Forum » Loža » Mal avto?
Mal avto?
djordjevic ::
Fizikalko:
Natanko tega golfa je gledal pred časom moj bratranec - fuč menjalnik in pošteno udrta sprednja luč na eni strani (očitno so jo že popravili).
Natanko tega golfa je gledal pred časom moj bratranec - fuč menjalnik in pošteno udrta sprednja luč na eni strani (očitno so jo že popravili).
No grave is deep enough to keep us in chains.
Valvoline ::
Pa seveda so rezervni deli za Golfa 4 zelo poceni ane. Sitnica, kot bi rekel Broj jedan.
Najmanj 5x ceneje kot za japonca. Če ne verjameš pejt po trgovinah in mal vprašaj.Rabljenih delov in kopije za japoncev ni. Sosed je za štarter za mazdo 323 plačal 300e in to so ga iz nemčije prpeljal rabljenega,ker ga tu ni mogu dobit nikjer.
@In pr vsaki okvari še premoženje parajt za popravilo.
Se hecaš? Žena ima točno ta avto, z njim praktično ni stroškov, tudi deli so poceni.
Vse lepo in prav,super. Sicer potrošni materijal seveda ni drag(ploščice,filtri..) Če pride do kakšne resne okvare ali bognedaj karambol potem so težave z japonci. Drugače se strinjam da so bolj vzdržjivi k evropski avti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krneki0001 ::
Pa seveda so rezervni deli za Golfa 4 zelo poceni ane. Sitnica, kot bi rekel Broj jedan.
Najmanj 5x ceneje kot za japonca. Če ne verjameš pejt po trgovinah in mal vprašaj.Rabljenih delov in kopije za japoncev ni. Sosed je za štarter za mazdo 323 plačal 300e in to so ga iz nemčije prpeljal rabljenega,ker ga tu ni mogu dobit nikjer.
No nakladat pa ni treba!!!
Jermen, vodna pumpa in napenjalec skupaj vse troje 79 evrov.
Prednje ploščice 19 evrov.
zadnje pakne 19 evrov.
oljni filter 3 evre
zračni filter (okrogel 30cm premera) 27 evrov.
komplet dihtung, obročkov in semeringov (vse dihtunge, vsi semeringi in obročki, ter tefloni) 109 evrov.
termostat 13 evrov
termostikalo 27 evrov
sama dihtunga poktrova ventilov 5 evrov
sprednja luč 56 evrov
Tole so cene za dele japonskega avtomobila, vse te cene lahko preveriš v trgovini gama center, hala A v BTC-ju, ljubljana.
Koliko so iste stvari za golfa 4??? Prosim napiši cene in bomo naredili primerjavo, kateri deli so 5x cenejši za golfa 4.
Infinity ::
nisocenejši deli, original prednje ploščice in zadnje pakne za polota (za golfa so dražje) so po 25EUR, jermen+pumpa+napenjalec 372EUR... uglaunem, kar se cene original delov gledajo japonci zmagajo, pri neoriginal so pa cene enake, pa vendar je kvaliteta delov japoncev boljša.
Valvoline ::
Pa seveda so rezervni deli za Golfa 4 zelo poceni ane. Sitnica, kot bi rekel Broj jedan.
Najmanj 5x ceneje kot za japonca. Če ne verjameš pejt po trgovinah in mal vprašaj.Rabljenih delov in kopije za japoncev ni. Sosed je za štarter za mazdo 323 plačal 300e in to so ga iz nemčije prpeljal rabljenega,ker ga tu ni mogu dobit nikjer.
No nakladat pa ni treba!!!
Jermen, vodna pumpa in napenjalec skupaj vse troje 79 evrov.
Prednje ploščice 19 evrov.
zadnje pakne 19 evrov.
oljni filter 3 evre
zračni filter (okrogel 30cm premera) 27 evrov.
komplet dihtung, obročkov in semeringov (vse dihtunge, vsi semeringi in obročki, ter tefloni) 109 evrov.
termostat 13 evrov
termostikalo 27 evrov
sama dihtunga poktrova ventilov 5 evrov
sprednja luč 56 evrov
Tole so cene za dele japonskega avtomobila, vse te cene lahko preveriš v trgovini gama center, hala A v BTC-ju, ljubljana.
Koliko so iste stvari za golfa 4??? Prosim napiši cene in bomo naredili primerjavo, kateri deli so 5x cenejši za golfa 4.
Za kakšen japonc je tole oz kolk je star ?
Vprašaj nekje npr kolk stane rabljen ali nov menjalnik(če ga sploh dobiš) npr za civic 2003.
Za golfa je 100-200e,za japonca 500e+ pa ga ni nikjer.
Valvoline ::
nisocenejši deli, original prednje ploščice in zadnje pakne za polota (za golfa so dražje) so po 25EUR, jermen+pumpa+napenjalec 372EUR... uglaunem, kar se cene original delov gledajo japonci zmagajo, pri neoriginal so pa cene enake, pa vendar je kvaliteta delov japoncev boljša.
Vprašaj npr kolk stane vodna črpalka za japonca novejšega letnika,se boš kar za glavo prejel. Mazda 6 dizel-160e(kopije ni). Golf5 tdi-60e original(kopija 35e)
djordjevic ::
Zlobni jeziki bi ob vsem tem govoričenju o poceni/dragih nadomestnih delih hitro jeli pripomniti, da cenenost teh pri VW sploh ne bi smela biti med odločilnimi dejavniki za nakup, kajti, kot vemo vsi, se vozila VW ja ne kvarijo oz. neprimerno manj od vozil ostalih znamk. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.
balocom ::
Golf IV? Bognedaj 1.4 16V
Ga je mel sošolc, je delal generalno zaradi porabe olja (1l/1000km), po 20000kkm menjal olje, čez par dni je pa ojnica rekla ne
VW pač ni to, kar je bil včasih
Ga je mel sošolc, je delal generalno zaradi porabe olja (1l/1000km), po 20000kkm menjal olje, čez par dni je pa ojnica rekla ne
VW pač ni to, kar je bil včasih
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Steinkauz ::
Golf IV TDI, letnik 99
Avto ima po števcu 172k km, realno bolj okoli 220k km...
Zdej ga mam 2 leti pa pol.
V tem času menjal jermene, bremze, olje/filtre.
Bremze so ble kr drage sicer.
Ko nalijem olje, mi ga še ni bilo potrebno nikoli dolit, ker ne popije niti 1 dl v unih 15k km.
Ostalega popolnoma nič
Torej brez problemov
Torej ne posplošuj na podlagi enga avta.
1.9 TDI pa je gotovo bolj zanesljiv od novejšega 2.0 TDIja. Vsaj tako mi je reku mehanik, ki povečini povpravlja samo VW.
Sam sm sicer malo preveč dal, ker ima bolj skopo opremo. Pa še dizel se mi ne splača v bistvu, ker naredim samo okol 15k km na leto.
Je pa daleč od best buy avta, ker so vseeno predragi na to kar ponujajo. Jst sm sicer zadovoljen, ker mi lepo služi zaenkrat.
Sam honde se mi zdijo pa še bolj precenjene kot golfi.
Jst bi gledu kej v stilu opel, seat.
Seat je itak VAG grupa, tko da maš en kup delov od VW in audi, pa manjšo ceno.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=308...
Avto ima po števcu 172k km, realno bolj okoli 220k km...
Zdej ga mam 2 leti pa pol.
V tem času menjal jermene, bremze, olje/filtre.
Bremze so ble kr drage sicer.
Ko nalijem olje, mi ga še ni bilo potrebno nikoli dolit, ker ne popije niti 1 dl v unih 15k km.
Ostalega popolnoma nič
Torej brez problemov
Torej ne posplošuj na podlagi enga avta.
1.9 TDI pa je gotovo bolj zanesljiv od novejšega 2.0 TDIja. Vsaj tako mi je reku mehanik, ki povečini povpravlja samo VW.
Sam sm sicer malo preveč dal, ker ima bolj skopo opremo. Pa še dizel se mi ne splača v bistvu, ker naredim samo okol 15k km na leto.
Je pa daleč od best buy avta, ker so vseeno predragi na to kar ponujajo. Jst sm sicer zadovoljen, ker mi lepo služi zaenkrat.
Sam honde se mi zdijo pa še bolj precenjene kot golfi.
Jst bi gledu kej v stilu opel, seat.
Seat je itak VAG grupa, tko da maš en kup delov od VW in audi, pa manjšo ceno.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=308...
Gjurisic ::
Ker sem mlad voznik in brez nekih vozniških izkušenj
mi folk pravi, da je bolje rabljen avto za začetek?
Zanim me rabljen golf 4 dizel na obali(tu pač živim).
mi folk pravi, da je bolje rabljen avto za začetek?
Zanim me rabljen golf 4 dizel na obali(tu pač živim).
koyotee ::
vozil pa se boš 10km/dan?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
krneki0001 ::
Valvoline
Mazda 6 2.0 dizel - cena za vodno pumpo (kopijo) je 96 evrov.
Za toyoto rav4 letnik 1998 (že novejši model) cela mašina 2.0 z menjalnikom 400 evrov (pri zelo dragem odpadu - najden preko avto neta), za golfa 4 celmenjalnik 350 pri istem človeku.
Mazda 6 2.0 dizel - cena za vodno pumpo (kopijo) je 96 evrov.
Za toyoto rav4 letnik 1998 (že novejši model) cela mašina 2.0 z menjalnikom 400 evrov (pri zelo dragem odpadu - najden preko avto neta), za golfa 4 celmenjalnik 350 pri istem človeku.
Valvoline ::
Valvoline
Mazda 6 2.0 dizel - cena za vodno pumpo (kopijo) je 96 evrov.
Za toyoto rav4 letnik 1998 (že novejši model) cela mašina 2.0 z menjalnikom 400 evrov (pri zelo dragem odpadu - najden preko avto neta), za golfa 4 celmenjalnik 350 pri istem človeku.
Naj ti bo,ne bom o tem debatiral.Še celo tota toyota rav4 je skoraj čudež da se nekje dobi po delih. Sicer pa poglej recimo novejših 2002+ modelih če se kaj rabljenega dobi. Al pa poglej kolk stanejo karoserijski deli za japance.Tam je cenovna razlika tudi do 10x naprem nemških avtov.Ne boš me prepričal.Bognedaj da boš rabu dizel motor za japanca al pa dele za istega(bosch črpalka,štarter,turbina...) se boš
kar zjokal.
krneki0001 ::
Japonskih dizlov praktično ni na odpadih in tudi tako jih je malo na cestah. Že v osnovi so samo za evropo delani, večinoma na poljskem ali v španiji. Japonci namreč dizlov ne marajo proizvajat - so preumazana zadeva, onesnažujejo in imajo prepoved vožnje po njihovih mestih, zato proizvajajo večinoma bencinarje.
Karoserijski deli za japonce so dragi (najbrž uvoz ni poceni, s tem se namreč evropa ščiti, da bi prodali več svojih avtomobilov), motorni deli in podvozja pa so poceni. Vsi štirje amortizerji za daihatsu terios stanejo 200 evrov (50 evrov komad - firma pa KYB(kayaba)).
Recimo za daihatsu ti iz prve roke povem, da imajo charade, applause, feroza, sirion in terios z motorji 1.3 ali 1.5 ali 1.6 enak blok motorja, enako vodno pumpo, enake dihtunge in večino motornih delov enakih že od leta 1988 pa vse do danes. Spreminja se samo elektronika. Ker so enkrat naredili eno dobro stvar je ne "popravljajo", ampak jo spreminjajo samo če se pokaže za slabo. Ne tako kot evropa, ko ima vsak model vse spremenjeno.
Ko bo kaj takega počela evropa, se bo pokazal napredek in tudi stvari se bodo pocenile kar se motornih zadev tiče.
Karoserijski deli za japonce so dragi (najbrž uvoz ni poceni, s tem se namreč evropa ščiti, da bi prodali več svojih avtomobilov), motorni deli in podvozja pa so poceni. Vsi štirje amortizerji za daihatsu terios stanejo 200 evrov (50 evrov komad - firma pa KYB(kayaba)).
Recimo za daihatsu ti iz prve roke povem, da imajo charade, applause, feroza, sirion in terios z motorji 1.3 ali 1.5 ali 1.6 enak blok motorja, enako vodno pumpo, enake dihtunge in večino motornih delov enakih že od leta 1988 pa vse do danes. Spreminja se samo elektronika. Ker so enkrat naredili eno dobro stvar je ne "popravljajo", ampak jo spreminjajo samo če se pokaže za slabo. Ne tako kot evropa, ko ima vsak model vse spremenjeno.
Ko bo kaj takega počela evropa, se bo pokazal napredek in tudi stvari se bodo pocenile kar se motornih zadev tiče.
krneki0001 ::
Aja, še to. Golf 4 je zaostala zadeva in ima samo še ime. Od avta ni nič, so navadna jetra, ki je imel 1998 leta še vedno samo 4 kolesa, 4 bate in volan. Za električne šipe še slišat niso hoteli. Večina japoncev s ceno golfa je imela že leta 1985 elektro šipe in servo volan.
Vsi takratni subaruji (1985), ki so imeli golfovo ceno, so imeli elektro stekla spredaj in zadaj, servo volan in centralno zaklepanje - tisti z nižjo ceno pa so imeli samo servo volan, kaj je pa imel golf takrat?
In še danes se to pozna. Oprema in kvaliteta avtomobila je pri japoncih še vedno na mnogo višjem nivoju kot za enga golfa (govorimo za primerljive avtomobile po ceni in razredu).
Iz svojih izkušenj pa lahko povem, da vozim 20 let star japonski avto s 440.000km, ki ima še vedno prve 20 let stare končnike. Koliko golfov 4 ime končnike še vedno original?
Vsi takratni subaruji (1985), ki so imeli golfovo ceno, so imeli elektro stekla spredaj in zadaj, servo volan in centralno zaklepanje - tisti z nižjo ceno pa so imeli samo servo volan, kaj je pa imel golf takrat?
In še danes se to pozna. Oprema in kvaliteta avtomobila je pri japoncih še vedno na mnogo višjem nivoju kot za enga golfa (govorimo za primerljive avtomobile po ceni in razredu).
Iz svojih izkušenj pa lahko povem, da vozim 20 let star japonski avto s 440.000km, ki ima še vedno prve 20 let stare končnike. Koliko golfov 4 ime končnike še vedno original?
Gjurisic ::
Sprašujemče je zakaj ali kupim ali iščem naprej?
Je ali ni ista ali vsaj podobna kvaliteta kot pri polu?
Je ali ni ista ali vsaj podobna kvaliteta kot pri polu?
jimycarter ::
To pa ni kej da napišem nekaj kar se tiče korejskega avtomobila...
Avto dela B.P., ampak resno BP, brez nekih "tovarniških napak" itd.. Če je problem dat 200 EUR na 20000-40000 prevoženih kilometrov kot nekateri pravte, potem bolje, da si avta sploh ne privoščite... KIA Cee'd dela k špica, da ne govorim o raznoraznih gadgetih k so v avtu notr, k ostali suhoparjo..
Kar se tiče VW (Polo, Caddy), ja postal je JOKE okol garancije in zanesljivosti... govorim iz osebnih izkušenj..
Avto dela B.P., ampak resno BP, brez nekih "tovarniških napak" itd.. Če je problem dat 200 EUR na 20000-40000 prevoženih kilometrov kot nekateri pravte, potem bolje, da si avta sploh ne privoščite... KIA Cee'd dela k špica, da ne govorim o raznoraznih gadgetih k so v avtu notr, k ostali suhoparjo..
Kar se tiče VW (Polo, Caddy), ja postal je JOKE okol garancije in zanesljivosti... govorim iz osebnih izkušenj..
Sami ::
Če ne verjameš pejt po trgovinah in mal vprašaj.Rabljenih delov in kopije za japoncev ni.
Kopij za japonce je polno, kolega je imel 2X prometno s hondo civic 1.4iS l. 1998, vse nadomestne dele je dobil kopije iz nemčije, pač ebay.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
Če ne verjameš pejt po trgovinah in mal vprašaj.Rabljenih delov in kopije za japoncev ni.
Kopij za japonce je polno, kolega je imel 2X prometno s hondo civic 1.4iS l. 1998, vse nadomestne dele je dobil kopije iz nemčije, pač ebay.
To da ni kopij drži za čisto nove modele (ampak velja tudi za vse ostale avtomobile tako evropskih kot ameriških in korejskih proizvajalcev). Za vse kar je nad 2 leti staro dobiš kopije vsega.
kreki ::
Tudi sam imam Hondo Civic 2005 letnik in zaenkrat nisem imel nobenega stroška za kakšno okvaro.
Priklopljen na šštrom.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 55023 (51244) | BigWhale |
» | Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36205 (29745) | tintorel |
» | Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47400 (39342) | Dami |
» | Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27089 (22873) | wooted |
» | kateri avto kupit... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 41692 (40638) | ||_^_|| |