» »

Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe)

Deus Ex: Mankind Divided (Deus Ex Universe)

vostok_1 ::

Damn. Šele sedaj sem izvedel da prihaja naslednik (čeprav je bilo za pričakovat). Deus Ex HR je izredno dober homage na original, užitek igrat, kljub temu, da je bil poenostavljen v povprečju.

ahac ::

Tr0n je izjavil:

Kaj so te to zdaj spet en bullshit preorder sistem izumli. ;((

Očitno so se gamerji dovolj pritoževal:

Shutting Down Augment Your Pre-Order

At both Square Enix and Eidos-Montréal, we've been listening to everything you've had to say about the Augment Your Pre-Order program. When it was first conceived, we wanted the program to give you more choice about what you received in terms of pre-order incentives - because we've seen in the past that when we choose those packages ourselves, and split them across regions, it has caused frustration. We quickly noticed that this approach created even more frustration than before, resulting in a resounding amount of negative feedback.

We've spent a lot of time reading through all of your comments, working to understand how we can try to make things right for you. After much thought and reflection, we decided to close down the program and make all of the incentive content available to anyone who pre-orders Deus Ex: Mankind Divided or purchases a Day 1 edition of the game. Additionally, the release date will no longer be changed in accordance with pre-order numbers, and everyone will gain access to the game on February 23rd, 2016.

Your feedback and input is of the utmost importance to us-- as it's your loyalty and passion for our franchises that gives us the opportunity to continue providing you with great gaming experiences.

To our faithful fans who've already pre-ordered: we will be taking care of everything necessary to ensure that all of the changes to the program will be automatically applied to your purchase. Meanwhile, we'd like to thank everybody for their feedback - we know this wouldn't have happened with a game that nobody cared about, and we're just focusing now on delivering a game that lives up to your hopes and expectations.

Thanks for your support!

Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

• spremenil: ahac ()

oo7 ::

Deus Ex - 15th Anniversary Animated Trailer

Deus Ex Mankind Divided New Gameplay

Izi ::

Par dni nazaj je izbrana skupina novinarjev iz najbolj znanih igričarskih "časopisov" prvič lahko zares igrala Deus Ex: Mankind Divided. S kontrolerjem v roki so jih pustili brez nadzora za 3 ure. Igrali so posebno demo verzijo igre, ki je vsebovala dva različna nivoja. Enega začetnega in potem še enega nekje iz sredine igre.
To so torej prvi pravi vtisi resničnih igralcev:

- Examiner: If you skip side content in Deus Ex: Mankind Divided, you will be sorry
- Examiner: Meaningful choice isn't always in a story
- Examiner: Eidos talks doing Human Revolution justice and pushing choice forward in Deus Ex
- The Verge: Exploring Deus Ex: Mankind Divided’s massive new cyberpunk world
- IGN: The Smart Evolution of Mankind Divided
- Eurogamer: Storytelling in Mankind Divided
- PC Gamer: Shaping up to be the best DX yet
- Rock Paper Shotgun: All Signs Suggest It’s An Improvement On Its Predecessor In Every Way
- Games Radar: Reinventing the art of side quest
- GameSpot: What playing the same level for 3 hours taught me

Pa še en video:
Hacking and Attacking Gameplay

Deus Ex: Mankind Divided - Adam Jensen 2.0 Trailer

Deus Ex: Mankind Divided delayed until August 2016

Square Enix and Eidos Montreal have announced that Deus Ex: Mankind Divided has been delayed until 23 August 2016 so developers Eidos Montreal can have more time to work on "tuning, iterations and refinement". The release date was originally set for February 2016 on PS4, Xbox One and PC.

http://www.ibtimes.co.uk/deus-ex-mankin...

Dobr, vsaj ta šit z MS exclusive ne bo.

Deus Ex: Mankind Divided Will Have Huge, Dense Maps - Graphics Technology and Techniques Revealed

Deus Ex: Mankind Divided Will Use Temporal AA, Improved TressFX Technology, and More - Biggest Level is "One Square Meter in Size"

The biggest level in Deus Ex: Mankind Divided comes in at "one square kilometer in size," and featuring as many as 300 million polygons that are used for "10,000 to 80,000 objects" that will be present at any given time

http://wccftech.com/deus-ex-mankind-div...

oo7 je izjavil:

Biggest Level is "One Square Meter in Size"
Kar en cel kvadratni meter :P

Komaj čakam 23. avgust 2016.

Deus Ex: Mankind Divided Will Have a Really Good Story & Amazing Replay Value,

We're officially done. We had a few performance capture pickups last week, actually. I drove to Montreal a lot this year and last year, but we're done. The game looks incredible, I love the story, I love where they're taking the story.

I'm really, really happy with the story in particular. It's really good this time.

The endings - I'm not going to give them away, but they're definitely different than the last time. The choices that you are offered are game-changers, in the literal sense of the word. In the last game, there were I think six or seven endings that you could get with some very minor changes, depending on how you played. In this game, the way you play affects the story, less the character. We know our character now.

So the way you play affects exactly the people you meet, the sidequests you complete, it could change an entire arc of the story. This game is going to have, I think, amazing replay value. Even I'll go through it and be 'How did I get here?" and they would explain to me 'Because you did this, this and this, because of this character'.

The game is so dense, so thick in terms of plot and the world. The world is so vast now, in terms of all the people you meet and the different things they're going through. I hope people play it twice, or even three times, to experience the entire thing.

http://wccftech.com/deus-mankind-divide...

Deus Ex: Mankind Divided - 101 Trailer

Zgleda čist hudo :D

ales85 ::

Jap.... samo traaaaaja :)

ales85 ::

Kje je še avgust... čeprav po eni strani so trailerji tako dobri, da bi skoraj rajši gledal film :)

Ah avgust bo vsak čas tukaj :)

m0f0x ::

Če bo špil enako dober kot HR, bom že zadovoljen.

Sssaga ::

Eni preganjamo čas s poslušanjem original score-a (DX1) :D

I WANT TO PLAY THIS SHIT NOW!! No...seriously...zgleda fenomenalno. Upam, da bomo tokrat imeli bolj pestre lokacije. In več fleksibilnosti pri pobijanju šefov.

Problem je ker najbrž mi ne bo laufalo na mojem PCju iz leta 2011. :'(

Ja kaj hudiča pa laufaš? Eni mamo še zmer v osnovi '08 sistem :-P

Vse je odvisno od resolucije monitorja.
Tudi moj PC je v osnovi letnik 2008 :D. Procesor i5-2500K in samo 8GB RAMA, edino grafično sem že zamenjal z Radeonom 7970, ki je letnik 2012. Vse najnovejše igre delajo še vedno skoraj na najvišjih nastavitvah :D
Ti PC-ji so še vedno več kot primerni za običajne 1080p (1920x1080) resolucije.
Čim se preseravaš s kakšnimi WQHD (2560x1440) resolucijami pa moraš seveda imeti najnovejše kar sploh obstaja, da lahko kolikor toliko tekoče poganjaš igre.
Kdor pa ima najnovejši 4K UHD (3840x2160) monitor pa lahko na igre kar lepo pozabi za naslednjih 10 let :P

Nope!

i5 2500K NI 2008 letnik.
Sam športam i7 920 in mu 1440p predstavlja enak problem kot 720p. I wonder why ;)

It's all about Pent... GPUs :D

BorutK-73 ::

2500K je bolj 2011, jaz sem mojega nabavil marca 2012.

PredatorX ::

Sssaga je izjavil:

Nope!

i5 2500K NI 2008 letnik.
Sam športam i7 920 in mu 1440p predstavlja enak problem kot 720p. I wonder why ;)

It's all about Pent... GPUs :D

Čakaš na ZEN?

Uh, kaže, da mi že spomin počasi peša :D 2008 leta sem nabavil Q6600, 2011 leta pa 2500k. Tako bo bolj prav.
Tako da bi rekel, da PC-ji letnik 2008 res niso več najbolj uporabni za novejše igre :P

Jz mam i3, 6gb RAM, pa neko radeonko, ki sem že pozabil cifro. V glavnem...Crysis 1 in 2 sta laufala brez nekih večjih problemov, na meni zadovoljivi grafiki (probably mid.)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gameplay:

Augmented Future - Open Bionics × Deus Ex × Razer

No need to stroke my cock. I'm buying, one way or another.
There will be chutes!
It came from the lab.

Powerful Augs and new Challenge mode

Adamove zmožnosti (skilli, augmenti) so tukaj lepo opisani in prikazani (z video GIF-i).
Pravzaprav bomo pravi čarovnik katerega skillov se ne bi sramoval noben Sorcerer iz fantazijskih iger :))

Samo nekaj izmed naših zmožnosti:
Invisibility - Nevidnost za pacifiste
Titan shield - Diamantni oklep neranljivosti za Rambote.
Icarus Dash - "Kljuka", ki te potegne na nedosegljiva visoka mesta je postala tako rekoč obvezna v vseh modernih igrah in tudi tukaj ne manjka
Icarus Strike - Skakali bomo iz velikih višin in ob pristanku skurili vse živo
Smartvision - Gledanje sovražnikov skozi stene
Remote hacking - Hekanje vsega elektronskega kar na daljavo
Tesla arm - Električni napad iz naše umetne roke, ki bo lahko hkrati skuril do kar 4 sovražnike
Casie - Computer Assisted Social Interaction Enhancer - Naš osebni računalnik, ki nam bo pomagal pri pogovorih, analiziral mimiko in obnašanje sogovornikov, celo zaznaval količino feromonov in ponujal dodatne opcije pri pogovorih.

Novi Challenge mode:
Za konec bo v glavnem meniju igre bo še ena dodatna opcija in sicer Deus Ex: Breach
Tu bomo igrali enega drugega Hackerja in ne Adama Jensena. To bo online mode z mapami, ki bodo vsebovale cel kup posebnih izzivov in seveda online lestvice, kjer se bodo prikazovali naši rezultati 8-)

Deus Ex: Mankind Divided - New Gameplay on PS4

scipascapa ::

Vprašanje, če ga bom sploh lahko špilal. Čeprav roko na srce se mi ne zdi pretirano lepši od prvega dela.
There will be chutes!
It came from the lab.

vostok_1 je izjavil:

Čeprav roko na srce se mi ne zdi pretirano lepši od prvega dela.

Prvega dela? Imam občutek, da prvega dela še videl nisi. Tole sedaj je že peti del Deus Ex in vsak naslednji del je kar opazen napredek kar se tiče grafike.

Prvi del

Prvi del

Peti del

Peti del

Nekaj razlike je pa že opaziti :P

Zgodovina sprememb…

• spremenil: Izi ()

Jz ne vidim razlik...

...seriously, prvi del novega
There will be chutes!
It came from the lab.

Deus Ex - What's in a Name?

Haha, čeprav se ne izgovori tko, naj bo :D

Don't just game.
Do Sex!

Zgodovina sprememb…

• spremenilo: Sssaga ()

L1nK ::

Izi je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Čeprav roko na srce se mi ne zdi pretirano lepši od prvega dela.

Prvega dela? Imam občutek, da prvega dela še videl nisi. Tole sedaj je že peti del Deus Ex in vsak naslednji del je kar opazen napredek kar se tiče grafike.

Prvi del

Prvi del

Peti del

Peti del

Nekaj razlike je pa že opaziti :P

ne vidim razlike.

ps. je kdo zasledil kje kaj o steelbook izdaji?
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Zgodovina sprememb…

scipascapa je izjavil:

zavvi. drugače najceneje

Še zdaleč ne.
Trenutne najnižje cene za PC so okoli 30€. Jaz čakam, če bom kjer dobil za okoli 25€, potem grem v nabavo ;)
Zanimivo, da je verzija za PC spet najdražja. Prekleti konzolaši imajo kljub višji original ceni večje popuste.

Za XBox One je tukaj za 25,37 €: http://www.abcdkey.com/Product-EUR/219-...
Za PS4 imaš tukaj za 28,00 €: https://www.buygames.ps/en/home/deus-ex...
Za PC pa je tukaj za 30,39 €: https://www.instant-gaming.com/en/782-b...

Izdelovalci igre so 12 ur nazaj sporočili, da je izdelava igre končana :D
Deus Ex: Mankind Divided has gone gold

izi: ne kupujem pc in psn digitalnih iger.....

https://www.buygames.ps/en/home/deus-ex...
http://www.abcdkey.com/Product-EUR/219-...

da ne bi kdo kupoval in potem bil banan....oboje - mutna posla.

za pc raje tu, pa še fb 5% like...so bolj zaneslivi.

http://www.cdkeys.com/pc/games/deus-ex-...

Minimum

OS: Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required)
CPU: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
RAM: 8 GB
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB)
HDD/SSD: 45 GB

Recommended

CPU: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
RAM: 16 GB
Graphics: AMD Radeon RX 480 - 1920 x 1080 or NVIDIA GTX 970 - 1920 x 1080
HDD/SSD: 55GB (Including DLC)

oo7 je izjavil:

Minimum

OS: Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required) .... OK
CPU: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent ... OK
RAM: 8 GB ... ALMOST
Graphics: AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) ... FUCK
HDD/SSD: 45 GB ... WHATEVER
There will be chutes!
It came from the lab.

Deus Ex: Mankind Divided - Launch Trailer

Še 5 dni 8-)

Prve ocene

CGMagazine 10/10
GameWatcher 9,5/10
IGN 9,2/10
High-Def Digest 4,5/5
Attack of the Fanboy 4,5/5
IBTimes UK 4,5/5
PlayStation Universe 9/10
TheSixthAxis 9/10
GBAtemp 9/10
PlayStation LifeStyle 9/10
PC Gamer 88/100
Xbox Achievements 88%
GamingTrend 85/100
Polygon 8,5 / 10
PC Invasion 8/10
The Digital Fix 8/10
Destructoid 8/10
Forbes 8/10
Game Informer 7/10
Push Square 7/10
VideoGamer 7/10
Paste Magazine 6/10
Hardcore Gamer 3/5

base.com ima najceneje za ps4

slabih 35 funtov + ptt-

Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
6211818 (9864) jype
»

Dishonored 2: Darkness of Tyvia (strani: 1 2 3 )

14819809 (9713) ahac
»

Geforce 1050 ti 4GB ali Amd Rx 560 4GB

Oddelek: Kaj kupiti
61375 (1125) alucard001
»

Najzahtevnejše PC igre.

Oddelek: Pomoč in nasveti
173426 (2550) cebelar123
»

Deus Ex: Human Revolution (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

62080609 (42583) Bor H

Več podobnih tem