» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
7 / 10
»»

korenje3 ::

pri nakupu novega ali rabljenega se v bistvu gleda samo mesečni strošek, vključno potem ko avto prodaš ali stran vržeš. kakšen je ta mesečni strošek je vezano na mesečni dohodek, ki predstavlja življenjski standard.
torej reveži se recimo ne bodo vozili z dragimi avti, bogati pa ne z rabljenimi starimi...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

ingeniero ::

korenje3: ne drži čisto. Poznam reveže, ki se vozijo z dragimi avti in poznam bogataša, ki se vozi s poceni rabljenimi avti ... Bi se reklo: It's a state of mind ...

Utk ::

Najprej moras vedet kak avto rabis in potem racunas dalje. Za vecino je razred megane karavan dovolj, ce nimas ravno 3 al pa 4 otroke, ampak potem ti drugega kot enoprostorc ali kombi itak ne ostane. Ce pa nekdo rece da prispara ker si kupi staro veliko kanto, ceprav bi mu bil tudi clio prevec, se mu pa lahko samo smejim v faco. In tisti kar vecini zadosca, ni tako drago da si na 12 let ne bi mogel privoscit, niti z rabljenim ne bi kaj dost prisparal. Ce si pa ne mores privoscit, pol pa tako ni izbire, in se najprej loti tega problema, zakaj si ne mores.

ingeniero ::

Utk: Tocno tako. Odvisno za kaj rabis, potem pa kalkulacije ...

bambam20 ::

TOP je izjavil:

Ko je že govora o starih kantah,mam jaz soseda,ki kupuje samo BMW in to starejše od 10 let in se hvali da ni bolšega avta,sam ko mu je pred letom šel avtomatski menjalnik pa je samo debelo gledal ko je dal toliko denarja kot bi kupu še enega Cliota 6 let starega.



Itak, če je potrebno menjat olje v menjalniku in takšen poseg pri BMW-ju stane 500€. Večina tega ne naredi nikoli.

korenje3 ::

ingeniero je izjavil:

Utk: Tocno tako. Odvisno za kaj rabis, potem pa kalkulacije ...


čak da premislim zakaj se osebni avto rabi... sam mal... aha za prevoz oseb.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

iKst ::

Ma nemoj, smartass.

Pa vsi vozimo isto število oseb na istih relacijah enako pogosto.

korenje3 ::

torej se po definiciji nekaterih avtomobili ločijo še za različne relacije in a pogostost voženj? kako jih bomo še nadaljno razdelili... na vozila za desničarje in levičarje, pa vozila za 180cm visoke pa 190cm visoke voznike?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

iKst ::

torej se po definiciji nekaterih avtomobili ločijo še za različne relacije in a pogostost voženj?


Bingo.

korenje3 ::

no sej vem kaj hočeš povedat... da z avtom, ki več porabi ne moreš delat dolgih relacij - zaradi stroškov. no če ne zaradi stroškov, rabiš pa dobre sedeže - zaradi cene. no in ker smo že pri teh dveh, po moji definiciji ločimo avte na cenovne razrede. ker po moji definiciji lahko z vsemi avti delaš iste relacije in enako pogostost voženj.

samo ti si naredil lastne razrede, ki ustrezajo samo tvoji definiciji, in ne splošni definiciji.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

krneki0001 ::

iKst je izjavil:

Čaki, a nisi malo prej trdil, da so stari avtomobili bili ful bolj kvalitetni vzdržljivi?


Kvalitetno so narejeni starejši, predvsem tisti, ki so narejeni pred šparanjem z materiali. Ampak če nov avto ne zdrži 500k kilometrov pa lahko KU*AC gleda firmo ki danes ni sposobna takega avta narest.

ingeniero ::

korenje3: Pa ko delas na teden 1000 km in prezivis v avtu 2uri na dan menda ne bos tega delal s Cliotom?

iKst ::

Teoretično lahko. Ampak v twingecu boš precej trpel, če delaš 300km na dan po avtocesti. In obratno, BMW 7 je precej slaba izbira za nekoga, ki se cele dneve drka po mestu.

samo ti si naredil lastne razrede, ki ustrezajo samo tvoji definiciji, in ne splošni definiciji.


Ne, jaz sem samo potrdil nekomu, ki je napisal, da je treba vzeti v račun potrebe posameznika. Nov/star/velik/majhen/dizel/bencinar... To ti ne pove čisto nič, če ne veš kako boš avto uporabljal.

M-XXXX ::

torej se po definiciji nekaterih avtomobili ločijo še za različne relacije in a pogostost voženj? kako jih bomo še nadaljno razdelili... na vozila za desničarje in levičarje, pa vozila za 180cm visoke pa 190cm visoke voznike?

Točno tako. Ter na teren vožnje, v kateri državi se voziš, na temperature, na razmere, pogostost vožnje, kdo ga vozi, namen vožnje, službo katero opravlja šofer,................

korenje3 ::

ingeniero je izjavil:

korenje3: Pa ko delas na teden 1000 km in prezivis v avtu 2uri na dan menda ne bos tega delal s Cliotom?


jaz ne, ker imam denar in bi si kupil boljši avto. lahko pa bi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

ingeniero ::

korenje3: No vidis in za taki denar se potem boljse vozis z rabljenim Mercedesom kot pa Cliotom :)

Utk ::

Nekaterim (ženskam) daš lahko pol milijona proračuna, pa si bojo najraje kupile twingiča. Med kompakti karavani in klaso večjimi je pa razlika postala bolj mahna. Če ti megane ali golf karavan ni dovolj velik, ti verjetno niti passat ne bo, ali pa bmw 5. Zakaj bi pol vlekel za sabo dodatnih 200 kil, kupoval dražje gume, material, zavarovanje, itd. Nekatere pa to sploh ne zanima in kupijo po znamki, ni važno, če bi se s kio za isti denar bolj komot in cenejše peljali (recimo v kakšnem enoprostorcu, če rabijo večji avto), in kupijo pol nek bmw 3, ki po prostoru navaden kompakt.

Invictus ::

Utk je izjavil:

Nekaterim (ženskam) daš lahko pol milijona proračuna, pa si bojo najraje kupile twingiča. Med kompakti karavani in klaso večjimi je pa razlika postala bolj mahna. Če ti megane ali golf karavan ni dovolj velik, ti verjetno niti passat ne bo, ali pa bmw 5. Zakaj bi pol vlekel za sabo dodatnih 200 kil, kupoval dražje gume, material, zavarovanje, itd. Nekatere pa to sploh ne zanima in kupijo po znamki, ni važno, če bi se s kio za isti denar bolj komot in cenejše peljali (recimo v kakšnem enoprostorcu, če rabijo večji avto), in kupijo pol nek bmw 3, ki po prostoru navaden kompakt.

Ker v nesreči 200 kil pomeni veliko ... Ker je zaradi boljših gum in vsega bolj varen na cesti ... Ker je sama mehanika boljša ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

Jst sem pred kratkim kupil Mondeota 2013 julij, se pravi, starost manj kot tri leta. 175k km.

Nov je stal cca 30 jurjev, jst sem ga kupil za 12.000.

Avto je notri kot nov (no, zdej ne več, ker sem ga jst dobil v roke) in nikjer štrihan. V dveh letih in pol je izgubil 18 jurjev, se pravi 60% vrednosti. Go figure.

Delam pa samo cca 10 jurjev letno (na srečo grem v službo lahko peš) ampak takrat se hočem vozit v solidnem avtu. Računica z novim primerljivimi avtom se mi ne izide nikoli.

jernejl ::

V dveh letih in pol je izgubil 18 jurjev, se pravi 60% vrednosti. Go figure.

Ali si pri ceni novega upošteval dejanski znesek, ki ga je kupec plačal za avto, ali ceno po ceniku?
Tudi jaz sem kupil nov avto in če bi ga zdaj prodal, bi prav tako izgubil približno 60% vrednosti, ampak po šestih letih (če kot izhodišče upoštevam dejansko ceno novega s popustom).

Utk ::

perci je izjavil:

Jst sem pred kratkim kupil Mondeota 2013 julij, se pravi, starost manj kot tri leta. 175k km.

Nov je stal cca 30 jurjev, jst sem ga kupil za 12.000.

Avto je notri kot nov (no, zdej ne več, ker sem ga jst dobil v roke) in nikjer štrihan. V dveh letih in pol je izgubil 18 jurjev, se pravi 60% vrednosti. Go figure.

Delam pa samo cca 10 jurjev letno (na srečo grem v službo lahko peš) ampak takrat se hočem vozit v solidnem avtu. Računica z novim primerljivimi avtom se mi ne izide nikoli.

Ce je to se prejsni model mondeota je 30 jurjev stal samo ce je imel vso opremo in 7 jurjev skritih v predalu. Drugac je stal 18 jurjev bencinar, slabih 20 pa dizel. Za tvoje kilometre prakticno vseeno.

krneki0001 ::

To ne drži. Mondeo s titanium opremo je bil okoli 30k, vedno.

perci ::

Utk, mogoče si zamenjal EUR s kakšno močnejšo valuto?

Mondeo - Dizl, Titanium, avtomatske bixenonske luči, usnje + alkantara, gretje zicev, navi, keyless in podobne neumnosti. Skratka, praktično vsa oprema. Govorim pa o ceni, ki jo zavarovalnica uporabi za izračun premije.

In ja, je prejšnji model, ker leta 2013 nov model še ni obstajal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

krneki0001 ::

KOLEGA je lansko leto kupil Mondeo titanium caravan avtomatik in z vso možno opremo (fully loaded) - 36k evrov.

gruntfürmich ::

iKst je izjavil:

Ja, zelo subjektivna. Samo razne teorije, da je nakup novega cenejši so precej mimo.

pa kaj ti zopet bluziš čisto brez veze in na pamet. avto ni samo nakup ampak vzdrževanje in vožnja. nakup je samo četrtina vse cene.

sem v eni temi vse lepo napisal podrobno s stroški, ampak bebčki se ne date zmesti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

perci je izjavil:

Utk, mogoče si zamenjal EUR s kakšno močnejšo valuto?

Mondeo - Dizl, Titanium, avtomatske bixenonske luči, usnje + alkantara, gretje zicev, navi, keyless in podobne neumnosti. Skratka, praktično vsa oprema. Govorim pa o ceni, ki jo zavarovalnica uporabi za izračun premije.

In ja, je prejšnji model, ker leta 2013 nov model še ni obstajal.

Tak je bil 25 jurjev. Če ne še manj. Model je bil na izhodu. Če ne v 2013 pa kasneje ko je res prihajal novi. Zavarovalnice računajo na ceno po ceniku, ki je nihče ne plača. 15 procentov je skoraj minimum.

krneki0001 je izjavil:

KOLEGA je lansko leto kupil Mondeo titanium caravan avtomatik in z vso možno opremo (fully loaded) - 36k evrov.

Ja, ta je pa res že nov model.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jernejl ::

Govorim pa o ceni, ki jo zavarovalnica uporabi za izračun premije.

Ko se primerja cene novih avtomobilov z rabljenimi je vseeno treba upoštevati, da praktično noben kupec novega avta ne kupi po uradni ceni (oz. eurotax vrednosti, ki jo uporabi zavarovalnica). Ko sem jaz kupoval avto, so že "po defaultu" ponujali 5% popusta, brez da bi se karkoli pogajal.
Pri Fordu mislim, da so kar običajne oglaševane "akcije" tam okrog 5000€.
Tukaj se potem lahko izpogaja še kak komplet zimskih gum, ali pa brezplačno zavarovanje za nekaj časa, brezplačni servisi ali kaj podobnega.

Ne bom rekel, da je nakup novega avta ugodnejši od rabljenega, ampak razlike vseeno niso tako ogromne, kot se morda na prvi pogled zdi.

iKst ::

gruntfürmich je izjavil:

iKst je izjavil:

Ja, zelo subjektivna. Samo razne teorije, da je nakup novega cenejši so precej mimo.

pa kaj ti zopet bluziš čisto brez veze in na pamet. avto ni samo nakup ampak vzdrževanje in vožnja. nakup je samo četrtina vse cene.

sem v eni temi vse lepo napisal podrobno s stroški, ampak bebčki se ne date zmesti...


A to je tista mojstrovina, kjer si se pošteno namatral, da si našel nek neživljsnjski čas lastništva in režim uporabe, da si potrdil svojo tezo?

mirator ::

Skratka, lahko bi se reklo: "povej mi kakšen avto voziš, pa ti povem kdo si."

perci ::

Tak je bil 25 jurjev. Če ne še manj. Model je bil na izhodu. Če ne v 2013 pa kasneje ko je res prihajal novi. Zavarovalnice računajo na ceno po ceniku, ki je nihče ne plača. 15 procentov je skoraj minimum.


Še v 2015 so se prodajali stari mondeoti kot novi (stara zaloga) - takrat so bili res znižani. To je bila pa prva polovica 2013. Ampak ja, za 25 jurjev nisi dobil mondeota (karavana) dizla z ledrom, alkantaro in bixenonom NIKOLI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

hojnikb ::

dizl za 10k na leto ?
Kaka računica je to ?
#brezpodpisa

perci ::

Ni nobene računice - se ne splača. Bolj gre za to, da se bencinarjev ne dobi takih.

Aston_11 ::

Saj ni vse ali pa dizel vs. bencin samo zaradi računice. Samo zaradi računice so druga prevozna sredstva cenejša. Že če se gleda samo razliko v porabi, ne prideš noter oziroma nima smisla zaradi tistega 1 EUR na 100 km, pa tudi če sta 2.

Utk ::

http://www.ford.si/container/upload/OV/...

Tu imaš dizel titanium za 20 jurjev, pa si dodaj to svojo dodatno opremo gor, pa da vidimo do kod boš prišel.

perci ::

Kje točno imaš na tem ceniku dizl titanium karavan za 20 jurjev? Kar jst vidim je najcenejši 23.380?

Utk ::

Tist dodaten popust je pač na zalogo, se je spreminjalo najbrž dnevno. Nima veze, pa dodajaj na 23 jurjev potem.

Čeprav, pri novem avtu zahtevaš individualizacijo, ne gledaš to kar je na zalogi, pri rabljenem pa te izbire itak nimaš, zmeraj vzameš tisto kar je na zalogi. Ali pa čakaš da pride na zalogo, kar lahko tudi pri novem.

V glavnem, ti fordi so stali kikiriki, 15 jurjev osnovni bencinar. Danes niti poštenega focusa ne dobiš za ta denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dj_uro ::

vw-klub.si

Invictus ::

Mal se vprašaš kaj je narobe z avtom da dajejo take popuste ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Thuban ::

konkurenca je huda, sploh iz azije in morajo dajat konkurenčne cene.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

krneki0001 ::

Razlika je med azijskim in evropskim avtom. Azijci so že nekoč dajali vso opremo v avto, evropejci pa samo lev špegu.

Zdej k se morajo pa bolj prilagajat, je pa težko konkurirat azijcem.

Utk ::

Invictus je izjavil:

Mal se vprašaš kaj je narobe z avtom da dajejo take popuste ...

Ta mondeo je bil pač nekonkurenčen insigniji, ki je bila tudi kar poceni.
Zdaj so se vsi podražili.

12 jurjev je pač realna cena za avto, ki je na polovici življenjske dobe (po km), s tem da bo v drugi polovici vzdrževanje dražje, kakorkoli obračaš. Nič ekstra poceni in nobenega ekstra profita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

UTK, koliko je po tvoje življenjska doba novejših avtomobilov? Vsaj koliko kilometrov?

Ker si ne znam predstavljat tega, da bi bil po 200.000 kilometrih avto zanič. Pri teh kilometrih se avto znamke, ki jo sam vozim, šele dobro ogreje za delo.

perci ::

Utk je izjavil:

Tist dodaten popust je pač na zalogo, se je spreminjalo najbrž dnevno. Nima veze, pa dodajaj na 23 jurjev potem.

Čeprav, pri novem avtu zahtevaš individualizacijo, ne gledaš to kar je na zalogi, pri rabljenem pa te izbire itak nimaš, zmeraj vzameš tisto kar je na zalogi. Ali pa čakaš da pride na zalogo, kar lahko tudi pri novem.

V glavnem, ti fordi so stali kikiriki, 15 jurjev osnovni bencinar. Danes niti poštenega focusa ne dobiš za ta denar.

Tudi pri starem (če ga uvoziš) si lahko zmišljuješ glih kar si hočeš, tko da to je BS.

Evo, s konzervativnim dodajanjem opreme in upoštevanjem vseh možnih paketov za zniževanje cene, sem iz 23 prišel na dobrih 30 jurjev. Ja, vlečna kljuka prinese 635 EUR - ne bi verjel, ane? Bixenon je pa res cenejši kot sem mislil.

Ampak, da ne bomo zdej preveč zapenjali za ta konkreten avto, ker se mi zdi, da imajo forumaši že polna jetra tega forda. Predlagam ti, da greš na spletno stran od kake tuje leasing hiše in pogledaš kaj se licitira in kakšne so cene. Boš videl, da praktično vse znamke s takimi kilometri veliko izgubljajo prva tri leta. 50-60 posto.

12 jurjev je pač realna cena za avto, ki je na polovici življenjske dobe (po km), s tem da bo v drugi polovici vzdrževanje dražje, kakorkoli obračaš. Nič ekstra poceni in nobenega ekstra profita.
Saj ni nihče rekel, da sem dobil nek ekstra hud dil. Taka je pač cena teh avtov. Govorili smo o primerjavi z novim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Utk ::

Pa rabiš kljuko ali jo imaš, ker jo pač imaš?

Invictus ::

krneki0001 je izjavil:

UTK, koliko je po tvoje življenjska doba novejših avtomobilov? Vsaj koliko kilometrov?

Ker si ne znam predstavljat tega, da bi bil po 200.000 kilometrih avto zanič. Pri teh kilometrih se avto znamke, ki jo sam vozim, šele dobro ogreje za delo.

Glede na vzdrževalno varčevalne navade Slovencev, je avto zanič. In pa če imaš Forda, ki nenormalno rjavi :D.

Meni je šel punto 260k km, potem je šel v razgradnjo. Pa bi ob pravem vzdrževanju šel še vsaj 100k. Ampak sem imel tako plan menjat, pa ne bi dajal 200 EUR za avto vrednosti 300 EUR.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

krneki0001 je izjavil:

UTK, koliko je po tvoje življenjska doba novejših avtomobilov? Vsaj koliko kilometrov?

Ker si ne znam predstavljat tega, da bi bil po 200.000 kilometrih avto zanič. Pri teh kilometrih se avto znamke, ki jo sam vozim, šele dobro ogreje za delo.

Ma Slovenci so bolni na te kilometre. Če je avto vožen 200 jurjev po avtocesti, ne pomeni to za modernega dizla NIČ. 100 jurjev po Sloveniji (krajše razdalje, manj avtoceste) je bistveno bolj zahtevnih za avto kot 200k nemških avtocest.

iKst ::

Utk je izjavil:

Tist dodaten popust je pač na zalogo, se je spreminjalo najbrž dnevno. Nima veze, pa dodajaj na 23 jurjev potem.

Čeprav, pri novem avtu zahtevaš individualizacijo, ne gledaš to kar je na zalogi, pri rabljenem pa te izbire itak nimaš, zmeraj vzameš tisto kar je na zalogi. Ali pa čakaš da pride na zalogo, kar lahko tudi pri novem.

V glavnem, ti fordi so stali kikiriki, 15 jurjev osnovni bencinar. Danes niti poštenega focusa ne dobiš za ta denar.


Konec leta 2013 sem ravno kupoval avto, pa so bili najcenejši Mondeoti po 20 jurjev (19.900 ali nekaj takega). Dizel, razprodaja zalog, zadnja cena. Pa ne s Titanium opremo.

hojnikb je izjavil:

dizl za 10k na leto ?
Kaka računica je to ?


Ni računice. Jaz sem vzel dizla izključno zato, ker tako močnih bencinarjev ne delajo. Če bi delali bencinarja z vsaj 170 konji bi vzel tistega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst ()

perci ::

Utk je izjavil:

Pa rabiš kljuko ali jo imaš, ker jo pač imaš?

Rabim jo za prtljažnik za kolesa. Ni pa mi bil to odločilni kriterij za izbiro. Rabljenemu avtu obstoj kljuke ne vpliva na ceno. Pravim, koliko je stal nov - ne bi pa jst pri novem naročil kljuke za 635 EUR, če jo lahko dobim boljšo za pol te cene.

videc ::

Konec 2014 oz. 2015 so prodajali Mondee po 25k. Star model, še preden je prišel nov.
Paket opreme je bil pa Business (trend + par dodatkov - senzorji, ...).

Ni ravno neka ugodna cena.

krneki0001 ::

perci je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

UTK, koliko je po tvoje življenjska doba novejših avtomobilov? Vsaj koliko kilometrov?

Ker si ne znam predstavljat tega, da bi bil po 200.000 kilometrih avto zanič. Pri teh kilometrih se avto znamke, ki jo sam vozim, šele dobro ogreje za delo.

Ma Slovenci so bolni na te kilometre. Če je avto vožen 200 jurjev po avtocesti, ne pomeni to za modernega dizla NIČ. 100 jurjev po Sloveniji (krajše razdalje, manj avtoceste) je bistveno bolj zahtevnih za avto kot 200k nemških avtocest.


Sej to zgleda velika večina ne razume. Meni 300k kilometrov v avtu ne pomeni nič, čeprav se vsi križajo, češ kok kilometrov ima avto. Ampak ni poanta v kilomtrih, vsa poanta je v vzdrževanju. Če je redno vzdrževan, do 500k kilometrov nima avto kaj jamrat in nič kaj hudega ne sme crknit. Pa tudi potem, se zamenja večino kosov, ki bi lahko delali probleme in se voziš dalje. Nič takega.

Je pa razlika, če je vzdrževan tako kot je to v navadi pri nas, ko človek ob zamenjavi hladilnika prosi, če vodo ujameš in jo zliješ potem nazaj in ko ti pride človek z 3mm debelimi diski, pa sprašuje, če so še dobri za podrejat.
««
7 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819826 (15889) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730552 (25571) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28959048 (52151) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526676 (23749) GamerBoy

Več podobnih tem