» »

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila

«
1
2

jalovec09 ::

Nebi si moral mislite, v slabih 10 letih kupil že veliko rabljenih vozil in še vedno, ko sem kupoval avto je bil soliden glede na ceno in starost, ker pa v notranjost motorja ne moreš vidt in še ni bil tolk zjahan sem potegnil takratko, v glavnem kupil avto, ki se izkaže za kao odličen nakup, čez recimo 5000km pa ugotovim, da je treba delat generalno. Ko sem kupoval avto je bilo tam vsaj 5-7 pravih slovencev, sem jasno vprašal ali je z avtom vse vredu, da se slučajno ne bom uštel, potegnil takratko, in so mi zatrdil, da niso imeli nobenih težav. Full prijazno take nateguni, da bi jih mogu samo stožt. Ko sem pred leti kupil en avto od preprodajalca, mi je prodal avto brezhiben, avto je lepo deloval, ni kuril olja, nobenih težav, razen rja, tud mehanik je rekel, da je avto dober.
K sem svoj bivši avto prodal preprodajalcu, ki je seveda iz bivše juge je bil prijazen, rekel tolk pa tolk da in peljal, itak ga je naprej prodal, in še en avto direkt prodal v makedonijo, prav iz makedonije sta pršla, pogledala, naredil pogodbo, full prijazna, cena malo nižja od pričakovane a vseeno je šel naprej.

Zakaj folk laže a je tolk težko povedat, kaj bo treba narest na avtu, matr, ko bi naše sodišče delalo boljše bi folk začel pošteno prodajat avto, si tud drznu nebi nategnit.

Sedaj avto ge, bo še šel, sam, če vem kaj je narobe je bolje dat popravit, sam ne bo pocen vsaj jurja.
  • zaklenil: Mavrik ()

Furbo ::

Kar 5 do 7 'pravih slovencev' ti je prodajalo en avto? Filmske scene ni kaj.

Kaj so to pravi slovenci?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

jalovec09 ::

Bli so na obisku, zato tako število.

WarpedGone ::

Nekaj stvari se je treba zavedat pri avtomobilih (pa še kje):
- nova stvar lahko crkne
- rabljena stvar ima nekaj večjo (al pa tut manjšo) verjetnost da crkne
- če je crknilo danes, je včeraj še delalo
- če si naredu 5000 km brez težav, je stvar očino delala
- ljudje nismo vedeževalci, da bi znali povedat čez 3481 km bo pa crknila sklopka
- prodajalci so takšni kot so kupci - če je kupcem važno samo da je na cagru manj kot 100.000 prevoženih pa magari je vse s selotejpom skup polimano, bodo prodajalci pač prodajali s selotejpom skup zlimane karjole s po 95.000 prevožinimi km
- vsak prodajalec je bil najprej kupec
- vsak kupec bo tudi prodajalec

Ko kot kupec pljuvaš po prodajalcih se zato raje potrudi, da boš kot prodajalec, kej drugačen. Takrat si običajno čist srečen če ti uspe spulit dodatnih 100 EUR. Pa kaj potem če je olje že tri leta staro - pelje se super!
Zbogom in hvala za vse ribe

jalovec09 ::

Ne ne to ne crkne, kar tako v čemer je težava.
Raznih potrošnih materialov na štejem (zavore, končniki, roke, zglobi, to se da zrihtat za 50-100 evrov)

NE ODGOVRJAM VEČ !!!

Svoje sem povedal o nepoštenih Slovencev.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Ja ne sorry. Lahko ti model proda delujoč avto, tebi pa čez 4000km crkne turbina/šobe, kar stane minimalno 1000eur.
Pa ni to potrošni material. Pa je prodajalcu vse dejansko delal brez problemov in imaš pač nesrečo.

Drugače se sicer strnijam, da je trg rabljenih avtomobilov pri nas naravnost smešen. Dobit avto brez prevrtenih kilometrov je že podvig. Delno je tut folk kriv, ker raje kupi avto, ki ima 100kkm(a v resnici 300kkm) kot preverjenih 200kkm.
In potem seveda vsi previjajo kilometre in ko vsi previjajo je zelo težko prodat, če jih ne. In sčasoma je vedno več takih.
Se pa nakateri potrudijo in zamenjajo skoraj vse kar izdaja obrabo(volan, menjalno ročico, ...) ter menjajo vse indikatorje km.

Od brata sodelavec je bil enkrat pri kolegu, ki je šefe enga servisa. In mu ponudi en avto za kupit in un reče ni šans. Avto je mel 250kkm, sfukan volan, sfukan radio, full stvari zrabljenih v glavnem in nasplošno zgledal bolj bogi. In sta šla na kosilo medtem, ko so delal. Pride nazaj in ni mogu verjet, da je isti avto. Kilometri prevrteni na 100kkm, menjan volan, lepo ščisten, nov radio, spoliran, našprican tako, da je dišal kot nov.
In je reku šefe, da avto je drugač čist ok mehansko in da bo delal še pa še, da pa ga je tako veliko veliko lažje prodat(seveda po nekoliko višji ceni)

Tko da ja. Moj naslednji nakup bo verjetn od fizične osebe, avto pa bom temeljito preveril. Če mi kej crkne po 5000km pa pač jebiga, ne bom šel prodajalcu morit. No če crkne naslednji dan, potem pa itak da bom.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Pač kupiš od neke preverjene avtohiše. Ne bom rekel, da se ne poslužujejo istih stvari ampak običajno dajo na kupljeno robo neko garancijo. Npr 30 dni. Tud če plačaš kakšen evro več, se ti mogoče kasneje ne bo treba zajebavat s 3 ali 4 mestnimi zneski.

Je pa tko, da sam zelo nerad kupujem rabljeno robo. Dam raje nekaj več pa vzamem novo. Je pa tko, da ko prodajam ne nategujem folka. Povem tko kot je, je pa res da je od mene šlo še vse brezhibno, skoraj kot novo. Običajno tud z garancijo. Sicer sem do zdej imel 1 primer ko od mene kupljena roba po nekem čudnem naključju ni delovala ampak so pol z garancijo dobili novo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Blinder ::

Ma men se zdi da sonček jamra zaradi zjahanega motorja. Žre veliko olja, kar je prodajalec sigurno vedel že prej. In prodajalec ni prodal avta ampak se ga je znebil! Prodal kanto ki rabi 1500€ za ga porihtat.
Sonček, ko kupuješ avto imaš toko pa tolko verjetnosti da te bojo nategnili. Kupil si že velik avtov in tokrat si mel smolo. Sej bo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Avenger ::

Kilometre prevrtet nazaj stane pri enem "popoldancu" 10 EUR. Zdej lahko pa zapremo temo in gremo na pir.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Mavrik ::

Avenger je izjavil:

Kilometre prevrtet nazaj stane pri enem "popoldancu" 10 EUR. Zdej lahko pa zapremo temo in gremo na pir.


Ker goljufanje kupcev na nacionalnem nivoju je pa okej ko stane samo 10€?
The truth is rarely pure and never simple.

terencehill ::

@Frnikola Pozabil si nam povedati kateri avto si kupil, koliko km, letnik ipd... Vse ostalo je brezveze debatirat. Ker ce si kupil recimo Alfo, potem so to cisto normalni znaki obrabe :))

Daliborg ::

...pa se iz kod je bil uvozen? :)

kar takoj ti povem da ce je iz italije potem ni vredno nakupa pa tud ce je 2k eur cenejsi :))
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

s1m0n ::

Tako kot so že eni povedali nekomu lahko dela 10let brezhibno tebi pa čez 1000+ prevoženih km zariba kakšna stvar.
Naš avto je star 11let in je kaj narobe z njim ne vse kar se je v 10 letih delalo je bilo reden servis in zamenjava ene roke drugo še je vse tak kot je blo!
Prodaš avto pa lahko novemu lastniku crkne marsikaj.

AnWar ::

WarpedGone je izjavil:

Nekaj stvari se je treba zavedat pri avtomobilih (pa še kje):
- nova stvar lahko crkne
- rabljena stvar ima nekaj večjo (al pa tut manjšo) verjetnost da crkne
- če je crknilo danes, je včeraj še delalo
- če si naredu 5000 km brez težav, je stvar očino delala
- ljudje nismo vedeževalci, da bi znali povedat čez 3481 km bo pa crknila sklopka
- prodajalci so takšni kot so kupci - če je kupcem važno samo da je na cagru manj kot 100.000 prevoženih pa magari je vse s selotejpom skup polimano, bodo prodajalci pač prodajali s selotejpom skup zlimane karjole s po 95.000 prevožinimi km
- vsak prodajalec je bil najprej kupec
- vsak kupec bo tudi prodajalec

Ko kot kupec pljuvaš po prodajalcih se zato raje potrudi, da boš kot prodajalec, kej drugačen. Takrat si običajno čist srečen če ti uspe spulit dodatnih 100 EUR. Pa kaj potem če je olje že tri leta staro - pelje se super!


+1, Bolje ne bi mogel napisat.
[Asus ROG Strix SCAR III]

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AnWar ()

rejven ::

ko sem jaz prodajal avto sem imel probleme ravno s kupci. Avto je bil star 6 let imel je 70000km, redno servisiran na pooblaščenem servisu itd. Vsakemu sem povedal tko kot je, bil je spredaj ruknen ampak ne toliko, da bi se airbagi sprožil, račun servisa od popravila, računi rednih servisov. Cena je bla napram ostalim primerjivim letnikom ( vsi precej več km ) nižja ( na avtonet ). Avta nisem nič "glancav" ampak ga je vsak videl takega kot je. Pol se jih je spotaknil ob kilometre češ, da jih je premal čeprav so bili realni ker pač ne delam velik kilometrov. Ene tri sem še poskušal prepričat, da so kilometri pravilni z ostalimi sem, ko so mi spet omenili kilometre takoj zaključu in mu dal vedet, da mu ga ne prodam. Potem so pacienti, ki ti kažejo praske in kakšne manjše pomankljivosti na plehu, take sem tudi takoj odslovil, ker če hoče avto brez prask naj gre v salon po njega. Ena dva sta se spotaknila ob "flek" na sedežu ( sem nekaj polil, pa pač nism spucal) sem jima tud lepo povedal, da avto lahko dobita tak kot je globinsko, ga pa ne mislim dat pucat. En mojster mi tudi reče, da imam luknjo v strehi!? In res ko si streho pogledal proti soncu v različnih kotih je bila na redina manjša vdrtina. ( verjetno od kakega kostanja glede na to da je bila samo ena ) Vglavnem pacienti kupujejo stare avtomobile in mislijo, da bodo dobili takega kot iz salona.
Po parih dneh sem obupal in prodal staro za novo, pač sem zgubil tistih nekaj € ampak mi vsaj pacientov ni bilo treba poslušat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rejven ()

RejZoR ::

Ponavadi se v vsak drek vtikajo preprodajalci, ki hočejo ceno čim bbolj zbit za vsak drek, ki ga najdejo. Zato da lahko potem prodajo z več zaslužka.

Zato pa pri nas najraje kupujemo avte znotraj familije. Konkretno sestra od mene, jezst od tastarih itd.
Tko imaš vedno pred sabo vse kar se je z njim dogajalo in vem da nima prevrtenih kilometrov al pa karkoli skritega. Jezst sem v prvem letu z novim naredil okoli 8000 km. Če to raztegnem na ne vem 8 let mi takrat tud ne bo nihče verjel, da ima tako malo, pa bo imel čist realne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

-valvoline- ::

Zakaj pa kupujete avte od preprodajalcev mi pa res ni jasno. Tolk avtov se prodaja,ponudba je kar velka,samo težki butli kupujejo avte od preprodajalcev(brez zamer xD). Normalno so to vsi našminkani avti z zbitimi km. Kaj pa druga pričakujete od švercarjev. Avto se kupuje od 1rvega lastnika,al pa vsaj da ga lastnik fura najmanj 5 let,obvezno z servisno knjigo potrjeno do konca ki jo seveda preveriš,oz pokličeš tam kjer so zadnji servis delal. Če se ne razumeš na avte obvezno mehanika polek,da kok tok ugotovi v kakem stanju je avto.

Zgodovina sprememb…

gendale ::

očitno nekdo ni prebral moje teme o nasvetih za nakup in prodajo rabljenega vozila

nakup:


na ogleda prideš obvezno z neko hardcore gajbo

da se vid že v štartu da nimaš keša

morte bit saj trije frendi en bl brihtn k tadrug

prva stvar k jo rečeš

zakva prodajaš a je tok sfukan al bi me sam rad nategnu

a to si sam kitu pa barvu?

sej je vsak del avta u drugem odtenku

motor ti klenka

menjalnik se ti zatika

sklopke skor nimaš več to je zihr žena vozila al si pa ti nesposoben

to bo treba pol motorja menat

če maš obd2 kabl pa laptop se še tm delaš mau pametnga kok errorjev je vn vrgl

čeprov ubistvu nimaš pojma kaj delaš

potegneš šipko za ole vn

lej kok je črn ole to ste skos tišal na blokadi

gume maš čist uničene tut če majo dost profila

ustrajaš da so zjebane

pol se mau zagledaš v streho avta

fak ta avto je bil na strehi vsaj 2x

na konc mu ponudš 40%-50% cene k sta se jo po telefonu zmenila

seprav če je bla na avto.net cena 10000€

mu morš že po telefonu zbit ceno na ene 8000€

na ogledu mu ponudš max 4000€

če noče dat, mu zagroziš da nej ti vrne keš za benz k te je nategnu


prodaja:

aja

če rata biznis

je zvečer že na avto.netu

kot nov

redno servisiran

nikoli kramboliran

od prvega lastnika

realni kilometri hehe

VREDEN OGLEDA IN NAKUPA

cena X2 tistga kar si ti dal za njega

GrimReaper ::

Avto mora bit itak brezhibno delujoč v času prodaje, drugače ga bo malokdo kupil.
Jest zdej svojga prodajam, sem pred kratkim tut mislil da bo šel še dolgo brez problema, potem pa mi gre potisni ležaj sklopke, čeprav je bila komplet menjana pred 10k km.
Tko da prodajalc ne more vedt kaj vse bo šlo narobe, sploh pa za motor, ker motor dokler dela, se pri vožnji ne vidi kdaj bo potrebna generalna obnova.
Sem pa svojga kupil pri 80k, 7 let star, in ga je blo glih treba začet rihtat, diski pri 85k, nosilec amortizerja pri 90k, zavorna cev pri 95k, zadnje zavore pri 96k, potisni ležaj pri 100k.

Sicer pa v 4. postu vse lepo piše.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jalovec09 ::

Steinkauz je izjavil:

Ja ne sorry. Lahko ti model proda delujoč avto, tebi pa čez 4000km crkne turbina/šobe, kar stane minimalno 1000eur.
Pa ni to potrošni material. Pa je prodajalcu vse dejansko delal brez problemov in imaš pač nesrečo.



Avto BTW dela, saj se z njim vozim na dolge relacije, pa tud bo delal takole še 100.000km, le problem je olje, ga je treba dolivat, serijska napaka motorja se je pokazala kasneje, kot bi se morala.
V glavenm, ko sem kupoval avto so dal v motor en dodatek.
Cena je bila ap tud ˝samo˝1600 evrov, klima, abs, tak da se bom sam vozil, mi ag je škoda dat naprej, tisto kanglo olja za 20 evrov bom pa že kupil.

Aja pa avto sam šranfam

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Kdor kupuje rabljeno vozilo pri nas samo na besedo prodajalca je bedak in naivnež.
Ko kupuješ, vzemi s seboj mehanika&ličarja (nekoga, ki se spozna za zadeve) (več oči več vidi).
Lahko ga tudi pelješ na amzs podroben tehnični (stane okoli 200 E), kjer ti bodo mojstri iz prve roke povedali v kakem stanju so posamezne komponente.

Mavrik je izjavil:

Avenger je izjavil:

Kilometre prevrtet nazaj stane pri enem "popoldancu" 10 EUR. Zdej lahko pa zapremo temo in gremo na pir.


Ker goljufanje kupcev na nacionalnem nivoju je pa okej ko stane samo 10€?

Ni okej, samo Slovenci imajo fetiš na 10 let stara vozila z TD motorji z magičnimi 120 000 km prevoženimi (večinoma nemška).


Na razno avto forumih lahko najdete pričevanja bivših lastnikov vozil, ki so našli svoje bivše vozilo na avtonet&co pomlajenih kilometrov in kot nova (kot prvi dan).

Naj se začno ob vsakem tehničnem beležiti prevoženi kilometri in naj postane vrtenje nazaj z namenom goljufanja kupcev težko kaznivo dejanje.Ko potem par takih čapcev dobijo, se jim vzame dovoljenje za vsako komercialno dejavnost za 10-20 let, nabije se jim konkretna denarna kazen + zapor.Bodo hitro nehali vrteti.
btw nazaj vrtijo km tudi avtohiše, da si ne bo kdo delal kakih iluzij.

Zgodovina sprememb…

jalovec09 ::

Mehanik nebi mogu ugotovit NIČ. Niti tester.
Pa pustmo sedaj kup železja, dokler bo delal bo delal, vrjetno bo delal še 100.000km, dokler mu bom dolival olje, sam šranfam tk da ni problema.
Ampak o nepoštenih Slovencev.

Sem dva dni nazaj klical enga prodajalca, en rabljen avto za malo gnarja (avto bi mal za hobij rihtal), pa me kliče nazaj pa reče, ej lej avto ni tolk OK, bolje bo da ga kak iz Juge kup, a vidš POŠTEN SLOVENC.

V glavenm zarad kup železja se ne grem tožt, niti mi na misel na pride, niti da bi klical nazaj, ne avto bom pač rihtal, če bo res nuja, kar zaenkrat ni, saj celo paniko pa ne bom delal če avto spije 1 veliko kanglo olja na servisni interval.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Mehanik nebi mogu ugotovit NIČ. Niti tester.

Da pije motor na X km več kot Z litrov res ne (medtem ko bi moral piti Y l olja) kar druga pa sigurno najde.
Lahko s seboj vzameš blodinko, ki ne zna niti žarnice zamenjati, če misliš da je to pametnejše.

Imaš VW polota oz kaj si kupil :D ?

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Kolk ti sploh papca olja pa se tule jočeš? Povprečen bencinski motor po prevoženimi 150-200k začne kurt tm med 0,3-1l olja na 100km.Ne vem kaj se sploh z tem tolk obremenjuješ. Priporočam ti dodatek cuclo oil treatment,naliješ piksno pr vsaki menjavi olja,zadeva je zakon.
http://www.cyclo.com/pages/additives_oi...
Uporabljam redno več kot 7let,preverjeno zmanjša obrabo motorja,ob tem poveča kompresijo,mazanje in performance.Priporočam vsakemu.

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Kolk ti sploh papca olja pa se tule jočeš? Povprečen bencinski motor po prevoženimi 150-200k začne kurt tm med 0,3-1l olja na 100km.

Ne velja za vse avtomobile, imam avto s 350.000km, pa ne popije nič olja na 12.500km, ko ga je potrebo menjat. Res pa dajem notri olja odlične kakovosti in ne neka sranja od castrola in podobnih ničvrednih znamk.

-valvoline- je izjavil:


Ne vem kaj se sploh z tem tolk obremenjuješ. Priporočam ti dodatek cuclo oil treatment,naliješ piksno pr vsaki menjavi olja,zadeva je zakon.
http://www.cyclo.com/pages/additives_oi...
Uporabljam redno več kot 7let,preverjeno zmanjša obrabo motorja,ob tem poveča kompresijo,mazanje in performance.Priporočam vsakemu.

bla, bla, bla, tole je rekla kazala. Dodatki v redno servisiranem motorju še nikoli niso bili dobri. Zapacajo oljne kanale, zaradi česar se zmanjša pretok olja v njih in avto se posledično pregreva. Zaradi pregrevanja se olje še dodatno zapeče v teh kanalih in jih še zoža. Na koncu avto gre u 3pm zaradi vsega tega.

Poanta je v olju, v vzdrževanju in tudi vožnji. Če je olje kvalitetno, in ga menjaš v roku do 15.000km bo motor lepo delal. Če delaš redne servise, bo celoten avto dlje časa zdržal. Če mrzlega ne tišiš in ga lepo ogreješ, če ne delaš z njim ko svinja z mehom, bo tudi dlje časa zdržal.

najbolj neprimerno je menjati olje na 30.000km. Povprečna olja (drugih na naših servisih niti ne dobiš v motor) zdržijo tam do 15.000km, potem pa jim zmožnost mazanja pade in to zelo. Ker imajo novi avtomobili rok menjave na 30.000km, ti zadnjih 15.000km to olje slabo maže motor.

Recimo na motulov strani lepo piše, da priporočajo menjavo njihovih olj na 12.500 kilometrov ai prej, če je bil motor bolj obremenjen (vleka prikolice, ...).

-valvoline- ::

@nebivedu...govorimo seveda o povprečnem bencinskem motorju prostornine do 1.6,in ne za tovornjakarski razred 4.3 V8 xD. Ne moreš primerjat.
In ja cyclo oljni dodatek res izboljša delovanje motorja,če mal razmislim sem skoraj prepričan da so vsi moji avti delal tako lepo tudi zarad uporabe cycloja.Golf2 1.6d je pri 500tkm kazal kompresije 30-31(novi ima32-33) skoraj da nemogoče,pozimi vžigal kot raketa in je šel neverjetnih 180kmh na AC.In sem res prepričan da zahvala za to gre cyclotu.Podobna zgodba tudi pri vseh ostalih avtih k sem ju imel. Če je motor ohranjen,po 3 menjave olja(oz 30.000km) z redno uporabo cyclota pri vsaki menjavi motor postane kot nov,pridobiš ziher še najmanj +10% moči kar zmanjša tudi porabo. To da zapaca oljne kanale še zdaleč ni res,kvečjemu jih spuče ker Cyclo ima detergenta polek ki kanale spuče in staro olje in umazanijo razgradi.Škoda zate če dvomiš da dodatki kot je cyclo izboljšajo splošno stanje motorja in vitalnih delov. Verjetno da je na trgu tudi nekakovostnih dodatkov ki nimajo nobenega učinka,vendar kot sem enkrat povedal cyclo gold je zakon,preverjeno deluje.Sprobaj enkrat nimaš kaj sfalit. Piksna stane 6.5e dodaš vročemu motorju pri vsaki menjavi olja,al pa kar izrabljenemu olju ki je že noter.

Invictus ::

Danes se da skoraj za vse avte preveriti ali je bil redno servisiran ali ne.

Rabiš samo njegove podatke in kakega kolega pri zastopniku.

Je pa res tudi folk butast. Kolega (ki prodaja avte) mi je rekel da je nekdo prodajal rabljen avto. Seveda kilometri prevrteni nazaj. Sam fora je bila, da je imel pa v servisni knjižici vpisane kilometre pri zadnjem servisu, ki so bili večji kot na števcu. Se splača mal preverit. Lahko ga vprašaš tudi kam ga je vozil na nepooblaščeni servis in zaslišiš mehanika tam.

Avto pa lahko crkne tudi zaradi drugačnega stila vožnje. Tako da prodajalci niso vedno krivi ...

LP I.

amigo_no1 ::

Olja:
http://www.motorevija.si/l2.asp?L1_ID=39

http://www.oilspecifications.org/acea.p...

btw, ne mešati skupaj mineralnih in (pol)sintetiko.


nebivedu
najbolj neprimerno je menjati olje na 30.000km. Povprečna olja (drugih na naših servisih niti ne dobiš v motor) zdržijo tam do 15.000km, potem pa jim zmožnost mazanja pade in to zelo. Ker imajo novi avtomobili rok menjave na 30.000km, ti zadnjih 15.000km to olje slabo maže motor.Ne velja za vse avtomobile, imam avto s 350.000km, pa ne popije nič olja na 12.500km, ko ga je potrebo menjat. Res pa dajem notri olja odlične kakovosti in ne neka sranja od castrola in podobnih ničvrednih znamk.

Beri zgoraj članek.Vsak avto proizvajalce sam določi interval menjave, ki se ga je vredno držati.
Edino če ima Motul zaposlene jasnovidce, ki vedo več kot razvojni oddelek tovarne.
Znamka sama po sebi ne pomeni veliko, potrebno je pogledati, kakšne specifikacije določeno olje dosega.

-valvoline-

@nebivedu...govorimo seveda o povprečnem bencinskem motorju prostornine do 1.6,in ne za tovornjakarski razred 4.3 V8 xD. Ne moreš primerjat.
In ja cyclo oljni dodatek res izboljša delovanje motorja,če mal razmislim sem skoraj prepričan da so vsi moji avti delal tako lepo tudi zarad uporabe cycloja.Golf2 1.6d je pri 500tkm kazal kompresije 30-31(novi ima32-33) skoraj da nemogoče,pozimi vžigal kot raketa in je šel neverjetnih 180kmh na AC

Ti si še na žalost vedno v časih golfa 2 D, ki gre 180 po ravnem na AC ;((.Si se mogoče peljal po Luni, kjer je "malo manjši" zračni upora 8-O ?
Sedaj je povprečen bencinski motor prostornine do 1.6 l že s turbinco in tam notri ne smeš vlivati vsakega šrota iz Špara.


Invictus
Danes se da skoraj za vse avte preveriti ali je bil redno servisiran ali ne.

Ja, dokler je bil servisiran na uradnem servisu.Potem rabiš skoraj že CSI enoto.

Avto pa lahko crkne tudi zaradi drugačnega stila vožnje. Tako da prodajalci niso vedno krivi ...

Če misliš tiščanje hladnega, potem da.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Daliborg je izjavil:

...pa se iz kod je bil uvozen? :)

kar takoj ti povem da ce je iz italije potem ni vredno nakupa pa tud ce je 2k eur cenejsi :))


Moj je bil uvožen iz Italije cca 150 kkm nazaj. Passat karavan 2000 - 1.9 TDI 115.

Mavrik ::

Fantje, debata o oljih tule ni on-topic. Dajte si novo temo odpret prosim.
The truth is rarely pure and never simple.

fosil ::

Ne vem od kje ti ideja da so Slovenci pošteni?
A zadnjih par let nisi prižgal televizije in odprl časopisa?
Tako je!

MIHAc27 ::

-valvoline- je izjavil:

obvezno z servisno knjigo potrjeno do konca ki jo seveda preveriš,oz pokličeš tam kjer so zadnji servis delal.


to sem jaz hotel narediti pri prejšnjem avtomobilu (Renault Kangoo) 3x sem klical na servis MALGAJ, če mi lahko povejo, kdaj je bil kaj delan servis. Najprej so rekli da ne smejo dat takih podatkov. Kličem še enkrat mi en reče naj pokličem kasneje in izvem.
No v tretje spet ista zgodba, ne smem dobiti podatkov ZA MOJE VOZILO!
Sem jih poslal nekam in lepo naredil veliki servis drugje.

krneki0001 ::

Ko sem jaz kupil predzadnji rabljen avto sem se odpeljal na servis, kjer mi je iz računalnika izpisal vse račune in zapise od začetka, ko so začeli servisirat ta avto. O kilometrih, kdaj in kaj je bilo zamenjano, popravljano, servisi, itd.

kixs ::

Kupovati rabljen avto je res jeba. Je bila pred desetimi leti in je danes se bolj. Vecina avtov je itak prepeljanih iz tujine in tako nimas neke prave izbire, ker to so vsi avti, ki so ali zmatrani ali pa bili vsaj malo poskodovani, da se jih je splacalo "uvozit", porihtat in tu prodajat za "normalno" ceno, kot da bi bili v normalnem stanju.

Poglejte cene avtov na avto.net od takih preprodajalcev in nato za isto ceno na mobile.de. Seveda bodo izgledali priblizno enako. Vendar oni so tak avto v tujini dobili za cca 2K€ ceneje, potem pa poglejte kaj se prodaja za vsaj toliko manj (govorim o ceni avta okoli 6K€) na mobile.de in vam bo postalo cisto jasno kaj se pri nas prodaja.

Potem sploh ni vec cudno, ko gres na kak avto forum brat teme, ko crkuje vse zivo, od turbin do vztrajnikov in to pri "vsega" 150.000km!?

Moj bivsi avto, pripeljan iz IT, je imel pri 8 letih navozenih 400.000km. Ko sem ga takrat kupil, je imel na stevcu seveda samo 130.000km. Sicer sem vedel, da kilometri niso realni, pa sem vseeno kupil avto, ker mi je bil vsec in so se taki pri nas zelo redko prodajali. Ocenil pa sem, da mora imet recimo enkrat vec prevozenih - no, sem se kar precej zmotil. Avto s toliko kilometri pa potem mora imet kaksne tezave. Na sreco z motorjem ni bilo nic. Je bilo potrebno pa menjat dosti okoli podvozja.

Danes bolj razumem ljudi, ki gredo sami v tujino kupit rabljen avto. Das toliko denarja kot pri nas, ne, ne bo nic ceneje, bos pa bolj ziher v kaj si kupil. Se vedno pa lahko jutri kaj crkne ;)

Brat je kupil Volvota starega 2 let od neke tuje firme, ki se ukvarja s preprodajo. Avti so pregledani in v detaile poslikani, da se lazje odlocis. Avto je imel navozenih v dveh letih 130.000km. Pri nas za ta denar, kot je on dal, ne bi nic pametnega dobil. Zdaj je mimo skoraj eno leto in je zelo zadovoljen z nakupom.

Js sem kupoval rabljen avto pred slabim mesecem in me je po nekaj ogledih vse minilo. Res, pri nas se prodaja samo krs. Na koncu sem se odlocil, da grem gledat samo avte od 1. ali 2. lastnika in se to mora biti avto kupljen v Slo s potrjeno servisno. Seveda tudi to ni neka garancija, da bo vse v redu ;)

Od preprodajalcev (raznih firm s 100+ avti na zalogi) NE kupim nic!! In bolje, da tudi drugi ne. Ime firme sploh ni pomembno, ker so vsi isti, ker tako je pac pri nas ;(( 8-O

lp

šernk ::

kupiš kripo za 1600€ in pol se jeziš da je kripa, only in slovenia.

sam za mojo alfo več kot 2000€ ne dobim, če mi kdo ponudi 3500€ jo lahko pelje, za tista jajca od 2000€ pa je ne prodam.

avto za 1600€ mora biti in je lahko le podrtija, za karkoli drugega moraš dati vsaj 3000€. če kuri tebi olje nikjer ne piše, da je tudi prej kurlo. motor lahko uničiš v 1000km, dovolj je da se voziš le z premalo olja v njemu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

SkIDiver ::

Če si pameten prej pogledaš v denarnico, da vidiš za koliko lahko kupiš. Nato odpreš avto.net in preveriš kaj dobiš za takšen znesek. Ko imaš nek okvir nakupa pa začneš zbirati informacije o vozilu in vseh njegovih hibah.

Če kupuješ rabljen avto za znesek, ki ti je na voljo ne, da bi se prej pozanimal kaj kupuješ imaš samo še to tolažbo, da ne boš rabil plačevat servisnih ur mehaniku.

Moja izkušnja kako sem tudi sam kupil rabljen avto. Vsekakor prvič in zadnjič. Pa ne na račun slabih izkušenj! Pred nakupom sem točno vedel kaj bom kupil. Informiral sem se o vseh hibah in napakah in jih pred nakupom vozila tudi preveril. Na koncu, ko sem vozilo kupil sem zamenjal razne malenkosti in vse potrošne dele podvozja (tudi amortizerje, ki jih večina ne bi pa čeprav je pri 80k km od amortizerja samo še zadnji r od besede amortizer), ker mi je blio jasno, da vozilo ni novo in varnost pomemben faktor.
Na samem koncu sem z avtom zelo zadovoljen. Praktično scena vozi, tankaj in redno servisiraj. Ampak! Prvič, zadnjič in nikoli več. Nov avto je nov avto. Ko na koncu potegneš črto ugotoviš, da z novim nimaš nič manjše izgube kot z rabljenim. Vsekakor pa, ko bom kupil novo vozilo ga ne bom kupil samo za par let.

Občutek, da je avto nov in si ti prvi, ki si prdnil v njem neprecenljiv:D

RejZoR ::

Stvar je sasmo v tem, da je pri novem prvotni vložek velik in imaš potem kljub uradnemu serivu relativno majhne stroške.

Pri rabljenem pa je začetni vložek manjši, se pa ti potem nadomeščanje vseh mogočih delov razvleče na daljši rok. Poleg tega, da moraš za rabljenega plačat še tehničnega, pri novem pa imaš 3 leta mir.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

RejZoR se strinjam. Dodal bi, da pri novem avtu veš od prvega dne naprej kako si z njim ravnal in ga vzdrževal.

kixs ::

Ja, tehnicni je ziher najbolj bolec strosek ... celih 35€. :|

Velja pa 4+2+2. Prvi tehnicni pri 4. letu in nato vsako drugo leto do 8. leta starosti. Naprej pa vsako leto.

Novi ali rabljeni. To je zelo nehvalezno vprasanje. Ce imas tistih 18K€ za novega in ti to ni neki velik strosek, potem sem za novega. Ce pa ni tako, pa je bolj pametno vzeti cim novejsi rabljen avto z znano zgodovino - razni tuji avti tu odpadejo, pa ceprav je tu najvec izbire (na zalost slabe).

Ce vzames novi avto, potem so nujni servisi na uradnem servisu in tudi kasko je prakticno nujen. Ze pri teh dveh zadevah lahko pri starejsem avtu prihranis med 500 do 800€ letno. Ce imas res smolo, bos dal vec za servise pri kaksnem dobrem popoldancu, sicer ne. Da izgubo vrednosti novega niti ne omenim. Lahko pa imas smolo in je rabljen avto res jama brez dna.

V vsakem primeru pa velja, da je avto en _zelo_ velik strosek.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

-valvoline- ::

Vsak avto se da poštimat v nulo. Kilometri sploh niso pomembni. Najbolj pomembno je v kakem stanju je karoserija. Amortizerji,bremze,podvozje,olje,redni servisi.... vse to so sprotni stroški,če maš nov avto te po prevoženih 100-150tkm tudi čaka zamenjava polovica podvozja in vitalnih delov.
Za povprečni slovenski standard in plače je nakup novega avta kar izdatni finančni zalogaj in nepotrebn luksuz.
Kupiš rabljen avto za npr 2kE,vanj vložiš še npr dodatnih 2k in zamenjaš in obnoviš pol avta je še vedno 1/5 cene novega.

RejZoR je izjavil:

Stvar je sasmo v tem, da je pri novem prvotni vložek velik in imaš potem kljub uradnemu serivu relativno majhne stroške.

Pri rabljenem pa je začetni vložek manjši, se pa ti potem nadomeščanje vseh mogočih delov razvleče na daljši rok. Poleg tega, da moraš za rabljenega plačat še tehničnega, pri novem pa imaš 3 leta mir.


Če veš kaj kupuješ lahk kupiš rabljenega ki ti bo tudi služil leta in leta brez kšnih posebnosti mogoče še bolj kot novi.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Problem je ker vsak kupi za toliko ali še malo več kolikor zmore. Torej, če ima na razpolago 4k evrov, se bo še jurja zapufal in kupil za 5 jurčkov, pa še enkrat si bo sposodil za registracijo, za vse ostalo pa mu zmanjka denarja. In to je napaka, potem pa jokajo kako so avtomobili/znamke zanič in podobno. Poleg tega pa s slabim avtom še ogrožajo ostale udeležence, ker nikoli ne veš kaj točno je z avtomobilom.

Če bi imel 4k€ na razpolago, bi si kupil dobro ohranjen avto za 2 do 2.5k. 500 do 700 bi dal v veliki servis (olja, filtri, svečke, jermeni, napenjalci, vodna pumpa, zavore) 300 za nove amortizerje in 500 za nove gume, ostanek pa za registracijo na obroke. Tako potem vsaj vem kaj imam in kaj vozim, ter sem varen in ne ogrožam drugih.

urosh ::

No ja, tudi pri znani zgodovini, ni rečeno, da bo vse ok.
Sem od očeta kupil službeni avto (ki je bil tudi za privat rabo, vozil ga je on in nekaj jaz in nihče drugi), redno servisiran itd. Po nekaj mesecih se peljem v ljubljano in na avtocesti nekaj pokne. Pokvaril se je alternator in preveč filal akumulator, ki ga je razneslo => crknila rele plošča, računalnik, radio - skratka vse, kar nekaj stane in ma veze z elektriko. Kljub znani zgodovini, rednim servisom itd - za avto sem tak takrat 300k SIT, popravilo 150K (šlo se je za felicio, 4 leta staro, 80k prevožnih, pa še servis pred prodajo narejen)... Tak da nikoli ne veš kaj se bo zgodilo...

lp

jalovec09 ::

Bližnji sosed je nekaj časa vozil Hondo civic, bil mehanik, avto je prodal poznani osebi, poznani osebi je motor zaribal-ojnični ležaji.
Ne da se vsega vidt, ampak drugač je avto dobr razen pitja olja, serijska napaka motorja.
Dokler bo dovolj olja notri bo avto delal še leta in leta, ko pa pozabiš an olje pa tud pozabi motor delat, razen tista lučka, ki te opozori, zan bit že prepozno.

šernk ::

razen tista lučka, ki te opozori, zan bit že prepozno.


ne zna bit...takrat je že prepozno, lahko preprečiš najhujše, če hitro ustaviš, vendar škoda je narejena že prej. motor ne bo več isti nikoli.

urosh je pa dal lep primer. zadeva lahko odpove od danes do jutri. toliko slabše je, če se avto prodaja ogromno časa in se ga ne uporablja. 1-2x tedensko moraš zagnat motor in malce ga peljat naokrog, drugače gre vse falit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gruntfürmich ::

novi avto? pa kaj ste na glavo padli? to je možno samo v sloveniji, kjer smo bolani na avte in se zakreditiramo pa ta kurčev pleh. staro krtino kupit, jo še 5 let terat ob minimalnih stroških potem pa naprej po drugo.
ko pogledaš vozni park ter nato plače ti itq takoj postane jasno da tu nekaj ne štima, da je 80% naroda totalno debilnega... in zakreditiranega.

kar pa se tiče nepoštenih slovencev pri prodaji vozila!? takega folka je vedno več, verjetno že čez 50% populacije je take, ki bi v vsakem momentu nategnili druge...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

zavajon ::

Od Slovencev se ne sme kupovati ničesar, ne le avtov. Tudi kompjuterjev, pa letalskih kart, pa... Če ima Slovenec prste vmes, je takoj 30% dražje :D

RejZoR ::

gruntfürmich je izjavil:

novi avto? pa kaj ste na glavo padli? to je možno samo v sloveniji, kjer smo bolani na avte in se zakreditiramo pa ta kurčev pleh. staro krtino kupit, jo še 5 let terat ob minimalnih stroških potem pa naprej po drugo.
ko pogledaš vozni park ter nato plače ti itq takoj postane jasno da tu nekaj ne štima, da je 80% naroda totalno debilnega... in zakreditiranega.

kar pa se tiče nepoštenih slovencev pri prodaji vozila!? takega folka je vedno več, verjetno že čez 50% populacije je take, ki bi v vsakem momentu nategnili druge...


In zato ker hočem nov avto sem debil? Lol lmao hahahahaha. Eno je da si kupiš avto primeren svojim finančnim sposobnostim, eno pa da hočeš imet tanovga Audija pa čeprav dobivaš minimalca (k sreči ti za take niti kredita ne dajo, leasing je sicer odprt ampak dost bolj rizičen pri takem folku).
Sam bom svojega odplačeval 3 leta in ga bom, če bo vse po sreči zvozil do konca oz najmanj 10 let. Novega zato ker se prvih 5 let zdej ne bom obremenjeval al me je kdo hotel nategnit al ne in ker mi je bil ta model čist všeč. Pred tem sem vozil 10 let starega in še pred tem 12 let starega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Binji ::

terencehill je izjavil:

@Frnikola Pozabil si nam povedati kateri avto si kupil, koliko km, letnik ipd... Vse ostalo je brezveze debatirat. Ker ce si kupil recimo Alfo, potem so to cisto normalni znaki obrabe :))

Ko smo že pri tem.. velika večina Alf ima v resnici nekje vsaj 200k km več, kot pa na števcu. Če mene vprašaš še zelo dobro delajo, kot se ravna z njimi.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Furbo ::

gruntfürmich je izjavil:

novi avto? pa kaj ste na glavo padli? to je možno samo v sloveniji, kjer smo bolani na avte in se zakreditiramo pa ta kurčev pleh. staro krtino kupit, jo še 5 let terat ob minimalnih stroških potem pa naprej po drugo.
ko pogledaš vozni park ter nato plače ti itq takoj postane jasno da tu nekaj ne štima, da je 80% naroda totalno debilnega... in zakreditiranega.

kar pa se tiče nepoštenih slovencev pri prodaji vozila!? takega folka je vedno več, verjetno že čez 50% populacije je take, ki bi v vsakem momentu nategnili druge...


Torej, nikjer drugje kot v Sloveniji, ne kupujejo novih avtov?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

krneki0001 ::

Furbo je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

novi avto? pa kaj ste na glavo padli? to je možno samo v sloveniji, kjer smo bolani na avte in se zakreditiramo pa ta kurčev pleh. staro krtino kupit, jo še 5 let terat ob minimalnih stroških potem pa naprej po drugo.
ko pogledaš vozni park ter nato plače ti itq takoj postane jasno da tu nekaj ne štima, da je 80% naroda totalno debilnega... in zakreditiranega.

kar pa se tiče nepoštenih slovencev pri prodaji vozila!? takega folka je vedno več, verjetno že čez 50% populacije je take, ki bi v vsakem momentu nategnili druge...


Torej, nikjer drugje kot v Sloveniji, ne kupujejo novih avtov?


Avto je prevozno sredstvo, ki ti olajša pot iz točke A v točko B. Pripelje te lahko nov ali star enako. To ni sredstvo, ki bi "utišalo sosede", čeprav za večino slovencev je ravno to. Slovenci (večina) kupujejo tako drage avtomobile ravno iz razloga da "sosedovi utihnejo" in da se lahko postavljajo pred vsemi, pa čeprav je potem 10 let treba jest samo krompir in zelje, ob regresu pa delaš tehničnega in plačaš cestnino, zavarovanje je pa itak na obroke.
V tujini pa se kupuje avtomobile plači primerno. Torej slabša plača nižjecenovni razred, višja plača višjecenovni razred. Tam se vse povezuje s stroški. kolegica iz Švedske se je pripeljala k nam v renaultu 5, sicer baccara verzija (klima in usnje). Na vprašanje, kako da ne kakšnega volva ali saaba, je odgovorila čisto preprosto; Zakaj bi imela preveč stroškov z registracijo, servisi in vsem, če pa si za razliko lahko vsako leto za cel mesec privoščim odličen dopust kjerkoli. Naj poudarim, daje direktorica kr dobro stoječega podjetja, ki prizvaja varnostne kamere.


Sam imam dovolj denarja, da bi si kupil lahko nov avto kadarkoli, ampak za ku*čev pleh ne dam več kot 3000 evrov, zato kupujem rabljene do tega zneska. Avto v bistvu kupujem do take cene, da mi ga ni žal, če ga kje podrajsam in če se kdo zaleti vanj, ker lahko kadarkoli kupim drugega, če mi ta slučjno ne more več služiti. Seveda ker jih sam "šraufam" me vse pride ceneje in tudi točno vem, kaj in kako je z avtom.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
656524 (4241) jeropero
»

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8111959 (8878) Utk
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496452 (81439) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958672 (51775) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526534 (23607) GamerBoy

Več podobnih tem