» »

Star vs. nov avto

Star vs. nov avto

«
1
2 3

The Player ::

mogoče za nekatere nesmiselna tema, ampak sem se spraševal

na cestah in na avto.net se še zmeraj da najti, kar nekaj starih avtov. (npr. Mazda 323, VW golf, fiat punto, mitsubishi carisma, kia sephia, clarus, honda civic, opel astra, suzuki swift in še in še...)

Zanima me, ali se splača vlagati denar v star avto? Starih avtov se drži sloves, da so veliko bolj kvalitetno narejeni kot novejši avti od mileniuma naprej, ampak še zmeraj pa obstaja tveganje, da kaj odpove. Medtem ko novejši modeli imajo boljšo tehnologijo in več opreme, toda je kvaliteta izdelava vprašljiva glede na starejše modele. Koliko od tega drži? Kake so vaše izkušnje? Kaj naj mlad človek kupi (če ima denar seveda), star avto, ali malo novejšega?

Da se bo tudi razumelo kaj s tem mislim "star" in "nov" avto, bi definiral star avto od 1990-2000 in nov od 2008+ (da se bo razumelo sem gledal le rabljene modele ne novih iz avto salonov)

Hayabusa ::

Ne.

pegasus ::

Predpostavka, da so kvalitetneje narejeni, je napačna. Pravilneje bi bilo reči, da so overengineered ali še bolje, proizvodnja še ni bila stroškovno zoptimizirana. To sposobnost je prinesel šele razvoj CAD/CAM sistemov, posledice, pozitivne in negativne, pa so vsem vidne.

STU-III ::

@The Player

Ja. Foter je za jurja kupu Clarus pa še zdej dela ko urca po več letih, pa še pocen je bil. Poleg tega je udoben, dobro izgleda ima dober motor kar češ... Mislim, da se čisto splača.

Aja, kupu je pa letnik 98

LP
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

iso2000 ::

Kot prvo se ne splača vlagat denarja v nikakršen avto. Ampak za večino je dandanes avto težko pogrešljiva reč. Po mojem mnenju mora vsak zase izbrat koliko je pripravljen plačat in kakšna so njegova pričakovanja. Morda bi bilo bolje vprašanje kakšen avto je najbolj racionalna izbira. Ampak pri avtomobilih je problem, da je žal pri izbiri pravega vedno zraven še faktor (ne)sreče, pa seveda ne smemo pozabiti na čustva, ki so pri izbiranju avtomobilov pogosto prisotna. Sam imam trenutno star avtomobil, ker v času njegovega nakupa niti nisem imel financ za kaj boljšega. Sedaj, po ca. 70.000 prevoženih kilometrih pa se je izkazal za zelo racionalno izbiro. Vmes se mi je finančno stanje bistveno popravilo in lahko bi kupil, po tvoji klasifiakciji, nov avtomobil, ampak dokler stari deluje bp in brez večjih dodatnih stroškov, bom imel le tega, saj je njegova uporabna vrednost bistveno večja od njegove ekonomske vrednosti. Je pa malo manj varčen, malo manj udoben in precej manj "fensi" kot novejši tekmeci. Se sliši iraconalno? :-) No v bran mu stopi njegova zelo nizka cena in stroški vzdrževanja, nasproti pa 10.000 + EUR ki jih lahko porabim za meni ljubše dejavnosti, kot je nakup 1,5 tone v pleh oblečene plastike. Seveda pa bom ob prvi večji (beri dražji) okvari avto zavrgel in poiskal drugega. No, pa da malo omejim svojo filozofsko razpredanje - če najdeš soliden primerek starega po dobri ceni se po mojem mnenju splača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

Barbarian ::

tvoje vprašanje je povsem relativno.

Za nekatere je zelo pomembno da ima avto brezhiben motor, urejeno podvozje, nepoškodovano karoserijo drugi pa se lahko vozijo tako da sedijo v rijasti karoseriji avta z ropotajočim motorjem in povsem uničenim podvozjem.

Osebno sem mnenja da se v avto splača vlagat toliko, da deluje 100% brezhibno, poleg tega pa mora biti tako urejen, da ga voznik z užitkom vozi. Kaj pa je tebi pomembnejše pa je odvisno od tebe.

Aja še glede nakupa rablenga vs novga avta: v tem primeru se zagotovo brez premišljevanja kupi novega, če si ga lahko privoščiš. SIcer pa kupiš čim novejšega, predvsem zaradi prodaje rezervnih delov. Če danes kupiš avto letnik 1998 je velika verjetnost da boš rezervne dele kupoval le še na odpadu.

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

"Če danes kupiš avto letnik 1998 je velika verjetnost da boš rezervne dele kupoval le še na odpadu."

Vsaj ne v vrednosti novega avta, kot bi to moral pri novem avtu ;)
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zuz3k ()

Barbarian ::

STU-III je izjavil:

"Če danes kupiš avto letnik 1998 je velika verjetnost da boš rezervne dele kupoval le še na odpadu."

Vsaj ne v vrednosti novega avta, kot bi to moral pri novem avtu ;)


ja, plačal boš bistveno več. Kot prvo so rabljeni deli precej dragi, večinoma dosegajo dele nadomestnih delov konkurenčnih podjetij, kot drugo pa je velika verjetnost da bo del iz odpada zdržal klavrno malo.

Za avto letnik 1998 boš dal recimo 1000 eur. K temu moraš dat še vsaj 500 eur ker moraš 100% menjat vse jermene, zavorne obloge in tekočine, skratka narediti polni servis. IZjemno velika verjetnost je, da boš moral menjat končnike zaradi obrabljenosti, kar nanese dodatnih cca 100 eur za delo in cca 30 eur za novo nastavitev optike. K temu daj še minimalno 200 eur ker moraš skoraj zagotovo kupiti nove gume.

Sem omenil, da boš imel tehničen pregled vozila vsako leto, zato boš vsako leto avto vozil k mehaniku, kar pa seveda ne bo pomagalo saj motorju ne boš mogel 100% zaupat saj bo slej ko prej začel crkovat zaradi starosti :)
skratka bedarija. Že samo zarad vsega dela rajši kupim nov avto za 9000 eur, pa tudi če bi biol to samo smešen chevrolet spark.

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

@barbarian

Čudno, da se mojemu fotru nič ne kvari, razen avspuh mu včasih kak previsok cestni policaj naluknja.. Pa ima vseno avto letnik 98...
Line secured.

Mesar ::

Pa gume še ima prve gor? Iz 1998?
Your turn to burn!

Barbarian ::

gumam na rabljenem avtu pač ne zaupam.

STU-III je izjavil:

@barbarian

Čudno, da se mojemu fotru nič ne kvari, razen avspuh mu včasih kak previsok cestni policaj naluknja.. Pa ima vseno avto letnik 98...


če delaš malo km letno, se pač ne bo kvaril. Če delaš 30-40k, pač rabiš vzdržljiv avto.

40.000 km letno v 15 let starem avtu? yea right.

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

On dela recimo 20.000km letno, pa se še ni pokvaril... 30-40kkm je pa že ogromno...
Line secured.

theBill ::

Eh tole kar Barbarian piše je tko pisanje čez palec. Motor bo začel crkovat zaradi starosti... takega stavka se še sam Jefra ne bi sramoval, ko "strokovno" sokomentira F1 zraven Ališiča :))

Pri rabljenem avtu je najbolje imet s sabo mehanika, če pa ne poznaš nobenega pa ga pelješ na uradni servis na preventivni pregled, in tam je kaj hitro jasno, koliko ležajev, končnikov je fuč, v kakšnem stanju so bremze, ploščice, itd. Valda ene stare krntije, ki bo jama za € brez dna, ne boš šel kupovat.

Hkrati se pozablja, da je potrebno novega voziti na uradni servis, ki je cca. 2 x dražji že pri osnovnem servisu (olje, filtri,itd.)

Ma kakšna težava z rezervnimi deli in iskanjem le teh na odpadu? A ste na glavo padl? Za avte stare 20+ let se z lahkoto dobi dele, konkretno je foter dobil lani za 25 let star avto (Toyota Carina II l. 1988) originalno zadnjo luč. Je pa res, da nismo našli ponaredka, ampak samo original.

Za moje pojme je najbolje kupiti par let rabljenega, dobro ohranjenega, po možnosti od prvega lastnika, z znano zgodovino servisov - za pol cene. Ali kot je nekdo napisal že zgoraj - novega, če denar ni problem. Ampak glede na tole temo očitno denar je problem.

STU-III ::

Mesar je izjavil:

Pa gume še ima prve gor? Iz 1998?


Ja, itak. Gume od 1998 je itak zamenjal tisti, ki ga je imel vsa ta leta. On ga ima kakih 7 let.
Line secured.

...:TOMI:... ::

Oh, ljudje delajo bistveno več kot 40 000 km na leto v tako starih vozilih oziroma še celo starejših.

17 let se je vozil, malo manj kot 100 000 km na leto.

http://www.jsonline.com/business/291810...

Barbarian, če rad vlagaš v pleh, še ne pomeni, da vsi nekaj vidimo v tem in vsi, ki ne vlagamo v to toliko sredstev smo pa padli z lune. Si se pač odločil, da ti pločevina veliko pomeni in temu posvečaš veliko denarja.
Tomi

STU-III ::

...:TOMI:... je izjavil:

Oh, ljudje delajo bistveno več kot 40 000 km na leto v tako starih vozilih oziroma še celo starejših.

17 let se je vozil, malo manj kot 100 000 km na leto.

http://www.jsonline.com/business/291810...

Barbarian, če rad vlagaš v pleh, še ne pomeni, da vsi nekaj vidimo v tem in vsi, ki ne vlagamo v to toliko sredstev smo pa padli z lune. Si se pač odločil, da ti pločevina veliko pomeni in temu posvečaš veliko denarja.



No evo, končno en, ki zna nekaj pravega povedat! ;)
Line secured.

Pro_moted ::

Barbarian je izjavil:

gumam na rabljenem avtu pač ne zaupam.

STU-III je izjavil:

@barbarian

Čudno, da se mojemu fotru nič ne kvari, razen avspuh mu včasih kak previsok cestni policaj naluknja.. Pa ima vseno avto letnik 98...


če delaš malo km letno, se pač ne bo kvaril. Če delaš 30-40k, pač rabiš vzdržljiv avto.

40.000 km letno v 15 let starem avtu? yea right.


Vozim Opel Astro, letnik 2000 , 2.0di, na leto delam 22.000-25.000km (zadnja 3 leta). Mam ga 5 let. Do sedaj sem menjal :
-prednji diski in ploščice (100 evrov)
-zadnji diski in ploščice (70 evrov)
-izpušni lonec (80 evrov)
-zajle za ročno (30 evrov)
-termostat (35 evrov)
-akumulator (90 evrov)
-obnova kompresorja klime (tuljava,ležaji, konektorji, o-ringi, semering, 250 evrov)
-menjava vseh štireh amortizerjev ( pri 200.000 km so bili še prvi -160 evrov)
-so bile še drobnarije, ampak ne omembe vredne

in sedaj mi prijemle ročna zavora. Kolikor sem gledal bo potrebno spucat in obnovit bat in čeljust, tako da računam nekje 50 evrov.

Torej v 5ih letah sem imel 865 evrov vzdrževalnih stroškov , kar nanese 177 evrov na leto. Kar se meni za 13 let star avto ne zdi dosti :-D . Je pa res da moraš imeti srečo ko nakupuješ starejši avto. Seveda v to nisem računal dveh malih servisov na leto in pa registracije ter goriva. In pa večino zadev si pošraufam sam, ker se mi zdi škoda dat nekomu 100 evrov za skoraj nič dela.
Če greš pa računat celotne računice da greš kupiš nov avto pa ti lahko postane slabo koliko denarja gre v luft. Ker če prišteješ izgubo vrednosti ( ki je pri starem avtomobilu za 2000 evrov nimaš) in pregrešno drage servise , ki jih moraš opravljati pod garancijo lahko enih par avtov popraviš v roku 5 ali več let, če pa imaš srečo pa ne popravljaš nič. Je pa res da nekdo pa mora tudi nove kupovat in če dobro finančno stojiš in se ti ne da ubadat s težavami , kupiš valda novi avto.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Mesar ::

STU-III je izjavil:

On dela recimo 20.000km letno, pa se še ni pokvaril... 30-40kkm je pa že ogromno...


STU-III je izjavil:

Mesar je izjavil:

Pa gume še ima prve gor? Iz 1998?


Ja, itak. Gume od 1998 je itak zamenjal tisti, ki ga je imel vsa ta leta. On ga ima kakih 7 let.


Kolikor km je imel avto ko ga je kupil? Torej ...

7let * 20000km = 140000km

avto je star 15let če je še prejšnji lastnik delal cca. 20kkm letno more met 300kkm in vmes je nekdo moral delati VSEJ en veliki servis, zraven tega pa praviš da ni NIČ crknilo? Ja lepo... sreča če nič druga. Vseeno pa moreš v tem času menjavat obloge, diske, tekočine, akumulator in še kaj... kar prodajalci običajno prepustijo novemu lastniku.
Your turn to burn!

STU-III ::

@mesar

Ni bilo razen avspuha nič takega, razen zadnji mesec baje nekaj sklopka zdrsava (mogoče, ker me je pred kratkim učil vožnje :P) Drugače pa ima narejenih nekaj čez 100kkm v teh 7 letih, saj je pred nekaj leti še živel z nami, zdaj pa ne več, službo ima pa še vedno v našem kraju.

"Ja lepo... sreča če nič druga."

Menim tudi, da je zelo dober voznik. Pa ne, da je Colin McRae ampak zanimivo, kako brez pomoči oz. nakazovanja ostalih glede na dolžino avta parkira v zelo tesen prostor, da ostane le kak cm na obeh koncih, se kar čudim.

Je pa obraba vozila tudi odvisna od voznika, recimo kake bakice, ki pri parkiranju do konca navijajo gas in nimajo občutka, ravno ne varčujejo z avtom. Prav tako pri speljevanju je pomembno, kako speljuješ.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Barbarian ::

...:TOMI:... je izjavil:

Oh, ljudje delajo bistveno več kot 40 000 km na leto v tako starih vozilih oziroma še celo starejših.

17 let se je vozil, malo manj kot 100 000 km na leto.

http://www.jsonline.com/business/291810...

Barbarian, če rad vlagaš v pleh, še ne pomeni, da vsi nekaj vidimo v tem in vsi, ki ne vlagamo v to toliko sredstev smo pa padli z lune. Si se pač odločil, da ti pločevina veliko pomeni in temu posvečaš veliko denarja.




hvala za link ki 1000% potrdi vse moje pisanje. kupiš nov avto in skrbiš da je motor ves čas brezhiben in avto bo delal kot urica. lahko pa kupiš rabljeno sranje in neveš kaj si kupil in ti crkne pri 200.000

citiram TVOJ LINK:
"Maintenance pays off

Putting a million miles on a car, while unusual, is possible with stellar maintenance and a little luck.

"People who get tremendous longevity from a vehicle almost always have taken great care of it," said Joe Wiesenfelder, senior producer for Cars.com, a Web page for car enthusiasts."

Zgodovina sprememb…

theBill ::

Barbarian je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:

Oh, ljudje delajo bistveno več kot 40 000 km na leto v tako starih vozilih oziroma še celo starejših.

17 let se je vozil, malo manj kot 100 000 km na leto.

http://www.jsonline.com/business/291810...

Barbarian, če rad vlagaš v pleh, še ne pomeni, da vsi nekaj vidimo v tem in vsi, ki ne vlagamo v to toliko sredstev smo pa padli z lune. Si se pač odločil, da ti pločevina veliko pomeni in temu posvečaš veliko denarja.




hvala za link ki 1000% potrdi vse moje pisanje. kupiš nov avto in skrbiš da je motor ves čas brezhiben in avto bo delal kot urica. lahko pa kupiš rabljeno sranje in neveš kaj si kupil in ti crkne pri 200.000

citiram TVOJ LINK:
"Maintenance pays off

Putting a million miles on a car, while unusual, is possible with stellar maintenance and a little luck.

"People who get tremendous longevity from a vehicle almost always have taken great care of it," said Joe Wiesenfelder, senior producer for Cars.com, a Web page for car enthusiasts."


In kje v linku kaj piše o tem, da mora biti avto nov?

STU-III ::

Barbarian je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:

Oh, ljudje delajo bistveno več kot 40 000 km na leto v tako starih vozilih oziroma še celo starejših.

17 let se je vozil, malo manj kot 100 000 km na leto.

http://www.jsonline.com/business/291810...

Barbarian, če rad vlagaš v pleh, še ne pomeni, da vsi nekaj vidimo v tem in vsi, ki ne vlagamo v to toliko sredstev smo pa padli z lune. Si se pač odločil, da ti pločevina veliko pomeni in temu posvečaš veliko denarja.




hvala za link ki 1000% potrdi vse moje pisanje. kupiš nov avto in skrbiš da je motor ves čas brezhiben in avto bo delal kot urica. lahko pa kupiš rabljeno sranje in neveš kaj si kupil in ti crkne pri 200.000

citiram TVOJ LINK:
"Maintenance pays off

Putting a million miles on a car, while unusual, is possible with stellar maintenance and a little luck.

"People who get tremendous longevity from a vehicle almost always have taken great care of it," said Joe Wiesenfelder, senior producer for Cars.com, a Web page for car enthusiasts."


Hvala za post, ki 1000‰ potrdi, da še nikoli nisi kupil starega avta in zato nimaš pojma o čem govoriš ;)
Line secured.

Barbarian ::

samo tako veš točno v kakšnem stanju je motor. Sicer pa kaj..boš dajal glavo narazen da vidiš če je kaj počeno ker je imel predhodni lastnik probleme s hlajenjem, ki jih je sicer popravil, tako da motor ne kuha več, uničena glava pa je ostala? Napaka ob tvojem nakupu sicer tako "majhna", da ne opaziš naslednjih nekaj tisoč km, dokler ne gre vse k vragu?

Boš daj hladilni sistem narazen, da vidiš če ni slučajno bil nekoč popravljan z jajcem? pač je nekomu se preluknjal in je dal jajce notri da je zamašil luknjo. great. pri tebi pa se bo nekoč zamašil cel hladilni sistem in ti bo zakuhal.

ja, kar kupi staro sranje in daj 1000 eur mehaniku da 100% pregleda motor.

recimo da ima avto turbino. Kako 1000% veš, da je turbina zagotovo ok, da ni ravno na tem da zariba? :) nakup nove turbine je 1000 eur, popravilo ni bistveno cenejše. Kar kupuj staro šaro.
Povsem ista reč je z boshevo pumpo. Če ta crkne, je nova 1000 eur.

Zgodovina sprememb…

zuz3k ::

STU-III je izjavil:

"Če danes kupiš avto letnik 1998 je velika verjetnost da boš rezervne dele kupoval le še na odpadu."

Vsaj ne v vrednosti novega avta, kot bi to moral pri novem avtu ;)


nimaš nobene praxe s deli starih vozil a zato pišeš bedarije?

mam 18 let star avto, trd pleh, nč rje, malo elektronike, lawfa ko šus, dele nove kupim
brez problema v vsaki avtotrgovini
Life is a psychological game.

STU-III ::

@barbarian

Pa zakaj, no?

Misliš, da je on dajal za pregled 1000EUR in za preglede motorja?

Kupiš avto in se pelješ... Ne bo kar crknil, ko ga kupuješ, se zapelješ, naviješ gas, poslušaš motor, gledaš obnašanje sklopke, pogledaš pod havbo, povprašaš trenutnega lastnika, si ustvariš sliko trenutnega lastnika in razmisliš pred nakupom. Če je vse v redu, garantirano ne bo kar crknil, ko se boš domov pripeljal...

Pa kakšno staro sranje? Glede na težo okoli 1200kg in pospešek 0-100km/h v cca 10.7s, je za 15let star avto odlično. Udoben je, ima radio, ima gretje, ima hlajenje, ima strešno okno.. kaj še hočeš.

Ampak ti bi še vseeno dal raje za novega 10000EUR in po možnosti dobil kako okvaro, pa si že čez 10kEUR... Če pa kupiš starega za jurja, imaš pa lahko 10 napak, pa če te vsaka košta jurja, si še vseeno na ceni novega avta, ki ima po možnosti tudi kako okvaro...
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Barbarian ::

ker je to forum in vsak argumentira zakaj se mu zdi svoja izbira boljša. Ti rajši prišparaš, jaz nujno potrebujem avto, ki mu lahko zaupam.

sicer ti dam prav, na nek način imaš tudi ti prav. Samo 15 let staremu avtu jaz za mojo uporabo pač ne bi zaupal, razen če bi ga imel od samega začetka.

Zgodovina sprememb…

theBill ::

Barbarian je izjavil:

samo tako veš točno v kakšnem stanju je motor. Sicer pa kaj..boš dajal glavo narazen da vidiš če je kaj počeno ker je imel predhodni lastnik probleme s hlajenjem, ki jih je sicer popravil, tako da motor ne kuha več, uničena glava pa je ostala? Napaka ob tvojem nakupu sicer tako "majhna", da ne opaziš naslednjih nekaj tisoč km, dokler ne gre vse k vragu?

Boš daj hladilni sistem narazen, da vidiš če ni slučajno bil nekoč popravljan z jajcem? pač je nekomu se preluknjal in je dal jajce notri da je zamašil luknjo. great. pri tebi pa se bo nekoč zamašil cel hladilni sistem in ti bo zakuhal.

ja, kar kupi staro sranje in daj 1000 eur mehaniku da 100% pregleda motor.

recimo da ima avto turbino. Kako 1000% veš, da je turbina zagotovo ok, da ni ravno na tem da zariba? :) nakup nove turbine je 1000 eur, popravilo ni bistveno cenejše. Kar kupuj staro šaro.
Povsem ista reč je z boshevo pumpo. Če ta crkne, je nova 1000 eur.


No saj si pojasnil svoj point, lepo se vozi v svoji novi Daciji, pa mej zadej šipe na kurbl - se vsaj pokvarit ne morejo.

STU-III ::

Barbarian je izjavil:

ker je to forum in vsak argumentira zakaj se mu zdi svoja izbira boljša. Ti rajši prišparaš, jaz nujno potrebujem avto, ki mu lahko zaupam.



To je sicer res, ampak NOBENEMU avtu ne moreš 100% zaupati.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Barbarian ::

nov avto ima garancijo, če se pokvari zamenjajo. V roku enega leta bom na 40.000 km, do takrat se bodo 100% pokazale vse napake ki jih avto ima. če jih je preveč, kupim nov avto. Zaenkrat jih še ni bilo.

in brez skrbi, ne vozim romuna ;)
Sicer pa dacia je renault. Če ljudje kupujejo renaulte, tudi z dacio ne bi bilo povsem nič narobe. Bolje to, kot da bi kupil peugeota ali kak podoben šrot.

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

Ja ampak dobro, če daš 10 tisočakov za nov avto, pa če recimo so popravila zastonj, še vseeno daš za starega le enega tisočaka in ti ostane še devet jurjev za popravila in, če je preveč teh popravil, še komot imaš dovolj denarja za nakup drugega starega avta, ki pa bo mogoče že boljši.

"Sicer pa dacia je renault. Če ljudje kupujejo renaulte, tudi z dacio ne bi bilo povsem nič narobe. Bolje to, kot da bi kupil peugeota ali kak podoben šrot."

No, vidiš. Vsak ima svoj okus, jaz osebno nimam nič proti renault-u ampak marsikakšen sošolec mi je že rekel, da je za njega renault sranje... Ampak mene pri renaultu nič ne moti.
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

Barbarian ::

imaš prav. vseeno imam rad zaupanje, da bo avto vžgal povsem normalno tudi če naredim 1000 km v 1 dnevu. Da me slučajno ne pusti na cedilu nekje v avstriji ali italiji, k se nimam niti časa niti namena ubadat s tem kako avto spravit nazaj v slo :D

seveda je čisto nekaj drugega če kupiš preverjeno vozilo ( v smislu avto za katerega se ve da zdrži celo večnost, recimo vw golf ali audiji in takšna vozila). V tem primeru velja pravilo da starejše kot je, boljše je. Vendar je manjši problem v tem, da boš potem zanj plačal skoraj toliko kot za nov avto :D

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

Barbarian je izjavil:

imaš prav. vseeno imam rad zaupanje, da bo avto vžgal povsem normalno tudi če naredim 1000 km v 1 dnevu. Da me slučajno ne pusti na cedilu nekje v avstriji ali italiji, k se nimam niti časa niti namena ubadat s tem kako avto spravit nazaj v slo :D



Tudi ti imaš prav, čeprav se lahko tudi pri najnovejšem ferariju zgodi, da crkne ;)
Line secured.

Barbarian ::

če crkne nov avto bom lahko preklinjal na slo-techu čez slabo firmo. Če mi crkne avto, ki je bil star 15 let ko sem ga kupil pa lahko po glavi udarim le sebe da nism kupil bolje vzdrževanega in mlajšega :D

PacificBlue ::

Novi avti imajo dosti več senzorjev, recimo če samo tankas npr. napačno gorivo, ga bos lahk peljal se samo na uraden servis, da ti iztočijo gorivo in resetirajo napako. Pri starih avtih ni tak problem. Moja sestra prodaja vw polo letnik 95. samo 103.000 realnih prevoženih kilometrov, mašina 1.0..če koga btw zanima:)..lp


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=733...
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

STU-III ::

@barbarian

Saj, če ne, imaš pa st-jevce, da te pridejo iskat sredi noči v avstrijo :D

PacificBlue je izjavil:

Novi avti imajo dosti več senzorjev, recimo če samo tankas npr. napačno gorivo, ga bos lahk peljal se samo na uraden servis, da ti iztočijo gorivo in resetirajo napako. Pri starih avtih ni tak problem. Moja sestra prodaja vw polo letnik 95. samo 103.000 realnih prevoženih kilometrov, mašina 1.0..če koga btw zanima:)..lp



Prevrteni kilometri? :D
Line secured.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: STU-III ()

PacificBlue ::

Ne resno niso. Prvi lastnik je bil en starejši mariborčan, za vožnjo po mestu..moja sestra pa tudi samo v trgovine in domov, pa njen fant se je vozil 20 km v službo..rdeče barve, nič rjast.
I’m out.
:3

Mesar ::

Ja no, 5722km na leto ali dobrih 15 na dan... do trgovine in pokopališča.
Your turn to burn!

black ice ::

STU-III je izjavil:

@barbarian
Saj, če ne, imaš pa st-jevce, da te pridejo iskat sredi noči v avstrijo :D

Natürlich!

zuz3k ::

PacificBlue je izjavil:

Moja sestra prodaja vw polo letnik 95. samo 103.000 realnih prevoženih kilometrov, mašina 1.0..če koga btw zanima:)..lp


to da ima avto tako malo km je slabo, ker je avto stal. avto ne sme stat, ker gre še kaj več
h vragu, razne gumce, tesnila, itd.. avto mora delat vsaj 1x na teden


Barbarian je izjavil:

nov avto ima garancijo, če se pokvari zamenjajo. V roku enega leta bom na 40.000 km, do takrat se bodo 100% pokazale vse napake ki jih avto ima. če jih je preveč, kupim nov avto. Zaenkrat jih še ni bilo.


nov avto zgubiš največ v prvih treh letih

za garancijo moraš ti lepo letno dat še 1x več za servis na pooblaščenu, kjer imajo zaposlene
študente za 4eur/uro, kot pa daš pri mehaniku. fotru so ti študenti, ki tako povdarjajo na
pooblaščenem servisu - strokovno in z garancijo, no so nalili olje čez max, hvala in takmu strokovnemu servisu..

in še garancija je lepo fora, če je res kakšna napaka, kajti karkoli ti gre se ti bojo
izgovorili da je to potrošni materjal, niso neumni na uradnem servisu, pri avtu je pa
skoraj vse potrošni materjal, kar ti bo šlo

in še - po keri logiki naj bi bil novejši avto bolj ziher? ti novi avti imajo toliko
elektronike, da glava boli

zgoraj si napisal, da če bo preveč napak v 40k km, boš kupil nov avto kar je čista
bedarija? določeni deli imajo neko dobo delovanja, tu so električni deli elektronika
(razni motorčki šip, senzorji itd) in pa mehanski deli, podvozje (roke, itd gre pri
vsakem vozilu) in da greš ti avto, ki ima 40 k km prodat pa kupiš spet novega si
10x več pušil denarja, kot pa da zamenjaš del, ker vsak avto je treba menjat
materjal, mislim čiste bedarije pišeš,
Life is a psychological game.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zuz3k ()

...:TOMI:... ::

Barbarian, imaš 10 k€ za avto, delaš veliko kilometrov, nimaš pa par 10 eur na leto za asistenco. :))

Kako to, da nimaš tega? Saj si zelo odvisen od avta...

Samo, da se sveti ter blešči in da sosed vidi, da je nov. Tisto o "zanesljivosti in nujni rabi za tvoje potrebe" je samo dodatek.

Se vidi, da nimaš pojma in da nisi še nikoli delal relacij ter nisi še nikoli imel opravka s tem.

Imam raje 10 ali več let star avto, pa se 100 % bolje peljem kot v tvojem novem avtomobilu.
Tomi

PacificBlue ::

lol, mi je sodelavec razlagal da so mu enkrat, ko se je njemu avto pokvaril preko asistence pripeljali 19 let starga mercedeza s 20.000 prevoženimi kilometri.
I’m out.
:3

oemdzi ::

@PacificBlue: Kolk pa žre ta sestrin polo če kaj veš ? Sprašujem čist tko iz radovednosti, ker avto že imam :))
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

PacificBlue ::

Iskreno povedano ne vem, nisem spraševal. 7 litrov?:)
I’m out.
:3

AngelOfDeath ::

PacificBlue je izjavil:

Iskreno povedano ne vem, nisem spraševal. 7 litrov?:)



Tam verjetno 6l bo kar prava ocena. Glede na to da je 1.0.

Sam se vozim z podobnim polnoletnim vwjem sicer z malo več opreme & motor, ampak počasi bo treba menjat.
edit: Slovnica

Relanium ::

pegasus je izjavil:

Predpostavka, da so kvalitetneje narejeni, je napačna. Pravilneje bi bilo reči, da so overengineered ali še bolje, proizvodnja še ni bila stroškovno zoptimizirana. To sposobnost je prinesel šele razvoj CAD/CAM sistemov, posledice, pozitivne in negativne, pa so vsem vidne.

Res je, predimenzioniranje je to kar proizvajalec noče,
ampak ti pa ravno to hočeš!

Bo prav zanimivo gledat žez 10 let kako bojo vsi menjavali vztrajnike, turbine, DPF-e, končnike, šobe, kugle, stabilizatorje, itd itd itd
Ko pa nekateri še za normalne gume nimajo !!!

MIHAc27 ::

Meni nov avto še ne pomeni brezskrbnost. Moj oče je nekaj let nazaj nabavil novega C5. Že po pol leta so se začele težave (cukanje). Je trajalo par mesecev in kup testov na računalniku, preden je SAM našel, eno cev ki ni bila dobro pritrjena.
Pomagalo za nekaj časa, preden se je spet težava pojavila.

Sam sem na starih avtomobilih, ker za novega žal nimam, pa tudi škoda se mi zdi ogromno denarja vreči stran (zaradi izgubljanja vrednosti,...)

Od treh avtomobilov sem imel smolo le z Kangoojem, ki je bil odpisan v eni firmi, pa ga je nekdo malo porihtal in prodal naprej. Vsako leto sem imel neko težavo, da me je servis prišel 300-400€, s tem da sem naredil velik servis, ko sem ga kupil.
Ostala dva avta sta pa imela edino težavo z rjo.. pa so mi na tehničnem zaradi tega težili. Vozila sta se pa oba super (Volvo 340, Kia Pride)

Kinjorts ::

Barbarian je izjavil:

gumam na rabljenem avtu pač ne zaupam.

STU-III je izjavil:

@barbarian

Čudno, da se mojemu fotru nič ne kvari, razen avspuh mu včasih kak previsok cestni policaj naluknja.. Pa ima vseno avto letnik 98...


če delaš malo km letno, se pač ne bo kvaril. Če delaš 30-40k, pač rabiš vzdržljiv avto.

40.000 km letno v 15 let starem avtu? yea right.


Jaz z mojim 17 let starim delam krepko preko 40kkm. Avto ima klimo, tempomat, 110KM in 450 000km prevoženih in kaj mu manjka?

energetik ::

Ste smešni, a obstajajo samo novi in 15let stari avti?
Če nabaviš 4-5 let starega, zgubi že najmanj polovico nabavne cene, večjih napak zaradi staranja pa še vsaj 5 let ne bo. Se mi zdi da je to optimalno. Seveda lahko dobiš tudi 4 leta starega zgonjenega, lahko je pa še kot nov.

Utk ::

4-5 let je najslabša varianta. Ni tako poceni, v 10 letih boš zamenjal dva, dvakrat naredil vsa popravila, če bi kupil novega, bi pa imel lahko vseh 10 let istega in naredil enkrat vse tisto kar boš pri rabljenem dvakrat, koliko potem še prišparaš z rabljenim? Ali rabljen za maximalno 2000 evrov ali pa nov, vse vmes je slabše.

energetik ::

Kakšna popravila?
Recimo primer nabaviš 4 leta starga za 6000. Ko bo 10let, ga recimo še vedno lahko prodaš za vsaj 2000. Torej te pride sama izguba vrednosti povprečno 660/leto. Če nabaviš isti avto nov za 14000 in imaš 10 let, je izguba vrednosti povprečno 1200/leto. Servisov je enako število, gum zamenjaš enako. Edino če je kakšna skrita napaka pri nakupu rabljenega.
Pa še 2x manj denarja imaš vloženega v pleh, vsaj jaz zato bolje spim.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45497057 (82044) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730553 (25572) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28959053 (52156) Mavrik
»

Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12225346 (20272) bond007

Več podobnih tem