» »

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

1
2
3 4 5

sebi7 ::

Ali lahko zahtevam kako odškodnino, da sem brez prenosnika že 2 mesca, in če bom moral it po sodni poti bom verjetno še kar nekaj časa brez, in ker sem študent na računalniški fakulteti bom mroal verjetno novga kupit ker sem že kar precej zaostal z vajami in to tak ne gre dalje.

Šimpanz ::

Servis ti mora na tvojo željo ponuditi nadomestni notesnik za čas servisa, drugače lahko od njih zahtevaš odškodnino za čas ko notesnika nisi imel. Kako pa boš dokazoval svojo škodo na sodišču pa je druga stvar.

djordjevic ::

Mnja, sony ima očitno tudi kak outlet izdelkov z napako - sam sem dobil dva neustrezna (nova, mind you) vaiota FW z mimovrste. Šele tretji je bil brezhiben, kot se spodobi za nov izdelek.
No grave is deep enough to keep us in chains.

billy ::

Nisem sicer v celoti podrobno prebral teme, a bom poskušal napisati nekaj kot "objektiven opazovalec".

V začetku si že naredil glavno napako, kot so že dejali, potrošnike ščiti zakon v primeru spletnih nakupov in sicer ta, da se lahko zadevo brez razloga vrne v roku 30 dni (15 za obvestilo, 15 za vračilo), seveda v takem stanju kot se jo dobi, torej z embalažo, itd... zakaj se tega nisi poslužil, ne vem, ampak četudi si jih takoj obvestil o napakah, nisi pa podal striknega obvestila o zahtevi za vračilo artikla, potem to nima neke teže.

Servis lahko traja do 45 dni, če si ti dobil v tem roku, žal spet ne moreš nič, četudi si vsak dan težil in četudi so ti govorili "da bo takoj". žal je tako, da spletne trgovine praviloma niso serviserji in tudi njim lahko nekdo govori "da bo takoj".

Glede stvarne napake pa drugega ne moreš, kot da iskati pravico na sodišču. Če ti zahtevo po uveljavljanju le-te zavrnejo, lahko svoje prav dosežeš le na sodišču.

Inšpektorji so tu le zato, da preverjajo, če so bili vsi postopki izvedeni pravilno, ne morejo pa oceniti, če se gre za stvarno napako ali ne. četudi inšpektor kaznuje podjetje, ker ni izvedlo korektno postopka, to žal ne pomeni, da bo tvoji zahtevi ugodeno. Edina pot tu je sodišče. kakšni so pa pri nas sodni stroški in sodni postopki, pa je verjetno vsem znano...

odškodnina za fizične osebe je ZELO sporna in ZELO težko dokazljiva. Če bi imel firmo, bi lahko dokazoval poslovno izgubo, ker se pač prenosnik da v osnovna sredstva, fizične osebe pa žal tu kaj dosti nimajo, razen seveda spet, preko sodišča.

Najboljše v tem primeru je poskušati dosečti nek "človeški dogovor". Jaz bi se dogovoril za ogled prenosnika v živo in se oglasil tam, ter poskušal najti nek kompromis. Morda bi se dogovoril za opcijo, katero lahko uporabljaš pri stvarni napaki, delno vračilo kupnine, ali pa se dogovoriš, da ti vrnejo del kupnine, v kolikor bi seveda prenosnik bil v stanju, da ga oni še vedno lahko prodajo naprej.

glede vsega napisanega se mi žal zdi, da boš potegnil kratko, ali pa se boš spustil v sodni postopek, katerega sicer lahko dobiš, a zna trajati dolgo časa. razen, če so stvarne napake res prisotne, kar pa lahko brez problema uveljavljaš tudi v roku 2 leti od nakupa, ob predpostavki, da so bile prisotne že ob nakupu.

PS, sam imam sony vaio SZ model (pred leti top zadeva). in je res, da je tudi pri mojem plastika okoli ekrana slabo pritrjena, a razlog tiči v tem, ker je "steklo" ekrana kar konkretno zaščiteno s plastično obrobo..če bi želeli to obrobo fixirati, bi pa morali plastiko zalepiti na sam LCD, kar pa seveda odpade. Plastika je drugače zelo prožna in logično, da jo lahko odmakneš s prstom.

PSS, ne bi škodilo, če bi tole temo okrasil s fotkami, da vidimo kakšne so dejansko te napake. Sam sicer močno dvomim, da bi lahko nekdo rekel, da je napaka na prenosniku to, da je gumb postrani, če funkcionira OK. podobno, kot če bi uveljavljal stvarno napako pri avtomobilu, ker je pepelnik postrani.

@ djordjevic, kakšne pa so bile tvoje težave in kakšne napake?

MrBrdo ::

sebi7: Jaz ti zelo toplo priporočam da pokličeš na Urad RS za varstvo potrošnikov, tel. 01/478-3618. Jaz sem imel tudi neke težave z uveljavljanjem garancije, in ko sem poklical tja se je vse uredilo in so tudi zelo prijazni in ustrežljivi. V glavnem po mojih izkušnjah sodeč ti ne bo žal, pa še prihranil boš čas namesto da tukaj sprašuješ, tam pa boš dobil takoj konkretno informacijo točno kako je in po možnosti ti bojo še oni vse uredili. Ti pa svetujem da greš v akcijo šele potem ko preteče 45 dni da dobiš nazaj denar in kupi raje nekje drugje prenosnik.
Seveda najprej poskusi sam zahtevat nazaj celotno kupnino, če pa se bojo začeli karkoli pregovarjat in izmotavat jih pa lepo odslovi in pokliči na varstvo potrošnikov. In pazi da jim ne bo uspelo ti kasneje po 45 dneh poturit prenosnik nazaj, enostavno jim povej da ga ne želiš in da imaš zakonsko pravico zdaj zahtevat denar nazaj ter da bi morali na to prej mislit.
MrBrdo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MrBrdo ()

sebi7 ::

billy problem je v tem, da se za nov prenosnik ne spodobi da ima kakšrnekoli napake (poševen gumb), ker bi drguje recimo takrat še pri mimovrstah najbrž dobil brezhiben izdelek, s tem da sem pri vshopu prihranil nekaj eu ker je bil malce cenejši. Fotke bi z veseljem objavil če bi prenosnik dobil nazaj.
-Zahtevo za vračilo kupnine glede stvarne napake so mi zavrnili češ da so to lepotne napake kar ni stvar stvarnih napak, napajanje pa kao pri njih dela normalno. Problem je nastal ko sem zahteval prenosnik nazaj, saj so ga spet poslali na servis, čeprav v obvestilu nisem zahteval popravila ampak kupnino oz. zamenjavo za nov brezhiben izdelek.
- Druga stvar je da ko sem kupil prenosnik sem videl le, da je gumb poševen, in sem rekel ok, prenosnik dela brezhibno in ker mi je gospod OBLJUBIL da se bo tole uredilo ko pridem kaj v Ljubljano sem mu verjel. Kasneje sem opazil še da ni vredu spet prenosnik saj je na eni strani več razmaka kot na drugi ter tale plastika pri ekranu je nekak čudnap in napajanje je nagajalo, kar nekaj časa nisem opazil saj sem večinoma bil na bateriji.

Trenutno sem od 26. januarja brez računalnika.

Zheegec ::

če so poslali prenosnik na servis (ti pa si zahteval vračilo kupnine zaradi stvarne napake), potem pa takoj (!!) na inšpekcijo. napačna procedura je to, in morajo ti vrniti kupnino. prenosnik bi moral biti po preteku 8dni pri njih, saj ga lahko ti zahtevaš nazaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sebi7 ::

a je kaka zakosnka podlaga na to alien? Ker zdajle že res nevem kaj naj naredim, sem prijavil inšpektorju sam ga ne morem na telefon dobit. A naj še pokličem na telefonsko ki ga je MrBrdo omenil?

MrBrdo ::

Pokliči! Najslabše kar se ti lahko zgodi je da ti rečejo da ti ne morejo pomagat. Čeprav sem prepričan da ti bojo lahko pomagali. Zakaj nebi izkoristil ugodnosti ki jih kot potrošniki imamo? Saj te nič ne stane :)
Oni točno poznajo te zakone, sigurno bolje da njih vprašaš kot pa tukaj na forumu, ker boš tam dobil 99.9% odgovor.
Glede na to kar si napisal zgoraj te očitno hočejo nategnit...
MrBrdo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MrBrdo ()

sebi7 ::

Evoga klical na tistole številko, kjer pa so me preusmerili na brezplačno svetovanje kamor sem že 1000X klical. Sem jih vprašal kak je s tem da mi ne vrnejo prenosnik in mi je rekla naj dam prijavo na tržni inšpektorat. Kar pa sem že naredil samo so prepočasni in bodo prej prenosnik dobili nazaj iz servisa, kot da bo kaj inšpektor dosegel. Nato jim poskusim razložit da sem pač brez prenosnika in mi odvrne da že sam nevem kaj hočem in naj pokličem inšpektorat in me lepo odslovila. In kaj zdaj? Balto v roke pa v Ljubljano na sedež firme?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

MrBrdo ::

Hm čudno jaz sem imel boljše izkušnje... Očitno boš res moral počakat na inšektorat :(
MrBrdo

kanon ::

Žal so moje izkušnje take da na inšpektoratu ne naredijo nič, predvsem iz dveh razlogov ali se jim ne da ubadat z tabo ali pa res ne morejo narediti nič. V praksi se mi je pokazalo da je najpogosteje tisto prvo. Imel sem 2 podobna primera, enega z prenosnikom in enega z airsoft repliko. Pri reklamaciji airsoft replike je le ta stala na njihovih policah 46 dni, nakar so mi jo poslali nepopravljeno domov. Inšpektor je v tem primeru odkrito držal z prodajalcem (hkrati lastnikom trgovine). Edina resitev bi bila sodni cenilec in tožba.

Zadevi sem enostavno rešil tako da sem airsoft repliko popravil sam, trgovini pa še zdaj delam reklamo kjer je pač možno. Prenosnik sem pa razdrl in prodal po delih, ter kupil novega. Toliko o pravicah potrošnikov.

Imel sem pa zelo lepo izkušnjo z mimovrste, matično ploščo sem 2x poslal v garancijo. Za vsakič je crknila. Tretjič sem jo poslal v garancijo z dopisom da mi naj vrnejo denar ali pa zamenjajo z novo. Čez 1 teden sem dobil novo, boljšo ploščo.

zcetrt ::

Pri uveljavljanju garancij in stvarnih napak ni pravila. In nič ne pomeni, če je še tako očitno, da je kdo napravil napako. Na papirju je vse lepo in prav, v realnosti pa so samo jebe, na koncu pa pogosto potegneš ta kratko. Od tega, kako kratka je in kako angažiran si, pa zavisi, ali boš zadevo vlačil po sodiščih ali ne. Ker konča se lahko slabo. Tebi pa se bo strošek veliko bolj poznal kot firmi.

In niti ugled firme ne pomeni kaj dosti. In ne le, da bi prišlo do zavrnitve, pogosto je prisotna tudi aroganca in skorajda žaljenje. Morda se eden od sodelujočih v tej temi še spomni mojega problema, kjer so bili v dokumentaciji navedeni napačni podatki, zaradi katerih sem se odločil za nakup. Zadevo sem pač požrl, pa čeprav sem bil s strani ugledne firme označen za idiota. Ne sicer neposredno v obraz, sem pa to razbral med vrsticami, v internih mailih pa je bilo navedeno dosti indirektno :)


Še dodaten problem pa je, da ko kupuješ, gledaš vsak evro. Dober odnos do strank in predvsem kakovostno servisiranje ter poprodajna služba pa precej stanejo.
4.

MrBrdo ::

Za drugič vemo, da ne kupovat pri XY firmah :)

zcetrt: Moj oče je imel podoben problem pri nakupu avtomobila, na papirju je pisalo malo drugače kot je dejansko dobil (tam so se nekaj zmotili). Ampak ker je bila firma kot se šika so mu potem vse tisto kar je pisalo še naknadno brezplačno vgradili (mislim da je bilo neko naslonjalo za roke z predalčkom za CDje in meglenke) in ni mel nobenih problemov samo mal je moral zatežit.

Tako da se splača dat tistih par evrov več. Za računalniške komponente se res splača mimovrste in enaa, ker so dovolj poceni pa se potem ne jebeš tolko z temi garancijami. Čeprav kupovanje po komponentah je še vedno sranje ker moraš ponavad nest potem samo tisto komponento prav na uradni servis, jaz mam nek problem na PCju in se mi ne da jebat ker ne vem a je matična al procesor al napajalnik, tko da ga sploh ne bom popravljal (je samo občasen problem), ker ma vsaka stvar drugje servis.
MrBrdo

billy ::

MrBrdo: problem tukaj je, da potrošniki iščejo vedno cenejše štacune, katere pa morajo nekje najti tisto razliko, zakaj lahko ponudijo ceneje kot veliki trgovci.

Včasih so bile marže takšne, da je nekdo komot zamenjal zadevo, saj je prodajalec vseeno bil v plusu. Danes, če se nekaj vrni, še posebaj prenosnike, je pa to kar velika izguba, in zato se vsi otepajo tega.

še pa obstajajo velike marže pri avtomobilih ja, še posebaj BMW, marcedez, volvo, itd...

Ampak v kolikor ima stranka prav, se da vse urediti, če pa nima prav, je pa to le dobra volja trgovca, da zadevo uredi na željo stranke.

Nekdo je omenil mimovrste...njim je toliko lažje, ker dejansko robe ne plačajo mesec, dva...in zato lahko vmes zamenjajo brez problema, saj ob koncu "obračunskega obdobja" plačajo dobavitelju le za tisto, kar so dejansko kupili in ne za vse. Neka manjša firma, pa mora vse kupiti/plačati vnaprej in potem posamično terjati od uvoznika/proizvajalca vračilo, itd, itd...

Ampak to ne pomeni, da ne kupovat pri poceni trgovcih, nasprotno, še več bi se moralo, ampak dobro se je potrebno zavedati pravic, in če so nesporno kršene, bo zadeva zelo hitro urejena. Pa še druga zadeva je, v kolikor gre za garancijo, se brez problema obrne na pooblaščen servis, kateri mora zadevo popraviti ne glede na to, kje je bila kupljena, ukvarjat se s trgovci in garancijo ponavadi pripelje do daljšega čakalnega roka, ker trgovec tudi sam ureja garancijo naprej s servisom in ne izvaja popravila sam.

MrBrdo ::

Zakaj bi kupoval drugje, če je na mimovrste skoraj vse v najslabšem primeru par evrov dražje, po drugi strani pa vem da imam velike šanse da mi bojo poskušali čim bolje ugodit... Odkar imajo tudi v Lj. podružnico mi še poštnine ni treba plačat, če me res skrbi za vsak evro (v bistvu me, zato pa sem prej kupoval pri EnaA, moram pa reči da odkar sem presedlal na mimovrste da imam pozitivne izkušnje).
Sej vse vredu zdrava konkurenca pa to, ampak naj ponudijo še kaj drugega kot samo malo nižjo ceno, veliko pa pomaga tudi money-back guarantee tako kot ga ima mimovrste. Po mojem mnenju je teh spletnih trgovin z računalniško robo že itak preveč, saj so to v bistvu podjetja, ki nič ne ustvarjajo, ampak samo preprodajajo in nalimajo zraven maržo.
MrBrdo

kmetek ::

"Po mojem mnenju je teh spletnih trgovin z računalniško robo že itak preveč, saj so to v bistvu podjetja, ki nič ne ustvarjajo, ampak samo preprodajajo in nalimajo zraven maržo."

Kot gobe rastejo....

billy ::

To je vsekakor res, še posebaj razni "s.p. - garažniki", ki obstajajo par mesecev, itd...

ampak problemi avtorja te teme so malce specifični, saj če bi on v roku 15 dni zadevo vrnil, tudi ne bi bilo problema, problem je nastal, ker je šele čez par mesecev hotel uveljavljati nekaj, kar je (po mnenju trgovine) bila le estetska napaka...škoda, da nimamo slik prenosnika, da bi se lahko na lastne oči prepričali, kako je res bilo. če bi v tem primeru mimovrste brezpogojno zamenjala izdelek vreden 1000EUR, potem pa vsaka jim čast (jaz dvomim da bi).

V tujini imajo zanimi pristop k tej problematiki; zaračunavajo "re-stock fee". Prodajalec nudi nekaj dni, v katerem lahko kupec brezpogojno vrne izdelek, nato pa nudijo "neomejeno" številko dni, v katerem ga lahko naknadno vrne, a se mu odbije določen % od vrednosti izdelka. Kar se mi zdi relativno OK in me čudi kako to, da tega pri nas niso še začeli prakticirati. Je pa res, da realna vrednost izdelka že po par mesecev zelo pade in bi prenosnik, ki je imel ob nakupu vrednost 1000EUR imel po 6 mesecev le še vrednost kakšnih 700EUR, kar pa verjetno ljudem ne bi bilo všeč...

je pa vseeno to dobra ideja, mogoče se kakšna spletna trgovina ob branju te teme spomni in naredi enako pri nas :)

kmetek ::

jep re-stock fee, kakor ima newegg 10-15% manj ti vrnejo od vrednosti novega v določenm obdobju.

MrBrdo ::

billy: Ne gre za to da bi mu ga "brez razloga" zamenjala, gre za to da mu ga v 45 dni od sprejema v servis niso popravili, se pravi mu po zakonu pripada vrnjena kupnina... Tu je vseeno za katero podjetje gre.
Kar sem jaz želel rečt je le, da bi na mimovrste načeloma imel manj težav, pa tudi dvomim da bi že za uvod dobil tako zjahan prenosnik (seveda je tudi možno, jaz sem že dobil iz mimovrste eksterni disk, ki je imel malce zamaknjen konektor, ampak nič hudega sem ga z šraufencigerjem porinil na pravo mesto).
MrBrdo

billy ::

Tole je vse domnevno, saj poznamo le eno stran, stran kupca. Lahko da dejansko ni bilo nič narobe, lahko da je stranka sama kaj naredi, tudi nevede, lahko da problemi doma na štrom omrežju, itd itd

naj se javi kak serviser, na kakšne vse primerke se naleti pri tem delu :)

billy ::

Aja, pa še nekaj...po 45 dneh stranki pripada samo nov (brezhiben) izdelek, če pa tega ni, pa se lahko pogodi za vračilo denarja. Zakon ne nalaga takojšnjega vračila denarja. To pride v poštev le pri stvarni napaki.

Zheegec ::

ne, po 45 dneh pripada stranki vračilo kupnine! 45. Dan ali prej pa stranki pripada popravilo, menjava za novega ali vračilo kupnine - odločitev kaj od tega se zgodi pa je na ramenih serviserja in trgovine, ne na rameh stranke.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

billy ::

http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/...

če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

Torej po 45 dneh, stranka lahko zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek. Če stranak tega ne zahteva, lahko servis vrne izdelek nazaj in če se stranka ne buni takrat nič, tudi kasneje ne more. Torej stranka mora sama, na svojo iniciativo zahtevati nov izdelek. Če pa točno istega izdelka ni, pa se lhko odloči za vračilo kupnine ali zamenjavo za drug izdelek. Pred iztekom 45 dni pa stranki ne pripada nič, lahko zaprosi za nadomestnega, ki pa ji ne pripada po zakonu, pripada pa ji odškodnina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

MrBrdo ::

Kaj pa je ta "stvarna napaka"? Spodaj so naštete razlike ampak še vedno ne piše kaj je v resnici razlika :P
MrBrdo

billy ::

Stvarna napaka "laično" pomeni, da ko ima izdelek lastnosti, katere se razlikujejo od tega, kar je potrošnik "videl", ko je zadevo kupil.

Očitna stvarna napaka bi bila, če bi recimo v trgovini pisalo da ima prenosnik 15.4" zaslon, v resnici pa bi bil 17".

Pojavi pa se problem, podoben, kot ga je imel avtor te teme. Opazil je postrani gumb, ampak je to res stvarna napaka, ali je narejeno v skladu z zakonom. Tu pa potem pride v pošte sodišče in sodni izvedenci, ki "strokovno" ugotovijo, če napaka dejansko je, ali je ni. Dokler "nekaj" ne označijo z napako, se ne more uveljavljati stvarne napake, ker napake dejansko ni.

Zadeva je malce problematična, ker stvarna napaka sloni na ramenih prodajalca, kateri pa itak ni usposobljen, da bi dal strokovno mnenje, če je to res napaka ali ne. Ampak zakon je bil tukaj narejen za takšne primere, kot sem ga opisal zgoraj, kjer se nesporno ve, da je stvarna napaka prisotna in zaradi tega lahko prodajalec sam to "oceni".

Pravkar gledam HP prenosnik..in opažam, da ekran ni enakomerno osvetljen, oz če ne gledam pod pravim kotom, sploh ne vidim OK slike. Nekdo bi lahko rekel, da je to stvarna napaka, saj nikjer ni bilo omenjeno, da ima zaslon te "kvalitete". Ampak, ker imajo LCD zasloni določene standarde, to ni napaka, ker je narejeno po standardu. Ali pa še boljši primer: 1 mrtva točka še ni stvarna napaka, razen če v pogojih piše, da ima zaslon "zero dead pixel warranty", v EU je namreč standard, da se gleda število mrtvih točk glede na dejansko velikost zaslona (5-7 pri full HD), itd... potršnikih bi pri teh primerih lahko mislil, da se gre za napako in nastali bi problemi.

Pa še nekaj...zelo velikokrat berem po forumih, da na takšna vprašanja ljudje svetujejo takoj inspektorja, a zna se zgoditi, da bo inspektor oglobil potrošnika, če se izkaže, da je bila prijava podana z "nepoštenim" namenom (torej, ker nekdo ni dobil aparata v 45 dneh in tudi ni dobil nadomestnega, bo prijavil inspektorju in na tak način malce "zajebal" trgovca/servis), ali je celo lažna. Kazen je mislim da 500 EUR, oz tu nekje.

MrBrdo ::

1 mrtva točka še ni stvarna napaka, razen če v pogojih piše, da ima zaslon "zero dead pixel warranty"

verjetno potem tudi v tem primeru ni, če gre za "warranty" - garancijo...
drugače pa hvala za pojasnilo
MrBrdo

billy ::

Res je, malce nerodno sem napisal. V omenjenem primeru gre za normalno garancijo.

Moral bi napisati takole:

Za vse LCD zaslone velja neka toleranca, kdaj se menja ekran pod garancijo in kdaj ne. Ampak nekdo bi lahko zadevo enostavno rešil tako, da bi prijavil napako pod "stvarno napako", ampak ne bo šlo zaradi zgoraj omenjenega - standardov.

To je nekako podobno, kot če nekdo kupi mizo, ki ni popolnoma ravna, napaka torej je, ampak je v mejah standardov, oz odstopanj in zaradi tega se žal ne more uveljavljati kot stvarna napaka.

Aja, pa še en nasvet za vse "s.p." ali "doo", stvarne napake za pravne osebe ne veljajo.

fosil ::

Preprosto povedano, stvarna napaka je takrat, ko je izdelek že nov pokvarjen. Lahko je tudi samo del izdelka. Recimo pri novem računalniku ne dela mrežna kartica.

Če pa na začetku dela v redu in se pokvari kasneje, je pa garancija.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

MrBrdo ::

Hm glede na tako definicijo pa bi OP morda potem lahko to uveljavljal, saj je napisal da je bilo z prenosnikom že ob nakupu nekaj narobe. Če sem prav razumel ima časa dovolj (2 leti?), verjetno pa je to težko dokazat in se mu ne splača. Ugibam...
MrBrdo

billy ::

samo tezave s baterijo niso sporne, ce pa je "postrani gumb" stvarna napaka pa bo verjetno moral povedati kak sodni izvedenec

Ziga Dolhar ::

billy je izjavil:

samo tezave s baterijo niso sporne, ce pa je "postrani gumb" stvarna napaka pa bo verjetno moral povedati kak sodni izvedenec


Če mal dlakocepim - ne, izvedenec bo zgolj "opisal" to napako, sodišče pa bo povedalo, ali gre pri tem za stvarno napako.
https://dolhar.si/

tomzzi ::

Obujam temo. Imam "problem" s to spletno trgovino. Prejšnji teden sem naročil prenosnik F serije pri njih. Vem, da je morda napaka ampak smo se zmenil, da prenosnik plačam po predračunu. Skratka zadeva je vplačana.
Sicer imajo na predračunu napisan rok dobave 3-5dni a se mi zdi nekaj hudo narobe trenutno. Namreč na telefon se ne oglašajo danes. Pravtako mi niso odgovorili na dva maila katere sem jim poslal, ker se pač zanimam kdaj približno bi prenosnik bil lahko poslan. Skratka nobenega odgovora z njihove strani.
Ker zadeva ni bila poceni in imam trenutno zelo slab občutek glede situacije ne vem ali počakat še par dni ali se odpeljat v Ljubljano. Ker več kot očitno je, da odnosa do stranke ni. Kaj narediti v tem primeru? Denarja jim seveda ne mislim pustiti... Morda sem preveč neučakan a vseeno ostaja grenak okus, ker ni odziva z njihove strani.

Hvala že vnaprej.

Še vedno nucam mnenje...

Še vedno nucam mnenje..

Kdorkoli?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomzzi ()

St235 ::

Bistveno je ali je že minil 3-5 dnevni rok? Če je minil potem imaš pravico zahtevat denar nazaj zaradi nesoštovanja dobavnih rokov in s tem kupoprodajne pogodbe. ČE rok ni minil pa ne moreš čisto nič. To da ne odgovarjajo na emaile je nesramno ni pa kaznjivo.

tomzzi ::

So mi danes odgovorili. Se opravičujejo, da je prišlo do zamud. Tako, da ja rok je minil ampak so vsaj odgovorili. Hvala vseeno.

šernk ::

pa si tudi dobil prenosnik? ker pri eni drugi trgovini so mi tudi skoz se opravičevali in dejali da dobim, po tednu in pol sem jih pa poslal nekam, dokler ne dobiš v roke ni nič gotovo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

tomzzi ::

@šernk

Ne še. Sicer ko so odgovorili so mi zatrdili, da bo poslan v roku naslednjega tedna.
Čakam do torka, srede in če ne bo nič jim pošljem še zadnji mail v katerem jim bom dal vedet, da tako ne bo šlo. V četrtek se pa gor oglasim in če še tam ne bo nič se pač obrnem na urad za varstvo potrošnikov. Oziroma inšektorja...
Če ne drugač zahtevam še isti dan povrnjene vse štroške. Do takrat pa čakat. Vsekakor je pa to prvi in zadnji nakup pri njih.

TheHijacker ::

Ko sem ga jaz naročil je trajalo cele tri tedne da sem ga dobil. Pa je tudi pisalo, da je rok dobave 3-5 dni. Samo izgovori. Težave na carini, vulkan, pokvarjen dostavni avto,...

No. Dobil sem ga pa le. F11 serija. Tole pišem iz njega. Super zadeva.
http://www.google.si

JanP ::

Zdravo

Tudi jaz imam problem s trgovino vshop. 10.8. 2010 sem dal na popravilo prenosnik, ker je touchpad slabo deloval. Na servisu je bil več kot 60 dni in v tem času sem jih večkrat poskusil kontaktirati (telefon, email, osebni obisk), vendar nikoli niso bili dosegljivi. Ker je bil prenosnik na servisu več kot 45 dni sem jim poslal priporočeno pismo, v katerem sem zahteval vračilo kupnine, ker je prenosnik na servisu preko dovoljenega roka in sem dobil nazaj odgovor, da napaka ni bila v obsegu garancije in zato, kljub temu, da je bil prenosnik na servisu več kot 45 dni, mi denarja ne bodo vrnili, in celo da naj takoj pridem po prenosnik v nasprotnem primeru, mi bodo zaračunali skladiščenje.

Zanima me, če to res lahko naredijo, oz. kako dokažem, da je bila garancijska napaka?

Zheegec ::

Hja, brez inšpekcije in sodnega izvedenca kar težko...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

St235 ::

Tržna inšpekkcija, druge ni.
ČE je šlo za popravilo izven garancije, potem 45 dnevni rok nima veze. Pa tudi, če bi šlo za garancijsko popravilo ne mroeš zahtevat denarja nazaj.

KAko pa so utemeljili, da napaka ni v obsegu garancije?

Sims ::

"Pa tudi, če bi šlo za garancijsko popravilo ne mroeš zahtevat denarja nazaj.
Kakšne so pa sankcije za podjetje, če je ta rok prekoračen? Nov enakovreden izdelek?

IvoJan ::

ze v par temah je bilo receno da ce pretece 45 dnevni rok lahko zahtevas nazaj kupnino ali pa nov brezhiben izdelek. In da oni njega obvestijo sele po 60 dneh da popravilo ni bilo v obsegu garancije je vec kot ocitno da niso normalni. Clovek je bil 2 meseca brez racunalnika oni pa ga niso nic obvestili potem pa mu se grozijo. Mislim da upraviceno zahteva kupnino nazaj. Sam bi isto storil in mislim da tudi 3/4 ljudi na temu forumu. Predlagam ti da poklices na inspektorat in bos kmalu dobil svoj denar. Kaksen je bil razlog da popravilo ni spadalo pod garancijo?
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

St235 ::

Si ti en burek a? ravno zato ker je blo že 100x napisano ne rabiš neumnosti govorit.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

* brezplačno odpravo napake
* če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

V primeru, da je šlo za prekoračitev grancijskega roka torej lahko zahtevaš nov izdelek. Druga zgodba pa je, če ne bodo priznali, da gre za popravilo v garanciji. Po moje boš moral o zadevi obvestit tržni inšpektorat.

Drugače je njihova dožnost, dav primeru garancijskega zahtevka v 8 dneh odgovorijo:
Prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Jaz bi šel do njih z papirji v rokah (relavantni členi zakona) in jih opozoril, da boš ustrezno ukrepal, če se ne bo dalo nič zmenit.
Kakšna je bila jihova utemeljitev, da ne gre za garancijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

JanP ::

Torej...

Ko so prevzeli prenosnik, so rekl da bojo napako popravl... mislim da bi me mogl obvestit, če nebi spadalo pod garancijo, tudi če so se oni sedaj odločl da so kril stroške popravila, ker so bili majhni.

Na tržno inšpekcijo sem klical in tudi na urad za varstvo potrošnikov in so rekli da ne morejo narediti nič. Če hočem dokazati, da je popravilo pod garancijo bi moral dobiti sodnega izvedenca, da to sam ugotovi in napiše, potem pa bi lahko verjetno vložil civilno tožbo? Glede tega da se ne javljajo na telefon in jih med delovnim časom ni tam, pa so rekli da to ni zakonsko določeno.

Danes sem šel do njihovih prostorov v času, ko bi naj bili tam, pa jih spet ni bilo in se na telefon niso javljali.

MadMax ::

St235 je izjavil:

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

* brezplačno odpravo napake
* če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

Nepopolno pisanje.
Potrošnik ima pravico zahtevati vračilo kupnine, ako mu garant v predpisanem roku ne odpravi napake oz. zamenja izdelka.

2 meseca nazaj sem imel neprijetno izkušnjo s hoferinijem, ki se je brez večjih zapletov rešila.
Medtem sem kontaktiral Urad za varstvo potrošnikov, katerega del odgovora navajam:

Pri uveljavljanju zahtevkov iz naslova garancije, lahko v skladu z 20.členom ZVPot tako najprej zahtevate odpravo okvare oziroma pomanjkljivosti na izdelku. V primeru, da se okvare oziroma pomanjkljivosti ne odpravijo v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oz. pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo napake in pomanjkljivosti ali je očitno, da napake ni mogoče odpraviti, lahko potrošnik od proizvajalca/prodajalca ali uvoznika zahteva enak nov in brezhiben izdelek, če napaka ni posledica mehanske poškodbe. Če proizvajalec/prodajalec ne izpolni niti te dolžnosti, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.
Glede štetja rokov velja, da se v ta 45 dnevni rok štejejo vsi dnevi, tudi, sobote, nedelje, prazniki ter da se roki oziroma čas, ko je izdelek na popravilu seštevajo ( ne glede na to ali je na popravilu zaradi iste ali druge napake).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IvoJan ::

St235 je izjavil:

Si ti en burek a? ravno zato ker je blo že 100x napisano ne rabiš neumnosti govorit.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

* brezplačno odpravo napake
* če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek

V primeru, da je šlo za prekoračitev grancijskega roka torej lahko zahtevaš nov izdelek. Druga zgodba pa je, če ne bodo priznali, da gre za popravilo v garanciji. Po moje boš moral o zadevi obvestit tržni inšpektorat.

Drugače je njihova dožnost, dav primeru garancijskega zahtevka v 8 dneh odgovorijo:
Prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Jaz bi šel do njih z papirji v rokah (relavantni členi zakona) in jih opozoril, da boš ustrezno ukrepal, če se ne bo dalo nič zmenit.
Kakšna je bila jihova utemeljitev, da ne gre za garancijo?



you got schooled.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

St235 ::

ROFL, funkcionalna pismenost je redka vrnila dan danes.

Vračilo kupnine je skajni ukrep, ki ga je mogoče izpeljat šele, če artikla ni mogoče nadomestiti z novim. Nikakor ne more kupec zahtevati kupnine namesto nadomestnega artikla.

Zakon je jasen. Če gre za garancijsko popravilo in artikla ni mogoče popraviti v 45 dneh, kupcu pripada nov enakovreden izdelek. ŠEle če to ni mogoče, mu pripada izplačilo kupnine. Nikakor pa kupec ne more izbirati med novim izdelkom in kupnino ali celo zahtevati kupnine.

Ravno zaradi takih kvazi pravnih razlag si potem ljudje domišljajo, da lahko v 8 dneh menjajo artikle v trgovini in podobno.

lambda ::

Kakorkoli že, tole je svinjarija od njih. Je pa lepo, da se to vsaj objavi tukaj gor ...

Realovc10 ::

Ali je že kdo mogoče rešil problem z vshop, ker men se isto dogaja, prenosnik je že več kot 45 dni na servisu, sedaj pa se mi nobeden ne oglasi.

LP

Zgodovina sprememb…

1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385805 (2156) DePalmo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486589 (5132) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
528935 (6357) St235
»

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6110293 (6976) zk_eu
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887103 (5693) Zheegec

Več podobnih tem