» »

300 koles za Ljubljano

300 koles za Ljubljano

Gregor P ::

jype je izjavil:

ravsek> Pri letni narocnini je torej zadeva prakticno brezplacna, ce se vozis v okviru urne omejitve?

Ja.

... ni čisto tako; če tega dobropisa ne izkoristiš v tekočem abonmaju, ta dobropis zapade oz. denar ostane njim, torej se ne prenese v novi abonma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

St235 ::

ja, v tem priemru si pač plačal 3€ "članarine". v vsakem primeru smešno poceni.

Gregor P ::

Glede na to, da ti voziš njihove reklame naokoli in jih propagiraš po celem mestu, ni potrebe po nobenih naročninah, tudi t.i. "simboličnih" ne.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Komot narediš konkurenčen sistem (ki bo najbolj uporaben, če bo z njihovim kompatibilen).

St235 ::

saj zato pa dobiš dobropis nazaj.

Gregor P ::

Kot sem napisal, dobropis je vezan na (letni) abonma in zapade ob koncu.

jype je izjavil:

Komot narediš konkurenčen sistem (ki bo najbolj uporaben, če bo z njihovim kompatibilen).

... sem že videl in uporabljal "konkurenčne" sisteme, tako da vem, da ni potrebe po "slovenskem" modelu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

@nny ::

Sistem je OK, izvedba pa zaenkrat še nerodna. Včeraj ob 11.00 zvečer je bilo parkirišče pri Kinu Šiška zabasano do zadnje štange, prav tako pri Stari Cerkvi in v Tivoliju, ob Nami pa nobenega (0!) pecikla več. Kolesa bo treba prepeljavati, vsaj v večernem času.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: @nny ()

Go-ahead ::

jype je izjavil:

Mislim, da si Ljubljana tega ne more privoščiti, saj je z dnevno migracijo prometno gledano že skoraj miljonsko mesto. Bi bilo zelo lepo, če bi obstajal brezplačni prevoz, a da bi bila reč vsaj približno učinkovita bi morali prej zasnovati povsem drugačno prometno ureditev (ločene pasove za javni prevoz, povečati število avtobusov), zaradi katere bi se morali mnogi odpovedati udobju, česar pa seveda ne podpirajo.


Če spraviš na cel avtobus samo 5 voznikov osebnih avtomobilov (5 voznikov (vozil) *4 metre) si že pridobil prostor za še en mestni avtobus. Če jih spraviš 25 si že skrajšal kolono avtomobilov za 100m. Tako da argument, da ni prostora za avtobuse ne drži vode. Za vsakega potnika v avtobusu si na vozišču pridobil vsaj 4 m površine.

Pyr0Beast ::

Določeni ljubljanski avtobusi so še večja packarija kakor avtomobili.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

barakus ::

V Parizu sem se precej navozil s takim sistemom. Kolesa tam niso zanič, ker so jih zvečer vzdrževalci pregledali in odpeljali tista, ki so bila pokvarjena. Prav tako si v primeru, da si pripeljal kolo iz nepopularne postaje na eno, kjer kolesa primanjkujejo, dobil 15 al 20min bonusa na račun.

St235 ::

mislim, da problem brezplačnih avtobusov ni v tem koliko fizičnega prostora porabijo, niti v tem koliko ljudi teoretično lahko stlačiš noter.

Če smo pošteni javni prevoz v Lj. ni ekstremno drag, sploh mesečne, pa to naroda ne preprepriča, da bi uporabljal buse. Pri občasnih uporabnikih, pa brezplačni avtobusi niso v interesu MOL, ker v večini ne gre za ljubljančane.

Lion29 ::

kolega mi je reku, da je imel problem pri kativaciji clanarine na avtomatu... ces da ker je placal s kreditno bo lahko v roku 3 tednov komaj uporabljal, da mu banka potrdi...nekaj, ne vem kaj..... je pa dobil normalno potrdilo, da je bilo placano in zraven aktivacijsko kodo...

a kjer kaj vec ve? je kdo od vas ki je placal s kreditno prek neta imel kak problem?
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Gregor P ::

Kakor je meni znano gre ravno s kreditno takoj (če seveda nimajo težav s strežniki), z bančno pa moraš čakati 3 tedne, ali nekaj podobnega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

jype ::

Go-ahead> Tako da argument, da ni prostora za avtobuse

Za avtobuse ni denarja. Prostor je najmanjši problem. Več jih pa potrebuješ, da so učinkoviti (in da nihče ne čaka več kot 5 minut).

Lion29 ::

Evo preizkusil bicikelj....

vceraj sem se registriral in placal s kreditno... dobil neke cifre...

danes sel na postajo in potrdil urbano... preprosto vzel kolo iz zeljene postaje ins e odpeljal...

moram rect, da razen rock (sej nimam tolk delikatnih dlani, ampak vseeno, zelo so grobe)....je drugo vse OK... no razen tega, da mi gre na zivce kontra (bremza na pedalih)...

drugace pa je lepo vodljivo in kljub temu, da nima prestav se ga da lepo furat.. ni hitro je pa ok...

sem bil 2h, torej druga ura se mi je odbila od 3e dobropisa...

ko bodo sutimali vec postaj, bo res zakon!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

TekO ::

Lion29 je izjavil:

kolega mi je reku, da je imel problem pri kativaciji clanarine na avtomatu... ces da ker je placal s kreditno bo lahko v roku 3 tednov komaj uporabljal, da mu banka potrdi...nekaj, ne vem kaj..... je pa dobil normalno potrdilo, da je bilo placano in zraven aktivacijsko kodo...

a kjer kaj vec ve? je kdo od vas ki je placal s kreditno prek neta imel kak problem?


Kreditna dobiš takoj, bančna čakaš 3 tedne (banka mora potrditi). Tako da tukaj nekaj ne štima, ali je kolega uporabil bančno in bo mogel čakati 3 tedne, ali pa je uporabil kreditno in v tem primeru se lahko že pelje.
Ideas are bulletproof.

YaN-cH ::

@Go-ahead, Ti brezplačni avtobusi na goriškem so totalno neuporabni, v Šempeter vozijo na cca. 1h, koristijo jih večinoma samo šolarji.

Okapi ::

Če vozijo po urniku, je tudi en na uro za večino primerov dovolj.

O.

YaN-cH ::

Vedno ko pogledam v te avtobuse vidim nekje 5% zasedenost, tako da lahko trdim da je za večino primerov neuporabno.

šernk ::

YaN-cH je izjavil:

Vedno ko pogledam v te avtobuse vidim nekje 5% zasedenost, tako da lahko trdim da je za večino primerov neuporabno.


večini je iz podčasti čakat na avtobus...zato so prazni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pyr0Beast ::

Veliki večini je avtobus neuporaben.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

hamax ::

Kaj pa je glavni razlog, da je avtobus neuporaben? Jaz ga namrec ne vidim.

šernk ::

zato ker gre 1x na uro? a daj no... za poceni avtobus mimo mojega kraja 1x na uro bi dal vse (v času ko ni šole gre 3x dnevno), kaj šele za zastonj.

to da te oberejo za šutasta 2km vožnje za 2€ pa seveda ni logike.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

hamax ::

hamax je premaknil sporočila v Uporabna vrednost urbane.

darkolord ::

Kar popularno je izgleda tole:

 biciklji

biciklji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jeryslo ::

Kje pa dobiš ta graf? Namreč sem iskal na uradni strani pa nikjer ne najdem sledu o kakšnih grafih.

darkolord ::

V excelu :)

jype ::

jeryslo> Kje pa dobiš ta graf? Namreč sem iskal na uradni strani pa nikjer ne najdem sledu o kakšnih grafih.
http://www.bicikelj.si/service/carto
http://www.bicikelj.si/service/stationdetails/1
http://www.bicikelj.si/service/stationdetails/2
...

jeryslo ::

Hvala za linke, zanimivi podatki.

gslo ::

men se zdi da bodo mogl kakšno boljšo rešitev pogruntat še za center. kot po pravilu je pri nami ob 8.00-8.30 vse polno in ob 15.00-15.30 vse prazno. ja, folk pač pride v službo in gre iz službe, sam če bo skos tako sameval zvečer in bilo zabito zjutraj, bo kmal neuporabno za koga druzga. od zdele naprej npr. dolg ne bo skor nobenga bajka v centru, razen po nesreči.

če majo res študente, ki ta kolesa malo prepeljujejo na druge postaje, to delo zaenkrat opravljajo izjemno slabo. :D po drugi strani pa ena motivacija več, da bolj zgodaj vstanem in pridem med izbrance, ki lahko parkirajo na postajališču poleg Name. :P

Opkow ::

In v tem primeru sem jaz ze na prvi voznji pogresal moznost, da bi na terminalu samem preveril koliko je se prostih mest na koncni postaji, da bi v primeru, ce bi bila polna parkiral ze postajo prej oz naredil ovinek.

Je pa res, da v spicah, ko vsako minuto en parkira oz odpelje, ze nekoliko neuporabno.
Vendar ce ti pokaze za sosednje postaje, bi lahko dodali se ta ficr.

Ali sem spregledal to moznost in nakladam v prazno? :)

@nny ::

gslo je izjavil:

men se zdi da bodo mogl kakšno boljšo rešitev pogruntat še za center. kot po pravilu je pri nami ob 8.00-8.30 vse polno in ob 15.00-15.30 vse prazno. ja, folk pač pride v službo in gre iz službe, sam če bo skos tako sameval zvečer in bilo zabito zjutraj, bo kmal neuporabno za koga druzga. od zdele naprej npr. dolg ne bo skor nobenga bajka v centru, razen po nesreči.

če majo res študente, ki ta kolesa malo prepeljujejo na druge postaje, to delo zaenkrat opravljajo izjemno slabo. :D po drugi strani pa ena motivacija več, da bolj zgodaj vstanem in pridem med izbrance, ki lahko parkirajo na postajališču poleg Name. :P


V okolici Name poleg omenjenega v rangu 200-300 m 5(!) postaj. Na Kongresnem trgu, na Prešercu, Tržnici in na Miklošičevi. Enostavno ne verjamem, da ni nikjer niti enega prostega mesta. Če je pa škoda podplatov na dragih čevljih, je rešitev taksi od vrat doma do vrat službe, faksa, punce etc.

@nny ::

Opkow je izjavil:

In v tem primeru sem jaz ze na prvi voznji pogresal moznost, da bi na terminalu samem preveril koliko je se prostih mest na koncni postaji, da bi v primeru, ce bi bila polna parkiral ze postajo prej oz naredil ovinek.

Je pa res, da v spicah, ko vsako minuto en parkira oz odpelje, ze nekoliko neuporabno.
Vendar ce ti pokaze za sosednje postaje, bi lahko dodali se ta ficr.

Ali sem spregledal to moznost in nakladam v prazno? :)


Rešitev za Android?

Opkow ::

Evo, pa si me spomnila, kaj sem pozabil napisat na koncu. :)

Sem eden od tistih, ki nimajo "pametnih" telefonov. Tako da take zadeve odpadejo. Drugace bi za prvo silo lahko preverjal preko brskalnika na telefonu.

Edino, ce obstaja Java aplikacija?

Šimpanz ::

Jaz sem včeraj ob 9.00 peljal pesa ravno mimo kolesomata pa sem opazil da sta na voljo samo še dva koleslja. ko sem šel čez pol ure mimo re zraven ravno stal dostavnik iz katerega so izkrcali nekaj bicikljev (predvidevam da iz centra), tako da transport sigurno dela.

@nny ::

Opkow je izjavil:


Edino, ce obstaja Java aplikacija?


Močno dvomim. Zaenkrat je edina rešitev spletna stran.

P.S.Sistem je, kot vse kaže, dobil velik zalet. Včeraj je bilo že 6000 prijavljenih uporabnikov. Nisem članica ZKF (Zoki Fan Kluba), a za to pogruntavščino kapo dol. Če bodo postavili dodatne postaje na vpadnicah, smo pa sploh na konju. :)

TESKAn ::

misliš na biciklju?;)
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

@nny ::

TESKAn je izjavil:

misliš na biciklju?;)


Figurativno na konju, realno pa na biciklju. :)

P.S.S. Moj povprečen čas uporabe je 13 minut; vozim pa v tempu starih mam, da ne bo nesporazuma. Ergo, dan ima 1440 minut, torej bi si eno kolo teoretično lahko izposodilo 110 uporabnikov. X 300 koles = 33000 voženj! Hevreka! Rešeni problemi s parkiranjem, onesnaževanjem, širitvijo vpadnic, presežkom špeha... le LPP bi neslavno bankrotiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: @nny ()

Keyser Soze ::

Dež, sneg, mraz... Še vedno obstaja. Ravno tako je treba prepeljat kakšne večje tovore, otroke, ipd.

Zadeva malenkost razbremeni promet NA cestišču, še vedno pa je IMO tale sistem večinoma alternativa pešačenju. Namesto da grem peš na malco v center, vzamem tale bicikl.
OM, F, G!

gslo ::

@nny je izjavil:

gslo je izjavil:

men se zdi da bodo mogl kakšno boljšo rešitev pogruntat še za center. kot po pravilu je pri nami ob 8.00-8.30 vse polno in ob 15.00-15.30 vse prazno. ja, folk pač pride v službo in gre iz službe, sam če bo skos tako sameval zvečer in bilo zabito zjutraj, bo kmal neuporabno za koga druzga. od zdele naprej npr. dolg ne bo skor nobenga bajka v centru, razen po nesreči.

če majo res študente, ki ta kolesa malo prepeljujejo na druge postaje, to delo zaenkrat opravljajo izjemno slabo. :D po drugi strani pa ena motivacija več, da bolj zgodaj vstanem in pridem med izbrance, ki lahko parkirajo na postajališču poleg Name. :P


V okolici Name poleg omenjenega v rangu 200-300 m 5(!) postaj. Na Kongresnem trgu, na Prešercu, Tržnici in na Miklošičevi. Enostavno ne verjamem, da ni nikjer niti enega prostega mesta. Če je pa škoda podplatov na dragih čevljih, je rešitev taksi od vrat doma do vrat službe, faksa, punce etc.


ker storitev uporabljam že od prvega dne, od takrat tudi večkrat dnevno počekiram okoliške postaje. kongresni trg je bil ok, pa so kmalu pogruntali da tam ostajajo odveč kolesa ali pa da je vedno frej ključavnica. no, na koncu sem še vedno parkiral nekje. situacija pri nami pa zgleda dokaj enolična, če premeščanje deluje je pa očitno naval prevelik. :D

St235 ::

Podobno se zgodi na železni na železniško. Postaja tkoa job železniški je nabito polna. 100m višje je pa vedn frej. Sem pa videl ravn ovčeraj dva študenta,ki sta kolesa selila. Preprečit, da bi kje zmanjkalo koles, ali pa parkirišč verjetno ne bodo mogli. Upam, samo da bo tega čim manj. Problem je recimo ko smo šli zadnjič v center na pijačo z kolegi in nas je šlo 6. Smo spraznili kompleten štant, pol pa luknje za parkirat v centru iskal.

St235 ::

Drugače je na adroid market brezplačna aplikacija: Citybikes, ki omogoča pregled stanja koles v realnem času, po postajah, kot tudi zemljevid postaj.

Druga taka aplikacija je All bikes now, ki je pa občutno slabše spisana.

Mehmed ::

A je kaka za symbian?

@nny ::

Prvi, verjetno ne tudi zadnji izpad strežnika. Preobremenitev?
Prav jim je, kaj pa MikroSr***e furajo...>:D

mojsterleo ::

ok moje opazke po dobrem tednu uporabe-
- registracija je gladka in traja pet minut z mastercardom seveda. z bancno kartico je obcutno prevec dela zato ne priporocam nobenmu,razen ce nima druge izbire.
- sistem dela dokaj tekoce,je nekaj laga da avtomat dojame vcasih ampak ok
- kolo je zadovoljivo prilagodljivo tako da je voznja solidna
- opazam da dost folka ne zna zaklent koles. kr vtaknejo v klucavnico pa grejo... sem ze njmanj 10 ljudi odresil sranja konc mesta. pricakujem da bo kr dost pritozevanja glupih uporabnikov
- opazne prve sledi vandalizma kot cnpr manjkajoci zvonci
- zaenkrat premalo prostih mest sploh ob celovski je zjutraj cisto prazno,popoldne je pa bolje da kolo kr v tivoli pustis ker pr kino siska ne dobis proste postaje
- pa nasploh ko bo naval bodo moral premikat kolesa cene zadeva ne bo zazivela

ps: drugace je pa sistem pravi godsend, in vsak ljubljancan ali kdorkoli ki se pogosto mudi v prestolnici bo tole lahko s pridom ponucal. zakaj ne? mislim ce ze imas urbano zakaj ne bi vklopil se to saj je prakticno zastonj. je pa res da za razne voznje na siht pa z njega je tale zadeva no go,ampak se se bo folk unesu pa bo.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

barakus je izjavil:

V Parizu sem se precej navozil s takim sistemom. Kolesa tam niso zanič, ker so jih zvečer vzdrževalci pregledali in odpeljali tista, ki so bila pokvarjena. Prav tako si v primeru, da si pripeljal kolo iz nepopularne postaje na eno, kjer kolesa primanjkujejo, dobil 15 al 20min bonusa na račun.


V Parizu sistem izposoje koles res deluje dobro, letna karta je samo 20€. Ima pa preveliko konkurenco, metro, poleg tega je vožnja s kolesom bolj nevarna kot v LJ, čeprav so vozniki bolj kulturni, pasovi pa fizično ločeni od pločnikov in ceste. Je pač več prometa, kolesarske kulture pa kljub tour de france ni. :)

@nny ::

mojsterleo je izjavil:

ok moje opazke po dobrem tednu uporabe-
- registracija je gladka in traja pet minut z mastercardom seveda. z bancno kartico je obcutno prevec dela zato ne priporocam nobenmu,razen ce nima druge izbire.
- sistem dela dokaj tekoce,je nekaj laga da avtomat dojame vcasih ampak ok
- kolo je zadovoljivo prilagodljivo tako da je voznja solidna
- opazam da dost folka ne zna zaklent koles. kr vtaknejo v klucavnico pa grejo... sem ze njmanj 10 ljudi odresil sranja konc mesta. pricakujem da bo kr dost pritozevanja glupih uporabnikov
- opazne prve sledi vandalizma kot cnpr manjkajoci zvonci
- zaenkrat premalo prostih mest sploh ob celovski je zjutraj cisto prazno,popoldne je pa bolje da kolo kr v tivoli pustis ker pr kino siska ne dobis proste postaje
- pa nasploh ko bo naval bodo moral premikat kolesa cene zadeva ne bo zazivela


Z napisanim se v glavnem strinjam.
Ključavnice so nerodne - iz nekaterih bicikelj kar skoči ven, iz drugih ga je treba potegniti s silo. Isto v obratno smer. Kolo je treba naciljat popolnoma vzporedno, sicer se ne zaklene. "Glupi" uporabniki so krivi v toliko, da ne počakajo na zeleni signal.
Vandalizem? Od 20000 biciklov v Parizu jih je vsak dan polomljenih 1500. V primerjavi s Francozi smo pravi ministranti. :P Nekoliko k lepemu obnašanju pripomorejo strogi pogoji za registracijo.
Tri postaje so za tako veliko koncentracijo ljudi, kot je na Celovški, odločno premalo. Upajmo na dodatne postaje vsaj do Mercatorja, če ne celo P-B (parking + bicikelj).
S problemom zelo prometnih, srednje prometnih in povsem nezanimivih postaj se srečuje vsako mesto. To je pač pomanjkljivost sistema, ki se jo delno skuša odpraviti s prepeljevanjem biciklov, absolutne rešitve pa ni na vidiku.

mojsterleo ::

ne vem kaj so mislili s tem ko so dali na celovsko samo 2 postaji. to je ja 40 postaj oz.koles za vec kot 10.000ljudi. ze zdej zadeva poka po sivih pa se stvar se dobr ni zacela uporabljat. zaenkrat funkcjonira zadeva samo v centru kjer je tudi dovolj postaj,in kot kaze so to prvo transo namenil ravno temu. se prav za furanje po centru za userje in turiste. ker ce gledas tud u btcju ni nobene postaje. aja pa nekje sem bral da imajo v lyonu 4000 koles za 500.000 prebivalcev. mi pa 300 za 350.000 preb.
glede kljucavnic je pa tko da sem danes spet nasel na postajah nepravilno zaklenjena kolesa. sicer ker sem dobra dusa jih grem pravilno zaklent sam za boga folk dejte pravilno zaklepat (zelena luc+kratek pisk) da ne bote domov dobili 350 eur racuna za ukradeno kolo!!! itak kr vidim da bojo junija cele prcke okol tega k bojo poslal prve bremenitve in bojo spet usi cajtengi polni sranja zarad glupih userjev.

Pyr0Beast ::

To je tudi napaka vzdrževalcev in samega sistema.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

mojsterleo ::

kaj je kriv sistem ce folk ne zna brat navodil kako stvar pravilno uporabljati? samo cakam da se kdo pogrunta to kar sem povedal in bodo zaceli krast nepravilno zaklenjena kolesa na racun glupih uporabnikov. upam da jih bo vsaj 350 eur kazni preprical naj z zadevo delajo kot dober gospodar. ne pa da se prpele do postaje, kolo porine v dock in gre naprej meni nic tebi burek.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930789 (20875) jb_j
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132748 (27149) BigWhale
»

Prevozna sredstva v natrpanih mestih

Oddelek: Loža
486217 (5109) gendale
»

PosodiAvto.si - Carsharing v Sloveniji

Oddelek: Problemi človeštva
477866 (6402) borutz
»

Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24353546 (50393) Ziga Dolhar

Več podobnih tem