» »

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.

1 2 3
4
»

-valvoline- ::

Zheegec je izjavil:

Mr Hilter je izjavil:

Ste pa sami avtomobilski stručkoti:

Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.

Tear_DR0P pa vam je dosti dobro razložil zakaj se ne drži sklopke non stop.

ne gre, avto ne vžge če ga dam v brzino in hočem zalavat.

Pa ne vem, zakaj taka debata. V klanec se sklopka pri speljevanju enako obrabi če speljuješ z ročno ali ne. Itak brez ročne hill holder sam drži bremzo dokler ni dosti navora da lahko avto spelje...

Čeprav avte in mehaniko dodobra poznam,morm priznat da prvič slišim da neki tazga obstaja.Me ne bi presenetilo čeb kšn avto imel že pripomoček za scanje.Hehe.
:D

Zheegec ::

To ima moj avto 2006 letnik, to obstaja že like 10 let :)

black ice ::

Zheegec je izjavil:

To ima moj avto 2006 letnik, to obstaja že like 10 let :)

Valvoline vozi samo stare gare. :)

Tear_DR0P ::

Zheegec je izjavil:

ne gre, avto ne vžge če ga dam v brzino in hočem zalavat.

Pa ne vem, zakaj taka debata. V klanec se sklopka pri speljevanju enako obrabi če speljuješ z ročno ali ne. Itak brez ročne hill holder sam drži bremzo dokler ni dosti navora da lahko avto spelje...


ne vem kak avto maš. pri starejših avtih ni take panike - daš v prestavo, pohodiš stopalko za plin do polovice, obrneš ključ - seveda je dobro če avto ne stoji navkeber ampak na ravnem ali celo po bregu navzdol. tako kot pozimi dizla vžgeš, če ga daš v tretjo in spustiš po strmem klancu :D
hill holder je pa samodejna "ročna" - glede na wikipedio izum izpred druge svetovne vojne.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

spirit ::

Tear_DR0P je izjavil:

Zheegec je izjavil:

ne gre, avto ne vžge če ga dam v brzino in hočem zalavat.

Pa ne vem, zakaj taka debata. V klanec se sklopka pri speljevanju enako obrabi če speljuješ z ročno ali ne. Itak brez ročne hill holder sam drži bremzo dokler ni dosti navora da lahko avto spelje...


ne vem kak avto maš. pri starejših avtih ni take panike - daš v prestavo, pohodiš stopalko za plin do polovice, obrneš ključ - seveda je dobro če avto ne stoji navkeber ampak na ravnem ali celo po bregu navzdol. tako kot pozimi dizla vžgeš, če ga daš v tretjo in spustiš po strmem klancu :D
hill holder je pa samodejna "ročna" - glede na wikipedio izum izpred druge svetovne vojne.


?? O čem je zdej zuki govora? O speljevnaju v klanec ali o užigu brezh sklopke? Ker če je govora o speljevanju v kalnec ne vem kje se vozite vendar še nisem naletel na klanec ki ga ne bi speljal brez ročne, polega tega pa speljevanje pri 1/2 sposobnosti obratov?? to bi men kopalo ko noro (pa ne ker bi ieml slabe gume) tam pri nekje 2500 obratih čisto lepo spelješ v vsake klanec, govora je seveda o bencinskem motorju pri dizlu bi mogl bit 1500 čist dost. Tako da res ne vem zakaj rabte sploh ročno za speljevanje.??

Zheegec ::

ne vem kak avto maš. pri starejših avtih ni take panike - daš v prestavo, pohodiš stopalko za plin do polovice, obrneš ključ - seveda je dobro če avto ne stoji navkeber ampak na ravnem ali celo po bregu navzdol. tako kot pozimi dizla vžgeš, če ga daš v tretjo in spustiš po strmem klancu :D

Pri elektronskem vžigu ne pusti avto štartat v prestavi :)
hill holder je pa samodejna "ročna" - glede na wikipedio izum izpred druge svetovne vojne.

Ročna ne, bremze držijo avto ne ročna.

Mesar ::

Zakaj ti nebi pustil štartat v prestavi če držiš ob tem sklopko? To je potem bedarija.
Your turn to burn!

Zheegec ::

Če držiš sklopko ja, če je ne pa ne, o tem se gre pa diskusija ane...

St235 ::

šernk je izjavil:

Ker tako pravi lakotnik, če vsi dobri mehaniki, ki jih poznam trdijo eno on dokler ne vidi napisano črno na belem od top gear ne bo verjel oz. verjel bo, ko mu bo njegov mehanik to povedal, ker pa poznam preveč mehanikov, vem da takšnih zadev ne bodo omenjali dokler ne bo res kriza, ampak takšna kriza lahko hitro potegne za seboj še kaj drugega. In ja topgear je namensko izbran ne naključno.

in na zgornjem linku, ki sem ga prilepil po pravici povedano nimam pojma kaj piše, ker sem le na hitro preletel zadevo.


Torej pod črto: Sklopke se masovno kvarijo zato, ker ljudje ne spuščajo sklopke, ko čakajo na semafor. To je splošno in znano dejstvo, ki ga vedo vsi dobri mehaniki vendar o tem na glas ne govorijo. Ravno tako to vseobsegajoče in splošno znano dejstvo ni nikjer napisano.

In zakaj čisto točno naj bi temu verjel?

šernk ::

Kaj imaš delovno sobotno popoldne? Do ponedeljka tvojega odgovora nisem pričakoval :D

kje sem pa rekel da se masovno kvarijo? Pravim le da so masovno uničene, ampak uničene na način da 99% ljudi tega ne ve in ne prepozna in jih zato tudi ne briga, pri sami vožnji se pač večinoma pozna le stanje lamele (in slednje bodo tudi mehaniki smatrali za primeren čas menjave) razen če ni potisni ležaj krepko slab (kar pa se ti lahko zgodi če stalno nanj držiš, lamela ob pravilni uporabi zdrži tudi 400k km + nič bat, ne bo tako hitro šla falit), vendar za določene je pač vzdrževanje avta nad tem koliko je avto vreden za soseda (kaj ti pomaga mercedes, ki izgleda super dokler se ne vsedeš vanj?)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597072 (5301) IL_DIAVOLO
»

Ugasnjen avto v prestavi leze naprej

Oddelek: Na cesti
366395 (4368) mikhaair
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726943 (24993) BigWhale
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144572 (32795) INSIDE
»

Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24929051 (20987) ;-)

Več podobnih tem