» »

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

strani: 1 2 3 4 5 6

igor0203 ::

Mi lahko kdo pove, zakaj je cena npr. za tale dva avta smešno nizka? Je to cena za polog + potem mesečni obroki da odplačaš realno ceno?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igor0203 ()

T0RN4D0 ::

poleg tega da si dal miljon znakov dolge linke še ne delajo za povrhu. :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

durrenmatt ::

Ne mi žalit golfa. Celi avtomobilski razred se imenuje po njem - golf razred. In to ne brez razloga: golf je bil prvi avto svoje vrste. Pa še drugi razlog: dobro so narejeni. Je pa tudi res: cene imajo zelo zasoljene.

igor0203 ::

poleg tega da si dal miljon znakov dolge linke še ne delajo za povrhu. :\


Očitno so umaknili oglas. Bil pa je oglas za Golf V GTI za 7800€. Pisalo je kaufpreis, ne kakšen leasing ipd.

profii ::

poleg tega da si dal miljon znakov dolge linke še ne delajo za povrhu. :\


Očitno so umaknili oglas. Bil pa je oglas za Golf V GTI za 7800€. Pisalo je kaufpreis, ne kakšen leasing ipd.


to dajejo zato da imajo največ ogledov pa da usi kličejo. potem ga pa že nekdo kupi za kakršno koli ceno (veliko višjo kot je napisana).

krneki0001 ::

Ne mi žalit golfa. Celi avtomobilski razred se imenuje po njem - golf razred. In to ne brez razloga: golf je bil prvi avto svoje vrste. Pa še drugi razlog: dobro so narejeni. Je pa tudi res: cene imajo zelo zasoljene.



Dej ne nakladaj, golf 1 in2 sta bila kao kvalitetno narejena in sta si ustvarila ime samo zato, ker nista imela dovolj konkurence (R5, R4, yugo, 101, bolhca in fičo), ostale verzije golfov so šrot z previsoko ceno. Danes golfa povozi vsak grande punto, tako po ceni, kot po udobju in kvaliteti ter zanesljivosti. Pa punto ni nek tehnološki biser, je daleč od tega.

Valvoline ::

????
Imel sem Golfa dvojko 1.6D več k 10 let.
Kupu sem ga z prevoženimi 190.000km
Nato sem jaz naredil še okrog 250.000km
Torej ko sem avto prodal pred 2ma letoma je mel cca 450.000km. Za 10 let vožnje in 250.000km nobene okvare ????????
Razn redni servisi,menjava olja,gume in kakšn termostat. Motor pr 450.000 je vžigal iz prve tut pr največjem mrazu -30. Prodal sem ga ker je pač bil l.86 in je cel zarjavel. Drugače ga ne bi nikoli prodal.
Tolk o kakovosti in vzdržljivosti golfa.....
Zdejle mam golfa 3 1.9d in zaenkrat po 2 leta uporabe se zgodba ponavlja.
LP

LeXani ::

Sam imam golfa dvojko 1.6 - bencin (italjanski model), letnik 88, trenutno 221.000km pa še nek, in morm rečt tko trpežnega avta še nisem mel. Res da je malo večja poraba 9-10l, ampak vzdrževanja praktično ni, in nima niti malo rje. Do zdaj sem menjal samo baterijo, in nov zadnji lonec... toliko o vzdržljivosti.
Glede serije golf, vrhunec serije je bil ravno II..zdaj pa gre samo še navzdol (večja masa vozila, slaboten motor, vzdrževanje..)
Čas prve prijave 04.11.2005

krneki0001 ::

golf je avto za povprečneže in kmetavze. Volan in 4 kolesa to je pa tut vse kar ima. Če ostali nebi mel 5x več opreme, bi še v zadnjo verzijo golfa dajal šipe ki jih dvigaš in spuščaš na roko.

Steinkauz ::

Kar rabiš(vsaj jst) je centralno + el. pomik šip+ klima(pa pa itak abs/airbagi).
Drugo je samo večja šansa, da ti kej crkne in maš stroške...
Golfi so znani kot zanesljivi, res je pa, da mal preveč držijo ceno(sicer če si ga lastiš, je to kvečjem dobra stvar). Ceste se tut fajn drži, tko da ne bluzi...

Super Sonic ::

To se tukaj bere kot neko kmetavzarsko pluvanje čez golfe.

Golf je čisto uredu, peta generacija se pelje odlično. Tista primerjava s Puntom absolutno ni na mestu. Službena petica jih ima 280.000km, brez ENE napake (4 leta uporabe, 1.9 TDI).

Osebno jim zamerim samo (pre)visoko ceno.

Kolega je na četrti generaciji (SDI), 210k brez ene napake. Sodelavka ima 1,4 bencinarja, 125k prevoženih - brez ene napake.

Sam sem vozil prvo generacijo (l78 in l82) in lahko rečem odlično! Na stara leta si ga sigurno omislim nazaj. Vozil sem tudi drugo generacijo, ta mi je požrla še največ živcev od vseh avtomobilovampak samo zato, ker je stric nekaj predelaval na avtomobilu (školka je bila od TD verzije, motor je bil navaden dizel). Drugače tudi čudovit avto za peljat.

Skatka Golf je ustvaril razred in tu ni kej dost debatirat. Četudi so imeli slabe čase in četudi zadnje generacije niso več tisto kar bi človek vseeno mislil, da bo dobil, so po užitku v vožnji ta vozila še vedno svetlobna leta pred raznimi Francozi, Italjani, Kitajci in Japonci. Pika.

"Glede serije golf, vrhunec serije je bil ravno II..zdaj pa gre samo še navzdol (večja masa vozila, slaboten motor, vzdrževanje..)"

Nova generacija bo prevozila dvakrat več km kot stara - brez napake. To, da so v "starih" časih vozila bila izdelana bolje je idiotizem. Seveda, da se avto ni pokvaril v desetih letih, če so pa na morje hodil v Portorož in Piran. Na leto pa prevozil 5k km. Danes se jih (na račun boljših cest) naredi v 5 letih100k za šalo. Pa se zelo redko zgodi, da avto klecne do te relacije, razen če gre za kakšno DCI Laguno (napaka na turbini).

Tudi na račun kakšnih forumskih kolesarjev in kitov pa avto predvsem dalj časa gori prižgan na semaforju in tako posledično gori ure in ure preveč (in posledično tudi do 2x časa kot leta 1978). Bi bili vsi zgroženi ko bi ugotovili, da je danes na kakšnih 100k prevožnih avto prižgan skoraj 2x ur.

Ampak sej - če se pa neki pokvar pa takoj bawawawa, pa stare čase po zobeh vlečt.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

supersonic, sej je brez veze nadaljevat, itak boste "ljudskovozeči" svoje naprej fural pa če vam 1000X dokažemo nasprotno (nekak kot linux vs windows, kjer se nikoli ne konča kregarija), dejstvo pa ostaja, golf ni nič MANJ pokvarljiv od grande punta, še manj pa da bi bil bolj udoben od grande punta. Poznam človeka, ki mu je štirica že 2x ribnla, ampak zanj je golf še vedno najmanj pokvarljiv, čeprav men še noben avto ni zaribal, pa sem imel od nemcev, francozov, angležev in japoncev (na katere pa prisegam, kar se tiče vzdržljivosti mašine in kvalitete le te, pleh je pa nikakav, to pa priznam in avto zgnije preden bi mašina uspela imet probleme).

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ups šveda sem pozabil, kjer tudi ni nič crknilo v dveh letih vsakodnevne hitre vožnje iz NM v LJ in nazaj (malo več kot 160km), pa sem ga kupil s skoraj 400.000km prevoženimi (pa prejšnji lastniki niso ravno lepo delal z avtom).

TOP ::

Supersonic nikar ne bluzi da je golf svetlobno leto proti japoncem,ker to ni res.Golf je sam ena izmed znamk ,kjer veliko plačaš dobiš pa bore malo opreme.

Super Sonic ::

TOP - govora je o kvaliteti vožnje.

Sam imam doma Toyoto in Audija, in lahko povem, da Audi ima svoje muhe, ampak se vsi rajš peljemo z Audijem. Še najrajš ga pa jaz vozim. Pedalka za plin je pedalka za plin, ne pa ena mikroskopska stvar za katero sploh ne veš kje je.

Skratka govora je o užitku v vožnji. To pa je nekaj subjektivnega, zato bo tule 1000 in 1 post pisan za brez veze.


Na živce mi pa gre, da se najde kakšen retard in piše, da se VW kvari nenormalno in da je skret. V resnici pa je fora samo v tem, da gre za kakšno napako več ali manj od znamk, ki se kvarijo najmanj (Japonci). Veliko je odvisno tudi od motorja. Če ima avto notr CR črpako ali pa turbino (ali pa kr oboje), je s stroški mal drugač kot pa pri 1,6 bencinarju, kjer gre lahko narobe zelo malo stvari in je vzdrževanje zelo enostavno.

Ampak za mešat drek po forumih vse prav pride.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krneki0001 ::

supersonic, sej vemo da si itak mahnjen na nemce in ne boš priznal, da so to zadnjih par let eni izmed bolj pokvarljivih avtomobilov, oblikovno pa so totalni skreti. Pa kar se tiče toyote, tudi ta ni tok nepokvarljiva kot to pravijo, so še nekatere znamke japoncev, ki recimo od 400 prodanih v eni firmi (v sloveniji) v enem letu ni do sedaj noben prišel na garancijsko popravilo.

Tukaj je pa spisek koliko avtomobilov je prišlo novih na garancijsko popravilo v letu 2006 (cela evropa) na 1000 prodanih.

JEEP 247.03
PORSCHE 242.99
LANDROVER 206,00
ALFA_ROMEO 153.65
JAGUAR 151.99
AUDI 141.28
CHRYSLER 139.36
SAAB 132.65
MERCEDES 121.8
RENAULT 120.27
VOLVO 113.79
MG 112.74
KIA 107.29
FIAT 107.04
MCC 105.02
SUBARU 99.35
ROVER 98.65
ISUZU 96.05
SEAT 95.5
DAEWOO 95.08
MITSUBISHI 92.04
BMW 87.55
VOLKSWAGEN 86.01
VAUXHALL 84.21
LEXUS 83.08
PEUGEOT 75.97
FORD 74.97
CITROEN 73.07
TOYOTA 70.63
HYUNDAI 69.59
NISSAN 65.21
MINI 64.63
SKODA 51.95
SUZUKI 44.96
HONDA 37.91
MAZDA 28.81
DAIHATSU 27.59


W1: odstranjeno žaljenje

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Mater, skoda se je kar lepo odrezala, če upoštevaš, da je vendarle vag koncern.
Aja, pa še to. Ko pride do kregarije VW kontra vse ostalo, običajno slišimo še o šajs francozih. Dva cliota, skupaj 160k km, eden bencinar, drugi turbodizel - edino popravilo - menjava sprednjih žarnic. Trkam po lesu. :)

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ja škoda je res v ospredju, čeprav imamo pri nas doma zelo slabo izušnjo z octavio elegance letnik 2003 1.9 TDI (130KM), ker je 2x ribnila bosch pumpa in enkrat ji je crknila turbina, pol je šla pa pri 170.000km prevoženih v prodajo (, kupili novo, potem pa 84.000km ribnila (niso priznali garancije, ker naj bi bilo točeno kurilno olje v avto, pa sploh ni res), 110.000 drugič ribnila in 160.000 crknila turbona - vsakič okol 1200 evrov za servis).
Pa nič nebi reku, če bi se z avtom norelo, ampak jo vozi samo stari in jo vozi počasi brez naglih pospeševanj, potegne z njo mogoče do okoli 150km/h na avtocesti in vsak drugi dan je avto na relaciji(okoli 80km). Res pa ima vsako jutro samo 3km do šihta, kar pomeni, da se tak avto niti ne ogreje do normalne temperature.

Meizu ::

Toliko poršov je šlo na popravilo? Unbelievable man... o.O

krneki0001 ::

Toliko poršov je šlo na popravilo? Unbelievable man... o.O


Moraš računat da so lastniki poršev bolj zakomplicirani ljudje s še večjimi kompleksi kot vozniki golfov in da zato za vsako drobnarijo vozijo avto na servis in težijo, da nekaj ni vredu. Pa tut koncern, ki ima sedaj porša ni več tisto, kar je bil nekoč.

Je pa tako, da "neuničljive" toyote naj nebi crkovale, pa sta v zadnjih dveh letih 2 kolega imela kr orenk problemez lancruiserji - zdrobila sta zadnji diferencial na normalni cesti (ne na offroadu). Strošek popravila pa presega ceno mojega avta.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

VW je ravno priljubljen zarad razširjenih in zelo dostopnih servisnih storitev in rezervnih delov, ne pa zarad same vzdržljivosti. Pa tut cene za rezervne dele(nove in rabljene). No pa zdaj pejte pogledat kolk stanejo recimo zavorne ploščice za Golfa4 in kakšno Hondo civic npr.
Kolega je mel toyoto corolo D4D. Čudovit avto morm priznat. Zdej pa težava. Nedavno mu se je pokvaril štarter in so ugotovili da se ga ne da popravit. Torej je mogu iskat novega al pa rabljenega.Ker teh avtov je zlo mal rabljenega ni nikjer dobu(tut iz IT in DE ne ker je spraševal). Mogu je plačat novega za kar pa je plačal cca 700 EVROV !!!!! Noro.
Pa še čakat je mogu skoraj 1 mesec da ga je dobo.
Pa kaj teli japonski štarterji majo zlata notr al kaj.....
Vsak majster zna pošraufat golfa.... Dele dobiš na vsakem vogalu.... to je to.
Lejte kolk je še vedno starih golf2 ki se peljejo po cesti. Zakaj ??? Sm že enkrat omenil v prejšnem postu.
Verjamem da pa kar velja za Golfa tle v Evropi,mogoče da tamle na vzhodu je recimo Toyota Corrola ali Mazda 626 zakon.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ploščice za golfa so tok kot za hondo civic - okol 19 evrov. Cene servisnih delov so se kr zelo poenotile. Je še kaka izjema, ki je orenk dražja, ampak v osnovi so tisti najbolj menjani artikli kr na istih cenah pristali (sklopke, ploščice, svečke, zajle, ...)

Pa če že primerjaš golfe v evropi z mazdami in toyotami na vzhodu, ti lahko povem, da sem v severni afriki videl ogromno peugeotov (stari 504 in 604 modeli) in lad (lada 1300), pa kak star dizelski mercedes se najde (terencev tukaj ne upoštevam, ker je to itak avto za po puščavah). Začuda vsi ti avtomobili kr delujejo, pa so nekateri izpred 30 let. Golfa pa nobenega nisem videl tam.

Valvoline ::

Itak se najdražji avti največ kvarijo....
Ker je preveč opreme in dreka notr kater je človk sploh ne potrebuje. Edfino kar je res nuja je servo volan in centralno zaklepanje(če je 4 vratni avto,če je 2 vratni še tega ne rabiš).
Vse ostalo kar spravijo gor kot dodatna oprema je nepotrebn luksuz,povečuje se verjetnost da pride do kakšne okvare in sranja.
Električne šipe...... :)
Pa kaj smo ljudje postali paraziti in invalidi pa še roke več nočimo uporabljat al kaj... :)
Še avtomatsko napravo naj nardeijo da nam tiča drži k gremo scat.... :)

Valvoline ::

Ploščice za golfa so tok kot za hondo civic - okol 19 evrov. Cene servisnih delov so se kr zelo poenotile. Je še kaka izjema, ki je orenk dražja, ampak v osnovi so tisti najbolj menjani artikli kr na istih cenah pristali (sklopke, ploščice, svečke, zajle, ...)

BREZ KOMENTARJA:::) A se hecaš al kaj... ?
Te pa si kupi kakšnega japonca pa boš vidu če je tako. Kolega dela že 5 let v trgovino z avtodeli in pove da je razlika za primerljivega dela najmanj 1:3. Pa še 80% delov za korejce in japonce sploh ne morš dobit razn da čakaš minimum 1 mesec in več.

Super Sonic ::

"supersonic, sej vemo da si itak mahnjen na nemce in ne boš priznal, da so to zadnjih par let eni izmed bolj pokvarljivih avtomobilov"

Jaz nisem noben "nemški" frik, kot si to tvoja buča predstavlja. Jaz teb o hruškah, ti men nazaj o čebuli.

Sem ti že povedal, da je fora v dizlih. Bodi še tolko prijazen in izbrskaj pokvarljivost vozil glede na pogon. Novodobni dizli so totalen skret, predvsem CR tehnologija (ki jo je začel uporabljat tud VW).
CR črpalka deluje pod visokim pristikom, zraven redno pomaga še turbina in tako dobiš iz 1,5 mašine in treh valjev lahko celo 90 KM. Od tod je tudi Toyota slabša,
ker je to vse kupljena tehnologija. Od kot prihaja in kdo jo je zasnoval pa malo poguglaj oz. stresi iz glave (ker tako ali tako vse veš). To kupljeno tehnologijo potem inženirji posameznih znamk predeljujejo
po svoje, v grobem gre pa še vedno za en in isti princip. Če kdo misli dobit staro dobro Toyoto, potem naj bo to VVT-i mašina in črka J (made in Japan) na tablici šasije. Vse ostalo je sumljivega porekla.

In za konec še nagradno vprašanje za barvni televizor: Kdo proda največ dizlov?

(btw, Škoda je tolk VW kot Audi )

Še vedno pa negira tale lestvica predvsem tebe, ker po tvojih besedah je VW NAJVEČJI drek. Torej te vprašam - kako to, da se nahaja na sredini (tvoje) lestvice? Pa ne da si se zmotil oz. da bluziš?

"Cene servisnih delov so se kr zelo poenotile."
Japonci so še vedno dražji, med tem ko so si ostali še vedno zelo blizu. Odvisno pa je, kaj odleti. Jaz sem prejšni teden menjal na Audiju (A4):
- 2x disk,
- 2x klešče,
- ploščice + vse ostalo (komplet nove zavore spredaj),
- filtri + olje,
- filter klime,
- plin v klimi.
Cena = 260€ (z delom vred!)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Steinkauz ::

Te cifre so na 10k prodanih vozil ne pa na 1000 AFAIK.

Valvoline ::

Ups šveda sem pozabil, kjer tudi ni nič crknilo v dveh letih vsakodnevne hitre vožnje iz NM v LJ in nazaj (malo več kot 160km), pa sem ga kupil s skoraj 400.000km prevoženimi (pa prejšnji lastniki niso ravno lepo delal z avtom).

He,he,he......
To pa je zdej navadna laž. Nobeden ne bi kupu avto z več kot 250.000-300.000km prevoženih.
Da ti ga šenkajo ga ne boš vzel
To pa gre direkt na otpad. Takšne avte kupijo le južnjaki katerim sem jaz prodal svoj golf2 in peljejo v Bosno ali Srbijo kokr vem za rezervne dele. Tam je pa vsak golf zlata vreden pa ni važn če je 1,2,3,4,5 serija.

krneki0001 ::

Ploščice za golfa so tok kot za hondo civic - okol 19 evrov. Cene servisnih delov so se kr zelo poenotile. Je še kaka izjema, ki je orenk dražja, ampak v osnovi so tisti najbolj menjani artikli kr na istih cenah pristali (sklopke, ploščice, svečke, zajle, ...)

BREZ KOMENTARJA:::) A se hecaš al kaj... ?
Te pa si kupi kakšnega japonca pa boš vidu če je tako. Kolega dela že 5 let v trgovino z avtodeli in pove da je razlika za primerljivega dela najmanj 1:3. Pa še 80% delov za korejce in japonce sploh ne morš dobit razn da čakaš minimum 1 mesec in več.


Imam doma 3 japonce in to 3 terence. Za 2 je redni servis 55 evrov, za tretjega (toyota) pa 150. Ploščice za vse tri terence so 19 evrov, sklopka 130 evrov, problem je samo toyota, ker hoče imet samo določeno olje (castrol edge - z ostalimi olji pa pije in v 800km prevoženih je spila 2.5 litra olja). Najdlje sem čakal kompleten kit dihtung za ferozo, ker je moralo priti iz japonske - 2 tedna od naročila. Šipo recimo dobiš v enem dnevu, večino zadev razen pleha pa imajo na zalogi. Res pa kupujem vse dele samo pri enem in istem dobavitelju (tako da dobim velik popust in ker vem, da naroča vsak dan robo, da mu redno dobavljajo).

Ups šveda sem pozabil, kjer tudi ni nič crknilo v dveh letih vsakodnevne hitre vožnje iz NM v LJ in nazaj (malo več kot 160km), pa sem ga kupil s skoraj 400.000km prevoženimi (pa prejšnji lastniki niso ravno lepo delal z avtom).

He,he,he......
To pa je zdej navadna laž. Nobeden ne bi kupu avto z več kot 250.000-300.000km prevoženih.
Da ti ga šenkajo ga ne boš vzel
To pa gre direkt na otpad. Takšne avte kupijo le južnjaki katerim sem jaz prodal svoj golf2 in peljejo v Bosno ali Srbijo kokr vem za rezervne dele. Tam je pa vsak golf zlata vreden pa ni važn če je 1,2,3,4,5 serija.

Nekateri ne kupujemo avtomobilov glede na prevožene kilometre, ampak glede na ohranjenost pleha, notranjosti in podvozja, mašina je pa lahko tudi zanič. Sem tudi že kupil zelo ohranjen avto z zaribano mašino. Celo mašino danes dobiš za 300 do 800 evrov, pleh pa če je malo za pošvasat in potem pokitat in poštrihat te pride takoj 300 do 400 evrov, če je pa cel avto pa pod 1200 do 1500 evri sploh ne prideš.

Pa ker mi je en izmed hobijev šraufanje in tunanje avtomobilov, mi ni problem pošraufat karkoli, problem mi je pa poravnat pleh in potem to pokitat in poštrihat (tega namreč ne znam delat, bi se pa rad naučil).
Toyota, ki jo imam doma je od italjanskega elektra in ima sedaj okol 400.000km, kupila sva jo pa lansko leto, ko je imela 368.000km po računalniku in samo 148.000 po števcu (pač je nekdo previjal števec, pa pozabil to narest tudi v računalniku). Ampak avto je bil zelo ohranjen kar se pleha tiče, z mašino tudi ni bilo problemov, podvozje je bbilo pa slabše, ampak sem ga poštimal za majhen denar. Ko pa jwe bil poštiman, pa razen izrednega servisa elektrike zadnjega dela avta (ko so na autodelti montiral avtoradio (ki so ga sami obljubil, da bo v avtu) so skurili nekaj varovalk in je zadnji del avta ostal brez elektrike), ni razen rednih servisov nobenih problemov.

Tko da osebno mi je vseeno za mašino, samo pogoni(če so kaki bolj sofisticirani) in prenosi morajo bit vredu, pleh mora pa nujno bit cel (kar je pa pri japoncih redkost, ker gnijejo ko ...).

Valvoline ::

A si ti kakšn švercer z avtami mogoče. :)
Ono mehanik pa kitanje,štrihanje itn....
Mi navadni ljudje kupimo ohranjen avto z max 200.000km in pričakujemo potem da se vsaj 5 let z njim peljemo brez okvar in težav.
Če bi bil vsaj malenkost mehanik v srcu bi dobr vedu da je VW DIESEL zakon in pika.
Vsi avtomehaniki katere jaz poznam,pa ne malo,prisegajo na VW še posebej GOLF.

krneki0001 ::

Nope, noben švercar nisem. Avtomobile štimam zase in jih ne prodajam naprej, razen če človek da dobro ponudbo, ki se meni splača.
Vi navadni ljudje kupite avtomobile in potem po forumih jokate, kok so vas nategnili prodajalci. Če bi pa vedl, kok nategujejo prodajalci WV-jev in audijev (katerih je z pravilnim števcem v sloveniji mogoče par %), potem teh avtomobilov nebi kupovali.

Ravno ker sem mehanik po srcu (ampak samo po srcu, ker drugače sem na tem področju čisti amater in je celo večina kvazi mehanikov najbrž boljša od mene), golfa videt ne morem. Resnično je preprost, ampak so še bolj preprosti avtomobili kot golfi, pa še cenejši za šraufat (recimo citroen AX dizel ali pa kaki stari terenci - ti so robustni in preprosti, ker morajo zanesljivo delat).
Mnenja drugih mehanikov me pa glede golfov ne zanimajo, ker večina tistih, ki znajo samo golfa popravit, zašuštra večino ostalih avtomobilov, ker mislijo da so mehaniki.

Valvoline ::

To da se ljudi dostikrat opečejo z prevoženimi kilometri je popolnoma res. Tu pa sploh nima veze če je VW,Japonc al pa katerakoli znamka.Hočijo preveč poceni z preveč opremo. In ponavadi kupijo rabljen avto z precej opreme prpeljan iz tujine namesto kakšn avto kupljen pr nas po možnosti iz prvega lastnika tako k vedno kupim jaz.(precej manj opreme kot pa nemški avto npr seveda). Pol pa se jočejo... nič novega. Raje plačaj kkšnih 1000e več za avto od prvega lastnika, najboljše če prodajalca osebno poznaš. Potem pa ni takšnih težav z kilometri in ostalo.

Utk ::

Kolk se jaz vozim po avtocestah (pa se ne spet tako zelo malo), sem videl najmanj 80% pokvarjenih avtov ob njih znamke VW, od tega več kot polovica golfov. Pa večinoma niso bli niti tako stari. Glede na to koliko renojev je v Sloveniji, in glede na to, kakšno sranje naj bi bli, ne vem če sem videl več kot 2 pokvarjena.

Valvoline ::

Jaz pa glih Renoje opažam parkirane desno na avtocesti. Še posebej senike in megane. :)

Super Sonic ::

"ne vem če sem videl več kot 2 pokvarjena."

Jaz sem videl zadnjič v nedeljo na relaciji Izola-Ljubljana tri pokvarjena vozila.
1x Renault Senic (nov)
1x Renault Megan (stari model)
1x Citroen C4 Picaso (nov)

Sam to pa je teh 80% (matr ste eni patetični).

"(katerih je z pravilnim števcem v sloveniji mogoče par %)"
A bejž no? Dej ne te Zenovske modrosti zase držat. Pop-tv sigurn zanima!

"Ravno ker sem mehanik po srcu (ampak samo po srcu, ker drugače sem na tem področju čisti amater in je celo večina kvazi mehanikov najbrž boljša od mene), golfa videt ne morem. Resnično je preprost, ampak so še bolj preprosti avtomobili kot golfi, pa še cenejši za šraufat (recimo citroen AX dizel ali pa kaki stari terenci - ti so robustni in preprosti, ker morajo zanesljivo delat).
Mnenja drugih mehanikov me pa glede golfov ne zanimajo, ker večina tistih, ki znajo samo golfa popravit, zašuštra večino ostalih avtomobilov, ker mislijo da so mehaniki."

Kolk si ti zakompleksan pravzaprav nobenga ne zanima. Še najmanj pa v tej temi.

99% tvojih postov je _čisti_ bluz.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

KaiV6 ::

Danes ni vazno kaksen avto imas, vsi se kvarijo.
Ob avtocesti vidim s trikotnikom smerokazi od japoncev do americanov.
Kot je ze nekdo omenil, so vsi narejeni, da se servisirajo.

Torej da ponovim, ni vazno katere znamke avto imas, zelo vazno pa je pri katerem pooblascencu pa imas kolega serviserja.
<insert>podpis.html</insert>

šernk ::

Danes ni vazno kaksen avto imas, vsi se kvarijo.
Ob avtocesti vidim s trikotnikom smerokazi od japoncev do americanov.
Kot je ze nekdo omenil, so vsi narejeni, da se servisirajo.

Torej da ponovim, ni vazno katere znamke avto imas, zelo vazno pa je pri katerem pooblascencu pa imas kolega serviserja.


točno to, oz še bolj pomembno je koliko stanejo deli od avtov, dražji kot je avto...dražji so deli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::


"(katerih je z pravilnim števcem v sloveniji mogoče par %)"
A bejž no? Dej ne te Zenovske modrosti zase držat. Pop-tv sigurn zanima!


Poznam kr nekaj modelov (med drugim tudi sosed, pri katerem lahko vsak dan spremljam kako zadeve potekajo)), ki se ukvarjajo z avtomobili in jih vozijo iz tujine. Uglavnem VAG grupo, ker smo slovenci tako nori na kvaliteto VAG grupe. Nobeden ne uvaža celih avtomobilov, ker se ne splača. V tujini cel ohranjen avto ni dost cenejši kot pri nas, skupaj s prevozom, davki in ostalimi zadevami pa prideš na isto ceno kot pri nas.
Po tem sklepam da je velika veČina VAG avtomobilov, ki so bili pripeljani iz tujine popravljanih, ker so bili razbiti in da imajo zbite kilometre. Vem da sosed ravno zaradi slovenske mentalitete zbije vsakemu avtomobilu kilometre na okoli 130.000km, pa ni važno kok je imel prej kilometrov. Slovenci dobesedno padamo na tok malo kilometrov in še vse kar je pripeljal je bilo v par dneh od končanega popravila že v rokah zadovoljnega novopečenega voznika VAG avtomobila.
Vprašanje pa je kako bo vse skupaj v takem avtu delovalo, če je imel avto recimo 300.000km prevoženih, servisiral pa se bo kot 130.000km servis. Kak ključni del, ki se je obrabil pri 300.000km ne bo zamenjan in avto je dobesedno nevaren na cesti.

Enako velja za razne TPV firme in podobne prodajalce malo večjih renaultovih avtomobilov na dolenjskem. V italiji so kozolci(senik) orenk cenejši kot pri nas in če greš v brežice do večjih dilerjev ali v TPV, hitro vidiš, da so bili vsi uvoženi, poštimani in z zbitimi kilometri. Pa enako velja za citroene. Zato ob cesti stojijo taki avtomobili, ker niso bili pravilno servisirani in deli niso bili zamenjani, pa zato zadeve crknejo.

Kr nekaj mehanikov se sprašuje, kako lahko recimo menjalnik na golfu 4 crkne v 60.000 kilometrih. Tut od kolega mehanik se je tako spraševal. Ko pa so razdrli menjalnik se je pa pokazalo - zobniki so bili obrabljeni na mestih, kjer se obrabijo tisti, ki naredijo 250.000 km in več. Kaj je sledilo. Po podrobnem pregledovanju avtomobila in po posredovanju parih kolegov iz pravih servisov so zvedeli komplet zgodovino avtomobila. Avto je imel na zadnjem servisu v nemčiji 322.000 kilometrov, potem pa ga ni bilo več na servis in je bil očitno prodan v slovenijo. Kolega pa je bil drugi lastnik v sloveniji.

Zgodovina sprememb…

opeter ::

Danes ni vazno kaksen avto imas, vsi se kvarijo.
Ob avtocesti vidim s trikotnikom smerokazi od japoncev do americanov.
Kot je ze nekdo omenil, so vsi narejeni, da se servisirajo.

Torej da ponovim, ni vazno katere znamke avto imas, zelo vazno pa je pri katerem pooblascencu pa imas kolega serviserja.


točno to, oz še bolj pomembno je koliko stanejo deli od avtov, dražji kot je avto...dražji so deli.


Se strinjam. Če imaš znanca tam, se da marsikaj zmenit, pa dobiš še kakšne procentke popusta.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

El Barto ::

Ljudskovozilni traktor pa zakon - izjava leta :P
Je res zakon za v reno - smrdi, kadi, nima moči, neprožen, pa nevzdržljiv, ... pač ravno pravšenj za ljudstvo, ki misli da je Nemčija Über Alles - že dolgo je bolj Unter Alles.
Je pa zanimivo, kako pri Škodi iz "rene" sestavijo dokaj dobro vozilo, boljše od ljudskeda.

Užitek v vožnji z ljudskim vozilom je pa takrat, ko vem da se bo končal in bom lahko sedel v svojo Alfico ...

Še ena na samo temo:
Avto pač kupiš po svojih zahtevah in zmožnostih, najbolj pomembno je pa naredit poskusno vožnjo, če ti sploh ustreza ... :)
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

durrenmatt ::


JEEP 247.03
PORSCHE 242.99
LANDROVER 206,00
ALFA_ROMEO 153.65
JAGUAR 151.99
AUDI 141.28
CHRYSLER 139.36
SAAB 132.65
MERCEDES 121.8
RENAULT 120.27
VOLVO 113.79
MG 112.74
KIA 107.29
FIAT 107.04
MCC 105.02
SUBARU 99.35
ROVER 98.65
ISUZU 96.05
SEAT 95.5
DAEWOO 95.08
MITSUBISHI 92.04
BMW 87.55
VOLKSWAGEN 86.01
VAUXHALL 84.21
LEXUS 83.08
PEUGEOT 75.97
FORD 74.97
CITROEN 73.07
TOYOTA 70.63
HYUNDAI 69.59
NISSAN 65.21
MINI 64.63
SKODA 51.95
SUZUKI 44.96
HONDA 37.91
MAZDA 28.81
DAIHATSU 27.59



navedi vir prosm. Porsche je kolikor vem najzanesljivejši avto na svetu, poleg lexusa.

krneki0001 ::

Ne, porše ni najzaneslivejši, je pa med najdražjimi, prav tako lexus. Oba imata pač bolj zahtevne kupce, ki vozijo avtomobile na servis za vsak drek, od tod je tudi taka statistika.

Je pa to pobrano iz enega autobilda - iz revije, ki se mi je našla pod roko.

Utk ::

No ja, lexus za 30 jurjev za to ceno, opremo, mašino in vse skupaj skoraj nima konkurence. Je najcenejši in verjetno najboljši. Dražji lexusi pa tudi...če hočeš vsaj približno podobnega audija, je takoj polovico dražji.

krneki0001 ::

Kje pa dobiš lexusa za 30 jurjev?

Najcenejši lexus je tale:
Lexus IS 250
In cena na toyoti je taka:
Toyota Adria, d. o. o.
Osnovni model: 39.700,00 EUR


Vir: Toyota Adria

Zgodovina sprememb…

joker16_7 ::

Se opravičujem za offtopic vprašanje.

Sam imam VW Polo 1,4 bencin s 75KM. Res je, da nimam pretirano lahke noge in ga tudi včasih malo pritisnem. Tank mislim da ima 45 litrski, jaz pa z njim ne naredim nikoli več kot 500km. Kar pomeni celih 9L porabe kar se mi za tako švoh avto zdi mnogo preveč. Kaj bi lahko bilo narobe?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

mihajlo carr ::

preveč tišiš na plin. tak avto naj bi mel samo v mestu manjšo porabo
GA-P35-DS3, E2180@3.2GHz, Sapphire 2600XT OC@750/800mhz, WD4000AAKS,
2Gb DDR2 800MHz@4-4-4-12, Xigmatek S1283@mx-2, HKC580W, Chieftec Giga GX-01B

joker16_7 ::

Se pravi je možno, da je takšna poraba? Jaz sem pa mislil da ne glede na to kolk ga tišim ne bo tolk pil. Heh...
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

LapD ::

lol

Avto je švoh in pri višjih obratih ter hitrosti se poraba nenormalno poveča. Če boš vozil pa recimo po omejitvah boš imel pa nenormalno nizko;)

joker16_7 ::

Najlepša hvala za nasvet. Pač ne poznam teh stvari tako dobro, zato je bil nasvet nujen.

Hvala še enkrat in lp
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Utk ::

Kje pa dobiš lexusa za 30 jurjev?

Najcenejši lexus je tale:
Lexus IS 250
In cena na toyoti je taka:
Toyota Adria, d. o. o.
Osnovni model: 39.700,00 EUR


Vir: Toyota Adria


Če niso zadnji teden kaj spremenili, je najcenejši lexus IS 220d. 177 konjski dizel s vso živo opremo za 30,250. Poglej na www.lexus.si

krneki0001 ::

Kje pa dobiš lexusa za 30 jurjev?

Najcenejši lexus je tale:
Lexus IS 250
In cena na toyoti je taka:
Toyota Adria, d. o. o.
Osnovni model: 39.700,00 EUR


Vir: Toyota Adria


Če niso zadnji teden kaj spremenili, je najcenejši lexus IS 220d. 177 konjski dizel s vso živo opremo za 30,250. Poglej na www.lexus.si


Se boš smejal, ampak tega modela ne dobavljajo. Najcenejši, ki ga dobavijo je 32.800 evrov, ampak je čakalna doba 3 mesece, takoj pa ti izdobavijo model za 38.000 evrov. Vsaj po telefonskem klicu danes na lexus, kjer dela kolega. Tok o lexusu pri nas.
strani: 1 2 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516568 (8556) Fizikalko
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14937717 (29659) Dami
»

VW (polo 1.2) ali Opel (corsa 1.2)?

Oddelek: Loža
125761 (5326) koyotee
»

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative] (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7910954 (9410) dukenukem
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13428796 (6533) OmegaM

Več podobnih tem