» »

Izguba na novejših vozilih

Izguba na novejših vozilih

neon21 ::

Tudi jaz si lastim starejšega cliota. Gre ko strela :) dela vse , menjam to kaj je potrebno. Dal sem za njega 1000EUR vozim ga že 3 leto. Prej sm mel druge rengle. Če bi si kupil novega bi bla možnost kredit al lizing. Kredit rajši vzamem za druge stvari in zapičim ter vložim dnar tja kjer se mi bo povrnilo ali bom vsaj mel nekaj od nakupa. Lizing ne pride v poštev ker je itak vse preplačano. Gume glih tak moreš čez čas kupit al za novi al za stari avto. Dokler še je novi v garanciji ni problem za servise, glede na to kolk ma dans avto vsega in svašta not od elektronike do lala , in ko to začne crkovat te buba glava :) . V vsakem primeru je avto vreča brez dna , al novi al stari , vedno boš moral nekaj vložit v njega da bo delal. =) Če pa bi mel sam 2000+ plače pa mislim , da tudi nebi šel v nevem kaki luksus glede avtomobila. Tak kot večina pravi kot tudi jaz bo delo avto za mene in ne jaz za njega s tem mislim , da me bo peljal od A do B in da če se treba po makedamu pelat al pa po luknah mi tut nebo solza tekla ker mora hudič it :D pa je kak je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

gruntfürmich ::

RejZoR je izjavil:

Pol pa si spet pri dilemi al vzet 8 let starega BMW-ja za 12 jurjev al pa popolnoma novega Hyundai-a za isto ceno.


tko razmišljajo slovenci, ampak to zame ni šparanje.
šparanje je, če pogledaš koliko denarja imaš za nakup novega, potem pa od tega ranga kupiš 8 let starega. 8 letni višji razred bmw/audi/mercedes pomeni 0 instant prihranka pri nakupu, ter pušiona pri vzdrževanju.
lahko si sam pri sebi srečen ker si si privoščil avto višjega ranga, ampak realno nisi finančno sposoben zanjga, niti nisi prihranil 25 jurjev ker jih nikoli nisi imel, in se samo šponaš pred sosedi kjer se ti ne bi bilo treba ker v resnici nimaš za burek...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Kdor hoče res prišparat si lahko zračuna, če obvlada OOo Base al pa M$ Excel je otročje lahko naredit primerjave za vrsto različnih nakupov... but then again, večina ima drugače cilje in motive - vsej glede na to kaj vidiš na cestah.
Your turn to burn!

krneki0001 ::

Robertos664 je izjavil:

verjetno je fajn filing, če vsak dan trepetaš ali boš prišel recimo zjutraj v službo ali pa se bo pokvaril avto :)


Tak fiing imaš pri novih. Pri 16 let starem, tega filinga ni. tok stari ne crknejo. s tem ki ga imam sedaj upam it v afriko in nazaj brez da ga kaj posebej pregledujem (oziroma sem že enkrat šel s takim, samo da je imel še nekih 100.000km več prevoženih).

Evo ena slikca iz puščave:


jype je izjavil:

jalovec09> Bravo, si eden redkih. :D

Ki porabi več kot 4 jurje na leto za avto, ja.


Kdo porabi toliko za avto?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Če računaš da avto prva tri leta izgublja po 10% in imaš avto za 40k direktno izgubiš 4k letno.

No, pa če rečemo da takih ni veliko in damo to številko na 30k. 3k je 10%, potem pa kasko ki je lahko cca 800EUR in servis ene 200, pa smo na 4k.

Izvzeto iz konteksta in velja samo za prve 3 leta, ampak, da pa se. Pa 30k sploh ni "hudo" ogromno denarja (recimo nov Subaru Forester je 30k+)

edit: typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

GrimReaper ::

Prednost novega je poleg očitnih prednosti (ni treba skrbet kaj je bilo z avtom delano, za prevrtene kilometre, itd.) v glavnem samo to, da ti v povprečju zdrži tolk dlje kot je tisti rabljen, ki ga gledaš, starejši.
Če bi imel oba do starosti 12 let, 3 leta starega pač menjaš na 9 let, novega pa na 12 let. Če je cena prvega 14k, drugega pa 20k, in če imaš vsaj 20k, je pomoje vseeno kaj vzameš, ker prvi te pride 1550€ na leto, drugi pa 1660€. Tako da če sem prav izračunal, ne vidim zakaj bi bila pomembna tista izguba 10% prva 3 leta. Če pa imaš samo 14k, pa pač nimaš druge kot da vzameš 3 leta starega.
V glavnem, če te pri rabljenem ne nategnejo, kar se mene tiče, ni posebne razlike.

Če greš gledat še starejše, je pa pač tako da jih pogosteje menjaš, pa večkrat moraš obiskati servis, tako da tukaj pa že je nekaj razlike.
Pač vsakemu svoje, tolk kot maš denarja, takega kupiš, mislim da ni ene idealne starosti pri avtu, vsak je za svoj denar načeloma ok. Slab nakup pa lahko narediš tako pri rabljenem kot pri novem (tudi ti se lahko kvarijo).
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

jype ::

nebivedu> Kdo porabi toliko za avto?

Ti.

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Kdo porabi toliko za avto?

Ti.


Ne vem kako računico imaš in kako si tako bedarijo izračunal, ampak jaz na leto zapravim nekje 150 evrov za material (servise delam sam) in za zavarovanje + tehnični + cestnino nekje 360 evrov.

matobeli je izjavil:

Če računaš da avto prva tri leta izgublja po 10% in imaš avto za 40k direktno izgubiš 4k letno.

No, pa če rečemo da takih ni veliko in damo to številko na 30k. 3k je 10%, potem pa kasko ki je lahko cca 800EUR in servis ene 200, pa smo na 4k.

Izvzeto iz konteksta in velja samo za prve 3 leta, ampak, da pa se. Pa 30k sploh ni "hudo" ogromno denarja (recimo nov Subaru Forester je 30k+)

edit: typo


Avto prvo leto izgubi nekje od 20 do 33%, potem pa nekje po 10 ali več%. SIcer ne v sloveniji, ker tukaj bi radi po petih letih prodajal avte po višji ceni kot je bila nabavna, ampak v tujini, kjer pač niso tok mahnjeni na znamke.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

ti v povprečju zdrži tolk dlje kot je tisti rabljen, ki ga gledaš, starejši.

No glih v tem je stvar, da to ni res. Marsikdo kupi novega in ve, da bo imel avto 5 let, brez skrbi, da ne rabi niti enkrat olja zamenjat niti ničesar drugega. V petih letih zarad tega sigurno ne bo imel niti enga problema. Niti se ne bi sekira za turbino, sklopko, nič. Pol dobiš ven primere, ko kupijo 2-3 leta "starega" in ki so pri 5 letih realno za na odpad. Tudi čisto vredu znamke. Pri nekomu bi pa tak avto od novega brez problema zdržal 15 let. Seveda niso vsi primeri taki, verjetno niti večina ne. Ampak vseeno daleč od tega da je vseeno ali imaš nov avto od novega do 10 let, ali pa kupiš 5 let starega, in ga imaš še 10 let.

jalovec09 ::

GrimReaper je izjavil:



Če greš gledat še starejše, je pa pač tako da jih pogosteje menjaš, pa večkrat moraš obiskati servis, tako da tukaj pa že je nekaj razlike.


Neumnost na starem avtu zrihtaš kar sam, če imaš vsaj malo znanja al pa k domačemu mehaniku, 1-2 let starga moraš sam na servis še vozt, po izteku garancije pa ti ga domač mehanik dlih nebi popravljal.

sammy73 ::

Rabljen avto je neumnost, saj ženske tudi ne oženiš rabljene.

GGGGG ::

Do zdaj sem kupil 3 nove avtomobile. Enega sem menjal po 2 letih, enega po 1 letu, tretjega imam pa zdaj slabo leto. Verjetno bo šel drugo leto takle čas na avto.net, kolikor se poznam.

Vmes sem zamenjal še nebroj bolj ali manj rabljenih avtomobilov (10+), ki jih prav tako vozim kakšno leto, potem se naveličam in menjam.

Izgube vrednosti ne računam, se pa zadevam, da je precejšnja v obeh primerih, sploh če hočeš na hitro prodat. Pri novem gre vrednost v prvih 2, 3 letih res strmo navzdol. Pri rabljenem pa ob nakupu običajno vložim še nekaj v nove gume, orenk servis, popravilo morebitnih napak itd.

Racionalno početje? Ne. Ampak avto tako ali tako ni racionalna zadeva. Če bi hotel racionalno prevozno sredstvo bi si kupil novo Dacio za 7 jurjev in jo vozil 10, 15 let. Ali pa bi se vozil po mestu s kolesom na izlete pa z vlakom. Če že v osnovi veš, da odločitve za avtomobile niso racionalne pa cena tako ali tako ni pomembna, dokler je v okviru tvojih zmožnosti.

Aston_11 ::

sammy73 je izjavil:

Rabljen avto je neumnost, saj ženske tudi ne oženiš rabljene.

Si prepričan, da si jo prvi vozil?

jype ::

nebivedu> Ne vem kako računico imaš in kako si tako bedarijo izračunal, ampak jaz na leto zapravim nekje 150 evrov za material (servise delam sam) in za zavarovanje + tehnični + cestnino nekje 360 evrov.

"Hribovec z dolenjskega odkril veliko skrivnost brezplačne vožnje na lesne sekance! Šejki ga sovražijo!"

Relanium ::

jype je izjavil:

Utk> Novi clio nima za burek.

10 let star BMW nima za USB, led luči, ponavad niti ESP nima, pije 3x tolk k clio pa še spizdijo ti ga rajš.

Ampak lega na cesti je pa čist druga kot pa nova jajčka ki kompenzirajo z USBjčki, ledikami in ostalimi frčkarijami ki jih itak ne rabiš.
Sam ne mi rečt da je USB v avtu življenjsko potreben.... če ga mam al pa če ga nimam...
(mimgrede, bemfle majo že vsaj 20 let vse ASC)

Pa dobr, vsakmu svoje ampak vsaj tist ki nima dveh levih rok zna kako stvar sam menjat pa vsaj olje pogledat.
Vsi ostali pa ne vem kaj sploh delajo za volanom, ker ravno taki so ponavad najbolj polni sami sebe na cesti.

Vglavnem vsakmu svoje.
Je pa treba obvezno na avtu ločit stroške za potrošni material in izredne stroške.
Potrošni material je povsod, tud pri novem (ok pri starejših avtih je potrošnega materiala malenkost več, spet pa ne toliko)
Izredni stroški so pa tisti ki jih je treba prišteti k starejšemu avtu da ga lahk primerjaš z novim.
In ja iz tega vidika je men trenutno (knock knock) starejši avto dost cenejši od novega (20k na leto)

Itak pa tema nima smisla, vsak bo vlekel na svoje
Predlagam zaklep

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

jype ::

Relanium> lega na cesti je pa čist druga

A, zato se vas tolk razbije s temi ogromnimi starimi garami.

Relanium ::

jype je izjavil:

Relanium> lega na cesti je pa čist druga

A, zato se vas tolk razbije s temi ogromnimi starimi garami.

Ja, zato ker se vi pajaci s svojimi clioti z USBji in LEDikami nastavljate spredaj zarad zavidanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Blinder ::

Z jajci od avta ni takega užitka terat po ovinkih, z športnimi avti se vozi hitreje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Relanium ::

Blinder je izjavil:

Z jajci od avta ni takega užitka terat po ovinkih, z športnimi avti se vozi hitreje

Res je, jajca nikol ne bo letela fajn v ovinek, pa če je nova al pa stara.
Bemfla bo pa vedno fajn letela v ovinek, pa če je nova al pa že razpada.

Ampak hej..... bo pa mel USB in svoje ledike :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

jype ::

Podrto drevo bo za ovinkom ne glede na vrsto avtomobila.

Ampak hej, saj mogoče bo pa otrok, pa vam ne bo nič!

LeQuack ::

Kupovat rabljeno v Sloveniji je kot igranje na loteriji, možnosti so proti tebi.
Quack !

hojnikb ::

>Z jajci od avta ni takega užitka terat po ovinkih, z športnimi avti se vozi hitreje
ker je nujno treba terat avto v ovinek.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

vorantz ::

sammy73 je izjavil:

Rabljen avto je neumnost, saj ženske tudi ne oženiš rabljene.


kolk mlade pa pobiraš, da imaš to zagotovilo?

matobeli ::

to ali vozijo slabše lastniki novih ali starih bmwjev bi bilo še za raziskat.

Se pa ne strinjam z "loterijo". Točno se ve kdo je diler in se mu pač izogneš. Ni pa to kot da bi šel v trgovino, si je treba malo časa vzet. Pa magari šenkat 50€ mehaniku da gre s tabo.

gddr85 ::

"Rabljen avto je neumnost, saj ženske tudi ne oženiš rabljene."

itak da jo, samo tega ne veš :P

matobeli ::

sammy73 je izjavil:

Rabljen avto je neumnost, saj ženske tudi ne oženiš rabljene.


z avtom se ne ženiš

jype ::

matobeli> z avtom se ne ženiš

Ene bolj boli, če jih z olfa nožom po plehu, kokr če jih po roki!

Utk ::

Ene pa bolj boli, če se nekdo na drugem koncu slovenije vozi 10 km v službo z avtom in ne kolesom, kot mraz februarja na kolesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Mraz ne obstaja. Obstajajo samo neprimerna oblačila.

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

Avto prvo leto izgubi nekje od 20 do 33%, potem pa nekje po 10 ali več%. SIcer ne v sloveniji, ker tukaj bi radi po petih letih prodajal avte po višji ceni kot je bila nabavna, ampak v tujini, kjer pač niso tok mahnjeni na znamke.


mogoče v vaših koncih...

btw, tudi tebi sem že naračunal stroške z rabljenimi avti. in tudi pri tebi niso neki bajni prihranki, da bi se lahko na trepalnice metal in težil da je to nekaj najboljšega po narezanem kruhu...

Relanium je izjavil:

Ampak lega na cesti je pa čist druga...


ja, tudi to vsak pravi. potem pa če se dejansko meniš s folkom katere nujne poti ima z avtom pa vidiš da je za večino kilometrov krivo navadno drkačenje u prazno.

se pravi padec vrednosti od novega avta je procentualno še manjša glede na vse ostale brezvezne stroške, ki si jih tak osebek povzroča z avtom.
ampak občutek prišparanja pa je vseeno neprecenljiv (pa čeprav je lažen)...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

sisemen ::

Zanimivo pri celi debati pa je, da dejansko ni nihče niti omenil kaj rabiš (ne kaj "rabiš", da ženo prepričaš, da ti odobri novo igračo), da ladja za v mesto ni primerna, da rabiš neko "hudo" udobje samo če narediš res veliko količino kilometrov (in to ni 100km )... če bi se kupci avtomobilov to vprašali, na cestah ladij sploh ne bi bilo, to kar so v Sloveniji razdajle za večino dražjih avtomobilov ne pride niti v spodnji rang kilometrine za katero so bili načrtovani. Zgornja omejitev je 130, pospeški so seveda uporabni, če se preseravaš med vožnjo, itd. Skoraj vsi, razen morda študentov, pa kje se najde še kakšen normalen človek, vozijo avtomobile, ki jih ne rabijo. Tako da izguba ni na starosti, glavna izguba se začne v glavi pred nakupom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sisemen ()

Fizikalko ::

matobeli je izjavil:

Enako pri meni, 12 let, 5 airbagov, avtomatska klima, potovalni računalnik, tempomat...
Ne kaže znakov crkovanja. Ne ropota, niso jajca, je dovolj velik in udoben za družino, pa še lep je za povrh.
(okej, razen nekaj rje)

Nov avto ki bi si ga še privoščil ima verjetno od varnostne opreme samo kakšen ESP več, sedeži bi bili enak drek ali slabši. Vgrajena multimedijska elektornika je pa itak smešna. Jo povozi vsaka android tablica.

Imam pa vseeno za vsak slučaj še 40EUR letnega stroška ki ga namenim AMZS klubu:))

Bi bilo pa zanimivo videt kateri "novi" avti so boljši od katerih "starih". Da slučajno ne primerjamo novega cliota z 15 let starim volvom s80

edit: moj je Mazda 6



Same story here, AMZS kartica pa vedno v žepu! :)

Samo da gre za Škodo Superb, 320k km, letnik 2002, čipan 1.9 TDI. Pa ESP ma tud. ;)

Buggy ::

Moj prvi lasten avto pred dvajetimi leti je bil 30 let star VW hrosc, da sem se lahko vozil v bliznjo sluzbo (kupljen s prvo placo). Ce je bilo kaj za popraviti sem uredil sam, bencin ni predstavljal stroska, prisel pozimi kamor sem hotel, brez problema...imam se vedno.

Drugi avto je s seboj k hisi pripeljala zena... takrat nov twingo. Ker smo ziveli v LJ in smo imeli ravno dojencka ni bilo potrebe po cem vecjem. Ko smo se po par letih selili ven iz LJ (gradnja hise) in je bil na poti ze drug otrok avto pa ni imel klime in tudi prostora je zacelo primanjkovati, smo ga v osmem letu starosti prodali in dobili za cetrtino cene za naslednjega rabljenga.

Kupili 3 leta staro Opel Vetro karavan 1.6 16v iz tujine z "magicno realnimi" 80Kkm. Lastil se dodatnih 7 let in prodal s koncnimi 270Kkm...brez izrednih stroskov, redno vzdrzevanje ter potrosna roba. Prepeljala kar nekaj materiala na hiso. Ker sva imela razlicne termine v slubi in je bilo potrebno otroke razvoziti v vrtec, naknadno omisljen sekundarni rabljen avto R4 "katrica", ki je bila takorekoc senkana in tako je tudi sla po treh letih od hise...brez tezav karkoli.

Trenutni avto slovenskega porekla kupili 2009, star dve leti z 60kkm, na racunu cena 32K€ ...dobil za 12k€ (nezmoznost placevanja lizinga). Avto ima sedaj ze 220Km in nobene tezave (tok, tok). Sedaj pocasi ogledujem kaj bo cez kaksno leto naslednji nas avto. Sigurno vem le, da ne bo nov, nikakor ne SUV ali enoprostorec ter da ne bo imel maj kot 150KM in ne bo stal vec kot 15K€...4x4 zelo zazeljen. Kilometri in starost nekako ne igrata odlocilne vloge. Ker sta otroka ze velika in sem ze koncal z gradnjo tudi potreba po tovornem prostoru ni vec velika.

Skratka v nakup avta gres z mislijo vsaj 5 let v naprej in svojim potrebam in trenutnim zmoznostim prilagajas izbiro. Seveda gre pri nakupu nekaj tudi za custva. Zavedati se je potrebno, da je avto ena izmed stvari, kjer denar vedno odteka, od tega kaj in kako kupis pa je odvisno kako hitro bo odtekal in kako si pripravljen na to. A gre to za nov avto ali rabljen pa je cisto vseeno. Ker imam glede zanesljivosti (ob ustreznem vzdrzevanju) z rabljenimi avtomobili zelo dobre izkusnje sam novega nikoli ne kupim....razen ce zadanem na lotu :P

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Ne vem kako računico imaš in kako si tako bedarijo izračunal, ampak jaz na leto zapravim nekje 150 evrov za material (servise delam sam) in za zavarovanje + tehnični + cestnino nekje 360 evrov.

"Hribovec z dolenjskega odkril veliko skrivnost brezplačne vožnje na lesne sekance! Šejki ga sovražijo!"


Poraba je mogoče kak liter višja kot pri tvojem avtu, samo da se jaz vozim udobno, ti se pa v svojem jajčku stiskaš, ko se pelješ na dopust.

gruntfürmich je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Avto prvo leto izgubi nekje od 20 do 33%, potem pa nekje po 10 ali več%. SIcer ne v sloveniji, ker tukaj bi radi po petih letih prodajal avte po višji ceni kot je bila nabavna, ampak v tujini, kjer pač niso tok mahnjeni na znamke.


mogoče v vaših koncih...

btw, tudi tebi sem že naračunal stroške z rabljenimi avti. in tudi pri tebi niso neki bajni prihranki, da bi se lahko na trepalnice metal in težil da je to nekaj najboljšega po narezanem kruhu...


Noben ni rekel da prihranki so veliki, so pa. In namesto da bi kredit za avto plačeval, raje kupim kako hosto, da imam pozimi drva zastonj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

sisemen ::

Buggy je izjavil:

in tudi prostora je zacelo primanjkovati


V twingotu ti je primanjkovalo prostora??? :D :D :D

Buggy ::

sisemen je izjavil:

Buggy je izjavil:

in tudi prostora je zacelo primanjkovati


V twingotu ti je primanjkovalo prostora??? :D :D :D



predvidevam da gre za sarkazem...vseeno, pocasi je zacelo ja. Sprva ga je bilo vec kot dovolj (zadnja premicna klop) in tudi avto je bil za mesto oz. ulicico kjer smo ziveli ravno pravsnji, da si ga stisnil v kaksno prosto spranjo na parkingu. Nisem pa eden tistih novodobnih starsev, ki takoj letijo kupit enoprostorca samo zato, ker bojo dobili dojencka. Mi smo kar dolgo casa shajali s twingom, ker pa smo se za vikende hodili iz LJ, pa je bilo scasoma vedno vec prtljage a vseeno se je dalo dolecen cas cisto lepo in nestresno shajati z njim. Je to cudno?

francek1 ::

Bellzmet je izjavil:

I love the smell of a new car in the morning :)

Misliš vonj strupenih kemikalij? Imam raje, da mi avto po psih smrdi....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Bellzmet ::

Ja meni je čudno. Kam so šli pa lupinica, košara in podvozje vozička?

@francek1: ja točno ta vonj:)

p.s. ni treba verjet vsega kar prebereš v raznih "strokovnih" člankih ali gostilniški debati...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

Buggy ::

Bellzmet je izjavil:

Ja meni je čudno. Kam so šli pa lupinica, košara in podvozje vozička?


Takrat ko smo se z dojenckom peljali na vikend je bil zlozljiv vozicek v prtljazniku, avtosedez z rocajem je sel pac zadaj na klop zraven njega pa torba s potrebscinami. Zlozljivih mizic, previjalk, prenosnih posteljic in ostale sare pac nismo vozili s seboj oz. so bile kaksne vecje stvari pri enih ali drugih starsih (stolcek za hranjenje).
Sala mala, smo sfolgal...najbolj tecno je bilo ker je bil avto temen in smo poleti vsi kuhali...:D

Utk ::

Aha, to so bli tisti vozički, zaradi katerega te bi danes zaprli, če te bi kak zdravnik videl.

jype ::

nebivedu> Poraba je mogoče kak liter višja kot pri tvojem avtu

Povsem verjetno, ampak ti porabiš ogromno goriva, jaz pa zelo malo.

nebivedu> ti se pa v svojem jajčku stiskaš, ko se pelješ na dopust.

Ti v tvojem jajčku ne moreš niti rok pretegnit, jaz pa lahko tudi noge.

Utk> Aha, to so bli tisti vozički, zaradi katerega te bi danes zaprli, če te bi kak zdravnik videl.

Ljudje si radi ustvarjate napačna mnenja, s katerimi upravičite svoje nepotrebno trošenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Poraba je mogoče kak liter višja kot pri tvojem avtu

Povsem verjetno, ampak ti porabiš ogromno goriva, jaz pa zelo malo.

nebivedu> ti se pa v svojem jajčku stiskaš, ko se pelješ na dopust.

Ti v tvojem jajčku ne moreš niti rok pretegnit, jaz pa lahko tudi noge.


Jaz porabim toliko goriva, kot ga je potrebno in nič več. Poleg tega imam tako velik avto, da lahko tudi noge pretegnem, kar je v tvojem avtu nemogoče. Kolo pa ne šteje med avtomobile, tako da ...

Poleg tega si ti s tvojim biciklom nevarnost na cesti, ker ne spoštuješ zakonov in jih zavestno kršiš.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

...sam novega nikoli ne kupim....razen ce zadanem na lotu :P


zanimivo.
bolj kot računamo da ni bajnih prihrankov rabljen-nov (razen za rang ki si ga ne moreš privoščit), bolj folk fantazira o lotu za nov avto...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Bellzmet ::

No, če bi bil loto pol pa itak avto za 100.000 EUR....:)

Buggy ::

zanimivo.
bolj kot računamo da ni bajnih prihrankov rabljen-nov (razen za rang ki si ga ne moreš privoščit), bolj folk fantazira o lotu za nov avto...


kakrsno koli kalkulacijo si si naredil v mojem primeru sigurno ne bo sla cez. Razred avtomobila, ki ga mislim kupiti naslednjega je v dveh letih od novega, ze v mojem zdajsnem primeru izgubil 20KEUR. In to po vsega 60Kkm z vso znano zgodovino in odpravljenimi vsemi "porodnimi" tezavami, ki jih nov avto zna prinesti s seboj iz tovarne. Je pa res da ni ravno avto ter motor v njem (turbobencinski - sedaj na plin) nekaj, za katerega bi se povprecen slovenec tepel in ker trg pac narekuje ceno, sem to z veseljem izkoristil sebi v prid in se bom, ko bo na voljo kaksen rabljen preverjen avto...ja imam insiderske informacije :P

Verjetnost, da bom kdaj kupil nov avto pa je priblizno taksna kot je ta da bom kdaj zadel na lotu...pa se tega kupim samo takrat, ko kdo pozabi priti po sedmico

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

3p ::

Avto je pod alpami religija. Način da se v življenju realiziraš. Ali pa razlog, zakaj ti grejo prejšnji na ****.
Me ne moti, dokler kdo z "bemflo" (pač, vozniki določenih znamk izstopajo) ne začne misliti, da se mu bomo vsi umaknili s ceste, da bo on lahko svojo fomulo realiziral. In potem poslušamo o legi, pa športni vožnji pa podobne neumnosti (kot tam zgoraj). Ceste so za vožnjo, ne za dirkanje. Pa čisto razumem, da je dirkanje užitek. Namesto da nalivate bencin v svoje 3+ litrske mašine si našparajte denar za karting. In se tam izkažite, če res obvladate. Ker niti ni tako enostavno, kot v veliki in močni kripi izsiljevati narod ki se hoče na čim manj razburljiv način pripeljati do točke B. Pri vsem tem govoričenju bi človek pričakoval, da bomo briljirali v vseh avtomobilskih športih.
--
Glede izgube pri avtih pa: seveda si odkril toplo vodo. Pri novem avtu seveda izgubljaš več. Jaz vseeno kupujem nove (kaka zanesljiva in varčna "jajca"), ki jih potem vozim dokler grejo. Strošek bi z nekaj sreče pri kupovanju rabljenega, nekaj umazanih rok z servisiranjem lahko bil tudi malenkost nižji, ampak se mi s tem ne ljubi izgubljati živcev. Prisegam na to, da kupiš avto, ki iz tebe ne naredi siromaka.

Tisti s kupom denarja itak ne razmišljajo kaj dosti o tem, koliko bojo zgubili tretje ali sedmo leto. Pač grejo in kupijo kar se jim zdi.
Pri nas in vzhodno od tod je pa zelo razširjena bolezen da folk, ki itak že komaj napraska za povprečen avto, gre kupit za isti denar rabljeno makino. Tisto leto, ko je potrebno kupiti gume, odpade dopust. Če kaj večjega odpove, je pa itak v familiji katastrofa.

Looooooka ::

Kupiš si tak avto kot si ga lahko privoščiš. Če ga kupuješ zato, da bos v manjšem "minusu" čez 3 leta ga ne rabiš. Niti najstarejšega potolčenega cliota.
Avto je luksuz in strošek. Realno gledano nepotreben, ker lahko vse opraviš z javnim prevozom. Ti pač pobere več časa.
Aja živi se pa samo enkrat. 100.000 eurov zmetat v folk na robu preživetja je enako kot zmetat stran 100.000 eur. Problema ne bo rešilo tko da ga lahko vržeš tud v avto za 100.000 eur. Razen če boš s 100.000 euri zalauafal projekt, ki bo temu istemu folku redno nosil denar.

GGGGG ::

bolj kot računamo da ni bajnih prihrankov rabljen-nov (razen za rang ki si ga ne moreš privoščit), bolj folk fantazira o lotu za nov avto...


Mene pa res zanima tale izračun.

Razlika v nabavni ceni novega in malo rabljenga, 3 do 4 leta starega avtomobila je recimo 50%, lahko tudi več. Izguba vrednosti novega avtomobila je tudi precej hitrejša. Stroški vzdrževanja tam 300.000km se ne razlikujejo ravno bistveno, mogoče za rabljen avto daš par 100€ več pod črto.

jype ::

Looooooka> Aja živi se pa samo enkrat. 100.000 eurov zmetat v folk na robu preživetja je enako kot zmetat stran 100.000 eur. Problema ne bo rešilo tko da ga lahko vržeš tud v avto za 100.000 eur. Razen če boš s 100.000 euri zalauafal projekt, ki bo temu istemu folku redno nosil denar.

En mesec ne bodo lačni, ampak ker to ne reši vseh problemov na svetu je torej bolje kupiti osebni avtomobil. This is why we can't have nice things.

Utk ::

In potem poslušamo o legi, pa športni vožnji pa podobne neumnosti (kot tam zgoraj).


Ma 10 let star bmw za par jurjev z uničenim podvozjem težko da ima še kakšno lego. Sem se naposlušal enga, ki je kupil nekaj takega, pol se je pa izkazalo, da lahko z vsakim cliotom enako hitro zvoziš vse njegove strašne ovinke, če le nimaš na cliotu takih kitajskih gum kot na tistem bmwju in amortizerje, ki celo nekaj delajo. Je pa res, da se lahko jajcaš s takim avtom, pa še zmeraj misliš, da greš 300, ker se že napol razpada.

Razlika v nabavni ceni novega in malo rabljenga, 3 do 4 leta starega avtomobila je recimo 50%, lahko tudi več. Izguba vrednosti novega avtomobila je tudi precej hitrejša. Stroški vzdrževanja tam 300.000km se ne razlikujejo ravno bistveno, mogoče za rabljen avto daš par 100€ več pod črto.

Kar naračunaj to na daljše obdobje, recimo 20 let. 2 novi ali pa 5-6 rabljenih, odvisno kako hitro jih menjaš. Če jih ti menjaš na 2 leti, pol sigurno da ni računice z novim.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185720 (1783) solatko
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45455057 (40044) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718102 (13121) dzinks63
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514868 (11941) GamerBoy

Več podobnih tem