Forum » Igre » Prey [2017] (Prey 2)
Prey [2017] (Prey 2)
yayo ::
Če igraš brez vseh skillov se celo Easy težavnost izkaže za svinjsko težavno.
Verjamem. Sem v igro skočil neinformiran, če bi vnaprej vedel, da se da igrati brez nevromodov bi šel v to takoj, ker se mi po petdesetih urah prvega playthrougha (se bo nabralo še nekaj ur preden končam) ne ljubi začenjat znova. Pa še Persona 5 me čaka, kjer napovedujejo kakih 100 ur...
RejZoR ::
Vbistvu imaš več načinov. Lahko greš tud 100% hladna orožja al pa 100% Psychoscope. Samo moraš že takoj na začetku igre potem odpujsat v Psychotronics. Jezst sem šel tja šele nekje v polovici igre, ko sem raziskoval glede unga mrtvega v Trauma centru, ko moraš it v mrtvašnico. Lahko pa greš stealth in se plaziš naokoli in jih mahaš z gedoro...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
Trenutno imam opravka s tistimi military operatorji, ki so prav antipatični, ko te trije ali štirje obkolijo iz vseh strani...
Furbo ::
Jaz sem z užitkom preigral deus exe in podobne, tole mi je pa krneki.
Prevsem zaradi sovragov, dolgočasni so, nobenega zadovoljstva ni ob pobijanju njih, nikoli ne spucaš vseh.
Pa tam pobiraš čike, zmečkane papirčke.. cele škatle cigar in cele šteke/role papirja pa ignoriraš. Butasto.
Mape ok, nadgrajevanje lika ok, nadgrajevanje orožij tko tko,.. najraje bi našel kak mod, ki bi izklopil vse sovrage in samo raziskal zadevo.
Prevsem zaradi sovragov, dolgočasni so, nobenega zadovoljstva ni ob pobijanju njih, nikoli ne spucaš vseh.
Pa tam pobiraš čike, zmečkane papirčke.. cele škatle cigar in cele šteke/role papirja pa ignoriraš. Butasto.
Mape ok, nadgrajevanje lika ok, nadgrajevanje orožij tko tko,.. najraje bi našel kak mod, ki bi izklopil vse sovrage in samo raziskal zadevo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
oo7 ::
yayo ::
yup, danes popoldne/zvečer končno zaključim, samo še odločit moram, če bazo vreči v luft ali ne, okoli 55 ur se mi zdi, da se je nabralo.
yayo ::
56 ur in drobiž, po final creditsih mi je igra zmrznila, tako, da sem moral rebootat pc za videt pravi konec Se strinjam s Furbom glede pretiranega scavenginga in enoličnih sovražnikov (tega imam že poln kufer po raznih Deus EX in Alien Isolation) ampak igra je za današnje čase, ko je vse poneumljeno zaradi masovne publike, kar v redu.
RejZoR ::
Trenutno imam opravka s tistimi military operatorji, ki so prav antipatični, ko te trije ali štirje obkolijo iz vseh strani...
EMP al pa recycler granata. Lahko pa EMP in jih hitro shekaš in ti bojo pomagal. Oz Gloo in shekat. Oz jih zrukaš z električno pištolo, ki je kar močna, sploh če je upgrejdana.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
v bistvu sem vsako orožje razen gloo guna nadgradil na maximum, pa tudi večino human neuromodov sem uspel maximizirati. Recycler granate sem šparal, emp-jev pa sem imel prek štirideset, ker jih v bistvu rabiš le proti koncu igre. Za konec sem najprej poslušal Alexa (in ga rešil), potem pa pustil, da me January prepriča naj razstrelim bazo. Rešil vso posadko, kuharja nisem ubil ampak sem recycler granato deaktiviral preden se je sprožila, nakar je kar sam od sebe umrl, valjda švoh srce, hehe. Ko sem šel zrihtat kisik posadki v cargo bayu, je Dahl kar šetal po tisti sobi (sem not prišel skozi zračnik) in se ni zmenil zame, ker se je pogovarjal s svojim operatorjem. Pa sem ga na koncu pogovora zapnil s stun gunom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
RejZoR ::
Včasih so kakšni hecni glitchi. Recimo Alexa sem spravil v tisto skrivno sobo in ga zaprl, grem not v njegovo hišo in je floatal sred dnevne sobe XD
Al pa en stric, ki naj bi ga skor nakonc igre rešil v Trauma centru, ampak ko sem prišel tja je ležal na mizi, mrtev. Mi napiše mission success in si rečem ok. Igram naprej in mi sredi vračanja iz Talos Exteriorja proti bulkhead vratom izpiše da je taisti tip iz Traume umr in da je objective failed. LOL? Much confused :D
Al pa en stric, ki naj bi ga skor nakonc igre rešil v Trauma centru, ampak ko sem prišel tja je ležal na mizi, mrtev. Mi napiše mission success in si rečem ok. Igram naprej in mi sredi vračanja iz Talos Exteriorja proti bulkhead vratom izpiše da je taisti tip iz Traume umr in da je objective failed. LOL? Much confused :D
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
yayo ::
stric v Trauma centru je tudi mene presenetil. Postreljam vse operatorje in iščem kje je tip, ki bi ga moral rešiti. Tipa nikjer, samo mrtvec katerega sem našel že na začetku igre. Potem sem pogooglal, da vidim v čem je štos in šele takrat kapiral, da je naloga bila v bistvu Dahlova prevara, da me zvabi v Trauma center. In Tudi meni je kasneje kar izpisalo mission failed. Problem je, ko ti liki govorijo medtem, ko si sredi akcije, ker enostavno ne moreš slediti.
Riff ::
jst sm pa prišel do tm ko moram izdelat ključ za detonacijo ( arming key) kaj pa ko se pojavi nightmare jo razsujete v prafaktorje ? jst se skrivam tiste 2 minute da čimprej minejo
yayo ::
s šibrovko in upočasnitvijo časa je nightmare lahek plen, samo pod nogami ali za hrbtom stvora se skušaj držati pa mu streljaj v mednožje.
RejZoR ::
Jezst sem nightmare wglavnem fentaval s šibrovko in Neuromod močmi, največ ona direktna psihična škoda, ki ga tud za moment ustavi, pol pa takoj za tem še ono detonacijo. Na začetku je bil orenk challenge, kasneje pa je zarad tega ratal lahek plen. Pa zaradi velikosti, ker ne more skozi majhne odprtine, kjer sem mu vedno ušel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Greš v eno sobo kamor nightmare ne more potem pa se pokažeš ravno toliko, da ga vidiš upočasniš čas in ga sesuješ z šibrovko :)
Riff ::
dobre fore mate, sm nimam še toliko nadgradnj z nevromodi, drgač pa ja shoutgun dela čudeže tud na manjših nasprotnikih, ko bom mel več upgrejdov bom pa probal fentat nigtmare monster
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()
RejZoR ::
Za ta del so ga mal zafrknil Nightmare. Če bi se lahko prosto gibal po večini prostorov in po možnosti bil še zmožen plezanja po zračnikih bi bil orenk hud challenge. Nekako tko kot bi se boril proti Alienu v Alien Isolation. Noben kotiček ni bil res 100% varen. Sicer zleze čez kakšne večje prehode ampak čez večino pa ne gre. Tko pa velikokrat samo tava po velikih halah kjer ga bombardiraš z vsem iz varnega zavetja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
oo7 ::
Prey | Have You Fought the Alien Invasion? (2017)
Try the all-new Prey Trial available now!
Don't miss the mind-bending sci-fi adventure that some critics are already calling "one of the best games of 2017." If you're a PC gamer and haven't yet played Prey, now you have the perfect opportunity. Starting today, the critically acclaimed game from the masterminds at Arkane Studios will be available as a PC trial for the first-time ever.
Try the all-new Prey Trial available now!
Don't miss the mind-bending sci-fi adventure that some critics are already calling "one of the best games of 2017." If you're a PC gamer and haven't yet played Prey, now you have the perfect opportunity. Starting today, the critically acclaimed game from the masterminds at Arkane Studios will be available as a PC trial for the first-time ever.
m0f0x ::
Edini letošnji špil, ki sem ga kupil, ampak vseeno se mi zdi, da ni bil vreden. Vse skupaj se je preveč vleklo.
oo7 ::
Prey Real Lights plus Ultra Graphics mod adds high-resolution textures & models, improves performance
MOD: https://www.nexusmods.com/prey2017/mods...
Prey Real Lights plus Ultra Graphics Mod Version 1.00 Release Notes
Fixed black paint bug, big thanks to jlbiggs for find the solution! Now the game is 100% free of this annoying bug, but TSAA is now cut from the mod.
Deactivated glitch shadows for psychoscope (thanks to rattkin for feedback).
Fixed weird blood behavior when hitting mimics whit the wrench (thanks to IamMrSniffles for feedback).
Improves blood physic on all types of Thypons on death.
99.99% free of shadows flickering but may appear some at very higher res, due limitations on the engine on the added shadows.
More low poly lods models deactivations!
Adds high res textures for doors and sofa chairs (unused mips for the vanilla ones).
Adds an unused high poly model and textures for the microscope, and Psicotronics containment door.
Adds an unused high poly model for the good health turret state.
Adds a Weapon FOV slider on video options, unfortunately, needs to be set after the level is loaded and the engine retest to default on a new level load, but for some it will be useful.
More perf gains, up to 4-7fps depending on the scene.
Lighter Version update:
Tweaked more some variables for lighter CPU utilization.
Now Lighter version comes with vanilla AO and SSR, that results in nearly 5 to 10 fps increase depending on the scene.
MOD: https://www.nexusmods.com/prey2017/mods...
Prey Real Lights plus Ultra Graphics Mod Version 1.00 Release Notes
Fixed black paint bug, big thanks to jlbiggs for find the solution! Now the game is 100% free of this annoying bug, but TSAA is now cut from the mod.
Deactivated glitch shadows for psychoscope (thanks to rattkin for feedback).
Fixed weird blood behavior when hitting mimics whit the wrench (thanks to IamMrSniffles for feedback).
Improves blood physic on all types of Thypons on death.
99.99% free of shadows flickering but may appear some at very higher res, due limitations on the engine on the added shadows.
More low poly lods models deactivations!
Adds high res textures for doors and sofa chairs (unused mips for the vanilla ones).
Adds an unused high poly model and textures for the microscope, and Psicotronics containment door.
Adds an unused high poly model for the good health turret state.
Adds a Weapon FOV slider on video options, unfortunately, needs to be set after the level is loaded and the engine retest to default on a new level load, but for some it will be useful.
More perf gains, up to 4-7fps depending on the scene.
Lighter Version update:
Tweaked more some variables for lighter CPU utilization.
Now Lighter version comes with vanilla AO and SSR, that results in nearly 5 to 10 fps increase depending on the scene.
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Berserker ::
Evo začel kak teden nazaj igrat. Upoštevam vse nasvete, pobiram vse smeti in jih recikliram (kar je celo zabavno početje, kr ti da tak občutek zadovoljstva), šparam municijo, mimike ubijam s ključem, izključno odklepam zgolj human neuromode.
Kul mi je, kr lahk prosto raziskuješ postajo, recimo sem popravil dvigalo, pa sem naključno odprl nek jašek, ki me je vodil do enga prostora kjer se nahaja nek večji robot (tam kjer so testni prostovljci čist na začetku.
Kul mi je, kr lahk prosto raziskuješ postajo, recimo sem popravil dvigalo, pa sem naključno odprl nek jašek, ki me je vodil do enga prostora kjer se nahaja nek večji robot (tam kjer so testni prostovljci čist na začetku.
oo7 ::
Na koncu se itak celotna mapa lepo poveže :)
Ja definitivno ena najboljših iger lanskega leta :)
Ja definitivno ena najboljših iger lanskega leta :)
Berserker ::
Ne vem za druge, ampak jaz dobim takšen old school vibe, ki sem ga nazadnje doživel med Dark Souls 1.
oo7 ::
Prey tweet teases possible lunar DLC - could it have something to do with TranStar rival Kasma?
It's possible DLC could be in the works for Prey.
https://www.vg247.com/2018/03/03/prey-t...
It's possible DLC could be in the works for Prey.
https://www.vg247.com/2018/03/03/prey-t...
Izi ::
Nekaj se zagotovo pripravlja.
Na Prey Twitter se je pojavil nov twitt: https://twitter.com/PreyGame/status/973...
Gre za uganko, ki so jo že uspeli dešifrirati.
a Great meMory: thRee thINGs caNNOt be lOnG hidden: the sun, the MOOn, AnD the tRuth.
če vzameš samo velike črke pride:
GMRINGNNOOGMOOADR
in ko jih premečeš dobiš:
GOOD MORNING MORGAN
Se pravi: Dobro jutro, Morgan.
Za tiste, ki so že pozabili za kaj se je šlo, naj omenim, da je Morgan Yu glavni lik v katerega osebi naj bi mi igrali igro. Vsaj tako smo mislili, pa se na koncu izkaže, da nismo bili Morgan.
Kaj se je pravzaprav zgodilo s pravim Morganom pa ne vemo in kot namiguje tale zadnji Twitt je Morgan morda še živ.
Bomo v DLCju igrali v vlogi pravega Morgana?
Na Prey Twitter se je pojavil nov twitt: https://twitter.com/PreyGame/status/973...
Gre za uganko, ki so jo že uspeli dešifrirati.
a Great meMory: thRee thINGs caNNOt be lOnG hidden: the sun, the MOOn, AnD the tRuth.
če vzameš samo velike črke pride:
GMRINGNNOOGMOOADR
in ko jih premečeš dobiš:
GOOD MORNING MORGAN
Se pravi: Dobro jutro, Morgan.
Za tiste, ki so že pozabili za kaj se je šlo, naj omenim, da je Morgan Yu glavni lik v katerega osebi naj bi mi igrali igro. Vsaj tako smo mislili, pa se na koncu izkaže, da nismo bili Morgan.
Kaj se je pravzaprav zgodilo s pravim Morganom pa ne vemo in kot namiguje tale zadnji Twitt je Morgan morda še živ.
Bomo v DLCju igrali v vlogi pravega Morgana?
Izi ::
Ja, nekaj zagotovo bo, ni pa jasno ali namigujejo na DLC, razširitev ali pa morda že potiho najavljajo Prey 2.
Po moje bo razširitev oziroma Expansion.
Po moje bo razširitev oziroma Expansion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
10.06.2018 bodo najavili DLC ali Prey 2 ali pa takrat igra izide ?
https://twitter.com/ArkaneStudios/statu...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Bethesda Teasing Moon-Related Prey DLC With Short Gif
A number of new achievements for Prey have appeared on Steam's backend, fueling speculation of an upcoming DLC expansion.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch...
A number of new achievements for Prey have appeared on Steam's backend, fueling speculation of an upcoming DLC expansion.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch...
ahac ::
Tole je kul.... napoved in release na isti dan.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Ena zanimiva zgodba.
Tole temo sem odprl leta 2012 zaradi igre Prey 2
Hud trailer :)
Igro so delali pri studiju Human Head Studios znani tudi po igrah - Rune (2000), Prey (2006), Bioshock Infinite (2013) in drugih igrah Human Head Studios @ Wikipedia
Danes je studio Human Head Studios po 22 letih zaprl vrata studija. Cela ekipa je šla k Bethesdi in sedaj imajo nov studijo Roundhouse Studios.
Human Head Studios so nazadnje delali igro Rune II [Ragnarok] katera je tudi danes izšla na Epic Games store. Igra je bila prvo najavljena tudi na Steamu ampak, ker je imel studio finančne težave jim je Epic Games pomagal finančno, da so dokončali igro. Seveda to je bil tudi pogoj za EGS ekskluzivo.
Studijo so danes zaprli in tudi danes je izšla igra Rune II ?
Prvo Prey igro so naredili leta 2006 pri Human head studiju.
Bethesda je pravice za igro Prey pridobila leta 2009. Human head studios so takrat delali na igri Prey 2. Leta 2013 so se začele težave in razna medsebojna obtoževanja, da naj bi Bethesda hotela na silo prevzeti Human Head studios a jim je uspelo ostati neodvisen studijo. Leta 2014 je bila igra Prey 2 preklicana.
Sedaj po 6 letih Human head studios po novem Roundhouse Studios spadajo pod Bethesdo
Potem so pri Arkane studios (Dishonored serija) naredili igro Prey, ki je bila čisto drugačna od tiste, katero so delali pri Human head studios.
Zdaj, ko so Human head studios po novem Roundhouse Studios pri Bethesdi bodo mogoče naredili igro Prey 2 ?
Prey (2017) je odlična igra, da ne bo pomote ampak Prey 2 je imel zelo zanimiv koncept :)
Demo z leta 2013
Tole temo sem odprl leta 2012 zaradi igre Prey 2
Hud trailer :)
Igro so delali pri studiju Human Head Studios znani tudi po igrah - Rune (2000), Prey (2006), Bioshock Infinite (2013) in drugih igrah Human Head Studios @ Wikipedia
Danes je studio Human Head Studios po 22 letih zaprl vrata studija. Cela ekipa je šla k Bethesdi in sedaj imajo nov studijo Roundhouse Studios.
Human Head Studios so nazadnje delali igro Rune II [Ragnarok] katera je tudi danes izšla na Epic Games store. Igra je bila prvo najavljena tudi na Steamu ampak, ker je imel studio finančne težave jim je Epic Games pomagal finančno, da so dokončali igro. Seveda to je bil tudi pogoj za EGS ekskluzivo.
Studijo so danes zaprli in tudi danes je izšla igra Rune II ?
Prvo Prey igro so naredili leta 2006 pri Human head studiju.
Bethesda je pravice za igro Prey pridobila leta 2009. Human head studios so takrat delali na igri Prey 2. Leta 2013 so se začele težave in razna medsebojna obtoževanja, da naj bi Bethesda hotela na silo prevzeti Human Head studios a jim je uspelo ostati neodvisen studijo. Leta 2014 je bila igra Prey 2 preklicana.
Sedaj po 6 letih Human head studios po novem Roundhouse Studios spadajo pod Bethesdo
Potem so pri Arkane studios (Dishonored serija) naredili igro Prey, ki je bila čisto drugačna od tiste, katero so delali pri Human head studios.
Zdaj, ko so Human head studios po novem Roundhouse Studios pri Bethesdi bodo mogoče naredili igro Prey 2 ?
Prey (2017) je odlična igra, da ne bo pomote ampak Prey 2 je imel zelo zanimiv koncept :)
Demo z leta 2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
djabi ::
Ja, meni ta je ta Prey iz posnetka bolj zanimiv od variante, ki so ga izdelali pri Arkane studios.
Zdaj, ko so Human head studio zaprli, kdo bo delal popravke za Rune II? Ali pa je tako super, da jih ne rabi?
Zdaj, ko so Human head studio zaprli, kdo bo delal popravke za Rune II? Ali pa je tako super, da jih ne rabi?
oo7 ::
Ja, meni ta je ta Prey iz posnetka bolj zanimiv od variante, ki so ga izdelali pri Arkane studios.
Zdaj, ko so Human head studio zaprli, kdo bo delal popravke za Rune II? Ali pa je tako super, da jih ne rabi?
Igra bo sigurno potrebovala kakšne popravke zdaj je samo vprašanje ali jih bodo sploh delali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Atomic Heart (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 16202 (330) | oo7 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25462 (1231) | oo7 |
» | Praey for the GodsOddelek: Igre | 2240 (838) | oo7 |
» | Prey 2Oddelek: Igre | 1394 (1051) | oo7 |
» | Rune II [Ragnarok]Oddelek: Igre | 3525 (1181) | oo7 |