Forum » Loža » Mnenje o policajih
Mnenje o policajih
ahac ::
Pri nas je na drugi strani ceste osnovna šola. Omejitev je 40km/h.
Policajev seveda nikoli ni. Je pa postavljen tisti radar, ki ti samo izpiše kolk voziš.
Zadnjič sem šel čez cesto in pripelje en avto... pogledam na tablo: 105km/h.
Avtobus (na redni liniji) vedno vozi tudi do 70km/h. Tovornjaki tudi ne veliko manj.
Ko sem bil majhen je en avto (sredi noči) zapeljal čez našo živo mejo in jablane in pristal na dvorišču. Rezultat: 1 mrtev.
Ko imam ponoči odprto okno in slišim kako kdo piči mimo, samo čakam kdo bo naslednji.
Potem je en frajer, ki parkrat na dan divja pa cesti gor in dol. Kaj mislite, da se zgodi, če pokličeš policijo? Povejo ti, da ga morajo sami ujet pri prekršku. Kar se pa seveda ne bo zgodil, če jih pa nikoli ni tukaj, razen na začetku šolskega leta.
Če jih pokličeš, se ne zgodi NIČ.
Ni jim treba bit telepati, da bi vedl, da je treba bit tam, kjer se najbolj divja in kjer je OŠ zraven... in ne samo postavit radar 10 metrov za tablo.
In kaj naj bi naredil? Klical vsak dan 10x? Ne pomaga.
Težil na občini? Ne pomaga.
V ZDA policaji lepo stojijo za cesto in OPAZUJEJO promet. Pa nihče ni divjal kot pri nas. FFS, no.. po prevoženih 25000km po ZDA in Kanadi nisem vidu niti enga takega divjaka kot jih pri nas vsak dan ene par.
Ker, sej tud ni edini problem prevelika hitrost. Prehitevanje v škarjice, izsiljevanje, vožnja čez rdečo, itd... je ravno tolk nevarno. Tega pa tud radar ne bo ujel.
No, ampak to je problem s celo policijo, sodstvom, itd... in ne policaji samimi. Oni pač delajo svoj job in večinoma so čisto OK.
Policajev seveda nikoli ni. Je pa postavljen tisti radar, ki ti samo izpiše kolk voziš.
Zadnjič sem šel čez cesto in pripelje en avto... pogledam na tablo: 105km/h.
Avtobus (na redni liniji) vedno vozi tudi do 70km/h. Tovornjaki tudi ne veliko manj.
Ko sem bil majhen je en avto (sredi noči) zapeljal čez našo živo mejo in jablane in pristal na dvorišču. Rezultat: 1 mrtev.
Ko imam ponoči odprto okno in slišim kako kdo piči mimo, samo čakam kdo bo naslednji.
Potem je en frajer, ki parkrat na dan divja pa cesti gor in dol. Kaj mislite, da se zgodi, če pokličeš policijo? Povejo ti, da ga morajo sami ujet pri prekršku. Kar se pa seveda ne bo zgodil, če jih pa nikoli ni tukaj, razen na začetku šolskega leta.
Koliko je policajev in koliko je cest? Znaš to sprocesirati?
In a razumeš tudi to, da policaji niso telepati in da nekako še ne obstajajo napravice iz ST, da bi se kiflc naslikal pred tabo, ko ga potrebuješ.
Nisi klical? Torej se začni zgražati nad sabo, saj nisi naredil NIČ!
Če jih pokličeš, se ne zgodi NIČ.
Ni jim treba bit telepati, da bi vedl, da je treba bit tam, kjer se najbolj divja in kjer je OŠ zraven... in ne samo postavit radar 10 metrov za tablo.
Problem je v tem, da znajo eni samo kritizirati. Da bi sami kaj naredili, je pa pretežko.
In kaj naj bi naredil? Klical vsak dan 10x? Ne pomaga.
Težil na občini? Ne pomaga.
V ZDA policaji lepo stojijo za cesto in OPAZUJEJO promet. Pa nihče ni divjal kot pri nas. FFS, no.. po prevoženih 25000km po ZDA in Kanadi nisem vidu niti enga takega divjaka kot jih pri nas vsak dan ene par.
Ker, sej tud ni edini problem prevelika hitrost. Prehitevanje v škarjice, izsiljevanje, vožnja čez rdečo, itd... je ravno tolk nevarno. Tega pa tud radar ne bo ujel.
No, ampak to je problem s celo policijo, sodstvom, itd... in ne policaji samimi. Oni pač delajo svoj job in večinoma so čisto OK.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
donfilipo ::
Obstaja precej velik in hud problem v vsaki policiji. Pristranskot, koruptivnost in ja, tudi neinteligenca. Ali imajo mehanizme, ki bi to ustavili, je veliko vprašanje. Pa vendar. Ti mehanizmi simptomatično policijo namerno slabijo običajno na področju organiziranega kriminala in ne toliko prekrškov.
Na področju prekrškov in prometne policije, je pa stvar dejansko drugačna. Namesto, da 'jebemtimo' čez izvršitelje kazni, bi v bistvu morali benteti čez zakonodajalce. Je že res, da je par ljudi tudi znotraj policije (in če so butasti, jih je treba dati v komunalo, na policijo pa bistre ljudi:) pripravilo zakone in to so dobro plačani strokovnjaki. Bilo je tudi nekaj upravičenih ugovorov, od zame še pronicljivejših kriminologov, če se ne motim, ki pravilno ugotavljajo, da ogromne kazni, dolgoročno ne prinašajo učinka, pač pa, če so neproporcialne in nevzrdžne, začnejo celo rušiti lasten efekt. Enostavno povedano. Dogajati se zna, da bo vedno več zadrogiranih, pijanih in prehitrih, predrzni voznikov, ki bodo po izrečeni kazni nadaljevali s prekrški, še veliko bolj brezobzirno, saj jih niti policija, ne bo več po njihovi presoji bistveno zadrževala. Ko bo, bodo to pač počitnice Največji učinek prekrškovno pravo doseže na efektu 'racionalne škrtosti' in upoštevanju predpisov zaradi 'inkasiranja' po neumnosti. Če 'inkasiranje' postane preveč mesarsko in relativno za večino neznosno, potem izgubi smisel in na nek način začne celo kriminalizirati in ne trezniti. Ker je pač danes nemogoče vršiti popoln nadzor. Na strokovnega, se pa nekako nekateri zelo hitro prilagodijo. Nekateri celo zelo uspešno. Vsakdo od ljudi, ki se veliko vozijo, pozna ljudi, ki so brez mnogo prekrškov pravi Laude in včasih celo Keith Richardsi obenem:) Toliko o teoriji:)
Ali so bili predlagatelji znotraj policije v primeru slovenskega prometa tokrat dovolj inteligentni, pa nam lahko razkrije samo statistika. Enostavno:
-ali je padlo splošno prekrškovno vedenje na slovenskih cestah in narasla disciplina in strpnost v prometu. In ali imamo kak neodvisen organ seveda, ki bi to poleg policije ugotavljal?????
-ali je na drugi strani morda naraslo število t.i. 'desperadosov', ljudi, ki praktično nimajo več kaj izgubiti in se prav zaradi tega včasih vedejo čisto vsakdanje, naslednji trenutek pa lahko celo psihopatsko????
Rezultat take študije, bi nam edino pokazal, kaj so dejansko v glavi podedovali t.i. strokovnjaki, in katero filozofijo dialektike korenček-palica so vzeli za bolj efektivno. Često so policisti nagnjeni k palici, kar je lahko neučinkovito, ni pa zaradi poslovne deformacije nič čudno.
Pa naj kdo izbrska čimbolj nevtralne podatke o tem, kaj se dejansko dogaja na naših cestah, po uvedbi zelo strogih prekrškovnih zakonov. Potem se nemara pojavi tudi kak oprijemek, da okrcamo prave krivce, za morda neučinkovito prometno zakonodajo na naših cestah. Če pa te kazni, (kot kaže nemalo sodelujočih), dejansko pripomorejo k večji disciplini na cestah, potem o prometni policiji lahko govorimo samo z vzkliki pohvale.
Na področju prekrškov in prometne policije, je pa stvar dejansko drugačna. Namesto, da 'jebemtimo' čez izvršitelje kazni, bi v bistvu morali benteti čez zakonodajalce. Je že res, da je par ljudi tudi znotraj policije (in če so butasti, jih je treba dati v komunalo, na policijo pa bistre ljudi:) pripravilo zakone in to so dobro plačani strokovnjaki. Bilo je tudi nekaj upravičenih ugovorov, od zame še pronicljivejših kriminologov, če se ne motim, ki pravilno ugotavljajo, da ogromne kazni, dolgoročno ne prinašajo učinka, pač pa, če so neproporcialne in nevzrdžne, začnejo celo rušiti lasten efekt. Enostavno povedano. Dogajati se zna, da bo vedno več zadrogiranih, pijanih in prehitrih, predrzni voznikov, ki bodo po izrečeni kazni nadaljevali s prekrški, še veliko bolj brezobzirno, saj jih niti policija, ne bo več po njihovi presoji bistveno zadrževala. Ko bo, bodo to pač počitnice Največji učinek prekrškovno pravo doseže na efektu 'racionalne škrtosti' in upoštevanju predpisov zaradi 'inkasiranja' po neumnosti. Če 'inkasiranje' postane preveč mesarsko in relativno za večino neznosno, potem izgubi smisel in na nek način začne celo kriminalizirati in ne trezniti. Ker je pač danes nemogoče vršiti popoln nadzor. Na strokovnega, se pa nekako nekateri zelo hitro prilagodijo. Nekateri celo zelo uspešno. Vsakdo od ljudi, ki se veliko vozijo, pozna ljudi, ki so brez mnogo prekrškov pravi Laude in včasih celo Keith Richardsi obenem:) Toliko o teoriji:)
Ali so bili predlagatelji znotraj policije v primeru slovenskega prometa tokrat dovolj inteligentni, pa nam lahko razkrije samo statistika. Enostavno:
-ali je padlo splošno prekrškovno vedenje na slovenskih cestah in narasla disciplina in strpnost v prometu. In ali imamo kak neodvisen organ seveda, ki bi to poleg policije ugotavljal?????
-ali je na drugi strani morda naraslo število t.i. 'desperadosov', ljudi, ki praktično nimajo več kaj izgubiti in se prav zaradi tega včasih vedejo čisto vsakdanje, naslednji trenutek pa lahko celo psihopatsko????
Rezultat take študije, bi nam edino pokazal, kaj so dejansko v glavi podedovali t.i. strokovnjaki, in katero filozofijo dialektike korenček-palica so vzeli za bolj efektivno. Često so policisti nagnjeni k palici, kar je lahko neučinkovito, ni pa zaradi poslovne deformacije nič čudno.
Pa naj kdo izbrska čimbolj nevtralne podatke o tem, kaj se dejansko dogaja na naših cestah, po uvedbi zelo strogih prekrškovnih zakonov. Potem se nemara pojavi tudi kak oprijemek, da okrcamo prave krivce, za morda neučinkovito prometno zakonodajo na naših cestah. Če pa te kazni, (kot kaže nemalo sodelujočih), dejansko pripomorejo k večji disciplini na cestah, potem o prometni policiji lahko govorimo samo z vzkliki pohvale.
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
darkolord ::
Pri nas je na drugi strani ceste osnovna šola. Omejitev je 40km/h.Ja, tam kjer je pa pred šolo radar, imaš pa spet take ki jamrajo, da spet samo kasirajo, češ "sej popoldne/med vikendi tam ni otrok, sej je ograja, sej je dovolj pregledno, ..."
Policajev seveda nikoli ni. Je pa postavljen tisti radar, ki ti samo izpiše kolk voziš.
Zadnjič sem šel čez cesto in pripelje en avto... pogledam na tablo: 105km/h.
Avtobus (na redni liniji) vedno vozi tudi do 70km/h. Tovornjaki tudi ne veliko manj.
po prevoženih 25000km po ZDA in Kanadi nisem vidu niti enga takega divjaka kot jih pri nas vsak dan ene par.Ampak to ni zaradi policajev...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ahac ::
Pri nas je na drugi strani ceste osnovna šola. Omejitev je 40km/h.Ja, tam kjer je pa pred šolo radar, imaš pa spet take ki jamrajo, da spet samo kasirajo, češ "sej popoldne/med vikendi tam ni otrok, sej je ograja, sej je dovolj pregledno, ..."
Policajev seveda nikoli ni. Je pa postavljen tisti radar, ki ti samo izpiše kolk voziš.
Zadnjič sem šel čez cesto in pripelje en avto... pogledam na tablo: 105km/h.
Avtobus (na redni liniji) vedno vozi tudi do 70km/h. Tovornjaki tudi ne veliko manj.
Ja, ampak 105km/h še vedno ni primerna hitrost. Tisti, ki peljejo 10km/h, niso problematični.
Btw. v ZDA sem tudi vidu, da so imel pri nekaterih šolah 2 omejitvi. Ena velja takrat, ko so tam otroci, druga pa takrat, ko jih ni.
po prevoženih 25000km po ZDA in Kanadi nisem vidu niti enga takega divjaka kot jih pri nas vsak dan ene par.Ampak to ni zaradi policajev...
Če ti veš, da so policaji ob cesti (in te lahko na mestu kaznujejo) boš verjetno vozil bolj počasi, kot če veš, da jih nikoli ni. Glavna je sicer kultura voznikov, ampak ta se ne bo spremenila, če divjakov nihče ne kaznuje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
solatko ::
Res je, da policajev - inkasantov ni toliko, kot je cest, jih je pa sigurno več, kot je statističnih nevarnih točk, na naših cestah in glej ga zlomka, tam inkasanta ne vidiš, samo takrat so tam, ko pakirajo posledice nesreč.
Statistika je ena velika kurba. Po statističnih podatkih je 100% nesreč, povzročila vožnja - torej je potrebno prepovedat to dejavnost.
V statistični podatek o prehitri oziroma neprilagojeni hitrosti, se zbaše vse, kar se ne da v vožnjo po napačni strani. Forenzična raziskanost nesreč, je pri nas nikakršna, zato tudi statistika ni nič boljša. Prometna nesreča, ki se zgodi pijanemu vozniku s prehitro vožnjo, spada statistično med prehitro vožnjo in ne med vinjenost ali neobvladovanje vozila.
A ni čudno, da v državah, kjer je dovoljena hitrost višja kot pri nas, procent prometnih nesreč zaradi neprilagojene hitrosti ne pride med prvih pet, šest vzrokov.
Tudi statističnih kazalcev imajo prometno bolj razvite države mnogo več, kot pri nas.
Urejanje prometa se prične pri šibkem členu - pešci, kolesarji, vozniki enoslednih koles, vozniki kmetijske mehanizacije.
En primer bi rad videl, ko je bil pešec kaznovan, ker ni nedvoumno nakazal namen prečkanja voznega pasu - to je v zakonu.
En primer krivde pešca, ker se ni prepričal ali lahko prečka cesto na prehodu za pešce varno, pa je stopil direkt pred vozilo - to je v zakonu.
En primer kaznovanja pešca za hojo izven naselja po desni strani vozišča v smeri hoje - tudi to predpisuje zakon.
Dejstvo je, da državo boli kurac za varnost v cestnem prometu, potrebno je jebat voznike, dokler se jim jebe, ostale stvari - vzdrževanje cest, smotrno postavljanje prometne signalizacije, urejanje črnih točk, vzgoja otrok, srednješolcev glede obnašanja v prometu....... pa je za našo politiko, policijo in svete za promet, španska vas.
Statistika je ena velika kurba. Po statističnih podatkih je 100% nesreč, povzročila vožnja - torej je potrebno prepovedat to dejavnost.
V statistični podatek o prehitri oziroma neprilagojeni hitrosti, se zbaše vse, kar se ne da v vožnjo po napačni strani. Forenzična raziskanost nesreč, je pri nas nikakršna, zato tudi statistika ni nič boljša. Prometna nesreča, ki se zgodi pijanemu vozniku s prehitro vožnjo, spada statistično med prehitro vožnjo in ne med vinjenost ali neobvladovanje vozila.
A ni čudno, da v državah, kjer je dovoljena hitrost višja kot pri nas, procent prometnih nesreč zaradi neprilagojene hitrosti ne pride med prvih pet, šest vzrokov.
Tudi statističnih kazalcev imajo prometno bolj razvite države mnogo več, kot pri nas.
Urejanje prometa se prične pri šibkem členu - pešci, kolesarji, vozniki enoslednih koles, vozniki kmetijske mehanizacije.
En primer bi rad videl, ko je bil pešec kaznovan, ker ni nedvoumno nakazal namen prečkanja voznega pasu - to je v zakonu.
En primer krivde pešca, ker se ni prepričal ali lahko prečka cesto na prehodu za pešce varno, pa je stopil direkt pred vozilo - to je v zakonu.
En primer kaznovanja pešca za hojo izven naselja po desni strani vozišča v smeri hoje - tudi to predpisuje zakon.
Dejstvo je, da državo boli kurac za varnost v cestnem prometu, potrebno je jebat voznike, dokler se jim jebe, ostale stvari - vzdrževanje cest, smotrno postavljanje prometne signalizacije, urejanje črnih točk, vzgoja otrok, srednješolcev glede obnašanja v prometu....... pa je za našo politiko, policijo in svete za promet, španska vas.
zavajon ::
Če ti veš, da so policaji ob cesti (in te lahko na mestu kaznujejo) boš verjetno vozil bolj počasi, kot če veš, da jih nikoli ni. Glavna je sicer kultura voznikov, ampak ta se ne bo spremenila, če divjakov nihče ne kaznuje.
Ne vem, kje se vi vozite, ampak toliko policajev na cestak, kot jih je v balkanskih državah, jih ni nikjer po Evropi. Čim greš čez Karavanke (ali Fernetiče) boš imel zelo malo možnosti, da bi videl policaje z loparčkom ob cesti. Se pa vozijo po cestah in verjetno kontrolirajo promet. Pa kljub temu ni nikjer toliko divjakov na cestah kot tukaj.
solatko ::
zavajon - Bodi prepričan, da so povsod tam, kjer so nevarni odseki in tudi kaznovan boš veliko hitreje in večkrat, kot pri nas, res pa je, da so kazni napram našim, tringelt.
jest10 ::
ahac ::
Se pa vozijo po cestah in verjetno kontrolirajo promet.
Sej ni treba, da stojijo z loparčkom, kot da muhe lovijo. To, da se vozijo je čisto kul... mogoče celo boljše. Če nekdo pripelje prehitro, gre čez rdečo, izsiljuje, prehiteva tam, kjer ne bi smel, ... bodo že šli za njim.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
profii ::
Danes dopoldne, okoli 11 v razdaliji manj kod 10km 2x kontrola prometa, za nazaj poti jih sicer ni bilo, je bil pa na drugem kraju postavljen radar, kateri je meril proti tabli za konec/začetek naselja (in verjetno ne rabim omeniti, da tam ni žive duše, samo 2 stari hiši), da ne omenim da sem srečal še 3 "patrulje".
Nevem za ostale, vendar jih nimam tako rad da bi jih moral vsake 5 min gledati, srečevati itd.. Naj bojo tam kjer se jih potrebuje, pred šolami, vrtci, središči krajev, ne pa pri tabli za omejitev, ki je sama sebi v namen.
Se pa strinjam s Avenger-jem, kateri je izpostavil glavni problem tukaj.
Mislim da je skrajni čas, da najdejo sistem in s cest pospravijo negotove, neprimerne in nesposobne za vožnjo, ne pa tiste, ki grejo v naselju 6km/h preveč.
Koliko je voznikov, ki vozijo cel čas 70 km/h, čez naselje, povsod, seveda jim ne dela polovico zavor, gume so pa še tiste, katere so prišle z avtom (letnik 90-95). Takih itak nikoli ne ustavijo, ker se peljejo samo do trgovine in nazaj.
Lp
Nevem za ostale, vendar jih nimam tako rad da bi jih moral vsake 5 min gledati, srečevati itd.. Naj bojo tam kjer se jih potrebuje, pred šolami, vrtci, središči krajev, ne pa pri tabli za omejitev, ki je sama sebi v namen.
Se pa strinjam s Avenger-jem, kateri je izpostavil glavni problem tukaj.
Mislim da je skrajni čas, da najdejo sistem in s cest pospravijo negotove, neprimerne in nesposobne za vožnjo, ne pa tiste, ki grejo v naselju 6km/h preveč.
Koliko je voznikov, ki vozijo cel čas 70 km/h, čez naselje, povsod, seveda jim ne dela polovico zavor, gume so pa še tiste, katere so prišle z avtom (letnik 90-95). Takih itak nikoli ne ustavijo, ker se peljejo samo do trgovine in nazaj.
Lp
profii ::
Zato, ker pretiravajo. Od severa nemčije do 20km pred domom jih nisem videl. Potem pa te 3x ustavijo.
Nedolgo nezaj so kolega vprašali zakaj ima navi prižgan. Pri nas ni osamljen primer, ko te po kakšnem daljšem potovanju ustavijo doma. Za brezveze.
Zakaj bi moral to prenašat?
Nedolgo nezaj so kolega vprašali zakaj ima navi prižgan. Pri nas ni osamljen primer, ko te po kakšnem daljšem potovanju ustavijo doma. Za brezveze.
Zakaj bi moral to prenašat?
profii ::
Naj bo za vse isto ne pa na enem koncu Slovenije teror na drugem pa vse hojladrihojladro.
Pa še to: ko pa kaj kje zgine pa ne najdejo nobenega.
Pa še to: ko pa kaj kje zgine pa ne najdejo nobenega.
kmetek ::
jest10,
What's your problem? Chill out.
Problem je v tem, da znajo eni samo kritizirati. Da bi sami kaj naredili, je pa pretežko.
Ko bo zakon malo bolj strog, ne da jaz kličem policaje potem jih pa nikjer ni. Ker so preleni. Pač naj se jih več zaposli, če imamo lahko v javni upravi preveč ljudi, naj dajo na ceste več policistov, jebote ne da spijo na postaji.
gruntfürmich ::
če bi se resnično hotele v mestih in naseljih izboljšati varnost & hitros, bi se morali narediti ležeči policaji na vsaki cesti.
le tako bi zagotovil hitrost ustrezno nizko. ker kontrole na vsakih par tedno še zdaleč ne izboljšajo varnosti, samo jezo med narodom povečujejo...
le tako bi zagotovil hitrost ustrezno nizko. ker kontrole na vsakih par tedno še zdaleč ne izboljšajo varnosti, samo jezo med narodom povečujejo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
solatko ::
V naseljih in mestih narediš največ za varnost v prometu z enosmernimi cestami, krožišči in izobraževanjem pešcev, kolesarjev in ostalih voznikov enoslednih vozil.
ahac ::
če bi se resnično hotele v mestih in naseljih izboljšati varnost & hitros, bi se morali narediti ležeči policaji na vsaki cesti.
Ja, super. Da bomo skoz gor pa dol skakal k opice... samo zato, ker nekaj debilov divja po cestah.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Baltazar-x ::
imagodei ::
Stacionarne radarje na vsako malce bolj pomembno cesto v naselju, kjer je divjanje pogosto opaženo. Magari na vsakih 150-200m, če konfiguracija to omogoča. In prekrškarju, ki pelje 70 namesto 50, poslati položnico za vsako fotografijo, ki ga je ujela.
Ob zadostni pokritosti bi si nekateri nabrali tudi 10 položnic dnevno. Ko bi naredil kakih 50 prekrškov in bi vse skupaj pokazalo kakih 30.000 EUR kazni, bi se pa ljudje malo umirili.
Ob zadostni pokritosti bi si nekateri nabrali tudi 10 položnic dnevno. Ko bi naredil kakih 50 prekrškov in bi vse skupaj pokazalo kakih 30.000 EUR kazni, bi se pa ljudje malo umirili.
- Hoc est qui sumus -
bluefish ::
gruntfürmich je izjavil:
če bi se resnično hotele v mestih in naseljih izboljšati varnost & hitros, bi se morali narediti ležeči policaji na vsaki cesti.Potem pa imaš situacijo kot na Hradetskega, kjer si nekateri vsakodnevno uničujejo vzmetenje - skorajda neglede na hitrost.
le tako bi zagotovil hitrost ustrezno nizko. ker kontrole na vsakih par tedno še zdaleč ne izboljšajo varnosti, samo jezo med narodom povečujejo...
profii ::
Stacionarne radarje na vsako malce bolj pomembno cesto v naselju, kjer je divjanje pogosto opaženo. Magari na vsakih 150-200m, če konfiguracija to omogoča. In prekrškarju, ki pelje 70 namesto 50, poslati položnico za vsako fotografijo, ki ga je ujela.
Ob zadostni pokritosti bi si nekateri nabrali tudi 10 položnic dnevno. Ko bi naredil kakih 50 prekrškov in bi vse skupaj pokazalo kakih 30.000 EUR kazni, bi se pa ljudje malo umirili.
Se 100% strijnam s tem, vendar, da bi radarji stali na razumnih lokacijah in ne v grmih na koncih vasi. Seveda bi jih postavil tudi izven naselja in tistim ki vozijo konstantno 60-70 km/h tudi poslali položnice.
gruntfürmich ::
ja itq, če hočeš dejansko izboljšat varnost z radarji, MORAJO biti vidni, in pokrita celotna trasa.
tisto lovljenje prehitrih za grmom je možno samo v sloveniji in služi samo jebanju ljudi v glavo.
tisto lovljenje prehitrih za grmom je možno samo v sloveniji in služi samo jebanju ljudi v glavo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Gandalfar ::
Seveda bi jih postavil tudi izven naselja in tistim ki vozijo konstantno 60-70 km/h tudi poslali položnice.
Seveda ne. Razen, ce bos prej popravil zakonodajo, da je to kaznivo.
Zheegec ::
gruntfürmich je izjavil:
če bi se resnično hotele v mestih in naseljih izboljšati varnost & hitros, bi se morali narediti ležeči policaji na vsaki cesti.
le tako bi zagotovil hitrost ustrezno nizko. ker kontrole na vsakih par tedno še zdaleč ne izboljšajo varnosti, samo jezo med narodom povečujejo...
Sorry, ampak če niso ležeči policaji res res pogosti (da se je že nemogoče voziti) so slaba stvar za varnost. Čez ležečke se gre v drugi prestavi in tam vsak še tako slab avto kar solidno potegne in se potem ljudje grejo neumnosti. Mogoče, če bi bili taki malo daljši in bolj podolgovati ležeči policaji (da greš lahko nekje 30-40km/h preko v tretji), ampak še to na res najbolj kritičnih mestih.
Potem je pa še za tablo za konec naselja en ležeči policaj in čisto znoriš.
Seveda bi jih postavil tudi izven naselja in tistim ki vozijo konstantno 60-70 km/h tudi poslali položnice.
Dokler se za njim ne nabere kolona vozil (kolona je več, kot 2 vozili), ni v prekršku. Potem mora pa ali pospešiti na 90Km/h (seveda, če je to omejitev), ali pa se umakniti s ceste. Je pa res, da jih dosti vozi tako počasi, ker ali niso sposobni peljati več, ali pa pijani/zadeti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
dzinks63 ::
Ko bodo vsi avtomobili opremljeni z gps ali evropsko verzijo le tega, se bo v vsakem trenutku vedelo, če kdo kjerkoli prehitro vozi glede na dovoljene omejitve. Najprej te bo opozozilo vidno in slušno na avtomobilskem računalniku in če v roku par sekund ne boš prilagodil hitrosti bodo sankcije v neki moderni obliki, mogoče kar direktni odvzem denarja iz tvojega bančnega računa.
In takret bodo skoraj vsi vozili po predlaganih omejitvah in policije v te namene ne bo več na cesti. Nato še samo namontirajo avtomatske merilce alkohola v vsak avtomobil in bo še preverjanje alkoholiziranosti odpadlo. Kaj bo v bodoče sploh delala policija. Pretežno se bo ukvarjala z kriminilateto in izgredi. Kot inkasante na cestah jih pa v prihodnosti ne bomo videvali.
In takret bodo skoraj vsi vozili po predlaganih omejitvah in policije v te namene ne bo več na cesti. Nato še samo namontirajo avtomatske merilce alkohola v vsak avtomobil in bo še preverjanje alkoholiziranosti odpadlo. Kaj bo v bodoče sploh delala policija. Pretežno se bo ukvarjala z kriminilateto in izgredi. Kot inkasante na cestah jih pa v prihodnosti ne bomo videvali.
profii ::
Seveda bi jih postavil tudi izven naselja in tistim ki vozijo konstantno 60-70 km/h tudi poslali položnice.
Seveda ne. Razen, ce bos prej popravil zakonodajo, da je to kaznivo.
Kaznivo je čez naselje, kar taki vozniki tudi počnejo, pogosto vijugajo (kar je tudi kaznivo), redko uporabljajo smerokaze... Za take bi moral met posebne kontrole, ki bi se vozile na daljše razdalije in kaznovale take.
Vedno ko se kam peljem se najde nekdo ki dela blesarije na cesti in kolono.
profii ::
Res je :) bom dodal: Vozniki ki vozijo konstantno 60-70, čez naselje, izven naselja, po ledu, snegu, dežju, mimo šol, vrtcev, vijugasti gozdni cesti in popolnoma ravni cesti sredi ničesar. Črte so pa seveda nekaj neuporabnega za njih.
vredu? :)
vredu? :)
w00tnes ::
Moje mnenje o naših policajih - ko so jih poslali na ceste s kvotami, so jim ubili še tisti zadnji delček utopije (če so jo kdaj imeli), da pomagajo narodu :)
Vrjetno kaj kmalu ugotoviš, da najlažje in najhitreje službo opraviš, če se postaviš na nek kraj, kjer so kršitve mogoče minimalne, a pogoste, nabereš tiste kvote (neuradne pa uradne, ki naj bi jih naredil) pa imaš mir - saj je večina ljudi istih, iščemo bližnjice kako naše delo čimprej opraviti, pa da mamo potem mir ^^
Osebno se mi zdi bedasto, da za par km/h prekoračitve že kr kazni pišejo, bi raje izrekli kako opozorilo - po drugi strani pa tako ali tako "pri nas" nič ne zaleže, samo palca pa batine (ker drugače se že hvali tak osebek pred kolegi, kako lepo je skoz padel in bo spet enake tumarije zganjal na cesti)
Ko pravite pri 50 se boš ustavil, pri 70 ga boš povozil... pajade, odvisno od avta pa voznika, eni ga bojo tud pri 50 uspeli povozit (sošolc je uspel v krožišču butnit neko žensko na prehodu s hitrostjo med 20 in 30km/h) - če voznik ni pozoren, ne obvlada avtomobila (pa še ostali pogoji, ki nastopajo), mu bo ratalo pešca povozit pri minimalni hitrost - eni se bojo pa normalno vozili 90 po mestu pa nobenga butnili (mogoče niti v nevarno situacijo ne pridejo)
P.S. kaznovan nikol, policaj ustavil samo 1x, se dokaj dobro držim omejitev... mi pa grejo pošteno na jetra, ko lahka čez jebene vitanjske ovinke v teoriji peljem 90 (ker se omejitev razveljavi s križiščem), po mariborski obvoznici pa ne smem več kot 80 -.-
Vrjetno kaj kmalu ugotoviš, da najlažje in najhitreje službo opraviš, če se postaviš na nek kraj, kjer so kršitve mogoče minimalne, a pogoste, nabereš tiste kvote (neuradne pa uradne, ki naj bi jih naredil) pa imaš mir - saj je večina ljudi istih, iščemo bližnjice kako naše delo čimprej opraviti, pa da mamo potem mir ^^
Osebno se mi zdi bedasto, da za par km/h prekoračitve že kr kazni pišejo, bi raje izrekli kako opozorilo - po drugi strani pa tako ali tako "pri nas" nič ne zaleže, samo palca pa batine (ker drugače se že hvali tak osebek pred kolegi, kako lepo je skoz padel in bo spet enake tumarije zganjal na cesti)
Ko pravite pri 50 se boš ustavil, pri 70 ga boš povozil... pajade, odvisno od avta pa voznika, eni ga bojo tud pri 50 uspeli povozit (sošolc je uspel v krožišču butnit neko žensko na prehodu s hitrostjo med 20 in 30km/h) - če voznik ni pozoren, ne obvlada avtomobila (pa še ostali pogoji, ki nastopajo), mu bo ratalo pešca povozit pri minimalni hitrost - eni se bojo pa normalno vozili 90 po mestu pa nobenga butnili (mogoče niti v nevarno situacijo ne pridejo)
P.S. kaznovan nikol, policaj ustavil samo 1x, se dokaj dobro držim omejitev... mi pa grejo pošteno na jetra, ko lahka čez jebene vitanjske ovinke v teoriji peljem 90 (ker se omejitev razveljavi s križiščem), po mariborski obvoznici pa ne smem več kot 80 -.-
;-) ::
Nad pričakovanji dobro, od takrat me je še 1x dobil radar ko sem peljal 70 namesto 50 (tokrat laserski) in sem rešil zadevo na isti način.
Prva zadeva je že rešena za drugo še čakam ampak je na moji strani dobro.
btw
laserski merilnik ni merilna naprava
mora imeti a test (oznako na sami napravi), papirje
policaj mora imeti "izpit" za to napravo
merilnik mora biti na trdni podlagi (kar sigurno ni v roki ker pride do odstopanja)
policija rabi ko te ustavi prej tablo itd itd itd
Prva zadeva je že rešena za drugo še čakam ampak je na moji strani dobro.
btw
laserski merilnik ni merilna naprava
mora imeti a test (oznako na sami napravi), papirje
policaj mora imeti "izpit" za to napravo
merilnik mora biti na trdni podlagi (kar sigurno ni v roki ker pride do odstopanja)
policija rabi ko te ustavi prej tablo itd itd itd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Dr_M ::
Hm, skoda, da sem danes vse to pozabil pogledat, ko so me ustavili.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bluefish ::
Ah, točno. To je nekako tako kot tisto o redarjih, ki napačno parkiranega vozila še pogledati ne bi smeli - pravo v stilu odvetniške pisarne Čefurin.
gruntfürmich ::
laserski merilnik ni merilna naprava
mora imeti a test (oznako na sami napravi), papirje
policaj mora imeti "izpit" za to napravo
merilnik mora biti na trdni podlagi (kar sigurno ni v roki ker pride do odstopanja)
policija rabi ko te ustavi prej tablo itd itd itd
to mi pa prosim pokaži v zakoniku, ker jst sem ga pregledal čez in čez, pa tega nisem zasledil.
prav tako v zvezi z merilnikom je larifari. o usposobljenosti govori zakon o merilnih napravah, ne pa zakon o prometu.
raje pusti te gostliniške finte ob stani in začni linkat do uradnih listov če hočeš kaj pametnega zapisat...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
BigWhale ::
dzinks63 ::
Najprej sem pomislil , da je tole rumena anekdota iz kakšnih držav, kjer so raznorazne dogodivščine objavljene na YT, toda po prebranem je to čisto iz domačih logov. Kaj je policist o svojem podvigu razmišljal je misterij, se je že bližal konec delovnega dne in je bilo potrebno poseči tudi po kaskaderskih variantah?
St235 ::
Najprej sem pomislil , da je tole rumena anekdota iz kakšnih držav, kjer so raznorazne dogodivščine objavljene na YT, toda po prebranem je to čisto iz domačih logov. Kaj je policist o svojem podvigu razmišljal je misterij, se je že bližal konec delovnega dne in je bilo potrebno poseči tudi po kaskaderskih variantah?
al pa dobit sliko udarne jame na cesti, ki bo lahko udeležencu prometne nesreče še kako prav prišla pred sodiščem? Kako lahko je zadeve vzet iz konteksta in pljuvat po ljudeh...
s6c-gEL ::
Je ta tem delu res kaka taka udarna jama ?
Nekako težko verjamem.
Nekako težko verjamem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
St235 ::
zakaj pa ne? zapelji se mimo pa poročaj. malce dvomim, da so si jamo izmisili za poterbe PR, ker je to dost enostavno preverit.
»Fotografija je nastala pri obravnavi škodnega dogodka na avtocesti Celje–Maribor, na viaduktu Škedenj, ki se je zgodil 10. julija 2014 ob 16.40. Policist Postaje prometne policije Celje, ki je bil ob prijavi škodnega dogodka napoten na kraj dogodka, je fotografiral udarno jamo na avtocesti, v kateri si je pred tem voznik poškodoval vozilo. Policist je na ograjo stopil zato, da bi lahko opravil kakovostno fotografijo dela avtoceste, na kateri je bila udarna jama.«
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
r3dkv1c4 ::
zakaj pa ne? zapelji se mimo pa poročaj. malce dvomim, da so si jamo izmisili za poterbe PR, ker je to dost enostavno preverit.
»Fotografija je nastala pri obravnavi škodnega dogodka na avtocesti Celje–Maribor, na viaduktu Škedenj, ki se je zgodil 10. julija 2014 ob 16.40. Policist Postaje prometne policije Celje, ki je bil ob prijavi škodnega dogodka napoten na kraj dogodka, je fotografiral udarno jamo na avtocesti, v kateri si je pred tem voznik poškodoval vozilo. Policist je na ograjo stopil zato, da bi lahko opravil kakovostno fotografijo dela avtoceste, na kateri je bila udarna jama.«
vse lepo in prav...ampak , če pogledamo iz stališča prometne varnosti, je kršil kar nekaj točk iz zakona....
St235 ::
kar naredijo praktično vsakič, ko obravnavajo in slikajo prometno nesrečo. so your point being? Al bi po tovoje blo boljš, da bi zaprli promet v obe smeri avtoceste za dve ure, da se potem folk ne bi mogel usajat?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
issak ::
No zanima me vaše mnenje o policajih(o tistih ki merijo z radarjem in sodelujejo pri kaznovanju prometa).
No zame so totalni idioti. Ne razumem kašen človek moraš bit, da daješ ljudem kar tako kazni. Ne rečem če nekdo vozi 100 po naselju, to vsekakor je prav. Ampak ko nekdo prekorači hitrost za 20 ali manj in mu potem nabijejo kazen 250 e ali celo več. Kašen človek moraš bit, da to delas? Nevem, če bi dobili od vsake kazni nekaj provcentov bi še razumel, čene pa ne vidim smisla. Edina razlaga mi je, da želiš drugim delat slabo.
Enkrat sva šla jaz in moja draga čez prehod za pešče, ona par mesecev noseča, lepo nama je na levi ustavil en velik kombi, da sva šla čez cesto. Tik preden sva stopila na desni pas, sva zaslišala hupe od kombija in hitro odskočila nazaj, ker se je nek idiot v BMWju spravil prehitevat kolono avtomobilov ki so stali za naju pešca. Če bi bila midva takrat sekundo hitrejša, ali poskočila čez prehod da nebi predolgo zadrževala voznikov, ki so na naju čakali, je veliko vprašanje, če bi bili danes trije, ali pa bi bila samo dva. Tisti BMW je imel precej hitre pospeške, in verjamem, da je naprej oddivjal okoli 80kmh čeprav je omejitev 50 in je bila naprej cesta čisto ravna in prazna. Tak voznik bo tudi skozi naselje vozil 70 in mu vsekakor privoščim da ga policaji dobijo in mu naložijo visoko kazen ali vzamejo izpit, ker ogroža življenja drugih. Še danes se spomnim tega dogodka in me še danes zmrazi ob misli kaj bi bilo, če bi naju takrat tist avtomobil zadel.
Res je, včasih se policisti nastavijo ravno na vogal kjer lovijo ljudi na 'finte', ampak saj si niso sami izbrali pozicije, temveč so jim jo naložili nadrejeni. Škoda je, da se ne postavijo na dejansko nevarne odseke, ampak sem jih videl tudi že veliko ob prehodih za pešče ko se začenja šola septembra, da dodatno opozarjajo ljudi da so otroci spet na cesti itd.
Policisti so tudi ljudje, ki so lahko srečni, da imajo v današnji situaciji sploh službo. Kako pa deluje institucija je pa drugo, sigurno tudi OP in še marsikdo drug, ki ima veliko za povedati čez policiste, velikokrat naredi kdaj kaj, kar mu ni po godu, ampak mu je tako naročil šef.
In pa še bolj enostavno, vozite po omejitvah in predpisih, pa ne boste imeli nobenih težav, če ste pa v dvomih, pa raje znižajte hitrost za 3kmh, pa boste sigurno bolj na varnem pred tem, da vas ustavijo.
Najbolj mi gredo pa na živce ljudje, ki krivijo policiste da so 'jih dobili', ko so vozili prehitro, kot da so policisti krivi za njihov prekršek. Če ne bi vozili prehitro, vas policisti ne bi ustavili, ker prekrška sploh ne bi bilo.
TL;DR: vozite varno in po predpisih, in ne krivite policistov za svoje prekrške. Policisti so samo ljudje, ki morajo nekako jesti in plačati položnice, tako, kot vsi ostali.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Pšenični ::
http://www.slovenskenovice.si/novice/sl...policistom-na-facebooku-rekel-klovni-dobil-globo
"Hribar je policiste na družabnem omrežju označil za klovne in pajace, na Policijski postaji Velenje pa so v obrazložitvi prekrška navedli, da se je kršitelj nedostojno vedel na javnem kraju, kamor so očitno uvrstili tudi facebook. Izrečena kazen znaša 104,32 evra, a je Hribar ne namerava plačati."
"http://www.24ur.com/novice/slovenija/za...
Prvo vprašanje je, ali je SLO TECH javen kraj, jaz mislim da je......tega se marsikdo zaveda. Kaj pomeni javen kraj, to da poste berejo tudi taki, za katere si ne bi človek nikoli mislil da jih .....
Torej jaz policaje občudujem, svoje delo opravljajo fantastično........
"Hribar je policiste na družabnem omrežju označil za klovne in pajace, na Policijski postaji Velenje pa so v obrazložitvi prekrška navedli, da se je kršitelj nedostojno vedel na javnem kraju, kamor so očitno uvrstili tudi facebook. Izrečena kazen znaša 104,32 evra, a je Hribar ne namerava plačati."
"http://www.24ur.com/novice/slovenija/za...
Prvo vprašanje je, ali je SLO TECH javen kraj, jaz mislim da je......tega se marsikdo zaveda. Kaj pomeni javen kraj, to da poste berejo tudi taki, za katere si ne bi človek nikoli mislil da jih .....
Torej jaz policaje občudujem, svoje delo opravljajo fantastično........
Samson ::
ST ni javni kraj saj ne mores nic pisat ce nisi prijavljen ???
condom.com not found - load pregnant.bat - done :O)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obvestila o radarjih in dvoličnost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36489 (32577) | Pithlit |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 159108 (150352) | BlueRunner |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12323 (10934) | Gandalfar |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 89357 (62110) | BlueRunner |