» »

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

strani: « 1 2 3 ... 6

Saladin ::

Ford Focus
Mazda 3
Opel Astra
Seat Leon
Seat Cordoba
(Drugi proizvajalci ne pridejo v poštev, prav tako ne drugi modeli omenjenih fitm)

Kriteriji:
Benciner
4 ali 5 vrat
maks. 1800ccm oz. 100kW
Nov ali rabljen maks. 2 leti
Maks. cena 12.000€ (ampak za to hočem praktično novega z vso dodatno opremo, raje cca. 10k)
Poraba: do 7l/100km

Najvažnejše je seveda zanesljivost, servis in kvaliteta izdelave (ropoteča plastika tudi spada pod to). Avto se bo vozil do kraja (min 10-15 let). Prostornost je tudi zelo pomembna. Čimveč za čimmanj denarja.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

jype ::

Glede na to da si med kriteriji pozabil na varnost...

Je vseeno, katerega kupiš :)

Jaz bi priporočal Mazdo, ker so mi japonski avtomobili blizu, vendar se mi zdi, da njihova zanesljivost temelji na tem, da avto pravilno in redno vzdržuješ ter z njim odgovorno ravnaš - če se pa tako obnašaš, pa bo verjetno zanesljiv tudi vsak drug spodoben avto.

V japonskih avtomobilih se Waitsov "Big in Japan" daleč najboljše sliši - preverjeno!

iso2000 ::

Od naštetih bi jaz izbral Forda ali Mazdo. Samo poraba do max. 7l/100 se mi zdi pa pri 1.8 130KM precej utopična.
A karavan je tudi zanimiv? Jaz bi ciljal na Focus-a karavan-a.

LP

IceIceBaby ::

Edin pravilen odgovor: Pojdi vse probat in se sam odloči za tistega, ki ti najbolj paše :)

PacificBlue ::

Forda ali Mazda.Enega od teh dveh. Za lažjo odločitev pa poskusi obadva..
Be yourself - everyone else is already taken. Oscar Wilde

LapD ::

Od naštetih, novga Focusa ali Astro v akciji. Mazda in Leon sta predraga, Cordobe pa nepoznam.

V glavnem trenutno pomojem dobiš pri novem Focusu kar velik avta za ne preveč denarja.

KandazaR ::

Absolutno focus. Ko ga 1x probaš ga ne zamenjaš več.

kixs ::

Novi Fiat Bravo 1.4Tjet 120KM. Morda celo kdo rabljenega prodaja? :))

Sicer se pa strinjam. Pojdi VSE, ki si jih dal v ozji izbor probat, pa potem tega Bravota in bos videl razliko ;)
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

dary ::

Gledati je treba na varnost, pa tudi klima kar prav pride :D
Potem pa še na ostalo opremo...
Vzemite avto po svojem okusu. 8-)

Oxford ::

Ford Focus: trenutno si lastim karavana (11/2007). Kakovostno (predvsem notranjost) so to jajca od jajc. Bencinar 1.6 115 kM - žre >9 l/100km.:O
Mazda 3: prijeten na oko. Ga ima sestra. 100x kvalitetnejša notranjost od Focusa.
Opel Astra: lep na zunaj in nefunkcionalen znotraj (malo oz. nič odlagalnih mest, naslon za roko je privijačen na sedež (???), etc.)
Seat Leon: obupno plastična notranjost. Lep na zunaj, toda zelo slaba preglednost.
Seat Cordoba: ga ne poznam, toda na zunaj je OBUP.

Vse zgornje, razen Cordobe, sem vozil, ko sem 2006 kupoval nov avto in se na koncu odločil za VW Golf 5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oxford ()

BigFoot ::

S tvojega spiska bi izbral Mazdo 3. Drugače si pa poglej še Škodo Octavio.
LG 65EF950V 65" OLED; 5.2.2 Atmos / DTS-X zvok z Marantzom SR6010, petimi Focal
Sib zvočniki, dvema Focal Cub3 subwooferjema in dvema Focal Little Birdoma na
stropu; PS4 Pro, PS3, Xbox One, Samsung UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12

Fizikalko ::

Jaz bi med temi vsekakor vzel Mazdo 3.

Invictus ::

Ne bi kupil Forda Focusa. Lani sem ga imel na testiranju, pa tako zanič avta še nisem vozil. Volan 3x pretrd (že pri 40 km/h popolnoma trd), prestavljalo se je pa kot včasih na stoenki. Tretjo prestavo si moral prav lepo zadeti, ne da bi te menjalnik sam peljal do tretje, kot ponavadi.

Če bi rad porabo do 7l/100km, kupi Škodo Octavio 1,9 TDI. Meni kuri 6.0l/100km, pa imam kar težko nogo (seveda ne preveč, ker to le ni avto za brzine nad 170 km/h). Pa tudi cena je precej privlačna v primerjavi z vsemi tvojimi naštetimi. Če ti je avto prevelik, pa mogoče lahko pogledaš Fabio.

LP I.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Saladin ::

Hvala za vse nasvete - še več bi bilo zaželjeno.

Dizel vsekakor odpade.

Škoda Octavia pa je res viabilna možnost. Ampak to je res vse od firm.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

Oxford ::

Sem ravnokar pogledal moj zgornji odgovor in je malo zmeden. Skratka: po moje je najboljša izbira Mazda 3 (glede na tvoj spisek), nato Astra in potem nič več.
Če primerjam Golfa 5 in Focusa, ki ju imava z ženo, je to isto, kot da bi primerjal jabolka in krompir. Čisto drug svet! No ja, res pa je, da je Golf načipiran TDI>:D, Focus pa je pač bencinar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oxford ()

Super Sonic ::

Seat je oblikovno daleč najlepši, ampak tudi najbolj plastičen. Občutek cenenosti je pa zadnje kar človek rabi po tem, ko odcola 12k €. Oplov ne poznam dobro. Med (mojo) resno izbiro Focus ali Mazda je pa tako.

Focus, pod pogojem, da je narejen v Bremnu. Če ni, Mazda. Zakaj?

Focus je bolj kompakten, malenkost bolj vozen, najbolje pri vsem tem pa je, da Ford razume evropski trg. Veliko dodatne opreme in vse mogoče kombinacije. Poleg tega ima servise nekaj cenejše kot Mazda (enako velja za rezervne dele).

Mazda po drugi strani je bolj kvaliteno izdelana (razen če prihaja Focus iz Bremna), v večini je garancija daljša (če je vozilo iz Bremna, Ford jamči 5 let garancije), za moje pojme pa ima tudi precej lepšo notranjost.

ps.
Forda obvezno novega, Mazde pa ni nujno, čeprav se takoj poraja vprašanje, če sploh dobiš rabljenega in koliko je ta cenejši od novega. In izogibaj se službenih vozil, ki imajo prevoženih nekaj k in so označeni kot "kot nov".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

iso2000 ::

Ne vem kateri avto ti bo žrl pod 7l. No, na relacijo še, ampak s kombinirano ali mestno vožnjo boš pa težko prišel na takšno porabo pri bencinarju. Če je motor šibek žre precej, ker mora poganjat veliko težo, če je močnejši in večji pa že po "defoltu" več žre.
Nekaj primerov:
Kolega ima fiat grande punto 1.6, pa mislim da okrog 90 konjev, pa mu žre 7-8 l. Za relacije žal nimam podatkov.
Jaz imam 160KM pa 2.0 v V40 pa mi žre med 8.5 pa 10. Volvota sem na relaciji spravil na 7,2l.
Xantija karavan 1.8 in okrog 120KM žre povprečno okrog 8-9. Na relacije se jo da spravit na ca. 6,7, če res lepo voziš.
Govorim o porabi na tank, da ne bo kakšnih nesporazumov.
Se mi zdi, da boš pod 7 težko spravil bencinarja te velikosti ob predpostavki, da boš vozil tudi po mestu.

LP

SkIDiver ::

So že drugi napisali. Poglej še octavio in fabio od škode. Vrjetno bi prišel do zastavljene porabe z 1.6 octavio oz 1.4 fabio.

Midva imava fabio 1.4 z 50kW (ti imaš na voljo pri zadnjih letnikih prejšnega modela tudi 55kW različice) pa imava s klimo in kombinirano vožnjo 6.6L/100km porabe.

TOP ::

Jaz bi izbiral tud med Fordom in Mazdo,čeprav delata skupaj določene kose.Forda imam tud sam karavana 2,0 CITD in sem znjim zelo zadovoljen.Prej sem mel Fiat Bravo in ti povem to je razlika kot dan in noč.Kar se tiče Škode Octavia moj sodelovec jo ma in sami problem,čeprav dizel pravijo da so bolše,benzinarske pa jih kar nekaj poznam ki imajo težavo z elektroniko.Pa tud tanova Astra pravijo da je dobra.Najbolše bo da sam potegneš črto in greš mal probat se usest,da vidiš kaj ti odgovorja.Recimo moj Focus in Sport opremo in je zelo trd meni se dopade,ker drži cesto fantastično,sam nekaterim to ne paše in imajo rajši mehkejši avto.zato prej probaj ko kupuješ.

bzp ::

Na hitro, Ford ali Mazda. Z malo več premisleka pa: pojdi in probaj kateri ti bolj ustreza. Focus je neprimerno bolj trd od Astre npr. Enim to ni všeč, drugi pa ravno zaradi tega izberemo Forda :)

macgajver ::

Opla in forda ne vzet jajca na kvadrat.
tenstan krompir je pa zakon

SkIDiver ::

Opla in forda ne vzet jajca na kvadrat.


A si katerega izmed njiju vozil? Vrjetno ne in je samo stil baba čula baba rekla.

dzinks63 ::

PARTyZAN ::

Mazda 3.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

buneech ::

Leon dobro izgleda, focus se je tudi poboljšal, izgled je kar uredu, notranjost pa tudi kar uredu, kolikor sem se peljal v njem. Vozim pa Astro (sicer GTC) ampak ti lahko rečem, da mi ni žal, da smo jo kupili, niti fotru, niti mati...Lepo se vozi, lepa zunaj, kakovostno izdelana znotraj. Vsaj jaz sem zadovoljen, pa tudi problemov z njo nismo imeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: buneech ()

krneki0001 ::

Od vseh teh samo mazdo. Seati odpadejo, ker so mi grdi, ford mi nekak ni kvaliteta, opel je pa opel in se ga splača izogibat na daleč.

Saladin ::

opel je pa opel in se ga splača izogibat na daleč.

Ehm - pri hiši imamo imamo 23 let starega kadetta, 200k km, z pretežno originalnimi deli (menjalnik, sklopka,...) ki ni nikoli imel večjega kvara razen seveda potrošne robe. Še rja ga ni prav načela. Pa smo ga odkar pomnim uporabljali kot tovorno mulo (oz. ga še).

"Opel je opel" je res kratko povedano - pove pa bore malo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

thomasg ::

mazda po "poroki" s fordom ni vec to kar je bila.

kixs ::

Sej je vseeno, vsak svoje hvali, torej tvoj denar, tvoje zelje in si kupi to kar tebi pase!

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

whatever ::

opel astro h priporočam. 1 leto jo mamo, zelo zadovoljni, vse b.p.
žre pa mislim da malo več kot 7 litrov s prižgano klimo, cca 100KM 1.4 bencinar
glede odlagalnih mest- pred sovoznikovim sedežem je predalnik, v vratih spredaj je na vsaki strani en predalnik, naslon za roko se da dvigniti, če koga ovira, res pa se ga ne da v celoti odstraniti, in predalnik je tudi v notranjosti zaslona za roko - moraš pazit da ga ne odpreš takrat, ko je naslon dvignjen, ker lahko v tem primeru vse ven pade.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

igor0203 ::

Ima kdo kakšne izkušnje z Golf V 2.0TDI? Na avto.net se jih kar precej prodaja z relativno malo kilometri. Je mogoče kaj narobe s temi mašinami ali čem drugim?

KandazaR ::

Sem se pogovarjal z mehanikom ki dela na porscheju pa je rekel, da je zanesljivost 2.0 tdi motorjev v primerjavi z starimi 1.9 tdi porazna.

igor0203 ::

Mogoče veš kaj rado crkuje? Turbina?

KandazaR ::

Ga nisem spraševal v detaile. Sva se nasplošno bolj pogovarjala. Ga bom naslednjič vprašal ko bom peljal na avto v njegov popoldanski domači servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

ivanuscha ::

Obvezno probaj novega Bravota! Fantastična notranjost in tudi zunaj je lep. Pa motorje ima odlične. Fiati so po meritvah ADAC ze od leta 2006 med najzaneslivejšimi znamkami, zelo so se popravili.

igor0203 ::

No vseeno hvala za informacije. Kakšrnekoli dodatne pa so še toliko bolj vredne. :)

@Live:
Bravo je lep, ja. Že 3-4x sem se prijavil na testno vožnjo, pa me še zmeraj ni noben kontaktiral.

Focusa 2.0TDCI sem že vozil in ga ne morem prehvalit, sploh kar se tiče zvočne izolacije, udobja ter vozne dinamike.


Mogoče še kak drug predlog za avto do cca. 12k €? Lahko je tudi rabljen pod 100k km. Ker sem nekoliko višje rasti, mi je pomemben predvsem prostor za kolena.

ivanuscha ::

@Igor

Glede testne vožnje najbolje da pokličeš in se osebno zmeniš katero izvedbo bi rad testiral, sem prepričan da tudi če bi prišel brez prijave, bi ga dobil za testirat.

Je pa pomoje še vredno vržt uč na Kio Ceed! Zelo nizka cena z ogromno serijske opreme, 7 let garancije ter nasploh zelo dobra izdelava.

Saladin ::

Seat torej odpade, Mazda je predraga (vključno z deli), sedaj ko malo bolje pogledam pa mi je žal, da sem sploh omenjal Octavio.

Torej Astra ali Focus (novo ali skoraj novo).
Splošnih tem o avtih je že dovolj na forumu - zanima me zgolj ta izbor (francozi in italijani odpadejo, prav tako azijci in japonci - drugih nemcev, ki se mi dopadejo, pa ni v tem rangu)

Trenutno me bolj vleče na Opla zaradi nižje cene, nižje porabe in boljše notranjosti (baje - itak bom prej osebno preveril).
Kako pa se obnesejo motorji (je dovolj že 1.4 ali da vzamem 1.6 - več sigurno ne potrebujem)
Kako je z prostornostjo (je dovolj hatchback ali moram vzet limuzino ter kako sama oblika vpliva na vožnjo)?
In pa - kakšni so običajni popusti za plačanje z gotovino?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

BendeR ::

Sam si lastim novega bravota z 1.4tjet motorjem (120km) in ti ga lahko le priporočam. Fantastičen avto.
:=)

whatever ::

Trenutno me bolj vleče na Opla zaradi nižje cene, nižje porabe in boljše notranjosti (baje - itak bom prej osebno preveril).
Kako pa se obnesejo motorji (je dovolj že 1.4 ali da vzamem 1.6 - več sigurno ne potrebujem)
Kako je z prostornostjo (je dovolj hatchback ali moram vzet limuzino ter kako sama oblika vpliva na vožnjo)?
In pa - kakšni so običajni popusti za plačanje z gotovino?


Baje so limuzinske verzije Opla Astre narejene v Turčiji (al Španiji?). Tako da bi jaz raje vzel hatchback.

Prostornost pri Astri je po moji oceni solidna - nekaj srednjega, kaj dost več pri avtu teh dimenzij pač ne moreš pričakovati. Tudi zadaj je prostora za noge in glavo dovolj za 180 cm visoke potnike.

1.4 vs 1.6... težko kaj rečem, ker ne vozim avta jaz, ampak sem samo sopotnik. 1.4 verzija ma 90 konjev in gre po avtocesti polno naložen tam do 170 km/h, pospešek je pa cca 13 sekund 0-100.

Je blo pa tak, da ko smo kupovali, je bila cena za gotovino 900 eurov VEČ kot če si vzel na lizing. Se pravi popust je bil za leasing, ne za gotovino. Pol pa ko v leasing vračunaš še obresti, prideš na približno isto ceno kot za gotovino.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: whatever ()

KandazaR ::

Razlika med sedanom in hatchbackom je samo v velikosti prtljažnega prostora. Tako da ti kar vzemi hatchback. Iz osebnih izkošenj ne bi jemal najbolj švoh mašino. Ti kar vzem 1.6 (pri focusu obvezno novejšo z 115km). Notranjost je pri focusu malenkost bolj zadržana vendar še vedno je dobre kvalitete. Pa malo poglej Dilema: nov avto ali iz druge roke?. Uporabnik itaq37 je kupil focusa pa ga vprašaj kako je kaj zadovoljen z njim.
Glede popustov je pa čisto odvisno od prodajalca in pa tvojih pogajalskih sposobnostih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

skyline ::

ce se bos odlocil za focusa, nujno vzemi vsaj 1.6 motor.

1.4 je ze v vsakdanji rabi premalo, poleti s klimo pa sploh..

sicer imam '04 letnik, ki ima 75 KM (tanov ma 80), ampak je nov model vecji in tezji, tko da je vrjetn vse skupaj se slabse..

lp ;)

ivanuscha ::

@Saladin

Če denar ni vprašanje, potem raje vzemi močnejši motor, moči ni skoraj nikoli preveč. Glede oblike je vprašanje samo koliko velik prtljažnik potrebuješ, drugače je seveda bolj praktično da vzameš krajšo izvedbo(tudi zaradi teže avtomobila). Za popuste pojdi do več trgovcev, ene 5% ne bi smel bit problem pomoje.


Je pa škoda da smo ljudje tako neracionalni pri izbiri avtomobilov, dostikrat tudi v svojo škodo. Če nam ena znamka iz nekega neumnega razloga ni pri srcu, nas enostavno ne zanima, pa četudi je avto v dostih pogledih boljši. Tako je že v primeru Saladina in Bravota, ki ga niti testirat noče it. ;) Ali Kie. Ali pa recimo v Nemčiji folk večinoma niti pogledat(kaj šele kupit) noče Opla, ker ga furajo vglavnem Turki. S Fordom je podobno.

Po drugi strani pa ma VW pri Golfu zaradi odličnih serij I in II še vedno tako velik ugled, da četudi so pri kakšnih Golf IV odpovedovale zavore in podobno, prodaja še vedno ne upada... in dosti je folka ki še vedno misli da ga ni čez Golfa! :\

Saladin ::

Če nam ena znamka iz nekega neumnega razloga ni pri srcu, nas enostavno ne zanima, pa četudi je avto v dostih pogledih boljši.

Saj je povsem možno, da bi za dosti manj denarja dobil dosti več.
AMpak če pustiš vse odprto - se zgubiš v poplavi nasprotujočih si informacij.

Pač sem se (zavestno) odločil za nemce.
In ne - denara ni dovolj. Ker potem bi se že zdavnaj odločil za kako petko ali audija za 15k ali 20k.
Pravzaprav mi je že preskok na nove avte povsem nov, ker sem večno zasmehoval tiste z preveč denarja, ki kupujejo novo.

Lets keep it simple, shall we ;)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

kixs ::

Kdo je rekel, da smo ljudje racionalni... premagujejo nas custva, neznanje in ignoranca. Predvsem to zadnje. Kar ne ves, ne boli :P

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ShARk63 ::

Avto moras sprobat. Sam najbolje ves kaj ti pasa, a ne? Vecjega odstopanja med nastetimi modeli ne bi smelo bit.
Kupivati avtomobil samo zato, frend pravi da je dober, je isto kot.. (se vzdrzim komentarja)

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ShARk63 ()

krneki0001 ::

opel je pa opel in se ga splača izogibat na daleč.

Ehm - pri hiši imamo imamo 23 let starega kadetta, 200k km, z pretežno originalnimi deli (menjalnik, sklopka,...) ki ni nikoli imel večjega kvara razen seveda potrošne robe. Še rja ga ni prav načela. Pa smo ga odkar pomnim uporabljali kot tovorno mulo (oz. ga še).

"Opel je opel" je res kratko povedano - pove pa bore malo.


Ti primerjaš 20 let in več stare avtomobile, ki so bili narejeni za človeka, z novimi, ki so narejeni samo za prodajo in servisiranje???

20 let star avto, če je zdržal do danes, bo preživel tudi večino novih. Avtomobili danes morajo bit narejeni, da se servisirajo, drugače bi servisi propadli. Sej ne rečem, da je kaka izjema, ampak v osnovi smo sposobni narest avtomobile, k bi zdržali lahko zelo dolgo, pa avtomobilska industrija tega ne počne.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

nebivedu: Podpis pod to zadnje.

Super Sonic ::

"Kako pa se obnesejo motorji (je dovolj že 1.4 ali da vzamem 1.6 - več sigurno ne potrebujem)"
Med 1,4 in 1,6 ni takšne razlike, da bi človek na glavo padu. Torej je 1,4 povsem dovolj (govora je okoli 100KM), 1,6 pa po želji (malo več registracije pride, zna bit pa poraba malo nižja kot pri 1,4).

"Kako je z prostornostjo (je dovolj hatchback ali moram vzet limuzino ter kako sama oblika vpliva na vožnjo)? "
Če sprašuej glede upora in podobnih stvari - so stvari zanemarljive. Teža je tista, ki v večini primerov pokvari prožnost, porabo in še kaj. Zato priporočam, da pregledaš težo vozila in primerjaš. Dejstvo je, da le redki prodajalci nudijo testno vožnjo s temi motorji. V večini testerjev so notri dizli, ali pa kakšen močnejši bencinar.

"In pa - kakšni so običajni popusti za plačanje z gotovino?"
Ja tole je čisto odvisno od prodajalca. Kakšen VW bi znal v znak "past" od smeha, ker oni ne dajo popusta na gotovino (gotovina je plačilo, ki ga ne morajo - za njih je precej boljši kakšen kredit ali lizing). Toyota tudi ni spustila niti €, pri Fordu se mi zdi, da so neki govoril o okoli 2% nižji ceni za gotovino. Skratka, čisto odvisno, ne biti pa presenečen, ko (če) boš naletel na negativen odziv (z malo smeha na ustnici prodajalca). V naši deželici se zmeče za avtomobile ogromno denarja, zato v njihovih očeh kupuješ nižji razred avtomobila.

"Splošnih tem o avtih je že dovolj na forumu - zanima me zgolj ta izbor"
Opel pa Ford. Po kvaliteti primerljivo, s tem, da Ford mora priti iz Bremna. Kvaliteta vožnje, materialov in izdelava so na strani Forda, med tem ko varnost preveri tukaj... Ford in Opel. Za vzdrževanje, garancijo in ostalo jim pa "zamor", potem primerjaj.

Opozoril bi te samo na nekaj. Ko kupuješ avto (še posebno novega), vedno pomisli, kaj ti življenje lahko prinese v prihajajočih parih letih. Fino je, če avto lahko uporabljaš še za kakšno drugo stvar, ne samo za te, katere vidiš pred očmi sedaj. To ti govorim iz lastnih izkušenj, saj sva s punco kupila Toyoto Corollo Sedan, no sedaj sta pa na poti dvojčka. Avto tako čez noč postane neuporaben (vsaj ta najin je, saj ima "invalidn prtlažnik").
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IgorGrozni ::

Doslej pet Renault-jev: Katra ( še vedno nostalgičen ) in Megane ( rabljeno- še vozim ) in trije novi avtomobili: Prvi R19 15 let(menda še vozi), drugi je star 7(Trafic) let in tretji 2 leti(Passenger). Brez omembe vrednih težav. Redno vzdrževanje in kasko.

Zato z moje strani: Clio ali Megan, enega od modelov, ki imajo majhno porabo !

Ne glede na znamko avtomobila, pa priporočam predvsem avtomobile z kar najmanjšo porabo. In boljše nov, kot rabljeni, če ga misliš voziti do groba(njegovega).
In pred nakupom predvsem premisli, ali res potrebuješ tako velik in tako ˝ugleden˝avto. Avto je potrošna roba, kot kruh, spodnjice in bicikli.

Lp.Igor

Zgodovina sprememb…

strani: « 1 2 3 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516552 (8540) Fizikalko
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14937676 (29618) Dami
»

VW (polo 1.2) ali Opel (corsa 1.2)?

Oddelek: Loža
125758 (5323) koyotee
»

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative] (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7910942 (9398) dukenukem
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13428779 (6516) OmegaM

Več podobnih tem