» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
3 / 10
»»

theBill ::

slikar je izjavil:

Vsak sam se pa naj odloči kaj ima rajši, rabljeno limuzino višjega cenovnega razreda (precej drago vzdrževanje) ali pa nov avto z garancijo (cenejše vzdrževanje) govorim pa o ceni 15000EUR.

Redni servis za limuzino srednjega razreda je pri dobrem zasebniku cenejši, kot redni servis novega avta nižjega razreda na uradnem servisu. Na uradnem nezahtevna dela ponavadi dela mularija, ki se šele uči, dober zasebnik pa je (vsaj pri meni) star maček, ki je prej delal na uradnem servisu, potem pa je šel na svoje. Ravno danes dal za Accorda: olje + filter, zračni filter, kabinski filter in delo - 90 EUR.

Kar je dražje je potrošni material, ki ga pri novem ni treba menjati nekaj let, pri rabljenem pa je ponavadi potrebno po nakupu imeti še nekaj EUR za menjavo kakšnih zavor, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

Buggy ::

Jaz pa ne razumem kaj vsi omenjate redni servis kot neko konstanto. Redni servis po servisni knjigi ja za razlicne km po stevcu razlicen in zato ne more biti referenca, poleg tega na teh servisih pregledajo se kaj je narobe izven klasicnih checkpointov za te km in ce je kaj narobe popravijo/zamenjajo. Torej ta strosek "rednega sevisa" pri 30Kkm je cisto drugacen kot strosek "rednega servisa" pri 120Km...malo pred velikim servisom na 150Kkm kot ima vecina avtov s pogonskim jermenom. Dejte lepo prosim bit bolj natancni al pa ne lapajte v tri dni s pavsalnimi ocenamim brez da navedete specifikacije po racunu.

Ce pa govorimo o navadni menjavi olja in filtrov (zracni, kabinski, oljni, bencinski) in potencialno se sveck pri bencinarju, pa mislim da je tukaj vsak toliko zmozen to opraviti sam (vsaj tako se bere kako vsi vse znate).
Po material gres na Adel (kaksne stvari kupi na eBay ), dobi popust na bundle...rabi par kljucev in izvijacev, prazno posodo za olje, malo iznajdljivosti in casa ...pa ne rabite noben avto vozit na pooblascence, ce ne rabite ravno stempla v servisno.

theBill ::

Buggy je izjavil:

...pa ne rabite noben avto vozit na pooblascence, ce ne rabite ravno stempla v servisno.

Ja bravo, in tako izgubiš največjo prednost novega avtomobila - garancijo.

Jaz pa ne razumem...

To smo pa tudi vsi ostali razbrali, ni treba ekstra poudarjat.

Buggy ::

Ja bravo, in tako izgubiš največjo prednost novega avtomobila - garancijo.


ljudje vozijo na pooblascence tudi po tem ko potece garancija samo da imajo stempl v servisni...si ze slisal mogoce za to, tudi tukaj v tej temi bi lahko razbral to, ce si ze tako nacitan?

Jaz pa ne razumem...


To smo pa tudi vsi ostali razbrali, ni treba ekstra poudarjat.


...se enkrat samo zate, ce si mogoce med pocasnimi...pavsalno otepanje z "rednim servisom" in ceno, ki se ga omenja v tej temi ne definira obsega del, ki pri razlicnih kilometrih zajema vec dela na avtomobilu/motorju...vse pa je se vedno "redni servis"


bo slo?

krneki0001 ::

Standardni redni servis je menjava olja, menjava filtrov in svečk pri bencinarju nekje na 15.000km. Ob tem se pregleda še vse ostale sklope in to je to.
Malo večji servis pri subaruju je recimo na vsak četrti standardni redni servis (vsakih 60.000 km), ko se menja še olje v zadnjem diferencialu in menjalniku (v menjalniku, oziroma v istem olju, je še prednji diferencial, zato tako pogosta menjava).
Potem imaš pa veliki servis, ki pa je na 100.000km, ko se menja jermen, napenjalec, rolce in vodno pumpo.

Ostale stvari pa se menja po potrebi, ko preverjaš ostale sklope na rednem servisu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

theBill ::

Buggy je izjavil:

Ja bravo, in tako izgubiš največjo prednost novega avtomobila - garancijo.


ljudje vozijo na pooblascence tudi po tem ko potece garancija samo da imajo stempl v servisni...si ze slisal mogoce za to, tudi tukaj v tej temi bi lahko razbral to, ce si ze tako nacitan?

Tema je nov vs. rabljen avto in debata je o obveznih servisih novega na pooblaščencu zaradi obdržanja garancije, ne pa kje servisirati avto ki je iz garancije, ja?

Nekateri avtomobili imajo garancijo na prerjavenje tudi 12 let, in so že bili primeri, kjer je niso hoteli priznati, ker je bil avto enkrat vmes servisiran izven pooblaščenca. Izgovor je bil, da bi na pooblaščenem servisu to opazili in sanirali :)) Zdaj si pa izračunaj stroške nakupa novega in delanja rednih in velikih servisov ter menjave potrošnega materiala in dela na pooblaščenem servisu za celih 12 let.

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

ljudje vozijo na pooblascence tudi po tem ko potece garancija samo da imajo stempl v servisni...

zanimiva logika. ko pa kupuješ rabljen avto, še posebej iz tujine, pa je takšna servisna najbolj zaželjena stvar na avtu...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Na pooblaščene vozimo tudi zato, ker imaš na računu spisek opravljenih del in spisek delov. S tem spiskom lahko eni avtohiši precej zagreniš življenje, če te prinesejo okoli (in ker se tega zavedajo, so povečini servisi na nivoju). Mutibarić s.p., ki je seveda oh in sploh (je rekel kolega od znanca, ki je v sorodu s svojo sestro), letno izda 1 račun (in storno zanj) je pa imun na vse. Če ti reče, da je zamenjal olje v menjalniku a ga v bistvu ni...no, lahko pač naročiš originalni menjalnik za nekaj k€, njemu pa pošlješ SMS, da je grd in da mu naj vse zelje pomrzne. In to je vse. Tolikokrat sem že iz prve roke videl in občutil to nategovanje, da drugam kot na pooblaščen servis ne peljem več. Če nimaš za servis, potem pa kupi cenejši avto ali pa se vozi z avtobusom.

perci ::

Heh, če misliš, da te pooblaščeni servis en more nategnit (oz. da se to ne dogaja), si precej naiven.

To je približno tako, kot bi si mislil, da v Hervisu ne moreš dobit ponarejenih najkic.

krneki0001 ::

perci je izjavil:

To je približno tako, kot bi si mislil, da v Hervisu ne moreš dobit ponarejenih najkic.


Bom rekel obratno, v hervisu ne moreš dobiti originala.

Servisi vsi nategujejo. Kupijo dele pri Potokarju, motomatu, adelu, vgradijo ti jih v avto in računajo original del na računu.
Najbolje je če sam delaš, potem veš točno kaj si zamenjal in kaj še moraš. Ampak vsi tega ne znajo, tako da morajo nekam vozit avto. Druga varjanta so popoldanci, ki dopoldne delajo na uradnem servisu, popoldne pa šraufa v svoji garaži.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Sriple Tix ::

Vozim plebejski avto, zato ima moj pooblaščenec uro dela okrog 30€, kar je približno toliko, kot ti zaračuna nekdo pod svislami (seveda verjamem, da vam avtomehanični genij s sosednje ulice računa za opravljeno delo sendvič z dravsko), na servisu dela prijatelj, ki mu 100% zaupam, pri njih že nekaj časa kupujem avtomobile in jih nato menjam staro za staro/novo. Avti imajo zdaj 5 let garancije (prej 4) in na misel mi ne pride, da bi ga peljal kam drugam ... niti če ga imam tako dolgo, da mu garancija poteče.

Ampak, vsakemu svoje in vesel sem za vse zadovoljne ljudi, čeprav mislijo drugače od mene :)

nekikr ::

perci je izjavil:

Heh, če misliš, da te pooblaščeni servis en more nategnit (oz. da se to ne dogaja), si precej naiven.

To je približno tako, kot bi si mislil, da v Hervisu ne moreš dobit ponarejenih najkic.

Ja, če si nepismen te še toliko bolj razumem, da raje pelješ k Jožetu ali Mirsadu, ker on je pošten, ti to veš. Majke mi.

Bom rekel obratno, v hervisu ne moreš dobiti originala.

Servisi vsi nategujejo.

Naj uganem: še vedno si navaden revež (kljub možnosti tožb vseh povprek)? Zvečer v gostilni po drugem piru so pa tudi vsi politki tatovi in vsi Mariborčani/Ljubljančani kreteni. Saj gre nekako tako, kajne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

perci ::

Jst ne vem, da sta Mirsad in Jože poštena. Pravim samo, da ti original servis ne garantira poštenosti.

Osebno sicer vozim na original servis, vendar se ne slepim, da me ne morejo nategnit.

Pa malo se umiri z žaljivimi komentarji - precej očitno je, da ti nisi dobro prebral mojega posta, zato ne meni o nepismenosti.

Martin Krpan ::

Jaz pa ne zastopm kako isti mehaniki , ki dopoldne na uradnem servisu goljufajo vsevprek popoldne doma ratajo take poštenjačine?
So tako kot tisti c***** , ki kradejo samo do petka do 15h?

s51as ::

Martin Krpan je izjavil:

Jaz pa ne zastopm kako isti mehaniki , ki dopoldne na uradnem servisu goljufajo vsevprek popoldne doma ratajo take poštenjačine?
So tako kot tisti c***** , ki kradejo samo do petka do 15h?


Na pooblaščenih servisih imajo serviserji precej tesne norme. Torej predpisan čas, ki ga lahko porabijo za opravljanje posamezne naloge. Ti časi so pogosto zelo skopo odmerjeni. Na primer za menjavo nekega filtra imajo 20 minut, kar je sicer dovol za menjavo, nikakor pa ni dovol za to da se do tega filtra sploh dokoplješ.
Zradi tega se pač zgodi da filtra sploh ne zamenjajo. To je le primer...

No ko gre taisti serviser v domačo delavnico je seveda druga zgodba. Tu stranki polek dela zaraduna porabljen material. Ker ima pri nakupu materiala precej velike rabate, se mu seveda splača porabiti čimveč materiala.

Tako da te isti človek enkrat nategne, ko ti zaračuna storitev, ki je ni opravil, popoldan pa te nategne, ker ti je zaračunal storitev, ki je nebi bilo treba opravit :)

V realnosti je tako, da je tega nategovanja zelo malo. Na pooblaščenih servisih so vpeljani dobri sistemi kontrole, popoldanski fušarji imajo pa tako natrpane urnike, da niti ne študirajo kako bi naredili več kot je treba, kvečemu kake bližnice sekajo.
It's just me myself and I

rupsi31 ::

Dobro je tudi omeniti, da mora mehanik, ki je zaposlen pri določenem pooblaščencu pridobiti dovoljenje, da lahko sploh doma opravlja isto dejavnost. To je tista klavzula o konkurenčnosti. Da delajo doma je med drguim razlog, da se dodatno izobražujejo in da sploh zaslužijo dostojno plačo. Ne mislit, da mehaniki na pooblaščencih zaslužijo hude plače, ker jih ne.

Zato jim pa delodajalci pustijo, da doma servisirajo avte.

krneki0001 ::

s51as je izjavil:


Na pooblaščenih servisih imajo serviserji precej tesne norme. Torej predpisan čas, ki ga lahko porabijo za opravljanje posamezne naloge. Ti časi so pogosto zelo skopo odmerjeni. Na primer za menjavo nekega filtra imajo 20 minut, kar je sicer dovol za menjavo, nikakor pa ni dovol za to da se do tega filtra sploh dokoplješ.

No, tole čisto nič ne drži. Nategovanje je že s časom. Menjava sklopke na računu 10ur, medtem, ko jo dober mehanik zamenja v uri in pol. Torej je to kraja 8,5 ure denarja.

s51as je izjavil:


Zradi tega se pač zgodi da filtra sploh ne zamenjajo. To je le primer...

Zgodijo se ti lahko drugačne zadeve. Da pride prvi mehanik, pa zategne filter, potem pride drugi mimo, pa zategne še enkrat, potem pride tretji, ki zategne še s kleščami, četrti pa potem odlomi vse skupaj. Ali pa da ti popolnoma dober del vzamejo ven in ti dajo slabega notri.


s51as je izjavil:


No ko gre taisti serviser v domačo delavnico je seveda druga zgodba. Tu stranki polek dela zaraduna porabljen material. Ker ima pri nakupu materiala precej velike rabate, se mu seveda splača porabiti čimveč materiala.

Ko gre tak delavec v domačo garažo, ne more nategovat ljudi, ker ga bodo le ti prijavili, da dela na črno, pa noben mu ne bo več pripeljal avta za popravit, ko se razve naokoli.


s51as je izjavil:


Tako da te isti človek enkrat nategne, ko ti zaračuna storitev, ki je ni opravil, popoldan pa te nategne, ker ti je zaračunal storitev, ki je nebi bilo treba opravit :)

Ne nategne te delavec v firmi, nategne te firma, pa šefi. Namreč delavec dela po nalogu šefa in če šef reče daj v ta in ta avto rabljen del, potem ga mora delavec dat, ker drugače bo službo izgubil.

s51as je izjavil:


V realnosti je tako, da je tega nategovanja zelo malo. Na pooblaščenih servisih so vpeljani dobri sistemi kontrole, popoldanski fušarji imajo pa tako natrpane urnike, da niti ne študirajo kako bi naredili več kot je treba, kvečemu kake bližnice sekajo.


Dej nehi že nakladat. Sem delal ene 2 leti kot mehanik na pooblaščencu. Verjemi da ti vsaj 100 primerov kraje, slabega dela in podobnih zadev lahko naštejem.
Popoldanec pa po drugi strani se lahko organizira kakor njemu paše. Če je požrešen, potem mu bo kmalu dela zmanjkalo, ker se bo zakalkuliral imel preveč strank in ga bo večina poslala nekam. Seveda pa te popoldanec pokliče in pove, tudi ta in ta del je za zamenjat, ti pove koliko je cena in koliko časa več bo servis trajal, medtem ko ti na uradnem servisu zamenjajo, pokliče te nobeden, ko prideš po avto, so pa izgovori, da bo avto jutri popravljen in podobno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

gruntfürmich ::

krneki0001 je izjavil:

Ne nategne te delavec v firmi, nategne te firma, pa šefi...


seveda. kar imaginarna celota v obliki firme te nategne. vpis v register te nategne...
in seveda ubogi delavček v firmi pa te ne bo nikoli nategnil, on je tako hudo pošten in tako zelo vesten, pedanten, natančen...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

The Player ::

Ko kupite rabljen avtomobil, imate kar 80 odstotkov možnosti, da so vas ogoljufali pri kilometrih


http://www.24ur.com/novice/slovenija/ko...

Izgleda, da je tematika spet priljubljena. Torej, kaj kupiti oz. kako se temu izogniti?

Kako je vaše mnenje?
If you are ashamed to stand by your colors, you had better seek another flag.

rupsi31 ::

The Player je izjavil:

Ko kupite rabljen avtomobil, imate kar 80 odstotkov možnosti, da so vas ogoljufali pri kilometrih


http://www.24ur.com/novice/slovenija/ko...

Izgleda, da je tematika spet priljubljena. Torej, kaj kupiti oz. kako se temu izogniti?

Kako je vaše mnenje?



Imaš dve opcije. Kupuješ rabljena vozila od zastopnikov posameznih znamk, kar je seveda dražje in od lokalnih dilerjev , ki imajo pisarne v montažnih hiškah, kontejnerjih in so cenejši za 3-4 - jurje.

Večina se bo odločila cenejšo varijanto.

facepalm ::

...in pri obojih imas enake moznosti, da te nategnejo:)

iKst ::

theBill je izjavil:

Buggy je izjavil:

...pa ne rabite noben avto vozit na pooblascence, ce ne rabite ravno stempla v servisno.

Ja bravo, in tako izgubiš največjo prednost novega avtomobila - garancijo.

Jaz pa ne razumem...

To smo pa tudi vsi ostali razbrali, ni treba ekstra poudarjat.


Servisiranje pri pooblaščenem servisu ni pogoj za garancijo. Jaz servisisam pri lokalnem BHS. Žig v servisni knjižici je enakovreden žigu iz pooblaščenega servisa. Cena pa cca. 50% nižja.

R1710 ::

facepalm je izjavil:

...in pri obojih imas enake moznosti, da te nategnejo:)

V bistvu ne, če je avto v tovarniški garanciji, so bili delani redni servisi in je EU baza dokazljiva. Kot drugo pa pooblaščen prodajalec ne bo delal blamaže znamki, za katero stoji.
Tretje, vsak lahko v bazi e-uprave s par kliki preveri št. lastništev, stanje tehnične izpravnosti, št. kilometrov, ampak očitno je lažje "kar ne veš, ne boli".

Če kupiš 10 let star dizel s 180-210.000 kilometri od lokalnega ODLIĆEN, KOT NOV, pa se vprašaj po zdravju.

iKst je izjavil:

Servisiranje pri pooblaščenem servisu ni pogoj za garancijo. Jaz servisisam pri lokalnem BHS. Žig v servisni knjižici je enakovreden žigu iz pooblaščenega servisa. Cena pa cca. 50% nižja.

Lokalni BHS ima možnost vnosa servisa v bazo? Če ne, si lahko sam poštempljaš pa sploh ne servisiraš. Še ceneje.

Utk ::

V katerem zakonu pise da je vpis v neko bazo pogoj za garancijo?

Pooblasceni tudi prodajajo avte z prevrtenimi kilometri. Ali to naredijo oni ali nekdo, ki jim je avto prodal, je cisto vseeno.

ziga1990 ::

^^^Se strinjam da pooblaščeni prodajajo rabljene avte z prevertenimi kilometri samo sigurno so tak avto oni že kupili, ker pooblasceni prodajalec ni tako neumen, da bi vrtel kilometre.

Vpis v bazo ni pogoj za garancijo samo če je avto v bazi pomeni da je zgodovina servisiranja znana in garancijo lahko dobiš na rabljen avto tudi pri nepooblascenem prodajalcu.
Glede nov vs rabljen:
-Nov: nov avto je lahko narejen po tvojih željah, nimaš kaj za skrbet ker je avto v garanciji plus veš kaj se je z avtom počelo ker si prvi lastnik. Slabost je pa cena novi so dražji plus hitro zgubijo vrednost.
-Rabljen: noben avto ni narejen čisto po tvojih željah, lahko dobiš garancijo samo še vedno ne veš kaj se je dogajalo z vozilom ali so kilometri pravi ali je avto ukraden,itd.. Prednost pa je cena.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

iKst ::

Kot drugo pa pooblaščen prodajalec ne bo delal blamaže znamki, za katero stoji.


To ni res. Pooblaščeni servisi naredijo ogromno neumnosti.

Lokalni BHS ima možnost vnosa servisa v bazo? Če ne, si lahko sam poštempljaš pa sploh ne servisiraš. Še ceneje.


V kakšno bazo? Lokalni BHS ima možnost, da mi avto poservisira z originalnimi deli v predvidenih intervalih, kar je tudi pogoj za garancijo. Servisiranje pri pooblaščenem serviserju ni pogoj.

ziga1990 ::

^^iKst ja pooblasceni servisi naredijo neumnosti, ker se vedno je tu človeški faktor v igri samo ponavadi tudi popravijo svoje napake zastonj(vsaj po mojih izkušnjah)
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

iKst ::

Ja, popravijo. Če ne drugače potem, ko nekdo zapelje z novim avtom v izložbo salona in privleče tja POP TV ekipo. Sicer tudi ostali servisi, ki so registrirani in delajo z računom, popravijo napake. Problem je samo pri fušarjih, ki delajo na črno.

Pa, da ne bom off topic, še moje mnenje o nov vs rabljen:

Odvisno od situacije. Od cca. 15 avtomobilov sem samo 3 kupil nove. Enega zato, ker mi je bil všeč in rabljenih ni bilo, je bil nov model. Konfiguriral sem si ga po lastnih željah, od vzorca tepihov v notranjosti in barve usnja na sedežih naprej.

Enega zato, ker je bila zanesljivost pomemben faktor pri odločitvi. Pri novem je manj možnosti za okvare, če pride do okvare pa je precej manj sitnosi z nadomestnim avtomobilom. Danes to niti ni več vedno res, 10 let nazaj je bilo.

Zadnjega sem kupil novega 2 leti nazaj, ker je bila ponudba enostavno predobra, da bi se splačalo kupovati rabljenega. Po 2 letih sem izgubil cca. 20% vrednosti cene, ki sem jo plačal.

Glede na to, da sem pri dveh novih avtomobilih lovil ugodne cene, možnosti za personalizacijo ni bilo. Kupil sem tisto, kar je bilo na zalogi, torej, isto kot pri rabljenem.

Sicer je danes precej enostavno kupiti rabljen avto, ker imaš na voljo aftermarket garancije (oz. zavarovanja). Prejšnji družinski avto sem kupil star 4 leta s 120.000 prevoženimi (realnimi, preverjeno na servisu in v ECUju). V 1. letu mi je crknilo en kup stvari. Dvomasni vztrajnik, posledično deli na menjalniku, ker prvič niso dobro popravili, komplet sklopka, volanska letev. Ker sem imel avtomotiv zavarovanje, mi je vsa popravila častila zavarovalnica. Izkušnja praktično enaka kot pri novem.

krneki0001 ::

ziga1990 je izjavil:

^^^Se strinjam da pooblaščeni prodajajo rabljene avte z prevertenimi kilometri samo sigurno so tak avto oni že kupili, ker pooblasceni prodajalec ni tako neumen, da bi vrtel kilometre.


Dej ne nakladaj.

Žena je kupila avto s 50.000 kilometri. Čez 20.000 kilometrov je začela puščati vodna pumpa. Ko smo jo menjali, se je pokazalo, da ima avto vsaj 70.000km do 80.000km več, ker taka prvovgradna pumpa zdrži vsaj 150.000 kilometrov brez problemov. Torej je imel avto vsaj 150k km. Vozila ga je še par let, da je po sedanjem števcu naredila 200k kilometrov, potem pa prodala avto nazaj istemu pooblaščencu (zamenjala za drug avto z doplačilom). Naslednji dan je bil ta njen bivši avto avto s 50.000km na števcu že spet v prodaji.
Torej je pooblaščenec že prvič recimo za 80k zbil kilometre, potem pa še drugič za 150k, torej skupaj vsaj za 230k kilometrov.

In ja, ta koncesionar in pooblaščenec je eden večjih v ljubljani.

krneki0001 ::

Če bi ljudje pri rabljenem malo prekalkulirali in bi kupovali avto ne za 120% kolikor imajo, ampak za 75% kolikor imajo denarja, pa tistih 25% vložili v dober servis za ta rabljen avto, bi bilo manj pljuvanja čez znamke.

Tako pa ima človek 5000€ našparanih, kupi avto za 6000€, ker ponuca še celo plačo zraven. Sposodi si še za tehničnega in registracijo. Za servis, nove gume in tankanje pa ni ostalo nič.
Pol pa še kaj crkne, pa avto stoji naslednjih par mesecev na kakem parkplacu.

ziga1990 ::

^^Pa še za piko na i kupijo kaj takega ki ima drage dele samo, da ga vidijo da se v dobrem avtu vozi.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

R1710 ::

krneki0001 je izjavil:

Dej ne nakladaj.

Žena je kupila avto s 50.000 kilometri. Čez 20.000 kilometrov je začela puščati vodna pumpa. Ko smo jo menjali, se je pokazalo, da ima avto vsaj 70.000km do 80.000km več, ker taka prvovgradna pumpa zdrži vsaj 150.000 kilometrov brez problemov. Torej je imel avto vsaj 150k km. Vozila ga je še par let, da je po sedanjem števcu naredila 200k kilometrov, potem pa prodala avto nazaj istemu pooblaščencu (zamenjala za drug avto z doplačilom). Naslednji dan je bil ta njen bivši avto avto s 50.000km na števcu že spet v prodaji.
Torej je pooblaščenec že prvič recimo za 80k zbil kilometre, potem pa še drugič za 150k, torej skupaj vsaj za 230k kilometrov.

In ja, ta koncesionar in pooblaščenec je eden večjih v ljubljani.

Zdaj pa najdi revšče od jajc pa napiši, kdo je to?

krneki0001 ::

Avtohiša REAL.

Matko37 ::

krneki0001 je izjavil:

Če bi ljudje pri rabljenem malo prekalkulirali in bi kupovali avto ne za 120% kolikor imajo, ampak za 75% kolikor imajo denarja, pa tistih 25% vložili v dober servis za ta rabljen avto, bi bilo manj pljuvanja čez znamke.

Tako pa ima človek 5000€ našparanih, kupi avto za 6000€, ker ponuca še celo plačo zraven. Sposodi si še za tehničnega in registracijo. Za servis, nove gume in tankanje pa ni ostalo nič.
Pol pa še kaj crkne, pa avto stoji naslednjih par mesecev na kakem parkplacu.


Tule se pa podpišem! Bom kupil rabljenega BMW za 15.000, ker za novega enakega nimam, bi pa se rad enačil z nekom, ki ima enak avto in dovolj pod palcem. Ker sem napraskal zadnje cente skupaj za nakup, si vzdrževanja itak ne morem privoščiti, saj mi ni ostalo nič, potem pa vzdržujem čimceneje (beri: zanič). Potem še ugotovim, da ima avto skrito napako (recimo vsakih 14 dni noče vžgati ali pa tu in tam crkne med vožnjo...) po možnosti je bil poknjen, kar ugotovim šele čez čas...

Osebno imam raje nov avto za 15.000, ki je seveda nižjega ranga, a je nov. Naslednjih 5 let me ne boli glava za nič, razen za bencin in registracijo. Vozim ga dokler ga ne peljem potem na odpad!

krneki0001 ::

Matko37 je izjavil:


Osebno imam raje nov avto za 15.000, ki je seveda nižjega ranga, a je nov. Naslednjih 5 let me ne boli glava za nič, razen za bencin in registracijo. Vozim ga dokler ga ne peljem potem na odpad!


Osebno ne dam več kot 3000€ za avto. Se ne splača, ker moram potem še vsaj dve tretjini cene vložit, da bo avto taprav zame in da mu lahko zaupam.

3000€ za avto, 500€ za registracijo da ga spraviš na cesto. 500€ za nove gume, 1000€ za en orenk servis, kjer pomenjaš vse kar bi moralo biti zamenjano v teh kilometrih, ki jih ima avto, plus zavore poštimaš, zaščitiš pred rjo,....

R1710 ::

krneki0001 je izjavil:

Avtohiša REAL.

Hvala.

Matko37 ::

Je še en faktor, koliko se avto vozi. Dnevno delam 100km+ in se z avtom za 3000€ ne bi spuščal na takšne razdalje. Za mesto in okolico je seveda druga pesem.

cleanac ::

Ne vem kaj se pritožujete, dejansko dobite več (km) kot plačate :)

Če je možnost se kupi nov avto, da se prihrani morebitne sitnosti (garancija). V kolikor pa se kopuje rabljen pa se kupi do 3 leta star, ali pa starejši od 10 let. Do 3 leta star avto je še načeloma v garanciji, oz. prodajalec sam nudi garacijo. Tudi slab način vožnje še v tem času avta toliko ne "zdela". Pri 10+ pa je itak loterija, ampak so vrednosti toliko nižje, da v kolikor imaš nesrečo z nakupom, lahko avto prodaš dalje z minimalno izgubo in kupiš novo "srečko". Kilometri pri takšnem nakupu sploh niso pomembni.

Matko37 je izjavil:

Je še en faktor, koliko se avto vozi. Dnevno delam 100km+ in se z avtom za 3000EUR ne bi spuščal na takšne razdalje. Za mesto in okolico je seveda druga pesem.

Jaz delam z avtom, ki je trenutno vreden 500-1000EUR na mesec 4.000+ km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cleanac ()

krneki0001 ::

Matko37 je izjavil:

Je še en faktor, koliko se avto vozi. Dnevno delam 100km+ in se z avtom za 3000€ ne bi spuščal na takšne razdalje. Za mesto in okolico je seveda druga pesem.


To je samo v glavah ljudi, ki ne znajo razmišljat. Starejši avtomobili so imeli komponente bolj kvalitetne. Danes na vsem šparajo.

Sam delam z avtom po 65.000 na leto. In to z avtom za 2000€, ob tem da grem vsako leto na potovanje z avtom, kjer naredim vsaj 10.000 kilometrov v dveh do treh tednih s tem avtom. Ko ga kupim poservisiram vse kar je potrebno, potem pa samo še redni servisi naslednjih par let, potem pa ga zamenjam.
Sedanji avto sem kupil januarja, par dni nazaj je prebil 300k kilometrov na števcu. Pa gremo letos z njim en raid po srbiji za prvi maj (od 3 do 4k), do Northcapa v juliju (8 do 10k), potem pa še septembra v romunijo in ukrajino (tudi nekje 5 do 6k).

cleanac je izjavil:

Ne vem kaj se pritožujete, dejansko dobite več (km) kot plačate :)

Če je možnost se kupi nov avto, da se prihrani morebitne sitnosti (garancija). V kolikor pa se kopuje rabljen pa se kupi do 3 leta star, ali pa starejši od 10 let. Do 3 leta star avto je še načeloma v garanciji, oz. prodajalec sam nudi garacijo. Tudi slab način vožnje še v tem času avta toliko ne "zdela". Pri 10+ pa je itak loterija, ampak so vrednosti toliko nižje, da v kolikor imaš nesrečo z nakupom, lahko avto prodaš dalje z minimalno izgubo in kupiš novo "srečko". Kilometri pri takšnem nakupu sploh niso pomembni.


Ma kakšna loterija. Na netu imaš vse opise problemov teh avtomobilov. Poiščeš za svoj avto, narediš servis, vse te dele zamenjaš in imaš avto, ki bo BP delal naslednjih 300.000km. In to avto za mali denar.

Če se pa ne znajdeš, pa kupuj novo. Take rabimo, da bomo čez 10 let kupovali rablčjene avtomobile od vas.

Zgodovina sprememb…

iKst ::

Ja, avtomobili so kot dobro vino. Starejši kot so, bolj zanesljivi postanejo. Pustimo ob strani obrabo delov, utrujenost materialov, manjše tolerance in boljše proizvodnje postopke pri novejših avtomobilih itd.

krneki0001 ::

Manj elektronike, več mehanskih delov, več mehanskih kvalitetnih delov.

Danes je pa vse bolj ko ne preračunano da zdrži do izven garancije, potem pa crkne.

Utk ::

Pa gremo letos z njim en raid po srbiji za prvi maj (od 3 do 4k), do Northcapa v juliju (8 do 10k), potem pa še septembra v romunijo in ukrajino (tudi nekje 5 do 6k).

A v tem je problem, tebi niti stevec za kilometre ne dela vec prav

cleanac ::

krneki0001 je izjavil:

Ma kakšna loterija. Na netu imaš vse opise problemov teh avtomobilov. Poiščeš za svoj avto, narediš servis, vse te dele zamenjaš in imaš avto, ki bo BP delal naslednjih 300.000km. In to avto za mali denar.

Če se pa ne znajdeš, pa kupuj novo. Take rabimo, da bomo čez 10 let kupovali rablčjene avtomobile od vas.

Ampak s tem si za nek razumen strošek minimaliziral možnost okvare. Kaj pa recimo za okvarre, ki jih ne moreš odpraviti oz. preprečiti. Po 10+ letih ima avto že ker nekaj preteklosti in nepravilnosti morebitnega preteklega vzdrževanja vplivajo na samo življensko dobo. Poleg tega...recimo, ko kupiš avto zamenjaš tudi vsa tesnila, cevi ipd?

Ne pravim, da nakup 10+ starega avta ni smiseln, ravno nasprotno...cena opraviči riziko nakupa. Lahko trdiš, da se potem voziš še 300kkm, če imaš še dodaten avto za rezervne dele. Ne pravim, da ni možno, tudi sam sem primer s podobno situacijo, ampak midva sva bolj izjema kot pravilo.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Pa gremo letos z njim en raid po srbiji za prvi maj (od 3 do 4k), do Northcapa v juliju (8 do 10k), potem pa še septembra v romunijo in ukrajino (tudi nekje 5 do 6k).

A v tem je problem, tebi niti stevec za kilometre ne dela vec prav


Števec dela čisto prav. Samo ti si očitno ne predstavljaš kaj pomeni raid z avtom.

Utk ::

Ne ne predstavljam si 4000 do in po srbiji. A bos sel petkrat cez njo gor in dol? Sej si se marsikaj drugega od tvojga nabijanja ne predstavljam.

krneki0001 ::

cleanac je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ma kakšna loterija. Na netu imaš vse opise problemov teh avtomobilov. Poiščeš za svoj avto, narediš servis, vse te dele zamenjaš in imaš avto, ki bo BP delal naslednjih 300.000km. In to avto za mali denar.

Če se pa ne znajdeš, pa kupuj novo. Take rabimo, da bomo čez 10 let kupovali rablčjene avtomobile od vas.

Ampak s tem si za nek razumen strošek minimaliziral možnost okvare. Kaj pa recimo za okvarre, ki jih ne moreš odpraviti oz. preprečiti. Po 10+ letih ima avto že ker nekaj preteklosti in nepravilnosti morebitnega preteklega vzdrževanja vplivajo na samo življensko dobo. Poleg tega...recimo, ko kupiš avto zamenjaš tudi vsa tesnila, cevi ipd?

Ne pravim, da nakup 10+ starega avta ni smiseln, ravno nasprotno...cena opraviči riziko nakupa. Lahko trdiš, da se potem voziš še 300kkm, če imaš še dodaten avto za rezervne dele. Ne pravim, da ni možno, tudi sam sem primer s podobno situacijo, ampak midva sva bolj izjema kot pravilo.


Za avto sem dal januarja 2200€ in sem takoj po nakupu zamenjal:
- karter
- vsi semeringi
- vse dihtunge (pokrova ventilov, vijakov pokrova ventilov, servo pumpe, zavornih cilindrov,...)
- vodna pumpa, napenjalec, jermen, rolce
- sklopka s potisnim ležajem, košaro in ležajem za os menjalnika v vstrajniku
- olje, svečke, filtri
- kompletne zavore spredaj in zadaj, zavorna tekočina (kompletne zavore pomeni tudi zavorne batke, gumice za zaščito batkov in gumijaste cevi do klešč ter diske in ploščice)
- volanski končniki + optika
- vse manšete (8x na polosovinah, 2x na volanski gredi)
- cevi za dotok goriva v tank + odduški
- pretesnit klimo (spustit plin ven, zamenjat vse oringe in plin z barvilom nazaj notri)
- nove gume

Vse skupaj za okoli 1500€

Čaka me pa še nekje 600€ za novo vzmetenje z 200+ kg nosilnosti in +5cm višine.

Avto je sedaj na cesti in grem z njim lahko na 10k kilometrov dolgo potovanje brez bojazni, da me bo pustil na cesti.

Poanta tega avta je bila da sem iskal avto brez rje in me stanje motorja in ostalega ni niti zanimalo. Samo brez rje in neobtolčen. Ostalo sem se itak odločil, da bom vse zamenjal in naredil avto, ki bo za nekaj več let potovalni avto, ker do sedaj sem jih imel za dve mogoče tri leta, tega bi rad pa imel za nekje 10 let, ker bo tudi imel več stvari že fiksno zmontiranih (kompresorski hladilnik, fotovoltaiko za polnit akumulatorje, po meri narejen prtljažnik, rezervna guma zadaj na odbijaču,....)

Utk je izjavil:

Ne ne predstavljam si 4000 do in po srbiji. A bos sel petkrat cez njo gor in dol? Sej si se marsikaj drugega od tvojga nabijanja ne predstavljam.


Narediš krog okoli srbije? Koliko je to dolgo? Že če greš v sloveniji naokoli po meji, dobiš 1382km.

Pa sej vas po svoje razumem. Večina vas gre z avtom do hotela, potem ste pa tam en teden in nazaj. Pa že to moraš gledat na porabo, da avto ne bo preveč porabil.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne, sem naredil 4k krog in par manjsih po evropi in si res ne predstavljam kako jih bi po srbiji. Kar tako dodatnih 1000 km se pa tudi ne nabere.

Se pravi bos dal 6 jurjev in se zmeraj imel staro kripo, na bencin. Ce se tolk vozis si tudi ne predstavljam kako se ti ne splaca plin ali dizel.

krneki0001 ::

Ja vložil bom nekje 5k v 15 let star avto. S tem da me bo ta avto naslednjih 10 let (torej nekje 600k kilometrov) vozil vsak dan naokoli.

Plin se splača, samo izgbiš prostor v avtu za prtljago in opremo. Rabljen dizel je pa preveč nezanesljiv, ker je en sklop več za šraufat, poleg tega pa so rabljeni materiali dizlov veliko bolj obnucani kot pri bencinarjih, ker so pritiski večji in so posledično tudi obrabe večje. Bi moral novega kupit, ker na rabljenem za 1000€ ne boš dost pozamenjal, da bi mu zaupal za tako dolgo pot.

Glede kilometrov: Koliko je od Somborja do izvira reke Tare (nacionalni park), pa če hočeš vmes videt še Novi sad, Beograd, puščavo ob beogradu in se skozi njo zapeljat?
Samo direktna linija je skoraj 400km, če se voziš po glavnih cestah.
Jaz se ne bom, mislim se vozit v glavnem po makadamih, kampirat tam, kjer te zvečer ustavi tema in uživat v razgledih, ki jih z asfaltirane ceste ne vidiš.

Nekako tako:

iKst ::

Utk je izjavil:

Ne, sem naredil 4k krog in par manjsih po evropi in si res ne predstavljam kako jih bi po srbiji. Kar tako dodatnih 1000 km se pa tudi ne nabere.

Se pravi bos dal 6 jurjev in se zmeraj imel staro kripo, na bencin. Ce se tolk vozis si tudi ne predstavljam kako se ti ne splaca plin ali dizel.


Očitno si totalno brez domišljije. Do Niša in nazaj je cca. 1500km. Pa nisi naredil nič, samo pot do dol in nazaj.

Tralala999 ::

Vonj po novem je zame zakon. Sicer se to zgodi pri meni na cca 5 let....ampak moramo tudi takšni biti, da potem nekateri pridete do rabljenih. Kupite si kar vam omogočajo finance, predvsem pa mislim da vam avto mora biti všeč...vsaj meni je to dvoje najbolj važno. Aja, pa tako kot je nekdo že omenil...varnost je po navadi le boljša v novejših vozilih...tako da....
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185720 (1783) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718102 (13121) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28936544 (29647) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514869 (11942) GamerBoy

Več podobnih tem