vir: The New York Times
Nekateri uporabniki so namreč dobili elektronska sporočila, v katerih jih je Amazonova podpora obvestila, da so njihove naslove odstranili. Amazon bo namreč odslej brisal e-knjige, ki se med seboj ne razlikujejo znatno. Z drugimi besedami - kopije.
Trn v peti so predvsem tako imenovane vsebine s private label rights, kar pomeni, da z nakupom dobimo vse pravice, tudi za nadaljnjo prodajo. V največji meri gre za knjige z naslovi Kako služiti denar z e-knjigami in podobno, ki imajo malo vsebino in veliko reklam. Kupci teh knjig dobijo pravice za nadaljnjo preprodajo, tako da jih pod svojim imenom naložijo in prodajajo naprej. To je tudi način, na katerega naj bi zaslužili. Amazon bo pregledal vse doslej objavljene knjige in hkrati kontroliral tudi nove vnose, da bo zagotovil večjo kakovost vsebin. Poleg odstranitve na las podobnih knjig bodo blokirali tudi račune uporabnikov, ki bodo večkrat nalagali podvojeno oziroma prekopirano vsebino.