» »

Izguba na novejših vozilih

Izguba na novejših vozilih

««
6 / 6
»
»»

gruntfürmich ::

nebivedu; ti hudo pretiravaš s temi servisi in stroški zanjga: 5× ceneje pa take fore... to so še vedno mizerne vsote za tako stare avte tudi pri serviserjih (max 200EUR). poleg tega bluziš kako ni stroškov z rezervnimi deli, a po drugi strani hvališ zanesljivost; sj če so tako zanesljivi potem ni važna cena rezervnih delov... ti si sploh nisi sposoben izračunat dejanski prihranek, sploh pri dejstvu da narediš ogromno kilometrov, ki je daleč največji strošek in tudi nakup novega avta bi bil mizerija ob vseh drugih izdatkih...

pirat je izjavil:

Vprašanje na katero si pa mora odgovoriti vsak sam je pa: za novo vozilo me TCO stane 390 EUR / mesečno, za tri leta staro rabljeno vozilo pa 328 EUR / mesečno. Razlika v korist rabljenega v osmih letih je 16% .... Pri tej razliki osebno preferiram novo vozilo, katerega poleg vsega lahko naročim tudi v barvni kombinaciji kot mi ustreza. Dejanski prihranek pri nakupu rabljenega pa bil 60 EUR mesečno.


lepo. problem vseh ostalih pa še vedno ostaja; ne znajo si tako jasno odgovorit na to uprašanje in potem bluzijo da kar res ni, v resnici pa nimajo čisto nič pojma o stroških za avto.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

gruntfürmich je izjavil:

nebivedu; ti hudo pretiravaš s temi servisi in stroški zanjga: 5× ceneje pa take fore... to so še vedno mizerne vsote za tako stare avte tudi pri serviserjih (max 200EUR).

servis, če ga sam naredim je še vedno samo 55 evrov, kolikor srtane material, torej skoraj 4x cenejši kot pri serviserjih.

gruntfürmich je izjavil:


poleg tega bluziš kako ni stroškov z rezervnimi deli, a po drugi strani hvališ zanesljivost; sj če so tako zanesljivi potem ni važna cena rezervnih delov...

Subaru je zanesljiv, pa lahko rečeš karkoli hočeš. Mene odkar jih imam še ni pustil na cedilu noben od njih, pa vozim različne subaruje nekje od leta 1994. Cene potrošnih rezervnih delov so nizke (diski, ploščice, sklopka, olje, svečke,...). Cene delov, ki redko crknejo so pa visoke, ampak tiste tudi ne crkujejo.

gruntfürmich je izjavil:


ti si sploh nisi sposoben izračunat dejanski prihranek, sploh pri dejstvu da narediš ogromno kilometrov, ki je daleč največji strošek in tudi nakup novega avta bi bil mizerija ob vseh drugih izdatkih...


Zakaj bi kalkuliral porabo goriva. Goriva bom porabil toliko kot ga sedaj v vsakem primeru, če bi imel nov ali star avto, zakaj bi ga potem kalkuliral. Osebno dizla ne maram, niti ga ne mislim nikoli vozit (razen če si bom omislil večjo mašino od štirih litrov), bencinarji pa že zadnjih 30 let enako pijejo, sploh tisti s štirikolesnim pogonom, ker 2wd avta itak ne bom imel nikoli več.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Martin Krpan ::

Če bi bil Subaru res taka makina bi imel še prvega , ne pa da si jih zamenjal že toliko.

irCAR81 ::

Martin Krpan je izjavil:

Če bi bil Subaru res taka makina bi imel še prvega , ne pa da si jih zamenjal že toliko.

Na začetku ni vedu (zato tak nick), pa je vzel drug avto. Potem se mu je stožilo po subaruju in svojga bivšga ni več najdu. Potem nekajkrat tako in smo 23.11.2014, nick je pa ostal.

Steinkauz ::

Nebivedu, očtino tvoj čas ni nič vreden, če pri popravilu šteješ samo dele.
Vsekakor so uradni servisi dragi, sam svojega peljem do lokalca in to je to.
Drugač pa večina mašin zdrži večkratnike 200k, če redno vzržuješ.

Seveda začne pa vse ostalo kazat znake obrabe.
Mam 15 let star avto(kupu sm 7 let starga) in ker nočem met raznih lukenj imam veliko dela s karoserijo.
Za menjavo zadnje havbe in obeh sprednjih blatnikov + barvanje sm dal več kot 500eur.
Pa sm dele kupu rabljene, sam zbrusil in dal samo pobarvat.

Za 500eur bi mogla bit že konkretna mehanična napaka(turbina).

Tko da sedaj starejšega kot 4 leta zihr ne kupim več.

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

Če bi bil Subaru res taka makina bi imel še prvega , ne pa da si jih zamenjal že toliko.


Sej ga imam, foresterja prve generacije, pred letom 1998 jih niso delal.

Samo da jaz ne menjam avtov, ker bi se pokvarili, ampak zaradi namembnosti (za kaj ga bom uporabljal in z enim legacy-jem ne moreš vozit po terenu, ker je oddaljenost od tal premajhna, z enim pravim terencem pa ne moreš po avtocestah gonit čez 110km/h in tukaj je forester tisti kompromis, ki mi daje veselje po terenu in na avtocestah) in menjam avte tudi zaradi opreme. Prvi subaru je res imel veliko opreme za tiste čase, ni imel pa abs-a, ni imel stalnega 4x4 pogona (imeli so prednji pogon in priklopljivi zadnji pogon), ni imel šibedaha, klime,.... Pač sem se razvadil in hočem več opreme, višjo oddaljenost od tal in v tem foresterju imam vse - klimo, šibedah (1x1m), pa na varnost tudi gledam (več airbagov), je 21cm od tal pomaknjen,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jalovec09 ::

Kilometre se dan danes full prirejajo, ni nobenga problema dat iz 500.000km na 143.000km. Poznam cliote, forde s 400-500.000km stari 13-14 let. 1 teden kasnej avto s čudežnimi kilometri med 150-180.000km.

Dizli delajo po 30-50.000km/leto, v 10 letih kaj šele 15 letih, sorodnik ima octavio 1.9 s 700.000km.
Dela ko šus, avto sem pred 3 tedni videl, zgleda kot nov.

FlyingBee ::

če Leasing X Eur na mesec za novega ... razlika med novim in Y let starim Z EUR ... kdo zna zračunat koliko morajo biti spremenljivke X, Y in Z ter še dodajmo eno W za koliko let mora miniti in Q za ceno, po kateri ga lahko po teh letih še prodaš, da se rabljenega ne splača kupit

Audi A8, Merčo S in podobne lahko spustite iz debate, ker v 7 letih recimo zgubiš za pol rabljenega stanovanja v Celju recimo
Master Yoda said, 'No chance against PC players console gamers have.'

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

Steinkauz je izjavil:

Nebivedu, očtino tvoj čas ni nič vreden, če pri popravilu šteješ samo dele.


Ker čas, ki ga porabiš na poti do mehanika, ter po možnosti za čakanje, da je avto servisiran je pa zanemarljiv?

gruntfürmich ::

Steinkauz je izjavil:

očtino tvoj čas ni nič vreden, če pri popravilu šteješ samo dele.


še ena velika fama slovencev; namreč da je njihov prosti čas sploh kaj vreden...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mesar ::

A tvoj čas ni nič vreden? Pol bp prideš delat za minimalca (ki ga dosežeš šele z vsemi dodatki, prevoz, malca, ...) k meni, delovnik je pon-ned od 6.00 do 22.00.
Your turn to burn!

jalovec09 ::

Marsikdo ti bo delal, sam vedi da folk naredi sam tolk kot je plačan :| ˝pol delovnika pa vleče čik˝.

facepalm ::

ni nujno, da bo:)
osebno raje delam 8h na dan efektivno in nato domov, kakor pa, da delam efektivno 4h in cepim 12h v firmi :)
cas zacnes ceniti, ko ti ga zacne primanjkovati :)

krneki0001 ::

Steinkauz je izjavil:

Nebivedu, očtino tvoj čas ni nič vreden, če pri popravilu šteješ samo dele.

Svojega dela zase ne moreš računat. Je pa tako, da če bi moral avto na servis peljat, bi izgubil pol ure za vožnjo do tja in pol ure za vožnjo nazaj (najbližji servis meni je sedaj na vrhniki) ter bi oni porabili za servis vsaj 1 uro, torej je to 2 uri skupaj. Računali bi mi pa za dele več kot jaz dam in še delo.
Jaz pa grem spotoma od službe proti domu, se ustavim v Potokarju, prevzamem dele, ki sem jih naročil že prej po telefonu, naslednje jutro, pa doma v 45 minutah poservisiram avto.

Torej prišparam vsaj 1 uro in vsaj 50 evrov (dražji deli in še delo, ki ga opravijo). Res pa moram delat to zunaj pod nadstreškom, medtem ko na servisu delajo to v topli delavnici.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

m0LN4r ::

Kako relevanten podatek, a hodte tedensko na servis ali enkrat letno?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

jype ::

Če ma 25 let stare gare, kaj mislš?

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Kako relevanten podatek, a hodte tedensko na servis ali enkrat letno?


Nekje 3 do 4x letno, ker delam tam okol 60.000km na leto. Pa če računaš, da so doma trije avtomobili in da žena dela nekje 50.000, njena mama pa 30.000km na leto se servisov nabere kar nekaj in je prihranek bistveno višji.

jype je izjavil:

Če ma 25 let stare gare, kaj mislš?


16 in 17 let, če smo bolj natančni. En je 1998, dva pa 1997 letnik.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

nebivedu
Odvisno je vse od vzdrževanja. sem bil na servisu, ko je možakar pripeljal na avtovleki megana. Avto je imel 63.000km, ko je zaribal brez olja. Njegova izjava je bila, sej so mi rekli da ima garancijo do 100.000km, v tem času pač potem ni treba olja menjat.

V motorju je 5 litrov olja, če nimaš ravno kake stare Alfe, Subaruja z boxer motorjem ali VW 1.4/1.6 8v ne more motor zaribati, saj ne popije toliko olja.

m0LN4r ::

Žeže, ampak koliko pa je povprečno prevoženih km/slovenca z avtom? Mogoč bi se pa največ ravno na zmanjšanju kilometrine prišparalo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

jype ::

Jaz pri 12k na leto porabim okoli 120ml olja.

krneki0001 ::

GTX970 je izjavil:

nebivedu
Odvisno je vse od vzdrževanja. sem bil na servisu, ko je možakar pripeljal na avtovleki megana. Avto je imel 63.000km, ko je zaribal brez olja. Njegova izjava je bila, sej so mi rekli da ima garancijo do 100.000km, v tem času pač potem ni treba olja menjat.

V motorju je 5 litrov olja, če nimaš ravno kake stare Alfe, Subaruja z boxer motorjem ali VW 1.4/1.6 8v ne more motor zaribati, saj ne popije toliko olja.


Si prepričan. Probaj dat v svoj avto olje iz soda (na servisih ga imajo v sodih) in probaj z njim narest 63.000km.

Drugače pa Subaru ne pije olja na intervalu do 10.000km prevoženih. Potem, pa do 15.000 spije deci, mogoče dva. Tisti, ki pije več olja, je pokvarjen (nekdo ni dobro skrbel zanj). In to je ravno tok kot popije olja normalen osebni avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Bellzmet ::

Huh 60.000km letno. To pa je veliko. Pa to večinoma zasebna raba ali službeno, če smem vprašat?

krneki0001 ::

faks v drugem kraju (maribor) in vožnja 4x na teden do tja (kar znese malo čez 1000km na teden), pa vsako leto greva z ženo na "road trip" dolg nekje 10.000km za ene 3 tedne. Potem pa še razni obiski bovšjih sejmov po evropi, ki naberejo ogromno kilometrov.

Avto res izkoristim do konca. Bo pa kmalu vožnje do faksa manj, ker zaključujem (še 2 izpita in diploma).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

jalovec09 ::

P.s. Nebivedu iz kje si?

krneki0001 ::

Iz LJ.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

Mesar je izjavil:

A tvoj čas ni nič vreden? Pol bp prideš delat za minimalca (ki ga dosežeš šele z vsemi dodatki, prevoz, malca, ...) k meni, delovnik je pon-ned od 6.00 do 22.00.


prosti čas je točno toliko vreden kolikor ga lahko ti vnovčiš. če delaš normalno službo in potem nič je vreden natanko 0. če malo fušaš je še vedno vreden 0, če nimaš posla za skos naprej planiranega in ga ni možno vsak trenutek narediti. če si privatnik in lahko v vsakem trenutku zalaufaš mašine in proizvajaš pa je vreden toliko kolikor bi lahko naredil.
tko da pri ogromni ogromni večini ljudi je prosti čas vreden nič, pa če si še tako lažete in se na trepalnice mečete...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

Kot že rečeno, če se ti zdi, da je tvoj prosti čas brez vrednosti kamot prideš popoldan k meni listje pograbit:)

krneki0001 ::

Bellzmet je izjavil:

Kot že rečeno, če se ti zdi, da je tvoj prosti čas brez vrednosti kamot prideš popoldan k meni listje pograbit:)


Kaj točno je za vas prosti čas? Delo okoli doma in v domu pač ni prosti čas, ukvarjanje z otrokom tudi ne.

Kaj točno je prosti čas? Prvo to zdefinirajte.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

prosti čas je točno toliko vreden kolikor ga lahko ti vnovčiš. če delaš normalno službo in potem nič je vreden natanko 0. če malo fušaš je še vedno vreden 0, če nimaš posla za skos naprej planiranega in ga ni možno vsak trenutek narediti. če si privatnik in lahko v vsakem trenutku zalaufaš mašine in proizvajaš pa je vreden toliko kolikor bi lahko naredil.
tko da pri ogromni ogromni večini ljudi je prosti čas vreden nič, pa če si še tako lažete in se na trepalnice mečete...

OMG kaksne vse umotvorte in logicne povezave je zmozen tale nas cenjeni komentator..res tole bo se zabavno...dajmo se kaj zvedet :))

Wrop ::

Definicija prostega časa je predvsem odvisna od posameznikove perspektive.
Zame je prosti čas vsak čas, ki ga lahko preživim po svoji volji in pri tem ne vidim oz. občutim neke obveznosti.

Nekomu je prosti čas tudi delo okoli hiše ali ukvarjanje z otrokom.

Koliko je vreden? Nekomu nič, drugemu veliko. Ni nujdno, da je vrednost prostega časa merjena v denarju.

Meni je že to vredno, da lahko dvo urno razliko med časom, ki bi ga preživel z javnim prevozom in svojim prevozom zabijem po svoje. Če bi meril z denarjem, je vredno to toliko, da si lastim avto.

GrimReaper ::

Zame je prosti čas vsak čas, ki ga lahko preživim po svoji volji in pri tem ne vidim oz. občutim neke obveznosti.

Dobra definicija, zame je to takoj ko zapustim glavna vrata firme. Komur je vseeno ali je na šihtu 8 ur ali 12 ur, prav, ampak sam imam 8 ur ravno prav. Pa itak se nadure nad 8 ur brišejo vsak mesec.

faks v drugem kraju (maribor) in vožnja 4x na teden do tja (kar znese malo čez 1000km na teden), pa vsako leto greva z ženo na "road trip" dolg nekje 10.000km za ene 3 tedne. Potem pa še razni obiski bovšjih sejmov po evropi, ki naberejo ogromno kilometrov.

Se mi je kar zdelo da nič od tega ni res nujnega. Tudi to za faks je daleč preveč kilometrov, in bi se dalo drugače rešit.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Kako ni nič nujnega? Faks je pac nuja. In kilometre se kr dobro nabija ce se stirikrat na teden tja peljes. Ker ga nisem prej naredil ko sem bil mlad ga pac sedaj delam, da bom imel papir za sluzbo v javnem sektorju. Tam so baje dobre place pa nic dela. Samo papirje moras imeti.


Potovanja so tudi nuja. Meni je to sprostitev. Recimo prevozit kompleten Maroko z lastnim avtom, kjer se lahko ustavis ravno kjer ti pase. Al pa z avtom it pogledat polarni sij in si pogledat norveske fjorde. To je meni bolje kot 10 dni bit v apartmaju na morju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

nebivedu> Faks je pac nuja.

Vozit se tja pa nepotrebna potrata.

nebivedu> Potovanja so tudi nuja. Meni je to sprostitev. Recimo prevozit kompleten Maroko z lastnim avtom, kjer se lahko ustavis ravno kjer ti pase. Al pa z avtom it pogledat polarni sij in si pogledat norveske fjorde. To je meni bolje kot 10 dni bit v apartmaju na morju.

Jaz grem s kolesom in pridem tudi tja, kamor ti niti s terencem ne moreš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Bellzmet ::

No jype si pa res že kar smesen, ko tako zavzeto primerjaš avto s kolesom:)

nekikr ::

Saj bi mu že pobrisali njegov off topic ego-hipi-trip, pa se mi zdi, da se skupaj "s kolesom vozijo" in ima imuniteto pri svojem, vedno istem, nabijanju, ki nima veze z ničemer. Kolo v temi "Izguba na novejših vozilih" nima kaj iskati. Kje ste moderatorji? Na kolesu?

FlyingBee ::

Bellzmet je izjavil:

No jype si pa res že kar smesen, ko tako zavzeto primerjaš avto s kolesom:)

on bi še omejitev v mestu na 30 kmh nastavil, ker itak je skoz s kolesom
Master Yoda said, 'No chance against PC players console gamers have.'

njyngs ::

jype je izjavil:

nebivedu> Faks je pac nuja.

Vozit se tja pa nepotrebna potrata.

nebivedu> Potovanja so tudi nuja. Meni je to sprostitev. Recimo prevozit kompleten Maroko z lastnim avtom, kjer se lahko ustavis ravno kjer ti pase. Al pa z avtom it pogledat polarni sij in si pogledat norveske fjorde. To je meni bolje kot 10 dni bit v apartmaju na morju.

Jaz grem s kolesom in pridem tudi tja, kamor ti niti s terencem ne moreš.

Ko vidim take bedarije nekoga pisat me kar srat potisne. In pri tvojih postih pri tej temi bi lahko celi dan bil na školjki.

Pač ne razumeš, da nekomu vožnja z avtom in uživanje v tej pomeni enako kot tebi tisto gonjenje bicikla. Daj se že sprijaznit in ne srat naokrog, kot da se vsi planeti vrtijo samo okrog tebe. Tudi sam neizmerno uživam v vožnji, sploh s kvalitetnim vozilom in kljub temu ne serjem vsakemu kolesarju v obraz s forami kolko je avto boljši od bicikla.

njyngs ::

rm -rf

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

krneki0001 ::

jype je izjavil:

nebivedu> Faks je pac nuja.

Vozit se tja pa nepotrebna potrata.



Tebi je itak vse potrata, zato faksa sploh nimaš.

jype je izjavil:


nebivedu> Potovanja so tudi nuja. Meni je to sprostitev. Recimo prevozit kompleten Maroko z lastnim avtom, kjer se lahko ustavis ravno kjer ti pase. Al pa z avtom it pogledat polarni sij in si pogledat norveske fjorde. To je meni bolje kot 10 dni bit v apartmaju na morju.

Jaz grem s kolesom in pridem tudi tja, kamor ti niti s terencem ne moreš.


Ti kar pelji celo familjo recimo v Atlas s kolesom. Me zanima, kako te bosta otroka vesela, ko jima boš povedal, da boste samo do Gibraltarja vozili 28 dni.

Zame je roadtrip recimo pot Ljubljana, Benetke, Genova, Monako, Marsej, Andora, Barcelona, Valensija, Murcia, Malaga, Gibraltar, potem pa s trajektom čez preliv v Ceuto in od tam v Maroko, pa potem teden ali dva bluzit po Maroku, kjer si ogledaš večino znamenitosti (med drugim tudi offroad z avtom do 3257 metrov nadmorske višine v Atlasu - kjer zanimivo toyota landcruiser malo cuka, ker ni dost zraka, forester pa še vedno lepo dela) in nato nazaj domov. Vse to sva recimo prepotovala v treh tednih, porabila nekje čez 800 litrov goriva in naredila okoli 10.000km.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mavrik ::

Joj a ste res tako butasti da se vas da tako zlahka potrolat? -_-
The truth is rarely pure and never simple.
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185720 (1783) solatko
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45455055 (40042) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718102 (13121) dzinks63
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514868 (11941) GamerBoy

Več podobnih tem