» »

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

Kateri avto kupiti (čist na kratko)?

strani: 1 2 3 4 ... 6

dëych ::

Pri Astri: vzemi raje z 1.6, razlike v uporabi so minimalne in pa sam motor bo manj obremenjen kot tisti z 1.4. Imam tudi sam, sicer prejšnji model (G), ampak ko je avto poln se pozna, da ni dovolj moči/navora.

profii ::

če boš uzel novo astro, jaz osebno nebi šparal tistih 2k € in bi uzel 2.0 turbo. konji so le konji.

Matej_K ::

Konji so tut žejni v večina primerih, in pijača je zadnje čase zelo draga...
... .. .

Jackal ::

Kot so ti že ostali svetovali, avto je treba sprobat, kaj ti ustreza.

Malo manj kot leto je zdaj, kar sem lastnik Ford Focusa. Najprej sem hotel nabavit rabljen avto, pa me je po ogledu par prodajalcev minilo vse veselje in sem začel gledat nove. Sprva najcenejše (Chevrolet, bivši Daewoo), a sem bil z njimi zelo razočaran. Ergonomija za volanom je nikakva. Poleg tega sem imel s svojima slabima 2m višine nemalo problemov, da sem se spravil v tak avto.

Potem sem začel gledat ostalo - Preizkusil sem Hyundaija I30, Kio Ceed, Honco Civic, Opel Astro, Fiata Bravo (novega), VW Golfa V in pa Ford Focusa. Od vseh teh se na koncu nisem več hotel ločit od Focusa. Najbolj od vsega me je prepričala lega in udobje na cesti. Sicer je takrat še bil model MK2 (z ne-kinetic lučmi), ampak vse ostalo je pa čisto enako kot pri novem, saj se je serija takrat ravno zaključevala. Na koncu sem vzel Focusa 1.6 Ti-VCT (115KM) Sport, ki ima še nekoliko trše podvozje kot navadni. Glede same kvalitete izdelave nimam nobenih pripomb, pa tudi uporabljeni materiali so zelo všečni na otip. Presenečen sem bil tudi nad prostornostjo v notranjosti, saj je Focus od svojega začetka zelo zrasel (17cm v dolžino in 14cm v širino), kar se precej pozna v potniški kabini in velikosti prtljažnika.

Porabo sem imel v tem času točno 8L / 100km, pa priznam, da sploh ne pazim na porabo, si pa zapisujem podatke. Razlika v ceni med 1.6 (100KM) in 1.6 Ti-VCT (115KM) je pri novem okoli 1000€. Ko sem kupoval mojega, je bil 2.0 (143KM) samo 100€ dražji od 1.6 Ti-VCT.

Galerija
Walking the way is something completely different than imagining the way.

profii ::

konji niso nič kaj dosti bolj žejni od navadnih mašinc (1.6...). bolj žejni postanejo ko se števolo cilindrov poveča. je pa seveda vožnja veliko večji užitek. zna pa bit zavarovanje malce dražje.

T0RN4D0 ::

začetna cena, vsako leto pri registraciji, zavarovanju, vsak dan pri porabi, na koncu pride zadeva precej dražja. :) Za še večji užitek pa vzameš kar ST različico, zelo zabavna vožnja če te ne moti dvojna poraba. :\
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

No, al pa kupiš en plastičen volan za 50 ojro, ga vštekaš v usb in goniš 300 na uro - če že moraš divjat. Dodaten bonus je da tako tudi ne ogrožaš nikogar.

kixs ::

No, al pa kupiš en plastičen volan za 50 ojro, ga vštekaš v usb in goniš 300 na uro - če že moraš divjat. Dodaten bonus je da tako tudi ne ogrožaš nikogar.


Evo, na to sem tudi sam pomislil. Ups, sej to ze delam :P
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

profii ::

No, al pa kupiš en plastičen volan za 50 ojro, ga vštekaš v usb in goniš 300 na uro - če že moraš divjat. Dodaten bonus je da tako tudi ne ogrožaš nikogar.


Evo, na to sem tudi sam pomislil. Ups, sej to ze delam :P



usako leto 1000€ za gamerski računalnik in imaš že pokrito zavarovanje za ST-jko. poraba ni nikoli dvojna. če primerjaš 1.6 16V al pa 1.9 16v pa 2.0 turbo porabo. pri isti vožnji ni niti liter razlike (imam izkušnje z oplovo 2.0T in VW tfsi).

jype ::

profii> usako leto 1000€ za gamerski računalnik

Zakaj pa to?

Jaz sicer zmečem več, ampak ne za "gamerski". Pa z računalnikom zaslužim več, kot kdo drug z STjko zgubi :)

profii ::

profii> usako leto 1000€ za gamerski računalnik

Zakaj pa to?

Jaz sicer zmečem več, ampak ne za "gamerski". Pa z računalnikom zaslužim več, kot kdo drug z STjko zgubi :)


ok to je drugo če ti je računalnik kot orodje in ti prinaša denar (blagor ti :D) je pa veliko takih ki dajejo po 1000€ na leto da imajo najboljši računalnik na vasi za igrce nabijat.

kixs ::

Vseeno prezivim za racunalniki dosti vec casa kot v avtu, pa vseeno ne dam 1k€ na leto za rac. Avto pa tudi imam tak, ki mi vec kot ustreza. :P
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

TOP ::

profil ne govori da konji niso nič bolj žejni od navadne mašine 1,6.Doma imamo same Forde.Jaz CiTD 2,0,oče 1,6TI-VCT in brat Fiesto ST 2,0 150KM.Očetovega sem preganjal do konca pa poraba se je gibala pod 9l,če paziš pade tam malo pod 7l.A bratova ST je pa zanimiva,če voziš normalno menjuješ tam okrog 3 tisoč obratov je poraba tudi pod 8 a ko pohodiš plin in menjuješ okrog 6 tisoč obratov je pa poraba 12l.Zakaj pravim okrog 6k obratov,zato ker tam leti kot avjon in te dobesedno prilepi na stol.Kar se tiče samih Fordov smo pri naši hiši vsi zadovoljni brez problemov.Oče ima Forda že od leta 1992 in nikdar nobenih težav z nobenim Fordom sam redni servis.Jaz in brat sva prej imela Fiata jaz Bravota brat pa Puntota,ampak oba sva imela kar nekaj težav ne velikih ampak vse eno.Sedaj nisem jaz FUN FORDA da ne bo kdo mislu,sam zaenkrat vsi prihiši zelo zadovoljni.

T0RN4D0 ::

No ja, če maš STja in voziš skos pr 2k obratov pol seveda lahko pije tolk kot 1.6 z normalno vožnjo. Samo ne gre nič bolj če ga šparaš. Če ga pa voziš tko da dejansko iztisneš tiste konje iz njega pa pije praktično dvojno kot kakšen 1.4 mlinček če ga teraš od 1 do 2k obratov :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

profii ::

praktično lahko pa 1.4 mlinček teraš do blokade, ne gre nikamor in pije 2x ST ki ga pelješ normalno.
nekoč davno nazaj smo z eno hondo 1.4 z desetimi litri naredili 45km po enih poteh okoli hiše od frenda. pa si zračunajte porabo. manjša mašina lahko ni šparavna.

TOP ::

Ne daleč od tega da bi bila šparovna sam nekaj ne razumeš,res je da nižji mlinčki ko jih tiščiš pijejo res veliko sam če bi to ST pošteno stiskal potle bo poraba ogromna,res je da bo tudi šlo.Ker ST od brata z ESP je pravi mali dirkalnik in ti pričara prave užitke,tako da moj brat ne gleda na poraba.On reče gušti so gušti.

profii ::

Ne daleč od tega da bi bila šparovna sam nekaj ne razumeš,res je da nižji mlinčki ko jih tiščiš pijejo res veliko sam če bi to ST pošteno stiskal potle bo poraba ogromna,res je da bo tudi šlo.Ker ST od brata z ESP je pravi mali dirkalnik in ti pričara prave užitke,tako da moj brat ne gleda na poraba.On reče gušti so gušti.


s tem se pa 100% strinjam:). učasih je treba pa tud ESP sklopit da gre malo počes pa da malo vrti:P

TOP ::

Ja sedaj se pa tud jaz stabo strinjam to sem tud jaz probal in moram reč,da je prav zakon ko sklopiš sam moraš pa pazit,ker gas je tukaj zelo odziven.Jaz mam Focusa karavan dizla ki ma 136km in moram reč da je tud zelo poskočen,sam take užitke ki ti nudi ST jih pa nima.

jype ::

Če bi vi mal manj stran metali gorivo s temi užitki, bi se vsi lahko vozili in greli ceneje, pa še ceste bi bile varnejše!

Bukovci.

bond007 ::

Jst tisti dan, ko avto tišim manj jem, da imajo potem otroci v Afriki več hrane. Kira logika :\ Ti res misliš, da je krivda za visoke cene nafte na tistih, ki "uživajo" v vožnji? In če ne bi uživali, da bi bila nafta ceneje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

TOP ::

jype ta izjava je pa bla mal mimo usekana.Kot prvo jaz lahk mečem stran gorivo saj ga tud sam plačam,kar za nekatere to pa ne velja,zato ker jim očetje to delajo oziroma jemljejo drugim denar.

black ice ::

Nov fiat bravo je zakon - kolegovi starši so ga nabavili (1.4 l, ~80KM)
Pije okrog 6l, poleg vsega pa so dobili novega z vso opremo za 13000€ + darilo navigacija.

Drugače bi na tvojem mestu vzel mazdo 3. Pač japonec :)
Seati pa imajo VW mašine tudi design je znotraj zelo podobne VW), tako da lahko računaš kot da bi imel doma VW-ja razen malce cenejši je pa drug znak ima na havbi.
Stric je imel doma Cordobo letnik 95, službeno Ibizo, sedaj pa ima Alhambro in Toledoja. Nisem nobenkrat slišal da bi imel kakšne večje probleme s katerikolim izmed naštetih avtomobilov, razen enkrat ko mu je odpovedal termostat za vodo na Cordobi.

profii ::

Če bi vi mal manj stran metali gorivo s temi užitki, bi se vsi lahko vozili in greli ceneje, pa še ceste bi bile varnejše!

Bukovci.


tisti ki "divja", vozi hitreje, je 100% skoncentriran na cesto, tisti ki pa zdraven gleda kako raste krompir ipd. vozi zasanjano, nekaj mečka. vozi enkrat po bankini drugič po levem pasu... taki so zame nevarni. prenevarni. samo takih se jaz bojim. vedno molim da kakšnega takega v ovinku ne srečam. jih je pa zelo dosti takih voznikov.
zaradi tistih mojih 3 l bencina in 5 l nafte na mesec pa nič ne vpliva na svetovno ceno goriv.

LP

perci ::

Seveda - zato imamo omejitve hitrosti. Da bi se zgodilo čimveč nesreč.

profii ::

Seveda - zato imamo omejitve hitrosti. Da bi se zgodilo čimveč nesreč.


ja zato pa se vozi tam kjer je omejitev 90 se vozi 60 po naseljih pa tud 60....zato da je bolj varno. itak.

djordjevic ::

Pa kaj je s tabo? Kdo govori o cincanju?

profii ::

kdo pa govri o brezglavem norenju?

djordjevic ::

Ne bom ti solil pameti, ampak poanta focusa ST ali kateregakoli avtomobila, ki ima orenk športno podvozje in precej pod havbo, ni lih vožnja do 2500 obratov in hopa, v višjo prestavo. Sem tudi sam ljubitelj avtomobilizma, da ne bo pomote, ampak sprobavanje drsenja focusa v ovinek in podobne reči pač ne spadajo na cesto, kjer se, na žalost, najdejo tudi vozniki, ki si jih opisal v enem od zgornjih postov. Noben ekstrem ni za na cesto. Zato imamo omejitve. Če se bomo omejitev držali vsi (v + in -), bo na cesti manj mrtvih. Bi bilo počasi dejansko za razmislit, ali ne bi morda zgradili kakšne malo večje proge, da bi se lahko adrenalinski navdušenci malo sproščali in prepustili cesto temu, za kar je namenjena - vožnji od A do B. Pa brez zamere, da ne boš mislil, da je to napad nate. Naveličan sem samo raznih frajerjev, ki mi drsijo iz ovinka in tudi sicer norijo po cesti, kot da je njihova, mene pa tiščijo v robnik oz. na bankino.

profii ::

Ne bom ti solil pameti, ampak poanta focusa ST ali kateregakoli avtomobila, ki ima orenk športno podvozje in precej pod havbo, ni lih vožnja do 2500 obratov in hopa, v višjo prestavo. Sem tudi sam ljubitelj avtomobilizma, da ne bo pomote, ampak sprobavanje drsenja focusa v ovinek in podobne reči pač ne spadajo na cesto, kjer se, na žalost, najdejo tudi vozniki, ki si jih opisal v enem od zgornjih postov. Noben ekstrem ni za na cesto. Zato imamo omejitve. Če se bomo omejitev držali vsi (v + in -), bo na cesti manj mrtvih. Bi bilo počasi dejansko za razmislit, ali ne bi morda zgradili kakšne malo večje proge, da bi se lahko adrenalinski navdušenci malo sproščali in prepustili cesto temu, za kar je namenjena - vožnji od A do B. Pa brez zamere, da ne boš mislil, da je to napad nate. Naveličan sem samo raznih frajerjev, ki mi drsijo iz ovinka in tudi sicer norijo po cesti, kot da je njihova, mene pa tiščijo v robnik oz. na bankino.


s tem se strinjam. v veliki večini. vendar pa tudi sam se ne upam med 9 in 10 uro zjutraj v nedeljo na kavo ker so na cestah tisti ki je cela cesta njihova. zakaj se pa ti ljudje ne umaknejo s ceste.
no glede drsenja fokusa v ovinek je pa tako da se to počne ob takih urah, ko ni ne kolesarjev ne pešcev in žive duše daleč na okoli. tudi sebe imam rad in use ostale soljudi.

PS: osebno lažje vozim močnejši avto počasneje kot švohnejšega. tako da se večino časa kar lepo prilagajam tistim 60-70 voznikom, dam šipe dol in uživam v sončku:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

durrenmatt ::

Kakšne pa so kaj izkušnje z naslednjimi znamkami:

kia c'eed 1,4 109KM bencin

hyundai i30 1,4 109KM bencin

imata enak motor, izgledata dobro.

edit:i30

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Bi bilo počasi dejansko za razmislit, ali ne bi morda zgradili kakšne malo večje proge, da bi se lahko adrenalinski navdušenci malo sproščali in prepustili cesto temu, za kar je namenjena - vožnji od A do B.


Na žalost lahko v sloveniji zgradimo progo v vsaki vasi, pa bodo kreteni ostal na cestah - zakaj?
Zato, ker na progi nimajo kaj pokazat, pa ker bi se na progi osramotili pred drugimi, ki so boljši od njih, v prometu jih pa vsi opazimo in pogledamo njihov avto. Sicer ne ker bi oni tok obvladali vožnjo
(kar si očitno večina kretenov takrat misli in šalta na blokadi, da jih bo ja več ljudi pogledalo), ampak zato, da ne priletijo v nas in da se jim bomo naslednjič zato lahko umaknili.


Tako da je vseeno ali je proga ali ne, kretenov na njej ne bo. Tisti, ki pa smo že sedaj normalni, pa vseeno radi malo sprobavamo svoje stroje, gremo pa v tujino, ali pa na uradne tekme, ki jih je pa v mojem primeru vedno manj (offroad tekme), ker se zeleni preveč obešajo na to, da nebi smeli imeti tekem v glinokopih ali pa peskokopih - tam namreč uničimo preveč narave - celo več kot stroji, ki vsakodnevno tam kopljejo in odvažajo material. Celo v starih gramoznicah ne smemo imet tekem, kljub temu, da te gramoznice zasuvajo z najrazličnejšimi smetmi in potem na njih nasujejo prod in zemljo - ampak bolj kot smeti, pa tam s terensko vožnjo uničujemo naravo prav mi(to je izjava inšpektorja in zato je potem odpadla največja slovenska mednarodna tekma v offroadu, o kateri se je govorilo daleč ven iz slovenije).

Meizu ::

Vidim, da imate tu kr zanimivo debato :) Pa bom še jst svoj lonc pristavu. In s tem tudi svojo zgodbo.

To kar si ti povedal Nebivedu je nažalost resnica. Sam če si se pa kdaj peljal po kakšni taki urejeni dirkalni progi, kajkmalu spoznaš, da te naše luknjaste in razrešetane Slovenske ceste za dirkanje ne pritegnejo več. Ni ga čez uštiman, gladek asvalt, z ravnico, ki je namenjena zanalašč vrtoglavim pospeškom in užitkom. Sm poskusu pri mojmu prijatlu v Italiji in to s 600 konjskim Nissanom 350Z (HKS turbo). Vam povem, da se vsi bungee skoki in base jumpi in nevem kakšni extremni spusti skrijejo pred tem. Ko takšna mašina pospeši, te tko zalima v stol, da ne morš roke stegnt niti do armaturke. Aja, porabo goriva ima povprečno 30l/100km (če se daje po progi z njim) :/ Jap bodte veseli, da vaši avti (moj tudi) ne pije več kot 10l/100... :P

Aja, Profii: Ko si prej omenjal, da med temi motorji ni dosti razlike v gorivu. Četudi je manj kot liter, se zelo pozna verjemi. Mogoče na prvih 100km niti ne, pa poskusi nardit kasneje kakšen izračun, pa kmalu ugotoviš, da le ni vse v rožicah...

krneki0001 ::

Poraba goriva je zame dobesedno brez pomena, lahko ti avto troši 5 litrov, pa daš vsaka dva meseca za izredni servis tok kot jaz za preostanek ostalih petih litrov v tem času in sva na istem. (meni se avto zelo malo kvari, če pa že se kaj pokvari, so pa deli zelo zelo poceni). In pri večini avtomobilov je danes kar nekaj izrednih servisov, ki niso poceni. Pa tudi redni, ko je potrebno zamenjat jermen in vodno pumpo ali kak semering, niso ravno poceni na servisih (izpod 400 evrov težko prideš).

ivanuscha ::

@durrenmatt

Če bi izbiral med Ceedom in i30 bi se najbrž odločil za Kio, predvsem zaradi 7 letnega jamstva ter 5 zvezdic NCAP (Hyundai ima samo 4 zvezdice).

koyotee ::

nemors se odlocat na dobo garancije in na NCAP, pejt se probat pelat in to je to. Dejstvo je, da je hyundai vedno kvalitetnejsi.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

durrenmatt ::

jaz mislm, da si bo kia s tem c'eedom ful imidž popravla. Sam armaturna plošča se mi nakak bolj dopade pri hyundaiu.

ivanuscha ::

Kia z Ceedom postavlja nova merila. Meni osebno je varnost zelo pomembna, ena zvezdica pri NCAP pa lahko pomeni razliko med polomljenimi kostmi in samo modricami. 7 letna garancija tudi precej pomeni, 7 let praktično brez skrbi o kakšnih velikih stroških. In pa da firma da tako dolgo garancijo tudi nekaj pove o kvaliteti! Sem bral tudi dosti nemških testov in so jo vedno precej pohvalili, tudi kvaliteto izdelave. Cena je itak super, opreme ogromno, vozne lastnosti pa tudi dvomim da ima Hyundai kaj boljše. Predvsem je meni všeč pro_ceed...

Utk ::

Tiste zvezdice ne povejo vsega. Mislim, da se bi vsak raje zabil z 10 let starim volvom, ki ne bi dobil niti 4 zvezdice, kot z nekim korejskim ekvivalentom po teži in velikosti s petimi zvezdicami. Če že gledaš na to, je treba pogledat tiste rezultate bolj natančno. Če je o zvezdici odločalo piskanje, če nisi privezan, je to malo brez veze.
Drugič, garancija pri avtih je samo za okras. 7 let garancije pri kii je samo za motor (in menjalnik?), pa še to pomeni 7 let uradnih servisov. Hvala lepa. Ko naslednjič kupim nov avto, grem na uradni servis samo prvič olje zamenjat, potem pa nikdar več. V 7 letih te uradni servis obere za več kot je vreden nov avto, če je kaj narobe, si boš pa itak sam kriv. Nima smisla. Je pa morda res boljši občutek, ker se upajo dat tolk garancije. Čeprav bojo s servisi zaslužili toliko, da lahko tudi vsaka druga kia crkne po 5 letih, pa še zmeraj ne bojo na izgubi.
Je pa ta ceed res kul :)

bond007 ::

djordjevic ::

Fak. :) Je pa res, da te tile uradni serviserji oberejo do kosti - menjavajo stvari veliko prej, kot bi bilo potrebno, samo da se zadosti 'garancijskim pogojem'. In potem kaj hitro ugotoviš, da te pride servisiranje toliko, kot da bi pri vsakem drugem avtu na dve leti crknil kakšen pomembnejši element.

kixs ::

Tiste * seveda niso kar brezveze. Na Top gear je bilo lepo prikazano pri 3*, 4* in 5 zvezdic avtu kaksen je rezultat trka. Vsaj 4* moras imet. Tisti stari Volvo pa ne vem, ce ima 2*.

Za bolj nazoren prikaz pa poglej se video od bond007-a, ce ga se nisi.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

ivanuscha ::

Ja tale video je zelo zanimiv, samo če mal prebereš komentarje pišejo da v Volovotu ni blo motorja notr... ne vem če je res.

kixs ::

Itak je motor noter. Poglej na 6:51 in ustavi sliko predno on stegne roko - se lepo vidi. To pisejo tisti, ki RES ne morejo tega prebavit in si zmisljujejo!?

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Utk ::

Ja dobro da niste kje našli volva iz leta 69. Glih pri renoju je ta stvar zelo zanimiva...ko so začeli delat crash teste, tiste pred temi zvezdicami, tam v času prve lagune, so imeli renoji razne ojačitve točno na tistih mestih, kjer se je delal tist test. Seveda so potem vsi renoji bli zelo dobro ocenjeni, če bi se zaletel v drevo 5 centimetrov bolj levo ali desno, bi blo pa marsikaj drugače. Ne bi se čudil, če bi bil tudi ta filmček ena taka podobna poteza.
Seveda niso zvezdice brez veze, ampak razlika med 4 in 5 je lahko zelo majhna, ali je pa v praktičnih primerih sploh ni. Recimo golf 5 je tudi najprej dobil 4 zvezdice, pa mislim, da se bi vsak raje zaletel z njim, kot z modusom, a ne? Ali se pa spet motim... No, potem so dodali not par alarmov, ponovili, in je dobil 5 zvezdic. Je zato bolj varen, če se zabiješ? Po moje ne.

kixs ::

Tole je bilo na Top Gear:
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Saladin ::

Zaključek z moje strani:
Osebno preverit Ford, Opel ali Mazdo.

Ampak na konc koncev je vseeno - zadeve so primerljive in vzame se pač cenovno najugodnejša varijanta z čimveč opreme in primernim motorjem.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

djordjevic ::

Daleč od tega, da bi trdil, da so renoji majka, ampak daj, no, tale z golfom pa je tud že zlajnana. Se pravzaprav raje zabijem z meganom kot z golfom, če smo že pri tem.

ivanuscha ::

Ja men grejo tele primerjave z Golfom ze tok na bruhanje, da to ni res. Cela sveta krava je, neupraviceno. Pa ni samo v Sloveniji tako, še huje je če bereš švabske časopise...to majo vsak teden notr test v stilu: Mazda 3 boljša od Golfa? ali pa: Premaga Toyota Auris Golfa? Vglavnem za bruhat vedno taki naslovi testov... in kot za stavo vedno zmaga Golf. Patetično!

faceonline ::

Leon 2.0fsi..... je pa res ena huda makina........

DominusSLO ::

Privošči si testne vožnje in izberi, kar ti najbolj priraste h srcu ;)
(Zame bi, med naštetimi, bila mazda ali leon)
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
strani: 1 2 3 4 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516552 (8540) Fizikalko
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14937678 (29620) Dami
»

VW (polo 1.2) ali Opel (corsa 1.2)?

Oddelek: Loža
125758 (5323) koyotee
»

Citroen C4 - pomoč pri nakupu [+ alternative] (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7910942 (9398) dukenukem
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13428779 (6516) OmegaM

Več podobnih tem