» »

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec.

strani: « 1 2

BB4l ::

No, zadeva je takšna.. Pred mesecem in pol sem nabavil povsem nov asusov prenosni računalnik. Pridem domov, naložim windowse, ga ugasnem in pustim da se baterija polni, ter grem na trening. Ko pridem domov, je bila škatla že v smeteh (podatek za nadaljevanje zgodbe), ampak ok, si nisem delal težav s tem. Ok, v ker je bilo dokaj pozno zvečer, se nisem želele dosti ubadati z zadevo in odšel spat. Zjutraj pač faks in vse to, ko pa pridem iz faksa, se odločim nadaljevati z nameščanjem programov. Že takoj me je začelo motiti, da je slika na spodnjem delu monitorja dosti svetlejša kot zgoraj. Mislil sem si, da je samo zaradi tega, ker nisem nisem navajen še na LCD monitorje.. Ok, po enem tednu je kolegica kupila identičen prenosnik in me je prosila, da ji naložim windowse. Vse ji naložim in opazim, da je pri njej slika perfektna. Takoj naslednji dan se odpravim do prodajalca, a brez škatle pač nisem bil upravičen do zamenjave. Nato se odpravim na servis (po enem tednu od nakupa laptopa!!) in zadevo sprejmejo pod garancijo. No, tega je sedaj že več kot 4 tedne in v tem času se je prenosnik že pocenil za kar lepo vsoto evrov (natančneje, 80?), za isti denar pa bi sedaj dobil precej boljšega. Ok, servis ima še 2 tedna pravice do popravila, ampak pustimo to. Zanima me namreč, če sem upravičen do kakršnega koli povračila stroškov ali česarkoli? Glede na to, da je bila stvar pri meni v uporabi CEL teden in je že več kot en mesec na servisu, je nekako skregano z logiko, da bi jaz z dobro voljo in brez kakršnega koli pompa zadevo z nasmehom prevzel iz servisa. Torej, do česa sem upravičen? Če sploh? Ker za menjavo pri prodajalcu bi dejansko potreboval škatlo, KI pa je nimam (ne po svoji krivdi, je pa mamo izučilo..).

LP in hvala.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

kitewing ::

Lahko bi zahteval nadomestnega in ker ga nisi ti servis ni dolžan kriti stroškov morebitnega najema.

Okapi ::

Nisi se dobro znašel. Prodajalcu bi rekel, naj ti računalnik zamenja in obdrži škatlo od novega, če jo že po vsej sili hoče imeti.

O.

BB4l ::

V bistvu sem, pa so rekli da nič ne morejo narest v tej smeri.. Da pač se moram znajti, oni bodo probal pa laptopa čimprej popravit.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

BB4l ::

@Okapi: v tem je problem. To sem predlagal, vendar so rekli, da je na škatli serijska, ki je enaka samo mojemu laptopu. In ker oni pošljejo iz trgovine računalnik na servis, rabijo original škatlo (s to serijsko), da lahko potem dajo računalnik, ko je popravljen, nazaj v prodajo.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Han ::

To so le podli trgovski prijemi. Tisto serijsko s črtno kodo lahko vsak izpiše na novo, da ne rečem identično, nalepko... Daj napiši, katera firma je to, da ne bomo tam kdaj slučajo kupovali. :\

BB4l ::

Asus.. Kupljeno v Mercatorju. Mi je že nekdo rekel, da je bullshit, če nimaš škatle, saj se uveljavljanje stvarne napake ne veže na embalažo, v kateri prodajo stvar, ker embalaža ni bistvena sestavina naprave.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Smukec ::

To se meni zdi največja svinjarija (ker se mi je zgodila čisto podobna stvar), da kupiš novo stvar, ki je pokvarjena, jo plačaš in jo pol mesec pa pol ne moreš uporabljati ....
Sporoči, če boš kaj izvedel...

ne_kdo ::

45 dni imajo zakonsko določeno da popravijo. tu se štejejo sobote in nedelje ter prazniki. tako da si zračunaj kdaj ti poteče in po tem datumu zahtevaš ali denar, ali pa novega. vsekakor ker je zadeva v garanciji moraš dobit nadomestnega! če ga nimajo na zalogi bi ti ga morali naknadno poslat brez dvoma.
me zelo zanima kako boš rešil če pa še kakšen nasvet rabiš pa kr vprašaj smo dali že dosti takšnih stvari skozi :)

lp

BB4l ::

Kaj pa tole recimo. Sedaj sem se spomnil, da mi je nagajal tudi pad (rahlo se je premikal levo in desno, ko sem s prstom šaril po njem). Zdaj če me recimo pokličejo naslednji teden, daje zadeva popravljena in če povem tudi za to napako s padom, mora odpreti nov nalog, ali na tem odprtem dela in potem brez problema mine 45 dni? Mu pač rečem, da te napake prej ni blo (sem jo odkril, ko sem probaval laptop na servisu)...
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Han ::

Mah tile Mercator Asusi so bolj potrošna roba. Sem imel opravka z enim, pa sem se skoraj porezal, ker je bila plastika ob robu ohišja tako ostro odrezana. In če si ga na tistem mestu prijel in želel prestaviti z enega mesta na drugo, je ta del pokrova (desno spodaj - pod tipkovnico) čudno pokal (v bistvu je skočil ven - se iztaknil)... :\

huelz ::

Matr ste ... Nikjer ne pise, da bi ti moral dat nadomestni model. To je samo in le dobra volja trgovca, ce to naredi, razen ce nimas zakupljeno to v okviru garancije (ala drazji modeli dell, hp, ibm/lenovo prenosnikov imajo opcijsko doplacilo za podaljsanje garancije, ki krije tudi nadomestni laptop za cas, ko imas svojega na servisu).
Vsi bi samo nekaj uveljavljal svoje "potrosniske" pravice, ne zavedate se pa svojih dolznosti. Noben prodajalec ti ne bo vzel zadeve nazaj, ce nima originalne embalaze (in vsega kar spada zraven, kot npr kabli itd), saj zadevo ne more prodati naprej brez teh stvari. Isto naceloma velja za servis (ce npr posljejo zadevo naprej).
Sploh pa, najprej pocakaj polnih 45 dni potem pa zganjaj paniko. Imas pac smolo, da ti nov ekran ne deluje tako kot mora. Kar pa se tice tega, da je vrednost prenosnika v tem casu padla, pa ne igra nobene vloge. Sploh.

B-Stard ::

Boš za drugič vedu kdo ni več najboljši sosed

BB4l ::

@huelz: mater si pameten, ampak na tvojo žalost imaš tud zelo narobe.
uveljavljanje stvarne napake se ne veže na embalažo, v kateri prodajo stvar, ker embalaža ni bistvena sestavina naprave.

svetovanje strokovnjaka. vendar pa trgovine to rešujejo na elegantne načine in zaradi nevednosti strank pridejo lepo skozi. pač, tako to je..

pa tudi na strani za varstvo potrošnikov piše, da je serviser v garancijskem roku zavezan ponuditi nadomestno napravo, če ne, mora poravnati stroške, ki jih je utrpela stranka.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

huelz ::

Ce ne drugega, se bos naucil, kako ravnati prihodnjic v takih primerih:))
Kar se tice embalaze, sem povedal da to za uveljavljanje garancije ne velja (je sicer zazeljeno), pri vracilu blaga pa (ponavadi tudi vzamejo nazaj, s tem, da je potem vprasanje, ce vrnejo polno kupnino).

Kar se tice nadomestnih "naprav", se najprej se pozanimaj v katerih primerih to velja (hint, ce nisi utrpel nobenih stroskov oz nimas zaradi tega izpada dohodka v taki ali drugacni obliki), se lahko gladko obrises pod nosom za kakrsnakoli nadomestila.
Kar pa hocem izpostaviti tu je seveda to, da se je tebi zataknila pocenitev prenosnika med tem, ko ga imas na servisu (kar po moje ne spada pod kakrsna koli nadomestila).

edit: napace

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: huelz ()

bluefish ::

servis ima lahko blago v popravilu največ 45 dni. Po tem času ti morajo ponuditi zamenjavo ali pa vrniti kupnino. To je to.

fosil ::

Zakaj točno bi moral če vrneš pokvarjen izdelek prinesti tudi škatlo zraven?
Zato ker ga sicer ne morejo prodat nekomu drugemu? Če je stvar pokvarjena nimajo oni tega kaj prodajat nekomu drugemu. Lahko kvečjemu popravijo in potem prodajo kot izdelek z napako ali kakorkoli drugače.
Takih trgovcev, ki pri vračilu pokvarjenega izdelka zahtevajo embalažo bi se jaz na daleč izogibal, saj to pomeni da tak izdelek potem podtaknejo nekomu drugemu, oziroma si morda tak izdelek že sam dobil. Pač ga prodajajo toliko časa dokler se ne najde kakšen ki ni "tako tečen".
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Zheegec ::

On je hotel zadevo takoj zamenjati. Tega trgovina najbrž ne bo naredila, če nimaš vse embalaže in ni napaka 100%. Lahko bi seveda (z ali brez embalaže) uveljavljal stvarno napako, ampak je nisi. Tudi takrat ni rešitev v istem dnevu. Uveljavljal si navadno garancijo pri serviserju (45 dni časa), lahko bi zahteval nadomestni artikel. Če ti ga servis ne zagotovi, lahko uveljavljaš povpračilo stroškov za škodo, ki si jo zato trpel (kar pomeni dokazati izpad prihodkov podjetja).

Če je "slika malo čudna", potem nikakor ne bi stvari takoj zamenjal, praktično vsakdo bi tako stvar poslal na servis najprej, da pogledajo. Tako pač je, kaj bi pa ti naredil, če bi bil na prodajalčevem mestu?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Zheegec ::

Fosil - če želi trgovina uveljavljati DOA postopek pri dobavitelju za (recimo) HP prenosnike, ki takoj niso delali ali pa so crknili v par dneh, potem HP zahteva kompletno embalažo in vse, kar je prišlo pri prenosniku zraven. Če tega ni, pa trgovina prenosnika ne menja takoj, ampak pošlje na servis in potem čakaš...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

huelz ::

Ma joj ste leseni. A dam konkreten primer?
Dobavitelj mora garancijo uveljavljati npr v Nemciji, kjer ima Asus servisni center (hipoteticno govorim, ne vem kje imajo dejansko zadevo).
Ce se laptop ne poslje v original embalazi (ki je, zacuda, primerna in opremljena tako, da se lahko izdelek varno posilja naokoli ter je opremljena s serijsko stevilko), ima dobavitelj najmanj problemov in lahko najhitreje resi zadevo. Ja?
Seveda, jaz osebno ne vem, ce sem ze katero stvar uveljavljal z original embalazo, saj je to ponavadi prva stvar, ki leti v smeti.

Mi je pa res svetovna izjava fosila, da trgovci "podtikajo" oz prodajajo pokvarjeno robo naprej. Ma to noben pameten clovek ne bi sel delat, saj ima tako samo se vec problemov.
Res ne razumem vcasih mentalitete ljudi. Strinjam se, da se veliko stvari pri nas se dela "po balkansko" (beri mimo vseh pravil in standardov), ampak tolk zadej pa spet nismo no.
Sploh pa, trgovci so dolzni izdelke, ki so tako ali drugace poskodovani, zamenjani ali popravljeni posebej oznaciti (in jih ponavadi prodajajo po nizji ceni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: huelz ()

huelz ::

Vidim, da me je ALIEn ze prehitel, verjetno bolje pozna te postopke. Kakorkoli, trgovci in serviserji vas nocejo zajebat na vsakem koraku (ceprav vcasih tako zgleda), majo pac svoje fore (postopke), ki nas potrosnike naceloma ne brigajo (in tudi ne zanimajo).

Dokler seveda ne gre kaj narobe ... :D

Revenant ::

Sicer nisem bral postov zgoraj, lahko da je že kdo omenil:

Sam sem imel enak problem (embalaža avtomatsko smeteh) pri naročanju zunanjega diska iz mimovrste.com. Moja matična plošča ima namreč funkcijo stalnega napajanja USB, zato se disk ni izključil tudi po izklopu računalnika, zato sem se odločil sicer brezhiben artikel vrniti. Jasno da so nasprotovali vračilu denarja, čeprav lahko pri spletnem nakupovanju v 14 dneh (ali 15-ih?) izdelek vrneš brez razloga z zahtevo vračila denarja. Zadeva je šla celo tako daleč da sem napisal enostransko natipkano zadevo in, v kateri se podrobno obrazložil situacijo,jo naslovil na zvezo potrošnikov slovenije, nakar so me po 14 dneh iz zveze tudi poklicali, me vprašali ali je res da sem se strinjal z obdržitvijo diska. Jasno, to je bila laž s strani mimovrste oz. njenega uslužbenca, zato sem zanikal. Po dveh-treh tednih sem denar dobil vrnjen na svoj TRR.

Kaj sem se naučil? Da je potrošnik sveta vladar. In spoznal sem čudovito slovensko zakonodajo ki pri vračanju artikla nikjer ne zahteva tudi vračilo njegove (nedotaknjene) embalaže. Zanimiva pa je tudi brošura Nakupovanje po spletu (ali pa spletno nakupovanje?), katero najdeš v pdfju na zvezi potrošnikov.

Le upam da si dovolj star in pameten, da se v takšnih situacijah znaš postaviti zase. Kam in kako se obrniti sem omenil in mislim da bo komu moja izkušnja koristila.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zheegec ::

Revenant - To je zakonska luknja pri nakupu NA DALJAVO, to morajo še popraviti. Torej to ni neko pravilo ali da bi zakon ščitil potrošnika (oziroma škodoval trgovcu, ki lahko v takem primeru blago da samo na odpis in ga uniči), ampak je samo neka luknja, katere zakon še ni popravil.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BB4l ::

Mja, naj odgovorim na nekaj stvari, ki jih tu jemljete kot samoumevne. Pri prodajalcu so me takoj odslovili, ko sem želel zamenjat zadevo - ni bilo škatle. Pojasnilo = oni potem zadeve ne morejo naprej prodati. Tako da to ni zaradi transporta, ker potem bi moral vse, kar daš na servis, prinest v originalni embalaži, huelz? Recimo Nokie pošiljajo v Nemčijo na zahtevnejša popravila. Bi moral, ko sem jo nesel na servis, zraven prinesti še škatlo in vse zaščitne folije? Še 1x, sam prodajalec mi je rekel, da rabi škatlo zato, ker če mi izdelek zamenja, pokvarjenega da pa v škatlo tistega, ki ga je izročil meni, ima lahko probleme, ko bi stranka ugotovila, da serijska številka prenosnika na škatli ni ista tiste s prenosnika. V glavnem, jebeš takšne trgovce.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Okapi ::

V glavnem, jebeš takšne trgovce.


Kaj češ:-)
Moja prigoda z Wii-jem. Še v garanciji se je pokvaril. Nesem na servis od BB in čakam, čakam ... do dveh dni pred iztekom 45 dnevnega roka, ko me pokličejo, da je prišel (poslali naj bi ga na servis v Avstrijo). Prinesem domov in okvara je natanko takšna, kot je bila. Sem skoraj 100%, da ga niso niti pipnili.

Nesem nazaj in zahtevam novega. Nekaj mutijo, nakar mi res dajo "novega". Ki se mu je že na daleč videlo, da je bil že odprt, ampak so zagotavljali, da je nov in ker se mi ni dalo kregati, ga vzamem.

Nakar čez par dni ugotovim, da je nekdo vnesel starševsko zaščito. Še sreča, ker je bil to dokaz, da res ni bil nov;-) Pokličem šefa servisa, rečem, naj mi še tisti dan po kurirju pošljejo nov Wii (ker se mi res ni dalo še enkrat hodit na servis) ali pa bodo v časopisu. Čez par ur pozvoni hitra pošta z novim Wii-jem:-))

O.

Revenant ::

Revenant - To je zakonska luknja pri nakupu NA DALJAVO, to morajo še popraviti. Torej to ni neko pravilo ali da bi zakon ščitil potrošnika (oziroma škodoval trgovcu, ki lahko v takem primeru blago da samo na odpis in ga uniči), ampak je samo neka luknja, katere zakon še ni popravil.

Mja, naj odgovorim na nekaj stvari, ki jih tu jemljete kot samoumevne. Pri prodajalcu so me takoj odslovili, ko sem želel zamenjat zadevo - ni bilo škatle. Pojasnilo = oni potem zadeve ne morejo naprej prodati. Tako da to ni zaradi transporta, ker potem bi moral vse, kar daš na servis, prinest v originalni embalaži, huelz? Recimo Nokie pošiljajo v Nemčijo na zahtevnejša popravila. Bi moral, ko sem jo nesel na servis, zraven prinesti še škatlo in vse zaščitne folije? Še 1x, sam prodajalec mi je rekel, da rabi škatlo zato, ker če mi izdelek zamenja, pokvarjenega da pa v škatlo tistega, ki ga je izročil meni, ima lahko probleme, ko bi stranka ugotovila, da serijska številka prenosnika na škatli ni ista tiste s prenosnika. V glavnem, jebeš takšne trgovce.


To ni zakonska luknja in ničesar ni potrebno popraviti. Meni so hoteli zavrniti disk z istim razlogom kot pri BB4l, ker je bil artikel odprt in bo naslednji kupec to videl in tako ga ne morejo prodati. Prav zaradi tega se je omenjeni trgovec hotel poslužiti 20% cene izdelka, sklicujoč se na zakon, ni omenil na katerega. No, na ZPS so povedali, da tega v nobenem zakonu ni. Glupo se je seveda vprašati tukaj kako katerikoli artikel odpreti, da se obenem ne vidi da je že bil odprt.. Folije, kartončki, plastika, dratki? Se ti ne zdi Alien, da je že zaradi tega glupo pisati zakon. Glede tega nimaš prav. Na zvezi potrošnikov so takrat pojasnili ravno glede tega, da je to izključno stvar trgovca in da trgovec ve kakšen riziko sprejema s tem ko se gre spletno prodajo (ravno zaradi vračanja). Ti bi rad da zakoni še trgovce ščitijo?

Komu tu kaj ni jasno naj kliče na ZPS. BB4l, temu kar si napisal v zgoraj, se reče futranje kupca. Če si mladoleten boš že našel koga ki zna uradno spisati pritožbo. Še prej pa je nujen klic na ZPS, in pozanimanje kako pa kaj.


http://www.zps.si/sl/brosure-in-zlozenk...
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Revenant ()

Zheegec ::

Kaj vse to pomaga, če prenosnik ni bil kupljen na daljavo? Kot rečeno, to da ni potrebno nikakršne embalaže za vračilo artikla pri nakupu na daljavo je zaenkrat še luknja v zakonu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Revenant ::

Kaj vse to pomaga, če prenosnik ni bil kupljen na daljavo? Kot rečeno, to da ni potrebno nikakršne embalaže za vračilo artikla pri nakupu na daljavo je zaenkrat še luknja v zakonu.

Alien za premieja!
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Revenant ()

Zheegec ::

Kaj te sedaj moti?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Revenant ::

Kaj te sedaj moti?

Postavi se v kožo kupca.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zheegec ::

Jaz govorim o zakonu, ti se pa postavi v kožo kogar koli.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Revenant ::

Jaz govorim o zakonu, ti se pa postavi v kožo kogar koli.

In jaz govorim o obeh. Saj nenazadnje vema oba kaj je bilo ko je Hitler sestavlil zakone:). Pravtako pa upam da se strinjama o futranju BB4l-ja.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Revenant ()

darkolord ::

Ah, treba se je postavit v kožo kupca in prodajalca. Pač vsaj MALO premislit, kaj ena stvar prinese eni in drugi strani.

Če bodo kupci začeli vračati izdelke brez embalaže, je smiselna posledica to, da bodo prodajalci začeli prodajati izdelke brez embalaže.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Revenant ::

Ah, treba se je postavit v kožo kupca in prodajalca. Pač vsaj MALO premislit, kaj ena stvar prinese eni in drugi strani.

Če bodo kupci začeli vračati izdelke brez embalaže, je smiselna posledica to, da bodo prodajalci začeli prodajati izdelke brez embalaže.

Ali pa da počnejo kaj drugega namesto prodajanja. To je že stvar druge debate. Tukaj pa se gre o futranju:D Škoda da se več folka ne obrne na ZPS.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Revenant ()

Ziga Dolhar ::

Revenant - To je zakonska luknja pri nakupu NA DALJAVO, to morajo še popraviti. Torej to ni neko pravilo ali da bi zakon ščitil potrošnika (oziroma škodoval trgovcu, ki lahko v takem primeru blago da samo na odpis in ga uniči), ampak je samo neka luknja, katere zakon še ni popravil.


ALIEn3001, od kje ti ideja, da gre za "zakonsko luknjo" in ne namensko takšno ureditev?
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

fosil ::

Če je embalaža res tako pomembna za trgovce, potem mi ni jasno zakaj ni recimo na škatli napisano nekaj v stilu: preden vržete stran emabalažo preizkusite izdelek. Pa morda še pojasnilo zakaj.

Če so gor vse sorte druge neumnosti recimo, da moraš pazit da se ne boš zadušil z vrečko ali pa da stiropor ni za pojest, bi lahko bilo tudi to.

Večina kupcev ni po naravi zlobnih, da bi želeli trgovcem povzročat težave, ampak preprosto vrže stran emalažo in niti pomisli ne da bi jo še kdaj rabili.

Trgovci očitno mislite, da kupci poznajo vse vaše postopke in težave, ki jih imate z dobavitelji.
No, jih ne.
In če vam je to pretežko naredit, potem ne jamrat ko dobivate nazaj nedelujoče nove stvari brez škatel.
Tako je!

mjk ::

to da ti niso vzeli nazaj brez embalaže ... BULL - definitivno za naslovit na zvezo potrošnikov.
mislim, da večina tuki pozablja da je možnost vrnitve brezhibno delujočega izdelka nazaj v roku 14 dni (mislim, da pri navadnih nakupih 8dni - nisem prepričan) - NO questions ASKED!

klič na zvezo, pa ti bodo oni povedal, kako najhitreje do denarja (če si imel še kolega zraven, ko ti je on to nabijal si pa sploh zavarovan)

tuki ne gre za nekako izkoriščanje lukenj v zakonu, ampak se ZAVEDATI in UVELJAVLJATI svoje pravice. Tako kot jih s pridom izkoriščajo tudi trgovci!

Torej, če se ti ne da brati zakona, klič zvezo potrošnikov al pa tržnega inšpektorja in jih prijavi ... bodo vsaj naslednjemu takoj dali tist, kar mu pripada.

koristno je tudi, da če si zapišeš ime in priimek prodajalca, ki vam to odgovoril in verjemi, da ne bo več dajal enakih izjav.

Lp

P.s.: v bistvu je že manjša kršitev že ta, če ti da jo laptop, katerega oglašujejo z WINsi pa ti ne dajo CD/DVD winsow zraven ... samo so tukaj trgovci najdli luknjo, da če ti sistem omogoča ob prvem zagonu kreirat "plošček" da je pol ok.

darkolord ::

ampak se ZAVEDATI in UVELJAVLJATI svoje pravice. Tako kot jih s pridom izkoriščajo tudi trgovci!

Jah, bojo pa, kot sem že reku, trgovci začeli prodajat blago brez embalaže. Boš dubu laptopa v roko in ajde vozi. Bodo prišparali pri prostoru in poštnini.

Enih to ne moti, nekatere pa bi.

Pa ne me narobe razumet, se strinjam, da je treba uveljavljat svoje pravice in se ne pustit nategnit, ampak če nekdo mal razmisli, preden stori nekaj butastega, mu ne bo škodilo.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

krho ::

Eno vprašanje. Kako ponovno prodaš brezhiben izdelek, ki ga je kupec vrnil brez embalaže?

edit: klik
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Če se ne motim, piše nekaj podobnega ama pri čisto vsaki prodajalni preko spleta...


edit2: evo še enaa
VRAČILO BLAGA
Kupci, ki blago kupijo z oddajo naročila preko EnaA.com, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prejemu na sedež Gambit trade v Ljubljani ali nas o tej želji pisno obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.
Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

kitewing ::

Omenjeni prenosnik ni bil kupljen preko spleta, ker pomeni, da te varovalke kupca ne veljajo. Velja pa zakon o varstvu potrošnikov razen dela, ki se nanaša na prodajo preko pošte (prodaja na daljavo). Če je bil izdelek kupljen na pravno osebo pa velja obligacijski zakon, ki pa je bolj ohlapen in manj ščiti kupca.

BB4l ::

evo ravno včeraj se je zgodilo. Stranka prišla nazaj en teden po tem, ko je kupila slušalke, ker sta se ji obe pokvarili. Da prodajalcu za poslušat, se strinja da je pokvarjeno. Skoraj bi prišlo do vračila - ni imela škatle. Like wtf
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Zheegec ::

mislim, da večina tuki pozablja da je možnost vrnitve brezhibno delujočega izdelka nazaj v roku 14 dni (mislim, da pri navadnih nakupih 8dni - nisem prepričan) - NO questions ASKED!

Prav vsak teden nekje napišemo, da to ne drži. Zakaj še vedno nimate pojma o teh stvareh?

Da gre za "zakonsko luknjo" je potrdil tržni inšpektor, ker zakon embalaže pri vračilu artikla sploh ne omenja (jo pa seveda omenja pri prodaji).

P.s.: v bistvu je že manjša kršitev že ta, če ti da jo laptop, katerega oglašujejo z WINsi pa ti ne dajo CD/DVD winsow zraven ... samo so tukaj trgovci najdli luknjo, da če ti sistem omogoča ob prvem zagonu kreirat "plošček" da je pol ok.

Ne biti pameten, tukaj prodajalci nimajo nič zraven, to so OEM namestitve s strani velikih podjetij, vedno imaš pa neko restore particijo in pa seveda LICENCO, to je tisto, kar plačaš in pomeni, da imaš legalni OS. Kaj ima tukaj veze tisti lep bleščeč plošček, na katerem piše Windows Vista? Popolnoma nič.
tuki ne gre za nekako izkoriščanje lukenj v zakonu, ampak se ZAVEDATI in UVELJAVLJATI svoje pravice. Tako kot jih s pridom izkoriščajo tudi trgovci!

Kot kupca te varuje Zakon o varstvu potrošnika, kot potrošnik imaš ogromno pravic - to je tudi en od razlogov, da je vsa elektronika dražja v EU (poleg količine in odvisnosti od tečaja $), ker je zagotavljati garancijo v EU dosti dražje, kot v ZDA. V ZDA AFAIK ni potrebno zagotavljati rezervnih delov tako dolgo, kot v EU in to vse skupaj podraži.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Ne boš zdaj rekel, da je tudi na škatli od slušalk kakšna serijska številka. Ker 100% ni. Vzela bi nove slušalke, dala stare v njihovo škatlo in voila - vračilo z originalno embalažo.

O.

Zheegec ::

Včasih je, včasih ni. Anyway, trgovec jih vzame nazaj, pošlje na servis (to se ponavadi itaq ne popravlja, ampak menja za nove), kjer rečejo, da je fizična napaka in ne morejo zamenjati v garanciji.

Ni vse tako zelo preprosto, veš.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

KandazaR ::

Po drugi strani pa kaj je folku problem obdržati škatlo tistih 8 dni (ali 15 v primeru nakupa prek spleta). To da je možno vračilo ve vsak, a da bi pa počakal še malo z škatlo to pa ne, je treba hitr stran vreč da se ne bo kej pod postlo, na podstrehi, v kleti ali na omari valjal. Res težko razumem tak folk. No je blo problem včasih obdržati škatlo od katodnega tv-ja oz monitorja. Zdaj pa res nevem kak problem je spraviti "glomazno" škatlo od laptopa, grafične... Folk bi se moral zavedat tudi svoje minimalne odgovornosti in ne samo pravic.

Okapi ::

Ja no, če jih je bil pripravljen zamenjat, pa je bil vzrok samo manjkajoča škatla, bi to morala biti rešitev.
Če jih že v osnovi ne bi hotel zamenjat, pa jasno ostane servis. Kjer ne rabiš škatle, tudi če jih morajo zamenjati.

O.

Okapi ::

obdržati škatlo tistih 8 dni (ali 15 v primeru nakupa prek spleta)


Če kupuješ v navadni trgovini, ni nobenih 8 dni. V trgovini lahko izdelek primeš v roke in preizkusiš, zato ga ne moreš kar zamenjati, če se kasneje spomniš, da ti ni všeč, kot se lahko pri spletnem nakupu. Vračilo "brez vzroka" velja samo za nakupe na daljavo (splet, katalogi, telefon ...).

V trgovini kupljeno blago lahko vrneš samo, če je pokvarjeno (v tem primeru gre načeloma na servis, od prodajalčeve dobre volje pa je odvisno, ali ti ga bo raje takoj zamenjal). Vrneš ga lahko tudi v primeru, da izdelek nima česa, kar naj bi imel oziroma če ne deluje "as advertised" (če recimo ugotoviš, da je v prenosniku manjši disk ali kaj podobnega). Pri čemer pa nisi omejen na 15 dni.

O.

BB4l ::

@KandazaR: ok. Poglej z druge strani. Par živi v garsonjeri. Odločita se za nakup nove TV in hišnega kina. Kam bosta spravila škatle? Se bosta nekaj časa čez njih spotikala? Dej bodite resni no.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"

Ziga Dolhar ::


Da gre za "zakonsko luknjo" je potrdil tržni inšpektor, ker zakon embalaže pri vračilu artikla sploh ne omenja (jo pa seveda omenja pri prodaji).


Če zakon nečesa "ne omenja", še ne pomeni, da je to vprašanje zato "neurejeno". Še manj pa, da gre za "zakonsko luknjo". Če bi šlo za "zakonsko luknjo", obstajajo metode, s katerimi se takšne praznine zapolnjujejo.

Cooling-off pravica, za katero gre tu, precej razvodeni, če se ji doda omejitev, da mora iti za vračilo "v originalni, nepoškodovani embalaži." Še toliko bolj, če sledimo nekaterim prodajalcem, ki vneto pišejo, da mora biti blago tudi "nerabljeno" ...
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

k4vz0024 ::

"....saj zadevo ne more prodati naprej brez teh stvari. "

Groza, torej stvari z okvaro ali stvarno napako naj bi trgovci prodali komu tretjmu? Saj to je najmanj prevara ali celo goljufija>:D >:D >:D
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5312952 (4334) RejZoR
»

Ali je embalažo potrebno obdržati?

Oddelek: Kaj kupiti
151070 (861) billy
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
495492 (3814) marestrnad
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
532930 (2930) AngelOfDeath
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5810337 (8457) >>><<<

Več podobnih tem