» »

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

strani: 1 ... 3 4 5 6

tomaz- ::

Super Sonic: glede tvojega šolskega primera vrtenja km nazaj. Poznaš človeka ali imaš kako drugo teorijo?

Sprašujem samo zarad tega, ker imam doma tudi sam Scenica, letnik 2005, 1.6 16v, ki ga vozi žena. torej je kot drugi avto. Na avtu imam slabih 40000 kilometrov, pa imam tudi občutek, da se bodo letos, ko ga bom prodajal, našli "pametnjakoviči", ki mi bodo tupili v glavo, da s kilometri nekaj ni ok...

Super Sonic ::

"Super Sonic: glede tvojega šolskega primera vrtenja km nazaj. Poznaš človeka ali imaš kako drugo teorijo?"

No tukaj gre za ali vrtenje km nazaj ali ukradeno vozilo ali pa enostavno napako v ceni. Je pa zelo čudno, človek želi kontakt samo preko emaila.

Kar se tiče tvojega primera je tako, da bodi pripravljen na te stvari saj bo vsak hotel izbijati ceno. Je pa tko, da se lahko široko nasmehneš vsakim takšnim provokacijam in lepo poveš, da 1.6 mašina ni najboljši nakup za nekoga, ki bi rad delal po 100k na leto, da bo potem vrtel km nazaj. To je razmišljanje za opice.

Zame je tvoja mašina v hendikepu zaradi tega, ker ima veliko vžigov in tudi ur delovanja, ker je bila, vsaj zgleda tako, uporabljena za krajše razdalje (40000 km uporabe v mestu je malo drugače kot 40000 km na relaciji). Vseeno ni tako hudo saj se nekako vidi, da žena dela +10k na leto, kar ni kritično. Torej je bil avto vožen dovolj da je v dobri (odlični) formi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

macgajver ::

Zakaj bi sploh prodajal avto če ti dobr dela? Naslednji te lahko zafrkava v živi mozak jest pravm dokler deva pust prgmah. Sploh v tvojem primeru tomaz 40k kilometrov 10k na let to ni nič in tudi če kar koli drugega kupiš glih na benzu obogatel ne boš.
tenstan krompir je pa zakon

tomaz- ::

Sej za benz mi ni problem, ker dejansko se ne pozna veliko pri teh kilometrih.. Ampak jebiga, včasih te prsti zasrbijo po kakem drugem plehu. Pustimo racionalnost ob strani, ker je to čista pušiona, mi je jasno, hehe

SuperSonic: sprejmem razlago, lepo povedano. Drugače je pa moj Scenic vožen ne po mestu, ampak vsak dan relacija KAMNIK- LJUBLJANA. To se pravi, da se avto povprečno prižge in ugasne cca štirikrat. ( no, razen, če ji večkrat crkne na križiščih, tega mi ne pove, hehe ) Za vse ostalo se pač voziva z mojim avtom.. No, pa dovolj Offtopic..

berac ::

Definitivno Focus. Lep, varen, zanesljiv, nepožrešen...
pred kratkim smo prodajali točno tvoje zahteve, še vedno je na voljo...ker se ni prodal, zato je zdaj moj.
zakaj pa bencinar?

moj 1.8 ford focus TDI 116KM porabi manj kot6L nafte pri mestni+ relacije+ klima. Z očetovo vožnjo je pa prišel celo na 5L.

WarpedOne ::

5l za 1.8 dizla ni nič posebnega.
Navadi se pospešiti rahlo nad željeno hitrost pol pa rahlo spusti gas da hitrost pade na željeno hitrost, pa gas spuščaj precej pred semaforji, rondoji in zaviraj z motorjem.
Na 1.9dciju imam ob taki vožnji porabo 4.7.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

djordjevic ::

Meni še kar ni jasno, kako ti rata pri laguni priti na tako porabo? Imaš veliko relacij?
No grave is deep enough to keep us in chains.

WarpedOne ::

Praktično sama relacija, Zasavje - center Ljubljane po regionalki skozi Litijo. Max 90 kadar ni gužve ali kakih varnih voznikov, sicer pade tut na 70. Občasno je vmes tut kej ACja do MB in nazaj. Če ni nič ACja, sm mel na cel tank povprečne 4.5 po računalniku. Ko sm šou preračunat sm pogruntu da mi laže v plus. Z enim tankom (dotočil sm lahk 57l) sm naredu nekaj čez 1300 km. Rekord mam da sm z enim tankom naredu 1500km, nalil sm lahk 67l
(tank drži 70).

Ogromno pomaga prikaz trenutne porabe. Sm se natreniral kako tisto cifro držat čimniže in kako jo nižat brez da pade hitrost. 90 po ravnini mi drži ob povprečni porabi 4.3, včasih, če je pravo vreme tut s 4.1. So pa dnevi kot hoče 4.7. Tankam na MOLu v Litiji. Kadar grem kam drugam, gre poraba gor za vsaj 0.3l. Gume mam na 2.5/2.4. Prejšnje so ble Michelin Energy. Zdej mam Continentalke. Nove so hotle met skoz za 0.5l več, ampak so se zdej zgleda mal ulaufale in sm spet na 4.7 (enkrat na AC do MBja). Po AC pa pije kot ga prime, običajno hoče cca 6 da drži 130. Enkrat na gorenjki mi je pila 4.8 pri 130 (dva v avtu, plus neki malga v prtljažniku). Sm sam gledu da mi bo zagorela lučka za olje :)
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Valvoline ::

Moj golf3 1.9d tut porabi 4.5 ali manj če se pelješ 80-90kmh po regionalki. Še 30 let stari golf2 1.6d ma popolnoma enako porabo.Zadnjih 20 let se glede porabe pr dizlih nič ni spremenilo. Le moč so pridobil.

T0RN4D0 ::

Pa kakšen kilogramček in večje gume, in obdržali nizko porabo. Maš tudi stare 120km dizle, tisti pijejo kak litrček več.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

macgajver ::

WarpedOne merkej da neboš kakšne nesreče povzroču ko skoz porabo gledaš:D.
Jest mam to simpl rešen vozim se normalno ko je tank prazn ga nalijem.
tenstan krompir je pa zakon

Valvoline ::

WarpedOne merkej da neboš kakšne nesreče povzroču ko skoz porabo gledaš:D.
Jest mam to simpl rešen vozim se normalno ko je tank prazn ga nalijem.

Pr dizlih ne rabiš kaj dost gledat. Tut če maš težko nogo ne prideš na več k 6l na 100km.

koyotee ::

Odvisno od avta. Ne kurjo vsi tok mal k clio 1.5 dci
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Fizikalko ::

No ja, jaz z mojim Superbom 1.9 TDI 130KM nisem še prišel nad 6 l/100km na cel tank.

T0RN4D0 ::

Je odvisno, ni pa tako kot pri bencinarjih kjer lahko twingota spraviš na 10 litrov porabe, ali pa kakršnokoli drugo kanto, brez kakšnih resnih problemov. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

perci ::

Fizikalko, dej ga meni za en teden, pa garantiram da ga z malo zivahnejso voznjo spravim nad 7. Ne dirkanjem, samo malo zivahnejso.

Valvoline ::

Golf 4 1.9 TDI ko sm vozo nism mel nikol pod 8-9 porabe. Eni pa vozite po ko po jajcah pol pa ste pametni po forumih 5l porabe itd, ja sej jo maš samo sam pri sebi veš da si butl če si pač ego nabijaš tam na porabi čimmanjši pa trpiš.

Sam pa to ni vožnja,to je že dirkanje :)
Čeb mel bencinarja verjetn bi pršu na 20l na 100,če ti je tdi kuru 9l.
P.S. kolkokrat ti je vmes šla turbina?
Pr porabi 9l na 100 se je kar fajna matrala :)

Sicer imel sem audi 80 1.9tdi povprečna poraba nekje 5.5-6l. K sem ga peljal 200km-h na AC pa je res žr 10l na 100 ni kaj.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Tista štirka se še zaj vozi in še zaj ma isto porabo. tam tam 8-9.

mondeo mi pije res 20 če ga tišim oz ko se pazim naredim tam 70km z 10€. če res res pazim naredim 100km.

Valvoline ::

Tista štirka se še zaj vozi in še zaj ma isto porabo. tam tam 8-9.

mondeo mi pije res 20 če ga tišim oz ko se pazim naredim tam 70km z 10€. če res res pazim naredim 100km.

Če se normalno pelješ in ne divjaš tdi nikol ne porabi čez 6l na 1ookm. No mogoče huda mestna vožnja v Lj,MB in še marsikje,tam se dvigne seveda na 7-8l vendar povprečje max 6l. Mogoče 4kica je bla vožena skoz po mestu,al pa je z avtom nekaj narobe.
Čeb jaz mel takega avta k ta tvoj mondeo ki dejansko pokur 10e za 70-100km v pol leta bankrotitram :)

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Kupi si super dutya :P
Majka za po ljubljani ;)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

T0RN4D0 ::

Eh, to moraš bit že smotan da ti tolk pije. Ne rečem da se ne da, ampak za vsakdanjo vožnjo ne vem če bi se mi dal do rdečih obratov konstantno gnat avto :) Ne vem no, jst se vozim ponavad če razmere dopuščajo cca omejitev +30, razen v naseljih pa mi pije 5.5. Prehiti me na pa na vsake par dni kdo, (zadnjič recimo dva ko sem se peljal 130 po regionalki)... Se pač vozim hitro in ne zaletavo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

nebivedu ::

Škoda octavia elegance 1.9TDI s 130km. Povprečna poraba je bila 7.3 litra - stari se je vozil vsak dan na ših 1.5km daleč in nazaj. 3x je imel avto že generalko ravno zaradi teh kratkih razdalj. Dizli crkujejo, če jih ne voziš na dolge razdalje. To ni avto za v trgovino in nazaj.

T0RN4D0 ::

Jasno, sploh če po možnosti še šaltaš pr 4k. Če pa ti uspe v tistem kilometru po možnosti za vsako še turbino segret fino, pa potem takoj ugasneš, maš pa lahko remont na vsakih 10k, skupaj z oljem menjaš še turbino. Za kilomert in pol niti bencinarji niso, za take razdalje mamo kolesa in pešhonde. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

nebivedu ::

Šalta se na takmu avtu pri 1500 do 2000 obratih, ampak vseeno je to premajhna razdalja, da bi se avto sploh ogrel.

macgajver ::

Jebeš traktorje avto more zapet.



Drugač pa tisti ki imate traktorje pejte enkrat v ilirsko bistrico boste vidl kaj se pravi vornk zadeve.


tenstan krompir je pa zakon

Steinkauz ::

macgajver ja resnično avti za vsak dan :\
S čem boš pa to vzdževal pa gorivo ? :\

Vejetno sam voziš kak 1.2 clio pa sanjaš kukuruz
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

gkovac ::

No da še jest pristavim svoj lonček. Po tem ko so mi ukradli avto (Golf V) iščem nekaj večjega ker nebi rad po dveh letih spet menjal avtomobila. Naredil sem si ožji izbor, kamor "padejo" trije avtomobili:
1) VW Touran
2) Ford C-max
3) Toyota Corolla Verso

Avto mora biti diesel in pa imeti kar se da veliko opreme (med seboj so po opremi kar primerljivi). Katerega od treh bi izbrali na mojem mestu in zakaj (oziroma zakaj nebi izbrale kakšnega od njih).
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."

djordjevic ::

Oče vozi C-Maxa 1.8 tdci in je zelo zadovoljen. Kolikor sem ga imel priložnost voziti sam, lahko pohvalim agregat, lego, ki je za enoprostorca odlična, prostornost v potniškem prostoru in opremo, ki je za forda kar bogata.
No grave is deep enough to keep us in chains.

macgajver ::

Steinkauz na žalost sem res bolj petrolhead doma počasi sestavljam dirkalnika za 400m. Imam še crosslo in eno podrto hondo 1.6.
Ko bom velik bom imel M3:). Sicer imamo tudi dizla doma ampak je star kombi zato da crosslo lahko okrog prevažam.
Moj oče je že 40let mehanik in pravi isto kot vsi drugi tukej za po gorenski malo gor pa dol se fjakat je dizel falen nakup za tiste ki so po cele dneve v avtih je pa odlična zadeva.
tenstan krompir je pa zakon

nebivedu ::


Moj oče je že 40let mehanik in pravi isto kot vsi drugi tukej za po gorenski malo gor pa dol se fjakat je dizel falen nakup za tiste ki so po cele dneve v avtih je pa odlična zadeva.


Tvoj oče ima že prav, samo kaj ko slovenceljni tega ne razumejo insi kupijo dizla, da z njim delajo po 3km na dan (1.5km v eno smer do službe). Vse preveč je takih, in oni potem šparajo. Pr nas je stari na tistega dizla zmetal tok denarja za servise, kot ga jaz v istem času nisem dal za nakup, vzdrževanje in tankanje bencinarja skupaj.

Super Sonic ::

SuLc:
Ford C-max je premajhen. Sicer ga delajo v Bremnu in bi moral zanj prejeti 5 letno garancijo, ampak ne. Avto je zanič. Meni nepraktičen in premajhen. To ni enoprostorec, to je mini enoprostorec, zadaj ne sediš normalno, pritlažnik ima pa Twingo večji.

Toyota Corolla Verso - Na trg prihaja nov model in star bo takoj izgubil ceno. Če govorimo o dizlu sem sam proti. Oni imajo kupljeno tehnologijo dizla in nove dizelske Toyote crkujejo. Avto naj bo obvezno narejen na Japonskem (glej črko J kot prvo črko na šasiji). Če je avto narejen v Turčiji (črka T na šasiji) - ponovno hvala lepa.

Pri Toyoti padeš v neko "družino", cene servisov so znane v naprej. Načeloma ok, škoda je samo v tem, ker ima avto (pre)majhen prtlažnik.

VW Touran - najbolj praktičen, toda najbolj kvarljiv in brez kake resne opreme in kot si na žalost že ugotovil, VW so še vedno vroča roba. Je samo še vprašnje časa kdaj bo atu v Bosni všeč enoprostorec. Izključno 2 leti garancije. Proti.

V tem segmentu so (na žalost) najmočnejši Francozi in Italjani. Malo poglej tisto serijo vozil (mogoče nove serije Kangooja, Berlinga, C3 Picasso, C4 Picasso, ipd).

Čeprav ti te znamke najbrž niso najbolj pri srcu imajo primat v tem segmentu. Njihova vozila so res praktična, relativno zanesljiva (sedaj že vsi nudijo dodatno garancijo) in dobro vozna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

KandazaR ::

Ford C-max je premajhen.


Saj zato pa obstaja ford S-max.

Super Sonic ::

"Saj zato pa obstaja ford S-max."

Obstaja tudi Galaxy :)

Sicer je pa S-Max druga liga, se pozna tudi na ceni (skoraj 1:2 napram C-Maxu).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

djordjevic ::

zadaj ne sediš normalno, pritlažnik ima pa Twingo večji.

Razen, če si Pau Gasol, je to takšna laž, da kar smrdi.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Super Sonic ::

"Razen, če si Pau Gasol, je to takšna laž, da kar smrdi."

Jaz nisem noben Gasol, pa zadi nisem mogel normalno sedet. Ravno tako tamala. Ker ma jezik, je vprašala prodajalca čemu potem tista "mizica"? Da si daš lahko kolena čez glavo? Mislim, mim je no. Pa če priznaš ali pa ne. C-Max ni prostoren avtomobil. To je neka sprevržena ideja enoprostorca.

Pa čisto tako je - to temo sem v prejšnjem letu oddelal do nule, ker smo bli prisiljeni menjati avto zaradi dvojčkov. In ti lahko povem, da ni možnosti pri C-Maxu, da gre v tist kufer kateri koli voziček za dvojčke in da NI možnosti, da zadi posadiš dve lupini in da vmes sedi še žena. Je ni. Boš prej vse to porinu v Mondea (karavan).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TOP ::

Čakaj človek tukaj kupuje enoprostorca,ja res morda je C-MAX mal premajhen,ne rečem nič,sam potle človeku omeniš navadne škatle,ki jih uporablja vsak privatnik,za prevoz orodja kot so Kengu pa Berlingo.Berlingo je morda malo bolj lepše od znotraj narejen,sam daleč od kakega pravega enoprostorca.Kar se pa tiče Kanguja,tisto so pa ena jajca,ki ima notranjost kot kakšna Katra.Daj lepo te prosim Kenguja vozim vsak dan v službi in slabšega avta še nisem vozu,nonstop neke okvare,predusem kar se tiče elektronike.

djordjevic ::

Jaz nisem noben Gasol, pa zadi nisem mogel normalno sedet. Ravno tako tamala. Ker ma jezik, je vprašala prodajalca čemu potem tista "mizica"? Da si daš lahko kolena čez glavo? Mislim, mim je no. Pa če priznaš ali pa ne. C-Max ni prostoren avtomobil. To je neka sprevržena ideja enoprostorca.

Poglej, C-Max kajpak ni Espace - saj tega nihče ne trdi. Da pa na zadnji klopi tri osebe ne morejo normalni sedeti, pa preprosto ni res. Razen, kot sem že prej dejal, če ne meriš v višino 210 ali pa v širino 80 cm. Potem jasno, da ni prostoren. V normalnih okoliščinah pa več kot dovolj. Edino glede prtljažnika pa se strinjam s tabo, da je nekoliko skromno odmerjen, povrh vsega pa ga je več v višino kot dolžino. Toda to je šlo na rovaš prostornosti v sedalnem delu kabine, kjer je, še enkrat poudarjam, dovolj prostora za pet odraslih.
No grave is deep enough to keep us in chains.

dzinks63 ::

Od kdaj je c-max enoprostorec? To je podobna zadeva kot golf-plus, kateri prav tako ni enoprostorec.

Super Sonic ::

TOP - ti pa nisi najbolj na tekočem ane.

Tista jajca v katerih se ti prevažaš nimajo veze. Poleg tega zate velja obvestilo, da večina službenih vozil crkuje, ker ljudje nimajo odnosa do vozil in jih tišijo hladne, tolčejo v robnike, ipd, ter sem ter tja še stisnejo kakšen svoj kompleks.

Sedaj pa definicija - kaj je pravi enoprostorec. To so S-Max, C8, Sharan, Galaxy, ipd. To so enoprostorci. Sedaj če boš malo bolj pogledal boš videl, da so cene teh vozil krepko višje od teh vozil o katerih se mi pogovarjamo. + 30k, mi pa govorimo o pol manj denarju.

Novi Kangoo je narejen na Sceniku (kar se pozna), je zelo prostoren in ravno tako je grajen v novem programu Renaulta kjer je več poudarka na zanesljivosti. Sledi, da ti podarijo 4 letno garancijo v primeru financiranja. VW tudi tega ne zmore, samo za primer.

Kangoo

Berlingo Prihaja tudi Fiat Qubo.

Drugače pa kot vidiš sem omenil tudi C3 Picasso tukaj. Ipd.

Skratka, govora je nekje okoli 15k do 20k vozilih (nova), s tem da je Toyota dražja. In z nekega razloga rabi človek več prostora. In vsi Francozi ga nudijo več kot konkurenca.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

T0RN4D0 ::

Berlingiči (ista jajca je tud Parter od peđoja) so prostorni, spredi dost placa, zadi dost placa, strop dovolj dvignjen, prtljažnik velik, ne vem kako je z novimi ampak starejši so zategli ko vrag (motorji)... Je pa tako da je stvar mišljena bolj kot gospodarsko vozilo, in ne zgleda ne vem kako fancy, ne notr ne zunaj (čeprav je notr zadeva čist lepo zasnovana, maš veliko grših novih jajčk)... Kakšni so pa ti novi modeli Teepee in to pa pojma nimam, ampak če iščeš uporaben avto je mogoče za prečekirat. :)

S temi enoprostorci in SUVi pa kr ne vem kaj delajo s prostorom, zuni zgleda vse ogromno, prideš notr je pa uporabnega prostora dejansko tolk ko v starem twingiču. :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Super Sonic ::

"Da pa na zadnji klopi tri osebe ne morejo normalni sedeti, pa preprosto ni res. "

Midva mava več kot očitno drugačen pogled na "normalno sedenje". Zame je so to noge v normalnem položaju, kolena naravnost proti sedežu. Ti mene hočeš prepričati, da je tule (glej sliko zadaj), dovolj prostora. No, ne boš me prepričal.

Najbrž pa uporabnik, ki je tole načel, spoštuje tudi tvoje mnenje in bo šel preveriti sam. Ne govorim, da je C-Max zanič, samo zame osebno je premajhen in neuporaben. To je moje mnenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

T0RN4D0 - Francozi so šli korak naprej s prostorom in ta nova generacija je širša in višja kot vse do sedaj. Ravno tako avto tehta 1500 kg kar je ogromno.

Problem je edino pri Kangooju v tem, da, zelo klasično, Francozi niso imeli dovolj časa za testiranje vsega skupaj (nabita školka Kangooja na Scenikovo podvozje) zato se Kangooju odločno priporoča ESP sistem. Renault Kangoo fails the moose test.

Citroen in Peugeot sta pa razvila svoje (čisto novo podvozje) in ESP-ja ne rabita tako zelo nujno. Nihov deficit so kilavi prodajalci, ki jih Renaultovi pojejo za malco.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

djordjevic ::

Hvalabogu, da imamo različna mnenja. :) Gonilo napredka. Preden je oče kupil C-Maxa, je imel pet fiest. Morda se mi zato (delno podzavestno) zdi C-max zadaj tako prostoren. Tako ali drugače, z avtom smo se že vozili na družinske izlete, vsi smo povprečni visoki in rejeni, pa smo lahko sedeli (vsaj za štiri dam roko v ogenj) tako, kot si zgoraj opisal. Da se ti zdi proti mondeu manj prostoren, ti čisto verjamem. Mondeo je ja orjak, kar se prostornosti tiče. Je pa še najbolj prav to, kar si zapisal proti koncu, in sicer naj gre pogledat avto in presodi sam.

p.s: Na tisti sliki se mi zdi voznikov sedež sumljivo zadaj - bolj pri zadnjih zobeh kot ne. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

"Na tisti sliki se mi zdi voznikov sedež sumljivo zadaj - bolj pri zadnjih zobeh kot ne. :)"

Ja, sej je, samo je sopotnikov čisto ok, pa tudi ne daje občutka neke prostornosti. Kot rečeno - stvar okusa in pričakovanj!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

macgajver ::

Moj zadnji post v temi ----- Kam gre ta svet mi smo 4članska familija s renault 5 komot šli za 14dni na morje včasih so pa s fičoti in vlaki hodil pa je blo super nč nm ni manjkal zdej bi pa folk že šleparje rabu da vse pretovorijo sabo tko za info ni treba pol bajte krame sabo vlečt. Smo ratal preveč razvajeni mormo priznat.
Mislim sej je fino da je avto prostoren in vredu samo nebom pa zanj 10let delal saj nisem nor. Potem vidiš ko se folk pripelje v novem X5 gre pa v trgovino pa nima za 30dek salame. Ajd držte se grem na morje za 2mesca.
tenstan krompir je pa zakon

Super Sonic ::

macgajver - svet se spreminja in mi je žal, da ti ni všeč.

V "razvajenost" nas silijo vsi. Če si za neko razdaljo včasih rabil 4 ure, danes rabiš 1 uro. Če si včasih 4 mesece starega otroka lahko valjal po sedežih, ga danes ne smeš. Ipd. In vse to potegne za seboj druge stvari, v našem primeru, večje avtomobile. Zakaj bi

In za konec - veš morda odgovor na vprašanje zakaj bi se človek tlačil v avtomobilu, če mu tega ni treba?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

macgajver ::

In za konec - veš morda odgovor na vprašanje zakaj bi se človek tlačil v avtomobilu, če mu tega ni treba?
5let pufa je moj odgovor:D
Ne sej se da dobit tud dost ugodno dober velik avto ampak na koncu je še vedno samo avto.
Primer imam 5000eur ali kupim večji boljši avto ali kupim enega za 3000eur in se "manj udobno" peljem sedaj za 2mesca na morje kakor koumu ane.
Hehe pa sem že prej rekel da bo zadnji post jao zdej pa res grem.
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

Domina ::

Ford Focus
Mazda 3
Opel Astra
Seat Leon
Seat Cordoba
(Drugi proizvajalci ne pridejo v poĹĄtev, prav tako ne drugi modeli omenjenih fitm)

Kaj pa TALE

:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Domina ()

Valvoline ::

Jbemt,mazda je res cool,še posebej una ditd mašinca,vendar vemo kako je z deli in servisi pr japoncih. Sicer če maš srečo da avta na brcneš ali kakorkoli poškoduješ je mazda skoraj neuničiva.
p.s.dobr klipček :) Kako povečati prodajo avtov v času recesije :)

Zgodovina sprememb…

nebivedu ::

Valvoline, a hočeš rečt, da so deli za japonce dražji kot recimo deli za renaulte?

Če tako misliš, potem se zelo motiš. Cene za dele japoncev so približno enake kot cene za dele francozov ali nemcev, s tem da je pa mnogo manj raznih izrednih servisov.
Za starejše japonce pa so sploh poceni. Isti letnik clio ali pa daihatsu applause je cena 2:1 kar se tiče motornih rezervnih delov, pa 1:2 če iščeš karoserijske dele.

Uglavnem vodna pumpa, napenjalec in pogonski jermen stanejo za applausa 29 + 19 + 25 eurov, na uradnem servisu pa jih zamenjajo za 110 evrov (skupna cena je 184 evrov na servisu). Za kateregakoli renaulta je ta servis dražji. Cena pa je tako nizka, ker imajo vsi daihatsuji z 1.3, 1.5 ali 1.6 mašino enake jermene, enake vodne pumpe in enake napenjalce - pač japonska inteligenca da naredijo en trak za več modelov in tako zmanjšajo stroške proizvodnje, ne kot evropejci, ko za vsak model delajo svojo vodno pumpo in drugačen jermen uporabijo.
strani: 1 ... 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5513226 (5214) Fizikalko
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14923131 (15073) Dami
»

VW (polo 1.2) ali Opel (corsa 1.2)?

Oddelek: Loža
124518 (4083) koyotee
»

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative] (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
797874 (6330) dukenukem
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13424973 (2710) OmegaM

Več podobnih tem