» »

Vračilo blaga preko spletne trgovine

Vračilo blaga preko spletne trgovine

Okapi ::

To je, če nekaj naročiš po meri - omaro, široko 732 mm, potem se pa spomniš, da ti ne odgovarja. Pri tiskalnih pa, fantje, kar pozabite, mirno lahko natisneš par poskusnih strani in ga vrneš.

O.

Brane2 ::

Eh, če bi bilo čisto tako, potem ne bi bilo razlike med online in nakupom v trgovini.

Ker ta razlika je, je logično da lahko pričakuješ preizkus izdelka.
Kot je videti, je temu namenjena trgovska marža.

Je pa drugo vprašanje, če ti morajo dovoliti test vsakega primerka posebej.

Ko ti enkrat vstaviš kartušo v glavo, je ne moreš kar tako ven vzeti in tiskalnik ne more več čakati nedoločeno dolgo, ker se črnilo v glavi zasuši.
On the journey of life, I chose the psycho path.

joze67 ::

Gre za laserski tiskalnik. Tu je kvečjemu problem, če ga doseže vlaga.

Brane2 ::

Dobro. Torej je problem za prodajalca toliko manjši.

Defnitivno pa v štacuni ob nakupu pričakujem možnost preizkusa.
On the journey of life, I chose the psycho path.

jJack ::

Ti lahko preizkusiš Tv, monitor, kakšen fotoaparat ali pa navigacijo (že to samo v meniju), ker določene stvari so pač narejene tako, da če jo enkrat pripraviš do te mere, da ji ne moreš več reči je NOVA. TV, navigacije itd... lahko povrneš tovarniške nastavitve, pri tiskalniku npr. tega ni mogoče. Eni si preveč domišljate, da pa bom prišel v trgovino in rekel, ta tiskalnik bom sprobal, bom natisnil svojo seminarsko nalogo, mogoče od sestre diplomsko in še kakšno svojo fotografijo, da vidim kako tiska. Review-e imaš na netu, tudi mnjenja že obstoječih uporabnikov naprav, ostalo boš pa sam presodil, ali ti ustreza ali ne.

darkolord ::

Tiskalnik lahko čisto lepo preizkusiš. Ne vem, zakaj si eni izmišljate svoje definicije te besede.

Če prodajalec ni pripravljen sprejeti rizika, da bo uporabnik določen izdelek vrnil, ker mu ni všeč njegova aura, naj ga pač ne prodaja prek spleta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Furbo ::

Ali pa, če kupec ni pripravljen sprejeti rizika, da se mu bo tiskalnik barvno tepel z analno sondo, naj ne kupi tiskalnika preko spleta.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

49106 ::

Furbo je izjavil:

Ali pa, če kupec ni pripravljen sprejeti rizika, da se mu bo tiskalnik barvno tepel z analno sondo, naj ne kupi tiskalnika preko spleta.


Kupec porabi svoj denar, zraven pa še sprejme rizik? Na drugi strani pa naj trgovina služi brez rizika? Kdo pa sili online trgovce v prodajo tiskalnikov? Ha brate, pozanimaj se pri tržnem inšpektoratu, medtem pa nehaj trollat.

Furbo ::

Jaz se tudi zavedam svojih pravic. Zavedam se pa tudi, da nisem sam na svetu in da se ne vrti vse okoli moje razvajene riti.

Preseravanje glede izpisa tiskalnika je čisto brez veze.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

49106 ::

Čakaj mal, a smo potrošniki krivi, da je proizvajalec izdelal zadevo tako, da se je neda preizkusiti? NE! Torej? Torej naj se zmenita prodajalec in proizvajalec, nas pa pustite na miru.

kmetek ::

Dejte nehat palamudit že, kot da se vse artikle da preizkusit? Greš v trgovino, lahko hrano sprobaš? NE MOREŠ! Pa zapraviš na stotine EUR mesečno za hrano, tukaj pa se stoka za en printer 50-100EUR, KI DELA, samo uporabniku se je kurac dvignil v levo namesto v desno. :))

49106 ::

Oglej si zakon ali pokliči na tržni inšpektorat in ti nehaj palamudit. Če se ti ne splača prodajat, pač ne prodajaj. Ne pa da mi potrošniki krijemo tvojo dolžnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

IceIceBaby ::

Oglej si zakon ali pokliči na tržni inšpektorat in ti nehaj palamudit.


Zakon pravi, da je stvar možno vrniti, če se njena količina ne zmanjša. Kaj je s tem? Če sprintaš testno stran se količina barve oz. prahu zmanjša.

Me še vedno zanima mnenje tržne inšpekcije. Od zavoda za varstvo potrošnikov sem dobil zelo medel odgovor, oz. samo citat zakona, brez interpretacije.

49106 ::

IceIceBaby je izjavil:

Oglej si zakon ali pokliči na tržni inšpektorat in ti nehaj palamudit.


Zakon pravi, da je stvar možno vrniti, če se njena količina ne zmanjša. Kaj je s tem?


Tiskalnik ni nič manjši oz. zmanjšan.

Če prižgeš TV se zmanjša količina delovnih ur in ga zato nemoreš vrnit? Neboš mogel gledat 10.000ur ampak samo 9.999.

bluefish ::

Tiskalnik ni nič manjši oz. zmanjšan.
Tiskalnik ne, so pa priložene kartuše.

darkolord ::

Tiskalnik ne, so pa priložene kartuše.
Ki imajo ponavadi nespecificirano kapaciteto in so namenjene bolj preizkusu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

kmetek ::

Ok, naj se vse kartuše poberejo ven iz tiskalnikov, pa da vidimo potem. Ste za?

49106 je izjavil:

Oglej si zakon ali pokliči na tržni inšpektorat in ti nehaj palamudit. Če se ti ne splača prodajat, pač ne prodajaj. Ne pa da mi potrošniki krijemo tvojo dolžnost.


Palamduš ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

fosil ::

Določenih stvari se pač ne da probat.

Tudi gat ne moreš probat v trogovini, hlače pa lahko.
Tako je!

Sims ::

Če ti gate pol niso prav, jih lahko vrneš :D Za posrane pa ne vem :D

Furbo ::

Tle bi verjetno tile tipčki zahtevali še več denarja, ker so povečali količino. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

k4vz0024 ::

Določenih stvari se pač ne da probat.


Tistih, ki se v celoti s samim pregledom potrošijo v celoti.

IceIceBaby ::

Nikjer ne piše, da je treba potrošiti celo stvar. Zakon govori o zmanjšanju količine.

k4vz0024 ::

Tako je. Vendar je treba tu razumeti, da ne pride do bistvenega zmanjšanja.

49106 ::

Pa tiskalnik se ne zmanjša no, kolikokrat je treba povedat. Ja tiste kartuše, ki so priložene so namenjene preizkusu, saj so manjše in jih ni naprodaj.

Je že kdo poslal(furbo, fosil, kst) mail na tržni inpšektorat?

k4vz0024 ::

Res je tiskalnik se ne zmanjša. To pa tu nekateri ne morejo dojeti.

Zgoraj sem že povedal zakaj ne.

IceIceBaby ::

Zmanjša se del, ki je v paketu in sestavlja izdelek. Meni se zadeva zdi podobna temu, da iz škatle vzameš kable in tiskalnik pošlješ nazaj. V tem primeru se tiskalnik tudi ne zmanjša, manjka pa bistven del paketa.

S tem, ko nekdo odpre kartušo/toner bistveno zmanjša uporabno vrednost te kartuše oz. tonerja. Za trgovca je tak toner uničen, ker ga ne more prodati naprej.

Btw...kartuše in tonerji, ki so priloženi niso ravno namenjene testiranju. Imajo sicer manj barve kot tisti v redni prodaji, ampak tonerji so pri teh cenejših tiskalniki običajno za 1000 strani.

k4vz0024 ::

Preberi si, kaj sem ti odgovoril že prej. tvoje razlaganje ni pravno pravilno. Amen:D

49106 ::

49106 je izjavil:


Je že kdo poslal(furbo, fosil, kst) mail na tržni inpšektorat?

k4vz0024 ::

Za trgovca je tak toner uničen, ker ga ne more prodati naprej. Btw...kartuše in tonerji, ki so priloženi niso ravno namenjene testiranju. Imajo sicer manj barve kot tisti v redni prodaji, ampak tonerji so pri teh cenejših tiskalniki običajno za 1000 strani.


Pa kje teb to, da se sme to naprej prodajati kot novo?

" Imajo sicer manj barve kot tisti v redni prodaji, ampak tonerji so pri teh cenejših tiskalniki običajno za 1000 strani."

Neutemeljeno.

Še enkrat preberi kar sem napisal, ali pa se vpiši na pravno fakulteto.
5 let študija ti bo marsikaj razjasnilo:D

k4vz0024 ::

Je že kdo poslal(furbo, fosil, kst) mail na tržni inpšektorat?


Zgora v posti pravi, da je Joze...

Stvar je jasna, samo tisti, ki trpijo neugodne posledice potrošniške zakonodaje, preklinjajo varuhe zakonodaje.:D

jan01 ::

@k4vz0024
Prek interneta kupim svinčnik, napišem eno stran z njim, z nisem zadovoljen.Ali imam praavico zahtevati vračilo denarja?

Okapi ::

Da.

O.

IceIceBaby ::

Messiah, jaz sem poslal na urad za varstvo potrošnikov, in dobil nazaj citiran 43.č člen. Brez razlage oz. mnenja. Če ima kdo odgovor tržne bi bilo zanimivo videti.

k4vz0024, odprtega, montiranega tonerja pač ne moreš prodati kot novega. Verjetno je z razlogom zaprt v neprodušno, temno vrečko. Če dobiš odprt toner ne moreš vedeti kako dolgo je stal ali koliko listov je bilo natisnjenih z njim. Vsak "ozaveščen" potrošnik bo tak toner poslal nazaj.

" Imajo sicer manj barve kot tisti v redni prodaji, ampak tonerji so pri teh cenejših tiskalniki običajno za 1000 strani."

Neutemeljeno.


Kaj točno je neutemeljeno?

galu ::

Kaj pa če bi kdo vprašal na TIRS, ne pa da še tu pišete v tri prekrasne, ker konca itak ne bo, dokler eden ne zaklene teme...
Tako to gre.

k4vz0024 ::

Kaj točno je neutemeljeno?


To, da to ni razlog, da ne bi stvari preizkusil.

Če meni ne verjamete, se bo našel še kakšen strokovnjak za potrošniško pravo.

k4vz0024 ::

k4vz0024, odprtega, montiranega tonerja pač ne moreš prodati kot novega.


Saj ga tudi ne smeš.

Miselnost mnogih slovenskih trgovcev je taka, da pač gledajo samo na svoj žep. Glede pravic potrošnikov pa zanje predstavlja samo nočno moro, ki jim zmanjšuje profit, zadovoljstvo kupcev je velikokrat tam nekje bogu za hrbtom....
Namesto, da bi postavili na prvo mesto zadovoljstvo kupca, ki se bo še vračal, če bo zadovojen.....

bluefish ::

Torej, kaj trgovec naredi s printerjem, ki ima recimo "preizkusno" kartušo skorajda spraznjeno?

techfreak :) ::

bluefish je izjavil:

Torej, kaj trgovec naredi s printerjem, ki ima recimo "preizkusno" kartušo skorajda spraznjeno?

Odvisno kako je zmenjen s proizvajalcem. Minimalno kar je potrebno je nova preizkusna kartuša, zamenjava uničene/raztrgane embalaže, ter čiščenje tiskalnika.

k4vz0024 ::

Zanj bi bilo najugodneje, da bi imel v pogodbi klavzulo, da takšen tiskalnik vrne v tovarno in s tem nima stroškov.

Druga možnost je, da ga proda kot rabljenega.

bluefish ::

Ja, tudi sam sem ciljal na to, da bi lahko tovrstne postopke urejali s tovarno oz. zastopnikom in menjali te kartuše, vendar najbrž naše trgovine takega dogovora nimajo zaradi takih in drugačnih vzrokov.

Tarzan ::

Kolikor printerjev sem imel, vsak od njih je imel vgrajen števec naprintanih strani. Če bi trgovec ali servis zadevo pogledal, bi lahko enostavno ugotovil, koliko si že naprintal. Edino vprašanje je, če "el-cheapo" printerji to sploh štejejo, po moje da.

Sem pa mnenja, da se mora striktno popisati vsakega, ki prinese nazaj printer. V primeru, da se to zgodi drugič, bi mu bilo edino pametno pri vseh slovenskih trgovcih onemogočit brezplačno "testiranje".

k4vz0024 ::

,,,,,,vendar najbrž naše trgovine takega dogovora nimajo zaradi takih in drugačnih vzrokov


ker so potrošniki premalo spoznajo na zakonodajo pri uveljavljanju svojih pravic. Trgovci pa so itak namazani z 1001 izgovorom.

Off topic: Ravno danes me je ugledni tuj proizvajalec prepričeval oz. njegov pooblaščenec, kako se spozna na slovensko pravo potrošnikov. No, glede, da je tujec, mu še oprostim.

Domači trgovci pa seveda razlagajo po kmečki pameti.....

knesz ::

bluefish je izjavil:

Ja, tudi sam sem ciljal na to, da bi lahko tovrstne postopke urejali s tovarno oz. zastopnikom in menjali te kartuše, vendar najbrž naše trgovine takega dogovora nimajo zaradi takih in drugačnih vzrokov.

Postavi se v kožo trgovca.
Stranka pride v trgovinico preizkusit tiskalnik, vzame trgovcu vsaj pol ure časa, se zahvali za test in odide brez nakupa, od doma pa naroči na mimovrste ali enaa isti tiskalnik, ker je 3€ cenejši, zaradi nižjih stroškov poslovanja.

IceIceBaby ::

k4vz0024, po tvoji logiki torej lahko potrošnik testira tiskalnik, s tem trgovcu naredi za par 10EUR škode in trgovec mora to mirno požreti?

k4vz0024 ::

Sem pa mnenja, da se mora striktno popisati vsakega, ki prinese nazaj printer. V primeru, da se to zgodi drugič, bi mu bilo edino pametno pri vseh slovenskih trgovcih onemogočit brezplačno "testiranje".


Ne bo šlo. Zakoni so jasni.

bluefish ::

knesz je izjavil:

bluefish je izjavil:

Ja, tudi sam sem ciljal na to, da bi lahko tovrstne postopke urejali s tovarno oz. zastopnikom in menjali te kartuše, vendar najbrž naše trgovine takega dogovora nimajo zaradi takih in drugačnih vzrokov.

Postavi se v kožo trgovca.
Stranka pride v trgovinico preizkusit tiskalnik, vzame trgovcu vsaj pol ure časa, se zahvali za test in odide brez nakupa, od doma pa naroči na mimovrste ali enaa isti tiskalnik, ker je 3€ cenejši, zaradi nižjih stroškov poslovanja.
Eh, to se tako ali tako pojavlja pri vseh produktih in celo pri isti trgovini.

k4vz0024 ::

Postavi se v kožo trgovca. Stranka pride v trgovinico preizkusit tiskalnik, vzame trgovcu vsaj pol ure časa, se zahvali za test in odide brez nakupa, od doma pa naroči na mimovrste ali enaa isti tiskalnik, ker je 3€ cenejši, zaradi nižjih stroškov poslovanja.


Za splošni test (ne za pregled stvari), bi trgovec imel eno stvar na preizkušnji.

Če pa gledamo sam nakup v trgovini, lahko stestira, vendar če ne najde napake mora izdelek kupiti. Pravilno rečeno, ko je stvar že kupil.

Na daljavo pa lahko vrne.

k4vz0024 ::

k4vz0024, po tvoji logiki torej lahko potrošnik testira tiskalnik, s tem trgovcu naredi za par 10EUR škode in trgovec mora to mirno požreti?


Pri nakupu na daljavo, seveda.

No, tukaj je treba dodati, da bi trgovci z urejenimi pogodbenimi razmerji s proizvajalci, ta strošek zmanjšalo ali celo odpravili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

IceIceBaby ::

Pri nakupu na daljavo, seveda.


Jaz bom vseeno počakal še na odgovor tržnega inšpektorata. Ampak good to know, dobro, da ne prodajam tiskalnikov s 5% maržami :)

Tarzan ::

@k4vz0024
Ne bo šlo. Zakoni so jasni.


In prav da so! Zaščita potrošnikov je nujna in še preslaba, ko vidiš, kakih trikov se nekateri (solo) poslužujejo. Vseeno pa, meni, če bi bil trgovec, stranka, ki bi izkoriščala zaščito potrošnikov v svojo korist in mi delala izgubo... Enostavno bi stranki raje rekel nasvidenje in hvala za ribe, tiskalnik pa dobi kje drugje. Eno je legitimna možnost vračila iz katerega koli razlogo, drugo pa zloraba pravic. Enako mislim tudi o metanju laptopa po stopnicah, ker je "zavarovan" s "se zgodi" opcijo. Čeprav v tem primeru krivdo pripisujem trgovcu samemu, ki že v osnovi nateguje uporabnika.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759397 (7584) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9238358 (3327) tomaz-
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38082663 (73313) St235
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323460 (14842) RejZoR
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817499 (15619) >>><<<

Več podobnih tem