Forum » Pomoč in nasveti » Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec.
Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec.
Revenant ::
Eno vprašanje. Kako ponovno prodaš brezhiben izdelek, ki ga je kupec vrnil brez embalaže?
edit: klik
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec.Če se ne motim, piše nekaj podobnega ama pri čisto vsaki prodajalni preko spleta...
edit2: evo še enaa
VRAČILO BLAGA
Kupci, ki blago kupijo z oddajo naročila preko EnaA.com, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prejemu na sedež Gambit trade v Ljubljani ali nas o tej želji pisno obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.
Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
Če smo realni, eno je kaj imajo trgovci napisano, drugo pa na kaj tržni inšpektorat vrže nos. In tu nikakor ne gre za futraje trgovcev. Če se zgodi kar se pač zgodi(lo je), je pravi trgovec že pripravljen na to (sprejema riziko svoje izbrane vrste poslovanja). Tu manjše online štarcune pogrnejo saj je konkurenca huda (ceneje.si). Večina spletnih tržnic je itak virtualnih, torej eno veliko nafilano skladišče, z dvema računalnikoma in dvema kombajnoma. In to stereotipi niso ne.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Revenant ()
k4vz0024 ::
Štos je v tem, da bi trgovci napravo, ki jo vrneš zaradi stvarne napake ali okvare mirno prodali novemu nič hudeega slutečemu kupcu. Torej, nekdo, ki ne bo pazljiv bo nasankal...
kitewing ::
Štos je v tem, da bi trgovci napravo, ki jo vrneš zaradi stvarne napake ali okvare mirno prodali novemu nič hudeega slutečemu kupcu. Torej, nekdo, ki ne bo pazljiv bo nasankal...
Mislim, da tega noben ne dela.
Revenant ::
Štos je v tem, da bi trgovci napravo, ki jo vrneš zaradi stvarne napake ali okvare mirno prodali novemu nič hudeega slutečemu kupcu. Torej, nekdo, ki ne bo pazljiv bo nasankal...
če je pa tako, potem reševanje problemov na star način ne uide. Le zakaj je čakalna doba na respond zveze potrošnikov tako dolga, od praskanja po ritih? Ker so skladiščarji prasci, jasno, mislim izjeme.
Bolje golob v roki kot kurac na strehi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Revenant ()
Šimpanz ::
Če trgovec prodaja rabljeno (že uporabljeno blaogo) kot novo je v prekršku. Rabljeno blago bi moral posebej označiti. Je pa res da večina uvoznikov v primeru DOA od trgovcev zahteva original embalažo, saj imajo drugače probleme z vračilom blaga proizvajalcu.
Sem pa tudi jaz imel problem s stranko, ki je prinesla 10 dni star notesnik v servis brez škatle, kablov, miške, napajalnika, CD-jev (skratka goli notesnik) in zahtevala nadomestnega. Mi nismo imeli identičnega modela in smo poskušali stranki obrazložiti da nam mora prinesti še dodatke pa ji bomo dali drugi model. Stranka je popizdila ker se stanovala 50 km stran in trdila da ni pogojev da nam vrne še dodatke, da bi ji še mi morali plačati stroške transporta, pa dopust ki ga je vzela itd. Po nekaj urah kreganja z vsemi v firmi se je model obrnil in šel. Notesnik smo v treh dneh popravili in mu ga vrnili po pošti.
Sem pa tudi jaz imel problem s stranko, ki je prinesla 10 dni star notesnik v servis brez škatle, kablov, miške, napajalnika, CD-jev (skratka goli notesnik) in zahtevala nadomestnega. Mi nismo imeli identičnega modela in smo poskušali stranki obrazložiti da nam mora prinesti še dodatke pa ji bomo dali drugi model. Stranka je popizdila ker se stanovala 50 km stran in trdila da ni pogojev da nam vrne še dodatke, da bi ji še mi morali plačati stroške transporta, pa dopust ki ga je vzela itd. Po nekaj urah kreganja z vsemi v firmi se je model obrnil in šel. Notesnik smo v treh dneh popravili in mu ga vrnili po pošti.
BB4l ::
Legende :D Danes (44. dan) me kličejo, da je zadeva popravljena :D
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
lonz ::
Kaj pa recimo, če kupiš kompletno kuhno z vsemi možnimi aparati. Živiš v bloku brez kleti. Kje boš hranil embalažo, do konca garancije? Al pa da ti pošlejo napačno kuhno in scepaš embalažo dol, da vidiš če so vsi elementi napačni. Normalno, da boš moral stvari raztrgati ,da vidiš celotno zadevo. Pa da vidim enga prodajalca pol, da mi teži da nimam embalaže...
Al pa dobiš laptopa po pošti z udarjeno (poškodovano) embalažo, računalnik pa kljub vsemu dela perfektno. A pol morš reklamirat komplet zarad embalaže, ker ti lahk pol zganjajo probleme ob eventuelni okvari rač.?
Al pa dobiš laptopa po pošti z udarjeno (poškodovano) embalažo, računalnik pa kljub vsemu dela perfektno. A pol morš reklamirat komplet zarad embalaže, ker ti lahk pol zganjajo probleme ob eventuelni okvari rač.?
...arrrrrr, shiver me timbers...
BB4l ::
Fora je v tem, da jamstvo za izdelek ne vključuje embalaže. Torej je to ravnanje prodajalcev povsem ilegitimno. Oni popravljajo stvari, ki jih vrneš z embalažo in jih nato prodajajo kot nove. Svašta.. In nikjer ni z zakonom predpisano, da je treba vrniti izdelek v originalni embalaži.
To predpostavko sem podal tudi jaz, a malce drugače: mlad par živi v garsonjeri brez kleti. Kupita novo dnevno sobo, lcd tv, hišni kino, radio stolp... skratka vse. Kaj pa škatle? Seveda jih ne bosta hranila..
To predpostavko sem podal tudi jaz, a malce drugače: mlad par živi v garsonjeri brez kleti. Kupita novo dnevno sobo, lcd tv, hišni kino, radio stolp... skratka vse. Kaj pa škatle? Seveda jih ne bosta hranila..
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
shark_nm ::
Ok zaj pa še moj problem HP od bejbe se je podkadil in sva ga nesla kar direktno na poblaščen servis. Sedaj je od trga že kar dolga doba. Ali lahko pri njih zahtevam povračilo denarja in ali bo povračilo v takratnem znesku ali v novem znesku artikla. Zanima me še, ali bodo oni povrnili denar ali se moram obrniti na trgovino kjer je bil kupljen.
Zheegec ::
shark: po zakonu lahko zahtevaš (ko oddaš artikel) nadomestni artikel za čas servisiranja, če ti ga servis ne odobri, pa lahko zahtevaš povračilo dokazljivih stroškov ki si jih imel ko si bil brez.
Po 45dneh na servisu pa ti ga morajo zamenjati.
Po 45dneh na servisu pa ti ga morajo zamenjati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BB4l ::
Na servisu ti dajo dobropis vreden toliko, kolikor je trenutna cena izdelka na trgu.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
darkolord ::
Aha, in če ista firma prodaja in servisira, potem lahko dajo izdelek za tisti čas v hudo akcijo (1 evro) in ti dajo tak dobropis?
Seveda moraš dobit nazaj znesek, ki si ga ti plačal za izdelek
Seveda moraš dobit nazaj znesek, ki si ga ti plačal za izdelek
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Zheegec ::
narobe. Servis ti ga mora zamenjati za novega - enakega ali boljšega, če ga pa nimajo pa ti morajo (sami se odločijo) vrnejo KUPNINO in nič manj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BB4l ::
To je akcija, ne? Torej, če ti kupiš izdelek za 1€ in ga takoj neseš na servis, ne dobiš po 45 dneh, si upravičen do vrnitve tolikšne količine denarja, kolikšna je trenutna cena. Ne piše kolikšna je cena v točno doličeni trgovini, ampak trenutna cena NA TRGU.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Zheegec ::
BB4l - danes kupiš prenosnika za 1000, čez 45 dni bo vreden 400 (akcija) in ti bi dobil 400.
Zakon seveda pravi drugače, torej potrebno je vračilo kupnine.
Zakon seveda pravi drugače, torej potrebno je vračilo kupnine.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BB4l ::
Zakon pravi, da se izdelek NADOMESTI Z NOVIM IDENTIČNIM in popolnoma nič drugega. Torej je samo dobra volja servisa/prodajalca, če ti izda dobropis v vrednosti tega identičnega izdelka ki ti ga zamenja. Torej trenutna maloprodajna vrednost zamenjanega izdelka. Jasno?
In ALIEn3001, očitno ne dojemaš najbolje. Akcij ni pri dobaviteljih, ampak pri posameznih trgovcih. Znesek, ki ga zahtevaš kot dobropis, pa se nanaša MALOPRODAJNO CENO. Jasno?
In ALIEn3001, očitno ne dojemaš najbolje. Akcij ni pri dobaviteljih, ampak pri posameznih trgovcih. Znesek, ki ga zahtevaš kot dobropis, pa se nanaša MALOPRODAJNO CENO. Jasno?
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Zheegec ::
a delaš na kakšnem servisu ali v trgovini, da si takole zmišljuješ? Poglej si moja 2 posta nazaj in preberi še 1x. če ti ga ne zamenjajo za novega morajo vrniti kupnino, pa tudi če je bil kupljen 2 leti nazaj.
Zadnjič smo morali nekomu za GF7800GT vrniti cca 200 pa danes ni vredna niti 30.
Zadnjič smo morali nekomu za GF7800GT vrniti cca 200 pa danes ni vredna niti 30.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ziga Dolhar ::
Če bi pri tem, kaj "zakon pravi", povedali še, kater zakon in v katerem členu (ter ga morda citirali), bi bilo precej lažje ločiti zrna od plev.
(Ter se morda ne bi medsebojno ne-razumevali.)
(Ter se morda ne bi medsebojno ne-razumevali.)
https://dolhar.si/
BB4l ::
@ALIEn3001: Delam kot študent v tehnični prodajalni, ampak podlage za svoje trditve nisem povzel iz tam. Zato jih bom tudi okaral, saj delajo povsem narobe. To je pa vaš problem, če ste dali 200€. Zato imajo nekatera podjetja pravnike, da jim svetujejo :)
@Ziga Dolhar: evo, samo zate, iz obligacijskega zakonika.
@Ziga Dolhar: evo, samo zate, iz obligacijskega zakonika.
481. člen OZ: “Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja , kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v t.i. tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
darkolord ::
Seveda si pozabil pogledati par členov naprej?
484. člen OZ: "Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino. "
BB4l ::
"... zniža kupnino in zahteva odškodnino."
Kje piše kaj glede povrnitve kupnine?
Kje piše kaj glede povrnitve kupnine?
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BB4l ()
BB4l ::
Še vedno ne piše, da je potrebno vrniti celotno kupnino. Prodajalna ti lahko v tem primeru zaračuna najemnino za aparat.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Invictus ::
Po 45 dneh artikla na servisu ti morajo dati nov artikel ali pa povrniti denar. Pika. V nasprotnem primeru tržna inšpekcija.
Ne daj se jim prepričat s kakimi glupimi izgovori glede škatle ipd ..
LP I.
Ne daj se jim prepričat s kakimi glupimi izgovori glede škatle ipd ..
LP I.
BB4l ::
Ja pri stvarnih napakah direktno pri prodajalcu oz. tistih 8. dneh po nakupu, če nisi zadovoljen. Stvarno napako lahko uveljavljamo v roku 6. mesecev. Tu trgovina pošlje aparat na servis, kjer ga pregledajo in če ugotovijo stvarno napako, ti dajo enak izdelek oz. vrnejo vrednost izdelka. Rok prodajalec-servis-prodajalec-stranka pa je 8 dni.
Ampak tu ni govora o uveljavljanju stvarne napake, ampak GARANCIJE!!! Dandanes se gre pravnika vsak, ki zna brskat po pravnih aktih..
Ampak tu ni govora o uveljavljanju stvarne napake, ampak GARANCIJE!!! Dandanes se gre pravnika vsak, ki zna brskat po pravnih aktih..
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BB4l ()
damo ::
A to velja tudi za tebe? Namreč, da se greš pravnika?
V 484. členu OZ govori o odstopu od pogodbe, ki spada pod poglavje GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI. --> Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.
Pri odstopu od pogodbe (razveza pogodbe) je potrebno uporabiti še določbe poglavja iz OZ, ki urejajo ta del pogodbenega razmerja. Stvar je malenkost bolj kompleksna, kot si predstavljaš, ne moreš uporabiti samo določbe, ki tebi ustreza, ampak moraš zadevo zajeti celostno. Sicer je, dokler se potrošnik in prodajalec uspeta o zadevi sporazumeti (tudi tu gre vrsto pogodbenega razmerja, saj gre za ujemanje volj), vse OK, ko pa pride do spora, je pa potrebno uporabiti določbe OZ o razvezi pogodbe:
103. člen OZ
Če pri dvostranskih pogodbah ena stranka ne izpolni svoje obveznosti in ni določeno kaj drugega, lahko druga stranka zahteva izpolnitev obveznosti ali pa pod pogoji iz naslednjih členov odstopi od pogodbe z navadno izjavo, če pogodba ni razvezana že po samem zakonu, v vsakem primeru pa ima pravico do odškodnine.
Učinki razvezane pogodbe
111. člen
Če je pogodba razvezana, sta obe stranki prosti svojih obveznosti, razen obveznosti za povrnitev morebitne škode.
Če je ena stranka popolnoma ali deloma izpolnila pogodbo, ima pravico do vrnitve tistega, kar je dala.
Če imata obe stranki pravico zahtevati vrnitev danega, veljajo za vzajemno vračanje pravila, ki veljajo za izpolnitev dvostranskih pogodb.
Vsaka stranka dolguje drugi povračilo za koristi, ki jih je medtem imela od tistega, kar je dolžna vrniti oziroma povrniti.
Stranka, ki vrača denar, mora plačati obresti od dneva, ko je prejela izplačilo.
V 484. členu OZ govori o odstopu od pogodbe, ki spada pod poglavje GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI. --> Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.
Pri odstopu od pogodbe (razveza pogodbe) je potrebno uporabiti še določbe poglavja iz OZ, ki urejajo ta del pogodbenega razmerja. Stvar je malenkost bolj kompleksna, kot si predstavljaš, ne moreš uporabiti samo določbe, ki tebi ustreza, ampak moraš zadevo zajeti celostno. Sicer je, dokler se potrošnik in prodajalec uspeta o zadevi sporazumeti (tudi tu gre vrsto pogodbenega razmerja, saj gre za ujemanje volj), vse OK, ko pa pride do spora, je pa potrebno uporabiti določbe OZ o razvezi pogodbe:
103. člen OZ
Če pri dvostranskih pogodbah ena stranka ne izpolni svoje obveznosti in ni določeno kaj drugega, lahko druga stranka zahteva izpolnitev obveznosti ali pa pod pogoji iz naslednjih členov odstopi od pogodbe z navadno izjavo, če pogodba ni razvezana že po samem zakonu, v vsakem primeru pa ima pravico do odškodnine.
Učinki razvezane pogodbe
111. člen
Če je pogodba razvezana, sta obe stranki prosti svojih obveznosti, razen obveznosti za povrnitev morebitne škode.
Če je ena stranka popolnoma ali deloma izpolnila pogodbo, ima pravico do vrnitve tistega, kar je dala.
Če imata obe stranki pravico zahtevati vrnitev danega, veljajo za vzajemno vračanje pravila, ki veljajo za izpolnitev dvostranskih pogodb.
Vsaka stranka dolguje drugi povračilo za koristi, ki jih je medtem imela od tistega, kar je dolžna vrniti oziroma povrniti.
Stranka, ki vrača denar, mora plačati obresti od dneva, ko je prejela izplačilo.
fosil ::
Legende :D Danes (44. dan) me kličejo, da je zadeva popravljena :D
Kater servis/trgovina to? Ker tukaj gre pa že prav očitno za zajebavanje.
Ali telefonski klic sploh šteje za "uradno" obvestilo ali bi moral obvestit pisno? V tem primeru greš tja naslednji teden in zahtevaš nov izdelek.
Tako je!
BB4l ::
@damo: 484. člen navaja prodajalca, 481. člen pa da potrošnik od prodajalca ALI proizvajalca. Garancijo za BREZHIBNO DELOVANJE STVARI da PROIZVAJALEC in ne prodajalec. Zato se 484. člen nanaša na STVARNO NAPAKO, ki jo lahko uveljavljaš samo pri PRODAJALCU, češ da ti je prodal pokvarjeno napravo in je v tem primeru dolžan poravnati stroške. Konec koncev ti ne skleneš kupoprodajne pogodbe s servisom, temveč s prodajalcem.
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
damo ::
Seveda potrošnik ne sklene prodajne pogodbe s servisom, vendar pa imata servis in prodajalec ponavadi sklenjeno pogodbo s katero uredita medsebojno razmerje. Hm, kako pa lahko potem servis da kupcu nov izdelek, če naj bi to storil proizvajalec oz. prodajalec? A to pa ni sporno? Regresni zahtevek? Spet razlagaš določbe samo sebi v prid...
BB4l ::
Servis izda dobropis, pokvarjen, v tem primeru laptop, pa pošlje na nizozemsko in od Asusa (v mojem primeru) dobi povračilo stroškov, ki jih je utrpel z izdajo dobropisa.
Ne razlagam določb sebi v prid, ampak temeljim na tem, da GARANCIJO za brezhhibno delovanje stvari izda proizvajalec. In GARANCIJO uveljavljamo pri pooblaščenem servisu. Če ima izdelek stvarno napako, je to breme prodajalca, ker je pokvarjen izdelek prodal. Servis in prodajalec pa nimata sklenjenih nobenih pogodb. Sklenene pogodbe imata servis-proizvajalec, servis-uvoznik, prodajalec-uvoznik. ;)
Ne razlagam določb sebi v prid, ampak temeljim na tem, da GARANCIJO za brezhhibno delovanje stvari izda proizvajalec. In GARANCIJO uveljavljamo pri pooblaščenem servisu. Če ima izdelek stvarno napako, je to breme prodajalca, ker je pokvarjen izdelek prodal. Servis in prodajalec pa nimata sklenjenih nobenih pogodb. Sklenene pogodbe imata servis-proizvajalec, servis-uvoznik, prodajalec-uvoznik. ;)
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
darkolord ::
Joj no.
(1) Ce stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca,
da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
BB4l ::
Prodajalec pa jo pošlje na servis. Si že kje v kakšnem mercatorjevem hipermarketu videl servisno delavnico? ;)
"We ride together, we die together...BadBoys4life!!!"
Ziga Dolhar ::
Jojmene.
Sicer pa, ne pozabi na ZVPot. Lex specialis glede na OZ.
Se grem se jest mal pravnika :-P
Sicer pa, ne pozabi na ZVPot. Lex specialis glede na OZ.
Se grem se jest mal pravnika :-P
https://dolhar.si/
Zheegec ::
BB4l - kupca popolnoma nič ne briga, kam se to pošlje. Če uvaljavlja garancijo ALI stvarno napako (mimogrede - 2 leti je rok za stvarne napake) je zadeva stvar prodajalca in stranke, pa četudi pošlje prodajalec artikel na Japonsko. Piše pa v zakonu, da lahko pravico do garancije uveljavljaš tudi na pooblaščenem servisu. Torej ali-ali, če recimo želiš nadomestni aparat ti mora tega izdati (ali pa tudi ne-izdati) pooblaščeni servis, pa čeprav z njimi nisi imel do tedaj še nobene pogodbe. Poglej si tudi pomen garancijskih listov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 81337 (71987) | St235 |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23372 (14754) | RejZoR |
» | Big Bang vračilo/menjava artiklaOddelek: Kaj kupiti | 7892 (6214) | marestrnad |
» | [FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 6286 (6286) | AngelOfDeath |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17432 (15552) | >>><<< |