» »

Thief 4

Thief 4

1
2
3

oo7 ::

Blagor vam, ki lahko že igrate:P

Oblivion83 ::

(Pred)Naročeno, za 19.90€ + 2x preorder DLC pri Buy-Play se splača, preload pa je že končan, komaj čakam :)

Izi ::

Treba je upoštevati, da sta verziji za Xbox360 in PS3 v vseh pogledih bistveno slabši in že skoraj neprimerljivi proti veliki trojici (PC, PS4 in XB1). Ti dve verziji pravzaprav delata krivico igri.

Bitka se bije samo še med novima konzolama in PCjem.
Izdelovalci so potrdili, da kljub najnovejšim konzolam je PC verzija še vedno opazno lepša kot tista na PS4 in XB1.
Thief na PC ima boljši Antialiasing, veliko boljše sence in med drugim omogoča tudi prikaz preko več monitorjev. In potrjeno dela hitreje in bolj tekoče. Sploh če imaš podporo za Mantle, ki je samo na PC.

PS4 in XB1 imata oba omejitev na 30 fps.
PS4 deluje na 1080p resoluciji. Ko so isto hoteli narediti tudi na XB1 se je ta izkazal za preslabotnega, da bi dosegel 30 fps in so zato morali znižati resolucijo na 900p :O
XB1 bo torej imel nižjo resolucijo kot PS4. Sedaj torej vemo, da je PS4 močnejša konzola kot XB1.

Vsaka verzija Thief 4 je delana posebej za svojo platformo. Nobenih portov ni bilo tokrat v igri. Dobra vest za PCjaše, ker igra ni nič omejena zaradi konzol.
Vsaka verzija je tudi prilagojene svojemu kontrolerju. Na PC je končno vse prilagojeno miški in tipkovnici in imamo specifične nastavitve kot na primer nastavljanje občutljivosti miške in podobne zadeve, ki jih seveda na konzolah ni.
PC verzija ima tudi drsnik za nastavljanje FOV (field of view), česar na konzolah ni.

oo7 ::

Jaz komaj čakam to igro. Samo upam, da ne bo prekratka.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Samo upam, da ne bo prekratka.

Prav dolga zagotovo ne bo. Povprečno bo verjetno trajalo nekje 10 do 15 ur.
Je pa zelo odvisno od načina igranja.
Igra je razdeljena na misije. Na koncu vsake misije ti pokaže koliko skrivnosti si odkril in lahko ponavljaš dokler nisi zadovoljen preden greš naprej na novo misijo.
Imaš pa 3 načine igranja, ki jih igra stalno beleži (Ghost, Opportunist in Predator)
Ghost točke dobivaš, če te nihče ne opazi.
Opportunist točke dobivaš za krajo predmetov.
Predator točke pa dobivaš za onesveščanje nasprotnikov.
Ko zbereš dovolj točk iz posamezne kategorije se ti odprejo dodatne stranske naloge, ki so specifične za tvoj stil igranja. se pravi glede na različne načine igranja dobivaš tudi različne stranske naloge.

Pa Achievementi so tudi, in en izmed dosežkov dobiš, če si za končanje igre porabil več kot 15 ur. Iz tega se da sklepati, da običajno rabiš za igranje manj kot 15 ur.
Ponavljanje misij se ne šteje v igralni čas. Šele ko na koncu potrdiš, da je misija končana se ti čas prišteje k končnemu času igre. Če izbereš ponovitev misije, greš ponovno od začetka misije, kot da jo še nisi igral in prejšnji čas se ne šteje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Super.
Podobno kot Dishonored, ki jo je bilo treba preigrat vsaj dvakrat>:D

sesobebo ::

sem malo gledal streame na twitchu; kako nadlezno so dejansko vse raznovrstne animacije za ugasanje sveck, pobiranje zlatnine, odpiranje zabojev in oken, skakanje cez planke, itd. med igranjem igre?
cisto na splosno se meni zdijo take fore, ki so v igri zgolj zato, ker "zgledajo awesome", popolnoma kontra-produktivne.

Izi ::

sesobebo je izjavil:

sem malo gledal streame na twitchu; kako nadlezno so dejansko vse raznovrstne animacije za ugasanje sveck, pobiranje zlatnine, odpiranje zabojev in oken, skakanje cez planke, itd. med igranjem igre?
cisto na splosno se meni zdijo take fore, ki so v igri zgolj zato, ker "zgledajo awesome", popolnoma kontra-produktivne.

:O OMG, to vendar ni streljačina. Te "fore" so BISTVO igre.
Ogenj ugašaš, ker te v temi ne opazijo. Zlatnino pobiraš, ker moraš z denarjem nadgrajevati opremo in kupovati municijo. Menda se da odpreti prav vsak predal in omaro v igri, in če hočeš biti primerno opremljen je treba nos vtakniti v vsak predal. Nekateri so odklenjeni, nekateri pa zaklenjeni. Odklepanje jasno mora trajati nekaj časa in vmes je treba paziti, da te ne odkrijejo.
Moti te skakanje čez planke? A bi rad da je vsaka 10 centimetrska stopnička neprehodna ovira, kot je bilo to v igrah pred 20. leti?
Okna so pa zaprta zato, da je treba malo raziskovati, katera se da odpreti. Pravi igralci imajo izklopljena vsa pomagala, ki ti že od daleč osvetlijo vsako zadevo, ki se jo da odpreti ali uporabiti.

sesobebo ::

nenene. mislil sem na same animacije, ki ti stalno, pa ceprav samo za sekundo ali dve jemljejo kontrolo.

legice ::

zelo malo sem vidu o igri, ker želim biti presenečen, ampak animacije se mi zdi da tukaj vplivajo ali si igralec ali opazovalec.
dosti iger je narejenih tako, da če igraš, ne opaziš pomankljvosti v animaciji, če pa samo gledaš igro, pa je čisto drugačna izkušnja in zdi se mi da se to dogaja ravno tukaj.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Izi ::

Ali si gledal kaj drugega, ali pa ne znaš razložiti. Igra Thief nima nobenih "animacij", ki bi ti jemale kontrolo. Niti za stotinko, kaj šele za sekundo.
Ko ustreliš vodno puščico v ogenj ta ugasne in nikjer ni nobene animacije. Tudi ko skačeš, plezaš po stenah ni nobene animacije, ves čas imaš kontrolo. Ko odpiraš predale, ko žepariš stražarje, imaš ves čas popolno kontrolo in jaz nisem prav nikjer opazil nobenih animacij. Tudi ko odklepaš skrinje ali predale imaš ves čas kontrolo in lahko kadarkoli prekineš odklepanje, če se ti bliža stražar.
Niti sanja se mi ne kaj sploh misliš.

sesobebo ::

Izi je izjavil:

Ali si gledal kaj drugega, ali pa ne znaš razložiti.


zgleda, da slednje.

ilustracija:

thief 1&2:
-premaknes se do gorece svece
-pritisnes [use] tipko
-sveca je uganjena (pa 'ptsssss' zvok se spusti)

novi thief:
-premaknes se do gorece svece
-pritisnes [use] tipko
-odigra se sicer zelo kratka animacija, ki nazorno pokaze kako upihne/vscipne sveco, ki pa za cas svojega trajanja prevzame nadzor nad igralcevin pogledom in pozicijo (kamera centrira sveco in se premakne blizje).

isto velja za pobiranje zlatnine, odpiranje predalov, nagibanje okoli vogalov... drobcene animacije, ki k mehaniki igre ne doprinesejo popolnoma nicesar, so notri samo zato, ker zgledajo 'kul' in realisticno, v praksi pa igralca nenehno opominjajo, da igra igro, s tem da ga 'cukajo' za kontrole.


zdj kle izpadam, kot da postavljam neka 'loaded' vprasanja, in da se tu obesam na neke brezvezne malenkosti, pa me vbistvu cisto odkrito zanima zgolj, ali je to med igro dejansko tako nadlezno, kot zgleda.

(ocitno malo prehitro sprasujem, saj igra se ni zunaj; sem mislil, da jo je kdo tu ze igral, pa vidim, da je bilo govora o preloadanju.)

Izi ::

Aha, sedaj mi je jasno kaj misliš. Ampak kako si preko video posnetkov igre ugotovil, da za čas tistih mini animacij nimaš kontrole nad svojim likom?
Da nimaš kontrole lahko ugotoviš samo če igraš. Jaz zelo dvomim, da je tako kot si opisal. Če prav pomislim, v življenju še nisem igral igre, kjer bi med izvajanjem določene animacije izgubil kontrolo nad svojim likom, zato se mi zdi čudno od kje tebi ideja, da bi bilo tukaj tako.
Igra deluje na enak princip kot Dishonored in tam nismo nikoli izgubljali kontrole nad likom.

In ja, igra uradno še ni zunaj. Na travnikih sta se sicer pojavili verziji za hacknjeni PS3 in XBox360. PC verzije pa zagotovo še nihče ne igra.

sesobebo ::

Izi je izjavil:

Aha, sedaj mi je jasno kaj misliš. Ampak kako si preko video posnetkov igre ugotovil, da za čas tistih mini animacij nimaš kontrole nad svojim likom?


nisem, zato pa sprasujem. ((:

podobni primeri iz novejsih iger (ki jih sicer bolj malo igram ravno zaradi taksnih in drugacnih nadleznosti, ki podrejajo igralnost izgledu) bi bili animacije pri skakanju preko ovir, odpiranje vrat, pritiskanje gumbov v (SP) battelfieldih.

klkkkkkkkkkk ::

Bo A10 7850K računav določeno fiziko na iGPU-ju? Saj naj bi bil thief kar zahteven.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

oo7 ::

Prve ocene za igro Thief 4

http://www.vg247.com/2014/02/24/thief-r...

Tr0n ::

Bolj bogo tole. :)

Tr0n ::

Vsaj menije in graficne opcije na PCju so porihtali, kot je treba. :)

Izi ::

Ocene so med 6 in 9 od 10. Srednja ocena je 75%, kar ni slabo.

Na hitro sem preletel opise in če strnemo:
Igra je dobra, igranje je užitek, ima nekaj napak, je prekratka pa k ponovnemu igranju tudi nič ne vleče.

Se pravi dobra igra za tistih 10 ur kolikor traja, potem pa odinštaliraš in nanjo pozabiš :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

klkkkkkkkkkk ::

Eh, odvisno katere strani gledaš...
Samo kako lahko dobijo tako različne ocene od 6-8.9?


lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

Mavrik ::

RPS pravi:

Oh thank God. It's good.

While there's going to be controversy, I'm arguing that it's better than good. Thief, Eidos Montreal's reviving of Looking Glass's insurmountable series, is a superb game


Kar je več vredno kot vse glupo listanje številk :)

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Eh, odvisno katere strani gledaš...
Samo kako lahko dobijo tako različne ocene od 6-8.9?

lp


Ker:

1.) imajo ocenjevalci različne prioritete
2.) skala takšna kot se komu prdne ("zanič igra" je pri enih 6, pri drugih 1, "odlična igra" je pri enih 10 pri drugih 8)
3.) nisi prebral opisov, da bi sploh vedel zakaj je številka taka kot je.

Nehajte se že na to obešati.

(Pa ful mi je všeč da vam je številka stikalc v nastvitvah, ki bi jih igra morala znati sama nastaviti za pravo izkušnjo, tako pomembno.)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

ahac ::

(Pa ful mi je všeč da vam je številka stikalc v nastvitvah, ki bi jih igra morala znati sama nastaviti za pravo izkušnjo, tako pomembno.)

Kako naj pa igra ve, kaj jaz želim? Saj ni telepatska, jaz pa tudi nisem consoletard, da se ne bi znal sam odločat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Mavrik ::

Odločat o čem točno razen tega, da zapravljaš čas da TI iščeš tisto kombinacijo, ki ti da najlepšo grafiko na tvojem hardwaru, namesto da bi igra to naredila namesto tebe. S kod ta fetišizem? A je to kaka fora da se počutiš potem intelektualno superiornega nad "consoletardi", ker ti rabil 3x preklikati nastavitve, da si dobil 60FPS in pogasniti stvari, ki so jih developerji imeli v mislih za najboljšo izkušnjo?

To, da špil ni sposoben svojih nastavitev avtomatično prilagoditi hardwaru in zagotoviti najboljšo možno izkušnjo na tvojem hardwaru je pravi fail novih PC iger in mi je prav smešno da branite to odločitev z žaljenjem drugih igralcev na osnovi tega, kakšen glup kos elektronike so kupili. A je to, da si kupil AMD pa Intel res nekaj, kar ti daje identiteto, preko ljudi, ki so kupili AMD proc v Sonyevi škatli?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Tr0n ::

(Pa ful mi je všeč da vam je številka stikalc v nastvitvah, ki bi jih igra morala znati sama nastaviti za pravo izkušnjo, tako pomembno.)

To je zelo pomembno, bolj, kot si mislis. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

sesobebo ::

Mavrik je izjavil:

... najboljšo izkušnjo?
...
... najboljšo možno izkušnjo ...


kaj pa je to? :|

Buggy ::

avtomatika se nikoli nikjer ni stvari za vse ustrezno in optimalno uredila, na konzolah si tako bedarijo lahko privoscis na PC pa je kaj takega ob tako razlicnih kombinacijah HW pravzaprav ZF in bolje da se res ne najde kaksen genijalec, da bi to debilnost sforsal na PC platformo.

Tr0n ::

Jup. Mene bi kot moderatorja na tem forumu, kjer folk dela vse mozne vragolije, da iztisne se tisti zadnji MHz in FPS iz masine, bilo sram tole izjavljat. :)

Eno je konzola, kjer imas poenoten hardware, cisto drugo pa PC z nesteto kombinacijami hardware-a, kjer it noben autodetect ne bo vkljucil vse potrebne variable za optimalno nastavitev. Pa tudi ce bi; za nekoga je morda optimalno igrat brez tekstur in senc, za drugega spet ne.

ahac ::

Odločat o čem točno razen tega, da zapravljaš čas da TI iščeš tisto kombinacijo, ki ti da najlepšo grafiko na tvojem hardwaru, namesto da bi igra to naredila namesto tebe.

Optimalne kombinacije ni. Nekaterim je bolj pomembna resolucija, drugim FPS, nekaterim je zelo pomemben AA, drugim ne... itd. Tisto, kar so developerji označil za "najboljšo izkušnjo" (na nekem omejenem hardwaru) je povprečje, ki bo po njihovem mnenju všeč večini.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

legice ::

no, danes ob sedmih bomo lahko videli kakšna je igra.
sem mnenja, da kljub "nižjim" ocenam, bo igra dobra, ker pritožbe so dokaj nerealne in ne kvarijo celote igre, but lets wait and see
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Izi ::

Thief delays support for AMD’s “groundbreaking” Mantle API days before launch

Hmm, kot kaže zaenkrat še ni podpore za Mantle. Prišla bo kot popravek enkrat marca.

Mavrik ::

legice je izjavil:

no, danes ob sedmih bomo lahko videli kakšna je igra.
sem mnenja, da kljub "nižjim" ocenam, bo igra dobra, ker pritožbe so dokaj nerealne in ne kvarijo celote igre, but lets wait and see


Mhm, bomo videli ko odklenejo. Thief III so tudi precej spljuvali pa je bil še vedno zelo dobra igra.
The truth is rarely pure and never simple.

legice ::

sem malce bolje pogledal in danes jo dobijo avstralci, EU pa šele 28ga:8)
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

oo7 ::

Thief: Next Gen vs. Current Gen Graphics Comparison

legice ::

se vidi, da igra ni bila optimizirana za prejšno generacijo, ampak xbox 1 pa ima malce težave...
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Truga ::

sesobebo je izjavil:

odigra se sicer zelo kratka animacija, ki nazorno pokaze kako upihne/vscipne sveco, ki pa za cas svojega trajanja prevzame nadzor nad igralcevin pogledom in pozicijo (kamera centrira sveco in se premakne blizje).


Mim the pot, to je blazno dober nacin za induciranje bruhanja, ce igralec uporablja napravo kot je Oculus Rift. Cim mu odvzames kontrolo njegovega pogleda mu bo zacelo ratovat slabo. Bolj pogosto kot to delas, slabse je.

Halfdead987 ::

Lol. Na Xboxu je malce preveč temna :))
Master race wins again

sesobebo ::

se bojim, da bolj everyone loses. ):

Buggy ::

Sem ponoci, ko so odklenili malo sprobal tole stvar. Grafika je res lepa na 270x CF tece z avg. 70 fps po integriranem benchmarku, edino kar opazam je doloceno zatikanje med hitrimi premikanjem po terenu. Predvidevam, da zaradi tega, ker imam igro na HDD in se kaj zatakne pri loadanju novih delov mape? Morda se komu drugemu trza na trenutke?
Sicer sem sel samo cez zacetek a zgleda obetavno in v stilu prejsnjih Thiefov, mogoce so malo motece vmesne sekvence, ki pa so verjetno zgolj na zacetku.

legice ::

Sem jo ravno nehal igrati in ja, zna se zatikati, ker nalaga vmesne sekvence, imam pa 270x. trenutno je to mja edina pripomba, da se zatika vmes, ampak če je prostor lepo naložen, dela vredu.

@Buggy, ne vem kateri procesor imaš, ampak jaz imam amd 9850BE in mi na benchu lavfa avg23 fps in imam grafiko na max
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Buggy ::

@Buggy, ne vem kateri procesor imaš, ampak jaz imam amd 9850BE in mi na benchu lavfa avg23 fps in imam grafiko na max


procesor je I7 2600K@4.4Ghz, driverji so zadnji beta 14.2 V1.3, grafika vsa na max + Vsync OFF @1080p, sem pa opazil ce das opcijo extended full screen je bilo celo malo boljse mi pa Crossfire ni takoj prijel in sem na eni kartici imel cca 40fps pri istih nastavitvah.

kaj si pa mislil s tem "če je prostor lepo naložen, dela vredu" ?

Truga ::

Buggy je izjavil:

kaj si pa mislil s tem "če je prostor lepo naložen, dela vredu" ?


Da je slab port iz konzole, in kot tak ne prednalozi celotnega mesta v ram, ampak ima loading screene na vsake 20 metrov, in se kljub temu streama texture iz diska.

Skart roba, kaj ces.

legice ::

nebi rekel skart, ampak več ali manj je res. ko odpiraš okna ali pa stiskaš skozi ozke prostore, to je točka kjer ni povratka in začne nalagati naslednji del stopnje. sem se pa bal in tudi res je, igra je zopet kar se tiče kontrol, boljše igrati z kontrolerjem.
glede na to, da ni to preveč akcijska igra, ni potrebnega preveč razmišlanja glede hitrega strelanja, izmikanja in mlatenja vojakov, tudi če si neizkušen z kontrolerjem, je igra zelo zabavna.

čisto kot zanimivost, na začetku igre je neka zavesa in če greš skozi njo z tipkovnico, bo kot strela jo odmaknu in šov skozi, medtem ko na kontrolerju, lahko upočasniš hoji in tako rekoč uživaš v pogledu in animaciji.

moj review na hitro, to je konzolna igra z izpiljeno grafiko, vendar ne optimizirana z pc. še zmeraj pa je vredna igranja:)
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Buggy ::

a pa ni bilo receno ravno za to igro, da naj bi bila cisto neodvisno razvita za PC in da ne gre zgolj za port s konzole?

http://www.ubergizmo.com/2014/02/thiefs...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

legice ::

saj je čisto verjetno, ampak Deus ex:HR in Hitman sta čisto drugačni igri.
Hitman je imel dokaj majhne stopnje in ker je igra v tretji osebi, teksture niso višjih resolucij, ter ni veliko manjših modelov, katere mora igra neodvisno senčiti in zato so prehodi boli zelo gladki.

Deus ex, je bolj podoben Thief-u, vendar ko je zamenjal okolje, je skočilo naravnost v load screen in tako razbremenilo sprotno renderiranje, ter okolje malce bolj ploščato in so teksture zapolnile prostor.

Thief je pa poln modeliranih detajlov, zelo natančnih tekstur in sprotno renderiranje na kar obremeniti računalni, posebaj procesor.

Hitmana in Deus ex sem brez problema igral na visoki kvaliteti in in nič štekalo, ampak thief pa zna biti malce izven možnosti moje mašine in to tudi dokaže, da je minimalno 4 jederc za pogon Thiefa, kjer je dvo jederc dovolj za Deus ex.

Kljub vsemu rečenemu, to nikakor ni v rangu Assassin creeda ali GTA 4, ki so pa res požrešni z procesorjem.
Prekopu vrt in našu Bin Ladna

Mavrik ::

sesobebo je izjavil:

sem malo gledal streame na twitchu; kako nadlezno so dejansko vse raznovrstne animacije za ugasanje sveck, pobiranje zlatnine, odpiranje zabojev in oken, skakanje cez planke, itd. med igranjem igre?
cisto na splosno se meni zdijo take fore, ki so v igri zgolj zato, ker "zgledajo awesome", popolnoma kontra-produktivne.


Niso nadležne, nasprotno, meni precej pomagajo pri vzdušju. Vse te animacije naredijo igro bolj "organsko", maš občutek da je Garret dejansko tam in se skriva ter to vse dela. Ne vem, se mi zdi da tega prej ni bilo ker pač engine tega ni pustil, tule kar dobr izpade.
The truth is rarely pure and never simple.

sesobebo ::

ti bom moral verjeti na besedo, ceprav so, po mojih izkusnjah iz drugih iger, "take fore [...] popolnoma kontra-produktivne":

pri igranju prejsnjih thiefov, thiverijev, the dark modov in podobnega si, recimo, nikoli nisem mislil: "skoda, ker ne vidim rok, kako grabijo vso to premozenje",
sem si pa pri igranju battlefieldov, call of dutyjev in podobnega, ki so prav tako naphani s temi mini-cut-scenami, dostikrat mislil: "k**** p****, kako skenslam to j***** animacijo, da me ne bojo zdj kle p******, ker se ne morem premikat". slednje ni bilo dobro ne za duso, ne za vzdusje.


pac, grafika naj bi bila v igrah zato, da nadgradi igralnost, ne pa zato, da se ji igralnost podreja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sesobebo ()

Mavrik ::

Jah, tole pač ni Call of Duty in se mi zdi čist prav da ne moreš na 3 metre kar tako sveče pogasnit kot je bilo to moč v Thief 2 :P

Pa ne vem zakaj tole šteješ pod "grafiko" ko pa je očitno gameplay odločitev :)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Buggy ::

igra je pri meni neigralana zaradi vmesnih sekvenc, nekaj ocitno ni OK. Rees da je na HDD samo da tako zacne steka pa se ne. Iz 90 FPS pade pri teh cutscenah na diapozitive in pokvari vsako veselje. Zaenkrat bom cakal da se stvar popravi :(

legice ::

@Buggy meni isto je pa res da sem določene vizualne bonbončke izklopu in dela malce boljše, ampak ni popolno.
sem pa včeraj zgubil živce, ker je za priti do točke x, moraš iti do točke y, preko z... in vmes sem se že neštetokrat ponesreči ubil, da je za znoret.
res škoda za tako igro:(
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitman (World of Assassination trilogy, 2016 - 2021) [Hitman 6] (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20638061 (743) Madelyn
»

Uncharted 4: A Thief's End (PS4) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
32266854 (1720) oo7
»

Dishonored-Bethesda (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
8511392 (1967) Kvinta
»

E3 2015 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
5911736 (4428) scipascapa
»

PC igre 2014 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7520350 (13321) yayo

Več podobnih tem