» »

Uveljavljanje stvarne napake

Uveljavljanje stvarne napake

1
2
»

BlueRunner ::

Seveda zakon velja.

Še vedno pa lahko to uredi z nasmehom v dnevu ali pa dveh namesto pregovarjanja in obojestranskega pošiljanja v različne organe. To pa tudi nekaj šteje, ali ne?

dottie ::

Seveda. Saj je vse, kar mi kupci želimo je čim hitrejša rešitev nastale težave. Ali vsaj prijaznost. Ker jaz tudi ne pridem v trgovino našpičena do konca, pa ni važno, kakšna je težava. Najprej želim zadevo rešiti na civiliziran način. Sploh pa dobim kar alergijo, ko naletim na know-it-all prodajalca s sarkastičnim nasmehom, ki pravi, da sem že zamudila rok stvarne napake. Takrat sem mu lepo mirno povedala, da naj si gre zakon prebrat :).

seminal ::

Zdravo
Mene pa zanima na prenosniku se je 2 meseca po nakupo opazilo tole na zaslonu. Nevem zgleda je že bilo pri novem pa se tega ni opazilo sploh ker je samo na čisto beli podlagi vidno dve piki ki sta bolj svetli kot ostali del. A se lahko uvljevla stvana garancija in recimo če ti določiš da bi rad imel novega tega, al oni določajo al ti vrnejo kupnino oz ti ga popravijo itd..? ? prenosnik je bil kupljen v HN.
LP
 dva fleka

dva fleka

solatko ::

Če je fizična poškodba in vidno samo na belem ekranu, boš bolj težko kaj uveljavljal. Lahko poizkusiš s stvarno napako, vendar dvomim, da ti bo uspelo, saj iz slike zgleda bolj tako, kot da gre za pritisk prstov ali zaprto kakšno zadevo med tipkovnico in ekran.

Na povečani sliki kaže na poškodbo sloja pred ledicami.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

seminal ::

Ni blo fizične poškodbe, se čuva prenosnik zelo. A tak ekran pa ni možno da pride iz fabrike? ČE bi bil pritisk bi pomoje cela vertikalna črta šla.

solatko ::

Lahko se poškoduje samo kot odtis (pritisk prsta, zaprt kak mehkejši predmet, ki ne poškoduje ekarana,......) iz fabrike ne more prit kaj takega, lahko pa se zgodi pri pakiranju, prevozu in pri uporabi.
To da pazi ni merodajno, saj mimo grede, kak otrok preveč pritisne s prstom.
Ob pritisku gre samo pritisnjen del.
Delo krepa človeka

Magic1 ::

Težko boš dokazal, da tega nisi ti storil(oz kdorkoli pri tebi doma). Pozabi.
Magic

solatko ::

Pri HN bo Ali (serviser) dejal, da je to čisto normalno za to vrsto ekranov.:'(
Če si vzel razstavljen model, potem se lahko zgovarjaš na to, da je bil na voljo vsem obiskovalcem, kaj več boš pa težko dosegel, so bolj trmaste sorte, kar se tiče reklamacij.
Delo krepa človeka

shadeX ::

HN? Harvey Norman?

Jaz sem stvarno napako tam uveljavljal brez najmanjšega problema. Naslednji dan dobil novi prenosnik.

solatko ::

Sam sem imel enkrat pri njih zahtevek za zamenjavo, zadeva je potekala zelo mučno, so pa potem vseeno šli na reklo - kupec je kralj in požrli cca 200€ dražji model deska, ki pa je deloval, vendar šele po posredovanju sestavljalca računalnika, do tistega momenta pa so bili zelo nedostopni, naduti in prepričani v svoj prav, šele po grožnji z seznanitvijo problema na vseh forumih v SLO, ki imajo kakršno koli temo o nakupih računalnikov, so požrli cmok in zadevo po nakajkratnem sprehajanju kupca od doma do njih (cca 70 km), stvar uredili, kot je bilo predlagano pri drugem obisku.

Tako, da zame osebno, njihove poprodajne aktivnosti, niso ravno na ravni, ki naj bi veljale za HN.

shadeX - Saj so meni tudi takoj 2x zamenjali nedelujoč desk za novega nedelujočega, problem je nastal, ko sem zaradi sprehajanja uveljavljal dražji model, brez doplačila in brez potnih stroškov, ki bi jih morala trgovina zaradi nedelujočih izdelkov pokriti. Šele po urgenci sestavljalca teh deskov in dobropisa 200€, so zamenjali nedelujočo mašino, za 200€ dražjo, delujočo, do takrat pa so bili zelo arogantni.

Kupec deska za 600€, pač pričakuje, da bo zadeva delovala v skladu s performancami iz deklaracije, nikakor pa, da mora dodati 200€ za drug model, ki za čuda deluje.
Delo krepa človeka
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010528 (456) TOP
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
232640 (1789) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
484877 (3420) Seljak
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7610810 (9350) St235
»

Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopek

Oddelek: Zvok in slika
215479 (3907) vrossi46

Več podobnih tem