» »

Vračilo blaga preko spletne trgovine

Vračilo blaga preko spletne trgovine

Okapi ::

Bistvo tiskalnika je tiskanje (hitrost, kakovost, glasnost ...), ne pa velikost, oblika in barva ohišja. Če ne moreš preizkusit bistvenih lastnosti tiskalnika, kupuješ mačka v žaklju. Potrošnike zakon ščiti v tej meri, da jim ni treba kupovati mačka v žaklju (razen v nekaterih vnaprej določenih in v zakonu omenjenih primerih).

O.

IceIceBaby ::

Tiskalnik imho spada med tiste, omenjene izjeme (zmanjšana količina). Sicer pa zakon tako ščiti samo potrošnike, ki kupujejo na daljavo.

Upam, da čim prej dobim odgovor, me zanima kakšna bo "sodba".

k4vz0024 ::

Zato pa imaš pravico do pregleda na licu mesta nakupa in to takoj zahtevaš tudi natis strani - 461 čl. OZ. Če si ti stran natisnjena npr. presvetlo lahko tak tiskalnik na licu mesta zavrneš in ga ne prevzameš. Na tem mestu ti ne bom razlagal zakaj ne, pač pa si preberi pravno literaturo.

Če ti trgovec onemogoči pregled blaga v trgovini to seveda lahko storiš doma. Vendar v primeru stvarne napake imaš transportne stroške, ki jih nosiš sam.

Povsem jasno je, da po ZVpot odstopiš od pogodbe, če tudi natisneš nekaj strani, ker gre za nakup na daljavo. V bistvu gre za institut coolin-off. Ker nimaš možnosti pregleda na licu mesta se lahko premisliš. Pregled tiskalnika je nedvomno pregled njegove funkcionalnosti in tudi tiska.

"Tiskalnik imho spada med tiste, omenjene izjeme (zmanjšana količina). Sicer pa zakon tako ščiti samo potrošnike, ki kupujejo na daljavo."

In kje vidiš, da je zmanjšana količina tiskalnika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

IceIceBaby ::

Zato pa imaš pravico do pregleda na licu mesta nakupa in to takoj zahtevaš tudi natis strani - 461 čl. OZ. Če si ti stran natisnjena npr. presvetlo lahko tak tiskalnik na licu mesta zavrneš in ga ne prevzameš. Na tem mestu ti ne bom razlagal zakaj ne, pač pa si preberi pravno literaturo.


Primer: Greš v trgovino, kupiš tiskalnik (prej ga moraš seveda plačati, sicer ga prodajalnu ni potrebno izročiti), zahtevaš, da ti ga vklopijo in natisneš testno stran. Tiskalnik tiska tako, kot je proizvajalec predvideval, ampak je tisk za tvoj okus presvetel. Ga lahko daš nazaj ali ne?

Povsem jasno je, da po ZVpot odstopiš od pogodbe, če tudi natisneš nekaj strani, ker gre za nakup na daljavo. V bistvu gre za institut coolin-off. Ker nimaš možnosti pregleda na licu mesta se lahko premisliš. Pregled tiskalnika je nedvomno pregled njegove funkcionalnosti in tudi tiska.


Meni se to sploh ne zdi jasno, saj s tem, ko natisneš nekaj strani bistveno zmanjšaš vrednost kupljenega izdelka. Iz tonerja ali kartuše je potrebno odlepiti zaščitne trakove in jih zmontirati. Če hoče trgovec tak tiskalnik prodati nekomu drugemu mora zamenjati toner, ker noben pri zdravi pameti ne bo kupil rabljenega izdelka. Torej, bi moral za tiskalnik, ki stane 60EUR kupiti toner za 70EUR, če bi ga hotel prodati.

k4vz0024 ::

Primer: Greš v trgovino, kupiš tiskalnik (prej ga moraš seveda plačati, sicer ga prodajalnu ni potrebno izročiti), zahtevaš, da ti ga vklopijo in natisneš testno stran. Tiskalnik tiska tako, kot je proizvajalec predvideval, ampak je tisk za tvoj okus presvetel. Ga lahko daš nazaj ali ne?


Da, ker gre za stvarno napako.

Meni se to sploh ne zdi jasno, saj s tem, ko natisneš nekaj strani bistveno zmanjšaš vrednost kupljenega izdelka. Iz tonerja ali kartuše je potrebno odlepiti zaščitne trakove in jih zmontirati.


Ne zmanjšaš vrednost tiskalnika, ampak samo kartuš /tonerja.

Če hoče trgovec tak tiskalnik prodati nekomu drugemu mora zamenjati toner, ker noben pri zdravi pameti ne bo kupil rabljenega izdelka. Torej, bi moral za tiskalnik, ki stane 60EUR kupiti toner za 70EUR, če bi ga hotel prodati.

V bistvu mu mora proizvajalec dobaviti tovarniške kartuše/tonerje na račun proizvajalca.

darkolord ::

kst: koliko strani pa lahko natisneš s priloženim tonerjem?

IceIceBaby ::

Primer: Greš v trgovino, kupiš tiskalnik (prej ga moraš seveda plačati, sicer ga prodajalnu ni potrebno izročiti), zahtevaš, da ti ga vklopijo in natisneš testno stran. Tiskalnik tiska tako, kot je proizvajalec predvideval, ampak je tisk za tvoj okus presvetel. Ga lahko daš nazaj ali ne?

Da, ker gre za stvarno napako.


Če tebi barva tiska ne ustreza ne gre za stvarno napako.

V bistvu mu mora proizvajalec dobaviti tovarniške kartuše/tonerje na račun proizvajalca.


Kakšno vezo ima proizvajalec s tem in zakaj bi mu dobavil nekaj brezplačno? Kaj, če prodajalec nima stika s proizvajalcem ali distributerjem? Je npr. samo preprodajalec.

kst: koliko strani pa lahko natisneš s priloženim tonerjem?


Verjetno je odvisno od tiskalnika. Pri ČB lasercih običajno okoli 1000. Ampak meni se število strani načeloma ne zdi sporno. Sporno je to, da mora prodajalec plačati toner, vreden nekaj 10EUR. Ker za nadaljno prodajo je odprt, uporabljen toner neprimeren.

k4vz0024 ::

Če tebi barva tiska ne ustreza ne gre za stvarno napako.


Lahko gre, če so tvoje posebne zahteve.

Kakšno vezo ima proizvajalec s tem in zakaj bi mu dobavil nekaj brezplačno?


Ker sta si v pogodbenem odnosu in ima regresni zahtevek prodajalec zoper proizvajalca.

Kaj, če prodajalec nima stika s proizvajalcem ali distributerjem? Je npr. samo preprodajalec.


Temu se reče šalabajzerstvo ali drugače problem prodajalca in ne potrošnika.

IceIceBaby ::

Lahko gre, če so tvoje posebne zahteve.


Lahko gre, če izrecno to omeniš prodajalcu in ti ta izrecno reče, da tisk ne bo presvetel. Brez tega to ni stvarna napaka.

Temu se reče šalabajzerstvo ali drugače problem prodajalca in ne potrošnika.


Temu se reče free market. Nikjer ni določeno, da mora prodajalec kupovati direktno od proizvajalca ali uradnega uvoznika. Tudi če kupuje od uradnega uvoznika ali direktno od proizvajalca ni nujno, da gre za karkoli več kot navadno kupoprodajno pogodbo.

Pa tudi sicer nikjer ne piše, da mora proizvajalec financirati menjavo rabljenih tonerjev. Dvomim, da tak dogovor kje deluje v praksi.

k4vz0024 ::

Temu se reče free market. Nikjer ni določeno, da mora prodajalec kupovati direktno od proizvajalca ali uradnega uvoznika. Tudi če kupuje od uradnega uvoznika ali direktno od proizvajalca ni nujno, da gre za karkoli več kot navadno kupoprodajno pogodbo. Pa tudi sicer nikjer ne piše, da mora proizvajalec financirati menjavo rabljenih tonerjev. Dvomim, da tak dogovor kje deluje v praksi.


Kot sem rekel to je stvar odnosa med proizvajalcem in prodajalcem. Mene kot potrošnika zanimajo moje pravice, ne pa kako sta medsebojno razmerje uredila proizvajalec - prodajalec.

roscha ::

Obup. Enim tle gor res ni jasno kaj piše v zakonodaji in kaj je pravna praksa.
To je edino kar šteje. Vse ostalo pimplanje kaj bi bilo če bi bilo je potrata časa in energije.

Osebno menim da ima uporabnik k4vz0024 prav. Konec debate.

Zanima me le še konec zgodbe o tem dotičnem tiskalniku.

IceIceBaby ::

No, če ti tako rečeš pol bo pa res konec debate.

Kakšna je pravna praksa? Imaš kakšne primere? Kaj piše v zakonodaji? Si že kdaj slišal za interpretacijo zakonov? Glede na to, da se precej ljudi ne strinja očitno zadeva ni tako enostavna. Oz. vsaj meni ni povsem jasna, zato sem tudi poslal vprašanje na par različnih naslovov, ker me res zanima še kakšno drugo strokovno mnenje.

k4vz0024 ::

Oz. vsaj meni ni povsem jasna, zato sem tudi poslal vprašanje na par različnih naslovov, ker me res zanima še kakšno drugo strokovno mnenje.


Celo mene. Ko ga prejmeš nas le razsvetli.

k4vz0024 ::

Pričakujem, da bo user1.... dobil denar nazaj.

Do takrat ne bom kupoval tiskalnika pri Enaa.

Okapi ::

Pravzaprav to sedaj zanima Jozeta67, user12345 je nasvet potreboval lani;-)

O.

k4vz0024 ::

Seveda, jože.....se opravičujem8-)

kmetek ::

roscha je izjavil:

Obup. Enim tle gor res ni jasno kaj piše v zakonodaji in kaj je pravna praksa.
To je edino kar šteje. Vse ostalo pimplanje kaj bi bilo če bi bilo je potrata časa in energije.

Osebno menim da ima uporabnik k4vz0024 prav. Konec debate.

Zanima me le še konec zgodbe o tem dotičnem tiskalniku.


E roscha moja razočaral si me. Človek nima prav, tiskalnik ni cunja, kjer se uporaba ne vidi.

k4vz0024 je izjavil:

Pričakujem, da bo user1.... dobil denar nazaj.

Do takrat ne bom kupoval tiskalnika pri Enaa.


Hvala bogu, več takih, kot si ti samo sranje dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Leks ::

Če bi mu ga trgovina vzela nazaj, potem bi morali kot potrošniki tudi mi spremeniti svoje mišljenje glede kupljenega blaga in sprejeti tudi že npr. tale rabljen tiskalnik. Sem pa prepričan da bi vaj 3/4 kupcev zavrnilo takšen tiskalnik z že vstavljenimi kartušami in natisnjenimi nekaj stranmi (vključno z mano). Kaj si potem naj trgovina pomaga s tem tiskalnikom? Počaka na manj zahtevnega potrošnika, ki ga bo vzel ? Ne zagovarjam trgovin, ampak v tem primeru jim dam prav, da ga ne sprejmejo nazaj.

49106 ::

Tebe kot potrošnika ne zanima kako imata trgovec in proizvajalec zadevo urejeno.

dzinks63 ::

Trgovina prevzema pri poslovanju z takšnim artiklom (npr. tiskalnikom) veliko tveganje. Če ti nekdo vrne odpakiran, rabljen artikel, ga lahko prodaš le v najboljšem primeru kot razstavni testni primerek. Prodati ga seveda moraš pod ceno novega, ker za ceno novega, ga ne bo kupil nihče. Če je večina kupcev poštenih in se obnaša tako kot se šika, je ok. Če pa bi se začelo kaj takega množično uporabljati, pa lahko trgovci trgovine lepo zaprejo, saj bi imeli nulti dobiček, če ne že kar izgubo pri poslovanju.

49106 ::

ali pa se dogovori z uradnim distributerjem, da zrihta tovarniške kartuše ali pa te robe ne prodajam sploh

dzinks63 ::

Kakor hitro je artikel odpakiran in ni več originalno tovarniško zapakiran (tudi če ni bil rabljen), ponavadi v neprodušno zavarjeni prozorni foliji, ga težko prodaš po ceni novega. Če pa je kartonska embalaža še malo poškodovana ali celo raztrgana, je pa pri vsem skupaj še slabše. Razen če se kakšen kupec z nakupom takega artikla po polni ceni strinja, vendar v današnjem času naleteti na takšnega, je skoraj kot zadeti na lotu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

49106 ::

Pa je to moja skrb?

Leks ::

Res se zna pripetiti, da trgovci ne bodo želeli več prodajati teh artiklov, ali pa bodo prišli nazaj časi, ko so bile samo fizične trgovine (primerjava med njimi skoraj onemogočena), marže pa astronomske.

dzinks63 ::

Če se bo začelo množično izkoriščati takšen sistem prodaje in na veliko vračati artikle, bo potrebno spremeniti zakon. Kupcu se ne bi vračalo 100% kupnine, ampak le še nek sprejemljiv delež za obe strani. Recimo za 90% cene (za samo odprto embalažo in nerabljen artikel) ali (80% cene za odprto embalažo in že rabljen artikel), ker za toliko bi potem lahko trgovec prodal tudi naprej drugemu kupcu, kateri bi se s takim artiklom strinjal.

Okapi ::

Pri marsikateri firmi se takšne zadeve tudi vračajo v tovarno, oziroma na servis, kjer zamenjajo kartuše, kakšen kabel in podobno, ter vse skupaj na novo originalno zapakirajo. Ali pa jih distributer uporabi kot testne oziroma razstavne primerke (recimo v Enaa vrnjen tiskalnik gre v neko x trgovino kot razstavni primerek). Lahko se uporabijo tudi za rezervne dele v servisu. Ali pa pač gredo v odpis, odvisno od vrednosti. Vse to imajo trgovine vračunano v marži.

Kupcu se ne bi vračalo 100% kupnine, ampak le še nek sprejemljiv delež za obe strani.
To ima veliko trgovin (tudi klasičnih) na zahodu tako urejeno. Tam ni zakona, da bi imel kupec pravico vrnit, ampak trgovina to sama ponudi kupcem, tudi v klasični trgovini, s tem, da vnaprej pove, kakšen je strošek ob vrniti. Temi se reče restocking fee.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

k4vz0024 ::

Če se bo začelo množično izkoriščati takšen sistem prodaje in na veliko vračati artikle, bo potrebno spremeniti zakon. Kupcu se ne bi vračalo 100% kupnine, ampak le še nek sprejemljiv delež za obe strani. Recimo za 90% cene (za samo odprto embalažo in nerabljen artikel) ali (80% cene za odprto embalažo in že rabljen artikel), ker za toliko bi potem lahko trgovec prodal tudi naprej drugemu kupcu, kateri bi se s takim artiklom strinjal.


Ne, pač miselnost trgovcev. Prekleto dobro bodo premislili kaj oglašujejo, ne pa da nam prodajajo meglo.

Trgovci imajo več možnosti, kot je omenil Okapi. Lahko takšno "odpakirano" robo" prodajo s popustom.

Kmetek, takšne komentarje obdrži zase. Moji komentarji so strokovni.

Zheegec ::

Kaj, sedaj prodajajo "meglo" od HP in Canon, kaj pa bodo prodajali potem?

Komaj čakam lastno linijo tiskalnikov - tiskalnik Comtron brez megle :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Furbo ::

Kakšno meglo prodajajo neki, meglo v glavi imajo kvečjemu kupci, ki tiskalnike vračajo, ker jim ne pašejo na poličko ?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

joze67 ::

Mnenje Urada RS za varstvo potrošnikov (natančneje, koncesionarja v njegovem imenu):


Nadalje je potrebno pojasniti, da je sam namen odstopa od pogodbe omogočiti potrošniku, da
brezplačno preveri blago, katerega še ni videl. Zgoraj navedeno tako velja, le v primeru če je
potrošnik blago le preizkusil, ne pa tudi uporabljal.


Mnenje verjetno ni obvezujoče, je pa mnenje organa RS, kar tudi nekaj šteje. Pomeni, do so navedbe trgovine in mnogih med vami o obvezi nerabljenosti zgrešene; prav tako pa so na trhlih temeljih pričakovanja drugih, da boste zastonj natisnili seminarsko nalogo.

Počakajmo še na odločbo tržnega inšpektorata.

IceIceBaby ::

Jaz sem od Urada za varstvo potrošnikov dobil samo citat zakona, brez kakšnih pojasnil kaj pomeni "zmanjšana količina" itd. Sem poslal dopolnilno vprašanje, ampak še čakam na odgovor.

Nadalje je potrebno pojasniti, da je sam namen odstopa od pogodbe omogočiti potrošniku, da
brezplačno preveri blago, katerega še ni videl. Zgoraj navedeno tako velja, le v primeru če je
potrošnik blago le preizkusil, ne pa tudi uporabljal.


Kaj zdaj to pomeni? Jaz si tisk testne strani predstavljam kot uporabo.

delavec44 ::

IceIceBaby je izjavil:

Jaz sem od Urada za varstvo potrošnikov dobil samo citat zakona, brez kakšnih pojasnil kaj pomeni "zmanjšana količina" itd. Sem poslal dopolnilno vprašanje, ampak še čakam na odgovor.

Nadalje je potrebno pojasniti, da je sam namen odstopa od pogodbe omogočiti potrošniku, da
brezplačno preveri blago, katerega še ni videl. Zgoraj navedeno tako velja, le v primeru če je
potrošnik blago le preizkusil, ne pa tudi uporabljal.


Kaj zdaj to pomeni? Jaz si tisk testne strani predstavljam kot uporabo.


Test je preizkus ;)

IceIceBaby ::

Jah, tiskanje je pa uporaba.

Okapi ::

Jaz si tisk testne strani predstavljam kot uporabo.
In kako točno si potem predstavljaš preizkus tiskalnika? Ali pa hočeš reči, da tiskalnika ni mogoče preizkusiti in moraš vedno kupiti mačka v žaklju?

O.

Tarzan ::

Sem dobil pri enaa toner za laserski tiskalnik, ki ni bil originalno zapakiran. Se mi ni dalo jebat s tem, sem pa rabil nujno natisnit olala dokumentov, tako da se mi, kot rečeno, ni dalo jebat še z reklamacijo.
Bolj kot to, da je nekdo natisnil dve testni strani me muči, če je morda v igri ponovno nafilan toner. Tistih nekaj izpisov, ki jih je mogoče nekdo naredil je pa prdec v veter. Vseeno bom naslednjič preveril škatlo, tako da bo vse originalno zapakirano z vsemi potrebnimi nalepkicami.

Toner dela, printam lahko spet kolikor me je volja in to mi zadostuje. Če mi pa na servisu rečejo, da sem uporabljal neoriginalno barvo, bom pa sestrelil enaa, gambit in še vse ostale, ki bi morebiti imeli kaj pri tem. Kljub vsemu, po mojem sem dobil pač toner uporabnika, ki je zadevo vrnil po parih izpisih.

IceIceBaby ::

In kako točno si potem predstavljaš preizkus tiskalnika? Ali pa hočeš reči, da tiskalnika ni mogoče preizkusiti in moraš vedno kupiti mačka v žaklju?


Mislim, da tiskalnika ni mogoče preizkusiti. Vsaj ne v tem smislu, da bi natisnil preizkusno stran.

Mačka v žaklju ne kupuješ, vsaj če si pismen ne. Ti na škatli lepo piše kaj je v paketu in kakšne so lastnosti izdelka.

Okapi ::

Ti na škatli lepo piše kaj je v paketu in kakšne so lastnosti izdelka.
:)):))Ja, pa ena kapljica prila je dovolj za celo vas, da opere posodo.

Dokler ne vidiš odtisa in ne slišiš, kako glasen in hiter je tiskalnik, kupuješ mačka v žaklju. In lahko si popolnoma prepričan, da zakoni niso napisani tako, da tiskalnikov ne bi mogel preizkusit.

O.

IceIceBaby ::

In lahko si popolnoma prepričan, da zakoni niso napisani tako, da tiskalnikov ne bi mogel preizkusit.


Bom prepričan, ko bom videl kakšno nedvoumno mnenje pristojnega organa oz. rezultat kakšne tožbe. Do takrat se meni zdi zadeva sporna oz. nejasna. Zakon je napisan dvoumno.

Po eni strani tiskalnik ni izrecno napisan med izjemami, po drugi strani pa se lahko kartuše in tonerji uvrstijo med tisto kategorijo "zmanjšane količine".

ThinMan ::

Bodo morali v zakon vstavit določilo "Tiskalniki". Do takrat vam svetujem nakup v lokalni štacuni čeprav je par EUR dražja. Prišparate vsaj živce če ne drugega.
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

bluefish ::

In kje je razlika? Misliš, da ti bo trgovec šel odpirat kartuše in delat testne printe?

ThinMan ::

Hja, sm pozabil dopisat: Mogoče bo točno vaš model na demo polički in boste preizkušali po mili volji.

Sem mnenja, da ima tiskalnik obrabljive dele (barva, transfer enota, ...)
Če tiskalnik samo preizkušaš je za mene stvar uporabljena in ne more biti prodana kot nova.
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

bluefish ::

Hja, sm pozabil dopisat: Mogoče bo točno vaš model na demo polički in boste preizkušali po mili volji.
Verjetnost za to pa je še v večjih centrih majhna. Četudi imajo razstavljen nek model je ta ponavadi samo za ogled, ker ga pozneje prodajo kot razstavni artikel ali pa celo kot novega.

Sem mnenja, da ima tiskalnik obrabljive dele (barva, transfer enota, ...)
Če tiskalnik samo preizkušaš je za mene stvar uporabljena in ne more biti prodana kot nova.
Se strinjam.

Furbo ::

Okapi je izjavil:

Jaz si tisk testne strani predstavljam kot uporabo.
In kako točno si potem predstavljaš preizkus tiskalnika? Ali pa hočeš reči, da tiskalnika ni mogoče preizkusiti in moraš vedno kupiti mačka v žaklju?

O.


Kaj pa maš za preizkusit, priklopiš in dela, to je to. Ni tako nezanesljiva tehnologija to.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

redo ::

Ko sem nazadnje pogledal, so napisi na škatli in na raznih "specifikacijah" precej nezanesljiva tehnologija.

Okapi ::

Kaj pa maš za preizkusit, priklopiš in dela, to je to
A je treba kar nekaj bleknit, ne da bi prej minutko premislil, kaj boš odtipkal?;( Tebi je, očitno, ko kupuješ stvari, važno, da delujejo, kako delujejo, pa ni pomembno. No, meni in še marsikomu je pomembno tudi, kako delujejo, in hočemo zadevo pred nakupom preizkusiti.

O.

Furbo ::

Potem pač ne kupuj po spletu. Saj vem, fino bi bilo združiti nizke cene ne-fizične trgovine in možnost preizkusa v fizični trgovini, ampak to pač ne gre. Zato je pa preko spleta ceneje.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

49106 ::

Zakaj? Zakon nam namreč prav to omogoča. Preizkusiti izdelek. Komur zakoni ne pašejo naj neha prodajat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Yaqwsx ::

me zanima kaj bi reko, ce bi naroco tiskalnik, pa bi dobo rablenega ker ga je en pred tabo vrno ;)

techfreak :) ::

Yaqwsx je izjavil:

me zanima kaj bi reko, ce bi naroco tiskalnik, pa bi dobo rablenega ker ga je en pred tabo vrno ;)

Vrneš ga, saj si naročil nov tiskalnik in takšnega želiš. Bo že trgovina zamenjala in ti poslala novega.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

A je treba kar nekaj bleknit, ne da bi prej minutko premislil, kaj boš odtipkal?;( Tebi je, očitno, ko kupuješ stvari, važno, da delujejo, kako delujejo, pa ni pomembno. No, meni in še marsikomu je pomembno tudi, kako delujejo, in hočemo zadevo pred nakupom preizkusiti.


Saj to smo že večkrat obdelali. Določenih stvari pač ne moreš preizkusiti, brez, da bi jih kupil, ker se ob preizkusu porabijo, obrabijo...


Še en citat iz ZVPOT. 2. točka 43č člena.

2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;


Kaj pomeni blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo? Kdo to interpretira in na kak način?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756902 (5089) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237163 (2132) tomaz-
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38074651 (65301) St235
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5322802 (14184) RejZoR
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817063 (15183) >>><<<

Več podobnih tem