» »

Prey [2017] (Prey 2)

Prey [2017] (Prey 2)

yayo ::

oo7 ::

New Prey patch fixes corrupted save files, infinite material creation and more


These patch notes include mild spoilers.

Fix to prevent Save games from becoming corrupted. Fix also returns corrupted Save games to uncorrupted state. (Also addresses some additional crashes on map loads.)
Hacking during the Power Plant reboot no longer causes the reboot to fail to complete.
Fix to prevent the Player from becoming stuck in certain circumstances.
Nightmares will now always search for the player once spawned.
Saving and Loading PC settings will now save correctly for users with special characters in their Windows usernames.
Numerous fixes to GLOO to prevent breaking and bypassing collision, prevent corpses from passing through walls and floors.
Updated Recycling to prevent infinite material creation.
Fix for occasional combat freeze when attacking Phantoms
Kaspar's objective indicator should no longer disappear.
Updates to audio mix to adjust volume of music, audio logs, cutscenes.

oo7 ::

Takole je pa zgledala originalna igra Prey 2 za katero sem tudi takrat odprl to temo potem pa so jo prenovili v Prey.




Kot je videti gre za popolnoma drugačni igri edino naslov je isti.

Izi ::

oo7 je izjavil:

New Prey patch fixes corrupted save files, infinite material creation and more

Aha, to sem čakal, že kupujem :D

oo7 ::

Previously in beta, Prey's first post-launch patch has now rolled out officially on Steam. The v1.2 update offers a wide range of fixes, both big and small, including a fix to prevent corrupted save files. Better still, it will uncorrupt already affected saves.

Meanwhile, once the patch is installed you'll no longer be able to take advantage of a glitch which previously allowed infinite item duplication while Recycling.

Izi ::

Ko prebereš Patch notes se lahko samo za glavo primeš kako bugasto igro so izdali.
Kolikor vidim, ste do sedaj igrali z neskončno količino materialov :))

oo7 ::

Izi je izjavil:

Ko prebereš Patch notes se lahko samo za glavo primeš kako bugasto igro so izdali.
Kolikor vidim, ste do sedaj igrali z neskončno količino materialov :))


Jaz imam trenutno preigranih 9 ur pa nisem opazil še nobenega buga.
Neskončno materjalov so imeli samo tisti, ki so se odločili izrabiti ta glitch.

dronyx ::

Kaj v tej igri tudi zbiraš cigaretne ogorke, ogrizke od jabolk in ostalo nesnago? V Bioshocku sem se počutil kot bi bil kakšen smetar...Kako sploh pridejo razvijalci na take ideje...

oo7 ::

dronyx je izjavil:

Kaj v tej igri tudi zbiraš cigaretne ogorke, ogrizke od jabolk in ostalo nesnago? V Bioshocku sem se počutil kot bi bil kakšen smetar...Kako sploh pridejo razvijalci na take ideje...


Tako je. Imaš v igri en poseben reciklažni stroj kamor namečeš odpadke ali opremo, ki jo ne potrebuješ in potem ta stroj reciklira in ven dobiš različne materjale katere uporabiš na drugem stroju, ki ti pa izdela naboje, prvo pomoč, neke vrste jet pack in podobne stvari. Zanimiva zadeva :)

Aggressor ::

yayo je izjavil:

For a Game About Identity, Prey's Sure Short on Its Own


Load of bullshit. Danes je res lahko vsak kekec "game critic".
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

scipascapa ::

Izi ::

Igra na splošno je odlična. Mene najbolj spominja na legendarni System Shock seveda z razliko, da nas je tam napadala zlobna umetna inteligenca tukaj pa zlobni vesoljčki in še bolj zlobni znanstveniki.

Ponavadi je pri podobnih igrah za vstop v skrite prostore možnih več načinov, na primer če ne gre s hackanjem gre s silo ali pa je kje kakšna skrita odprtina. Tukaj je v skrite prostore ponavadi možna ena sama pot. Na primer pot zapira en hudo težak zaboj in če ga ne moreš premakniti v tisti prostor ne boš prišel nikakor drugače. Če hočeš torej raziskati vse moraš obvladati popolnoma vse spretnosti in veščine. To pomeni, da se skozi celo igro vračamo na že raziskana področja vsakič, ko se naučimo česa novega. Za povrh precej vrat ni možno hackniti, rabijo posebno kartico ali kodo, ki je po pravilu vedno na povsem drugem koncu velikanske vesoljske postaje.

Je tudi nekaj minusov:
- Stealth je bolj kot ne neuporaben. Ker je sovražnikov relativno malo in se jih od daleč sploh ne da opaziti, se najbolje obnese kar Rambo stil. Pa Quick save in Quick load če gre kaj preveč narobe.
- Municije prebudo primanjkuje, saj gredo materiali najprej za izdelavo naših nadgradenj in potem za navadne sovražnike vedno uporabljaš "Francoza", vsa tista orožja, ki ves čas zasedejo polovico našega dragocenega inventarja pa uporabiš samo ko se pojavi kakšen bolj zajeban sovražnik.
- Hackanje oziroma tista arkadna mini igrica je nadležna kot hudič. Vse je odvisno od sreče in druga težavnostna stopnja je po neki čudni logiki daleč težavnejša od ostalih treh. Ko moraš povprečno po petkrat ponavljati zadevo preden ti uspe nekaj odkleniti zadeva začne močno presedati. Za te namene se uporablja miselne mini igrice ne pa arkadne. Huda napaka.

scipascapa ::

Wrench sem jaz nadgradil z neuoromodi.

oo7 ::

scipascapa je izjavil:

Popravljena ocena IGN

http://www.ign.com/articles/2017/05/13/...


Pravilno. Če je pa ocenil igro tako nizko zaradi enega hrošča medtem, ko je dal isti copisovalec igri Batman arkham Knight oceno 9,2 in igra je bila pol leta neigralna na Pc-ju.

oo7 ::

Hekanje tudi meni ni preveč všeč.
Municije mi ne primankuje vsake toliko časa naredim svojo in jo je dovolj.
Drugače pa meni osebno pištola veliko boljše orožje kot puška. Phantoma z pištolo na daleč z 5-6 streli pokosim brez težav. Sem pa pištolo nadgradil damage na 10.

PaX_MaN ::

For a Game About Identity, Prey's Sure Short on Its Own

Da gre za to se izkaže šele na koncu ... konca. Ki naj bi bil kao hepihepi je pa grozn ("kva je point enmu celmu ostalemu človeku pomagat, če je cela zemla zradirana?"). Pa tudi ker med igranjem niti ne veš da gre za "identiteto" (razen tistih prebliskov, ki pa itak nič ne povedo v tej smeri), tako pravzaprav ne veš kakšne odločitve naj bi sprejemal.
Ker lahko mimolavfaš praktično mimo vsega, ni neke teže v bojih (itak pa pač greš nekam skoz vrata, če zagusti. Problem? Ni problem!). Arzenal je nepotreben, šrotarca pa gooey gun sta zadostna.
Crafting za vse je absurdno abotno. Dajmo si predstavljat: najdete marsovce okol svoje vesoljske sonde, za katere ne veste, kaj hočejo. Odločite se okol narest vesoljsko postajo. Ker je možnost da imajo nezemeljci Slabe namene™, ljudi tam gor oborožite. AMPAK, do municije pa pridejo tako da kanabalizirajo postajo in SI SPROTI DELAJO NABOJE???!!!! "JOJ ALIENI NAS NAPADAJO, STRELAJMO JIH!" "Erm, kapitan, počakte da se mašina za kavo razgradi pa nardijo metki, pol bomo loh šele strelal."
Dafuq?
To kraftanje povsod je šlo čez vse meje.
Hekanje ... je ... lül.
Da gre za en glorified memory dejavu replay? HAHAHANE.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Aggressor ::

Izi je izjavil:


- Stealth je bolj kot ne neuporaben.

- Municije prebudo primanjkuje ...


- Stealth je ZELO uporaben in učinkovit, samo mam občutek, da so ljudje izgubljeni, ker jih igra ne drži za roko in jim črno na belem kaže, do kam so nevidni ipd. Ogromno težavam se lahko izpgneš tko, da greš tiho mimo.

- Če v boju uporabljaš samo orožja, delaš narobe. Začni nucat vse, kar je pri roki in v okolici, pa z municijo ne bo problemov.

@Pax_Man: dej v spoilerje ffs.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

m0f0x ::

Sem nabavil in mi ni zal. Je kul zadevscina.

oo7 ::

Koliko se splača vlagati Neuromode v alienske sposobnosti?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Koliko se splača vlagati Neuromode v alienske sposobnosti?

Tudi jaz se ravno ubadam s tem vprašanjem. Če začneš uporabljati Alienske moči se počasi začneš spreminjati v Aliena in tudi Talosov zaščitni sistem te začne prepoznavati kot Aliena, kar pomeni, da te tvoje lastne strojnice začno napadati.
Ampak Alienske moči so videti precej močnejše in bolj uporabne kot človeške.

Imaš posebne dosežke, če preigraš igro samo s človeškimi skilli ali pa samo s Typhonskimi skilli. Ne vem pa če je zgodba zaradi tvojega spreminjanja v Aliena kaj drugačna. Vsekakor pa na zgodbo močno vpliva ali pobijaš ljudi ali ne.

Par smešnih dosežkov:
Če si v igri tako neroden, da sam sebe recikliraš v materiale, dobiš poseben dosežek :))
Če ti uspe umreti že v uvodu igre ko se prvi dan pelješ na delo, je to dosežek :D (Namig: ubije te lahko vetrnica helikopterja)

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Koliko se splača vlagati Neuromode v alienske sposobnosti?

Tudi jaz se ravno ubadam s tem vprašanjem. Če začneš uporabljati Alienske moči se počasi začneš spreminjati v Aliena in tudi Talosov zaščitni sistem te začne prepoznavati kot Aliena, kar pomeni, da te tvoje lastne strojnice začno napadati.
Ampak Alienske moči so videti precej močnejše in bolj uporabne kot človeške.

Imaš posebne dosežke, če preigraš igro samo s človeškimi skilli ali pa samo s Typhonskimi skilli. Ne vem pa če je zgodba zaradi tvojega spreminjanja v Aliena kaj drugačna. Vsekakor pa na zgodbo močno vpliva ali pobijaš ljudi ali ne.

Par smešnih dosežkov:
Če si v igri tako neroden, da sam sebe recikliraš v materiale, dobiš poseben dosežek :))
Če ti uspe umreti že v uvodu igre ko se prvi dan pelješ na delo, je to dosežek :D (Namig: ubije te lahko vetrnica helikopterja)



Ja če vlagaš v alienske sposobnosti potem te še tureti ne marajo. Jaz bom najbrž sploh pa zdaj v prvem igranju vložil vse v človeške sposobnosti. Čeprav rabiš alčienske sposobnosti, da se spremeniš v šalčko. Npr ena soba kjer sem zdaj nima ključavnice na vratih ampak samo rešetke tako, da ne vidim druge poti v to sobo kot, da se spremeniš v manjši objekt.

Ne boš verjel ampak takoj, ko sem pristal z helikopterjem sem šel probati če lahko splezam na helikopter:)) in ja veternica me je ubila. Itak pa takrat nisem nič shranil položaja tako, da sem lahko začel od začetka :)

To, da bi recikliral sam sebe mi pa še ni uspelo.

scipascapa ::

Saj hakneš turrete potem pa je.

Igra je skrekana :)

Zgodovina sprememb…

Izi ::

Najbolj uporabna zadeva v igri so Reciklažne bombe :D
Šele kasneje sem pogruntal, da z njimi lahko odpiraš zabarikadirane prehode in sploh ne rabiš skilla za dvigovanje težkih predmetov :8) Če igraš najtežjo varianto igre, popolnoma brez uporabe Neuromodov, so Reciklažne bombe dostikrat edina možnost za odkrivanje skritih prostorov.
Poleg tega uspešno pobijajo cele grupe sovražnikov naenkrat in te zalagajo s prepotrebnimi materiali. Načrt za izdelavo teh bomb je zato tudi najbolj dragocen načrt in traja kar nekaj časa, da ga najdeš.
Je pa treba biti pazljiv pri uporabi, saj lahko pozaugaš v materiale tudi cel kup koristnih in nujno potrebnih reči. Na primer polne skrinje dobrot in pa trupla, ki jih še nisi preiskal. Na truplih namreč najdeš precej namigov in stranskih questov, pa ena izmed nalog je tudi, da najdeš in preiščeš vseh skoraj 300 ljudi na postaji, mrtvih ali živih. Zato se na spiskih ljudi po računalnikih vidijo kljukice, da vidiš katere si že našel.

scipascapa ::

Te računalnike ponavadi najdete v security delih igre.

oo7 ::

Scientis - psionic aptitude 1 ? Kaj točno ta spsobnost odklene?

m0f0x ::

oo7 je izjavil:

Koliko se splača vlagati Neuromode v alienske sposobnosti?


Zakaj vedno sprašujete kaj in koliko se splača? Vzameš to kar ti ustreza oz. tvojemu načinu igranja.

Če jih boš imel preveč boš tudi sam čez čas napaden iz strani turretov, kar si tudi v igri obveščen.

oo7 ::

Sem se odločil, da bom vlagal samo v človeške spsobnosti. Ja spraševal sem zato, ker možnosti je ogromno neuromodov pa mnogo manj :)

m0f0x ::

Neuromode si lahko tudi sam delaš 8-)

oo7 ::

m0f0x je izjavil:

Neuromode si lahko tudi sam delaš 8-)


Vem vem ampak je treba izdelat še kaj drugega. Municija poje veliko črnega materjala.

scipascapa ::

huda igra tole.

oo7 ::

Jaz sem trenutno v G.U.T.S :)

scipascapa je izjavil:

huda igra tole.


Odlična igra :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

m0f0x ::

Jaz sem bil na poti v GUTS, pa sem se vrnil po ključ v prvi del, kjer sem trenutno v Fabrication.

scipascapa ::

kasneje je fino, ko rešiš, da dela lift :)

Riff ::

dobr zgleda

oo7 ::

Tistemu, ki je všeč Deus Ex, Bioshock in system shock bi moral probati to igro mu bo sigurno dobra ;)

Izi ::

Za tiste, ki igrate popolnoma brez Neuromodov ali pa samo brez Typhoonovskih moči imam en namig.
Huntress Bowcaster se kar nekajkrat izkaže za precej uporabnega. Čeprav gre za otroško igračko imajo tiste penaste puščice konico, ki simulira človeški pritisk, zato se da z njimi na daljavo pritisniti kakšno nedosegljivo stikalo ali pa celo na daljavo upravljati računalniški zaslon, da odkleneš vrata.
Predvsem pride prav tam kjer so na oknih rešetke. Šipo razbiješ, skozi rešetke pa se brez Typhoonskih moči ne moreš stlačiti, lahko pa pritisneš vsako tipko in upravljaš vsak računalnik v sobi, če ga le direktno vidiš.

opeter ::

scipascapa je izjavil:

To ni razlog za oceno same igre, ampak je bug, ki bo odpravljen.


Seveda je. Igro kupiš zdaj in dobiš v takšnem stanju. Ocena je čisto realna.
Če igra ni dovolj testirana, jo naj ne izdajo. Pika.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

Izi je izjavil:

Za tiste, ki igrate popolnoma brez Neuromodov ali pa samo brez Typhoonovskih moči imam en namig.
Huntress Bowcaster se kar nekajkrat izkaže za precej uporabnega. Čeprav gre za otroško igračko imajo tiste penaste puščice konico, ki simulira človeški pritisk, zato se da z njimi na daljavo pritisniti kakšno nedosegljivo stikalo ali pa celo na daljavo upravljati računalniški zaslon, da odkleneš vrata.
Predvsem pride prav tam kjer so na oknih rešetke. Šipo razbiješ, skozi rešetke pa se brez Typhoonskih moči ne moreš stlačiti, lahko pa pritisneš vsako tipko in upravljaš vsak računalnik v sobi, če ga le direktno vidiš.


Res je. Semn prišel v morgue, do take sobe prvo sem probaval z pištolo porabil ene 10 metkov nato še z puško pa ni šlo potem pa z otroškim lokostrelom v prvem poiskusu odklenil vrata :)
So pa tudi take sobe, kjer so vrata na isti steni kot okno z rešetkam tam se pa na žalost ne, da zadeti stikala. Na računalniku pa še nism sprobal lokostrela.

Komaj sem našel Josh Daltona v G.U.T.S. 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

oo7 ::

Komaj sem našel Josh Daltona v G.U.T.S. :| Ta level je kar zatežen polno nekih alienov, brez zračni prostor, radiacija... :)

scipascapa ::

Jaz tudi, komaj. Pa še to po ogledu YT.

oo7 ::

V Jokerju so igri Prey dali zelo lepo oceno že kar nekaj časa ni bilo tako visoke ocene v Jokerju :)
Sem prebral opis igre in se popolnoma strinjam z opisovalcem :)

ahac ::

Sta na računalniku nastavila, da kaže lokacijo tega Josha?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

oo7 ::

ahac je izjavil:

Sta na računalniku nastavila, da kaže lokacijo tega Josha?


Ja. Ampak sem ga vseeno težko našel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: oo7 ()

Izi ::

Tudi kazanje točne lokacije za Josh Daltona ne pomaga popolnoma nič. V 3D brezgravitacijskem prostoru si hitro izgubljem, ker si lahko obrnjen na glavo. Sem bil 5 metrov od njegovega trupla, iskal celih 10 minut, potem pa sem obupal in moral pogledati na Youtube. Pa še tam sem moral trikrat pazljivo pogledati preden sem potem v igri uspel najti tisto skrito špranjo spodaj pod cevmi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

G.U.T.S. je dolg zakompliciran tunel.

oo7 ::

Latest Prey beta update fixes inventory bugs and stamina recovery

Further fixes to prevent save games from becoming corrupted. Fix also returns corrupted save games to uncorrupted state.
Items should no longer be incorrectly deleted from inventory or world when changing levels.
Fix for stamina not recovering.
Fix for being unable to repair items.
Player should no longer spawn out of level.
Fabricated weapons are now empty.
Fix for humans incorrectly turning hostile. Hostile humans in lobby will be returned to friendly.
End game credits now always skippable.
Aaron Ingram no longer cowers if spooked by a typhon.
Fix for various problems making changes in the settings.
FOV slider is available in the advanced options menu.

http://www.pcgamer.com/latest-prey-beta...

Izi ::

Bom kar naložil 1.03, čeprav je še beta. Če ne drugega je drsnik za FOV v meniju zelo dobrodošel.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Bom kar naložil 1.03, čeprav je še beta. Če ne drugega je drsnik za FOV v meniju zelo dobrodošel.


Kako daleč si? Igraš v prvo ali že v drugič ?

Izi ::

Mislim, da se počasi bližan koncu. Sem v Cargo Bayu kjer je cel kup še živih ljudi. Igram popolnoma brez Neuromodov zato gre bolj počasi.
Raziskal sem že praktično celoten Talos in do sedaj sta bila samo dva prostora v celi igri, kjer nisem mogel vstopiti brez skillov in en sam stranski quest je nemogoče končati, ker bi nujno rabil "Repair".

oo7 ::

Jaz sem trenutno pri 18 urah. Ko sem prišel ven z G.U.T.S. v arboretum sem šelo takoj v lift in na začetek narediti vse stranske misije tako, da sem zdaj komaj začel z Arboretumom.
Sem se tudi že srečal z nightmare velika zverina :)
Jaz pa vlagam neuromode samo v človeške spsobnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Atomic Heart (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
534091 (248) oo7
»

Fallout 5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9212684 (1090) oo7
»

Praey for the Gods

Oddelek: Igre
161769 (367) oo7
»

Prey 2

Oddelek: Igre
7824 (481) oo7
»

Rune II [Ragnarok]

Oddelek: Igre
372885 (541) oo7

Več podobnih tem