» »

Garancijski postopek in menjava

Garancijski postopek in menjava

trnvpeti ::

Kupil nek izdelek v metro.at
Servis izdelka je v Lj, izdelek sem imel ze 5x na servisu v enem letu.

Ali lahko zahtevam nov izdelek?
Zahtevam to pri serviserju? (ker v 5tih poskusih ni uspel popraviti izdelek).
Ali lahko od serviserja zahtevam opis problemov in kaj je serviser naredil, ter njegovo mnenje, zakaj se izdelek tolikokrat pokvari.

St235 ::

Če izdelek tudi po večkratnem popravilu iste napake ni popralvjen imaš pravico zahtevat stvarno napako. V tvojem konkretnem priemru pa je problem v tem, ker je bil izdelek kupljen v avstiji in ni niujno, da ti bodo hoteli priznati uveljavitev stvarne napake. Namreč slovenska zakonodaja glede garancije velja za izdelke kupljene v Sloveniji. Za izdelek kupljen v tujini je priznavanje garancije dobro volja servisa oziroma splošnih pogojev garancije, ki jih zagotvaja proizvajalec. (Eu garancija)

Poskusi se pozanimat če so na servisu pripravljeni priznat stvarno napako, glede na to, da napake že 5x niso uspeli odpraviti.

trnvpeti ::

To zahtevam pismeno?
Če mi ne priznajo, kaksen je potem postopek naprej?

Šimpanz ::

Lakotnik ni res. Če je pri nas pooblaščeni servis veljajo pri nas naša garancijska pravila. Pred leti smo imeli podoben problem z notesnikom ki ga je stranka kupila v tujini, mi pa smo imeli poobleščeni servis za Slovenijo. Ugotovili smo napako na matični plošči in jo naročili pri proizvajalcu. Ker matične plošče nikakor nismo uspeli dobiti smo klicali proizvajalca, ki nam je povedal da teh matičnih plošč nima na zalogi in da jih ne bo še vsaj mesec dni. Mi smo o tem obvestli stranko in ga poskušali preusmeriti k trgovcu v Nemčiji, kar pa seveda stranka ni hotela zato nas je po 45 dneh ovadila na tržno inšepkcijo. V nekaj dneh smo dobili obisk inšpektorja ki je povedal, da moramo stranki dati nov notesnik ali vrniti kupnino. To da je bil notesnik kupljen v Nemčiji ga ni zanimalo, ker pri nas veljajo naši zakoni ne nemški. Proizvajalec je bil pripravljen stranki vrniti kupnino zmanjšano za "uporabnino" (tretjino vrednosti za nepolno leto uporabe). Stranka po nasvetu inšpektorja to ni sprejela zato ji je proizvajalec po dveh mesecih poslal nov notesnik.

St235 ::

Kaj točno v moji izjavi ni res? Servis ti za izdlek kupljen v tujini ni dolžan nuditi garancije, razen če tako določajo garancijski pogoji. Če pa sprejmejo izdelek v garancijsko popravilo potem sprejemajo pogoje garancije, kot jih definira zakon.
Konkretno vaš primer izvira iz dejstva, da ste vi stranki priznali garancijo v RS ter ste s tem sprejeli pravila igre, ki veljajo v RS. Namreč servis v popravilo ni dolžan sprejeti izdelka, ki je bil kupljen v tujini, razen če iz garacnijske lista razvidno, da garancija velja tudi za Slovenijo (Eu garancija, WW garancija...)

http://www.epc.si/index.php?option=com_...

Imaš mogoče kopijo odločbe inšpektorja, ker me res zanima kako je to utemeljil.

Glede na to, da so ti pri zgornjem primeru priznali garancijo na izdelek potem lahko po enaki logiki zahtevaš spoštovanje zakonodaje, ki je vezana na uveljavljanje garancije v Sloveniji. Žal pa ta zavezuje servis h popravilu izdelka in menjavi zgolj, če ne uspejo napake odrpavitiv 45 dneh. Ali gre za ponavljajočo napako ali ti dejansko vrnejo pokvarjen izdelek? V primeru slednjega se dnevi namreč seštevajo.

Stvarno napako pa po zakonu moraš uveljavljati proti prodajalcu in ne pooblaščenem servisu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Uveljavitev stvarne napake vsekakor zahtevaj pisno. po zakonu imajo 8 dni za odgovor. Je pa velika verjetnost, da bodo azvrnili ker stvarna napaka se uveljavlja pri prodajalcu.

Postopek naprej: odvisno od tega za kaj točno gre. če ti vračajo pokvarjen izdelek potem vsekor inšpektorat, ker 45 dnevni ro kteče tudi, če ti vmes vrnejo pokvarjen izdelek. ČE pa se pokvari vsakič posebej, pa ti kaj dosti več od stalnega popravljanja ne morejo nuditi.

Šimpanz ::

Ja točno tako. Proizvajalec ima WW garancijo. Inšpektorja je najprej zanimalo ali smo stranki priznali garancijo. Ko smo to potrdili je povedal da nas sedaj obvezujejo naši garancijski pogoji.

trnvpeti ::

Izdelek mi popravijo(v enem dnevu), in deluje recimo za par dni uporabe.
In potem se spet pokvari.Seveda izdelka ne nesem takoj, ampak ko mi je pot v blizini.
Se pravi se napaka ponavlja. Ali je stvarna napaka, ali serviser to ne zna/noce popravit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

St235 ::

To da izdelka ni mogoče popraviti je pravzaprav stvarna napaka, samo stvarno napako poznamo v Slo zakonodaji in se uveljavlja pri prodajalcu.

trnvpeti ::

Se pravi ne morem pri serviserju, ampak pri metro.at
Kaj rabim od serviserja, da lahko zahtevam nov aparat od prodajalca metro.at

St235 ::

tisto sekundo, ko se greš pogovarjat z metro.at slovenska zakonodaja nima veze. Je pa ers, da so v tujini tudi brez zakonov pripravljeni takšne stvari reševat. Če ti je servis prirpavljen napisat potrdilo, da izdelka ni mogoče popraviti še toliko bolje.

DeeCoy ::

Mislim, da so avstrijci toliko disciplinirani, da bodo brez težav zamenjali izdelek. Pomojem sploh neboš imel težav, če je le vredu trgovina.

trnvpeti ::

Se pravi, samo rabim od serviserja potrdilo, da je bilo tolikokrat popravljano.

St235 ::

kaj ko bi poklical trgovino kjer si kupil izdelek in to njih vprašal? močno dvomim, da je kdo tu ekspert za avstrijsko zakonodaje vozeno na pravice potrošnikov. Zna bit, da bodo zadevo čisto prijazno rešili sami od sebe.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641097 (16622) Furbo
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914639 (7861) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047345 (42139) Okapi
»

problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24026380 (16244) lmfao
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887346 (5936) Zheegec

Več podobnih tem