» »

Prey [2017] (Prey 2)

Prey [2017] (Prey 2)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Sem se tudi že srečal z nightmare velika zverina :)

Če ne uporabljaš Typhon moči boš Nightmare srečal zelo redko. Velikanska beštija namreč zaznava Morganove Typhonske sposobnosti. Čim več Typhonskih moči si omisliš hitreje te najde.
Jaz moram pred njim bežati približno enkrat na tri do štiri ure, če pa si nafilan s Typhonskimi močmi pa ga menda lahko srečuješ po tri do štirikrat na uro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Sem se tudi že srečal z nightmare velika zverina :)

Če ne uporabljaš Typhon moči boš Nightmare srečal zelo redko. Velikanska beštija namreč zaznava Morganove Typhonske sposobnosti. Čim več Typhonskih moči si omisliš hitreje te najde.
Jaz moram pred njim bežati približno enkrat na tri do štiri ure, če pa si nafilan s Typhonskimi močmi pa ga menda lahko srečuješ po tri do štirikrat na uro.


No jaz sem ga v 18 urah srečal prvič in ga tudi že fental. Imam spsobnost za upočasnitev časa in max moč na pumparici. Porabil sem 9 ali 10 nabojev.

yayo ::

bom rekel samo eno stvar (po začetnem srečanju s phantomom in mimiki v Lobby coni) :)) hvala bogu za quicksave

oo7 ::

Si ne predstavljam kako bi bilo če bi ta igra imela samo checkpointe brez quicksave :P

kitl76 ::

Quicksave so zakon škoda, da so to novodobne igre ukinile.

yayo ::

thermal phantom, oziroma kako izgubiti pol ure preden skapiraš, da še nimaš pravega orožja...

oo7 ::

Saj drugače kar nekaj različnih nasprotnikov.

Izi ::

Igre očitno sledijo filmom, tudi tukaj imamo zaključek in glavno razkritje šele ko se do konca odvrtijo zaključni napisi.
Ko končaš igro in se začno rolati končni napisi pritisneš Esc, da ne čakaš 10 minut. Šele potem se začne končni kader, kjer se razkrije šokantna resnica 8-)

oo7 ::

Izi je izjavil:

Igre očitno sledijo filmom, tudi tukaj imamo zaključek in glavno razkritje šele ko se do konca odvrtijo zaključni napisi.
Ko končaš igro in se začno rolati končni napisi pritisneš Esc, da ne čakaš 10 minut. Šele potem se začne končni kader, kjer se razkrije šokantna resnica 8-)


Sem nekje prebral, da naj bi bilo več koncev.

yayo ::

highly addictive, samo malce preveč je kopanja po predalih in smeteh, prideš v novo okolje in spregledaš kaj pomembnejšega, ker si si utrudil oči s pobiranjem konzerv in olupkov.

oo7 ::

Jaz poberem vse kar najdem potem pa vse zrecikliram tudi odvečno orožje ali pa ga razstavim za rezervne dele.

yayo ::

Jaz tudi, ampak postane dolgočasno, ko samo odpiraš omare in pregleduješ računalnike. Sem morda preveč drobnjakarski, ampak,ko hodim proti cilju skozi neraziskane prostore jih temeljito prečesam. Phantomi so trenutno dokaj lahki nasprotniki, ker jih ni več naenkrat, so pa mimiki frustrirajoči, ko se jih nagnete po tri ali več v majhen prostor. Škoda, da sem šele zvedel, da se lahko igra brez nevromodov,ne ljubi se mi iti spet od začetka.

oo7 ::

yayo je izjavil:

Jaz tudi, ampak postane dolgočasno, ko samo odpiraš omare in pregleduješ računalnike. Sem morda preveč drobnjakarski, ampak,ko hodim proti cilju skozi neraziskane prostore jih temeljito prečesam. Phantomi so trenutno dokaj lahki nasprotniki, ker jih ni več naenkrat, so pa mimiki frustrirajoči, ko se jih nagnete po tri ali več v majhen prostor. Škoda, da sem šele zvedel, da se lahko igra brez nevromodov,ne ljubi se mi iti spet od začetka.


Koliko časa pa že igraš?
Kam pa vlagaš Neuromode? Samo v človeške ali tudi alienske spsobnosti?
Imaš več vrst Phantomov.

yayo ::

Šele par ur igram, sem ravno pred prvim sprehodom v breztežnost, ko iščeš telo nekega znanstvenika v njegovem uničenem laboratoriju, trenutno mislim, da imam dostop le do human nevromodov. Ja, samo enega ognjenega fantoma sem do sedaj srečal, od ta hujših, pa sem lepo sneakal okoli njega, ker ga nikakor nisem mogel ubiti (le gloo gun in francoza sem imel). Morda sem srečal še enega električnega ampak ga je strateško postavljen turret fental precej od daleč, preden sem si ga lahko dobro ogledal. Z nevromodi in upgradi je hudo, ker je skoraj preveč smeri kamor lahko vlagaš in vse so zanimive. Drugače mi je kul kako je igro na twitterju pohvalil kultni režiser John Carpenter,ki ima sedemdeset let, pred tem tudi Horizon Zero Dawn.

oo7 ::

yayo je izjavil:

Šele par ur igram, sem ravno pred prvim sprehodom v breztežnost, ko iščeš telo nekega znanstvenika v njegovem uničenem laboratoriju, trenutno mislim, da imam dostop le do human nevromodov. Ja, samo enega ognjenega fantoma sem do sedaj srečal, od ta hujših, pa sem lepo sneakal okoli njega, ker ga nikakor nisem mogel ubiti (le gloo gun in francoza sem imel). Morda sem srečal še enega električnega ampak ga je strateško postavljen turret fental precej od daleč, preden sem si ga lahko dobro ogledal. Z nevromodi in upgradi je hudo, ker je skoraj preveč smeri kamor lahko vlagaš in vse so zanimive. Drugače mi je kul kako je igro na twitterju pohvalil kultni režiser John Carpenter,ki ima sedemdeset let, pred tem tudi Horizon Zero Dawn.


Jaz vlagam samo v človeške spsobnosti. Saj kasneje lahko tudi delaš svoje Neuromode pa tudi veliko se jih, da najti.
Več kot boš igra tudi bo več različnih alienov.
Ja turreti pridejo kar prav. Jaz ga ponavadi postavim tako, da ga laien ne vidi potem pa se nastavim za vabo, ko me napade ga zalepim z gloo pištolo in turret dokonča svoje delo :) Čeprav velikokrat ner uspe in phantom prvo krene na turret in ga uniči.
Vem kdo je John Carpenter film The Thing je men osebno eden najboljših filmov in slasher Halloween.

Izi ::

Turreti so uporabni samo na začetku, kasneje jih Typhoni uničijo v sekundi ali pa celo hacknejo, da streljajo za njih tako da se jih v drugem delu igre niti ne splača več popravljati.
Francoz je zelo uporaben za Mimike, navadne in tudi za tavelike, ki pridejo kasneje, in za navadne Fantome, pa seveda za vse sheckane Operatorske škatle, ki letajo na okoli. Za vse ostalo Francoz odpove. Kasnejši Fantomi so vsi ali električni ali ognjeni in če se mu preveč približaš te bo skurila elektrika ali ogenj preden ga boš potolkel s Francozom. Je nujen boj na daljavo.
Kasneje sta glavni orožji Pištola in Šibrovka. Proti koncu gre večina materialov za izdelavo municije za ti dve orožji.
Poskušaš neopazno priti čim bližje, vklopiš upočasnjevanje časa in začneš nažigati s šibrovko, če sovražnik uspe zbežati stran preklopiš na pištolo. In ko ga ubiješ moraš odskočiti stran saj je okoli Fantomovega trupla še nekaj sekund po smrti vse naelektreno ali v ognju.
Ta velikim sovražnikom se je pa bolje izogniti, če se le da, da ne trošiš municije po nepotrebnem. Pobijanje sovražnikov tukaj ne prinaša nobenih izkušenj, pa ko napreduješ z zgodbo se že počiščeni prostori tako ali tako spet napolnijo z novimi sovražniki. Na koncu je pa sovražnikov toliko, da jih sploh nima smisla več pobijati in samo še divje slalomiraš med njimi s čim večjo brzino :D

oo7 ::

Nightmare se, da premagati na dokaj lahek način. Skriješ se za en vogal in se pokažes samo toliko, da vidiš del njega potem pa tisto orožje z žarkom, ki na koncu eksplodira. 1 polnjenje ima 100% za Nightmare potrebuješ okoli 250% se pravi 2 saržerja in pol.

yayo ::

Izi je izjavil:


Ta velikim sovražnikom se je pa bolje izogniti, če se le da, da ne trošiš municije po nepotrebnem. Pobijanje sovražnikov tukaj ne prinaša nobenih izkušenj, pa ko napreduješ z zgodbo se že počiščeni prostori tako ali tako spet napolnijo z novimi sovražniki. Na koncu je pa sovražnikov toliko, da jih sploh nima smisla več pobijati in samo še divje slalomiraš med njimi s čim večjo brzino :D

Ja, sem ravnokar izkusil, počistil level, da sem lahko preiskal vse luknje in, ko se enkrat vrnem je zopet poln nesnage. Sem pa moral polepiti dva fantoma s peno, da bi lahko sneaknil mimo. Btw, koliko časa jih pena drži ujete?

oo7 ::

Pena drži nekaj sekund ampak večji je alien prej se bo rešil vsaj meni se tako zdi. Ne vem pa koliko časa dlje drži če nadgradiš gloo cannon jaz sem se odločil za nadgrajevanje pištole in puške.

oo7 ::

Prey - Accolade Trailer

.

yayo ::

končno našel šibrovko pri tistem zaporniku katerega lahko rešiš ali recikliraš, bo treba upgrejdati na večji inventory...

scipascapa ::

šibrovko dobiš že prej :)

Izi ::

Evo, končal sem vse možne scenarije in dosegel vse možne Achievemente 48/48 (100%) 8-)

oo7 ::

Izi je izjavil:

Evo, končal sem vse možne scenarije in dosegel vse možne Achievemente 48/48 (100%) 8-)


Koliko ur si igral vse skupaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

Izi ::

oo7 je izjavil:

Koliko ur si igral vse skupaj?

V sami igri na save datotekah piše, da sem prvo kampanjo (brez neuromodov) igral 48 ur, drugo (samo s človeškimi skilli) pa 25 ur. Potem pa še par ur za različne konce.
Steam pa pravi, da je bila igra zagnana kar 120 ur 8-O, kar po moje ne more držati. Dostikrat res pustim igro na pavzi, če moram kam skočiti, ampak za cel dan nisem nikoli pustil prižgane igre.

oo7 ::

Ja če Steam pravi 120 ur potem bo že 120 ur :)

Jaz sem trenutno v Crew quaters. Ko bom končal bom šel še enkrat od začetka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

oo7 ::

Jaz sem zdaj prišel v deep Storage :)

Več, ko igraš bolj so zanimivi leveli predvsem Creew quaters in Arboretum :)

yayo ::

G.U.T.S., ravno imel opravka z Magnetosfero, škoda, da nimam hackanja, da bi ustavil shockwave, ampak je šlo. Opažam, da so nekateri prostori dosegljivi le, če razviješ določene posebne sposobnosti. Morda tudi če uprabiš Recycler Charge, ki pa so preveč dragoceni.

oo7 ::

No ja saj se lahko vrneš nazaj kadar koli :)

Izi ::

yayo je izjavil:

Opažam, da so nekateri prostori dosegljivi le, če razviješ določene posebne sposobnosti.

Huntress Bowcaster, Recycler Charge in Gloo Cannon, pa prideš v prav vsak prostorček v celi igri. Ne rabiš nobenega skilla, samo možgane je treba vklopiti in dobro opazovati.
Recycler Chargeov je naokoli povsem dovolj. Meni jih je na koncu ostalo vsaj 30 v inventarju, pa nisem nikoli nobenega izdelal. Sem jih pa uporabljal samo za čiščenje prehodov in ne za pobijanje sovražnikov.
S Huntress Bowcasterjem lahko na daljavo upravljaš računalnike. Ukaz za odpiranje vrat je dostikrat na računalniku. Pa tipko ob vratih se da tudi včasih zadeti.
Gloo Cannon pa ni samo za upočasnjevanje sovražnikov, ampak predvsem za plezanje na nedostopna mesta. Z njim si lahko zgradiš stopnice ali pa police in priplezaš kamorkoli.
Za iskanje skritih prehodov ne smeš gledati samo naokoli ampak predvsem gor. Skriti prehodi so ponavadi kje pod stropom ali pa skozi strop.
Za Key kode je treba prebrati vse emaile na računalnikih in prebrati vse listke, ki ležijo ali so prilepljeni naokoli. Za Key kartice pa je treba preiskati vsa trupla.

yayo ::

Med Bay pri Magnetosferi je dosegljiv le če si razvil mimesis, pa še par podobnih prostorov je baje v igri, drugače pa je samostrel prav zabaven. Sem imel en primer, ko sem moral predmet primerne višine postaviti pred okence in počepniti nanj, da sem lahko naciljal komando na touchscreenu znotraj kabine. Trenutno mi je pobijanje fantomov, igram na hard težavnosti, postalo relativno lahko, ravno sem jih tri na kupu pobil v arboretumu s pištolo in upočasnitvijo časa. Je pa iskanje enega trupla v g.u.t.s. tunelih bilo prava mora, ampak nagrada je tista kvazi railgun puška.

oo7 ::

The cancelled Prey 2 had an incredible plot twist - Here's A Thing

oo7 ::

Mi lahko nekdo pove kako se pride nazaj notri v postajo? :P

V cargo storage sem šel v vault kjer me je odneslo v vesolje zdaj je pa povsod vse zaklenjeno.

ahac ::

Tiste air locke moraš odpret iz notranje strani, potem so odklenjeni razen takrat,
ko Alex zaklene
, ampak takrat ti quest pove kako pridt nazaj. Torej, če se prišel iz cargo storage, greš verjento lahko tudi tam nazaj notr.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Izi ::

oo7 je izjavil:

Mi lahko nekdo pove kako se pride nazaj notri v postajo? :P

V cargo storage sem šel v vault kjer me je odneslo v vesolje zdaj je pa povsod vse zaklenjeno.

Cargo storage ne obstaja :P
Ti si bil najbrž v Deep Storage in imaš vse zaklenjeno. Ko te Vault odnese v vesolje te quest vodi proti Cargo Bayu. Tam zunaj, še vedno v vesolju, plava en kontejner v katerem je Dr. Igwe, ki mu zmanjkuje zraka. Pojdi do kontejnerja in Dr. Igwe ti bo razložil kako ga lahko rešiš in hkrati prideš v Cargo Bay. Prej si shrani pozicijo, ker se bo mudilo in ti bo zmanjkovalo časa.

oo7 ::

A Dr. Igwe mora biti živ? Ker jaz sem shekal ključavnico in ga je poskralo v vesolje.

Izi ::

oo7 je izjavil:

A Dr. Igwe mora biti živ? Ker jaz sem shekal ključavnico in ga je poskralo v vesolje.
Torej igraš zlobnega morilca ljudi >:D Mogoče bo šlo tudi brez Igweja, ampak si si pa precej otežil napredovanje, spremenil zgodbo in skoraj gotovo prestopil na temno stran.
Pojdi nazaj do kontejnerja in si zapomni tisto veliko 4 mestno številko na strani kontejnerja. Potem pojdi skozi veliko luknjo (hull breach) v Cargo Bay in ob strani je en delujoč računalnik s katerim lahko upravljaš kontejnerje. Vpiši števiko kontejnerja, ki ga bo avtomatsko pripeljalo nazaj in parkiralo. Skozi njega bi moral potem vstopiti notri v nepoškodovani del Cargo Baya, kjer so zadnji preživeli ljudje.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

A Dr. Igwe mora biti živ? Ker jaz sem shekal ključavnico in ga je poskralo v vesolje.
Torej igraš zlobnega morilca ljudi >:D Mogoče bo šlo tudi brez Igweja, ampak si si pa precej otežil napredovanje, spremenil zgodbo in skoraj gotovo prestopil na temno stran.
Pojdi nazaj do kontejnerja in si zapomni tisto veliko 4 mestno številko na strani kontejnerja. Potem pojdi skozi veliko luknjo (hull breach) v Cargo Bay in ob strani je en delujoč računalnik s katerim lahko upravljaš kontejnerje. Vpiši števiko kontejnerja, ki ga bo avtomatsko pripeljalo nazaj in parkiralo. Skozi njega bi moral potem vstopiti notri v nepoškodovani del Cargo Baya, kjer so zadnji preživeli ljudje.


Nisem našel te cifre nak ontejerju potem sem pa shekal kontejner no pa je bila škoda stojerna. Ker pa quick sejvam kot norc:)) in sem presnel zadnjih 5 sejvov in potem so bili vsi že, ko je bil Dr igwe v vesolju. No zdaj mi je uspelo priti naprej.
Imam občutek, da sem pri koncu?
Potem grem pa takoj še enkrat igrati zdaj sem vlagal vse v človeške sposbnosti potem v drugo bom pa ravno obratno :)

yayo ::

evo, padel Nightmare, kup mimikov in infected turretov in trije phantomi potem, ko sem se iz Crew Quarters vrnil v Arboretum. Crew Quarters je bil dolgaaaa zadeva, škoda da nisem uspel rešiti vso zombizirano posadko, a dokler sem pogruntal kako jih nevtralizirat s tistim električnim stun gunom jih je dobro število že zletelo v luft. :))

oo7 ::

Men je pa uspelo vso posadko neutralizirat z stun gunom :)

yayo ::

ja, igra mi je avtosejvala takoj po vstopu v crew quarters v trenutku, ko se je proti meni napotil en Nightmare (nisem takrat niti vedel, da je to Nightmare, pač en extralarge fantom) in sem plesal z njim ples šibrovke v slowmotionu medtem, ko so člani posadke jurišali name v zombi kamikaze stilu. kasneje, ko sem pogruntal, da pride v poštev stun gun pa sem ga skušal uporabiti kot pištolo, brez charginga energije in je delal samo pftt, pftt. :))

oo7 ::

Prey Update 1.04 Focuses on Visual Fidelity & Performance on PS4 Pro; PC/XO

Update v 1.04 includes:

PS4 Pro Support added for:

Enable Screen-Space Reflections
Higher quality shadows
Improved texture appearance
More texture memory (stable streaming)
Anisotropy 16x (from 4x)
Improved visual fidelity
Less LOD usage
Dynamic lights show up further
Particles are allowed to draw more pixels per effect
Particle refraction enabled

Additional fixes for PS4 input drift
Glooing Cook between objectives no longer breaks mission
'Nightmare is Hunting You' no longer plays after completing 'Copy Protection' without Typhon Neuromods installed
Disgruntled Employee mission now properly completes if player finds Grant Lockwood prior to getting mission.
Sarah Elazar will now give the code for Cargo Bay B if player has hostility from Phantoms
Aaron Ingram will no longer flee and cower when released in Psychotronics
Player can no longer lock themselves in the security pharmaceuticals office in Trauma
Superfruit no longer appears shrunken and flat when fully grown.
Adjusted timing on several cutscenes.
Blank objective markers no longer persist above reticle
Using key actions while controller prompts are shown will no longer cause a freeze.
Tracking bracelets are now sent to Recycler with "Transfer all Junk"

oo7 ::

Evo preigral prvič v 35 urah brez alienskih sposbnosti zdaj pa še enkrat z alienskimi sposobnostmi :)
Igra je fenomenalna moj kandidat letos za GOTY poleg Horrizon Zero Dawn.

RejZoR ::

Tolk hudega feelinga imersije nisem imel od System Shock 2/Deus Ex/Bioshock 1. Nisem imel nobenih pričakovanj sploh, ker nisem spremljal razvoja, ampak zdele imam za sabo kar precej ur in je res nora izkušnja. Nisem fan open world špilov tipa Far Cry/Assassin's Creed/GTA, ampak open world v streljačinah kjer je okolica neka zapuščena vesoljska ladja oz postaja so mi pa vedno nore. Da vtikaš nos v vsak kotiček, raziskuješ okolja in se po potrebi al pa v okviru zgodbe vračaš na stare lokacije je res hudo. Daje tisti filing otipljivega okolja. In enako velja za player model. Prav pogrešal sem špile, kjer pogledaš dol in vidiš lastne noge. Da ne omenjam lastne sence, ko stopiš pred luč in na steni vidiš lastno senco. Majhen ampak fin detajl. Se mi je že 2x zgodil, da sem mal trznil, ker sem zagledal lastno senco hehe.

Sicer sem še zelo daleč od končanja zadeve ampak že sedaj lahko rečem, da se je Arkane neverjetno izkazal in vse to prelaganje in ukinitev razvoja je igri samo koristila. Če bi dal ven samo streljačino kot je bil originalni Prey bi bil kar mal razočaran. Sej izvirnik ni bil slab, daleč od tega, ampak tole mi je definitivno mnogo boljše. Tud zame tole igra leta, če ne pride ven kaj drugega boljšega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

oo7 ::

Ni kaj Arkane studios obvladajo definitivno eden izmed najboljših studijev trenutno ,ki izdeluje igre :)

scipascapa ::

Prey (PS4) GBP24.99 @ Base.com

RejZoR ::

Tole je bila pa nora izkušnja. Sicer je narava igre povzročila, da so pošastke praktično enake, pač gmote Mimic snovi, da je bila nekje od polovice naprej igra celo na Hard kar mal prelahka (al pa sem se preveč zverziral in upgrejdal na pravih področjih ter z vtikanjem nosu vsepovsod imel dovolj sredstev za to) in da nekako manjka tisti final boss event. Ampak število vseh stvari, ki so se dogajale, raziskovanja, obračanja predmetov, naprav, povezovanja stvari, raziskovanja, branja logov, sporočil, razkrivanja skrivnosti, sama pot do konca pa je bila res zanimiva. In konec, damn, ker mindfuck. Ta špil bo definitivno dobil nadaljevanje. Zgodba je odprta. Edino kar me mal skrbi, da bo manjko Talos 1 postaje odvzel celotni čar igre. Podobno kot pri Bioshock-u odhod iz globin morja med oblake. Sej je bilo zanimivo, ampak ni imelo istega čara. Talos 1 je bil nora izkušnja, predvsem zato ker stvar fizično obstaja kot celota. Dejansko si šel lahko na space walk in skozi okno gledal notranjost kjer si prej hodil. Ti da tist feeling pristnosti. Huda igra, ni kaj. Če vam je System Shock 2 in Bioshock serija (ter delno Alien Isolation) dogajal morate preigrat tud tole.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

yayo ::

ja, na Hard je igra kar prelahka, konstantno imam na sebi kakih 25 medipackov, tisti Nightmare-i pa so en hec, se mu vštuliš pod rit in ga pokončaš s petimi-šestimi metki iz šibrovke.
Imam pa vprašanje, sem nekje na koncu, moram še skenirati Coral, pa sem slučajno med delanjem side questov našel Shuttle Bay mapo kamor me do sedaj ni pripeljal noben quest. Zanima me če je Shuttle Bay vezan za kakšnega od finalnih questov in če reskiram, da bom igro "razbil", če ga sedaj preiščem.

RejZoR ::

Naredi orenk save (ne quick save) in probaj. Jezst sem končal igro z nekje 51 health packi in 80+ PSI packi (s tem da nisem fabriciral niti enega). :D Pa tko, ko sem sumil, da se bližam koncu sem si naredil stockpile 200 9mm metkov in 200 šibrovk. Nakoncu pa jih nisem nič rabil lol. Vseeno good fun. Se veselim nadaljevanja. Enkrat.

Jezst moram probat še druge konce in pa trenutno nisem šel pogledat v zadnji del Shuttla kaj je not. Pa treasure hunta nisem dokončal. Tko da je še par stvari za raziskat.

Problem Nightmara pa je velikost. Samo spraviš se v nek kotiček kjer ne more do tebe in ga filaš z orožjem. To so mal zafrknili kar se designa tiče.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Izi ::

yayo je izjavil:

Zanima me če je Shuttle Bay vezan za kakšnega od finalnih questov in če reskiram, da bom igro "razbil", če ga sedaj preiščem.

Quest te proti koncu vsekakor pripelje v Shuttle Bay, ampak brez problema ga lahko preiščeš že prej. Pravzaprav je celo bolje, da ga preiščeš že prej, ker gre za precej veliko mapo s kar nekaj stranskimi questi in z izhodom ven v vesolje.

Vrstni red raziskovanja ni pri tej igri prav nič važen, predvsem pa ne moreš nič pokvariti, ker se mape skozi zgodbo spreminjajo. Še najbolje je vse mape raziskati čim prej na začetku zgodbe, ker so takrat najlažje z najmanj sovražniki in lahko v miru raziskuješ. Čim dlje odlašaš bolj kaotično postaja vse skupaj, na koncu pa je tako samo še divjanje po celotni postaji ko je naokoli na tisoče sovražnikov in takrat nimaš kaj več raziskovati.

Kar se tiče pa težavnosti je ta prilagojena tako da se da igro preigrati tudi brez vseh skillov, kar je ena od nalog. Če igraš brez vseh skillov se celo Easy težavnost izkaže za svinjsko težavno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Atomic Heart (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
534101 (258) oo7
»

Fallout 5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9212698 (1104) oo7
»

Praey for the Gods

Oddelek: Igre
161772 (370) oo7
»

Prey 2

Oddelek: Igre
7824 (481) oo7
»

Rune II [Ragnarok]

Oddelek: Igre
372889 (545) oo7

Več podobnih tem