» »

Mal avto?

Mal avto?

1
2
3

mojsterleo ::

Citroen C1 star 2 leti in bolj malo zgonjen, dobis ze za okrog 6000€. 3 leta stari pa so po 5k€. Zdej ne vem a je to tolk beden avto al pa so te cene kr ugodne? Cene sem z avto.net pobral.

Blinder ::

C1? To je tisto jajce kot aygo pa peugeot 107. Ceed je 2-3 klase višje:D Precej manjša stvar kot polo, fiesta...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

lambda ::

Kaj pa Clio? Za 10k€ se dobi že dobro opremeljenega 5 vrat 1.2 16V Dynamique s 4 letno garancijo. Tudi statistike okvar so se s Cliom III napram prejšnjemu modelu precej izboljšale.

T-Majo ::

Citroen in Ford je bolj tako tako. Citron okvare elektronike, Ford rjavenje, prav tako sta glede okvar Renault in Fiat znana. Tu ne gre za okvare motorja ampak drobnarij, ki nanesejo kar dosti denarja

Po drugi strani bo pa tako ali tako avto garancijo imel.

Aja Peugeot 207 poglej. Tud dober avto!

Nekaj ti pa zagotovo povem; npr. (v tem rangu ti najlažje primer pokažem:) Bolje Passat z full opremo kot pa Audi A4 z minimalno opremo v primeru, da je cena ista.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

lambda ::

Preden se začne o okvarah "rekla-kazala" in "moj stric", bi se blo dobro zavedat dejstva, da je kvarljivost močno odvisna od posameznih modelov in da se precej spreminja skozi leta. Sploh se je pa ne gleda tako, da se vzame kot vzorec 2 avta v žlahti in se pove al sta se kvarila al ne. To naj bi se delalo na vzorcu nekaj 100 vozil in več.

Par linkov na to temo, nekateri zajemajo različna obdobja različnih modelov in proizvajalcev, kar je seveda potrebno razlikovat:
Germany's 2008 models with top reliability rating by ADAC
TÜV reports - cars reliability ratings
auto-bild-qualitaetsreport-2008
ADAC Die Pannenhitliste 2008

T-Majo ::

Probaj se tudi izogibat novim avtom-avtom, ki so šele prišli na trg. Namreč ti avti še niso pokazal svojih porodnih napak in bodo skoraj verjetno čez 2 lete izdali prenovljeno verzijo določenega modela. Kateri avto so pa to, pa sam preveri. Ford Ka je med takšnimi se mi zdi,

drugače se pa načeloma strinjam s tabo, Nubes.

k4vz0024 ::

Ima kdo izkušnje z Aygo?

atubbuta ::


Aja Peugeot 207 poglej. Tud dober avto!


Zelo lep avto z izvirno in dinamično notranjostjo. Takoj bi ga imel. Pa še noro lepe barve ima na voljo.
:)

Gjurisic ::

Kaj bi raje Yaris ali Corso?

atubbuta ::

Yaris je bolj za v mesto, Corsa pa tudi že za kako krajšo pot oz. manj natovorjeno. Oba imata odlično lego na cesti. Pa pri obeh se je za izogibat 1.0 motorja, ker sta pač pretežka za tak motor. Corsa je odličen avto za kolesarje, ker imaš možnost naročit zložljiv prtlažnik za kolesa zadaj. Mora biti pa vsaj enjoy rang. Corsa realno bo težko pod 12.000 eur. Yaris pa pomoje tudi. Če kupuješ enega od teh dveh avtov, potem z solidno opremo in dobrim motorjem nikakor ne bo šlo ceneje.

Včasih sem vozil drugo generacijo Corse z motorjem 1.0. Za tist avto je bil to dovolj močen motor in je potegnil bolje kot nova Corsa 1.2. Pokuril mi je v povprečju 5,5 l/100km. Pri 155.000 km sem ga prodal, ker sem se bal frekventnosti okvar. Moram pa priznati, da še zdaj žalujem zanjo.

Zdaj pa vozim Nissan Note. Kritike: nima strešnih sani, sprednja šipa je prekratka in na križišču ko čakaš ne vidiš semaforja ter nima tempomata. Vse ostalo je perfektno.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

;-) ::

Kaj Kia cee'd ima kovinsko barvo že v osnovni ceni?

14let star avto mamo doma pa ma metal barvo že kot stock:D i cant get it

Gjurisic ::

Pa bi mi lahko kdo dal še kaj konkretnih informacij?

energetik ::

Ja, da če daš 12k€, potem raje nabavi Ceed kot Corso ali Yaris.
A ne bi šel malo na testne vožnje in se sam odločil? Ali ti ga moramo še pred prag pripeljat?

Gjurisic ::

Pa ne malo več bi rd tako od ljudi zvedel?

atubbuta ::

Vsak od ljudi lahko pove le preko svojih izkušenj. Jaz napr Kie ne poznam, vem pa da je predzaden Polo za vozt majka. Mogoče je Kia še bolš, mogoče ne. Vem pa, da je nova Kia izpred 10 let ropotala k strojnica. Danes so to verjetno že izboljšal. Npr stara lantra, se nisi mogel pogovarjat normalno not, Getz komaj kej še slišiš.
:)

;-) ::

Haha za kero lantro to govoriš? Kolega ma lantro pa še zunaj ne čuješ mašine.

C_maniak ::

potem pa res slabo slišiš ...

Gjurisic ::

Prav mi pomagaste...

C_maniak ::

ma kaj bi rad? da ti na srebrnem pladnju serviramo popoln avto za pol cene? TI ga boš vozu, TI ga boš plačal, tako da v končni fazi lahko samo ti zbereš avto. ne vem no, men se zdi to logično. torej najboljša rešitev je, da greš na testne vožnje z modeli, ki jih dobiš za ta dnar pa se odločiš. nekaj so jih že našteli, ampak itak ti zgleda niso všeč predlogi, tako da ne vem kaj bi rad.

zee ::

Za ta denar se tbolj splaca razmisliti o dve do tri leta starem avtu. Za svoj denar bos dobil bistveno vec.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

atubbuta ::

Bodi pozoren na:
- šaltanje,
- udobje sedežev,
- lego na cesti med ovinki,
- pospeševanje,
- glasnost motorja in podvozja,
- vožnja pri 130 km/h mora biti tudi tiha,
- kako je nastavljiv volan (nekateri so le po višini, ponavadi nemški pa tudi po globini),
- kako je nastavljiv sedež,
- preglednost,
- prostornost na zadnjih sedežih,
- velikost prtlažnika,
- fleksibilnost prostora (pomikanje in zlaganje zadnjih sedežev, predelitve prtlažnika)
- strešni nosilci, sani (pri frekventni uporabi strešnega prtlažnika so nepogrešljivi!)
- trdota podvozja
- odlagalne površine (kot referenca: Nissan Note ima prostor za plastenke spredaj in zadaj, predale v vratih, žepe na zadji strani sprednjih sedežev, izredno priročen predalček desno od volana, prostor cca 10l za manjšo kramo pod sovoznikovim sedežem, hladilnik pred sovoznikom ter predal v vratih od hladilnika, pa še manjši žepki za kovance in drobnarije)
- notranji dizajn in barve (ponavadi smo na tega manj pozorni, v bistvu pa je bolj pomemben od zunanjega)
- oblika in ergonomija volana
- kvaliteta materjalov
- razpoložljive barve

Ko gledaš podatke o avtu:
- poraba goriva
- pospešek do 100 km/h
- teža vozila, naj ne presega 1200kg (pretežki avti praviloma tudi preveč pokurijo)
- crash testi
- dodatki klima, ABS, ESP, meglenke, gretje ogledal, senzorji za dež, zategovalniki pasov, število zračnih blazin in mehov, naslonjala za roke, ... (sam si moraš narediti prioritete, kaj želiš imeti)

Ne varčuj pri izboru motorja (pri izboru bodi pozoren na vse). Najmočnejši ponavadi NI tudi najoptimalnejši.
:)

atubbuta ::

Za ta denar se tbolj splaca razmisliti o dve do tri leta starem avtu. Za svoj denar bos dobil bistveno vec.


Ja, pa če ne boš kupil Storie ali Getza, je dobro, da proračun dvigneš na kakih 13.000 do 14.000 eur. Ni dobro kupovati najslabših varjant določenega avta.
:)

Gjurisic ::

Se mi zdi opel Corsa najbolj ugoden?
Pola kaska in avtomobilskega zavarovanja zastonj tokom celeg financirnja?
Rad bi samo zbral čim več infotmacij.

whatever ::

Corsa je gut. Ti kar Corso nabavi al pa Twingota.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Gjurisic ::

Kolko me pride ksko pa avtomobilsko zavarovanje?
1,400?

zee ::

Za svojega leto in pol starega Modusa (1.5 dci, 82 KM, klima, elektricni paket, meglenke, pet vrat) sem pred tremi leti odstel 10.000 EUR. Poraba imam pa med 4.0 in 4.5 L/100 km.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

c00L3r ::

atubbuta ::

Za svojega leto in pol starega Modusa (1.5 dci, 82 KM, klima, elektricni paket, meglenke, pet vrat) sem pred tremi leti odstel 10.000 EUR. Poraba imam pa med 4.0 in 4.5 L/100 km.


Ta avto ima pri normalni kombinirani vožnji porabo okoli 5 l/100km. To kar pa ti navajaš je pa podatek iz računalnika, ki je zavajajoč!
:)

Valvoline ::

Corsa je gut. Ti kar Corso nabavi al pa Twingota.

Bejž starn od corse. Podn. Uberškart.

Predlagam vw lupo ali suzuki swift. Top malčki kar se vzdržljivosti tiče.

Zgodovina sprememb…

zee ::

atubbuta:
Priznam, zmotil sem se. Moji podatki so tu. Priznam, da nisem dosleden pri vpisovanju, 5 L je pa malo visoka poraba.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

joze28 ::

zee:
Avto si plačal 1,5leta prej kot si ga kupil?
Pa večinoma se voziš sam, oz. na relacijah?

Matwic ::

@Valvoline: Ti pa si pameten, Lupo in Swift nikakor ne spadata v enak razred kot corsa. Preprosto sta premajhna za vsakodnevno in večnamensko uporabo.

To, da se pritožuješ nad kvaliteto Corse zraven pa kot izboljšavo navedeš Lupota, je pa tudi pametna. Oba avta sta glede zanesljivosti in kvalitete materialov popolnoma enaka, upam si celo trditi, da zna biti Corsa zaneslivejša.

Se pa strinjam glede motorja in dodatne opreme. Pri nobenem avtu ne kupovati osnove, ker ti bo v roku parih mesec še zelo žal. Če vzamem corso je 1.4 motor nuja, imamo doma 1.2 16V in je preprosto prešibak za neko normalno speljevanje pri semaforjih in vožnjo po avtocesti, posledica tega je tudi večja poraba, ker ga potrebno pretirano "tišat". ABS, ESP, elektronska klimatska, elektronska stekla, mp3 radio pa so super zadeve, če ne kar nujno potrebne, tako da se splača primakniti še kakega tisočaka za udobje in varnost.

Poleg Corse priporočam še:
Ford Fiesta
Renault Clio
Renault Storia
Citroen C3
Fiat Grande Punto


VW Polota ne, zaradi principa. VW so preprosto precenjeni, nikakor niso slabi, vendar je cena višja od konkurence in nevem zakaj bi plačeval več za znamko. Kolikor boš plačal za osnovni model Polota lahko pri drugih firmah dobiš en ali pa celo dva nivoja višjo opremo (dopuščam pa možnost, da imajo avtohiše pripravljene kake super popuste, v tem primeru je pa vredno razmisleka)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matwic ()

zee ::

@joze28:
Avto sem kupil, ko je bil star leto in pol. Naslednji mesec bo tako star pet let. Vecinoma delam relacije v rangu 50-100 km sam ali v dvoje. Za po mestu imam kolo oz. avtobus.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

atubbuta ::


VW Polota ne, zaradi principa. VW so preprosto precenjeni, nikakor niso slabi, vendar je cena višja od konkurence in nevem zakaj bi plačeval več za znamko.


Pelji se z njim, pa boš videl, zakaj je cena nekoliko višja.
:)

Matwic ::

Sem se in ostajam pri svoji trditvi vsaj v primerjavi s Fiesto, Cliotom, Corso

Valvoline ::

Sem se in ostajam pri svoji trditvi vsaj v primerjavi s Fiesto, Cliotom, Corso

Lupo oz Polo je svetlobna leta boljši kot ostali.
Sicer naslov teme je mal avto,in mislim da lupo nima konkurence,je pa res da je mal dražji.

atubbuta ::

A ni tko, da Lupota ne delajo več?
:)

c00L3r ::

A ni tko, da Lupota ne delajo več?

Tako je. Mali VW je zdaj Fox.

dzinks63 ::

Foxa delajo v Braziliji. Vprašanje kako je z celokupno kvaliteto tega vozila. Drugače pa lušten avtomobilček, prostoren in nezahteven. Glede na limit do 10K€, bi pa najrajši kar twingota tce, dobro opremljen in zelo energičen avtomobilček. Če bi se rad poceni vozil, pa dizelska različica. Kakšen testni se najde po ugodni ceni.

atubbuta ::

Kakšen testni se najde po ugodni ceni.


Zakaj pa nima različice s 86 KM?

Sploh ne vem, zakaj slabše motorje ugrajujejo, pa čeprav je razlika med njimi le računalniški program.
:)

krneki0001 ::

Foxa delajo v Braziliji. Vprašanje kako je z celokupno kvaliteto tega vozila. Drugače pa lušten avtomobilček, prostoren in nezahteven. Glede na limit do 10K€, bi pa najrajši kar twingota tce, dobro opremljen in zelo energičen avtomobilček. Če bi se rad poceni vozil, pa dizelska različica. Kakšen testni se najde po ugodni ceni.


Če je limit 10k€, potem se najbolj splača nov yaris za 8900€, toliko je sedaj v akciji.

Sami ::

Vozim novo corso 1.2 16V 80hp, avto me je res presenetil, ker je tih, kvalitetno narejen, imam ga že 2 leti in vse deluje kot po maslu, 1.2 motor pa je tudi zelo varčen, edino odzivnost je minus, ker je avto dokaj len.

Če bi še 1X kupoval mali avto pa bi definitivno spet vzel corso ali še raje novega Polota, ker sem si ga ogledal in je bomba, cena pa je temu tudi primerna. Kvaliteta vožnje se ne more primerjati s kakšnim korejcem.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Gjurisic ::

Bom kupil rabljenega golfa 4 za 4 do 5 tisoč.

Fizikalko ::

Zanimivo, sprašuješ o jogurtih, poješ pa pasulj.

BTW, golf 4 je IMHO slaba izbira, po statistikah daleč najslabša generacija golfa.

atubbuta ::

Mislim pa, da je Golf IV kar dobra izbira. Pa še dost lepši je od V.
:)

Fizikalko ::

Jaz bi vzel par let staro Hondo Civic, 5 vrat. Zmaga - ogromno prostora, vzdržjiv.

energetik ::

Bom kupil rabljenega golfa 4 za 4 do 5 tisoč.

Torej se pripravi, da boš dobil 8-10 let star avto z blizu 200.000km. Medtem ko bi za isti denar dobil marsikater 5 let star avto s ~ 100.000km in enako ali boljšo opremo. Tvoja odločitev.

Fizikalko ::

Pretiravat pa res ni treba, energetik. Evo:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=279...

5 vrat + klima:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=292...

Sicer pa Hondo sem imel v mislih takole:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=295...

Precej pametneje kot GOLF, imho.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

Valvoline ::

Bom kupil rabljenega golfa 4 za 4 do 5 tisoč.

Pametna odločitev

Jaz bi vzel par let staro Hondo Civic, 5 vrat. Zmaga - ogromno prostora, vzdržjiv.

In pr vsaki okvari še premoženje parajt za popravilo.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

@In pr vsaki okvari še premoženje parajt za popravilo.

Se hecaš? Žena ima točno ta avto, z njim praktično ni stroškov, tudi deli so poceni.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21451493 (47714) BigWhale
»

Nov Avto za 10k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19234082 (27622) tintorel
»

Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14946326 (38268) Dami
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14626260 (22044) wooted
»

kateri avto kupit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7141385 (40331) ||_^_||

Več podobnih tem