Wars 2 je lani zaslužil z prodanimi igrami in gem shopo čez 100 miljonov dolarjev, pa so v tem časi naredili duplo več content updtov kot SWTOR.
Čas naročnin je minil.
Ja ampak za 10EUR narocnine na mesec imam vse kar je v igri z marketom pa nimam vsega in ce hocem imeti vse moram zapraviti veliko vec:) Mislim sj ce ti je tesko dat 10EUR na mesec da imas vse zaston. Ampak ja poglej malo vsi vedo da je F2P veliko vecji money hole kot P2P. Ampak ja ce si ne mores privociti igre ali ti je skoda denarja pac ne glej in ne igraj igre in je stvar resena :)
Zmajc ::
Swtor je bil lani na seznamu top 10 najbolj profitabilnih MMOjev, se ti zdi da je glede na to koliko kasirajo z Cartel martetom naročnina res potrebna? Ne, to je čisti nateg in molzenje igralcev the EA way.
Guild Wars 2 je lani zaslužil z prodanimi igrami in gem shopo čez 100 miljonov dolarjev, pa so v tem časi naredili duplo več content updtov kot SWTOR.
Čas naročnin je minil.
Ja ampak za 10EUR narocnine na mesec imam vse kar je v igri z marketom pa nimam vsega in ce hocem imeti vse moram zapraviti veliko vec:) Mislim sj ce ti je tesko dat 10EUR na mesec da imas vse zaston. Ampak ja poglej malo vsi vedo da je F2P veliko vecji money hole kot P2P. Ampak ja ce si ne mores privociti igre ali ti je skoda denarja pac ne glej in ne igraj igre in je stvar resena :)
Še čisto vsi subscription based MMO-ji so slej ko prej v igro uvedli microtransakcije, v tem je preveč biznisa. Ko boš igral igro za katero plačuješ naročnino med tem ko te bodo še dodatno molzeli z microtransakcijami se ne boš počutiš najboljše. Tu se sploh ne gre ali si lahko priviščiš 15EUR mesečno za naročnino.
GW2 kupiš enkrat, contenta ima OGROMNO z updati ki prihajajo sproti, Gem shop currency lahko kupiš z in game goldom. Za to da kupiš karkoli za kar bi rabil real keš ne rabiš plačati niti centa če znaš obračat denar. Pa zato igra ni nek low cost šit, (gameplay in combat system sta svetlobna leta pred TESO). Gre se za non greedy poslovni model.
pa btw, MMOje igram že 10 let, večino od tega sem plačeval naročnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
SiK ::
men soebno je eso precej bolsi no tako da stvar okusa ocitno pa sj ni vazno ti igras GW2 ker ti je fajn js bom pa ESO in boma oba srecna :)
ahac ::
Gre se za non greedy poslovni model.
Men je še vseeno všeč, da so vsi igralci na istem... ne pa, da si na boljšem, če več plačaš... pa magar so to torbe al pa character sloti. Sicer lahko vse kupiš tudi z goldom, ampak če kupiš z € ti pač ostane gold za druge stvari (gear, ...). Če kr fajn, če ni treba kupovat character slotov, če nimaš omejeno kolk torb lahko nosiš, itd.
To, da nimam dost bank space, če je vržem keša ali grindam... ne moreš rečt, da to ni čist nič greedy.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
Iz nečesa pač morajo živet, to so pač bank space, char sloti in razne armor/weapon šminke. Dokler glede gameplaya ni omejitev to meni osebno ne predstavlja nobene težave. Razen za šminko in stvari z gem shopa pa denarja tako ali tako ne rabiš.
SiK ::
TESO PvP The good and the bad
Yesterday was another exciting day for The Elder Scrolls Online, after the press NDA has been lifted for PvP portion of the game. Immediately there was tons of first impressions, articles on the web but if you skipped on reading them, here we’ll offer you a quick look into what members of the media said about TESO PvP.
Tara Long of Rev3Games was mostly satisfied with the depth of PvP battles in TESO, but she criticized spawn system in the game. Tara mentioned that in some situations players will have to walk for 30 minutes to get to the battles, which is too long for MMORPG game. She also mentioned that balancing is not quite “there”, since all NPCs (which you will have to fight along side with human enemies) are level 50 by the default and the battles with them can get challenging. Of course, all that could change with more people online and their help, after the game’s release.
You can watch full PvP TESO first impressions in the video bellow:
Michael Bitton from mmorpg.com was very satisfied with that he experienced so far in TESO. ” I feel Zenimax has put together an extremely solid foundation with satisfying, well-performing PvP gameplay”, he said. One of the things he pointed out in his TESO PvP article was this:
I was still surprised by how well things performed once I finally got to Cyrodiil. I’ve never seen an MMO handle as many players on screen as ESO does without significant performance degradation or visual noise.
In an article published on Massively, Larry Everett wrote about how reaching level 10 and the ability to PvP just takes too long. “I was just disappointed that it took me more than eight hours of gameplay to get to the good stuff”, he said in the article. But he did say that TESO is heading in the right direction:
Parts of the game feel like neither Skyrim nor Oblivion, but it does begin to feel more like an Elder Scrolls game that you can play with your friends once you’ve passed the first 10 levels. It’s not all MMO, and it’s not all Elder Scrolls single-player, but ultimately, it’s a balance between the two. And if you can push yourself past the beginning of the game, it works.
Article posted on The Escapist also noted that Cyrodiil map is really big. “Traveling anywhere by foot can take a long time, and you might want to wait until you’ve been able to invest in a horse before jumping in”, author Paul Goodman wrote. Even though his experience in TESO beta was limited with the number of players in battle not exceeding 30 he said that things could get better and after more players join in on the fun.
Regardless of its current state, however, you can definitely see the potential TESO has for some really enjoyable PvP action once there are hundreds of players all vying for control of Cyrodiil and battling each other in large scale battles. If the idea of fantasy battles on a massive scale piques your interest, you’ll probably want to keep an eye out to see how TESO’s PvP evolves once the game hits launch.
TheElderScrollsOnline/SLO
Yesterday was another exciting day for The Elder Scrolls Online, after the press NDA has been lifted for PvP portion of the game. Immediately there was tons of first impressions, articles on the web but if you skipped on reading them, here we’ll offer you a quick look into what members of the media said about TESO PvP.
Tara Long of Rev3Games was mostly satisfied with the depth of PvP battles in TESO, but she criticized spawn system in the game. Tara mentioned that in some situations players will have to walk for 30 minutes to get to the battles, which is too long for MMORPG game. She also mentioned that balancing is not quite “there”, since all NPCs (which you will have to fight along side with human enemies) are level 50 by the default and the battles with them can get challenging. Of course, all that could change with more people online and their help, after the game’s release.
You can watch full PvP TESO first impressions in the video bellow:
Michael Bitton from mmorpg.com was very satisfied with that he experienced so far in TESO. ” I feel Zenimax has put together an extremely solid foundation with satisfying, well-performing PvP gameplay”, he said. One of the things he pointed out in his TESO PvP article was this:
I was still surprised by how well things performed once I finally got to Cyrodiil. I’ve never seen an MMO handle as many players on screen as ESO does without significant performance degradation or visual noise.
In an article published on Massively, Larry Everett wrote about how reaching level 10 and the ability to PvP just takes too long. “I was just disappointed that it took me more than eight hours of gameplay to get to the good stuff”, he said in the article. But he did say that TESO is heading in the right direction:
Parts of the game feel like neither Skyrim nor Oblivion, but it does begin to feel more like an Elder Scrolls game that you can play with your friends once you’ve passed the first 10 levels. It’s not all MMO, and it’s not all Elder Scrolls single-player, but ultimately, it’s a balance between the two. And if you can push yourself past the beginning of the game, it works.
Article posted on The Escapist also noted that Cyrodiil map is really big. “Traveling anywhere by foot can take a long time, and you might want to wait until you’ve been able to invest in a horse before jumping in”, author Paul Goodman wrote. Even though his experience in TESO beta was limited with the number of players in battle not exceeding 30 he said that things could get better and after more players join in on the fun.
Regardless of its current state, however, you can definitely see the potential TESO has for some really enjoyable PvP action once there are hundreds of players all vying for control of Cyrodiil and battling each other in large scale battles. If the idea of fantasy battles on a massive scale piques your interest, you’ll probably want to keep an eye out to see how TESO’s PvP evolves once the game hits launch.
TheElderScrollsOnline/SLO
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SiK ()
Meizu ::
No pri meni ni težava z naročnino (ali pač), temveč da je vezana na časovno obdobje in ne na čas, ki ga porabiš v igri. Če bi bilo recimo 15€= 150ur igranja, bi kupil tovrstno naročnino takoj. Da pa moram kupiti 30 dni (ki potečejo neglede na količino igranja) mi pa ne diši.
Sedaj pa še glede beta testa (stvari ki se najverjetneje ne bodo spremenile):
-grafika je obup (teksture bi lahko bile v višji resoluciji, potem pa igralec sam določi kvaliteto/glede na zmoglljivost PC)
-voice acting je zakon (ker resnično sovražim ves tisti tekst, ki ga moraš prebrati v ostali igrah, da sploh veš kaj moraš naredit)
-sistem questanja je tudi kul (kjer ti 1 hit moba prizna kot kill)
-pogrešam perke (v novem sistemu se nisem znašel najbolje vsaj kar se profesij tiče- še vedno skačem naokoli z 200+ železa)
p.s. to je površna ocena po cca 6-10 urah igre (več ni šlo zaradi pljučnice)
Sej hour subscription ni tak problem, oz. se ga marsikje tudi prakticira (koreja, kitajska...). Problem je le v tem, da je za MMO to malce divje, ko greš recimo AFK, ti čas še vedno teče... Če se spraviš neke iteme prodajat kot nek broker, čas še vedno teče... Potem bi se vsi za vsako stvar odjavljali iz igre, saj bi vsak gledal na vsako minuto. Tudi igranje pod časovnim pritiskom mi je bilo vedno brezveze.
In konsantno logiranje in odjavljanje verjetno še bolj obremeni server kot sicer. Stoječ AFK karakter v igri pač ne zaseda polne dodeljene povezave.
SiK ::
igra je taka ko je ce ti je ql jo igras ce ne ne ce si pa mogoce full sposoben pa naredis svojo igro in imas not vse kar si si zelel
ABX ::
Dobil The Elder Scrolls Online beta key invite in imam možnost povabit kolege. Nekaj sem jih že pokuril, ampak če kdo želi na mi pošlje email naslov na pm in mu pošljem invite.
P.S: Bom začel pošiljat invite jutri, ko se kolegi registrirajo gor s tem ki sem že poslal.
P.S: Bom začel pošiljat invite jutri, ko se kolegi registrirajo gor s tem ki sem že poslal.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Izi ::
Ta vikend bo spet beta testiranje.
Vsak dosedanji tester je dobil še dodatni ključ za prijatelja. Verjetno so po sramoti zadnje bete nadgradili serverje pa hočejo sedaj še več ljudi preizkusiti.
Morajo biti že malo bolj samozavestni, ker piše, da so umaknili NDA in sedaj lahko izkušnje deliš vse naokoli.
Vsak dosedanji tester je dobil še dodatni ključ za prijatelja. Verjetno so po sramoti zadnje bete nadgradili serverje pa hočejo sedaj še več ljudi preizkusiti.
Morajo biti že malo bolj samozavestni, ker piše, da so umaknili NDA in sedaj lahko izkušnje deliš vse naokoli.
BorutO ::
Jaz nisem dobil nobenega beta keya še .. samo mail, da bom jaz pa še neki frend po moji izbiri lahko igrala ta vikend ...
ahac ::
Igra je vseeno izjemno zanič glede na pričakovanja
Ne vem kaj ste pričakoval ostali, ampak...
Jaz sem pričakoval dost klasičen MMO in TESO je točno to.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
halo? leta 2014 smo. Dobili pa (smo) bomo mmo na ravni leta 2004.
A CoD pa ni FPS na ravni leta 1994? Aja, ni, ker je orenk poenostavljen in flashy. A bi moral MMOji tud bit taki? Ne vem.. ker nekateri se pritožujejo, da so ble včasih igre boljš, ampak če pa nekaj ni dost moderno je pa tud zanič. Sej ne pravim, da je TESO top MMO... ima dost napak, ampak res ne vem kaj je folk pričakoval...
Al pa je problem ravno to, da je dost klasičen MMO in se je folk odločil, da bo zanič še preden so probal.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
particle ::
Sej to je problem ahac. Folk se odloči, sploh ne sproba, potem pa še drugim nabija, da bo zanič. Rezultat je pa par deset pametnjakovičev na nekem forumu, ki prepričujejo ljudi da je crap, pa sami sploh pojma nimajo. To je 2014, ne pa igre ki ven hodijo.
Tr0n ::
Saj smo beto probali. Gre za SP igro, kjer tu pa tam kakega playerja vidis, ki okoli laufa. Combat je okoren, PvPja pa se nisem probal, ampak zgleda, kot se edina pametna stvar pri tej igri. :)
SlimDeluxe ::
Če kdo rabi beta key:
FHYTY6HYXG5A5DK7LYPA
FHYTY6HYXG5A5DK7LYPA
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
particle ::
Truga ::
No, ampak GW2 ima tudi wvw, pa za razliko od ostalih ~modernih~ mmojev ni single player igra do ~endgejma~.
Tr0n ::
Kaj no evo? A mislis, da bo PvP pa magicno odtehtal ceno igre in mesecno narocino? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77394 (2151) | todman74 |
» | WildStar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19322 (7371) | Zmajc |
» | Star Wars - The Old Republic (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Igre | 138223 (67934) | ahac |
» | Kateri MMO?Oddelek: Igre | 5005 (3602) | sash69 |