Forum » Igre » Star Wars - The Old Republic
Star Wars - The Old Republic
subby ::
Pa da bom šel zdej NFSW mal igrat k ne bom danes več pršu v swtor... crasha vsako minuto :\ fakin EA
ahac ::
fak no, končno nam rata do konca HM pridet pa me diskonekta. Ahac, tebe je tud?
pol pa queue s 740 folka pred mano...
Ne, samo tebe je disconnectal. Mi smo čakal par minut, potem pa šli naprej, ker se nam je zdel, da si v queue.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
subby ::
Tile mk-6 augment kiti grejo pa kar za med. Res, da jim je cena padla, ampak še vedno se kar veliko kasira. Zdaj sem dal enga na market in, brez pretiravanja, nekdo ga je kupil v treh sekundah, kar sem naredil ponudbo.
ahac ::
Free pet in commendations za vse, ki so transferal ali bodo ta mesec:
www.swtor.com/info/news/news-article/20...
www.swtor.com/info/news/news-article/20...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
yoco ::
Se pravi mors imet do konca julija naročnino, da to dvoje dobiš? No meni glih poteče kakšn dan preh!
ahac ::
Intervju: James Ohlen, lead designer
Come Back and Play at No Charge for Up to 7 Days!
Med 10. in 17. julijem lahko igrate tudi, če nimate aktivnega accounta.
Free Kurtob Alliance Speeder, če nekdo začne igrat preko vašega invajta.
Come Back and Play at No Charge for Up to 7 Days!
Med 10. in 17. julijem lahko igrate tudi, če nimate aktivnega accounta.
Free Kurtob Alliance Speeder, če nekdo začne igrat preko vašega invajta.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Na low population serverjih od koder se da transferat drugam, so izklopil možnost naredit nove characterje in enkrat poleti bodo transferal še vse characterje, ki so ostal gor.
Character Transfer, Server Populations, and You (Part II)
Character Transfer, Server Populations, and You (Part II)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Pesimist ::
Bom probal I guess da vidim LFG v akciji pa mogoce nekaj flashpointov. Videl sem tak samo 3 totalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
bajsibajsi ::
Na low population serverjih od koder se da transferat drugam, so izklopil možnost naredit nove characterje in enkrat poleti bodo transferal še vse characterje, ki so ostal gor.
Character Transfer, Server Populations, and You (Part II)
Mja, predvidevam da BW s SWTOR dela enak crap kot delajo pri Warhammer online. Od cca. 150 serverjev sta sedaj 2. Za njih je update in fix v mmorpg rezanje kontenta ven. What we can't fix, we just remove mentaliteta..
ahac ::
A ma mejbi kdo kaksn seznam za companione, katere "gifte" so prave za njih?
http://www.wikiswtor.com/Gift
Mja, predvidevam da BW s SWTOR dela enak crap kot delajo pri Warhammer online. Od cca. 150 serverjev sta sedaj 2.
Zdi se mi, da Swtor serverji zdaj sprejmejo dost več ljudi kot so jih na začetku tko, da jih je tud dost manj potrebno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
yoco ::
A ma mejbi kdo kaksn seznam za companione, katere "gifte" so prave za njih?
http://www.wikiswtor.com/Gift
Tenx! Za tiste ki so "love" mors začet romanco?
Drgač pa na začetku ko so naredil ta transfer je blo na Freedom Nadd serverju popoldan že queue, zdj pa že kr dolgo časa nism "čakal" v vrsti.
ahac ::
"Love" samo pomeni, da jih imajo ful radi. "Courting" gifti so pa za romanco.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Tezaab ::
Pesimist ::
A ma mejbi kdo kaksn seznam za companione, katere "gifte" so prave za njih?
http://www.wikiswtor.com/Gift
Tenx! Za tiste ki so "love" mors začet romanco?
Drgač pa na začetku ko so naredil ta transfer je blo na Freedom Nadd serverju popoldan že queue, zdj pa že kr dolgo časa nism "čakal" v vrsti.
ker so kvitali' ze
ahac ::
Po novostih kot je patch ali transfer folk vedno bolj igra, potem pa manj tudi, če ne quita.
Si prebral intervju, ki sem ga linkal zgoraj? Po izzidu igre so ljudje v povprečju igral po 6 ur na dan! Ni čudno, da so bili serverji takrat čisto polni...
Si prebral intervju, ki sem ga linkal zgoraj? Po izzidu igre so ljudje v povprečju igral po 6 ur na dan! Ni čudno, da so bili serverji takrat čisto polni...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Tezaab ::
Se strinjam. Zacnes spilat, pades v zgodbo, zraven se kak pvp in ko naslednjic pogledas na uro, je ze jutri, ti si pa na levelu 50.
McGregorSL ::
...tako da igrava samo med tednom od 0 do 3 krat (od 0 do 3ure). In večinoma samo zgodbo. Obiščeva planet in narediva vse kar je za narest + bonus series queste. PvP sem pa kje kak warzone... gre kar počasi...trenutno sva prišla na Hoth.
Seved zraven igram se sekundary karakterja ... večino warzone... samo po pravici povedano je PvP sistem v SWTOR saj kar se tiče warzonov dolgočasen... Enostavno ko že 100x greš isto mini mapo te enostavno ne vleče, da bi sploh še kaj igral PvP.
Seved zraven igram se sekundary karakterja ... večino warzone... samo po pravici povedano je PvP sistem v SWTOR saj kar se tiče warzonov dolgočasen... Enostavno ko že 100x greš isto mini mapo te enostavno ne vleče, da bi sploh še kaj igral PvP.
Pureforce ::
Meni se pa pvp v swotor zdi en najbolših pvpjev (no ja, za referenco imam samo WoW do TBC ja pvp). Na vseh mapah je res pomemben teamplay, dejansko lahko tanki tudi pvpjajo in so celo zelo zaželjeni, mape so čisto dovol raznolike. Denova in Alderan sta najbol klasični z varovanjem točk, Voidstar je totalno kul kjer pridejo še posebej do izraza stealth enote, hutball je pa razred zase (čeprav ga večina ljudi najbol sovraži, nevem zakaj), kjer je neka mešanica nogometa in capture the flag.
Seveda ima na tvoj pvp velik vpliv skupina z katero igraš. Sedaj ko so RWZ in igramo z guildom, je res zabavno, ker imaš hitre akcije (še posebej hutball), vsi kričijo po TS ju, polno smeha, ogromno različnih taktik je za vse mape itd ...
Seveda ima na tvoj pvp velik vpliv skupina z katero igraš. Sedaj ko so RWZ in igramo z guildom, je res zabavno, ker imaš hitre akcije (še posebej hutball), vsi kričijo po TS ju, polno smeha, ogromno različnih taktik je za vse mape itd ...
McGregorSL ::
no saj vsak ima svoj okus... in res je pomembno ali igras casual/hardcore/sam/prijatli/klan ...
Meni na primer zgleda še najboljši PvP, ki bo v GuildWars 2 in Planetside 2... bomo videli kako bo realiziran.
Meni na primer zgleda še najboljši PvP, ki bo v GuildWars 2 in Planetside 2... bomo videli kako bo realiziran.
subby ::
@McGregorSL: zavidam ti... lepo je, če s frendom roleplayaš
drgač pa glede pvpja v swtor - nič posebnega mi ni. L2 ima še vedno najboljšega, žal.
drgač pa glede pvpja v swtor - nič posebnega mi ni. L2 ima še vedno najboljšega, žal.
Truga ::
Mene se vedno cudi kako po vseh teh letih nihce ne nardi PVP MMOja ki bi se lahko vsaj priblizno kosal z L2 ali EVE... :<
subby ::
zato ker je folk preveč razvajen z wasd premikanjem, developerji se pa tud nočejo ubadat z whinanjem kako je bil nekdo pkjan pri lvl1
Truga ::
Ma WASD movement ni problem. GW2 naprimer ma WASD movement, in super pvp. Ampak, nima nobenga zaresnega open worlda PVPja. Mi je kar mal zal, da nima. WvWvW mi je sicer zelo vsec, ampak ni cist to. Bolj v stilu WoE iz Ragnarok Online (much fun times have been had there too).
Ja, WoW in SWTOR imata oba "open world pvp" ampak tist je tko.. Bol za hec ko za res. Pri L2 so bili vsi bossi javno dostopni in imeli dolocen spawn timer, pol so se pa clani/allianci stepl, in tist k je zmagal pvp je dobil pol se bossa. Isto EVE, tisti k zmaga bitko dobi sistem, in lahko pol abusa resorse ki jih dobiva iz planetov/lun.
V teh takozvanih wow in klonih pa tega ni. Ce zgubis v world pvp ne zgubis nicesar, razen casa. Tako tudi tisti ki gankajo folk nimajo nobenega risk faktorja, in lahko to delajo cele popoldneve na enem in istem placu, in ko te koncno nekdo spuca pac prides cez 3 minute nazaj. In pol se najde folk ki kempa prvi izhod iz level 20 empire/alliance baze, po moznosti level 50 tip. Pa kempa tam cele dneve. Iz tega razloga mi tud niso vsec igre ki so omejene na fakcije (ce kempas "sovrage" ni nobene posledice). In seveda se v takih sistemih vedno najdejo max level ljudje ki kje kempajo newbieje in gloatajo, zgubit nemorjo pa seveda nic.
Aion je imel moznost da bi podrl L2 iz PVP prestola. Pa so se odlocili da bojo oni tud sli na 2-faction sistem, in je spet isto. Prekomerno se dogaja da high leveli alpa gank squadi hodijo in pobijajo solo/lowbie playerje, ker za to dobis celo medalje, namesto penaltyja. Pa seveda dejstvo da ce je nekdo z isto ali celo slabs opremo kot ti pa totalno nesposoben in 5+ levelov visje skoraj nimas sans da ga ubijes (why?). Ja sej pri L2 je podobno, ampak tam vsaj rata rdec ko te ubije in pol ga pogankas in mu vse pokrades. :P
Ja, WoW in SWTOR imata oba "open world pvp" ampak tist je tko.. Bol za hec ko za res. Pri L2 so bili vsi bossi javno dostopni in imeli dolocen spawn timer, pol so se pa clani/allianci stepl, in tist k je zmagal pvp je dobil pol se bossa. Isto EVE, tisti k zmaga bitko dobi sistem, in lahko pol abusa resorse ki jih dobiva iz planetov/lun.
V teh takozvanih wow in klonih pa tega ni. Ce zgubis v world pvp ne zgubis nicesar, razen casa. Tako tudi tisti ki gankajo folk nimajo nobenega risk faktorja, in lahko to delajo cele popoldneve na enem in istem placu, in ko te koncno nekdo spuca pac prides cez 3 minute nazaj. In pol se najde folk ki kempa prvi izhod iz level 20 empire/alliance baze, po moznosti level 50 tip. Pa kempa tam cele dneve. Iz tega razloga mi tud niso vsec igre ki so omejene na fakcije (ce kempas "sovrage" ni nobene posledice). In seveda se v takih sistemih vedno najdejo max level ljudje ki kje kempajo newbieje in gloatajo, zgubit nemorjo pa seveda nic.
Aion je imel moznost da bi podrl L2 iz PVP prestola. Pa so se odlocili da bojo oni tud sli na 2-faction sistem, in je spet isto. Prekomerno se dogaja da high leveli alpa gank squadi hodijo in pobijajo solo/lowbie playerje, ker za to dobis celo medalje, namesto penaltyja. Pa seveda dejstvo da ce je nekdo z isto ali celo slabs opremo kot ti pa totalno nesposoben in 5+ levelov visje skoraj nimas sans da ga ubijes (why?). Ja sej pri L2 je podobno, ampak tam vsaj rata rdec ko te ubije in pol ga pogankas in mu vse pokrades. :P
subby ::
Pri L2 je najlepše, ker če si hotel s klanom na kakšnega bossa, si moral dostkrat pred in med raidom pvpjat s sovražnim klanom, potem pa kakšen teden čakat, da se respawna. Tega ni nikjer več videt. Samo še instance, kjer greš z izbranim folkom not. Ko končaš, reset, ponovi vajo.
Tko da glavna stvar, ki je prednost swtora pred l2 je zgodba in izboljšan/novejši interface.
Tko da glavna stvar, ki je prednost swtora pred l2 je zgodba in izboljšan/novejši interface.
ahac ::
Pri L2 so bili vsi bossi javno dostopni in imeli dolocen spawn timer, pol so se pa clani/allianci stepl, in tist k je zmagal pvp je dobil pol se bossa.
Tudi WoW je pred WotLK imel nekaj takih bossov in je blo res fun, ki smo na eni strani fajtal bossa, na drugi pa hordo.
Ampak na konc se je zgodil, da so na serverju nastala pravila: kdor prvi pride, prvi pulla bossa; če je wipe, proba drugi, itd.. ker boss pač dropa loot, nasprotni faction pa ne. Potem je šlo pa samo zato, da je guild prvi opazil, da se je boss spawnal, da so hitro dobil igralce in se prišli do bossa.
Po izzidu WoW (pred battlegroundi) je tudi nastal open world pvp med 2 mesti, pa ni bilo nobenih nagrad razen honor points. Samo... to so bili drugi časi, ki je folk še igral MMOje za fun in ne za loot.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Pureforce ::
No ja... sej world bosse imata tako WoW kot SWOTOR, pa še nikjer nisem videl nekega zanimanja za njih. Imajo pa lepe drope, + queste imaš za jih ubit ... sam kaj ko se nobenmu ne da lazit tja bogu za nogo za tisto zadevo ubit.
Glede pvpja, ki ste ga gor opisali bi bil v swotor okolju totalen fail. Se pravi, da imaš 10 takih "instanc" oz bosov na serverju. Torej lahko v enem dnevu točno 10 guildov pride do bosa in dobi loot. To mogoče deluje, če je malo ljudi na serverju. Ampak če jih imaš par tisoč to pač ne gre skozi...
Glede pvpja in skila se pa totalno strinjam. Pvp bi mogli naredit bol odvisen od skila in manj odvisen od opreme ter livela.
Glede pvpja, ki ste ga gor opisali bi bil v swotor okolju totalen fail. Se pravi, da imaš 10 takih "instanc" oz bosov na serverju. Torej lahko v enem dnevu točno 10 guildov pride do bosa in dobi loot. To mogoče deluje, če je malo ljudi na serverju. Ampak če jih imaš par tisoč to pač ne gre skozi...
Glede pvpja in skila se pa totalno strinjam. Pvp bi mogli naredit bol odvisen od skila in manj odvisen od opreme ter livela.
Truga ::
Lol. Ves point tega je da je vec 1000 ljudi, ki se med sabo stepejo da dobijo pol bossa. In ne, samo ena instanca je. Kaksnih 10 nekej. Ce hoces gear od bossa moras bit najboljsi na serverju (ali pa vsaj presenetit najboljsega, preden si opomore od prejsnje bitke), ali pa takticno/stratesko nadigrati najboljsi guild, in bossa ubit. Sej boss loot je super gear, ampak nikoli ne bo tako mocen da se tipa z njim nebi dalo pol ubit..
In taka oprema mora bit rezervirana za te ljudi, ki so se res potrudli, da so prsli do nje. Kje pa pise da mora vsak met dostop do vsega? In zakaj bi bilo 10 instanc? Tega da se da bosse v instance ne bom nikoli razumel. Se RO, ki je popoln carebear game (nikjer nic pvpja, samo guild war in pvp arena, popolnoma locena od ostale igre) ima bosse kar lepo v worldu, in so free for all. Best man wins, respawni so pa po 3 dni. PVPja sicer ni, tako da moras res dobro nadigrat nasprotnika da dobis loot (loot pobase ekipa ki je naredila bossu najvec skode, s tem da ko umres se tvoj counter resetira na 0).
In to dvoje je fun zame. Competition. Vec ekip, ki se poteguje za isto stvar, ki je omejena.
In taka oprema mora bit rezervirana za te ljudi, ki so se res potrudli, da so prsli do nje. Kje pa pise da mora vsak met dostop do vsega? In zakaj bi bilo 10 instanc? Tega da se da bosse v instance ne bom nikoli razumel. Se RO, ki je popoln carebear game (nikjer nic pvpja, samo guild war in pvp arena, popolnoma locena od ostale igre) ima bosse kar lepo v worldu, in so free for all. Best man wins, respawni so pa po 3 dni. PVPja sicer ni, tako da moras res dobro nadigrat nasprotnika da dobis loot (loot pobase ekipa ki je naredila bossu najvec skode, s tem da ko umres se tvoj counter resetira na 0).
In to dvoje je fun zame. Competition. Vec ekip, ki se poteguje za isto stvar, ki je omejena.
subby ::
Včeraj sem kupil dva might armoringa 25 pa zapravil praktično ves keš, ki sem ga imel :\
fakin overpriced stuff
fakin overpriced stuff
Zgodovina sprememb…
- spremenil: subby ()
Pureforce ::
No sej pač vsak ima svoj okus. Meni osebno ta način sploh ne diši, ker se mi zdi, da bosi ne morejo met nekih posebnih taktik ker te lahko vsak čas kdo zgenka. Se spomnem kako je bilo v TBC,ju v tisti prvi eriji nek bos in vsakič ko je kdo umru se je pohealal na 100%, in potem je folk pršu zravn samo umret, da tisim, ki so ga raidali ni uspelo ubit ...
ahac ::
Swtor gre F2P...
Oz. dobil bo "f2p" opcijo poleg naročnine, kjer bo možno igrat vse queste do lvl 50, ostalo bo pa omejeno.
http://www.swtor.com/free
Oz. dobil bo "f2p" opcijo poleg naročnine, kjer bo možno igrat vse queste do lvl 50, ostalo bo pa omejeno.
http://www.swtor.com/free
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
BALAST ::
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
McGregorSL ::
končno... sam upam, da mi ne bo zbrisal tega karakterja, ker sem komaj po vseh teh mesecih lvl47 :P in komaj nabral 600k dnarja :D
ahac ::
Mene je skrbel, da bo preveč microtransactions oz. da bo treba plačevat za določen content, itd.. al pa, da bo "pay 2 win", pa zaenkrat zgleda, da ne bo tko. V bistvu moj trenuten stil igranja čisto lepo pade v free opcijo (ker v glavnem samo questam z alti, za ostalo nimam časa).
ps.
Vprašanje kolk bo sploh še subscription MMOjev v prihodnosti. Pred WoW so bli subscription MMOji dost nišni tip iger za nerde in v bistvu je še vedno tako (Eve, itd.) z eno samo izjemo: WoW. Vse ostalo je šlo f2p ali pa ima dost manj kot 500k naročnikov. Tudi dvomim, da bo Blizzardov naslednji MMO taka uspešnica kot je bil WoW, če bo imel samo možnost naročnine.
ps.
Vprašanje kolk bo sploh še subscription MMOjev v prihodnosti. Pred WoW so bli subscription MMOji dost nišni tip iger za nerde in v bistvu je še vedno tako (Eve, itd.) z eno samo izjemo: WoW. Vse ostalo je šlo f2p ali pa ima dost manj kot 500k naročnikov. Tudi dvomim, da bo Blizzardov naslednji MMO taka uspešnica kot je bil WoW, če bo imel samo možnost naročnine.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
Mislm, da je ETA še vedno samo "jesen", čeprav F2P stvari so zdaj na PTR.
Drugače se mi pa zdi, da bo F2P preveč omejen, ampak "preferred status" bo to dost popravu.
Drugače se mi pa zdi, da bo F2P preveč omejen, ampak "preferred status" bo to dost popravu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Elder Scrolls Online (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 152034 (7037) | oo7 |
» | Guild Wars 2 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Igre | 240884 (19789) | mi345 |
» | WildStar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19393 (7442) | Zmajc |
» | Tera Online (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14493 (7803) | r3tro |
» | Rift: Planes of TelaraOddelek: Igre | 7474 (4922) | Denis6 |