» »

Izguba na novejših vozilih

Izguba na novejših vozilih

GGGGG ::

ne pa da folk kupuje 3 leta stare avte, ker tam so prihranki mali.


Ravno pri tej starosti profitiraš. Izguba vrednosti je v 3 letih ogromna, pa še vedno je avto relativno nov.

ZaphodBB ::



Ravno pri tej starosti profitiraš. Izguba vrednosti je v 3 letih ogromna, pa še vedno je avto relativno nov.

Če ga ni vozil idiot.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jype ::

ZaphodBB> Če ga ni vozil idiot.

Kaj sm spet js kriv?

hojnikb ::

> Kaj sm spet js kriv?
Svet se ne suče vedno okol tebe.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

gruntfürmich ::

GGGGG je izjavil:

ne pa da folk kupuje 3 leta stare avte, ker tam so prihranki mali.


Ravno pri tej starosti profitiraš. Izguba vrednosti je v 3 letih ogromna, pa še vedno je avto relativno nov.


naredi izračun, pa da vidimo te tvoje cifre.
jst sem naredil za 7 let, matobeli za 12, ti pa daj za 3. pa da vidimo če sploh maš kaj pojma kar pišeš.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

hojnikb> Svet se ne suče vedno okol tebe.

Če je pa reku "idiot".

GGGGG ::

ZaphodBB je izjavil:



Ravno pri tej starosti profitiraš. Izguba vrednosti je v 3 letih ogromna, pa še vedno je avto relativno nov.

Če ga ni vozil idiot.


Pri teh letih imajo avtomobili po večini še 1 do 2 leti tovarniške garancije, po izteku pa dobiš še 2 leti aftermarket garancije.

gruntfürmich ::

naj te samo spomnim, da vrednost 3 leta starega avta pomnoži z 1,2 če je življenska doba avta 15 let, in da recimo prihranek 5400€ pomeni v 15 letih 30€/mesec...

matobeli!
tvojih 14k prihranka v 15 letih je 77€ / mesec, ne 150...

sj pol ni čudno, če folk ne zna računat, da je finančno stanje porazno...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

jype je izjavil:

hojnikb> Svet se ne suče vedno okol tebe.

Če je pa reku "idiot".

:) z veseljem bi kupil avto katerega je vozil dotični idiot.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Trololololol ::

_pobesneli_ je izjavil:


Če ne bo ravno nuja, ne bom kupoval rabljenega avta, ker rad vem kaj kupujem in pri avtih se mi zdi da vsak hoče prikrit dejansko stanje. O tem ima vsak svoje mnenje in je sploh brezveze debatirat. Če razmišljaš koliko boš izgubil je bolje da sploh nimaš nič

Pri tem predvidevaš to samo pri prodajalcih rabljenih vozil, ne pa tudi pri prodajalcih novih vozil in prizvajalcih.

Čudo so te oči človeka.

GGGGG ::

gruntfürmich, očitno računamo različne stvari oz. z različnih koncev.

Če danes kupiš 2, 3 leta star avto, ga lahko voziš 10 let, enako kot novega. Samo vedno boš imel 3 leta starejši avto. V tem primeru prihraniš precej. Krajši, kot so intervali menjave avtomobilov, več prihraniš z rabljenim.

Če pa želiš oba avtomobila voziti do določene starosti, imaš pa prav, ni neke blazne razlike, če sploh.

ZaphodBB ::

Verjetnost, da je prodajani tri leta star avto limona je seveda astronomska.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

GGGGG ::

Niti ne.

Miha 333 ::

Realno gledano novi avti (pustimo zaenkrat električne, ki so v manjšini) niso nič kaj revolucionarno naprednejši kot tisti izpred 20-30 let. Osnovna tehnologija in principi delovanja so isti. Ne smemo pozabiti, da živimo v kapitalizmu, v dobi potrošništva. Zato kapital (korporacije) določa in nas "uči", kako moramo živeti, in to na vseh področjih. In tako so ljudje naučeni, da se sami razvrščajo v "družbene razrede", v katere mislijo, da spadajo, ali v katere bi radi spadali. In to "pokažejo" med drugim s tem, kateri avto (in koliko star) vozijo. Zato mora biti na trgu avtomobilov izbira za vse te različne "družbene razrede". In znotraj tega izbira glede opreme, barve, ker k tej izbiri sodi tudi "individualizem" (ki je v resnici nekaj drugega kot nam želijo vsiliti trgovci oz. kapital, zato navednice, ampak to je za drugo temo). Pri vsakem modelu avtomobila pa so seveda tudi stroški rezervnih delov in vzdrževanja prilagojeni glede na njegov "rang".

Jaz gledam na to malo drugače, oziroma ne kupim tega s**nja. Zame se avti razlikujejo med sabo zgolj po tem, ali dela ali ne, ali je vzdrževan ali ne, ali je zanesljiv ali ne, ali je dovolj velik in udoben za moje potrebe ali ne, pa naj bo nov ali pa 20 let star. Trdim, da ima lahko 20 let star redno vzdrževan in servisiran avto popolnoma enako uporabno vrednost kot nov. Zato vozim 23 let star volvo in mislim, da nisem pri vožnji za nič prikrajšan v primerjavi z novim (bi si upal trditi, da se peljem bolj udobno kot v novem cliu). Res pa nima vonja po novem avtu (čez lužo prodajajo dišeče smreke z vonjem novega avta, morda celo že pri nas) in ne izgleda "fancy". Pa klima je zgolj ročna (aja, čakaj, saj nekateri nemci se še danes novi prodajajo z ročno klimo v serijski opremi - se pravi, tudi tu v 20 letih nič novega).

Problem pri starih avtih je bolj v tem, da ljudje menijo, da se jih enostavno ne splača vzdrževati glede na njihovo prodajno vrednost in so zato zanemarjeni, potem pa ni čudno, da niso zanesljivi.

francek1 je izjavil:

Na tržišču rabljenih je toliko odličnih vozil, da moraš biti res nor, da si kupiš novega Megana, če za ta denar dobiš odličnega Mercedesa. In ko bo Rajngla že zdavnaj hin, se bom v Mercedesu še vedno vozil kot gospod!

Sodeč po tem boš po nekaj letih lastništva stroškovno na istem (tudi o tem sem pisal v prvem odstavku tega posta). Tip sicer poenostavlja, ampak ima point.



Zmaga pa "Trunk lid ambient light is faulty".

Ko pa smo že ravno pri "fancy" znamkah:



Nepotrebno kompliciranje, ki nima prav nobene koristi, možnih komplikacij pa kar nekaj. Ampak hej, je pa "napredno", kaj boš z zastarelo palico za olje. Tu ne morem kaj, da se ne bi spomnil na 100 let staro "zastarelo" tehnologijo žarnic na žarilno nitko, ki jih je bilo treba prepovedati.

Lahko rečem samo: Hvala, ampak ne, hvala. Pa če je cena rabljenih še tako ugodna.

ZaphodBB ::

Večina prodajanih tri leta starih vozil spada v eno od sledečih kategorij:
1. Avto je limona.
2. Lastnik ne zmore plačevati kredita/leasinga oz. potrebuje denar iz drugih razlogov.
3. Vozilo je zamortizirano.
4. Lastnik vozila gleda kot na modne dodatke.

Od teh štirih kategorij sta samo druga in četrta kategorija primerni za nakup, pod pogojem da lastniki niso brezbrižneži. Tretja kategorija je lahko kul, vendar se za dobre primerke stepejo ljudje, ki so bližje korita.

Moraš se vprašat zakaj bi nekdo prodal vozilo potem, ko je izgubilo toliko vrednosti a je še vedno nadvse primerno za uporabo.

Edit: pozabil sem še na eno kategorijo 5. Lastnik potrebuje drugačno vozilo - ki je tudi odlična kategorija za nakup.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Buggy ::

Zadnje dva komentarja sta temi, dejansko nekaj uporabnega in pametnega pridodala. Hvala, sem se ze ustrasil za ta forum :D

Problem pri starih avtih je bolj v tem, da ljudje menijo, da se jih enostavno ne splača vzdrževati glede na njihovo prodajno vrednost in so zato zanemarjeni, potem pa ni čudno, da niso zanesljivi.


^THIS...vse povedano v enem stavku, tako da se tema lahko zakljuci :))

@ZaphodBB : se popolnoma strinjam, vsak rabljen avto na avtonetu ali pri preprodajalcu seveda ni tisto kar bi clovek res zelel kupiti. Ko kupujes rabljen avto moras zaceti iskati dosti prej kot ga res rabis in imeti moras tudi nekaj poznanstev v tej stroki(ce nisi ravno iz teh vod), ki ti lahko povejo za kaksen dober deal, ti pa nato naredis mali research okoli doticnega avta ali ti res ustreza.

Avto kupiti iz danes na jutri oz. na horuk je najslabse kar lahko naredis....rabljen ali nov. K nakupu novega kot rabljenega avta je potrebno primerno prostopiti, za rabljenega se moras malo bolj potruditi si pa zato lahko konkretno nagrajen...seveda ce kupujes z mislijo vsaj 5 let naprej in avto razreda, kjer cene se toliko bolj padajo.

GGGGG ::

Realno gledano novi avti (pustimo zaenkrat električne, ki so v manjšini) niso nič kaj revolucionarno naprednejši kot tisti izpred 20-30 let. Osnovna tehnologija in principi delovanja so isti.


Princip je mogoče isti. Udobje, varnost, zanesljivost, hitrost pa še kaj, so pa kar precej napredovali.

Od teh štirih kategorij sta samo druga in četrta kategorija primerni za nakup, pod pogojem da lastniki niso brezbrižneži. Tretja kategorija je lahko kul, vendar se za dobre primerke stepejo ljudje, ki so bližje korita.


Zato pa je na avto.net trenutno objavljenih 197749 oglasov.

gruntfürmich ::

GGGGG je izjavil:

gruntfürmich, očitno računamo različne stvari oz. z različnih koncev.

Če danes kupiš 2, 3 leta star avto, ga lahko voziš 10 let, enako kot novega. Samo vedno boš imel 3 leta starejši avto. V tem primeru prihraniš precej. Krajši, kot so intervali menjave avtomobilov, več prihraniš z rabljenim.

Če pa želiš oba avtomobila voziti do določene starosti, imaš pa prav, ni neke blazne razlike, če sploh.


tudi če voziš avto 10 let in prodajaš 13 let star avto kot 2/3 lastnik ali 10 let kot prvi je že tu razlike vsaj jurja če ne vsaj dva v prid novemu avtu...

glejte fantje, naprezajte se koliko želite in si mažite oči, ampak na koncu je 1+1 še vedno 2...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Buggy ::

glejte fantje, naprezajte se koliko želite in si mažite oči, ampak na koncu je 1+1 še vedno 2...


zgoraj sem ti ze nazorno pokazal, da je 2 leti rabljen avto z vkljucenim velikim servisom lahko se vedno manj kot pol cene primerljivega novega...torej 1+1 (rabljen 2 leti) = 1 nov. Manjsi je avto, bolj s spodnjega segmenta z manj opreme, manjsa je razlika...to se seveda strinjam. Insignia spet ni nek presezek oversize-a v avtomobilizmu, ce delas recimo >30Kkm na leto. Se strinjas?
Novega se morda res splaca kupiti le mestnega malcka (clio, corsa, polo tip), pa se to tocno tistega, ki ga vsemogocno oglasujejo v akcijah po medijih...pa popolnoma nic dodati...se dodatnih tepihov ne, ker te bo prodajalec takoj nategnil >:D

gruntfürmich ::

tvoji izračuni se izzidejo za totalne pušione ala insignija & nemci z preveliko kubaturo & predrag segment.

pri vsakem bolj racionalnem nakupu pa blaznih prihrankov ni.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Buggy ::

gruntfürmich je izjavil:

tvoji izračuni se izzidejo za totalne pušione ala insignija & nemci z preveliko kubaturo & predrag segment.

pri vsakem bolj racionalnem nakupu pa blaznih prihrankov ni.



kubatura je golfovska, segment pa passtaov. A VW je potemtakem racionalen nakup v nasem hipoteticnem primeru. Ce ni, kaj pa bova pol pogledala v tem segmentu...francoze, italjane...?

Daj ostevilci in konkretiziraj z linku, saj se samo pogovarjamo...bomo vsi od tega nekaj odnesli.

pirat ::

Debata o avtih (novi vs rabljeni, nemci vs francozi, bmw vs toyota, mali vs veliki, bencinarji vs diesli) je ista kot debata o zenskah (blond vs temnolaske, suhe vs fullfigure, mlajse vs starejse)...
Zakaj hocete z racionalnimi argumenti (stroski vzdrzevanja, padec cene skozi leta...) utemeljevati nekaj, k cemur vecina populacije pri nakupu ne pristopa samo z racionalnimi argumenti, pac pa pomembno vlogo odigra tudi okus, custva, preference, izkusnje iz preteklosti, wow efekt....?

matobeli ::

grunt:
sem se zmotil v izračunu, prava številka je 97EUR na mesec, računano na 12 let. je bolj realno kot 15. Ne poznam dost ljudi ki furajo 99 letnik avta in da je njihov od začetka. deda in babica ne veljata.

Če daš vsak mesec 100EUR na varčevalni račun imaš po cca 12h letih tam 14k, in v obeh primerih 12let staro kripo vredno 2k.

Kako to ni prihranek?

edit: pa ne precenjevat fore o 1., 2., 42. lastniku. ko je avto vreden 2k in star 12let to ni nič več vredno. Razen za ljudi ki mislijo da s tem kupijo varnost. je pa fino dat 50eur mehaniku ki pove kaj je z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

GGGGG ::

Insignia je limuzina srednjega razreda. 160 konjski dizl je pa nekako minimum za udobno vožnjo v takem avtomobilu.

tudi če voziš avto 10 let in prodajaš 13 let star avto kot 2/3 lastnik ali 10 let kot prvi je že tu razlike vsaj jurja če ne vsaj dva v prid novemu avtu...


Tudi, če je 3 jurje razlike, si še vedno 4 jurje v plusu. Pa po 13 letih ni 3 jurje razlike pri avtih tega razreda.

matobeli ::

pirat je izjavil:

Debata o avtih (novi vs rabljeni, nemci vs francozi, bmw vs toyota, mali vs veliki, bencinarji vs diesli) je ista kot debata o zenskah (blond vs temnolaske, suhe vs fullfigure, mlajse vs starejse)...
Zakaj hocete z racionalnimi argumenti (stroski vzdrzevanja, padec cene skozi leta...) utemeljevati nekaj, k cemur vecina populacije pri nakupu ne pristopa samo z racionalnimi argumenti, pac pa pomembno vlogo odigra tudi okus, custva, preference, izkusnje iz preteklosti, wow efekt....?


ker mam povn kufer zgodbic o "lačnih otrocih in bmwjih na lizing", zato je potrebno osvestit ljudi da avto ni vse in da je rabljena roba tudi ok, penis se lahko tudi ceneje poveča

pirat ::

Nov avto je OK (za nekatere).
Avto na leasing je tudi OK (za nekatere).
Tud rabljen avto je OK (za nekatere).
Enim pa ustreza bicikel in javni prevoz (OK)
Eni pesacijo....
ampak spet - preference ljudi so razlicne, zakaj jih tlaciti na skupni imenovalec?

ZaphodBB ::

Ne gre se za tlačenje na imenovalce, skozi debato osvetljujemo različne aspekte različnih strategij.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Robertos664 ::

ko bom naslednjič kupoval avto, bom dal naredit izračun mojstrom na slo-tech ali se mi izplača določen model ali ne :)

Aston_11 ::

Robertos664 je izjavil:

ko bom naslednjič kupoval avto, bom dal naredit izračun mojstrom na slo-tech ali se mi izplača določen model ali ne :)
Jup, tle na ST doživiš razsežnosti, ki jih nikjer drugje ne.

krneki0001 ::

ZaphodBB je izjavil:

Ne gre se za tlačenje na imenovalce, skozi debato osvetljujemo različne aspekte različnih strategij.


Če nekdo posiljuje ljudi, da se morajo voziti z bicikli, to ni debata in osvetljevanje aspektov različnih strategij.

Meni osebno ni do tega, da bi se vozil z biciklom v službo in domov. En izmed razlogov je da se ne bom vozil 10km dlje, zato da se bom vozil po kolesarski stezi, med avtomobile, ki se vozijo iz domžal čez šentjakob pa zjutraj ali ob 15h nebi šel z biciklom, ker je že z avtom tvegano opravilo.
Popoldne pa brez problema vprežem oba haskija v bicikl in naredimo kakih 20km z njuno hitrostjo (torej nekje z 30 do 35km/h) čez drn in strn.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

ZaphodBB ::

jype samo razlaga, da se da vozit z biciklom in da je neprimerno cenejše.

Ponavadi se pa ti in še ene par kolegov obregnete vanj, potem pa tema deraila.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

perci ::

V bistvu je idiot nekje v tej temi napisal, da precej več porabi za kolo kot za avto :)

jype ::

perci> V bistvu je idiot nekje v tej temi napisal, da precej več porabi za kolo kot za avto :)

Ne. Letni strošek za zanesljivo kolo (" višjega srednjega razreda") je primerljiv z mesečnim stroškom za avto (razreda supermini, se pravi Clio), le rizik kraje je znatno večji, uporabna zavarovanja pa praktično neobstoječa.

OK, to je laž: Za celoletno kolesarjenje potrebuješ še približno za 300 evrov tehničnih cunj na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

perci ::

Ja, ampak avto uporablja več ljudi, kolo pa? A kdo shara kolo?

No, vedno lahko začneš uporabljat Bicikelj :)

Aston_11 ::

jype je izjavil:

perci> OK, to je laž: Za celoletno kolesarjenje potrebuješ še približno za 300 evrov tehničnih cunj na leto.
Vsaj. Pa še malo se sliši, saj je vsaka boljša cota prec preko 100 EUR. Kje imajo za pogledat te vrste koles, ker svak išče, pa nikjer nimajo, da bi probal?

jype ::

Aston_11> Vsaj. Pa še malo se sliši, saj je vsaka boljša cota prec preko 100 EUR.

Ja, saj ni za enkratno uporabo. Večina zdrži dve ali tri zime.

perci> Ja, ampak avto uporablja več ljudi

Ja, ampak to je redkost. Povprečno število potnikov je 1.05 al tam nekje.

perci> No, vedno lahko začneš uporabljat Bicikelj :)

Pogosto se v službo pripeljem s kolesom, se tam stuširam in preoblečem, potem se pa z bicikljem po mestu smukam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

jype je izjavil:

Pogosto se v službo pripeljem s kolesom, se tam stuširam in preoblečem...


Če imaš to možnost. Nekateri, ki tega nimajo potem smrdijo v pisarni cel dan.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

jype ::

nebivedu> Če imaš to možnost. Nekateri, ki tega nimajo potem smrdijo v pisarni cel dan.

Ne tolk, kot če bi prišli z avtomobilom.

m0LN4r ::

perci je izjavil:

Leta 1989 je fotr kupil novega golfa dvojko dizla in to je bil cel luksuz. Pa smo imeli nekoliko nadpovprečne dohodke.

V tistih letih so bile redke družine, ki so imele po dve vozili, tako da nehajte bluzit s takimi nesmisli.

Prinas si je avto tut samo dedek lahko privoščil v teh časih (80ta) bil pa je yugo coral 45, če se ne motim.
Moja familija pa najprej rabljena 101, potem rabljen škodilak(favorit), rabljen polo clasic. Ta zadnji je bil pri hiši vse do 2001, škodilak je bil še do 2004.

Tak povprečno gledano po vaseh se je bum začel po osamosvojitvi. Do takrat pa samo yugo, polski in 101.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Buggy ::

Moj fotr, pa ko je bil policaj v Piranu si je pa nabavil fickota 850 leta 73 in ga dal v Italijo (veze) predelat v Abartha (full option)....kako so Fordi Taunusi in ostali high end takratnega casa avtomobili suxali je bilo veselje...se bolj pa je bilo veselje, ko je mati po mene v vrtec prisla in avta ni znala pravilno vozit po LJ in ga je "zazaugala"...oh ti lepi casi :|

jype ::

Jsm se v vrtec in iz vrtca vozu na tanku za gorivo Tomos Electronica 90.

jalovec09 ::

To pa so bili časi, sm še bil v YUG.rojen :)

Buggy ::

jype je izjavil:

Jsm se v vrtec in iz vrtca vozu na tanku za gorivo Tomos Electronica 90.


to je bila res huda zival za tiste case...nekako cestna D5...vem, ko sem urejal moje dva Tomos T12 tribrzica menjalnik na roke (brusenje pretocnih kanalov, rezanje bata nizanje glave, menjava zobnikov in seveda 60ccm kit) enega prirejal za hitrost, drugega pa za navor (endura)..vse pa si lahko dobil za drobiz od dedkov na seniku.
Takrat so na vasi kupovali APN 6 sosolcem za birmo...meni pa starsi tega niso zeleli/hoteli omogociti, pa sem po skednih praskal in zepnino zapravil in jih ze takrat s starimi garami scat peljat za drobiz..sam mal sem se potrudil okol mehanike...sala mala :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Če imaš to možnost. Nekateri, ki tega nimajo potem smrdijo v pisarni cel dan.

Ne tolk, kot če bi prišli z avtomobilom.


Približno tok kot če bi prišli z dizlom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

Najboljsi avti so narejeni l.97-2002. Pre 97 pa samo golf2 in mercedes 200D (golf3 je passe zarad slabe plocevine).

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

Glede starih avtov - v servisni knjigi obeh avtov, ki sem ju kupil v zadnjih 10 letih piše, da je potrebna menjava vseh airbagov pri starosti 12 let. A to dejansko kdo naredi?

-valvoline- ::

jan_g je izjavil:

Glede starih avtov - v servisni knjigi obeh avtov, ki sem ju kupil v zadnjih 10 letih piše, da je potrebna menjava vseh airbagov pri starosti 12 let. A to dejansko kdo naredi?

Tudi pri novem avtu nimas 100% jamstva da se bodo erbegi sprozili ko bo potrebno.

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

kubatura je golfovska, segment pa passtaov. A VW je potemtakem racionalen nakup v nasem hipoteticnem primeru. Ce ni, kaj pa bova pol pogledala v tem segmentu...francoze, italjane...?

Daj ostevilci in konkretiziraj z linku, saj se samo pogovarjamo...bomo vsi od tega nekaj odnesli.


če avto manj izgublja vrednost je manj racionalen nakup rabljenega kot če avto zelo izgublja vrednost in se kupi rabljenega.
zdaj, ti si seveda uletel ven z extremi (čeprav si še tu se na veliko lagal glede cene novega, ker ni tako visoka kot si ti domišljaš), jst pa sem povprečje iz linka od teme v financah o padanju vrednosti avtov uzel.
lahko pa greš tudi gledat katerih avtov je v sloveniji največ, za njih izračunaš koliko pušijo z nakupom novega, in potem če imaš ti prav lahko večini pamet soliš.
zaenkrat pa iz tvoje strani še ni bilo nič od tega...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

gruntfürmich ::

matobeli je izjavil:

grunt:
sem se zmotil v izračunu, prava številka je 97EUR na mesec, računano na 12 let. je bolj realno kot 15. Ne poznam dost ljudi ki furajo 99 letnik avta in da je njihov od začetka. deda in babica ne veljata.

Če daš vsak mesec 100EUR na varčevalni račun imaš po cca 12h letih tam 14k, in v obeh primerih 12let staro kripo vredno 2k.

Kako to ni prihranek?

edit: pa ne precenjevat fore o 1., 2., 42. lastniku. ko je avto vreden 2k in star 12let to ni nič več vredno. Razen za ljudi ki mislijo da s tem kupijo varnost. je pa fino dat 50eur mehaniku ki pove kaj je z avtom.


pa ti se nonstop motiš. ne moreš računat nov avto da ga voziš 12 let proti staremu ki ga kupiš 12 let starega in voziš 3 leta. kaj ti tu ni jasno?

glede prihranka zopet pusti fore 14k/12let. dohodke dobivaš mesečno in tisto glej. druga je vse zavajanje.
nobeden ne pravi da 100€ ni znesek za zanemarit, ampak zopet sam znesek nič ne pomeni napram drugim stroškom avta, ki so okoli 300€/mesec. zato se mora gledat procentualno kolikšen je prihranek, ne absoluten. če ima nekdo stroškov z obratovanjem avta 500€/mesec, potem po mojem tistih 100€ ni tako velik faktor kot pri 200€/mesec.
kot drugo pa je bolje recimo 50€/mesec vreči v nov avto kot pa v naročnino za novi ajfon; bodo sosedi folj favšni in pičke bolj padale.

in da so fore z prvim lastnikom precenjene; morda res, ampak mislim da statistika cen kaže v prid 1. lstniku in slovenskemu poreklu ter izpolnjeno servisno knjigo, pa če se ti to zdi še tako brezveze in se lahko cel dan na trepalnice mečeš...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Buggy ::

če avto manj izgublja vrednost je manj racionalen nakup rabljenega kot če avto zelo izgublja vrednost in se kupi rabljenega.
zdaj, ti si seveda uletel ven z extremi (čeprav si še tu se na veliko lagal glede cene novega, ker ni tako visoka kot si ti domišljaš), jst pa sem povprečje iz linka od teme v financah o padanju vrednosti avtov uzel.
lahko pa greš tudi gledat katerih avtov je v sloveniji največ, za njih izračunaš koliko pušijo z nakupom novega, in potem če imaš ti prav lahko večini pamet soliš.
zaenkrat pa iz tvoje strani še ni bilo nič od tega...


mal pazi kaj pises...ce ze toleriram tvoj idiotizem, neosnovanega obtozevanja pa ne bom...

Konfigurator imas naliman in tudi ceno rabljenega tudi...napisal sem ti izracun in tudi prave cene za konkreten avto in noben extrem !?!

Od tebe zaenkrat se nic podobnega temu, da bi nas prprical s svojo trditvijo kako je nov avto ceneje kupiti kot rabljenega...bo tokrat slo al bos spet lapal neki v tri krasne in se skliceval na neke reference? Ajde pametnjakovic cakamo!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185271 (1334) solatko
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45453432 (38419) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13717721 (12740) dzinks63
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514497 (11570) GamerBoy

Več podobnih tem