Forum » Na cesti » Izguba na novejših vozilih
Izguba na novejših vozilih
francek1 ::
Ja meni je čudno. Kam so šli pa lupinica, košara in podvozje vozička?
@francek1: ja točno ta vonj:)
p.s. ni treba verjet vsega kar prebereš v raznih "strokovnih" člankih ali gostilniški debati...
Sem slišal, ja, da zdravniki v Indiji Koromandiji priporočajo aromaterapijo vonja novih avtov pljučnim bolnikom....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
facepalm ::
no jaz sem pa pred 1 letom kupil 11 let star avto za 2.5k eur (volvo v40 diesel).
za popravila in redni servis sem do sedaj odstel cca 270eur. Prevozil sem 20k km in pelje kot urca. Ce ga danes prodam, dobim zanj minimalno 1800eur (preverjeno).
Torej sem napram novemu avtu v enem letu nekaj prisparal. Kako bo naslednje leto bo pa spet loterija. Vsekakor ga bom vozil dokler bo peljal, in imam obcutek, da bo.
Ce ga peljem cez eno leto na odpad, sem financno se vedno na boljsem, kot pa ce bi lani kupil nov avto.
za popravila in redni servis sem do sedaj odstel cca 270eur. Prevozil sem 20k km in pelje kot urca. Ce ga danes prodam, dobim zanj minimalno 1800eur (preverjeno).
Torej sem napram novemu avtu v enem letu nekaj prisparal. Kako bo naslednje leto bo pa spet loterija. Vsekakor ga bom vozil dokler bo peljal, in imam obcutek, da bo.
Ce ga peljem cez eno leto na odpad, sem financno se vedno na boljsem, kot pa ce bi lani kupil nov avto.
francek1 ::
matobeli> z avtom se ne ženiš
Ene bolj boli, če jih z olfa nožom po plehu, kokr če jih po roki!
Ja, in to take, ki so frajerji in MORAJO kupit nov avto, v hladilniku pa vakuum...Pa ovinke vozijo pošrek, potem pa vulkanizerje za rabljene gume fehtajo...Kupit danes nov avto je norost. Na tržišču rabljenih je toliko odličnih vozil, da moraš biti res nor, da si kupiš novega Megana, če za ta denar dobiš odličnega Mercedesa. In ko bo Rajngla že zdavnaj hin, se bom v Mercedesu še vedno vozil kot gospod!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Buggy ::
Kar naračunaj to na daljše obdobje, recimo 20 let. 2 novi ali pa 5-6 rabljenih, odvisno kako hitro jih menjaš. Če jih ti menjaš na 2 leti, pol sigurno da ni računice z novim.
Dajmo narest en konkretni primer na avtomobilu srednjega razreda s povprecnim motorjem. Insignia 2.0 CDTI, da bo bolj realno. Eksoticni motorji in opreme razliko seveda se povecajo v prid rabljenega.
...obe imata isti motor, pogon, podobna oprema
nova: cena po ceniku 39KEUR s komercialnim popustom recimo 35kEUR
http://www.opel.si/vehicles/opel_range/...
rabljena: 120Kkm (verjetno iz tujine) 14,8KEUR z gotovinskim popustom verjetno kaksen 13,8kEUR + velik servis, ki je IMHO pri rabljenem nuja, pa si na 15kEUR in imas primerljivo zanesljiv avtomobil.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=908......
Razlika prvo leto v startu: cca 20KEUR
Na 20 let kupis dva nova avtomobila (70KEUR) v primeru nakupa 2-3 leti rabljenega, ki ga imas 7 let da je koncna starost ko menjas avto primerljiva novemu, pa recimo 3 (45kEUR).
Razlika po 20-tih letih: cca 25KEUR
Na koncu oba prodajata 10 let star avto, kar pomeni da je prvi prodal 2 drugi pa 3..pa ce je 10 let star avto vreden 5kEUR je se tukaj 5KEUR razlike, ki jo lahko pristejes tistim 25KEUR v prid rabljenega avtomobila ali pa jih pac namenis izrednim popravilom. Zdej ce kdo misli da se bo v drugem primeru v 20-tih letih nabralo za razliko nepredvidljivih stroskov naprav prvemu potem pa tudi prav. Gre za posplosne racunico podkrepljeno z dejanskimi cenami, da se ne bo kdo spotikal...in nisem nic prevec raziskoval, ker verjamem da se najde se kaksne bolj ugodne variante v prid ene in druge racunice.
Kje sem ga tako drasticno polomil, da je nakup novega se vedno cenejsi? TNX
Utk ::
Po tvojem ceniku je nova insignia, enaka tisti rabljeni, 30 jurjev, s popustom verjetno kakih 26. Že tu si ga usekal mimo za 18 jurjev pri dveh komadih.
Do 120 jurjev ne boš menjal niti gum, morda še brisalcev ne. Pri 2-3 komadih, v 20 letih, se tu sigurno skriva par jurjev. Na koncu prideš na razliko blizu ničle, ali pa morda 2 jurja, v faking 20 letih. S tem, da z novimi imaš v povprečju 5 let star avto, z rabljenimi 7, pri novem izbiraš barvo, opremo, točno tisto kar rabiš, pa še od treh rabljenih komadov bo zelo verjetno vsaj en problematičen.
Do 120 jurjev ne boš menjal niti gum, morda še brisalcev ne. Pri 2-3 komadih, v 20 letih, se tu sigurno skriva par jurjev. Na koncu prideš na razliko blizu ničle, ali pa morda 2 jurja, v faking 20 letih. S tem, da z novimi imaš v povprečju 5 let star avto, z rabljenimi 7, pri novem izbiraš barvo, opremo, točno tisto kar rabiš, pa še od treh rabljenih komadov bo zelo verjetno vsaj en problematičen.
matobeli ::
Heh, sem ravno sam naredil izračun, bolj za moj primer in za ostale "dumpsterje"
Npr: Kupujem avte za 2k€, stare 12let, vsake 3 leta (sem ugotovil da pri tej ceni največ dobiš za najnižjo ceno). Normalno se nov avto iztroši v 10-15 letih, torej recmo 12 povprečno. Kar pomeni da moram kupiti 1 nov ali pa 4 rabljene avtomobile.
1 nov= 20k
4 rabljeni=8k
vzdrževanje zanemarimo, stare se malo bolj vzdržuje, novi imajo kasko, ko pa nimajo več kaska so pa stari in se jih vzdržuje enako.
razlika je takoj 12k/12 let. to je 1k letno!
Da je slika še slabša, po 12 letih bo moj novi avto vreden 2k, torej sem zapravil 18k. Vsi moji 15let stari avti (kupljeni z 12 leti) pa bodo še vedno vredni cca 1k.
Pridemo na ta račun da je končna računica 18k za novega in 4k za starega.
Meni se to ne zdi "zanemarljivo".
Npr: Kupujem avte za 2k€, stare 12let, vsake 3 leta (sem ugotovil da pri tej ceni največ dobiš za najnižjo ceno). Normalno se nov avto iztroši v 10-15 letih, torej recmo 12 povprečno. Kar pomeni da moram kupiti 1 nov ali pa 4 rabljene avtomobile.
1 nov= 20k
4 rabljeni=8k
vzdrževanje zanemarimo, stare se malo bolj vzdržuje, novi imajo kasko, ko pa nimajo več kaska so pa stari in se jih vzdržuje enako.
razlika je takoj 12k/12 let. to je 1k letno!
Da je slika še slabša, po 12 letih bo moj novi avto vreden 2k, torej sem zapravil 18k. Vsi moji 15let stari avti (kupljeni z 12 leti) pa bodo še vedno vredni cca 1k.
Pridemo na ta račun da je končna računica 18k za novega in 4k za starega.
Meni se to ne zdi "zanemarljivo".
Buggy ::
Po tvojem ceniku je nova insignia, enaka tisti rabljeni, 30 jurjev, s popustom verjetno kakih 26. Že tu si ga usekal mimo za 18 jurjev pri dveh komadih.
Do 120 jurjev ne boš menjal niti gum, morda še brisalcev ne. Pri 2-3 komadih, v 20 letih, se tu sigurno skriva par jurjev. Na koncu prideš na razliko blizu ničle, ali pa morda 2 jurja, v faking 20 letih. S tem, da z novimi imaš v povprečju 5 let star avto, z rabljenimi 7, pri novem izbiraš barvo, opremo, točno tisto kar rabiš, pa še od treh rabljenih komadov bo zelo verjetno vsaj en problematičen.
sorry sem imel avtomatski menjalnik namesto rocnega tole bo bolj primerljivo 36KEUR:
Insignia, Drive
A 2.0 DTH Start/Stop, 120 kW / 163 KM (AWD), 6-stopenjski ročni
Magnetic srebrna, Salta, Jet črna
Skupna cena vozila
36.070,00 EUR
brez vsake dodatne opreme samo metalic barva.
Gume menjas na 120Kkm ??!!! Jaz letne na 20Kkm pogonski par...zimske malo manj. Brisalci ti predstavljajo strosek zaradi katerega bi jih imel 120Kkm?! Najbolj da tud bremzas nic....ploscice so drage :(
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Utk ::
Hm, pol pa res bolje, da ne kupuješ novih avtov, če tebi meče ven za 9 jurjev višje cene. Plus tega, da si očitno izbral avtomatski menjalnik, kar tista rabljena nima.
Gume menjam ko je potrebno. Letne sem recimo prvič pri 115,000, sem pa imel vmes seveda zimske. Brisalce isto, sem jih pri 90 zamenjal, pa ni bilo z njimi nič narobe, če jih bi dobro spucal, bi bli verjetno tudi še dobri.
Seveda pa v trgovini ne dobiš takih.
Gume menjam ko je potrebno. Letne sem recimo prvič pri 115,000, sem pa imel vmes seveda zimske. Brisalce isto, sem jih pri 90 zamenjal, pa ni bilo z njimi nič narobe, če jih bi dobro spucal, bi bli verjetno tudi še dobri.
Seveda pa v trgovini ne dobiš takih.
Buggy ::
Hm, pol pa res bolje, da ne kupuješ novih avtov, če tebi meče ven za 9 jurjev višje cene. Plus tega, da si očitno izbral avtomatski menjalnik, kar tista rabljena nima.
Gume menjam ko je potrebno. Letne sem recimo prvič pri 115,000, sem pa imel vmes seveda zimske. Brisalce isto, sem jih pri 90 zamenjal, pa ni bilo z njimi nič narobe, če jih bi dobro spucal, bi bli verjetno tudi še dobri.
Seveda pa v trgovini ne dobiš takih.
ko konfiguratorju pride avtomatski 39, rocni kot ga ima rabljena pa 36. Od 25 se vedno lahko teh 6 odstejes, ce se bos boljs pocutil.
Pa ni zanemarljivo tudi, da se bom po 7-ih letih jaz ze vozil z novejsim, varcnejsim, varnejsim in faceliftanim modelom, ko bos ti se vedno 3 leta starino okol vozu
Aston_11 ::
Realno gledano nepotreben, ker lahko vse opraviš z javnim prevozom.Mhm. Morda v kalifatu. Pri nas pa je treba še v službo, pa iz službe kam drugam, pa... ko razmišljam, vidim, da javnega prevoza, ki bi me pripeljal v službo ali kam drugam, pa da mi ostane še mal cajta tudi za opravit tisto, kar sem se namenil, ni. Bi to prej naredil z biciklom, ne glede na razdaljoTM.
Bellzmet ::
Ah dejte že nehat primerjat avto z biciklom. Jaz se vozim z avtom, z biciklom pa sploh ne. In nikogar, ki se vozi z biciklom ne silim v vožnjo z avtom.
Bicikel je zame (poudarjam zame) absolutno neuporaben. Pozimi na -5 in poledici/snegu je zadeva zelo nevarna in nepraktična, poleti pri 30+ švicam k konj, spomladi/jeseni me dobi nevihta - skratka zame čisto neuporabno. Pa še v trgovino ne morem na poti iz službe.
Javni prevoz...bog pomagaj...4x-5x daljši čas prevoza v službo kot z avtom.
Bicikel je zame (poudarjam zame) absolutno neuporaben. Pozimi na -5 in poledici/snegu je zadeva zelo nevarna in nepraktična, poleti pri 30+ švicam k konj, spomladi/jeseni me dobi nevihta - skratka zame čisto neuporabno. Pa še v trgovino ne morem na poti iz službe.
Javni prevoz...bog pomagaj...4x-5x daljši čas prevoza v službo kot z avtom.
Buggy ::
Insignia je itak že zelo na meji. Preslaba firma za preveč denarja, da bi držala ceno.
...da ne bomo prevec offtopic, to kaj si ti mislis o kvaliteti je cisto nepomembno...se pa doloceni s tvojo izjavo ravno ne strinjajo:
Insignia leads middle-class segment in terms of used car quality; GTÜ Used Car Report 2013
The Vauxhall Insignia has beaten much more well-known models to be named used car of the year 2014 by Auto Express magazine
Car of the Year 2009: Insignia wins by one point
...ce pa povprecen slevenec pac dozivlja orgazme ob novemu golfu pa sem jaz lahko samo vesel, ker zaradi njih dobim lahko poceni rabljeno in uporabno Insignio
francek1 ::
Insignia je itak že zelo na meji. Preslaba firma za preveč denarja, da bi držala ceno.
...da ne bomo prevec offtopic, to kaj si ti mislis o kvaliteti je cisto nepomembno...se pa doloceni s tvojo izjavo ravno ne strinjajo:
Insignia leads middle-class segment in terms of used car quality; GTÜ Used Car Report 2013
The Vauxhall Insignia has beaten much more well-known models to be named used car of the year 2014 by Auto Express magazine
Car of the Year 2009: Insignia wins by one point
...ce pa povprecen slevenec pac dozivlja orgazme ob novemu golfu pa sem jaz lahko samo vesel, ker zaradi njih dobim lahko poceni rabljeno in uporabno Insignio
Boš občutil na lastni koži, kdo doživlja orgazme, ko boš to kanto prodajal...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Buggy ::
Boš občutil na lastni koži, kdo doživlja orgazme, ko boš to kanto prodajal...
jaz tudi slucajno ne...ker avto zvozim do tocke, kjer si je za moje relacije in zanesljivost se smiselno avto lastiti. To je blizu 10 let in 300Kkm, torej ne pricakujem neke bajne denarne nagrade zato, da nekoga osrecim, ko mu avto takorekoc podarim
l0g1t3ch ::
Aston_11> Bi to prej naredil z biciklom, ne glede na razdaljoTM.
Why don't you?
Ker je bicikel neuporaben za dnevno vožnjo na šiht v kolikor nisi ravno mazohist... Posebna obleka, gor al pa dol, v slovenskih razmerah je bicikel za en K*** opcija.
Naredim sam z biciklom kar nekaj tisoč kilometrov letno za rekreaijo in izlete, mi pa na kraj pameti ne pade da bi se z njim dnevno vozil na šiht.
jype ::
l0g1t3ch> Ker je bicikel neuporaben za dnevno vožnjo na šiht v kolikor nisi ravno mazohist...
Noro, česa vsega se ne spomnijo eni. Avto je pa uporaben? Vsakodnevni dolgi zastoji, četrt državnega proračuna pognanega v beton in skrajno škodljivo onesnaževanje so po tvoje verjetno dobre lastnosti osebnega motornega prevoza? Slabih torej v resnici sploh ni.
Kot če bi vsak dan sredi blokovskega naselja zakuril kubik mokrega listja in z višine metal belo tehniko na otroško igrišče in vsem okrog sebe razlagal, da brez tega pa žal ne gre, ker nisi mazohist. Tistih par mrtvih in bolnih na leto bomo pa že potrpeli, saj to menda ja ni taka reč.
Noro, česa vsega se ne spomnijo eni. Avto je pa uporaben? Vsakodnevni dolgi zastoji, četrt državnega proračuna pognanega v beton in skrajno škodljivo onesnaževanje so po tvoje verjetno dobre lastnosti osebnega motornega prevoza? Slabih torej v resnici sploh ni.
Kot če bi vsak dan sredi blokovskega naselja zakuril kubik mokrega listja in z višine metal belo tehniko na otroško igrišče in vsem okrog sebe razlagal, da brez tega pa žal ne gre, ker nisi mazohist. Tistih par mrtvih in bolnih na leto bomo pa že potrpeli, saj to menda ja ni taka reč.
Glugy ::
men se zdi da je večji problem udobje ki ga avto nudi. se mi zdi da smo razvajeni. ne da se ne da ampak enostavno smo razvajeni...del tega je tud delo ki nam pokuri večino volje. jz prakticiram kolo in vlak ampak ja je kr naporno včasih. sam vseen sm pa preveč trdoglav da bi kupu avto evo...enostavno onesnažuje okolje pa še drago je k svina. imet avto je takoj ene 500 evrov stroškov na leto..minimalno. in kaj če mi pol to?
facepalm ::
avto je vec kot le 500eur letno :)
na grobo
- 100-150eur cestna taksa
- 115eur vinjeta
- 200-300eur zavarovanje
- gume 75eur (300eur/4 - menjava na 4 leta)
- servis 80eur
- bencin ???
- popravila / ciscenje / vzdrzevanje ???
to je seveda za nek normalen avto kubikaze od 1.4 do 2.0
na grobo
- 100-150eur cestna taksa
- 115eur vinjeta
- 200-300eur zavarovanje
- gume 75eur (300eur/4 - menjava na 4 leta)
- servis 80eur
- bencin ???
- popravila / ciscenje / vzdrzevanje ???
to je seveda za nek normalen avto kubikaze od 1.4 do 2.0
66speeder66 ::
Men ne gre brez avta, vsak dan v službo v Lj 55 km, poleg tega pa nimam javnega prevoza do mojega kraja. Zaenkrat moj 10 let pegeot 307 hdi je še vedno kos nalogi, tudi vzdrževanja ni bilo veliko, odkar sem ga kupil 2 leti nazaj. Menjava olja, jermena na alternatoju pa zavornih diskov + ploščic na vseh kolesih. Tudi ne zdi se mi potrebe po nakupu novega, čeprav bi si ga lahko privoščil, mogoče enkrat ko tole pride ven: http://www.forbes.com/sites/gregorymcne...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 66speeder66 ()
Utk ::
Hrana je tudi tu nekje. Pa štrom. Pa voda. Še najceneje si je sposodit štrik pri sosedu pa si na hitro nehaš delat stroške.
l0g1t3ch ::
l0g1t3ch> Ker je bicikel neuporaben za dnevno vožnjo na šiht v kolikor nisi ravno mazohist...
Noro, česa vsega se ne spomnijo eni. Avto je pa uporaben? Vsakodnevni dolgi zastoji, četrt državnega proračuna pognanega v beton in skrajno škodljivo onesnaževanje so po tvoje verjetno dobre lastnosti osebnega motornega prevoza? Slabih torej v resnici sploh ni.
Kot če bi vsak dan sredi blokovskega naselja zakuril kubik mokrega listja in z višine metal belo tehniko na otroško igrišče in vsem okrog sebe razlagal, da brez tega pa žal ne gre, ker nisi mazohist. Tistih par mrtvih in bolnih na leto bomo pa že potrpeli, saj to menda ja ni taka reč.
Nikjer nisem rekel, da je avto dobra ali najbolša opcija. Bi bil če bi blo to avtonomno vozilo z optimalnim voznim režimom, elektro pogonom in dejansko prilagojen številu ljudi ki se vozi v njem (npr. smart, toyota iq,...)
Opcije poti na šiht iz okolica Kranja -> LJ
Vlak: 7km z avtom ali 5km z kolesom do železniške, slabih 40min vožnje z vlakom, 10 min peš
Avto: 4 min z avtom do AC, cca 17min po AC, cca. 10 min po LJ, v povprečju pa vse skupaj manj kot pol ure
Kolo: 28km in cca 50 minut
Bus: neuporabni termini, potrebno prestopanje z čakanjem. Na koncu traja uro in četrt in še občutno dražje od vlaka.
Za prevoz koristim opcijo vlak ali pa avto, kolo je pač no go, čeravno sem nekajkrat v lepem vremenu šel tudi z njim da sprobam...
Mogoče predlagaš da se vsi preselimo v LJ, da bomo imeli vse v radiju kilometra ali dveh oz. vsaj deloma urejen avtobusni prevoz ?
Protiargumenti ?
facepalm ::
Hrana je tudi tu nekje. Pa štrom. Pa voda. Še najceneje si je sposodit štrik pri sosedu pa si na hitro nehaš delat stroške.
ti primerjas nujne dobrine z luksuzom :)
ampak z nasimi balkanskimi placami je avto res draga zadeva:)
ce gledas vse stroske pogojene z lastnistvom avta, ti gre vsaj 1 placa letno samo za avto. nekateri se pac odlocijo, da to placo raje porabijo za nekaj drugega. jaz (zase) vem da brez avta ne gre:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Utk ::
Glede na to, da je pred 40 leti imel vsak delavec avto, mi ne bo nihče prodajal fore, da je danes, 40 let kasneje, avto nek luksuz. Je pa res neumno pretiravat in si kupit avto, ki si ga v resnici ne moreš privoščit.
Pa tudi če avta sploh ne rabiš. Osebni prevoz je pač tak dosežek civilizacije, ki se mu ne splača kar tako odpovedat.
Pa tudi če avta sploh ne rabiš. Osebni prevoz je pač tak dosežek civilizacije, ki se mu ne splača kar tako odpovedat.
jype ::
l0g1t3ch> Mogoče predlagaš da se vsi preselimo v LJ, da bomo imeli vse v radiju kilometra ali dveh oz. vsaj deloma urejen avtobusni prevoz ?
Nikakor. Že če bi samo Ljubljančani nehali z avtom hodit v Ljubljano, bi se veliko popravilo. Tudi ti bi veliko lažje našel parkirno mesto.
Ampak v resnici eno uro do službe s kolesom ni slabo in če lahko jaz, lahko tudi ti.
Utk> Glede na to, da je pred 40 leti imel vsak delavec avto
Me veseli, da moraš živet tako globoko v zablodi, da lahko upravičiš nesmiselno početje.
Utk> Osebni prevoz je pač tak dosežek civilizacije, ki se mu ne splača kar tako odpovedat.
Tudi bicikliranje je osebni prevoz. Prababica mojih otrok mi je povedala o veselju, ko je kupila prvo kolo (živela je na Gabrju pri Jančah): "Namest šter ure peš sm mela sam eno uro do Saturnusa!"
Nikakor. Že če bi samo Ljubljančani nehali z avtom hodit v Ljubljano, bi se veliko popravilo. Tudi ti bi veliko lažje našel parkirno mesto.
Ampak v resnici eno uro do službe s kolesom ni slabo in če lahko jaz, lahko tudi ti.
Utk> Glede na to, da je pred 40 leti imel vsak delavec avto
Me veseli, da moraš živet tako globoko v zablodi, da lahko upravičiš nesmiselno početje.
Utk> Osebni prevoz je pač tak dosežek civilizacije, ki se mu ne splača kar tako odpovedat.
Tudi bicikliranje je osebni prevoz. Prababica mojih otrok mi je povedala o veselju, ko je kupila prvo kolo (živela je na Gabrju pri Jančah): "Namest šter ure peš sm mela sam eno uro do Saturnusa!"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
l0g1t3ch ::
l0g1t3ch> Mogoče predlagaš da se vsi preselimo v LJ, da bomo imeli vse v radiju kilometra ali dveh oz. vsaj deloma urejen avtobusni prevoz ?
Nikakor. Že če bi samo Ljubljančani nehali z avtom hodit v Ljubljano, bi se veliko popravilo. Tudi ti bi veliko lažje našel parkirno mesto.
Ampak v resnici eno uro do službe s kolesom ni slabo in če lahko jaz, lahko tudi ti.
Imam zgotovljeno parkirno mesto za minimalne stroške. Drugače seveda sploh ne bi razmišljal o avtu.
Avto v primerjavi z kolesom pomeni 1h prihranka na času na dnevni ravni. Ta ura mi je veliko več vredna kot stroški opravljene poti z avtom.
Poleg tega mi je kolesarjenje v slabem vremenu mazohizem, če tebi to dogaja, meni pač ne ...
Jaz se želim voziti v škatli ki te varuje pred zunanjimi vremenskimi vplivi in če ti pri sami ožnji ni treba aktivno sodelovati (vlak, bus) je to še dodaten plus.
facepalm ::
Glede na to, da je pred 40 leti imel vsak delavec avto, mi ne bo nihče prodajal fore, da je danes, 40 let kasneje, avto nek luksuz. Je pa res neumno pretiravat in si kupit avto, ki si ga v resnici ne moreš privoščit.
Pa tudi če avta sploh ne rabiš. Osebni prevoz je pač tak dosežek civilizacije, ki se mu ne splača kar tako odpovedat.
glede na to, da pred 40 leti ni imel ravno vsak delavec avta (vsaj tako pravijo starejsi ljudje), bi jaz sklepal, da govoris na pamet:) ..ali pa starcki lazejo:)
v danasnjih casih, v sloveniji postaja ze lastno stanovanje luksuz (marsikdo si ga ne more privosciti)
mogoce v bolj razvitih drzavah, kjer imajo visji standard in so cene avtomobilov iste kot pri nas (zavarovanje je druga zgodba), si ljudje dosti lazje privoscijo avto.
ce pa primerjas enega slovenskega siromaka z minimalno placo, kateri se bo moral naslednji mesec odlocit katere racune bo poravnal, ti bo takoj povedal kaksen luksuz je za njega avto:)
mi smo pac razvajeni in to je to. tudi sam si trenutno ne predstavljam biti brez avta cepraw ga uporabljam le za na siht (7km v eno smer), za trgovino (oja je lepo imet prtljaznik) in parkrat na mesec grem na drugi konec slovenije (ce bi blo potrebno, bi tudi avtobus lahko prisel v postev). aja pa se kaksen izlet tu pa tam.
ampak ker si lahko privoscim avto (seveda rabljen), se vozim z avtom. ce bi mi nekdo odstranil 200eur place na mesec, pa mislim da bi bil avto prva stvar, ki bi sla od hise:)
Utk ::
Ma dobro, brez veze, da se zdej tu spuščamo v Jugoslavijo, komunizem in kapitalizem, ampak leta 75 je imel že skoraj vsak, ki si ga je elel, avto. Starejši ga niso imeli, ker niso bli vajeni, si ga je pa kupil že marsikater šmrkavec, kmalu potem ko je začel delat. Do 80. je imel pa še bajto postavljeno.
ZaphodBB ::
Ma dobro, brez veze, da se zdej tu spuščamo v Jugoslavijo, komunizem in kapitalizem, ampak leta 75 je imel že skoraj vsak, ki si ga je elel, avto. Starejši ga niso imeli, ker niso bli vajeni, si ga je pa kupil že marsikater šmrkavec, kmalu potem ko je začel delat. Do 80. je imel pa še bajto postavljeno.
Japajade. Nismo vsi iz familij, ki so se naveliko okoriščale z družbenim premoženjem.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
francek1 ::
Ma dobro, brez veze, da se zdej tu spuščamo v Jugoslavijo, komunizem in kapitalizem, ampak leta 75 je imel že skoraj vsak, ki si ga je elel, avto. Starejši ga niso imeli, ker niso bli vajeni, si ga je pa kupil že marsikater šmrkavec, kmalu potem ko je začel delat. Do 80. je imel pa še bajto postavljeno.
Tako kot si napisal; jaz sem si prvi avto kupil v srednji šoli, ker punce niso več na moped padale...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
one too many ::
Ma dobro, brez veze, da se zdej tu spuščamo v Jugoslavijo, komunizem in kapitalizem, ampak leta 75 je imel že skoraj vsak, ki si ga je elel, avto. Starejši ga niso imeli, ker niso bli vajeni, si ga je pa kupil že marsikater šmrkavec, kmalu potem ko je začel delat. Do 80. je imel pa še bajto postavljeno.
Tudi jaz mislim, da to drži. Takrat je imela že moja mama avto (ali pa malo kasneje), praktično na začetku delovne dobe. Dedek je pa leta 1976 (77?) zamenjal katrco za hrošča. Ga vozimo še danes
Baje pa nismo imeli telefona do ~1983.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: one too many ()
gruntfürmich ::
uuuu, madona.
seveda se slovencu izračun izplača, če vzame v obzir opla, ki abnormalno izgublja ceno (sirurno ne zastonj!!!), ob enem pa je cena v salonu tako napihnjena za na tren oka znižaš ceno za 5k€.
potem pa ti še pametuje kako v 1 letu izgubi 50%, kar je extremna redkost ter seveda zavajajoč podatek ker je dejanska cena s pogajanji precej nižja.
potem na koncu pa pribije, kako prišpara 20k€... katerih 20k€?? tistih katere nikoli nisi imel in jih nisi videl?? in da gledaš avto ranga ki si ga ne moreš privoščit?
sj pa res ni čudno da je stanje takšno kot je na slovenskih cestah...
seveda se slovencu izračun izplača, če vzame v obzir opla, ki abnormalno izgublja ceno (sirurno ne zastonj!!!), ob enem pa je cena v salonu tako napihnjena za na tren oka znižaš ceno za 5k€.
potem pa ti še pametuje kako v 1 letu izgubi 50%, kar je extremna redkost ter seveda zavajajoč podatek ker je dejanska cena s pogajanji precej nižja.
potem na koncu pa pribije, kako prišpara 20k€... katerih 20k€?? tistih katere nikoli nisi imel in jih nisi videl?? in da gledaš avto ranga ki si ga ne moreš privoščit?
sj pa res ni čudno da je stanje takšno kot je na slovenskih cestah...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
MadMax ::
Leta '80 so bila parkirišča pred bloki na pol prazna, pa je bilo parkirnih mest nekako za 1/2 do max 3/4 števil stanovanj.
Pa danes?
Pa danes?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
jype ::
l0g1t3ch> Jaz se želim voziti v škatli ki te varuje pred zunanjimi vremenskimi vplivi in če ti pri sami ožnji ni treba aktivno sodelovati (vlak, bus) je to še dodaten plus.
Kolk milimetrov od kože pa mora biti ta škatla?
Kolk milimetrov od kože pa mora biti ta škatla?
GGGGG ::
gruntfürmich, lahko prosim napišeš tvoj izračun. Res me zanima po kakšni logiki je nov avto cenejši od rabljenega.
perci ::
Leta 1989 je fotr kupil novega golfa dvojko dizla in to je bil cel luksuz. Pa smo imeli nekoliko nadpovprečne dohodke.
V tistih letih so bile redke družine, ki so imele po dve vozili, tako da nehajte bluzit s takimi nesmisli.
V tistih letih so bile redke družine, ki so imele po dve vozili, tako da nehajte bluzit s takimi nesmisli.
matobeli ::
gruntfürmich, pa ko boš ravno razlagal iKst-u svoj izračun vrži še uč na mojega, kjer so "bolj realne" ocene, za avto ki je relativno pogost, ni značkarsko pogojen in je relativno kakovosten.
Ni sicer 20k razlike, ampak 14k. In namesto da se zapufaš za nov avto lahko kupuješ rabljene ter si vsak mesec privoščiš za več kot 150€ izdatkov, ali pa jih pač položiš na varčevalni račun.
Ker, denar je. Ampak se porazgubi če ni namensko vezan in 150€ hitro "zafrčkaš", potem pa po 12 letih res ni 14k viška na račun rabljenega avta. Če pa denar ki bi šel v puf daš na račun je pa druga.
Ni sicer 20k razlike, ampak 14k. In namesto da se zapufaš za nov avto lahko kupuješ rabljene ter si vsak mesec privoščiš za več kot 150€ izdatkov, ali pa jih pač položiš na varčevalni račun.
Ker, denar je. Ampak se porazgubi če ni namensko vezan in 150€ hitro "zafrčkaš", potem pa po 12 letih res ni 14k viška na račun rabljenega avta. Če pa denar ki bi šel v puf daš na račun je pa druga.
Roadkill ::
Itak. Kupit nov avto, pol pa gume menjat po 120k km.
Ker prej ne rabiš.
Če kupiš mercedesa še olja ne rabiš menjavat, ker je tako fajn avto.
lol
Ker prej ne rabiš.
Če kupiš mercedesa še olja ne rabiš menjavat, ker je tako fajn avto.
lol
Ü
francek1 ::
Prvo leto že na servisih popušiš z novim, ker morajo biti pač zaradi garancije na pooblaščenih opravljeni, kakšne pa so cene tam, pa itak vemo. Potem je tu še obvezni kasko pri lizingu, pa strah, da ti ga ukradejo itd. Če bi se bolj splačalo nove avte kupovat bi jih vsi reveži imeli, kajne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
ZaphodBB ::
Prvo leto že na servisih popušiš z novim, ker morajo biti pač zaradi garancije na pooblaščenih opravljeni, kakšne pa so cene tam, pa itak vemo. Potem je tu še obvezni kasko pri lizingu, pa strah, da ti ga ukradejo itd. Če bi se bolj splačalo nove avte kupovat bi jih vsi reveži imeli, kajne?
Eni moramo kupovat nove avtomobile ker rabljenih ne znamo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
GGGGG ::
Ja, res hudo popušiš. Kak mesec nazaj sem dal 160 eur za servis. Pri fušarju bi dal za podobno storitev pol toliko. Res, konc sveta, ker sem plačam 80 eur več na leto.
ZaphodBB ::
80 evrov tle, 80 tam, pa se nabere za še en rablen avto!
V mojem primeru je bilo 500 tukaj, 1000 tam. Pod črto me je stal kot nov, sam so bla pa še vedno stara jajca.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jype ::
Mene je pri nakupu novega avtomobila vedno strah izključno zanesljivosti. Bolje se mi zdi kupit skoraj nov avtomobil od lastnika, ki je lepo delal z njim, kot popolnoma novega, ki lahko nonstop visi na servisu, četudi na stroške tovarne.
Zdaj, ko je že osem let star in se nič ne kvari, ga pa sploh ne zamenjamo, niti za novega ne.
Razen za električnega - to bi šlo, ker je veliko bolj prijazno do ljudi v tem mestu.
Zdaj, ko je že osem let star in se nič ne kvari, ga pa sploh ne zamenjamo, niti za novega ne.
Razen za električnega - to bi šlo, ker je veliko bolj prijazno do ljudi v tem mestu.
ZaphodBB ::
Mene je pri nakupu novega avtomobila vedno strah izključno zanesljivosti. Bolje se mi zdi kupit skoraj nov avtomobil od lastnika, ki je lepo delal z njim, kot popolnoma novega, ki lahko nonstop visi na servisu, četudi na stroške tovarne.
Zdaj, ko je že osem let star in se nič ne kvari, ga pa sploh ne zamenjamo, niti za novega ne.
Razen za električnega - to bi šlo, ker je veliko bolj prijazno do ljudi v tem mestu.
Tukaj je največji faktor - serija. Ne glede na to ali kupuješ nove ali rabljene avtomobile, izogibaš se modelov, ki niso v proizvodnji vsaj tri leta. V tem času se nabere tudi dovolj informacij o tem kakšne težave pestijo posamične modele oz. se te napake že tudi odpravijo.
Sicer se strinjam s tem o skrbnem lastniku. Vendar roko na srce, edini način da vem da kako je lastnik skrbel za vozilo je da - kupim novega. Je pa res, da jaz svojega vozila ne mislim dajat iz rok, dokler se mi ne zameri. Če bo po sreči ga bom imel dokler ne počepne.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
JC Denton ::
Sam sem letos kupoval avto in sem si naredil dva izračuna, za uporabo novega/rabljnega avta za 10 let.
Prvi izračun, 2 rabljena avta, stara cirka 4 leta ki bi ju imel po 5 let vsakega in v tem času naredil velik servis na vsakem in vsako leto dva mala, ker pač delam veliko kilometrov, poleg tega pa seveda nek dodatek, ker bo pri starem slej k prej kaj crknilo.
Drugi izračun pa za novi avto, ki bi ga imel 10 let, v tem času naredil 2 velika servisa, in male servise v času garancije pri uradnem serviserju. V računu sem upošteval, tudi prodajo teh vozil. Upošteval sem tudi zavarovanja, gume in ostali potratni material.
Rezultat; praktično si na nulu. IMO se bolj splača imeti nov avto, ampak jaz delam več k 30000 km na leto. Če bi delal po 5000 km letno, si novega ne bi kupil.
Prvi izračun, 2 rabljena avta, stara cirka 4 leta ki bi ju imel po 5 let vsakega in v tem času naredil velik servis na vsakem in vsako leto dva mala, ker pač delam veliko kilometrov, poleg tega pa seveda nek dodatek, ker bo pri starem slej k prej kaj crknilo.
Drugi izračun pa za novi avto, ki bi ga imel 10 let, v tem času naredil 2 velika servisa, in male servise v času garancije pri uradnem serviserju. V računu sem upošteval, tudi prodajo teh vozil. Upošteval sem tudi zavarovanja, gume in ostali potratni material.
Rezultat; praktično si na nulu. IMO se bolj splača imeti nov avto, ampak jaz delam več k 30000 km na leto. Če bi delal po 5000 km letno, si novega ne bi kupil.
gruntfürmich ::
gruntfürmich, pa ko boš ravno razlagal iKst-u svoj izračun vrži še uč na mojega, kjer so "bolj realne" ocene, za avto ki je relativno pogost, ni značkarsko pogojen in je relativno kakovosten.
Ni sicer 20k razlike, ampak 14k. In namesto da se zapufaš za nov avto lahko kupuješ rabljene ter si vsak mesec privoščiš za več kot 150€ izdatkov, ali pa jih pač položiš na varčevalni račun.
Ker, denar je. Ampak se porazgubi če ni namensko vezan in 150€ hitro "zafrčkaš", potem pa po 12 letih res ni 14k viška na račun rabljenega avta. Če pa denar ki bi šel v puf daš na račun je pa druga.
ok, malo si falil z avti, ker jih rabiš 5 ne 4 (če kupuješ 12 let rabljene in jih voziš 3 leta je to 15 let avta), ampak ok. po navadi se takoj naredi velik servis, kar morda pomeni razliko v novem pri kasku v prvih letih.
anyway, tvoj izračun ni napačen, in jst mu ne oporekam, ampak samo povdarjam da se splača kupiti tako stare avte kot ti omenjaš da resnično nekaj profitiraš, ne pa da folk kupuje 3 leta stare avte, ker tam so prihranki mali.
moj izračun zgoraj je delan za 7 let star avto, in ni blaznih prihrankov. če greš s starostjo še višje pa se prihranki še manjšajo. ali pa se izničijo ker folk kupuje na celoten buđet višji rang...
Prvo leto že na servisih popušiš z novim, ker morajo biti pač zaradi garancije na pooblaščenih opravljeni, kakšne pa so cene tam, pa itak vemo. Potem je tu še obvezni kasko pri lizingu, pa strah, da ti ga ukradejo itd. Če bi se bolj splačalo nove avte kupovat bi jih vsi reveži imeli, kajne?
uf ja, 160€ me je prišel servis 1 leto starega avta.
pri priljubljenih rabljenih dpf dizel motorjih te olje ne pride ceneje kot 10€/L, tko da si že v tem segmentu folk dela višje stroške kot bi bilo pametno.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19484 (15547) | solatko |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96093 (81080) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30121 (25140) | dzinks63 |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26368 (23441) | GamerBoy |