» »

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

problem z garancijo prenosnika (vshop.si)

«
1
2 3
...
5

sebi7 ::

Pozdravljeni.

Imam težavo z tole spletno trgovino. Novembra sem kupil prenosnik, kateri je imel napako ko sem ga odprl. Gumbek je bil poševen, plastika pri ekranu je nekvalitetna in sicer v tem smislu da lahko brez problema prst dam med plastiko in ekranom. Baterija je drugega materiala kot prenosnik in se malo miga. Na sredini obstrani kje je prenosnik spet oz. zgornji pa spodnji del kje je skup dan je na eni strani za nekaj milimetrov širši kot na drugi. Sem pisal na njihov email, a odgovora ni bilo. Naslednji dan sem jih poklical po telefonu in zahteval novega oz. zamenjavo. Po telefonu so mi rekli da v Mariboru ne morejo prevzet in da moram prit v Ljubljano, čeprav na njihovi strani piše da prevzamejo tud v ljubljani. Ker se je študij komaj začel in sem nujno rabil računalnik, smo se zmenili da mi bojo pač te stvari popravili ko bom prinesel pod garancijo noter, če bom kdaj tamle hodil. Kmalu sem ugotovil da nekaj ni vredu z napajanjem, in da včasih prenosnik nima napajanja in sem se odločil da jim prinesem v Ljubljano. Prenosnik sem tam predal 26 januarja. Računalnika še danes nisem dobil nazaj, in mi vedno tale človek obljublja da mi je že poslal. Danes mi je rekel da je prišlo do pomote in da bo ta teden ziher. V četrtek bo 45 dni da mi niso vrnili. Prepričan sem da prenosnika ta teden še ne bo, in vsekakor bom zahteval novega, ampak prepričan sem da mi ne bojo dali novega. Zanima me kje se to prijavi ter kake možnosti imam. Imam vse mejle ki sem jih poslal, a odgovora ni bilo. Ko sem prenosnik nesel na njihov sedež je bil kolega z mano, kjer mi je tale človek skušal dopovedati da je ta serija računalnikov taka (nekakovostna).Prenosnik je pa sony vaio serije CW. Res rabim pomoč ker za mene je bil tale računalnik celo premoženje.

Hvala za odgovore!

IvoJan ::

zahtevaj kupnino nazaj pa pejd nekam drugam kupit prenosnik za ta denar. ce te tako nategujejo se ne splaca ubadati z njimi. in ce ti v 45 dnevnem garancijskem roku ne odpravijo napake ali ponudijo zamenjave(enaka ali boljsa stvar) imas vso pravico zahtevati celotno kupnino nazaj. pa se nikoli nisem slisal da bi bili sonyji nekakovostno izdelani.

za dodatne informacije pa poklici na zvezo potrosnikov.

http://www.zps.si/o-nas/zveza-potrosnik...
|Crosshair VIII Hero|3900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3200 CL14 ddr4|MSI RTX2080 x trio|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

sebi7 ::

Sam prenosnik sem kupil že nekaj časa nazaj(6.11.2009), lahko vseeno zahtevam kupnino nazaj? Slučajno mi lahko svetuješ na podlagi kerega zakona lahko tole storim ter kje lahko tole prijavim, da mu bom lahko povedal da resno mislim, ker me je imel za budalo ko sem prenosnik nesel nazaj. Mi je celo rekel da mi mogoče ne bojo priznali garancije ker je gumb poševen(kao da sem ga prevečkrat stiskaval) čeprav sem mu takoj drugi dan po nakupu javil vse te napake.

sem klical na tole zvezo potrošnikov Slovenije, pa so me odslovili ker nisem član

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

Pyr0Beast ::

Tale zadeva je bila definitivno zmetana skupaj iz vseh koncev in krajev (preveri ce so vijaki kaj obdrajsani).
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

lambda ::

Punca kupila tam enega iz FW serije, zadeva je bila direkt iz Nizozemske (si imel na izbiro NL ali EN win ob zagonu). Kakih problemov ni bilo, edino ob nakupu ni imel slovneske tipkovnice vgravirane (to so sporočili vnaprej, da lahko šele čez en mesec brezplačno vgravirajo), zato je kasneje dala vgravirat - ko je čakala, da pride nazaj, so enkrat poslali mail, da so jim vdrli v poslovne prostore ali skladišče, ne vem točno, in odnesli nekaj robe (njenega računalnika pa baje ne) ter da se bo malo zavleklo. Takrat sem si mislil "no pa se je začela zgodba" ... vendar je potem laptop čez par dni vendarle prišel po pošti, vgraviran in vse ok.

Po vsem tem sklepam, da očitno ti laptopi pridejo iz tujine (šele ko sem nakazal denar, so ga takrat naročili iz NL) in je vprašljivo, če se servis izvaja pri nas, zato morda tudi take zamude. Sicer pa ja, 45 dni je rok, kar je več kot dovolj in naj se spoštuje - jaz bi takoj zahteval nov izdelek.

ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV
NEURADNO PREČIŠČENO BESEDILO
(ZVPot-D)
...

20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
...

sebi7 ::

problem je da na sredini ni vijakov. Samo ob strani so vijaki, vmes pa je pol prostor za spominske kartice itd, in tu se lepo vidi da je pač širši.

Upam da se bo vse steklo vredu, bom počakal do četrtka. Mogoče kdo ve ali lahko vseeno zahtevam novi prenosnik čeprav zamudi kaki dan ali dva po 45-em dnevu, oz. če prenosnik da na pošto recimo v petek? Kolikor sem se z njim danes pogovarjal, računalnik še vedno ni pri njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

sebi7 ::

Pa še to bi me zanimalo, če slučajno kdo ve, kako je s tem da imajo na spletni strani napisano da prevzamejo v Mariboru, Celju in Ljubljani, ampak tole ne drži ker ga moraš v Ljubljano pripeljat?

lambda ::

Glej samo to, da bo stvar, ki jo dobiš v roke, 100% ok izdelek, ne dovoli jim še ene 45 dnevne runde, če kaj ne bo ok, takoj povzdigni glas. Cene v takih trgovinah se niža tudi na račun garancijskih zahtevkov (kot vidiš). Na srečo je tu zakon, ki določa teh 45 dni (in ostale stvari).

Kenshin ::

Mogoče kdo ve ali lahko vseeno zahtevam novi prenosnik čeprav zamudi kaki dan ali dva po 45-em dnevu, oz. če prenosnik da na pošto recimo v petek?

Rok je 45 dni in ne 46 ali več! Tako da če ga do četrtka ne dobiš, lahko brez težav zahtevaš povračilo denarja oz. nov prenosnik.

Pa še to bi me zanimalo, če slučajno kdo ve, kako je s tem da imajo na spletni strani napisano da prevzamejo v Mariboru, Celju in Ljubljani, ampak tole ne drži ker ga moraš v Ljubljano pripeljat?

Po slovenski zakonodaji si upravičen do povračila stroškov transporta. Večina "resnih" podjetij ima to rešeno preko kakšne kurirske službe ali Pošte, je pa res da je treba najprej poklicat na servis, da ti oni povejo s kom imajo sklenjeno pogodbo za transport.

Na primer Panasonic ima to v pogojah garancije tudi posebej navedeno:
Stroške transporta do najbližjega pooblaščenega servisa ali do točke predaje krije servis. Izračunajo se na osnovi računa pošte, železnice ali dostavne službe (stroškov nadstandardnih storitev ne krijemo, izbran mora biti najcenejši način).

IvoJan ::

nima veze tudi ce si ga kupil leto dni nazaj. ce je v garanciji in ce oni napake niso odpravili v 45 dnevnem garnacijkem roku imas pravico zahtevati nazaj vse kupnino ali pa cisto nov izdelek.
|Crosshair VIII Hero|3900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3200 CL14 ddr4|MSI RTX2080 x trio|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

kmetek ::

če si dobil slabega že takoj ob nakupu, zakaj nisi takoj? vrnil????????

sebi7 ::

Kot prva glavna stvar da nisem vrnil je to, da mi v Mariboru ni hotel prevzeti.Če bi pa pošiljal preko pošte pa bi moral čakati da mi vrne kupnino oz. takrat bi najverjetneje zamenjal za novega na katerega bi moral spet čakat. Sicer pa kot sem napisal se je študij začel in sem nujno rabil prenosnik (sem bil cel oktober brez računalnika), saj nisem imel drugega računalnik, tale oseba ko tam dela pa mi je obljubil da mi bojo vse to popravili ko enkrat vrnem prenosnik. Prenosnik je deloval brez problema, le ohišje je bila katastrofa. Pa še to sem pozabil omenit, da je bila polovica touchpada izven ohišja, ki sem ga z zobotrebcem noter popravil.

Kenshin a je to pol tak da moram v 45 dneh v roke dobit?Kaj če on da v četrtek na pošto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

kmetek ::

Točnega datuma ne poznam točno, baje šteje 45 dni od dneva prejema na servis in do tebe.....pomoje če je on 45 dan dal na PTT ne šteje? Naj nekdo pove, ki točno ve......recimo imaš toleranco še 46 dan, 47 dan pa pač začneš "prijazno" težiti ;)

Zheegec ::

Kenshin a je to pol tak da moram v 45 dneh v roke dobit?Kaj če on da v četrtek na pošto?

Od datuma, ko si ti reklamiral se šteje 45 navadnih dni. Torej 46. dan prijazno prideš po vračilo kupnine, prej se pa ne oglašaš.

Po zakonu sicer piše 45 dni po sprejemu v servis, samo je bila izjava inšpektorja, da če reklamiraš v trgovini se začne šteti od datuma, ko si oddal v trgovino.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sebi7 ::

Jaz sem 26. januarja prinesel na servis, kjer mi je on dal potrdilo na katerega se je on in jaz podpisal, ter napisal napako kaj je narobe. Na tem papirju pa piše na velko da "potrdilo o prevzemu prenosnika v servis"

kmetek ::

12.3 je potem 45 dan...v ponedeljek 15.3 imaš vso pravico itd.

sebi7 ::

Najlepša hvala za odgovore. Še eno vprašanje imam, in sicer kaj narest če mi noče kupnine vrnit oz nov prenosnik? Kje se to prijavi ali kak to gre?


lp

bluefish ::

Tržna inšpekcija.

sebi7 ::

kmetek je izjavil:

12.3 je potem 45 dan...v ponedeljek 15.3 imaš vso pravico itd.



26. sem dal v popravilo kjer je tudi navedeno da sem 26. predal, a torej 26. januar se ne šteje, šteje se od 27.-ega?

Niti danes nisem nič dobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

Zheegec ::

Za prvi dan ne vem, če se šteje. V glavnem velja, da samo čakaš na 45. dan + še dan ali dva za rezervo. Se oglasiš in zahtevaš na mestu gotovino nazaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Šimpanz ::

Če si dal v popravilo 26 je 27 prvi dan.

Ziga Dolhar ::

Roki [praviloma] prično teči s prvim naslednjim dnem od dogodka, od katerega teče rok.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

sebi7 ::

danes dobil nekaj odgovorov iz urada, in sicer začne se šteti naslednji dan, torej 27.-ega. Druga stvar ki so mi rekli je da on lahko da še 45.-i dan na pošto.

Zdajle pa mam novi problem in sicer me je dans poklical, in rekel da je poslano iz servisa. Problem je v tem da servis je v tujini, in bojim se da je na Nizozemskem.A lahko kaj v tem primeru naredim, saj to traja še verjetno kaki teden da pride sem? Prav tako mi je rekel da mi bo paprije poslal naknadno, ker ga bo moral prevest v slovenščino!

Zheegec ::

Nima veze, na 46. dan greš tja in zahtevaš vračilo kupnine. Drugo te niti ne zanima. Razen, če ima potrdilo, da ti je priporočeno s povratnico poslal po pošti ravno en dan nazaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

šernk ::

eno vprašanje, kaj pa če ima popravljeno stvar, vendar se mu zaradi njegove lenobe, njemu ne da poklicati, da je stvar popravljena, ti pa seveda čakaš njegov klic kot je bilo domenjeno. ali imaš v tem primeru 46. dan pravico zahtevati denar nazaj, čeprav je bila stvar popravljena že 20dni nazaj, pa o temu nisi bil obveščen?

ker se mi je že zgodilo, da so rekli, da me bodo obvestili, ko bo stvar popravljena, ko sem šel po enem mesecu iz radovednosti se pozanimat kaj je na stvari, pa je bilo na škatli že precej prahu. Torej če te o popravljeni zadevi ne obvestijo ustrezno, kako lahko ti ukrepaš?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lambda ::

Preveč kompliciraš. 46. dan pjd tja pa zahtevaj naj ti izročijo delujoč izdelek ali kupnino ...

sebi7 ::

Če jutri ne pride pol bom itak zahteval novga, sam problem je če on lahko da prenosnik na pošto v tujini. Stvar pa je taka, da mi ni on poslal, ampak iz servisa direkt k meni(rekel je še da je brez papirjev ker zakonsko mora prevest v slovenščino).
Sicer je pa taka stvar, da ko sem jaz odnesel prenosnik k njemu, je on sprejel v servis,torej nevem kak je možno da je zdaj pol servis drugje. A bi moral on iz njegovega naslova poslat?

Ker na uradu so mi rekli da lahko on še zadnji dan da na pošto, sam ni pa gospa rekla da mora v Sloveniji dat na pošto, prav tako je nisem vprašal ali mora on dat na pošto ali lahko kdorkoli.

kmetek ::

Glej 46 dan, ko si ti dejansko fizično BREZ prenosnika....torej 46 dan, ko nimaš prenosnika pri sebi je že mimo....tebe ne zanima potovanje po pošti itd.....pa saj smo ti vsi že povedali kaj in kako, ki delamo v branži :P

v sredo 17.3 je 45dan oziroma 18.3....če v petek 19.3 nimaš ZAHTEVAŠ NOVEGA ali KEUR$H.

sebi7 ::

danes je 45-i dan. Jutri je 46. dan

sebi7 ::

Da jih ni sram, sem danes dobil prenosnik v čist enakem stanju kot sem ga predal, brez dokumentacije. Zdajle sem tega človeka poklical, in mi je rekel da moram do pondeljka počakat na papirje da se vidi kaj je bilo. Pol mi je še nekaj bluzil da je možno da imajo vsi prenosniki enako napako.Rekel mi je še da se lahko pol direktno obrnem na sony.

Ali je možno da mi po 45 dni dajo dokumentacijo, na kateri bo pisalo da so to mehanske poškodbe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

lambda ::

Poslikaj zadevo in objavi tukaj, na pamet ti itak noben ne more kaj veliko svetovat. Če je stvar res "neprimerna" imaš kot "dokaz" maile (ki si jih pošiljal že takoj ob prevzemu, kot si rekel) - reci, da imaš tega poln kufer, da si plačal denar za delujoč in kvaliteten izdelek in da če so nesposobni to zagotovit, se boš obrnil na ZPS in tržni inšpektorat.

lambda ::

Citat iz ZPS:
Proizvajalec (oz. njegov pooblaščeni servis) mora izdelek, če gre za okvaro ali pomanjkljivost, takoj sprejeti v popravilo. Napako mora odpraviti najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je sprejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti na izdelku. Če tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Kupec pri uveljavljanju garancije ne more izbirati, katero od zakonsko določenih možnosti bo najprej uporabil zoper proizvajalca, tako kot to velja pri uveljavljanju pravic na podlagi stvarne napake. Vrstni red je torej naslednji: kupec lahko najprej zahteva popravilo. Če izdelka ne popravijo v 45 dneh, lahko zahteva, da ga zamenjajo z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Šele če proizvajalec tudi tega ne stori, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo celotne kupnine, ali pa zahteva zmanjšanje kupnine.

Zakon o varstvu potrošnikov določa, da mora pooblaščeni servis izdelek takoj sprejeti v popravilo, izrecno pa ne določa njegove obveznosti, da bi težave odpravil na potrošnikovem domu. Na kakšen način bo potekalo popravilo, je odvisno od garancijskih pogojev in internega postopka, skladno s katerim servis ravna, ko gre za reklamacijo. Zakon pa določa, da proizvajalec plača vse stroške prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar. Stroške v upravičenem obsegu plača na podlagi dokazil. Svetujemo vam, da se s servisom predhodno dogovorite, na kakšen način bo popravilo izvedeno in kaj se šteje kot dokazilo za morebitno uveljavljanje povračila stroškov.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku v času, ko je izdelek v popravilu, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka; ni pa tega dolžan storiti. Če je zato, ker stvari niste mogli uporabljati, nastala škoda, imate pravico do povračila in sicer od trenutka, ko ste zahteval popravilo ali zamenjavo, dokler popravilo ni bilo opravljeno oz. dokler izdelek ni bil zamenjan.


Brezplačno svetovanje potrošnikom

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lambda ()

sebi7 ::

Sem se posvetoval,danes pošljem obvestilo o stvarni napaki, v 8ih dneh mi morajo ugodit ali zavrnit, če neupravičeno zavrnejo dobim novga.

sebi7 ::

Jutri je 8.-i dan,ampak jaz še vedno nisem dobil obvestila od njih če je napaka sporna ali ni. Sem ga dans klical pa je rekel da me v ponedeljek pokličejo pa se zmenimo, ker je on zdajle pogledal en notesnik iste serije pa ima enako "lepotno napako", z napajanjem pa je mogoče narobe to, da napajalni kabel ni vredu.
On napako priznava(torej da napaka je), ampak verjetno mi bo pisno podal da je pač to lepotna napaka.
Glede na to da je bil prenosnik 45 dni v garancijskem popravilu(sem nazaj dobil brez kakršnihkoli dokumentov), se še lahko on izgovarja ne mehansko poškodbo(glede konektorja, da ni napajanja)?

Vem da sem tečen s tem, samo bi rabil čim več informacije, ker jih bom v ponedeljek zadnjič poklical,in jim hočem vse svoje pravice povedat(ker skoz ko ga kličem mi bedarije govori, pa mi razlaga da je ta napaka mogoče serijska, da so mogoče windowsi krivi), ker nato gre prijava na Tržni inšpektorat, kar pa verjetno niti oni nočejo niti jaz(hočem čim prej denar nazaj, da kupim drugega).

Imel pa bi še eno vprašanje in sicer jaz sem jim tako ustno kot po emailu in tudi po pošti poslal pismo(sem javil stvarno napako, ter obrazložil celotno stva) v katerem zahtevam nov izdelek oz. kupnino nazaj, in zdajle ko mi je omenil da je mogoče cela serija taka, ali lahko zahtevam SAMO kupnino, torej da nočem nov izdelek, ampak samo kupnino nazaj?


Hvala za odgovore

Zheegec ::

V primeru stvarne napake lahko zahtevaš vračilo kupnine, mislim da načeloma tudi potnih stroškov po najnižji ceni javnega prevoza. Ampak tega se pa jaz osebno ne bi loteval :)

Jaz osebno bi se kar takoj obrnil na inšpekcijo, si dobil kakšen reklamacijski zapisnik ali kar koli, ki bi ti povedalo, kaj je bila napaka in ali so jo odpravili ali ne? Potem teh 45-dni načeloma še vedno teče... samo je tanka linija :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sebi7 ::

Prenosnik je prispel 12. tega mesca ki je bil zadnji dan(45.-i dan) v navadni škatli fajn zavarovan brez kakršnihkoli papirjev. Noben zapisnik, nič nisem dobil zraven. Imam samo papir(obvestilo o prevzemu v servis) ki mi ga je dal tistile človek v Ljubljani, ko sem prenosnik pripeljal.

Ta isti dan sem mu javil stvarno napako in je prišla dostavna služba po prenosnik(mam potrdilo da sem poslal prenosnik). Sem mu fajn napisal vse napake ki jih ima prenosnik. Tak da od 12. dalje teče 8 dnevni rok, da mi ugodi ali zavrne spornost napake.

Po mojem prenosnik sploh ni bil v servisu, in so mi samo nazaj poslali zadnji dan.

Nevem zakonsko kak je določeno, če mi pošlje brez papirjev.

sebi7 ::

Sem danes poklical, in me je kulturno tistile človek odslovil, češ da naj pokličem v sredo oz. četrtek, ker bo takrat pač tistile odgovoren za reklamacije prisoten.
Verjetno prenosnik sploh ni bil poslan nikamor v popravilo. So mi enostavno 45.-i dan poslali nazaj brez da bi ga sploh pogledali.

Odsvetujem vam nakup pri tej trgovini.

sebi7 ::

Me je zdajle glih nazaj klical gospod, in mi rekel da je možno da bom še jaz nosil neke stroške da so oni rabili brez veze pošiljat v servis. V sredo dobijo neke izvide kaj je sploh narobe z prenosnikom. svašta

Sem glih poslal prijavo na inšpektorat

Vprašal bi pa kaj je zdajle s tem da mi oni po preteku 8 dni pošljejo izvedeniško mnenje(od sonyja) da na mojem prenosniku ni stvarne napake?

12.3.2010 sem jih obvestil o stvarni napaki. Danes je 22.3.2010 in nisem dobil nobenega obvestila

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

galu ::

Da nekej razjasnimo, kar ste pisali par postov prej...
Kupec ima v prvih 15 dnevih možnost vračila blaga, in zahtevanje vračila odkupnine. Ko se gre za garacnijo, pa preteče 45. dan, pa trgovec odloča ali ti bo dal NOV, ISTI prenosnik, ali keš. On ma besedo pri tem, inšpekciji je pravtako vseeno. Če pa bi ti dal kaj boljšega, pa tudi moraš sprejeti...
Tako to gre.

sebi7 ::

Aha, no saj je vseeno za garancijo zdajle, ker sem stvarno napako javil 12.3.2010. Danes je 22.3, kar je 10 dni od takrat, jaz pa nisem dobil še nobenega obvestila, edino gospod me je klical da dobijo izvide v sredo od sonyja, če je stvarna napaka ali ne. Torej 8 dni je minilo.

Ali lahko sploh oni dobijo od sonyja strokovno mnenje, glede na tega da mora biti so mnenje neodvisno?

kitewing ::

Če se ne motim ne moreš uveljavljati stvarne napake za isto napako pri kateri si uveljavljal že garancijo.

sebi7 ::

o stvarni napaki dotlej niti nisem vedel, so pa prenosnik poslali isto nazaj kot sem dal v garancijo. Bi me moral verjetno prodajalec opozoriti da za lepotne napake se uveljavlja stvarna napaka, a očitno me ni hotel, ker je stvarna napaka bolj pravnomočna in ker bi lahko izbiral kaj hočem, popravilo, nov izdelek ali kupnino

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

Zheegec ::

strokovnega mnenja od sony ni, obstaja samo strokovno mnenje od sodnega izvedenca.
Še vedno velja zakon, da morajo oni v prvega pol leta dokazati, da NI stvarne napake.
zdajle uporabljam telefon, daj še enkrat napiši kdaj si to kupil, kakšna je napaka in kako vpliva na delovanje. Zaenkrat še počakaj, rok za odgovor na stvarno napako je 8dni od takrat ko so oni to dobili v roke ali pa dobili priporočeno pismo po pošti s prijavo napake (mejl načeloma ne šteje).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sebi7 ::

Kupljeno 6.11.2009 ......naslednji dan sem mu javil napake po mailu(tele maile sem dodal inšpektoratu)

Prevzem v servis je bil 26.1.2010, nazaj sem dobil 12.marca(isti dan so poslali dostavno službo po prenosnik ker sem jim javil stvarno napako, prav tako sem poslal priporočeno pismo)

napake:

- baterija je nekvalitetno pritrjena,
- na sredinski sprednji strani prenosnika, kjer je mesto za spominske kartice, je med zgornjim in spodnjim robom na eni in drugi strani nesorazmeren razmak,
- prenosnik se kljub stalni priključitvi neredno napaja (na začetku mi je napajanje prekinjalo le od časa do časa, zdaj pa je to vse pogosteje, brez napajanja pa prenosnika seveda ne morem uporabljat)
- tipka "Display Off" je poševna, kar se vidi že s prostim očesom,
- plastika, ki zajema ekran s sprednje strani, je v celoti nekvalitetno pritrjena oziroma popolnoma odstopa od ekrana celo v takšni širini, da lahko brez problema prst dam med plastiko in ekranom.

Zheegec ::

Jah, najbrž si dobil kakšno refurbished varijanto ali pa slabo popravljenega. Ravno zdajle imam tukaj enega novega Vaiota (1920x1080 ekran jaaa) in je res dobro skupaj sestavljen.

Načeloma bi to morali iti čez stvarno napako, glede na to, da že zamujejo z rokom za uradni odgovor se obrni na inšpekcijo, ponavadi se to hitro uredi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

sebi7 ::

popravljen ni bil nič, niti dokumentacije nisem dobil zravn ko je prišel iz garancije nazaj

sebi7 ::

Danes sem dobil 2 priporočeni pismi od podjetja JDK.
Zadeva glede garancijskega popravila je potekala sledeče in sicer
"Na prenosniku nismo našli nobenih napak, ki bi se pojavile ob normalni uporabi le-tega. "

Zadeva glede stvarne napake:
V celoti zavrnili, saj so Sony izdelki narejeni po strogih kriterijih blablabla.

Gospod ki je odgovorne za reklamacijski oddelek pa žal ni dosegljiv na telefon odkar sem kupil prenosnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sebi7 ()

Bellzmet ::

Ja Sony lahko da že dela po standardih, samo ponaredki pa niso po standardih narejeni...

sebi7 ::

naj mi kdorkoli svetuje kaj še lakho naredim?

Na tržni inšpektorat sem dal prijavo, sam kdove kak bo s tem, da na koncu mi bojo še kaj podobnega z inšpektorata poslali. Prenosnik pa ne morem normalno uporabljat pa povrhu je totalna nekvaliteta.

lambda ::

Sploh se ne čudim, da potrošniki ob kakršnemkoli problemu izdelek samo vrnejo (spletni nakup, jih ščiti zakon), brez da bi poskušali s popravili, če je odnos tak kot je.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
383876 (227) DePalmo
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
484877 (3420) Seljak
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
526581 (4003) St235
»

Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
618420 (5103) zk_eu
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
885176 (3766) Zheegec

Več podobnih tem