Forum » Igre » Dishonored-Bethesda
Dishonored-Bethesda
RejZoR ::
Še koga tole spominja na BioShock ampak na trdnih tleh? Sej ne da bi se pritoževal ampak vseeno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
BioShock infinite je zelo podoben ja.
Ampak mislim,da Bethesda nebo zamočila sploh,ker gre za odprt tip igre.
Bomo videli.
Ampak mislim,da Bethesda nebo zamočila sploh,ker gre za odprt tip igre.
Bomo videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Outsajder ::
Saj ni bethesda developer bethesda je samo založnik sam špil delajo arkane studios pa tud neve se še če je sploh tole open world tip špila...
robokop ::
Bethesda je samo založnik ampak igra bo open world.
Ljudožerske podgane, prostitutke, morilci in umori. Dishonored je definitivno igra na katero bo v letu 2012 potrebno računati.
V igri Dishonored, ki jo za Bethesda Softworks izdelujejo pri Arkane Studios, se igralec pojavi v vlogi atentatorja z nadnaravnimi lastnostmi. In na razpolago ima tudi precej nenavadno orožje. Svoje nasprotnike lahko odstrani tudi s pomočjo tropa podgan, ki naravnost obožujejo človeško meso.
Vendar Dishonored ni klasična igra o prikritem morilcu. Igralec bo namreč lahko igral kakorkoli bo želel. Menda tudi tako, da ne bo ubil nikogar.
Glavni karakter je Corvo, plačani morilec, ki mora varovati cesarico kraljestva Dunwall. Ko cesarico umorijo takoj obtožijo Corva, ki mora dokazati svojo nedolžnost. Bolj ali manj tako, da odstrani cel kup nasprotnikov. Med vsako misijo si lahko igralec nadgradi sposobnosti in opremo.
Razvijalci obljubljajo, da bo vsaka misija posebna zgodba, ujeta v celoto in ker bo mogoče igrati na različne načine, bodo ljubitelji tovrstnih iger misije igrali vedno znova. Lahko bodo namreč obsedali ljudi in živali in preko njih opravili misijo, ali pa bodo to storili v lastni osebi. S prisluškovanjem naj bi igralec odkrival skrivnosti, tako da hitro odstranjevanje nasprotnikov ni priporočljivo. Vsako dejanje lahko ima posledice v nadaljevanju igre.
Igra je postavljena v izjemno zanimivo okolje, ki spominja na London okoli 15. stoletja. Izdelal ga je Viktor Antonov, ki je delal že pri igri Half Life 2.
Seveda bo potebno počakati na izid, a igra že v začetni fazi deluje odlično in bo morda nadvladala slavno Assassin's Creed.
Za nastanek igre sta zaslužna Harvey Smith, ki je delal na franšizi Deus Ex in Raf Colantonio, ki je sodeloval pri igrah Arx Fatalis ter Dark Messiah of Might and Magic.
Igra bo narejena za platforme Xbox 360, PlayStation 3, in PC, na prodajne police pa naj bi prišla nekje v drugi polovici leta.
http://www.digitaltrends.com/gaming/bet...
http://pc.ign.com/articles/118/1186458p...
Ljudožerske podgane, prostitutke, morilci in umori. Dishonored je definitivno igra na katero bo v letu 2012 potrebno računati.
V igri Dishonored, ki jo za Bethesda Softworks izdelujejo pri Arkane Studios, se igralec pojavi v vlogi atentatorja z nadnaravnimi lastnostmi. In na razpolago ima tudi precej nenavadno orožje. Svoje nasprotnike lahko odstrani tudi s pomočjo tropa podgan, ki naravnost obožujejo človeško meso.
Vendar Dishonored ni klasična igra o prikritem morilcu. Igralec bo namreč lahko igral kakorkoli bo želel. Menda tudi tako, da ne bo ubil nikogar.
Glavni karakter je Corvo, plačani morilec, ki mora varovati cesarico kraljestva Dunwall. Ko cesarico umorijo takoj obtožijo Corva, ki mora dokazati svojo nedolžnost. Bolj ali manj tako, da odstrani cel kup nasprotnikov. Med vsako misijo si lahko igralec nadgradi sposobnosti in opremo.
Razvijalci obljubljajo, da bo vsaka misija posebna zgodba, ujeta v celoto in ker bo mogoče igrati na različne načine, bodo ljubitelji tovrstnih iger misije igrali vedno znova. Lahko bodo namreč obsedali ljudi in živali in preko njih opravili misijo, ali pa bodo to storili v lastni osebi. S prisluškovanjem naj bi igralec odkrival skrivnosti, tako da hitro odstranjevanje nasprotnikov ni priporočljivo. Vsako dejanje lahko ima posledice v nadaljevanju igre.
Igra je postavljena v izjemno zanimivo okolje, ki spominja na London okoli 15. stoletja. Izdelal ga je Viktor Antonov, ki je delal že pri igri Half Life 2.
Seveda bo potebno počakati na izid, a igra že v začetni fazi deluje odlično in bo morda nadvladala slavno Assassin's Creed.
Za nastanek igre sta zaslužna Harvey Smith, ki je delal na franšizi Deus Ex in Raf Colantonio, ki je sodeloval pri igrah Arx Fatalis ter Dark Messiah of Might and Magic.
Igra bo narejena za platforme Xbox 360, PlayStation 3, in PC, na prodajne police pa naj bi prišla nekje v drugi polovici leta.
http://www.digitaltrends.com/gaming/bet...
http://pc.ign.com/articles/118/1186458p...
Sssaga ::
Ma ta Bethesda (čeprav sam založnik) ma hude špile. Rage in Brink sem užival na polno :)
Sandbox? Yeah baby!
Sandbox? Yeah baby!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sssaga ()
54j0 ::
Hmmm, že če bosta okolje in zgodba narejeni tako dobro, kot namiguje trailer, bi to znala biti res super igra. Končno nekaj po steampunk kopitu! Sicer pa Bethesda, od te firme se že težko kaj slabega pričakuje. Rage bi lahko bil boljši (beri: trajal malo dlje, kot je), a je vse prej, kot slab naslov. Ostale igre od teh prefrigancev so pa tako in tako razred zase. The Elder Scrolls in Fallout sta, vsaj zame, odlični seriji iger. Samo ustavit se ne, podjetje z Bethesde ;)
@Sssaga: sandbox or gtfo
@Sssaga: sandbox or gtfo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 54j0 ()
oo7 ::
9 oktober
Dishonored : The Tales from Dunwall, Part 1
Dishonored, The Tales from Dunwall - Episode 2
Dishonored : The Tales from Dunwall, Part 1
Dishonored, The Tales from Dunwall - Episode 2
Alamar ::
vse kar rabim od te igre na vrhunski način narejeno je
You could go through the game without killing anyone
oo7 ::
Red_Mamba ::
Zgleda hudo sam jst jo ne bom nabavil ker nima multiplayerja
Ce ze dam denar za spil pricakujem, da ga lahko igram vec let ne sam tistih par dni da spil obrnem
Ce ze dam denar za spil pricakujem, da ga lahko igram vec let ne sam tistih par dni da spil obrnem
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Furbo ::
Eh za 12. sem že zaseden z X-COM :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Izi ::
Igra je precej bližje Deus Ex kot pa Bioshock. Na Bishock malenkost spominja samo grafika in okolje. Igranje pa je čisti Deus Ex, kjer orožja sicer imamo, in so tudi občasno uporabna, ampak "prava" pot je tiholazenje in neopazno odstranjevanje sovražnikov enega po enega.
Nikoli ni naloga, da koga ubijemo, pravzaprav se da menda celo igro končati brez enega samega uboja. Vsak uboj negativno vpliva na trenutno dogajanje in ima negativno posledico tudi na celotno zgodbo.
Bolj pobijamo, bolj na temno stran bo vleklo zgodbo, več trupel pomeni več podgan in večje število stražnikov, več vojske in vsi so bolj pozorni. Več podgan pa seveda pomeni hudo poslabšanje bolezni oziroma kuge, ki je že zajela mesto. Prihod "Rambota" v mesto pomeni konec za mesto, ki ga bo uničila bolezen in vojska.
Nič trupel pa pomeni, da se bolezen ne širi naprej, vojske je malo, stražarji so nepozorni in jih je zelo malo. In zgodba je bolj svetla in mnogo daljša. Marsikaj pomembnega se namreč izve s prisluškovanjem in kukanjem skozi ključavnice. In tudi naš junak dobi boljše nagrade in posledično postane mnogo močnejši kot če bi izbral pot morilca.
Je pa med tema dvema skrajnosti še precej srednjih poti. Stražarjem se lahko izognemo, lahko jih onesvestimo, lahko jih ubijemo na skrivaj in truplo skrijemo, ali se gremo Rambota, kar ima za posledico vojno stanje.
Ko se prikaže moj Corvo, ga vidijo samo tisti, ki jim je namenjeno umreti. Ne mara, da ga kdo moti pri delu, zato vsi ostali onesveščeni ležijo po temnih kotih. In ko odide je vedno čista tišina in nikjer znaka, da se je kaj zgodilo
Po mojem mnenju se bo o tej igri govorilo še leta in jo primerjalo z vsemi igrami, ki bodo sledile, zato jo je skoraj nujno preigrati, da boš lahko sodeloval v pogovorih
Multiplayer v taki igri nima kaj početi in hvala bogu, ga niso na silo tlačili v igro. Kdor od taki legendi omenja multiplayer bi mu morali za vedno prepovedati igrati igre. Kogar skrbi dolžina, naj ve, da tako igro lahko preigraš tudi štirikrat pa bo vsakič drugačna.
Igra se po moje ne bo potegovala samo za naziv naj igre leta 2012, ampak se jo bo omenjalo v večnih pogovorih o najboljših igrah zgodovine skupaj z legendarnim Deus Ex, kateri je po 12. letih končno dobil spodobnega naslednika.
Nikoli ni naloga, da koga ubijemo, pravzaprav se da menda celo igro končati brez enega samega uboja. Vsak uboj negativno vpliva na trenutno dogajanje in ima negativno posledico tudi na celotno zgodbo.
Bolj pobijamo, bolj na temno stran bo vleklo zgodbo, več trupel pomeni več podgan in večje število stražnikov, več vojske in vsi so bolj pozorni. Več podgan pa seveda pomeni hudo poslabšanje bolezni oziroma kuge, ki je že zajela mesto. Prihod "Rambota" v mesto pomeni konec za mesto, ki ga bo uničila bolezen in vojska.
Nič trupel pa pomeni, da se bolezen ne širi naprej, vojske je malo, stražarji so nepozorni in jih je zelo malo. In zgodba je bolj svetla in mnogo daljša. Marsikaj pomembnega se namreč izve s prisluškovanjem in kukanjem skozi ključavnice. In tudi naš junak dobi boljše nagrade in posledično postane mnogo močnejši kot če bi izbral pot morilca.
Je pa med tema dvema skrajnosti še precej srednjih poti. Stražarjem se lahko izognemo, lahko jih onesvestimo, lahko jih ubijemo na skrivaj in truplo skrijemo, ali se gremo Rambota, kar ima za posledico vojno stanje.
Ko se prikaže moj Corvo, ga vidijo samo tisti, ki jim je namenjeno umreti. Ne mara, da ga kdo moti pri delu, zato vsi ostali onesveščeni ležijo po temnih kotih. In ko odide je vedno čista tišina in nikjer znaka, da se je kaj zgodilo
Po mojem mnenju se bo o tej igri govorilo še leta in jo primerjalo z vsemi igrami, ki bodo sledile, zato jo je skoraj nujno preigrati, da boš lahko sodeloval v pogovorih
Multiplayer v taki igri nima kaj početi in hvala bogu, ga niso na silo tlačili v igro. Kdor od taki legendi omenja multiplayer bi mu morali za vedno prepovedati igrati igre. Kogar skrbi dolžina, naj ve, da tako igro lahko preigraš tudi štirikrat pa bo vsakič drugačna.
Igra se po moje ne bo potegovala samo za naziv naj igre leta 2012, ampak se jo bo omenjalo v večnih pogovorih o najboljših igrah zgodovine skupaj z legendarnim Deus Ex, kateri je po 12. letih končno dobil spodobnega naslednika.
mjolnir ::
Multiplayer v taki igri nima kaj početi in hvala bogu, ga niso na silo tlačili v igro.
Sem čisto enakega mnenja, multyja se tukaj ne rabi.
Izi ::
Razen Achievementsov ni kakšnega posebnega razloga, da ne bi ubil čisto nikogar. Je pa treba ubijanje držati na minimumu, da ti Overal Chaos ne pride na High.
Na koncu vsake stopnje ti pokaže Overal Chaos, ki je lahko Low ali High. Meja naj bi bila 20% pobitih sovražnikov.
High Overal Chaos vpliva takoj na naslednjo stopnjo, kjer bo več podgan, več sovražnikov, in celo nekaj lokacij in nalog bo drugačnih. Po predzadnji stopnji pa se skupaj sešteje ves Chaos in če je ta High bo konec zgodbe popolnoma drugačen.
Pobijanje živali, na primer podgan se ne šteje kot umor. Moraš pa paziti, če naprimer onesveščenega sovražnika vržeš v vodo bo utonil in je to umor. Ali pa če onesveščeno telo vržeš prgloboko se tudi ubije, in celo moraš paziti, da ga ne pustiš na takem mestu, da ga najdejo podgane. Podgane bodo namreč ubile spečega stražarja in ta uboj se šteje tebi.
Na koncu vsake stopnje ti pokaže Overal Chaos, ki je lahko Low ali High. Meja naj bi bila 20% pobitih sovražnikov.
High Overal Chaos vpliva takoj na naslednjo stopnjo, kjer bo več podgan, več sovražnikov, in celo nekaj lokacij in nalog bo drugačnih. Po predzadnji stopnji pa se skupaj sešteje ves Chaos in če je ta High bo konec zgodbe popolnoma drugačen.
Pobijanje živali, na primer podgan se ne šteje kot umor. Moraš pa paziti, če naprimer onesveščenega sovražnika vržeš v vodo bo utonil in je to umor. Ali pa če onesveščeno telo vržeš prgloboko se tudi ubije, in celo moraš paziti, da ga ne pustiš na takem mestu, da ga najdejo podgane. Podgane bodo namreč ubile spečega stražarja in ta uboj se šteje tebi.
oo7 ::
Še 2 dni potem pa akcija
Enkrat bom odigral,da bom vse pobil enkrat nebom nobenega enkrat pa ravno prav
Čeprav če nobenega ne ubiješ tukaj piše tole:
You could go through the game without killing anyone, but then you'd never have approached the second Pendleton twin, poisoned him, possessed him, walked him over to the balcony, jumped out of his body (yours appears when you do this), pushed him over the edge and then bailed.
Enkrat bom odigral,da bom vse pobil enkrat nebom nobenega enkrat pa ravno prav
Čeprav če nobenega ne ubiješ tukaj piše tole:
You could go through the game without killing anyone, but then you'd never have approached the second Pendleton twin, poisoned him, possessed him, walked him over to the balcony, jumped out of his body (yours appears when you do this), pushed him over the edge and then bailed.
Izi ::
Igra ni streljačina in pobijanje vsega ne bo nudilo takega užitka kot skrivanje in raziskovanje. Stopnje in zgodba so narejene za tihega morilca, ki pobije samo točno določene osebe, ki si to zaslužijo.
Če pobiješ polovico vseh sovražnikov si pravzaprav failal zgodbo, ker si Lord Protector in tvoja naloga je rešiti mesto. S pobijanjem vsega pa ga pravzaprav pahneš v pogubo.
Je pa res, da je mesto leglo korupcije in kriminala, pa še vsi bi te radi videli mrtvega in te lahko mimogrede zanese v popolno deratizacijo vsega kar se premika.
Po drugi strani si pa v tej igri kmalu tako mogočen čarovnik, da so vsi, ki se ti hočejo zoperstaviti prav patetični in pravzaprav nimaš kakšne potrebe po pobijanju navadnih stražnikov, ki samo opravljajo svojo službo, ko pa lahko s svojo močjo zbrišeš celotno mesto iz zemljevida. Zato se greš bolj detektiva, ki raziskuje zgodbo in se s sovražniki bolj kot ne samo igraš.
Kakšen smisel se je iti Rambota, če pa imaš moči, ki bi ti jih zavidal sam bog. Lahko ustaviš čas in vmes spreminjaš dogodke, lahko celo prevzameš nadzor nad vsakim bitjem in ga preprosto pošlješ v smrt.
Igra je malo RPG in se je treba specializirati za določena področja.
Da ne gre za streljačino vidimo tudi po tem, da imamo v tej igri poleg zdravja tudi mano in seveda pijemo tudi zdravilne in mana napitke.
Če pobiješ polovico vseh sovražnikov si pravzaprav failal zgodbo, ker si Lord Protector in tvoja naloga je rešiti mesto. S pobijanjem vsega pa ga pravzaprav pahneš v pogubo.
Je pa res, da je mesto leglo korupcije in kriminala, pa še vsi bi te radi videli mrtvega in te lahko mimogrede zanese v popolno deratizacijo vsega kar se premika.
Po drugi strani si pa v tej igri kmalu tako mogočen čarovnik, da so vsi, ki se ti hočejo zoperstaviti prav patetični in pravzaprav nimaš kakšne potrebe po pobijanju navadnih stražnikov, ki samo opravljajo svojo službo, ko pa lahko s svojo močjo zbrišeš celotno mesto iz zemljevida. Zato se greš bolj detektiva, ki raziskuje zgodbo in se s sovražniki bolj kot ne samo igraš.
Kakšen smisel se je iti Rambota, če pa imaš moči, ki bi ti jih zavidal sam bog. Lahko ustaviš čas in vmes spreminjaš dogodke, lahko celo prevzameš nadzor nad vsakim bitjem in ga preprosto pošlješ v smrt.
Igra je malo RPG in se je treba specializirati za določena področja.
Da ne gre za streljačino vidimo tudi po tem, da imamo v tej igri poleg zdravja tudi mano in seveda pijemo tudi zdravilne in mana napitke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Kurzweil ::
Preden me je igra potegnila sem malce površno klikal, no sedaj mi dve stvari ne kapneta. A se mi zdi, da ko sem špegal v bar, da sta se šefe in še eden lojalist pogovarjala o tem kako me bosta stisnala, po tem ko opravim svoje?
Drugo pa je, da sen spregledal, kako narest uboj is stealtha brez da bi ubil, če kliknem levi gumb na miški ga s sabljo ubije, kaj naj pritisnem da ga bom samo pahnil iz zavesti. In v nadaljevanju predvidevam, da mu lahko tudi kot nezavestnemu poberem denar, tko kot mrtvemi. Katera je tista tipka s katero na tiho ubijem in če tudi funkcionira z napadom iz zraka?
Sicer pa pazima da bi bil neopazen, ampak na trenutke moja narava ne dovoljuje, da nebi koga popolnoma onesposobil :)
Igra je zaenkrat zanimiva, tako ideja, ki ni sicer čisto nova, kot grafika, ko dokaj solidna zgodba zaenkrat ampak nobene revolucije.
Kdor pri tej igri omenja online je res trčen. Ni popolnoma nobene potrebe po tem. Igra je kar se pogona in zahtev tiče precej optimatizirana in mi dela na povsem average računalnuku (6gb rava, i7 920, 460gtx) kristalno jasno... vse na polno. Upam pa da mi nebo to šunjanje postalo dolgočasno. Jaz sem sicer že prvo misijo naredil s high overall chaos in zdelo se mi je da je mapa precej limitirana, ampak glede na to kar mi je pokazalo konec igre, da nisem pobral niti polovice vsega kar bi lahko sem se očitno motil (pa sem pravi looter v detajle v vseh RPGjih). Kar se podgan tiče pa niso tak problem, dead corpse enega stražarja jih zadovolji.
Kot si rekel Izi, razen achievementov ni tako zelo pomembno ali se greš šunjanje ali masaker, če se greš masaker je kvečjemu več akcije, če hočeš iti po verjetno prvotno začrtani poti razvijalcev pa je igra kot je bil Thief. Jat bom nekje vmes, je pa hudo žalostno da obstajata samo low in high overall chaos, to pomeni če me naprimer zaznajo 4je varnostniki naenkrat sem jih prisiljen pobit (ali loadat igro) v nasprotnem primeru je vseeno če vse pobijem...
Drugo pa je, da sen spregledal, kako narest uboj is stealtha brez da bi ubil, če kliknem levi gumb na miški ga s sabljo ubije, kaj naj pritisnem da ga bom samo pahnil iz zavesti. In v nadaljevanju predvidevam, da mu lahko tudi kot nezavestnemu poberem denar, tko kot mrtvemi. Katera je tista tipka s katero na tiho ubijem in če tudi funkcionira z napadom iz zraka?
Sicer pa pazima da bi bil neopazen, ampak na trenutke moja narava ne dovoljuje, da nebi koga popolnoma onesposobil :)
Igra je zaenkrat zanimiva, tako ideja, ki ni sicer čisto nova, kot grafika, ko dokaj solidna zgodba zaenkrat ampak nobene revolucije.
Kdor pri tej igri omenja online je res trčen. Ni popolnoma nobene potrebe po tem. Igra je kar se pogona in zahtev tiče precej optimatizirana in mi dela na povsem average računalnuku (6gb rava, i7 920, 460gtx) kristalno jasno... vse na polno. Upam pa da mi nebo to šunjanje postalo dolgočasno. Jaz sem sicer že prvo misijo naredil s high overall chaos in zdelo se mi je da je mapa precej limitirana, ampak glede na to kar mi je pokazalo konec igre, da nisem pobral niti polovice vsega kar bi lahko sem se očitno motil (pa sem pravi looter v detajle v vseh RPGjih). Kar se podgan tiče pa niso tak problem, dead corpse enega stražarja jih zadovolji.
Kot si rekel Izi, razen achievementov ni tako zelo pomembno ali se greš šunjanje ali masaker, če se greš masaker je kvečjemu več akcije, če hočeš iti po verjetno prvotno začrtani poti razvijalcev pa je igra kot je bil Thief. Jat bom nekje vmes, je pa hudo žalostno da obstajata samo low in high overall chaos, to pomeni če me naprimer zaznajo 4je varnostniki naenkrat sem jih prisiljen pobit (ali loadat igro) v nasprotnem primeru je vseeno če vse pobijem...
mjolnir ::
Eno vprašanj. Če imaš shadow kill, se ti vseeno prišteva chaoss, oz. se ti zgodba slabša (rataš bolj hudobec)?
Izi ::
Drugo pa je, da sen spregledal, kako narest uboj is stealtha brez da bi ubil, če kliknem levi gumb na miški ga s sabljo ubije, kaj naj pritisnem da ga bom samo pahnil iz zavesti. In v nadaljevanju predvidevam, da mu lahko tudi kot nezavestnemu poberem denar, tko kot mrtvemi.
Esc -> Options -> Controls ti pokaže vse uporabne tipke in kaj je na njih.
Poleg tega ti, ko se priplaziš komu za hrbet, napiše kaj lahko narediš in kaj moraš pritisniti.
Levi Ctrl je tipka ki jo iščeš ima 2 funkcji in sicer blokado med mečevanjem ali pa Dušenje sovražnika toliko časa, da pade v nezavest. In Ctrl moraš tiščati toliko časa, dokler sovražnik ne pade v nezavest, ne smeš spustiti. Če potem takoj pritisneš tipko F ga kar direkt naložiš na ramo in ga lahko takoj odneseš na varno pa še denar mu hkrati pobereš kar avtomatsko. Če pa ne pritisneš F pa se bo zrušil na tla in mu potem pobereš denar.
Eno vprašanj. Če imaš shadow kill, se ti vseeno prišteva chaoss, oz. se ti zgodba slabša (rataš bolj hudobec)?
Shadow kill je samo čarovniški način uboja. Namesto, da sovražnika zakolješ z mečem, ga pač po čarovniško spremeniš v kupček pepela. Rezultat pa je isti. Nekoga si ubil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Kurzweil ::
Zgleda mi je control crknil malo preden sem začel igrat Dishonored, sem potem pogledal v nastavitve kontrol in si nastavil drugo tipko, neverjetno kolikokrat sem probal preden sem pomislil, da tipka ne dela. Se opravičujem za banalno vprašanje.
Upam pa, da nebom naredil kakšne neumnosti, kot se mi kdaj pripeti, ko pri kakšnem RPGju z večjo in bolj odprto mapo rinem tam, kjer sploh ni misije, ker naprimer tu ko morem ubit Campbella al kaj je sem eno celo hišo vmes obdelal. Nevem niti ali lahko opcijske misije potem še kdaj naknadno delam in se vračam v prvo mesto, ali je to v nadaljevanju sploh povezano ali je konec misije drugo mesto kot kaže mapa M-POWERJA, zaenkrat mi deluje kot da se prenaša vse, tako denar, itemi in powerji, samo se okolje spreminja in kasneje verjetno nima nekega pomena, vsaj tako izgleda zaenkrat...
Je pa ambient in atmosfera na trenutke kar solidna...
In pa tale Shadow kill je nekaj povsem brezveznega, če se imaš namen iz šunjanje. Osebno bom varčeval te relice/talismane ali karkoli so že, ker zaenkrat imam samo enega, me pa zanima a slednje s srcem iščem dejansko lahko povsod, ker jaz ga potegnem ven dosti podogto in samo naklada, nič od utripanja, zelo me to zanima, da nisem že 2 za sabo pustil.
Zaenkrat še vedno nevem kako odprta je sploh igra in kaj si lahko dovolim...
Upam pa, da nebom naredil kakšne neumnosti, kot se mi kdaj pripeti, ko pri kakšnem RPGju z večjo in bolj odprto mapo rinem tam, kjer sploh ni misije, ker naprimer tu ko morem ubit Campbella al kaj je sem eno celo hišo vmes obdelal. Nevem niti ali lahko opcijske misije potem še kdaj naknadno delam in se vračam v prvo mesto, ali je to v nadaljevanju sploh povezano ali je konec misije drugo mesto kot kaže mapa M-POWERJA, zaenkrat mi deluje kot da se prenaša vse, tako denar, itemi in powerji, samo se okolje spreminja in kasneje verjetno nima nekega pomena, vsaj tako izgleda zaenkrat...
Je pa ambient in atmosfera na trenutke kar solidna...
In pa tale Shadow kill je nekaj povsem brezveznega, če se imaš namen iz šunjanje. Osebno bom varčeval te relice/talismane ali karkoli so že, ker zaenkrat imam samo enega, me pa zanima a slednje s srcem iščem dejansko lahko povsod, ker jaz ga potegnem ven dosti podogto in samo naklada, nič od utripanja, zelo me to zanima, da nisem že 2 za sabo pustil.
Zaenkrat še vedno nevem kako odprta je sploh igra in kaj si lahko dovolim...
Kurzweil ::
Jaz zaenkrat nimam nobenih težav, postane pa kdaj vroče ja. Zdaj nisem na računalniku, drugače bi pogledal... tako da poglej ti če se da sredi igre težavnost nastavljat mogoče.
Izi ::
Težavnost lahko spremeniš kadarkoli v Options -> General -> Difficulty
Niti ni neke hude razlike. Pravzaprav je edina razlika samo pri mečevanju, kjer ti vsak sovražnikov zadetek vzame malo več življenja pri zadetku, pa zdravilni napitki so manj učinkoviti.
Vse ostale Assassin tehnike vključno z vsemi orožji na daljavo so smrtonosne takoj ne glede na težavnostno stopnjo.
Pistola, ki jo nosimo je pravi kanon in sovražnika strel odnese nekaj metrov nazaj. Mrtev je takoj.
Uspavalne puščice za samostrel, ki sovražnika ne ubijejo, pa tudi skoraj trenutno uspavajo tudi najmočnejše sovražnike v igri ne glede na težavnostno stopnjo.
Razen če boš naokoli divjal kot Rambo, je pravzaprav popolnoma vseeno katero težavnostno stopnjo izbereš.
Za vse morebitne Rambote naj omenim, da je municija v tej igri ZELO redka in jo je ponavadi treba drago kupovati in kot da to ne bi bilo dovolj je naš junak močno omejen koliko municije lahko nosi s seboj.
Če imaš 10 metkov, 10 puščic in nekaj bomb si v tej igri že do zob oborožen. Z nadgradnjami si sicer lahko malo povečaš torbice za posamezno municijo, pa ne ravno za veliko, pa še drago te stane.
Če hočeš torej v tej igri postati uspešen oziroma dodobra nadgrajen rabiš kar precej denarja in torej ne smeš naokoli razmetavati dragocene municije, ampak je potrebno sovražnike odstranjevati z dušenjem, če pa jih že moraš ubiti pa je najceneje, da nič hudega slutečega sovražnika od zadaj zakolješ z mečem. Je zastonj
Niti ni neke hude razlike. Pravzaprav je edina razlika samo pri mečevanju, kjer ti vsak sovražnikov zadetek vzame malo več življenja pri zadetku, pa zdravilni napitki so manj učinkoviti.
Vse ostale Assassin tehnike vključno z vsemi orožji na daljavo so smrtonosne takoj ne glede na težavnostno stopnjo.
Pistola, ki jo nosimo je pravi kanon in sovražnika strel odnese nekaj metrov nazaj. Mrtev je takoj.
Uspavalne puščice za samostrel, ki sovražnika ne ubijejo, pa tudi skoraj trenutno uspavajo tudi najmočnejše sovražnike v igri ne glede na težavnostno stopnjo.
Razen če boš naokoli divjal kot Rambo, je pravzaprav popolnoma vseeno katero težavnostno stopnjo izbereš.
Za vse morebitne Rambote naj omenim, da je municija v tej igri ZELO redka in jo je ponavadi treba drago kupovati in kot da to ne bi bilo dovolj je naš junak močno omejen koliko municije lahko nosi s seboj.
Če imaš 10 metkov, 10 puščic in nekaj bomb si v tej igri že do zob oborožen. Z nadgradnjami si sicer lahko malo povečaš torbice za posamezno municijo, pa ne ravno za veliko, pa še drago te stane.
Če hočeš torej v tej igri postati uspešen oziroma dodobra nadgrajen rabiš kar precej denarja in torej ne smeš naokoli razmetavati dragocene municije, ampak je potrebno sovražnike odstranjevati z dušenjem, če pa jih že moraš ubiti pa je najceneje, da nič hudega slutečega sovražnika od zadaj zakolješ z mečem. Je zastonj
Izi ::
Meh, se eden Unreal engine game. Boring.
Rekel, bi da se ne spoznaš ravno na te reči.
Unreal je samo ime, motor pa se stalno izpopolnjuje in trenutno smo na Unreal Engine 3, ki podpira vse kar obstaja vključno z DirectX 11.
Letos pa pride že Unreal Engine 4, ki je delan za naslednjih 10 let, ker trenutno niti nimamo takih računalnikov, ki bi ga lahko uporabljali.
V glavnem, Unreal Engine nas bo v najboljših igrah spremljal še vsaj naslednjih 100 let.
Kurzweil ::
Unreal engine je super, je pa to zgolj okolje za game developerje, kako se ga bodo posluževali in kakšni bodo modeli, teksture, efekti, skriptiranje, zgodba, zvok, fizika... in miljon ostalih stvari pa je stvar developerja.
Glede na to, da vse kar trenutno igram uporablja ta engine in da vse boljše igre v zadnjem obdobju uporabljajo UE3, potem res nevem kako relavantno je tvoje mnenje v enem stavku TrOn.
Creation Engine, GameBryo, RAGE Engine, CryENGINE, Anvil Engine, EGO Engine, Naughty Dog Game Engine in Unreal Engine so pogoni, ki jih imajo vse omembe vredne igre zadnje čase. Če pa je developer lame pa je lahko vsak od teh enginov "slab". Kar se fizike tiče pa mi je iz prve znan Havok Physics, PhysX,... pred dnevi pa sem videl zanimiv projekt streljačina, ki je izključno narejena s fiziko, torej, brez animacij - klik če koga zanima, tole ima še potencial!
TrOn in kaj točno je tako slabega pri Unreal enginu 3, da si tako prepričan v to in boš izpustil igro, ki ima mimogrede lepo okolje in uporabniška izkušnja je super glede na igre zadnje čase, nekaj podobnega pričakujem od Bishocka samo da bo več shooter in manj RPG (kar roko na srce bi lahko malce več bil tudi Dishonored), nevem ali je level design tako dober, ampak tako kot tu, tudi drugje pod tem pogonom nisem našel nobenih bugov. Prosim za razlago! TrOn?
Izi, isto kot UE4, bo tudi Rage pogon po besedah Johna Carmacka takšen da bo imeli končni uporabniki od njegovega naslednjika 10 let iger z nekaj popravki in mogoče s kakšnim "direcrX 15" featurjem. Minimum requirement bo recimo 8 jeder in nebo ravno dovolj da ima eno jedro samo 2,67. Potrebnih bo 16 Gb RAMa da se bodo lahko naloadale res dodelane HD tekstur, katere pa bodo nalepljene na neprimerljivo več "poly" (to lahko seveda že sedaj, ampak zaradi omejitev strojne opreme in optimatizacije nihče tega ne počne) modelov kot je do sedaj limit, kar pomeni da bodo potrebne tudi maste grafične karte. Fe to napoveduje za leto 2015. In če še končam s Carmackom, za pivo mu dam, ko je izjavil, da je bila njegova največja napaka v življenju, da se je lotil konzol in da v prihodnosti slednje pridejo na vrsto sekundarno če bo volja in čas, ker pa je pred časom, ko so bile konzole res primeljive povprečnim računalnikom, igre pa optimatizirane, sedaj pa je prišlo obdobje ko konzole zelo limitirajo razvoj iger, poleg vsega pa so porti na PC lahko obupni (ne pa seveda prav vsi).
Glede na trailerje pa bo zgleda tako kot pri Bishocku tudi tu nekaj steampunk vložkov, ampak seveda manj. Bom šele danes naprej igral, tako da se bom v kratkem prepričal.
Izi ali kdorkoli drug, mi zna kdo razložit, kam mi je izginila pištola? prodal je gotovo nisem! ...sem pa šele pri destilerjih (zid 2) ?
Glede na to, da vse kar trenutno igram uporablja ta engine in da vse boljše igre v zadnjem obdobju uporabljajo UE3, potem res nevem kako relavantno je tvoje mnenje v enem stavku TrOn.
Creation Engine, GameBryo, RAGE Engine, CryENGINE, Anvil Engine, EGO Engine, Naughty Dog Game Engine in Unreal Engine so pogoni, ki jih imajo vse omembe vredne igre zadnje čase. Če pa je developer lame pa je lahko vsak od teh enginov "slab". Kar se fizike tiče pa mi je iz prve znan Havok Physics, PhysX,... pred dnevi pa sem videl zanimiv projekt streljačina, ki je izključno narejena s fiziko, torej, brez animacij - klik če koga zanima, tole ima še potencial!
TrOn in kaj točno je tako slabega pri Unreal enginu 3, da si tako prepričan v to in boš izpustil igro, ki ima mimogrede lepo okolje in uporabniška izkušnja je super glede na igre zadnje čase, nekaj podobnega pričakujem od Bishocka samo da bo več shooter in manj RPG (kar roko na srce bi lahko malce več bil tudi Dishonored), nevem ali je level design tako dober, ampak tako kot tu, tudi drugje pod tem pogonom nisem našel nobenih bugov. Prosim za razlago! TrOn?
Izi, isto kot UE4, bo tudi Rage pogon po besedah Johna Carmacka takšen da bo imeli končni uporabniki od njegovega naslednjika 10 let iger z nekaj popravki in mogoče s kakšnim "direcrX 15" featurjem. Minimum requirement bo recimo 8 jeder in nebo ravno dovolj da ima eno jedro samo 2,67. Potrebnih bo 16 Gb RAMa da se bodo lahko naloadale res dodelane HD tekstur, katere pa bodo nalepljene na neprimerljivo več "poly" (to lahko seveda že sedaj, ampak zaradi omejitev strojne opreme in optimatizacije nihče tega ne počne) modelov kot je do sedaj limit, kar pomeni da bodo potrebne tudi maste grafične karte. Fe to napoveduje za leto 2015. In če še končam s Carmackom, za pivo mu dam, ko je izjavil, da je bila njegova največja napaka v življenju, da se je lotil konzol in da v prihodnosti slednje pridejo na vrsto sekundarno če bo volja in čas, ker pa je pred časom, ko so bile konzole res primeljive povprečnim računalnikom, igre pa optimatizirane, sedaj pa je prišlo obdobje ko konzole zelo limitirajo razvoj iger, poleg vsega pa so porti na PC lahko obupni (ne pa seveda prav vsi).
Glede na trailerje pa bo zgleda tako kot pri Bishocku tudi tu nekaj steampunk vložkov, ampak seveda manj. Bom šele danes naprej igral, tako da se bom v kratkem prepričal.
Izi ali kdorkoli drug, mi zna kdo razložit, kam mi je izginila pištola? prodal je gotovo nisem! ...sem pa šele pri destilerjih (zid 2) ?
Izi ::
Izi ali kdorkoli drug, mi zna kdo razložit, kam mi je izginila pištola? prodal je gotovo nisem! ...sem pa šele pri destilerjih (zid 2) ?
Seveda je nisi prodal, ker v tej igri ni prodaje, lahko samo kupuješ. Izgubil jo tudi nisi, ker orožja ne moreš stran vreči.
Ali jo imaš na hotkeyih, ki so na tipkah od 1 do 0, drugače pa poglej v svojem inventarju. Tipka J -> Inventory
blackbfm ::
Kogar skrbi dolžina, naj ve, da tako igro lahko preigraš tudi štirikrat pa bo vsakič drugačna.
a to so pri bethesdi izjavl? ker za fallout je bilo enako rečeno, je pa tako da ti špil že na polovici dopizdi, kaj šele da bi ga šel večkrat preigravat
Furbo ::
Hmm, jaz sem ga večkrat preigral. V bistvu vse Falloute od enke naprej. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
oo7 ::
Jaz še čakam upam,da pride jutri po poštiŠkoda,ker nisem naročil preko steama pa bi lahko že igral.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prey [2017] (Prey 2) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 49088 (11927) | oo7 |
» | Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44886 (10086) | Zmajc |
» | Dishonored 2: Darkness of Tyvia (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 21338 (11242) | ahac |
» | Thief 4 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 21700 (16109) | sesobebo |