Forum » Loža » Pomoč pri izbiri avta
Pomoč pri izbiri avta
drzni86 ::
Lep pozdrav!
Nism točno vedel v kater oddelek naj postavim tole temo tako, da če se sm zgrešil oddelek prosim moderatorja da temo premakne!
Torej... Zanima me katerega od teh dveh avtov se bolj spalača izbrati
Citroen Xsara 1.6i 16V Exclusive (bencinski motor, 1587 ccm, 80 kW / 109 KM)
VS
Opel Astra Classic II 1.6 16V(bencinski motor, 1598 ccm, 74 kW / 101 KM)
Kako je kej s porabo?
Kaj bi še vi svetovali da naj gledeam nekje v rangu med 4000-5500 EUR??
Hvala za odgovore!
Lp
Nism točno vedel v kater oddelek naj postavim tole temo tako, da če se sm zgrešil oddelek prosim moderatorja da temo premakne!
Torej... Zanima me katerega od teh dveh avtov se bolj spalača izbrati
Citroen Xsara 1.6i 16V Exclusive (bencinski motor, 1587 ccm, 80 kW / 109 KM)
VS
Opel Astra Classic II 1.6 16V(bencinski motor, 1598 ccm, 74 kW / 101 KM)
Kako je kej s porabo?
Kaj bi še vi svetovali da naj gledeam nekje v rangu med 4000-5500 EUR??
Hvala za odgovore!
Lp
- premaknil iz Pomoč in nasveti: bluefish ()
BALAST ::
Citroen Xsara, eden izmed zelo pohvaljenih avtomobilov in zato tudi množično uporabljan. Medtem ko Opel Astra pridobiva na ugledu, je classic II izvedba za nižje premožne in je temu tudi namenjena kvaliteta vozila, pa še med vožnjo imaš občutek kot da se pelješ v golfu 2, ki čuti vsak kamenček na cesti in močno slišna mašina dodaja svojevrstno doživetje.
Do 5k EUR ti priporočam AlfaRomeo 147 1.6 TS Progression, l. 2003-2004. Meni odličen avto, Se primerja lahko z golfom 5. Pa tudi vzdrževanje je 3x cenejše.
Npr. tale.
Ali tale.
Do 5k EUR ti priporočam AlfaRomeo 147 1.6 TS Progression, l. 2003-2004. Meni odličen avto, Se primerja lahko z golfom 5. Pa tudi vzdrževanje je 3x cenejše.
Npr. tale.
Ali tale.
Perso89 ::
Pozdravljen!
Sicer nisem noben mehanik, ampak kar sem jaz slišal imajo tovrstne astre precej zdravstvenih težav.
Poznam 2, ki jih imata, eden 1.7 diesel, ki je v 2 tednih dal 2.000 evrov za popravila, drugi, prav tako z dieslom je podobno vsoto zapravil pri 160.000km.
Spet: Nisem mehanik, sta le 2 od primerov, ki jih poznam.
Jaz vozim Mitsubishija Carismo 1.6 comfort, 170.000km do sedaj še brez problema.
Vsake toliko pride kakšna lepo ohranjena na avto.net
Sicer nisem noben mehanik, ampak kar sem jaz slišal imajo tovrstne astre precej zdravstvenih težav.
Poznam 2, ki jih imata, eden 1.7 diesel, ki je v 2 tednih dal 2.000 evrov za popravila, drugi, prav tako z dieslom je podobno vsoto zapravil pri 160.000km.
Spet: Nisem mehanik, sta le 2 od primerov, ki jih poznam.
Jaz vozim Mitsubishija Carismo 1.6 comfort, 170.000km do sedaj še brez problema.
Vsake toliko pride kakšna lepo ohranjena na avto.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Perso89 ()
drzni86 ::
Ja bom pogledal tud alfe mal...
Sam kakšna je pa kej poraba teh avtov? Ima kdo kej izkušenj?
Hm. Sam še nism slišal za te zdravstvene težava! Mogoče problem dieslov?
Sam kakšna je pa kej poraba teh avtov? Ima kdo kej izkušenj?
Hm. Sam še nism slišal za te zdravstvene težava! Mogoče problem dieslov?
Perso89 ::
Mogoče tudi slabi diesli, ja.
Tukaj je forum na katerem so zbrali vse znane težave astre, sicer v angleščini:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho...
Tukaj je forum na katerem so zbrali vse znane težave astre, sicer v angleščini:
http://www.astraownersnetwork.co.uk/sho...
Scorpia ::
Jaz poznam astro ki ima že 600 tisoč prevoženih. Je pa 2002 letnik, pred 200 tisoč je crknila turbina, menjana nova pa ima že za sabo 400 tisoč. Nekaj malega okvar je bilo še okrog računalnika, sam je bilo popravilo 100 evrov.
Druga astra katero smo mi bili lastniki, smo pa naredili čez 300 tisoč km v 5 letih, ni se pa niti enkrat pokvarila. Zdej pa imamo drugega opla, Zafira, ki je pod haubo ista astra 2. Avto letnik 2005 (stara oblika) isto 300 tisoč km, nobenih posebnih okvar, edino potrošni materiali. Pa tudi dosti jih poznam kjer jim vredu dela. Do zdej kar smo imeli avtomobile doma, ker se ukvarjamo z prevozništvom, sta nam Opla najmanj delala težav. Sicer nam tudi dva peugeota delata odlično in do zdej presenetljivo noben z okvarami.
Sicer na drugem forumu, poteka debata da francozi imajo najboljši pleh prot rji. Sem danes glih na svojem Peugeotu gledal, pa niti nobene rje na podvozju. Sicer opel uporablja en premaz pri vratih, pragu in povsod kjer je izpostavljeno kamnom (izjema hauba) tako da so zadnje čase tudi oni dobro zaščiteni. Sam ne vem od katerega leta so to začeli uporabljati ker se zelo težko vidi in ne vidim pri vseh tega.
Pa če misliš kupovati rabljen avto, se izogibaj trgovinam ki so na hitro postavljene, pa tudi avto hiše niso več tisto kar so bile. Sam sem tudi hotel kupiti rabljen avto, pa so vsi imeli prevrteno kilometrino itd... Posebi zanimiv podatek, 20 avtomobilov ogledal pri enem trgovcu, vsi letnik 2005/6 kilometrina okoli 120 tisoč. Zanimivo da jim uspe v tako kratkem času zbrati avtomobile, podobno vožene.
Raje kupuj od samega lastnika ki ima višjo ceno, po možnosti da nima narejen glavni servis. Tako mu lahko ceno dol spustiš, pa sam narediš servis in ne boš v strahu da ti bo zobati jermen počil ali kaj drugega. Računaj da po nakupu avta imaš vsaj 500 evrov za servis, kot kasneje večjo škodo. Drugo pa najbolj pomembno je menjalnik, tega testiraš tako da daš v vsako prestavo in dosežeš določeno hitrost, pa pustiš gas. Če se nič ne sliši in nobenih vibracij na ročici, je menjalnik ok. Ostale zadeve pa so bolj ali manj potrošne in je pri vsakem staremu avtu pričakovati da bo nekaj šlo. Tako da se ne čudit če bo sklopka potrebna menjave, ali zavore itd...
Druga astra katero smo mi bili lastniki, smo pa naredili čez 300 tisoč km v 5 letih, ni se pa niti enkrat pokvarila. Zdej pa imamo drugega opla, Zafira, ki je pod haubo ista astra 2. Avto letnik 2005 (stara oblika) isto 300 tisoč km, nobenih posebnih okvar, edino potrošni materiali. Pa tudi dosti jih poznam kjer jim vredu dela. Do zdej kar smo imeli avtomobile doma, ker se ukvarjamo z prevozništvom, sta nam Opla najmanj delala težav. Sicer nam tudi dva peugeota delata odlično in do zdej presenetljivo noben z okvarami.
Sicer na drugem forumu, poteka debata da francozi imajo najboljši pleh prot rji. Sem danes glih na svojem Peugeotu gledal, pa niti nobene rje na podvozju. Sicer opel uporablja en premaz pri vratih, pragu in povsod kjer je izpostavljeno kamnom (izjema hauba) tako da so zadnje čase tudi oni dobro zaščiteni. Sam ne vem od katerega leta so to začeli uporabljati ker se zelo težko vidi in ne vidim pri vseh tega.
Pa če misliš kupovati rabljen avto, se izogibaj trgovinam ki so na hitro postavljene, pa tudi avto hiše niso več tisto kar so bile. Sam sem tudi hotel kupiti rabljen avto, pa so vsi imeli prevrteno kilometrino itd... Posebi zanimiv podatek, 20 avtomobilov ogledal pri enem trgovcu, vsi letnik 2005/6 kilometrina okoli 120 tisoč. Zanimivo da jim uspe v tako kratkem času zbrati avtomobile, podobno vožene.
Raje kupuj od samega lastnika ki ima višjo ceno, po možnosti da nima narejen glavni servis. Tako mu lahko ceno dol spustiš, pa sam narediš servis in ne boš v strahu da ti bo zobati jermen počil ali kaj drugega. Računaj da po nakupu avta imaš vsaj 500 evrov za servis, kot kasneje večjo škodo. Drugo pa najbolj pomembno je menjalnik, tega testiraš tako da daš v vsako prestavo in dosežeš določeno hitrost, pa pustiš gas. Če se nič ne sliši in nobenih vibracij na ročici, je menjalnik ok. Ostale zadeve pa so bolj ali manj potrošne in je pri vsakem staremu avtu pričakovati da bo nekaj šlo. Tako da se ne čudit če bo sklopka potrebna menjave, ali zavore itd...
////
Scorpia ::
Še to pozabil omeniti, rabljen avto kupuj predvsem bencinar. Sicer dizel je več kot odličen, sam nikoli ne veš kaj je prešnji lastnik z njim počel. Treba je pa še upoštevat, da dizel ima več potrošnega materiala ki hitro gre po gobe. Tukaj je recimo ventil za povratne izpušne pline (EGR) ta je zelo drag in čiščenje tega zelo mal pomaga, drugo je turbina, pri tej nikoli ne veš v kakšnem stanju je. Pa še bi lahko našteval, pa tudi če sam mal razbiješ sprednji del. Tam se nahaja killer kjer se hladi zrak pa gre v turbino in je presenetljivo draga zadava.
Vse te zadeve so mene odvrnile od nakupa rabljenega avta, ker sem videl v kakšnem žalostnem stanju so in kaj jih vse čaka za menjavo. Treba je upoštevat da tam prodajajo avte z prevoženimi 200 tisoč, po naših izkušnjah takrat rado gre egr in podobne zadeve. Zato je mene minil nakup rabljenega avtomobila in sem se raje za novega odločil.
Če že kupuješ, vedi da je bencinar cenejši za popravila, dizel pa vsekakor če poznaš lastnika in če je vredu ravnal z njim.
Vse te zadeve so mene odvrnile od nakupa rabljenega avta, ker sem videl v kakšnem žalostnem stanju so in kaj jih vse čaka za menjavo. Treba je upoštevat da tam prodajajo avte z prevoženimi 200 tisoč, po naših izkušnjah takrat rado gre egr in podobne zadeve. Zato je mene minil nakup rabljenega avtomobila in sem se raje za novega odločil.
Če že kupuješ, vedi da je bencinar cenejši za popravila, dizel pa vsekakor če poznaš lastnika in če je vredu ravnal z njim.
////
drzni86 ::
uf hvala za ta obsežen odgovor...
No na začetku sem res gledal predvsem dizle ampak po vseh omenjenih problemih z deli (beri turbina, EGR, itd...) sem se odločil, da bo res najbolje da se odločim za bencinarja!
Ampak nevem ktere avte se trenutno splača kej gledat...
Pogoje mam približno take:
- Poraba: pod 7 litrov na 100 km naj bi bla.
- Prevoženi km: vsaj pod 125000 (raje manj)
- bencinar
- letnik: 2003+ (no mogoče tud 2002 ampak starejše pa res ne)
Hvala za odgovore!
Lp
No na začetku sem res gledal predvsem dizle ampak po vseh omenjenih problemih z deli (beri turbina, EGR, itd...) sem se odločil, da bo res najbolje da se odločim za bencinarja!
Ampak nevem ktere avte se trenutno splača kej gledat...
Pogoje mam približno take:
- Poraba: pod 7 litrov na 100 km naj bi bla.
- Prevoženi km: vsaj pod 125000 (raje manj)
- bencinar
- letnik: 2003+ (no mogoče tud 2002 ampak starejše pa res ne)
Hvala za odgovore!
Lp
drzni86 ::
gledal hondo pa mi ni preveč všeč...
Aja pozabu še to oment: Gledam nekje v vrednosti 4000 - 5500 eur!
Aja pozabu še to oment: Gledam nekje v vrednosti 4000 - 5500 eur!
šernk ::
z 1.6 mašino boš težko prišel pod 7 litrov porabe, mi imamo doma dva punto grande 1.4. 16 ventilski ima porabo 5,5l (6 prestav, umirjena vožnja), 8 ventilski pa ima 6,5l porabe, pri prvem ki smo kupili novega so nam žarometi dobesedno pregoreli pri 60k km (nihče ne ve zakaj, noben drugi nima teh težav, pogledali vse iste modele kar so jih imeli na autocomerce na voljo rabljenih, pa oni tudi niso še nikoli zasledili tega problema), 8 ventilskega smo pa pred pol leta kupili za 6kEUR, z 45k km, in zaenkrat nobenih težav z njim.
sam imam alfa romeo 145 1.6 in porabo komaj spravim pod 7 litrov, povprečno sicer držim z umirjeno vožnjo na 7,3 vendar takoj ko hočeš malce poskočiti si na 8 litrov povprečne (problemov je pa toliko kot povsod, avto se bliža 120k km in takrat se začne vse po vrsti lomit, ker je dotrajano, pač tisto redno vzdrževanje bi lahko rekli majhnih stroškov 50EUR ta mesec, 50EUR čez 3 mesce itd...), astre naj pa bi imele malce manj porabe, vendar čudežev od 1.6 motorja ne moreš ravno pričakovati, z umirjeno vožnjo se boš vrtel med 6,5 in 7, s poskočno si pa takoj na 8 l/100km
sam imam alfa romeo 145 1.6 in porabo komaj spravim pod 7 litrov, povprečno sicer držim z umirjeno vožnjo na 7,3 vendar takoj ko hočeš malce poskočiti si na 8 litrov povprečne (problemov je pa toliko kot povsod, avto se bliža 120k km in takrat se začne vse po vrsti lomit, ker je dotrajano, pač tisto redno vzdrževanje bi lahko rekli majhnih stroškov 50EUR ta mesec, 50EUR čez 3 mesce itd...), astre naj pa bi imele malce manj porabe, vendar čudežev od 1.6 motorja ne moreš ravno pričakovati, z umirjeno vožnjo se boš vrtel med 6,5 in 7, s poskočno si pa takoj na 8 l/100km
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
Bencinarja s porabo pod 7 litrov bo težko. Če se boš vozil po predpisih bi še nekako šlo, če pa boš malo bolj energično pritiskal na plin pa kvečjemu kakšen malček. Kateri je pa spet bolj primeren za primestne vožnje in mu avtoceste ne dišijo preveč, ker mu zopet poraba zraste, razen če se boš vozil v koloni med kamioni, takrat ti bo poraba šla pod 6 ali celo pod 5 l/100km.
Punto
Focus
Getz
Corsa
Clio
Leon
307
Najvarčnejši spodoben bencinar je Honda Civic 1.5i LS VTEC, obvezno ta motor. S tem motorjem bi pa res lahko računal na porabo okoli 7/l 100km. Vendar je dobro ohranjeno zelo težko dobit, vse imajo naštepanih že kar nekaj km. Ljudje jih imajo namesto dizlov, ravno zaradi zelo nizke porabe.
Punto
Focus
Getz
Corsa
Clio
Leon
307
Najvarčnejši spodoben bencinar je Honda Civic 1.5i LS VTEC, obvezno ta motor. S tem motorjem bi pa res lahko računal na porabo okoli 7/l 100km. Vendar je dobro ohranjeno zelo težko dobit, vse imajo naštepanih že kar nekaj km. Ljudje jih imajo namesto dizlov, ravno zaradi zelo nizke porabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Utk ::
Pri tem denarju in zahtevah glej avto, ne pa firme itd. Če je ohranjen opel, bo boljši kot slab vw za isti denar. Pa seveda ne dizla.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7664 (5663) | tech1 |
» | Mnenja o opel Astri (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49488 (21201) | Meizu |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28489 (24291) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196656 (161669) | Spajky |
» | Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 132652 (124194) | Valvoline |