» »

Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila

Skrivanje skritih napak pri prodaji vozila

«
1
2

zobnik ::

Naj bo to 5 let star avto ali 15 let, ampak večina prodajalcev molči o napakah, ki so skrite in se pokažejo šele po 500-1000km prevoženih. Zakaj? Ali pravni sistem deluje, kje so kak organi, da bi take nate*une kaznovala.

Utk ::

Imaš kak konkreten primer, da je bil nekdo nategnjen, tožil in izgubil, ali samo tako malo nakladaš? Večina nima nič proti, če so nategnjeni, če dobijo potem kakih 10 procentov popusta. .

#000000 ::

HAHA ti se hecaš, pa ta natega dela že od leta 75 recimo nima veze bil prodajalec Slovenec ali Slovenski državljan (je razlika med njima) avti so zadnje časa vse bolj iztrošeni in če češ bit 100 moraš kupit novega, pa še tam se lahko občasno zaplete.

borut_p ::

zobnik je izjavil:

Naj bo to 5 let star avto ali 15 let, ampak večina prodajalcev molči o napakah, ki so skrite in se pokažejo šele po 500-1000km prevoženih. Zakaj? Ali pravni sistem deluje, kje so kak organi, da bi take nate*une kaznovala.


Ejga mojster. Ce je napaka skrita in se pokaze sele cez 500-1000 km .... kako naj prodajalec ve za njo ? Zato pa je SKRITA in zakon slednje jasno obravnava.
Ce je pa skrival napake za katere je vedel ... to je pa druga zgodba, samo ne zavajaj po forumu

ziga1990 ::

zobnik je izjavil:

Naj bo to 5 let star avto ali 15 let, ampak večina prodajalcev molči o napakah, ki so skrite in se pokažejo šele po 500-1000km prevoženih. Zakaj? Ali pravni sistem deluje, kje so kak organi, da bi take nate*une kaznovala.


Problem je kaj pa če za napako prodajalec res ni vedel in se pojavi v teh 500-1000km?

sicer so pa tudi kupci nateguni na polno kupijo 15let star avto zbijajo pa ceno ob vsaki praskici, da ne omenjam ko zamenjajo kaki del in klicarijo in zahtevajo del kupnine nazaj ker si prodal pokvarjen avto.

Enostavno kupci niso nič boljši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dripac ::

Kupci so v večini primerov še hujši. 15 let star avto žal ne more bit brez napak in samo vprašanje časa (kilometrov) je, kdaj bo kaj večjega odpovedalo. Sploh če avto ni bil vzdrževan kot bi bilo potrebno. Kupi avto za drobiž in potem je kriv prodajalec, ker mu ni napovedal izpada klime čez pol leta.

mzakelj ::

Res ne razumem kako ne razumete da se ljudje nategujejo v Sloveniji ??? Meni je čisto logično in razložljivo :
75 let socializma in kraje v njem pač pusti pečat na ljudeh. Včasih se je še bolj kradlo, pilo po fabrikah, delalo se je tko tko, kakor je kdo hotel. Direktorji so bili ponavadi nesposobni in je bilo važno samo da so partijci in je bilo ok... Pojma ponavadi niso imeli kaj dosti. Krediti so leteli v yugo in tako se je zdelo da vse deluje... V resnici pa je vse crkovalo od 45 naprej.Socializem-komunizem pač ne deluje. (Če je kaka država kjer je prosperiral in je še sedaj uspešna država pa kar s besedo na dan.) In ljudje so se pač navadili da se ne plačuje državi davkov, da se pač šmugla sem ter tja, in da če prideš pjan domov in razbijaš vrata je pač ok.Kar se pa tiče avtov je pa to zmerom riziko. Zmerom je tako da moraš vzeti enga vredu mehanika zraven. Pa žagovino v menjalnik in take fore so recimo včasih kazali v zabavnih odajah. Sicer je bilo tam kao zaigrano, vendar ogromno ljudi je to pobralo in prakticiralo. Tisti kateri niso še tega vedeli...

Utk ::

Kdor se pusti nategnit, se kar naj...še zmeraj nobenga primera, ko bi se kdorkoli kamorkoli (razen na forum in v gostilni) pritožil nad nategom in izgubil.

Stikalo ::

Utk je izjavil:

Kdor se pusti nategnit, se kar naj...še zmeraj nobenga primera, ko bi se kdorkoli kamorkoli (razen na forum in v gostilni) pritožil nad nategom in izgubil.



Če kupiš neka rabljena jajca za par k€, boš pa nekoga tožil? Pri nas so problem sodišča, ki meljejo stvari 5 let, z negotovim izplenom in visokimi stroški, živci in časom.

Lej lahko ti pušča voda v mašino, prodajalec to ve, zamenja olje in ti proda vozilo. Pa pač ne veš, da ti motor kuri olje. To ugotoviš čez 5 mesecev, ko ti na morju zariba mašina. Kaj boš? LEPO SE OBRIŠEŠ POD NOSOM. Boš ti dokazoval na sodiščih, da je on vedel za to sranje. NIMAŠ ZA BUREK, najceneje je da požreš in si tiho.

dripac ::

Stikalo je izjavil:


Če kupiš neka rabljena jajca za par k€, boš pa nekoga tožil? Pri nas so problem sodišča, ki meljejo stvari 5 let, z negotovim izplenom in visokimi stroški, živci in časom.

Lej lahko ti pušča voda v mašino, prodajalec to ve, zamenja olje in ti proda vozilo. Pa pač ne veš, da ti motor kuri olje. To ugotoviš čez 5 mesecev, ko ti na morju zariba mašina. Kaj boš? LEPO SE OBRIŠEŠ POD NOSOM. Boš ti dokazoval na sodiščih, da je on vedel za to sranje. NIMAŠ ZA BUREK, najceneje je da požreš in si tiho.


Nekako tako ja. Realnost trga rabljenih avtomobilov.

Imaš pa tudi kupce ki kupijo avto za 500eur ker pač "več vreden ni" in potem jokajo kako so bili nategnjeni. Pri avtu za katerega so plačali verjetno manj kot za telefon s katerega so klicali za ta "super deal". Sem tako prodal Passata 1.8T l.2000 za dele - nikoli več. Kaj se je zgodilo? Avto je imel kup problemov, celo seznam teh je bil narejen ob prepisu vozila. Ga je možak rabil za dele, nič spornega. Čez dva dni dobim klic da je avto zanič in da hoče denar nazaj, ker ga ne more registrirat.

Ni šlo drugače kot pa angažirat odvetnika, je spisal dopis, za katerega sem mu plačal 150eur in je potem kupec dal mir. Pred tem pa grožnje da ve kje sem doma itd.

Nategi so in bodo. Tudi za tiste ki pošteno povedo kaj se z avtom dogaja ob prodaji.

Utk ::

Stikalo je izjavil:

Utk je izjavil:

Kdor se pusti nategnit, se kar naj...še zmeraj nobenga primera, ko bi se kdorkoli kamorkoli (razen na forum in v gostilni) pritožil nad nategom in izgubil.



Če kupiš neka rabljena jajca za par k€, boš pa nekoga tožil? Pri nas so problem sodišča, ki meljejo stvari 5 let, z negotovim izplenom in visokimi stroški, živci in časom.

Lej lahko ti pušča voda v mašino, prodajalec to ve, zamenja olje in ti proda vozilo. Pa pač ne veš, da ti motor kuri olje. To ugotoviš čez 5 mesecev, ko ti na morju zariba mašina. Kaj boš? LEPO SE OBRIŠEŠ POD NOSOM. Boš ti dokazoval na sodiščih, da je on vedel za to sranje. NIMAŠ ZA BUREK, najceneje je da požreš in si tiho.

Pa je to res nateg? Če nisi pripravljen tvegat, pač kupi novo dacio namesto starega golfa. Na dolgi rok bo cenejše. Problem je v kupcih, ki kupujejo sranje, ki bi moralo it v prešo. Niso pa pripravljeni dat 2 jurja, da se bi avto res zrihtal. Jaz sem prodal čisto dober 10 let star avto za 3 jurje. Nič rjav, mašina delala kolk tolk dobro, sicer puščala malo olja na par mestih. Tudi če vzamemo najhujši scenarij, da pušča pri bloku, pa ni, je to jurja max popravek. V čem je problem? Avto je še za 10 let vozit.

dripac ::

Utk je izjavil:


Pa je to res nateg? Če nisi pripravljen tvegat, pač kupi novo dacio namesto starega golfa. Na dolgi rok bo cenejše. Problem je v kupcih, ki kupujejo sranje, ki bi moralo it v prešo. Niso pa pripravljeni dat 2 jurja, da se bi avto res zrihtal. Jaz sem prodal čisto dober 10 let star avto za 3 jurje. Nič rjav, mašina delala kolk tolk dobro, sicer puščala malo olja na par mestih. Tudi če vzamemo najhujši scenarij, da pušča pri bloku, pa ni, je to jurja max popravek. V čem je problem? Avto je še za 10 let vozit.


Verjetno res ni nateg, smo si pa sami krivi za marsikakšno dogodivščino tega tipa, pa nam ne bi bilo treba.

Nova Dacia v očeh mnogih ne dosega meril 15 let starega golfa. Golf je golf, ljudi. Faktor imenitnosti je hudič.

Zato pa se dogaja kar se.

pirat ::

zobnik je izjavil:

Naj bo to 5 let star avto ali 15 let, ampak večina prodajalcev molči o napakah, ki so skrite in se pokažejo šele po 500-1000km prevoženih. Zakaj? Ali pravni sistem deluje, kje so kak organi, da bi take nate*une kaznovala.

Drži. Mi je prodajalec za sveto zagotavljal, da je tank pri 12 let starem BMW poln! Čez dobrih 500 km pa se pokaže, da tank ni poln, ampak prazen. Kam se pritožim?
/s

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: zobnik ()

ziga1990 ::

Kupci se tudi nategnejo, ker kupujejo z srcem in ne z glavo primer: dizli z malo kilometri za svojo starost in uvoženi dizli.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

To ni noben nateg, ampak pričakovani stroški rabljenega vozila.

Tudi pri novih vozilih so, kjer se dejansko pričakuje brezhibnost.

mailer ::

Če hoče biti kupec kolikor toliko brez skrbi mu več ali manj nakup novega avtomobila ne preostane. Druga varianta je nakup poznanega porekla, recimo od soseda, družinskega člana, starega strica, ki se je odločil, da ni sposoben več voziti,... Pri filtriranju zadetkov na avtonetu zato obvezno obkljukajte, da se avto prodaja od fizične osebe in prvi lastnik... Tako se losaš 90% nategov uvoženih nemcev z "SAMO" xx.000 kilometri. Sem zase iskal avto celo leto, nategi, prikrivanja, zavajanja, nekaramboliran, cena slovenskih pa po 5 letiš še vedno 80% novega. Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. Imel problem z napako v garancijskem roku, popravilo 800€. Še vedno imam 3 leta garancije in miren spanec. Pa še en nasvet. V nobenem primeru avta ne prodajte ciganom, je bolje, da vam stoji v garaži.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Utk ::

Po petem letu je treba računat 500 evrov letno za vzdrževanje, če hočeš imet avto v stanju kot je treba. Samo tega nihče ne dela, ker bo itak kmalu prodal, če treba dat jurja za 8, 10 let star avto je pa to cel šok, čeprav v resnici ni nič posebnega. Mehaniki so se pa tudi temu prilagodili, raje flikajo za 50 evrov kot da bi zrihtali za vse večne čase za 200. In tako od enega lastnika do drugega. To ni nateg, to tako je.

shadeX ::

Nič rjav, mašina delala kolk tolk dobro, sicer puščala malo olja na par mestih.


To sploh ni problem, avto je pač star. Mene samo zanima, če si kupcu to povedal in ga seznanil s tem. Če da, me zanima če se je pogajal in na ta račun znižal ceno.

IL_DIAVOLO ::

Zakaj? Da bo zacel ciganit in iskat napake in se dodatno nizat ceno vozila?

Videno, kupljeno. Spizdi in ne gnjavi.

Ce nisi zadovoljen, prodaj naprej. Znizaj ceno za 2 jurja, ker si tak fer prodajalec.

Vsak gleda na svoj profit.

shadeX ::

Zakaj?


Vsak ima svoj razlog. Moj bi bil predvsem ta, da nisem nekoga najebal in lahko mirno spim. Razumem pa da ste nekateri pripravljeni naredit vse, da bi prihranili (oz. zaslužili) 200EUR.

Da bo zacel ciganit in iskat napake in se dodatno nizat ceno vozila?


Lahko ga mirno odsloviš v tem primeru. Avto poznaš, potencialne napake tudi in veš za koliko ga boš prodal.



Vsak gleda na svoj profit.


Tipična mentaliteta slovenceljnev. Čeprav po eni strani razumem zakaj to delaš, je to izjemno ozkogleden mindset, ki ti na dolgi rok nikoli ne prinese profita (zgornji primer).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

c00L3r ::

mzakelj je izjavil:

Res ne razumem kako ne razumete da se ljudje nategujejo v Sloveniji ??? Meni je čisto logično in razložljivo :
75 let socializma in kraje v njem pač pusti pečat na ljudeh. Včasih se je še bolj kradlo, pilo po fabrikah, delalo se je tko tko, kakor je kdo hotel. Direktorji so bili ponavadi nesposobni in je bilo važno samo da so partijci in je bilo ok... Pojma ponavadi niso imeli kaj dosti. Krediti so leteli v yugo in tako se je zdelo da vse deluje... V resnici pa je vse crkovalo od 45 naprej.Socializem-komunizem pač ne deluje. (Če je kaka država kjer je prosperiral in je še sedaj uspešna država pa kar s besedo na dan.) In ljudje so se pač navadili da se ne plačuje državi davkov, da se pač šmugla sem ter tja, in da če prideš pjan domov in razbijaš vrata je pač ok.Kar se pa tiče avtov je pa to zmerom riziko. Zmerom je tako da moraš vzeti enga vredu mehanika zraven. Pa žagovino v menjalnik in take fore so recimo včasih kazali v zabavnih odajah. Sicer je bilo tam kao zaigrano, vendar ogromno ljudi je to pobralo in prakticiralo. Tisti kateri niso še tega vedeli...


Seveda, ker v državah, kjer niso imeli socializma pa ne zavajajo pri prodaji rabljenih avtov. Pa treba bo nabavit koledar, smo že skoraj 30 let v kapitalizmu.

Za Kitajsko še zgleda nisi slišal. Standard ljudi se je v času, ko smo mi v zatonu povečal za 4x, gospodarsko rast imajo vsaj 2x zahodnih držav. Sočasno pa na prebivalca proizvedejo 1/2 CO2 v primerjavi z ZDA, tako so tudi energetsko učinkoviti. Zgleda ne veš kaj dosti o ekonomiji. Osebno mi ni všeč njihov nedemokratičen model vladanja, njihov ekonomski model planiranega gospodarstva pa je objektivno najboljši v zgodovino sodobnih držav.

Kar se tiče rabljene opreme, sploh 5, 10 ali 15 let starih avtov, je težko pričakovat, da so brez napak. Ali se pričakuje, da bo vsak trgovec na prafaktorje razstavil in nazaj sestavil 10 let star rabljen avto? Bo ja vrednost rabljenega višja, kot nova.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

IL_DIAVOLO ::

Ne govorim o tem.

Nobenega ne bi nasral ali ga življensko ogrožal za nekaj 100 evrov, samo ne bi izpostavljal neke pomanjkljivosti, ki je morda niti opazil ne bi, kaj sele da bi vplivalo na varno vožnjo.

c00L3r ::

Kar se tiče kritičnih varnostih pomanjkljivosti, lahko rabljen avto pelješ na tehnični pregled. Tam bodo preverili delovanje zavor in stanje podvozja.

ziga1990 ::

c00L3r je izjavil:

Kar se tiče kritičnih varnostih pomanjkljivosti, lahko rabljen avto pelješ na tehnični pregled. Tam bodo preverili delovanje zavor in stanje podvozja.


koliko ljudi pa to naredi?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Sheteentz ::

Nekako ne razumem mentalitete slovenskih kupcev rabljenih vozil, ko kupujejo cca 10 - 15 let star avto za par jurjev in pričakujejo, da bo avto izgledal kot nov, da ne bo nič škripalo, nič čričkov v kabini, bog ne daj, če je kje malo rje. Pa praske na odbijačih, katastrofa! Daš na avto.net že v štartu nizko ceno, potem pa zbijajo, ker se avto ne vozi kot popolnoma novo vozilo? Pa je to dejansko odraz utopično debilne mentalitete kupcev rabljenih vozil pri nas, ali gre za dejanski protokol pri kupovanju rabljenega vozila? Da kupci torej avto ocenjujejo po merilih novega vozila in na ta račun zbijajo že tako nizko ceno? Potem ti pa še dajejo vedeti, da so ti dejansko naredili gromozansko uslugo, ker so pripravljeni kupit, po njihovem mnenju, totalno razbitini in naj bom srečen in tiho ker sem dobil keš.

Po zadnji izkušnji me mika da bi avto, ko se ga bom naveličal, najraje odpeljal v prešo, pa tudi če gre še za povsem vozno in izpravno vozilo. Ker zadnja izkušnja s prodajo rabljenega avta je bila totalna katastrofa, res nisem vedel ali avto prodajam nekim debilom, ki so spregledali, da gre za 10+ let star avto z dvesto jurji prevoženih kilometrov.

zobnik ::

Rabljeno vozilo s sorazmerno obrabljenost in še delovanjem, turbina, menjalnik, sklopka vse lahko zdrži 300.000km, če avto prodaš pri 200.000km.... nikakor pa ne avto k ma čez 200-500km resno okvaro.

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa je to resna okvara?

shadeX ::

Puščanje olja je vsekakor vredno omembe potencialnemu kupcu, ker lahko nakazuje na večje stroške v kratkem času.

Drugo je če pumpa za špricanje šip ne deluje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

hojnikb ::

vedno obstaja lizing za novga, polog je pa kes, ki bi ga sicer dal za rabljeno kanto.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

To je začaran krog in si ves cas kreditno nesposoben za kaj bolj pametnega.

hojnikb ::

zacarn krog je, da kupis podtrijo za 3 jurje in vsak mesec v povprecju zmeces za en obrok lizinga v popravila.
#brezpodpisa

hojnikb ::

evo nov clio za okol 10k te pride dobrih 110-120e na mesec z 3 jurje pologa
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

ce nimas na mesnc vsaj 120e prostega kesa za sigurn avto (se ne furas glih 2km do gostilne, trgovine in ljubice) potem delas neki orng narobe.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Fix mesecni obrok na avto, obrok za kasko zavarovanje(lizing), pooblaščeni servis, kaksno izredno popravilo in potem se zacne ples evricev.

hojnikb ::

kasko ni nujen, ce vzames kredit, izredna popravila so moot point, dokler je avto v garanciji (5 let). Ce ne znas kupit dobrga rabljenga avta, potem je zgornji clio mnogo boljsa opcija, long term. Bolje 110e fiksnih na mesec kot pa avto pri mehaniku in zamude v sluzbi itd...

se pa da kupit avto za 3 cuke, ki nebo bottomless money pit, sam to nebo nemc z 4l porabe, kateri bo priganjal fousijo sosedom...
kaksna clio storia je okol tega budgeta precej safe bet, kjub precenjenosti
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bluefish ::

Avto na kredo brez kasko zavarovanja? Šaljivec.

hojnikb ::

Folk rad spara, pa ni vazno kolk stane :) Kasko za kaksnega cliota, ki je prakticno najcenej nov avto, niti ni pretirano drag..
Drgac pa, kasko ni pogoj, ce vzames kredit. Vsaj renault ima tako
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Sam si govoril o lizingu, kjer pa je pogoj kasko.

hojnikb ::

ali imas pogoje za kredit ali pa vzames lizing in kasko. Za nov avto je precej bolj smiselna slednja opcija, ker za avto vredn 10 jurjov pride kasko glih drobiz.

kasko pr WIZ za konkretn avto pride celih +160e na leto, ce nimas nic bonusa. Ce je to deal breaker, potem...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

lonewolf_ ::

Foter je imel primer, ko je kupil par let starega golfa V. Preko poznanstev zavarovalničarja in mehanika, je bilo rečeno, da je avto res brezhiben. Tudi ostali smo ga nekajkrat šli gledat in itak, če nimaš pojma kaj gledaš, ne vidiš nič takega.

Nabavili smo ga v začetku februarja okoli 2009. V začetku maja je foter ugotovil, da hlajenje na klimi ne deluje. Potem pa se je začelo raziskovanje, ker mu ni dalo mira. Na koncu smo se dokopali do slik, da je bil avto olupan ob celotni desni bok in baje še vsaj enkrat prevrnjen čez streho. V času enega leta je razgnalo še turbino (dobesedno potrgalo vse vetrnice), v roku dveh let je dobil povrnjeno nekje 80% tega kar je prodajalcu plačal za avto (komisijska prodaja), poleg tega je prodajalec kril še menjavo kompresorja klimatske naprave. Ker se je ugotovilo, da so pred prodajo avta menjali original blatnike z nekimi nachbau, je moral 8let po prodaji pokriti strošek kitanja in barvanja le-teh (sam je rekel, da lahko kadarkoli). Ampak itak je bilo to "popravljeno" tak, da je čez 2 leti spet rja ven vdarila. Če odštejemo vse izgubljene živce.. mislim, takega avta se ne splača kupit, tudi če imaš vse pokrito, ker je izguba živcev in časa.

Ali je prodajalec vedel za dejansko stanje avta pred prodajo, ne bomo nikoli izvedeli, ampak nekaj let po tistem je nehal prodajati avte in prodaja samo še kamp prikolice...

Je pa avto sedaj proti 300kkm, še vedno deluje vse, pobira edino mislim da eno sprednjo gumo bolj, verjetno ravno zaradi prikrite nesreče :)
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

KAVINSKY ::

dripac je izjavil:

Nova Dacia v očeh mnogih ne dosega meril 15 let starega golfa. Golf je golf, ljudi. Faktor imenitnosti je hudič.


Potem pa vzemi najdražjo polno opremljeno Dacio in 15 let starega Golfa in dvigni zadnjo klop. In iz tem lahko dobiš par kazalcev kakšna je razlika. Če je star avto iz srednjega ali višjega ranga kakor toliko vzdrževan, se bo vsekakor vozil bolje od večine novejših avtov nižjega ranga. Kar pridobiš je zgolj to, da veš, da ti v naslednjih 5 letih ne bo nič crknilo oz bo še pod garancijo. Pri starem avtu pa je pač loterija.

IL_DIAVOLO ::

Golf je postal avto sparanja, ne pa imenitnosti.

Hyundai in kia postajata avta imenitnosti in pojma "ljudski avto".

e-marko ::

Golf je srednji ali višji rang? :)) Ali se te lestvice tako spreminjajo? ;)

Lp
...somebody, somewhere...

KAVINSKY ::

e-marko je izjavil:

Golf je srednji ali višji rang? :)) Ali se te lestvice tako spreminjajo? ;)


Lahko iz konteksta povlečeš zaključek kaj je bilo mišljeno.

Če bi res nova Dacia ali katerikoli drugi avto nižjega razreda bil tako odličen, potem ne bi nihče kupoval rabljenih vozil nad 10 tisočaki. Še novih se ne bi kupovalo. Zakaj namesto 4 leti starega Q5 uvoženega iz Nemčije ne bi raje enega Dusterja nabavil? Saj je le vse isto.

IL_DIAVOLO ::

Nekateri prikimavajo, se smejijo svojim foram in pričakujejo da bo tisti na drugi strani zaprtih vrat vedel cemu se smeji.

Pinzl ::

KAVINSKY je izjavil:

e-marko je izjavil:

Golf je srednji ali višji rang? :)) Ali se te lestvice tako spreminjajo? ;)


Lahko iz konteksta povlečeš zaključek kaj je bilo mišljeno.

Če bi res nova Dacia ali katerikoli drugi avto nižjega razreda bil tako odličen, potem ne bi nihče kupoval rabljenih vozil nad 10 tisočaki. Še novih se ne bi kupovalo. Zakaj namesto 4 leti starega Q5 uvoženega iz Nemčije ne bi raje enega Dusterja nabavil? Saj je le vse isto.



Zakaj? Ker morta bit pes pa avto nemška. K sreči so leasing hiše pa banke tut nemške pa banke k kreditirajo, tko da ni panike...

KAVINSKY ::

No, pa 4 leta starega RAV4.

IL_DIAVOLO ::

Pes pa avto nemška, bajta pa izpred 1. svetovne vojne.

Utk ::

Povprečno se naredi 12,000 km letno, pri nas in v Nemčiji, ni neke razlike. Za tolk km letno imamo mi skoraj polnoletnega cliota. Za tolk je še predober. Zakaj so ljudje tolk navalili na dizle, mi pa sploh ni jasno. In ti isti ljudje, ki ne znajo računat, tu pametujejo kaj je za kupit. Smešno.
Za tolk km lahko kupiš novo dacio in jo imaš 15, 20 let, lahko pa rabljenega q3 zarad mene, samo drži ga v voznem stanju, menjaj dpf po potrebi, in ne jamraj, da so te nategnli. Obrabljen avto ni nateg. Nateg je vrtenje km in podobno.

IL_DIAVOLO ::

Najboljse da vsi vozimo dolgočasne dacie in cliote s 75 konji.

Utk ::

Če imate tolk problemov s temi pol ure na dan s čim se vozite, potem res.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35879040 (48126) hojnikb
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017079 (13933) zobnik
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45489309 (74296) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955034 (48137) Mavrik

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016279 (12902) Mavrik

Več podobnih tem