» »

Chevrolet Cruze 1.6 bencin

Chevrolet Cruze 1.6 bencin

SoundBlaster ::

Pozdravljeni,

kupujem si rabljen avto. Všeč mi je oblika Chevrolet Cruze, moram ga še preizkusiti nekje. Moje želje/potrebe so: 1. lastnik + potrjena servisna knjiga, bencinski motor, do 150.000km, raje do 100.000km. Letnik pribl. 2010 ali novejši, 4 oz. 5 vrat, čim nižja poraba goriva (vem da Cruze ni ravno najvarčnejši) in seveda čim manj okvar... Hatchback avtomobili so mi grdi, a če se izkaže Cruze za slabo izbiro, bi vzel tudi kakšno Opel Corso. Budget nekje med 3000 in res maksimalno 5000 EUR.

Tisti ki si lastite oz. ste si lastili Cruze letnik 2010/2011 in ostali ki se spoznate na avtomobile, prosim vas za mnenje - kaj bi vzeli na mojem mestu?

Hvala.

T-h-o-r ::

Te firme v Evropi več ne prodajajo, tako da poglej, kako je servisiranjem in deli
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

SaXsIm ::

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli. Kot si tudi že omenil, avto ni ravno varčen, kolegov Cruze z 1.8 bencinskim motorjem je pil tam okoli 8L/100km.
SaXsIm

hojnikb ::

Ja, ne kupuj tega, ker je mrtva znamka....

če ti je všeč limuzinska oblika, je recimo kakšen rapid opcija v tem rangu
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

v tem rangu limuzin imaš še seat toledo (praktično identičen rapidu), Pežo 301, Citroen C-elyee...
#brezpodpisa

Utk ::

Za vse te je cruze "limuzina". Ni cenejši, ne porabi manj, se pa lepše pelje.

hojnikb ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Moje želje/potrebe so: 1. lastnik + potrjena servisna knjiga

ta zahteva je dost brezveze, vsak bumbar ti ponaredi servisno knjigo, če je avto uvožen, pa tko neboš vedu al je prej mel 5 lastnikov ali enga :)
Raje se koncentriraj na ohranjenost in nekaramboliranost, precej bolj bistveni lastnosti pr rabljenem...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

2dark ::

SaXsIm je izjavil:

Kot si tudi že omenil, avto ni ravno varčen, kolegov Cruze z 1.8 bencinskim motorjem je pil tam okoli 8L/100km.


Joj. 8 litrov! Hitro se vzet pomirjevala.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SaXsIm ()

-valvoline- ::

Kasna elantra l.2013-2014 se dobi za 6k, ce si spreten pogajalec verjetno bos dobil tudi cenej. Precej boljsa izbira kot cruise.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

S taksnim budgetom in bencinarjem bo kar tezko najti kaj pametnega.

Ghost7 ::

Da je Chevi mrtva znamka je bull**it.
Samo v Evropi ga ne prodajajo več, dokler bo povpraševanje za deli pa bo delov dovolj. Lahko zbiraš med več proizvajalci. Sploh pa teh avtov je veliko in če ne bo čez 15 let delov se tudi ne boš sekiral, ker bo avto že predelan v piksne pira.

Če ti je Cruze všeč ga kupi plus mislim, da ima Opel motor. Avto je mislim, da šasija in motor od Astre. Teh delov je ko dr*ka. Bistveno kar rabiš. Karoserij bo pa tudi čez 10 let dovolj za dobit od drugih z zaribanim motorjem.

Sam imam Aveota, kateri je narejen po Daewoo Kalosu (Evropski Chevrolet je v bistvu bivši Daewoo), ko kupujem dele, izbiram med proizvajalci. Samo specifični deli so dragi, recimo kakšen kompresor klime. Ampak to menjaš enkrat v življenski dobi, če imaš sploh smolo da odpove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

Ghost7 ::

SaXsIm je izjavil:

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli. Kot si tudi že omenil, avto ni ravno varčen, kolegov Cruze z 1.8 bencinskim motorjem je pil tam okoli 8L/100km.


Ugodno!
Kater 1.8 atmosferski motor pije manj kot 8 litrov? Sploh pa pri teži 1365kg?
VW? Honda? Mazda? Ranault?

1.5 Mazda je pila 7 litrov pri teži 1100kg.

2dark ::

Ghost7 je izjavil:



Ugodno!
Kater 1.8 atmosferski motor pije manj kot 8 litrov? Sploh pa pri teži 1365kg?
VW? Honda? Mazda? Ranault?


BMW.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Bmw medtem ko mu menjajo verigo.

hojnikb ::

v kakšni e46ki se kamot spustiš pod 8l na 1,9 motorju...
#brezpodpisa

2dark ::

hojnikb je izjavil:

v kakšni e46ki se kamot spustiš pod 8l na 1,9 motorju...


Na e36 in e90 tud.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

val46 ::

Sam sem imel cruze, sicer dizla, 2.0, 125KM,letnik 2009/11 in z njim nobenih problemov. Če ne bi mel totalke, bi ga verjetno mel še danes. Imel sm ga 6 let, 160000km, poraba 6l/100km. Ne vem pa kako je z benzinarji. In ja, kot je nekdo gor napisal, motorji in osnova so od opel astre, tako da kose za motor in podvozja ni noben problem dobit, so pa dragi kosi za karoserijo, to vem iz lastne izkušnje. Prednjo vetrobransko steklo 350€, prednji žaromet 165€, od konkurence seveda. To je blo nekje 2017, ne vem pa, kako je zdaj.

Scorpy84 ::

Cruze je skoraj kopija astre deloma tudi zafire, tako da z deli ne bo problemov.

ziga1990 ::

Ghost7 je izjavil:

SaXsIm je izjavil:

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli. Kot si tudi že omenil, avto ni ravno varčen, kolegov Cruze z 1.8 bencinskim motorjem je pil tam okoli 8L/100km.


Ugodno!
Kater 1.8 atmosferski motor pije manj kot 8 litrov? Sploh pa pri teži 1365kg?
VW? Honda? Mazda? Ranault?

1.5 Mazda je pila 7 litrov pri teži 1100kg.


Toyota Prius:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Od zunaj bmw, od znotraj pa bolj grd od 20 let stare toyote corolle. Potem boljše, da kupiš avto za 2k, kot pa krš od chevroleja.

globoko grlo ::

Mel 1.8 cruza, na mašini je pisal eco tech, direkt iz Opla :)
Rezervni deli so od Opla, tko da ne bi glih smel bit problem.

Je pa to težka krava in z 1.8 (140 KM) ni bil glih poskočen, je pa pil 8 l. Ta 1.6l more bit pa nepremičnina, oz. za vožnjo pod omejitvami je ok :)

Dizajn in pa filing med vožnjo je bil pa ok, edin servo volan ni bil progresiven oz. obratno progresivez s hitrostjo, pr 200 je bil enako lahek kot pr 20, kar me je mal motil.

Aja, pa pri sedan varianti se zadnji nosilci "havbe" nagravžno potopijo oz. RINEJO v prtljažni prostor.

heh, sem šel za foro gledat na anet še alfice 159, glih tam nekje 6, 7 čukov 2011 letnik

:)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

Dag ::

Poceni limzuna je Renault Fluence. Preizkušen 1.6 motor, ki je praktično neuničljiv in za katerega dele najdeš povsod, notranjost od Megana ter udobnejši in večji od budget limuzin tipa Elysee, 301, Rapid.

Ni lih za pleharce lovit, ampak roko na srce, tudi Cruz ni.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

KAVINSKY ::

SaXsIm je izjavil:

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli.


Precej delov si deli z Oplom, tako da ni panike kar se tiče mehanike. Dele kabine in plastike pa dobiš na ebayu.

otago ::

Veliko se uvaza lizinska vozila. Pri entry level avtomobilih skoda fabia,vw polo, renault megane, opel astra se kupuje osnovna oprema. Taksen tip avtomobila OP isce. Drugo so leasing ranga passat, oktavia,+, tam je oprema boljsa. No, vsaj tempomat je.

Kolega imel Cruza, touchsreen konzola oz UI se mi je zdel neprakticen. Je bil med kandidati, ko sem iskal svojga. je tudi v Nemciji relativno redek (autoscout24).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

primozzzz ::

Kaj pa kaksna Honda Accord ali pa celo civic? ?
NI PODPISA

val46 ::

primozzzz je izjavil:

Kaj pa kaksna Honda Accord ali pa celo civic? ?

Najdi hondo 2010 ali 2011 za do 5000€ s potrebami in željami OP! Jo jaz kupim ;)

zk_eu ::

SoundBlaster je izjavil:

Pozdravljeni,

kupujem si rabljen avto. Všeč mi je oblika Chevrolet Cruze, moram ga še preizkusiti nekje. Moje želje/potrebe so: 1. lastnik + potrjena servisna knjiga, bencinski motor, do 150.000km, raje do 100.000km. Letnik pribl. 2010 ali novejši, 4 oz. 5 vrat, čim nižja poraba goriva (vem da Cruze ni ravno najvarčnejši) in seveda čim manj okvar... Hatchback avtomobili so mi grdi, a če se izkaže Cruze za slabo izbiro, bi vzel tudi kakšno Opel Corso. Budget nekje med 3000 in res maksimalno 5000 EUR.

Tisti ki si lastite oz. ste si lastili Cruze letnik 2010/2011 in ostali ki se spoznate na avtomobile, prosim vas za mnenje - kaj bi vzeli na mojem mestu?

Hvala.


Nimam Cruza, imam pa Insignijo z 1.8 motorjem, ki je ima podoben motor. Prej pa sem imel Astro s predhodnikom motorja, ki ga gledaš v Cruzu (razlika je samo v katalizatorju, ki je EURO 5, dušilni loputi, ki je elektronska in še nekaj malenkosti, a v osnovi gre za enak motor).

Tako 1.6, kot 1.8 Cruzi imajo notri namreč Oplove Ecotec motorje. Med obema motorjema, razen v prostornini tako ni bistvene razlike. Pridejo pa tudi pri Cruzu, kot pri Oplu, 1.6 motorji s 5-stopenjskim menjalnikom, 1.8 motorji pa s 6-stopenjskim.

Če boš malo bolj podrobno pogledal, boš opazil da je tudi ostala oprema podobna. Pri notranjost avtomobila med Insignijo tega letnika in Cruzom ni velike razlike (števci so enaki, LED osvetlitev je samo drugačna), radiji so čisto enaki itd. V bistvu jaz, če me je kdaj kaj zanimalo glede motorja ali pa elektronike, sem raje šel gledati na ameriški forum od Cruza in tam našel odgovor, ker je pri nas teh motorjev malo.

Kolikor sem nekaj časa nazaj gledal malo Cruze, so cenejši od Oplov in dobiš kar dosti opreme za soliden denar.

Kar se tiče glede motorja, tako 1.6 kot 1.8, sta zelo zanesljiva in te kar se tiče zanesljivosti, ne bo nobeden od njiju razočaral. Edina napaka na samem motorju pri obeh je, da s časom popustijo tesnila na hladilniku olja (ravno pri kilometrih, ki jih gledaš). To se najprej opazi tako, da začne puščati olje v okolici oljnega filtra. V kolikor se odkrije pri tej fazi, se zamenjajo tesnila in je to to (popravilo ni drago, dela je nekje 2 uri). Če pa se dolgo ignorira, pa se lahko začne olje mešati s hladilno tekočino. Tako, da ko boš kupoval, preveri za sledi olja v okolici oljnega filtra in v raztezni posodi. Če je olje že v raztezni posodi, pomeni, da se je zadeva mogla res dolgo ignorirati in so šla še notranja tesnila hladilnika olja. V tem primeru je potrebno izprati še celoten hladilni sistem in zamenjati hladilno tekočino.

Poleti, ko ugasneš razgret motor in avto nekaj časa stoji ter ga nato vžgeš, zaropota jermenica za sekundo (tako pri 1.6 motorju, kot pri 1.8). Glede tega ne moreš nič narediti. Deluje malce strašno, vendar menjati je ne boš rabil. Pogosta okvara kot del motorja, ni pa problem v samem motorju, je tudi vžigalna tuljava, ki navadno crkne med 60.000 in 80.000 km. Sama tuljava je malce dražja (120 EUR), ni pa potreben obisk mehanika, če je vsaj malo volje, saj je z menjavo 5 min dela. Tuljava je za oba motorja enaka.

Drugih napak na motorju ni.

Če si dirkač, to ni motor zate (niti 1.8, še manj pa potem 1.6). Če ne uporabljaš ves čas klime, je še kar nekako no. Pri meni prestavljanje nad 3.000 obrati ni nič neobičajnega, vozim pa običajno vedno nad 2.000 obrati, ker je pod temi obrati res zaspan. Sicer pa si še vedno hitrejši od 3/4 voznikov, ki se cijazijo po cesti, tudi od tistih, ki imajo turbine notri :D. Le, če bi šel na drag dirke z njimi, bi te gladko stegnili. Tako, da za naše ceste je meni ta motor več kot dovolj.

Tudi ni ravno avto z malo porabo. Na AC ga boš z varčno vožnjo spravil tudi malo nad 6 L, običajno pa je poraba na AC nekje do 7.5L, če uporabljaš tempomat in ne voziš ravno 150 km/h, kombinirana med 8L in 9L ter mestna nekje do 10L (ok, to imam mogoče jaz, ker se 3-krat na dan še vozim domov v klanec). Pri 1.6 motorju bo poraba mogoče malo manjša, kaj veliko pa tudi ne, če upoštevam 1.6 motor v Astri, pri čemer je Astra imela skoraj 400 kg manj kot Insignija, tako da malo predvidevam, da bo pri Cruzu s tem motorjem podobno.

Meni se sicer poraba za atmosferca, ki tiši skoraj 2 toni, niti ne zdi velika, ker imamo doma še 1.0 Focusa s SS, pa je poraba po mestu malo pod 9L. Sploh pa pri meni da avto veliko čez, ker jo vsak teden po 2-krat nalagam za nabavo, pozimi pa še pelete vozim z njo, in to v fajn klanec.

Tu si pač preračunaj tako kot sem si jaz. Jaz sem raje vzel "star" zanesljiv motor z večjo porabo, kot pa takrat te turbo motorje, kjer so se praktično vsi proizvajalci še lovili. Poleg tega je bila, ko sem jaz menjaval avto, razlika v ceni med dizlom in bencinerjem, ko sem gledal za dotični avto, še malo večja (mislim, da okoli 2.000 EUR z opremo, ki sem jo jaz hotel) in z ta denar se jaz kar nekaj časa vozim, da si bom prišel manjšo porabo notri :). Vsak pač ve kaj potrebuje zase.

Te pa še za vsak slučaj opozorim, da če boš gledal Cruze tega letnika z 1.8 motorjem, imajo tudi oni enako kot Opli tega letnika M32 menjalnik, ki ima težave z ležajem na 6. prestavi . To popravilo oziroma menjava, če se dogodi tebi, je kar drago (okoli 600 EUR, če menjaš pravočasno, bohnedej ignorirati!). Če se da pravemu mojstru, je menjalnik zanesljiv, zato tukaj kaj veliko glede cene ni za narediti. Vprašaj, če je menjalnik že bil rihtan in bodi pozoren na premikanje prestavne ročice in zvok, ki je podoben tuljenju ležaja (vedno, ko se ogret avto premika, tudi v leru). Če boš gledal Cruze z 1.6 motorjem teh težav ni (5-stopenjski menjalniki), če pa boš gledal Cruze 1.8 motorjem po letniku 2013, pa so vsi menjalniki porihtani in z njimi prav tako ni težav. Meni sicer 6 prestava pride zelo prav, ker sem veliko na avtocesti tudi.

Sicer, ko sem jaz gledal, so se ti motorji večinoma vedno pojavljali v kombinaciji z osnovno opremo v avtu, ampak vsake toliko časa se pojavi kakšna z ogromno opreme (no, saj še zdaj malo spremljam) in po takšno sem nato letel tudi jaz. Pri Cruzu pa je za moje pojme razmerje med ceno in opremo še ugodnejše, če boš naletel na pravega. Samo spremljaj malo :). Če seveda, ti je še interesanten.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

zk_eu ::

Mogoče še to.

Če boš gledal Corse tega letnika, jo obvezno vzemi tudi z atmosferskim motorjem. Opel, tako kot skoraj vsi ostali proizvajalci, so imeli težave s temi navitimi motorji okoli tega letnika (pri Oplu je bila težava predvsem z LSPI). Njihov zanesljiv turbo motor iz tega letnika s podobno prostornino, je 1.6 turbo. Kasneje so tudi oni te navite mlinčke porihtali.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

lonewolf_ ::

Sem bil na istem, da mi je všeč oblika avta. Odvrnilo me je, ker je ogromno problemov z menjalniki, ki radi falirajo že pri 60k+ km; sem dobil informacijo po avtoforumih, da so to najpogostejši letniki 2011 in kasnejši. Ko pa sem zvedel, da se umika prodaja iz EU, pa sem vzel kar astro. Po slabem letu pa niti ne morem kaj dosti povedati, saj ima avto komaj slabih 14k km.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

val46 ::

No, sam glede menjalnika nimam oz.nisem imel nobenih problemov, tako da ne vem, ali je to problem samo pri bencinarjih. Jaz, v slabih sedmih letih, sem na cruzu imel samo dve taki "neobičajni" napaki. Prva je bila kar hitro(po cca 40000km), da mi je crknil laser pri CD na avtoradiu'ni več bralo CD. V garancijo to kao ni spadalo(vsaj tako so rekli) in bi nov enak avtoradio prišel 300€, zato sm se zapeljal v prvi bigbang in kupil enega pionerja za 50€+okrasno masko okrog njega za 35€ iz ebaya in sm mel potem mir. Druga napaka ki se je pojavila pri cca 100000km je bila, da so mi začeli crkovati senzorji za ABS(zamenjano cca 100€ z delom). To pa so tudi bile edini dve napaki ki sm ju imel v tem času in pri prevoženih 160000km. Seveda poleg rednih servisov in 2x menjanih zavornih plošcicah+1x prednja dva zavorna diska.

zk_eu ::

Odvisno katerega dizla imaš. Močnejše dizelske in bencinske različice so tudi pri Chevroletu imele F40 menjalnik, ki ni imel težav.

Drugače pa je najprej crknil pri dizlih, nato pri turbo bencinerjih, najdlje pa so zdržali ležaji pri atmosferskih motorjih.

Ta menjalnik je bil na trgu že malo po letu 2000 in vse do leta 2008 ni povzročal nobenih težav. Nato je Opel/GM vanj vgradil manjše ležaje in so praktično vsi začeli crkovati. Nekje na polovici leta 2012 so zaradi tega ponovno vgradili močnejše ležaje. Problematični so tako menjalniki vgrajeni med letom 2008 in 2013.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Utk ::

Prvi letniki, 2009, 2010, morda še 2011, so imeli vsi bencinarji 5 prestav, ki ni imel problemov. Ko so uvedli 1,4 turbo, so začeli s 6 stopenjskimi, takrat so se začeli problemi. Pa v atmosferskem bencinarju to itak ni bil nikoli problem, ker nima tolk navora.

SoundBlaster ::

zk_eu - hvala za res izčrpen odgovor! Hvala tudi ostalim za prispevke. Po premisleku sem ugotovil da ne potrebujem tako velikega avtomobila kot je Cruze in glede na trenutne finančne zmogljivosti se bom raje odločil za kakšno Opel Corso ali kaj podobnega... Francozi mi niso, VW Polo je malo dražji, tako da niti ne vem kaj bi drugega kot kar Corso. Kaj točno pomeni atmosferski motor? Corso bi vzel 1.2 bencin varianto, po možnosti 5 vrat in kakšno lepo barvo. Škoda da Corse D (letnik 2010 recimo) nimajo vgrajene možnosti za branje MP3 datotek z USB ključa ampak samo s CD-jev...

IL_DIAVOLO ::

Atmosferski je brez turbine.

zk_eu ::

Utk je izjavil:

Prvi letniki, 2009, 2010, morda še 2011, so imeli vsi bencinarji 5 prestav, ki ni imel problemov. Ko so uvedli 1,4 turbo, so začeli s 6 stopenjskimi, takrat so se začeli problemi. Pa v atmosferskem bencinarju to itak ni bil nikoli problem, ker nima tolk navora.


1.6 bencinski motorji so tudi kasneje imeli še vedno 5-stopenjski menjalnik, 1.4 turbo in 1.8 pa so imeli 6-stopenjskega, kakor tudi 2.0 dizli.

Ravno malo zgoraj sem pojasnil, da je tudi pri atmosferskih motorjih bil problem. Ležaj je crknil skoraj na vseh avtomobilih, v katere je bil vgrajen ta menjalnik med 2008 in 2013 (Opli, Chevroleti, Alfe). Razlika je samo ta, da je pri dizlih in turbo bencinerjih šel mnogo prej, kot pri atmosferkih berncinerjih, ki jih zaradi manjšega navora, ta težava doleti enkrat po 140.000 km.

SoundBlaster je izjavil:

zk_eu - hvala za res izčrpen odgovor! Hvala tudi ostalim za prispevke. Po premisleku sem ugotovil da ne potrebujem tako velikega avtomobila kot je Cruze in glede na trenutne finančne zmogljivosti se bom raje odločil za kakšno Opel Corso ali kaj podobnega... Francozi mi niso, VW Polo je malo dražji, tako da niti ne vem kaj bi drugega kot kar Corso. Kaj točno pomeni atmosferski motor? Corso bi vzel 1.2 bencin varianto, po možnosti 5 vrat in kakšno lepo barvo. Škoda da Corse D (letnik 2010 recimo) nimajo vgrajene možnosti za branje MP3 datotek z USB ključa ampak samo s CD-jev...


Si prepričan? Ne spomnim se vseh oznak teh radijev več, ampak če me spomin ne vara, so imeli tudi tisti brez LCD zaslonov USB porte.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

majlo ::

mel (oziroma žena) 1.6 bencinarja letnik 2010, kupla rabljenega 2014 z 60 k km, zdaj ga ma foter. Manjala letos po skoraj 100 k prevoženih km. okvar ni bilo nekih pretiranih (dvakrt cin špula, popokane zadnje vzmeti, pa še mogoče kaka malenkost). Poraba bolj proti 9 kombinirano.

majlo ::

SoundBlaster je izjavil:

zk_eu - hvala za res izčrpen odgovor! Hvala tudi ostalim za prispevke. Po premisleku sem ugotovil da ne potrebujem tako velikega avtomobila kot je Cruze in glede na trenutne finančne zmogljivosti se bom raje odločil za kakšno Opel Corso ali kaj podobnega... Francozi mi niso, VW Polo je malo dražji, tako da niti ne vem kaj bi drugega kot kar Corso. Kaj točno pomeni atmosferski motor? Corso bi vzel 1.2 bencin varianto, po možnosti 5 vrat in kakšno lepo barvo. Škoda da Corse D (letnik 2010 recimo) nimajo vgrajene možnosti za branje MP3 datotek z USB ključa ampak samo s CD-jev...


si mogoče pomislil na fabio? Sam sem mel 1.2 60 km letnik 2011 (skoraj brez vsake dodatne opreme). Poraba je bila tam do 6.3, pa temu avtu nikdar nebi dal 60 km, se mi je zdelo, da full leti. Sem pa pri njej tudi zamenjal radio, preko ebaya naročil enega za vw, da sem imel vsaj usb in bluetooth.

Prodal 2 leti nazaj...

Je pa kolega lani kupil cliota 3 leta starega, bencinarja se mi zdi da 75 km, pa je hudo razočaran nad njim (glede zmogljivosti in porabe).

val46 ::

zk_eu je izjavil:

Odvisno katerega dizla imaš. Močnejše dizelske in bencinske različice so tudi pri Chevroletu imele F40 menjalnik, ki ni imel težav.

Drugače pa je najprej crknil pri dizlih, nato pri turbo bencinerjih, najdlje pa so zdržali ležaji pri atmosferskih motorjih.

Ta menjalnik je bil na trgu že malo po letu 2000 in vse do leta 2008 ni povzročal nobenih težav. Nato je Opel/GM vanj vgradil manjše ležaje in so praktično vsi začeli crkovati. Nekje na polovici leta 2012 so zaradi tega ponovno vgradili močnejše ležaje. Problematični so tako menjalniki vgrajeni med letom 2008 in 2013.


Ne vem komu so crkovali, ampak pri meni dizel, 2.0, 125KM, 6 prestav, letnik 2009, mi do 160000km kolkr sm naredil z njim, ni kazal nobenih napak ali težav z menjalnikom. Tudi na servisih(prva 4 leta sem vozil na uradni chevrolet servis zaradi garancije), mi niso o tem nič omenili in tudi kasneje, ko sem ga servisiral pri "vaškem mehaniku", je bilo vse ok z menjalnikom. Ampak ok, morda sem imel sam srečo, ne bom trdil, da nimaš prav. Samo podajam svoje izkušnje s tem avtom.

Aja, sem pa nekje okrog 2011 imel en vpoklic na servis, ker naj bi imeli neke težave z zavornim sistemom. Naj bi cevke zavornega olja rade preparele in so jih s vpoklicem takrat zamenjali z drugačnimi(drug material). To je blo pa edino na uradnem servisu, kar so delali preko garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Utk ::

Probleme so imeli samo tisti, ki so te mašine dobro žgali. Pri astrah, cruzov je bilo toliko manj, da ni bilo tolk slišat o tem. Astro 1,4 turbo so nekateri dobro zvozili brez problema, drugi pa fentali menjalnik pred 100,000. Jaz bi si takrat upal kupit nov avto s tem menjalnikom, rabljenega pa ne.

Utk ::

Da so te pretepli, ti absolutno verjamem, samo glede razloga si jih najbrž kaj narobe razumel.

IL_DIAVOLO ::

In potem si kupil forda in si bil spet tepen.

SoundBlaster ::

Pogledal sem 3 rabljene Corse za ~3500€ in bil kar razočaran. Na Avtonetu sem našel Mazdo3 1,6i letnik 2005. Baje samo nekaj čez 100.000km. Kako je s starimi Mazdami? Lepa mi je zelo.

Sicer pa prosim za predloge za nekaj v stilu Corsa/Punto/Clio..., do res res res največ 4500€. Benciner, 1.2, 5 vrat rabim. Hvala.

-valvoline- ::

SoundBlaster je izjavil:

Pogledal sem 3 rabljene Corse za ~3500EUR in bil kar razočaran. Na Avtonetu sem našel Mazdo3 1,6i letnik 2005. Baje samo nekaj čez 100.000km. Kako je s starimi Mazdami? Lepa mi je zelo.

Sicer pa prosim za predloge za nekaj v stilu Corsa/Punto/Clio..., do res res res največ 4500EUR. Benciner, 1.2, 5 vrat rabim. Hvala.

Corse majo absolutno prevec naspanane cene, sploh pa D serija. Lol, jaz sem skor 2 let nazaj kupil astro 1.3cdti 90km l.2007 k nova za 2k, zdaj pa corso primerjaj z tem. Astre so trenutno najboljsi nakup in p/p za tisto kar ponuja, sploh pa ce dobis kasno 1.3cdti registracija skor zastojn. Splaca se corsa C tazadnjih letnikov 2006 dobis za 1000e. Al pa kupis malo novejso 2013-2014 z tovarniskim lpg ter se furas prakticno zastojn. Drgac je corsin 1.2 odlicen motor na ketno.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

louser ::

KAVINSKY je izjavil:

SaXsIm je izjavil:

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli.


Precej delov si deli z Oplom, tako da ni panike kar se tiče mehanike. Dele kabine in plastike pa dobiš na ebayu.

Opel pa po novem s Francozi (PSA). Kako dolgo bodo še vzdrževali tako stara vozila, je vprašanje.

Scorpy84 ::

louser je izjavil:

KAVINSKY je izjavil:

SaXsIm je izjavil:

V opozorilo, GM je umaknil blagovno znamko Chevrolet iz evrope, tako da lahko v prihodnosti pričakuješ kakšne težave z deli.


Precej delov si deli z Oplom, tako da ni panike kar se tiče mehanike. Dele kabine in plastike pa dobiš na ebayu.

Opel pa po novem s Francozi (PSA). Kako dolgo bodo še vzdrževali tako stara vozila, je vprašanje.


Dokler bo povprasevanje, za tovarne so rezervni deli zelo visok prihodek.

tech1 ::

močna služba, močna zaposlitev, delo, delovne navade, redna plača, pogodba, dobri delovni pogoji, dobr delovno okolje, izobrazba, šola, fakulteta, magisterij... chevrolet cruze...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto do 15k eur (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
619130 (7190) Raptor F16
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15525572 (21075) matobeli
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7112742 (10261) Gr8t
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9116321 (12869) krneki0001

Več podobnih tem