Forum » Loža » Nepošteni slovenci pri prodaji vozila
Nepošteni slovenci pri prodaji vozila
fosil ::
Če sam šraufaš avte je računica precej drugačna, kot če se ne spoznaš in ga moraš vozit na servis.
Kot prvo se nepoznavalec lahko hitro nategne že pri samem nakupu.
Potem pa tudi če je generalno vse v redu, je pri starih avtih ponavadi vedno kakšna malenkost ki jo je treba popravit. In te malenkosti se lahko kar nabirajo.
Na koncu ugotoviš da si pod črto skoraj na istem kot če bi kupil novega.
Sploh sedaj ko so novi avti relativno poceni in dajejo 4 leta in več garancije.
Kot prvo se nepoznavalec lahko hitro nategne že pri samem nakupu.
Potem pa tudi če je generalno vse v redu, je pri starih avtih ponavadi vedno kakšna malenkost ki jo je treba popravit. In te malenkosti se lahko kar nabirajo.
Na koncu ugotoviš da si pod črto skoraj na istem kot če bi kupil novega.
Sploh sedaj ko so novi avti relativno poceni in dajejo 4 leta in več garancije.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
SkIDiver ::
fosil povsem drži. Če tudi kupiš rabljen avto za 3k€ za 3 leta na koncu sestaviš računico 9k€ za 9 let. V tem času moraš marsikaj zamenjati in si praktično blizu cene nekega novega vozila, ki ga enostavno uporabljaš 10 let.
kixs ::
@SkIDiver:
To je seveda vzeto iz "lufta".
Ce izvzames gorivo, te ne bo rabljen avto za 3k€ v treh letih nikoli prisel 9k€, razen, ce si rahlo cuden!?
Pri novem avtu pa izracunaj koliko das za uradne servise+kasko, dodaj k temu se izgubo vrednosti in ko malo uporabis postevanko hitro ugotovis kaj se bolj splaca.
@fosil:
ne vem kateri avto je relativno poceni?
So pa prav gotovo razlike tako v ceni nabave, kot pri vzdrzevanju dolocenih tipov avtov. Ce govorimo o nekem srednjem razredu. Potem so cene novih vsaj od 13k€ naprej. Ce zelis se kaksno dodatno opremo, kak mocnejsi motor, pa si takoj na 16+k€ ali prav blizu 20k€ in kdo ima danes 20k€ v kesu? Ali bos vzel kredit in se dodatno preplacal avto za kak tisocak €.
Sicer pa, ce ze dajete neke ocene, naredite vsaj kak financni preracun in ga tu predstavite.
lp
To je seveda vzeto iz "lufta".
Ce izvzames gorivo, te ne bo rabljen avto za 3k€ v treh letih nikoli prisel 9k€, razen, ce si rahlo cuden!?
Pri novem avtu pa izracunaj koliko das za uradne servise+kasko, dodaj k temu se izgubo vrednosti in ko malo uporabis postevanko hitro ugotovis kaj se bolj splaca.
@fosil:
ne vem kateri avto je relativno poceni?
So pa prav gotovo razlike tako v ceni nabave, kot pri vzdrzevanju dolocenih tipov avtov. Ce govorimo o nekem srednjem razredu. Potem so cene novih vsaj od 13k€ naprej. Ce zelis se kaksno dodatno opremo, kak mocnejsi motor, pa si takoj na 16+k€ ali prav blizu 20k€ in kdo ima danes 20k€ v kesu? Ali bos vzel kredit in se dodatno preplacal avto za kak tisocak €.
Sicer pa, ce ze dajete neke ocene, naredite vsaj kak financni preracun in ga tu predstavite.
lp
RejZoR ::
Ja ok, sam kaj če model, ki ti je všeč ni tolk star, da bi rabljenega sploh dobil? Pa tle ne govorimo malo let. Sam sem pred leti gledal Hyundai Getz in rabljenih skoraj nisi mogu dobit, ker jih je folk vglavnem še vse vozil. Pa je bil takrat model star že 3 al 4 leta. Tud večina, ki kupuje take avte ne gleda na to, da bo čez 3 ali 4 leta dobila tolk in tolk ob prodaji ampak da jim bo avto s čim manj problemi čim dlje delal. To gleda vglavnem folk, ki v štartu kupuje Golfe, ker so marka in držijo ceno v nedogled (in jih kupijo točno zato in zato ker nek korejc pri sosedu pač ne vžge, švabski Golf pa ja).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
amigo_no1 ::
nebivedu
Slabo se ceniš, če voziš stara jajca za 3k in imaš € za kaj boljšega.
Če zaradi drugega ne, zaradi lastne varnosti (da klime poleti in abs-a na mokri/spolzki cesti niti ne omenjam).
Slabo se ceniš, če voziš stara jajca za 3k in imaš € za kaj boljšega.
Če zaradi drugega ne, zaradi lastne varnosti (da klime poleti in abs-a na mokri/spolzki cesti niti ne omenjam).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
St235 ::
kiks: daj še enkret preberi. govori o tem da vsaka tri leta kupiš avto za 3k €.
20k € za avto? ja potem pridemo počasi v sfero ko šteje samo to,da ga lhako sosedu kažeš. Če nimaš 20k za skeširat za avto potem pa čne kupiš avto za 20k €.
Kaj pa kar se varnosti tiče manjka avtu za 3k €? ne mroeš se pohvalit z ESP, potem se pa razlike počasi nehajo. Varnost je odvisna od precej drugih stvari, ne samo od cene.
20k € za avto? ja potem pridemo počasi v sfero ko šteje samo to,da ga lhako sosedu kažeš. Če nimaš 20k za skeširat za avto potem pa čne kupiš avto za 20k €.
Kaj pa kar se varnosti tiče manjka avtu za 3k €? ne mroeš se pohvalit z ESP, potem se pa razlike počasi nehajo. Varnost je odvisna od precej drugih stvari, ne samo od cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
amigo_no1 ::
Stara jajca (starost +10let) vs "novi" oz stari do 5-6 let.
http://www.euroncap.com/results/audi/a4...
http://www.euroncap.com/results/bmw/3_s...
http://www.euroncap.com/results/ford/fi...
http://www.euroncap.com/results/ford/mo...
http://www.euroncap.com/results/honda/c...
http://www.euroncap.com/results/mercede...
http://www.euroncap.com/results/renault...
Evo en velik, udoben z veliko opreme, vendar varnost ni ravno kaj ...
http://www.euroncap.com/results/citroen...
http://www.euroncap.com/results/audi/a4...
http://www.euroncap.com/results/bmw/3_s...
http://www.euroncap.com/results/ford/fi...
http://www.euroncap.com/results/ford/mo...
http://www.euroncap.com/results/honda/c...
http://www.euroncap.com/results/mercede...
http://www.euroncap.com/results/renault...
Evo en velik, udoben z veliko opreme, vendar varnost ni ravno kaj ...
http://www.euroncap.com/results/citroen...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
SkIDiver ::
@kixs jaz sem računal avto za 3k€ za 3 leta. V 9ih letih 3x kupiš avto po 3k€ in si na 9k€.
Zakaj vsi stremite v kasko? Sam niti ne vem zakaj bi jemal kasko za novo vozilo. Ne vidim smisla. Sam ga ne mislim ravno razbijat in pač temu primerno tudi vozim. Če vozim rizično se zavedam, da potencialno zapravljam svoje premoženje. Svoje rizično početje pa ravno ne mislim podpirat s plačevanjem kaska.
Edino kar vzamem od delnega kaska je zavarovanje stekel, svetlobnih teles, ogledal in divjadi. Temu dodam še zavarovanje parkirišča in elemntarne nesreče. Meni osebno povsem zadostuje.
Sicer pa pri vsakodnevnem avtomobilu tudi ne stremim v kW, ker se mi zdi nesmisleno plačevanje za višje zavarovanje in večjo poraba goriva na račun, da bom lahko divjal po AC, lokalni cesti ali imel "večjega" kot sosed.
Pa še v razmislek kakšna je razlika med starim in novim vozilom pa čeprav je eden večji kot drugi. Napredek pri vozilih se izraža in to precej o čemer priča tudi preizkus ... kresni po miški...
Zakaj vsi stremite v kasko? Sam niti ne vem zakaj bi jemal kasko za novo vozilo. Ne vidim smisla. Sam ga ne mislim ravno razbijat in pač temu primerno tudi vozim. Če vozim rizično se zavedam, da potencialno zapravljam svoje premoženje. Svoje rizično početje pa ravno ne mislim podpirat s plačevanjem kaska.
Edino kar vzamem od delnega kaska je zavarovanje stekel, svetlobnih teles, ogledal in divjadi. Temu dodam še zavarovanje parkirišča in elemntarne nesreče. Meni osebno povsem zadostuje.
Sicer pa pri vsakodnevnem avtomobilu tudi ne stremim v kW, ker se mi zdi nesmisleno plačevanje za višje zavarovanje in večjo poraba goriva na račun, da bom lahko divjal po AC, lokalni cesti ali imel "večjega" kot sosed.
Pa še v razmislek kakšna je razlika med starim in novim vozilom pa čeprav je eden večji kot drugi. Napredek pri vozilih se izraža in to precej o čemer priča tudi preizkus ... kresni po miški...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
amigo_no1 ::
SkIDiver
Imaš mogoče podatke o obremenitvah/ strukturi obeh vozil po trku (ala ncap)?
http://www.euroncap.com/Content-Web-Pag...
In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures.
Novi avti imajo praviloma večjo maso od starih.
Imaš mogoče podatke o obremenitvah/ strukturi obeh vozil po trku (ala ncap)?
http://www.euroncap.com/Content-Web-Pag...
In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures.
Novi avti imajo praviloma večjo maso od starih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
SkIDiver ::
@amigo_no1 ne nimam teh podatkov. Dvomim tudi, da obstajajo, ker so test izvedla oddaja Fifth Gear. Bi pa rekel, da je Volvo neprimerno težji od Modusa. Sam sem, ko sem tole gledal pričakoval, da bo Volvo enostavno pregazil celega Modusa. Na koncu sem pa .
Tukaj verjetno ne gre zanemariti, da je Modus razvit bistveno kasneje in ima tudi drugačno konstrukcijo sprednjega dela, ki absorbira energijo trka.
Tukaj verjetno ne gre zanemariti, da je Modus razvit bistveno kasneje in ima tudi drugačno konstrukcijo sprednjega dela, ki absorbira energijo trka.
kixs ::
Ja, en detail sem spregledal.
Zdej tu vsi malo prevec na pamet pisemo. Napisite konkreten primer kateri avto bi vzel novi in kateri rabljen.
Kasko pri novem je dejansko pametna izbira, seveda pa ni nujna.
Za 3K€ dobis tudi kaksen avto, ki ni ravno brez NCAP zvezdic (Audi A3, A4, Citroen C5...)
Osebno gledam avte, ki rabljeni pridejo cca 6K€ in starost od 2005 naprej. Novi taki modeli so seveda od 15K€ naprej.
Zdej tu vsi malo prevec na pamet pisemo. Napisite konkreten primer kateri avto bi vzel novi in kateri rabljen.
Kasko pri novem je dejansko pametna izbira, seveda pa ni nujna.
Za 3K€ dobis tudi kaksen avto, ki ni ravno brez NCAP zvezdic (Audi A3, A4, Citroen C5...)
Osebno gledam avte, ki rabljeni pridejo cca 6K€ in starost od 2005 naprej. Novi taki modeli so seveda od 15K€ naprej.
SkIDiver ::
V mojem primeru, če bi sedaj kupoval novega bi novega vzel recimo nekaj takega, če bi želel karoserijsko malo večji avto pa nekaj takega z dodatkom tempomata in ESP-ja.
Sicer nisem usmerjen v VAG-a ampak trenutno se mi osebno zdijo TSI motorji zelo dober kompromis med cena/preformance/poraba goriva.
Pri rabljenih pa nimam niti približne predstave kaj bi kupil, ker sem povsem usmerjen v prepričanje, da nasledji bo nov.
Sicer nisem usmerjen v VAG-a ampak trenutno se mi osebno zdijo TSI motorji zelo dober kompromis med cena/preformance/poraba goriva.
Pri rabljenih pa nimam niti približne predstave kaj bi kupil, ker sem povsem usmerjen v prepričanje, da nasledji bo nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
MadMax ::
nebivedu
Slabo se ceniš, če voziš stara jajca za 3k in imaš € za kaj boljšega.
Če zaradi drugega ne, zaradi lastne varnosti (da klime poleti in abs-a na mokri/spolzki cesti niti ne omenjam).
Za lastno varnost on vozi 2.5-tonske terenske krave, opremljene z 4" bullbari.
Toliko o varnosti (drugih).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
gruntfürmich ::
lol
zares je zanimivo poslušat izgovore zakaj kupiti nov avto, z vso opremo. pa za varnost, pa za udobje, pa zato ker nič ne profitiraš...
vedno iste lajne, na koncu pa je produkt zafrustriran, razdražen in zakreditiran folk ob repi in krompirju. pa seveda v stanovanju od staršev. only in slovenia...
zares je zanimivo poslušat izgovore zakaj kupiti nov avto, z vso opremo. pa za varnost, pa za udobje, pa zato ker nič ne profitiraš...
vedno iste lajne, na koncu pa je produkt zafrustriran, razdražen in zakreditiran folk ob repi in krompirju. pa seveda v stanovanju od staršev. only in slovenia...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
RejZoR ::
Zanimivo. Imam nov avto katerega sem poleg tega da je pač nov, gledal tud na varnost (ABS+EBD, 6 airbagov, 5 zvezdic NCAP). Pa še vedno ne živim ob repi in krompirju. Ne vem iz čigave riti vi vlečete facte, da moraš ob nakupu novega avta živet na čistem minimumu lol. Pa nisem vzel nobenega super dragega avta niti nimam neke bajne plače (sploh).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gruntfürmich ::
Zanimivo. Imam nov avto katerega sem poleg tega da je pač nov, gledal tud na varnost (ABS+EBD, 6 airbagov, 5 zvezdic NCAP). Pa še vedno ne živim ob repi in krompirju. Ne vem iz čigave riti vi vlečete facte, da moraš ob nakupu novega avta živet na čistem minimumu lol. Pa nisem vzel nobenega super dragega avta niti nimam neke bajne plače (sploh).
od ostale večine slovencev. če pa ti nisi sposoben dojeti dejanskega stanja v sloveniji pa ne jokcat po forumih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
SkIDiver ::
kixs ::
Js nimam nic proti temu, da kdo nov avto kupi. Sicer bi js tezko kupil rabljenega s SLO poreklom. Vsak ima svoje prioritete in finance. Na tej podlagi se potem pac odloci tako ali drugace.
Glede na moje dosedanje izkusnje z rabljenimi avti, sem tudi sam prakticno vrgel pusko v kuruzo in razmisljal v smeri novega. Ampak kakorkoli obrnem se nov ne splaca. Imam pa nove pogoje za nakup: obvezno avto s preverljivo zgodovino in definitivno ne kupim od preprodajalcev in firm s 100+ avti na zalogi, vsi iz tujine in "relativno" poceni z malo prevozenimi kilometri To potem kar krici po izdatnih stroskih z vzdrzevanjem. Je pa pri nas tega cedalje vec in enostavno pri nakupu dejansko nimas veliko izbire.
Tezko je dobiti dober rabljen avto in na koncu imas lahko manj tezav z novim. Ni pa vedno tako. Kolegica je lani kupila novo Ford Fiesto 1.6 TDCI in je na veliko zalost pustila avto na servisu ze ene 6x. Skoz neke tezave in le-te se ponavljajo.
Kar se tice varnosti, pa imajo od nekje 2004 naprej novi avti vec ali manj vsi 5* NCAP, ABS je itak standardno, ESP pa bo standarden od 2012 naprej.
lp
Glede na moje dosedanje izkusnje z rabljenimi avti, sem tudi sam prakticno vrgel pusko v kuruzo in razmisljal v smeri novega. Ampak kakorkoli obrnem se nov ne splaca. Imam pa nove pogoje za nakup: obvezno avto s preverljivo zgodovino in definitivno ne kupim od preprodajalcev in firm s 100+ avti na zalogi, vsi iz tujine in "relativno" poceni z malo prevozenimi kilometri To potem kar krici po izdatnih stroskih z vzdrzevanjem. Je pa pri nas tega cedalje vec in enostavno pri nakupu dejansko nimas veliko izbire.
Tezko je dobiti dober rabljen avto in na koncu imas lahko manj tezav z novim. Ni pa vedno tako. Kolegica je lani kupila novo Ford Fiesto 1.6 TDCI in je na veliko zalost pustila avto na servisu ze ene 6x. Skoz neke tezave in le-te se ponavljajo.
Kar se tice varnosti, pa imajo od nekje 2004 naprej novi avti vec ali manj vsi 5* NCAP, ABS je itak standardno, ESP pa bo standarden od 2012 naprej.
lp
šernk ::
varnost gor ali dol...
govorite o nakupu rabljenih avtov. koliko ljudi v sloveniji kupi rabljen avto pod 8.000€? glede na stanje na cesti zelo malo ljudi.
sam raje kupim nov manjši avto za 13k €, kot pa 3 leta starega za 10k€, pa seveda mora biti še zverina z vsaj 150KM (katere izrabiš 0x letno) in pa 17" gume. pol se pa zalomi, ko je treba nove gume in zavarovanje. problem slovencev ni v novih avtih, ampak v premočnih avtih.
hočejo imeti 40k € vreden BMW, kupijo 3 leta stara jajca za 15k€, pol pa pozabijo na vzdrževanje in seveda živijo od krompirja celo leto, ker gre večino denarja za odplačevanje avta.
govorite o nakupu rabljenih avtov. koliko ljudi v sloveniji kupi rabljen avto pod 8.000€? glede na stanje na cesti zelo malo ljudi.
sam raje kupim nov manjši avto za 13k €, kot pa 3 leta starega za 10k€, pa seveda mora biti še zverina z vsaj 150KM (katere izrabiš 0x letno) in pa 17" gume. pol se pa zalomi, ko je treba nove gume in zavarovanje. problem slovencev ni v novih avtih, ampak v premočnih avtih.
hočejo imeti 40k € vreden BMW, kupijo 3 leta stara jajca za 15k€, pol pa pozabijo na vzdrževanje in seveda živijo od krompirja celo leto, ker gre večino denarja za odplačevanje avta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
gruntfürmich je izjavil:
Zanimivo. Imam nov avto katerega sem poleg tega da je pač nov, gledal tud na varnost (ABS+EBD, 6 airbagov, 5 zvezdic NCAP). Pa še vedno ne živim ob repi in krompirju. Ne vem iz čigave riti vi vlečete facte, da moraš ob nakupu novega avta živet na čistem minimumu lol. Pa nisem vzel nobenega super dragega avta niti nimam neke bajne plače (sploh).
od ostale večine slovencev. če pa ti nisi sposoben dojeti dejanskega stanja v sloveniji pa ne jokcat po forumih...
Your point being what? Torej jezst z minimalcem spadam med bogataše? Zanimivo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kixs ::
@šernk:
Pred tremi tedni sem kupil rabljen avto za 5.990€, letnik 2005, 101KM.
@rejzor:
Ce lahko kupis novi avto (recimo za 8.000€) in imas mesecne dohodke nekje 650€ neto, potem ti res ne gre slabo. Verjetno pa za stanovanje vseeno poskrbi nekdo drug. Se to povej, na cash, kredit ali lizing, kasko ali ne?
Pred tremi tedni sem kupil rabljen avto za 5.990€, letnik 2005, 101KM.
@rejzor:
Ce lahko kupis novi avto (recimo za 8.000€) in imas mesecne dohodke nekje 650€ neto, potem ti res ne gre slabo. Verjetno pa za stanovanje vseeno poskrbi nekdo drug. Se to povej, na cash, kredit ali lizing, kasko ali ne?
-valvoline- ::
Bolano je da delaš za minimalc in ze zapufaš za nov avto,res bolano.
Razumem luksuziranja tistih z vsaj 1.5ke plačami,drugače si suženj avtu.
Kaj pa dobiš nouga za 8-10k? Liliputanc razred? 15k je minimum pa tja do 30k če hočeš pravo limuzino.
Razumem luksuziranja tistih z vsaj 1.5ke plačami,drugače si suženj avtu.
Kaj pa dobiš nouga za 8-10k? Liliputanc razred? 15k je minimum pa tja do 30k če hočeš pravo limuzino.
fosil ::
Kaj pa dobiš nouga za 8-10k? Liliputanc razred? 15k je minimum pa tja do 30k če hočeš pravo limuzino.
Če nimaš familije z vsaj tremi otroki je mali avto (razred polo,corsa...) čez glavo zadost.
Kar je več je preseravanje.
Tako je!
-valvoline- ::
Rabljenih bencinarjev l.98-2002 ohranjenih nekateri kot novi z malo prevoženimi km zlahka dobiš za male pare,sploh pa liliputanc razred.
Na avtonetu je kar neki takih bencinčkov od 1vega lastnika z prevoženimi 50-100.000km. Težko je najt dobrga dizla.
Na avtonetu je kar neki takih bencinčkov od 1vega lastnika z prevoženimi 50-100.000km. Težko je najt dobrga dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Furbo ::
Enostavna formula po svetu je, da ne daš več kot 6 plač za avto, če z njim služiš pa do 12. Pri nas pa folk hodi delat za minimalca z avtom, ki ga stane nekaj let dela. lol.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
RejZoR ::
-valvoline- je izjavil:
Bolano je da delaš za minimalc in ze zapufaš za nov avto,res bolano.
Razumem luksuziranja tistih z vsaj 1.5ke plačami,drugače si suženj avtu.
Kaj pa dobiš nouga za 8-10k? Liliputanc razred? 15k je minimum pa tja do 30k če hočeš pravo limuzino.
Suženj avta? Zapufan? Bolano? Erm? Iz kje vlečete take sončno krepke besede a? Samo ne mečem denarja za bedarije ter občasno kaj dam na stran če mi kaj ostane s tem da sem nekako polovico zneska varčeval že od prej, tako da sedaj dejansko odplačujem samo drugo polovico. Ja, res je da mi ni treba plačevat stanovanja ampak še vedno plačujem futr, vse svoje položnice in ostale dajatve, ki se jih nekako pričakuje v familiji.
Če je kdaj priložnost za kupit nov avto je bila zdele. Svojega prejšnjega pa sem prodal sestri, ki je imela še starejšega in je bilo res že treba počas zamenjat (15 let star). Pa smo pač naenkrat zamenjali pa je.
Za 11,5k dobiš že prav luštne solidno opremljene avte. Nekega hudega luksuza res ne moreš pričakovat ampak projektorske luči z zamikom izklopa, ABS+EBD s 4 zavornimi diski, 6 airbagov serijsko, dober avtoradio z USB/AUX/MP3 s kontrolami na volanu serijsko, sprednje električne šipe, ročna klima, metalna barva, ogledala v barvi karoserije, usnjen volan in menjalnik, 1.4 motor s 109 konji. Dost solidno kar se mene tiče. Itaq bo folk vedno rekel kaj kupuješ to, ko lahko za isti denar dobiš rabljenega Audija z več opreme. Že res da ga lahko ampak gre za avto za katerega nič ne veš kako se je delalo z njim in več starega elektronskega šodra pomeni samo več možnosti da gre kaj narobe. Jezst rečem ne hvala, vi pa se lahko nestrinjate s tem.
Ko pa bom imel svoje stanovanje in svojo familijo s čist svojimi stroški bom pa pač videl kako bo. Do takrat upam, da bom našel kakšno boljšo službo oz mi bo trenutni avto še dobro služil tudi takrat. Kupljen je bil z idejo, da ga bom imel dalj časa, za sosede mi je pa čist totalno vseeno kaj si mislijo. Avto sem kupil zase, ne za druge.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gruntfürmich ::
Enostavna formula po svetu je, da ne daš več kot 6 plač za avto, če z njim služiš pa do 12.
jst se bolj nagibam k formuli 1-3
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
fosil ::
gruntfürmich je izjavil:
Enostavna formula po svetu je, da ne daš več kot 6 plač za avto, če z njim služiš pa do 12.
jst se bolj nagibam k formuli 1-3
Tukaj je treba upoštevat da po svetu, ko govorijo o plačah, govorijo o bruto plačah, pri nas pa o neto.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
krneki0001 ::
nebivedu
Slabo se ceniš, če voziš stara jajca za 3k in imaš € za kaj boljšega.
Če zaradi drugega ne, zaradi lastne varnosti (da klime poleti in abs-a na mokri/spolzki cesti niti ne omenjam).
1.) avto menjam na 2 do 3 leta
2.) Vozim vedno samo 4x4 avtomobile in to že kar mnogo let.
3.) moje trenutno vozilo ima in klimo in abs, pa je avto star 11 let.
4.) avto je dolg 4.8 metra in ima pred voznikom 1.5m havbe in ima airbage, tako da je bil takrat in je še danes izredno varen avto.
5.) tisti denar raje zapravim za kaj bolj pametnega kot pa da bi ga dal za pleh.
Kdo se sedaj ne ceni. Po moje se ne cenijo tisti, ki si kupijo majhen avto in jih potem hrbet boli ko naredijo 300km, ker so neudobni in premajhni.
Trenutno avto je subaru legacy 2.0 letnik 2000 s 170.000km, na avtu vse deluje brezhibno. (cena okoli 3000 evrov) Do sedaj ni bilo še nobenih stroškov.
Prejšnji avto je bil pa forester 1998 letnik s 355.000km. Cena ob nakupu ravno tako okoli 3000 evrov. Kupil sem ga z 290.000km v čisto izpravnem stanju (pri takih kilometrih se večina avta niti ne dotakne) in v enem letu naredil 65.000km. Na avtu sem v tem času izredno zamenjal samo vse 4 amortizerje(ni jih še bilo treba, samo se jaz bolje počutim z novimi amortizerji) in zalotal kondenzator klime (aluminijast je pa je postal porozen), in redno naredil 5 rednih servisov. Strošek v celem letu je bil zanj tako 360 evrov za amortizerje, 20 evrov za lotanje kondenzatorja klime, 4 servisi po 65 evrov, ter en servis za 260 evrov(jermeni, vodna pumpa in napenjalci). Gum ne štejem med take stroške, ker gume morajo biti na avtu vsako leto nove in dobre, ker se s slabimi gumami niti ne odpravim na cesto. (ker se cenim). Z avtom sem bil pri 300.000km tudi v Maroku in je v dveh tednih naredil 7800km brez enega samega mehanskega problema (preluknjane gume ne štejejo).
Tok o pokvarljivih avtomobilih na katere moraš še 3000 evrov na leto dodat, ane!
Eni govorite, kot da bo vsak avto za 3000 evrov podrtija, pa še zdaleč ni tako. Večjim avtom bolj cena pade in so pri 10ih letih zelo ugodni za nakup, še vedno so pa bolj udobni in prekleto varnejši od kateregakoli novega malčka.
Samo pri nakupu takega avta pa moraš pazit in preverit vse. Samo to je enkraten poseg in takrat ko avto kupuješ, če se ne spoznaš na avtomobile, zahtevaš da s prodajalcem skupaj opravita tehnični pregled na kateremkoli servisu, kjer tehnične preglede delajo. Plačaš tistih 32 evrov in si malo bolj miren. Bolje zgubiti 32 evrov takoj, kot pa da se potem za*ebavaš še mesece, da spraviš avto v red. Če bo prodajalec privolil, ti na tehničnem večino napak lahko odkrijejo, če pa prodajalec ne bo za to, pa itak samo stran laufaš od takega prodajalca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6501 (4218) | jeropero |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11911 (8830) | Utk |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96106 (81093) | Red_Mamba |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58525 (51628) | Mavrik |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26393 (23466) | GamerBoy |