Forum » Kaj kupiti » Vračilo blaga kupljenega preko interneta?
Vračilo blaga kupljenega preko interneta?
first_line ::
Kaj sploh zajema oziroma omogoča? Ker sem hotel vrniti ene zvočnike v Funtech in so mi odpisali:
JAZ:
Pozdravljeni,
pri vas sem kupil zvočnike Logitech z506 a sem z njimi zelo nezadovoljen in bi jih vrnil. Zanima pa me, če je mogoče da z doplačilom vzamem druge zvočnike Genius SW-HF 5.1 6000?
Lep pozdrav.
FUNTECH:
Rabljenih zvočnikov žal ne moremo jemati nazaj.
Takšna so tudi pravila distributerjev, ki nam takšnih artiklov ne vzamejo nazaj.
JAZ:
Pozdravljeni,
kje v zakonu pa je navedeno da nimam pravice odstopa od nakupa na daljavo za računalniške zvočnike? Ali mi lahko 'citirate' člen iz zakona?
Lep pozdrav.
FUNTECH:
To velja za nove neuporabljene artikle.
Torej ta 'zakon' ne velja nič?
JAZ:
Pozdravljeni,
pri vas sem kupil zvočnike Logitech z506 a sem z njimi zelo nezadovoljen in bi jih vrnil. Zanima pa me, če je mogoče da z doplačilom vzamem druge zvočnike Genius SW-HF 5.1 6000?
Lep pozdrav.
FUNTECH:
Rabljenih zvočnikov žal ne moremo jemati nazaj.
Takšna so tudi pravila distributerjev, ki nam takšnih artiklov ne vzamejo nazaj.
JAZ:
Pozdravljeni,
kje v zakonu pa je navedeno da nimam pravice odstopa od nakupa na daljavo za računalniške zvočnike? Ali mi lahko 'citirate' člen iz zakona?
Lep pozdrav.
FUNTECH:
To velja za nove neuporabljene artikle.
Torej ta 'zakon' ne velja nič?
RejZoR ::
(3) Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Nikjer ne piše, da mora biti izdelek NEUPORABLJEN. Samo v identični količini in nepoškodovan itd itd. Kar tehnično gledano pomeni, da če jih odpakiraš, preizkusiš in nisi zadovoljen, ti nimajo kaj komplicirat. Razen če si cele opraskal, kar pa verjetno nisi v tistem kratkem času...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
IceIceBaby ::
Beri 43.č člen zakona o varstvu potrošnikov
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Zakon še vedno velja. Nikjer ni omenjeno, da bi morali biti artikli novi, nerabljeni, neodprti itd. Piše, da mora biti artikel nepoškodovan, to je vse.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...
Zakon še vedno velja. Nikjer ni omenjeno, da bi morali biti artikli novi, nerabljeni, neodprti itd. Piše, da mora biti artikel nepoškodovan, to je vse.
KTr1sk ::
Kako dolgo pa si jih imel doma, ker ponekod v roku 8dni ni problemov, da izdelek vrneš...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Loocas ::
blago lahko vrneš v 30 dneh od nakupa.
v 15 dneh pa jih moraš obvestiti da odstopaš od pogodbe.
v 15 dneh pa jih moraš obvestiti da odstopaš od pogodbe.
first_line ::
Zvočnike sem dobil v sredo, in smo se do včeraj trudili z njimi ker preprosto ne morem verjeti da je, sicer res le za 60€, kvaliteta tako nizka. Pa sem pred nakupom prebral cel Newegg, Amazon in teste a moja in kolegova ušesa jih ne prenesejo :(
Nisem jih nič praskal, barval, odpiral ali karkoli. Pri embalaži je prerezan edino lepilni trak ker je vsak zvočnik posebej zalepljen v škrnicelj in drugače ne gre.
Ravno zaradi slabe vesti, ker jih hočem vrniti, sem se ponudil da jih pri njih menjam za boljše in dražje. Izkušnje z vračanjem imam pa samo iz tujine in ni še nihče nikoli jokal ker je bila škatla odprta (2x v petih letih sem 'zajebal').
Nisem jih nič praskal, barval, odpiral ali karkoli. Pri embalaži je prerezan edino lepilni trak ker je vsak zvočnik posebej zalepljen v škrnicelj in drugače ne gre.
Ravno zaradi slabe vesti, ker jih hočem vrniti, sem se ponudil da jih pri njih menjam za boljše in dražje. Izkušnje z vračanjem imam pa samo iz tujine in ni še nihče nikoli jokal ker je bila škatla odprta (2x v petih letih sem 'zajebal').
Loocas ::
velja ob nakupu na daljavo... če ne, potem trgovcu ni potrebno jemati nazaj niti naslednji dan.
RejZoR ::
Kako dolgo pa si jih imel doma, ker ponekod v roku 8dni ni problemov, da izdelek vrneš...
8 dnevni rok NE obstaja. Večina trgovin ima 8 dnevni rok kot interno nenapisano "pravilo" pri vračilu brezhibnih zapakiranih izdelkov. Recimo, kupiš neko stvar, je niti ne odpakiraš in v manj kot 8 dneh prineseš nazaj.
Večina trgovin ti bo vrnila kupnino. Ni pa to pravilo saj prodajalca nič ne obvezuje, da ti karkoli vrne.
Lahko reče, da ti ne bojo vrnili pa ne moreš nič. Ampak v okviru dobre poslovne prakse se v takih primerih da kaj uredit.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Brias ::
copy paste ...
Pri nakupu prek spleta vam daje zakon o varstvu potrošnikov izrecno pravico do vračila izdelka brez utemeljitve (mislim da 43č člen) v roku 15 dni. To velja le za nakupe na daljavo. Spletne trgovine, pri katerih kupujem sam, imajo ta rok podaljšan na 30 dni in doslej nisem imel nikoli težav pri vračilu blaga, kupljenega prek spleta. Sem precej zahteven kupec in vrnem približno 30 % stvari (na enaki podlagi sem vrnil tudi monitor LCD). V nasprotnem primeru bi se pač obrnil na tržni inšpektorat. Prav tako ni bila ob vračilu pri spletnih nakupih nikoli težava dobiti nazaj nakazan denar namesto dobropisov in menjave blaga.
Kolikor mi je znano, pa je vračilo oziroma zamenjava blaga zaradi napake, ki ni razlog za reklamacijo (recimo mrtev piksel) pri klasičnih nakupih dobra volja prodajalca.
Sam menim, da je potrošnik pri spletnih nakupih neprimerljivo bolj zavarovan. Glede na to, da ste ena najbolj branih računalniških revij pri nas, bi se mi zdelo krasno, če bi moje trditve seveda preverili in spisali članek na to temo. Še vedno se mi zdi, da se veliko potrošnikov svojih pravic ne zaveda.
Pri nakupu prek spleta vam daje zakon o varstvu potrošnikov izrecno pravico do vračila izdelka brez utemeljitve (mislim da 43č člen) v roku 15 dni. To velja le za nakupe na daljavo. Spletne trgovine, pri katerih kupujem sam, imajo ta rok podaljšan na 30 dni in doslej nisem imel nikoli težav pri vračilu blaga, kupljenega prek spleta. Sem precej zahteven kupec in vrnem približno 30 % stvari (na enaki podlagi sem vrnil tudi monitor LCD). V nasprotnem primeru bi se pač obrnil na tržni inšpektorat. Prav tako ni bila ob vračilu pri spletnih nakupih nikoli težava dobiti nazaj nakazan denar namesto dobropisov in menjave blaga.
Kolikor mi je znano, pa je vračilo oziroma zamenjava blaga zaradi napake, ki ni razlog za reklamacijo (recimo mrtev piksel) pri klasičnih nakupih dobra volja prodajalca.
Sam menim, da je potrošnik pri spletnih nakupih neprimerljivo bolj zavarovan. Glede na to, da ste ena najbolj branih računalniških revij pri nas, bi se mi zdelo krasno, če bi moje trditve seveda preverili in spisali članek na to temo. Še vedno se mi zdi, da se veliko potrošnikov svojih pravic ne zaveda.
Mesar ::
pošlji jim vse nazaj pa še kaj druga polek pa zahtevaj keš nazaj, norca se delajo s tebe!
Your turn to burn!
first_line ::
Jutri jim bom pisal še enkrat in naj se potem sami odločijo kako si razlagati ta 43 člen. Bom pa malo tržni inšpektorat podrozal, če ne drugo iz firbca.
Mesar ::
Al pa kzuj na tržni inšpektorat pošlji pa naj se oni s tem okvarjajo pa pošlijajjo na rolan al ki si kupa.
Your turn to burn!
Aston_11 ::
Jaz sem tako vrnil 1x eno neumnost iz TOPSHopa. Nekaj za telovadbo. V parih dneh uporabe je stvar spregla, sem zapakiral, spremno pismo, da prodajajo jajc in so vrnili pare bp.
GrimReaper ::
Pri Mimovrste lahko vse vrneš, če si VIP (moraš kupit za 600€ na leto), tudi v roku enega meseca.
Še brivnik so mi zamenjal (parkrat uporabljen, ampak spucan). Za zvočnike sploh nebi smel bit problem, sploh če vse tko kot je blo lepo nazaj zapakiraš.
Še brivnik so mi zamenjal (parkrat uporabljen, ampak spucan). Za zvočnike sploh nebi smel bit problem, sploh če vse tko kot je blo lepo nazaj zapakiraš.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Pesimist ::
Brivnika ti v dobenem primeru nebi smeli zamenjat, pa ce si King.
Hvala za info, da vem kje ne kupovat taksnih stvari. Mimovrsti z tem nisi naredo usluge, je pa fer do uporabnika, da si povedal.
Me pa zanima druga zadeva glede mimovrste. Ker nudijo tudi osebni prevzem, ali ve kdo ce v tem primeru veljajo pogoji na daljavo ali ne?
Hvala za info, da vem kje ne kupovat taksnih stvari. Mimovrsti z tem nisi naredo usluge, je pa fer do uporabnika, da si povedal.
Me pa zanima druga zadeva glede mimovrste. Ker nudijo tudi osebni prevzem, ali ve kdo ce v tem primeru veljajo pogoji na daljavo ali ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Mesar ::
Ne. Gre za oseben prevzem in s tem tudi plačilo, posledjično zadeva ne velja.
Your turn to burn!
Pesimist ::
Obe dve trditvi, sta mi logični. Vprašanje je zdaj kera drži. Mimovrste nima fizičnih trgovin, kolikor vem, prevzemna poslovalnica pa v to nebi smela šteti, sej blaga tam ne izbiraš in naročaš, praviloma.
Bom moral komercialista od mimovrste očitno všprašati in si nato email sprintati in okviriti.
Bom moral komercialista od mimovrste očitno všprašati in si nato email sprintati in okviriti.
Pesimist ::
Če bi bilo razumljivo razloženo nebi spraševal. Gre se zato da ni nikjer posebej omenjen osebni prevzem. In če to ni omenjeno velja praviloma kaj? Da praviloma osebnega prevzema ni kot takega ali da je kompletno ločen od spletne trgovine?
Zdaj ob nakupih prišparam poštnino, vendar če niso pogoji enaki, mi je mogoče vseeno več vredno par evrov za extended pogoje.
Zdaj ob nakupih prišparam poštnino, vendar če niso pogoji enaki, mi je mogoče vseeno več vredno par evrov za extended pogoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Pithlit ::
GrimReaper je izjavil:
Pri Mimovrste lahko vse vrneš, če si VIP (moraš kupit za 600€ na leto), tudi v roku enega meseca.
Na mimovrste ti ni treba bit vip zato da lahko stvar vrneš v 45. dneh... si komot lahko Janez Kranjski ki prvič tam nakupuje in kupiš izdelek za vsega par centov.
Nekaterih stvari je pa pač že kolikor toliko logično da se ne sprejema nazaj razen če je pokvarjeno (recimo CD-je, če so odpakirani). Zakaj zvočnikov ne bi sprejeli nazaj pa verjetno vejo samo na funtech-u.
Life is as complicated as we make it...
St235 ::
first_line je izjavil:
Jutri jim bom pisal še enkrat in naj se potem sami odločijo kako si razlagati ta 43 člen. Bom pa malo tržni inšpektorat podrozal, če ne drugo iz firbca.
PRedvsem pazi, da neodvisno od tržnega inšpektorata roki vseeno tečejo. Jaz bi jim na tvojem mestu v 15 dneh kot je z zakonom določeno poslal dopis (najboljše tudi zvočnike zraven) da v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov 43c. člen, odtopaš od pogodbe sklenjene na daljavo in zahtevaš, da vrnejo celotno kupnino skupaj s poštnino. (poštnina do njih je tvoj strošek). Obvezno pošlji priporočeno s povratnico.
RejZoR ::
Brivnika ti v dobenem primeru nebi smeli zamenjat, pa ce si King.
Hvala za info, da vem kje ne kupovat taksnih stvari. Mimovrsti z tem nisi naredo usluge, je pa fer do uporabnika, da si povedal.
Me pa zanima druga zadeva glede mimovrste. Ker nudijo tudi osebni prevzem, ali ve kdo ce v tem primeru veljajo pogoji na daljavo ali ne?
Zakaj že? Kako pa veš, da z dobaviteljem niso dogovorjeni, da taka vračila prevzame dobavitelj in jim izda dobropis z mogoče sorazmernim odbitkom? Oz dobropis v celoti. Ne bom nič trdil, ker ne poznam kako deluje Mimovrste ampak to ni neki neobičajnega...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
šernk ::
Pozdravljeni,
pri vas sem kupil zvočnike Logitech z506 a sem z njimi zelo nezadovoljen in bi jih vrnil. Zanima pa me, če je mogoče da z doplačilom vzamem druge zvočnike Genius SW-HF 5.1 6000?
Lep pozdrav.
če dobim sam takšen mail in bi delal v trgovini bi enako odpisal. vem da je nekdo nekoč kupil pri nas zvočnike in jih želi vrnit brez repa in glave. a je tako težko se malce potrudit in napisat: v skladu z xyz členom xzžnj zakona želim vrniti izdelek kupljen pri vas dne xx.yy.zzzz, številka računa xxxxxxxxxxxx. verjamem da bi bil odgovor drugačen.
a prošnje tud pišetev stilu: pozdravljeni, sem janez novak in se želim pri vas zaposliti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
Od kdaj pa je pogoj, da si uraden do amena? Čist vljudno je napisal mail, za nadaljne podatke bi se že pogovorili v kasnejših mailih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MisterR ::
V kolkem času pa lahko vrneš artikel, če si ga kupil v fizični trgovini? Namreč kupil sem plazmo, ki ima defektni dvb-c, sedaj jo imam nekje 10dni in mi res ni čakat 45 na servis, sploh ker ne dobiš nadomestne ali karkoli.
St235 ::
ČE ni okvare potem ne moreš vrnit.
Če okvara je potem moraš uveljavljat STVARNO napako. Če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa potem se šteje, da je imel aparat napako že ob nakupu torej gre gre za stvarno napako. Zahtevek za stvarno napako morajo razrešit v 8 dneh. Pričakuj pa kar nekaj pregovarjanja, ker se trgovci tega otepajo kakor se da.
Če okvara je potem moraš uveljavljat STVARNO napako. Če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa potem se šteje, da je imel aparat napako že ob nakupu torej gre gre za stvarno napako. Zahtevek za stvarno napako morajo razrešit v 8 dneh. Pričakuj pa kar nekaj pregovarjanja, ker se trgovci tega otepajo kakor se da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
first_line ::
Pozdravljeni,
pri vas sem kupil zvočnike Logitech z506 a sem z njimi zelo nezadovoljen in bi jih vrnil. Zanima pa me, če je mogoče da z doplačilom vzamem druge zvočnike Genius SW-HF 5.1 6000?
Lep pozdrav.
če dobim sam takšen mail in bi delal v trgovini bi enako odpisal. vem da je nekdo nekoč kupil pri nas zvočnike in jih želi vrnit brez repa in glave. a je tako težko se malce potrudit in napisat: v skladu z xyz členom xzžnj zakona želim vrniti izdelek kupljen pri vas dne xx.yy.zzzz, številka računa xxxxxxxxxxxx. verjamem da bi bil odgovor drugačen.
a prošnje tud pišetev stilu: pozdravljeni, sem janez novak in se želim pri vas zaposliti.
Za vračilo sem pisal direktno kot reply na mail od potrdila nakupa. Vse je tam pisalo, je pa res da nisem šel naštevati členov ker nisem čutil potrebe po grožnji z zakonodajo, ker je njihova služba poznajo pravice kupcev.
Vsaj pri nakupih iz tujine vedno ravnajo s tabo kot s stranko, ne potencialno žrtvijo.
Reycis ::
Mi takoj brez vprašanj zamenjamo vse izdelke, ki nimajo vidnih poškodb. Je pa dejstvo, da ta luksuz stane in da so cene zaradi tega vsaj 5% višje kot bi bile brez tovrstne zaščite potrošnika. Kot prodajalca me je vedno strah, da se komu ne zamerim in mi naredi štalo z tovrstnimi "naročili in vračili" blaga. Kot kupec pa bi tudi raje imel blago 5-10% ceneje kot pa tovrstno garancijo. Sicer je 99% kupcev korektnih in se znajo postavit tudi v kožo trgovca ki dela z mikrokopsko maržo. Kupca kot je Brias smo pa tudi že imeli pa smo po parih vrnitvah tudi mi dvignili poštnino na njegov naslov na 30 EUR.
Sicer pa mislim, da ima Funtech to izvrstno rešeno z 20eur odškodnine za odprto embalažo. Pa fuj za vrnjen brivnik.
Sicer pa mislim, da ima Funtech to izvrstno rešeno z 20eur odškodnine za odprto embalažo. Pa fuj za vrnjen brivnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Reycis ()
first_line ::
Mi takoj brez vprašanj zamenjamo vse izdelke, ki nimajo vidnih poškodb. Je pa dejstvo, da ta luksuz stane in da so cene zaradi tega vsaj 5% višje kot bi bile brez tovrstne zaščite potrošnika. Kot prodajalca me je vedno strah, da se komu ne zamerim in mi naredi štalo z tovrstnimi "naročili in vračili" blaga. Kot kupec pa bi tudi raje imel blago 5-10% ceneje kot pa tovrstno garancijo. Sicer je 99% kupcev korektnih in se znajo postavit tudi v kožo trgovca ki dela z mikrokopsko maržo. Kupca kot je Brias smo pa tudi že imeli pa smo po parih vrnitvah tudi mi dvignili poštnino na njegov naslov na 30 EUR.
Tistih 99% se dejansko počutimo neugodno, izgubljamo čas in denar pri takih vrnitvah. Z zavrnitvijo bom dejansko izgubil nekaj denarje (2xptt, prevoz... minimalno 15€), a vseeno raje zgubim 15€ kot pa da zvočnike vržem v smeti, podariti jih ne morem ker bi me bilo sram za tako 'darilo'.
Reycis ::
ja ti si imel namen zadevo imeti in uporabljati. Se zgodi, da zadeva ni OK in seveda, da vrneš zadevo. Problematični so uporabniki, ki to pravico izkoriščajo za uporabljanje/testiranje izdelkov.
Ziga Dolhar ::
Rok za obvestilo o odstopu je 14 dni, ne 15. Da ne boš zamudil ;).
So pa njihove navedbe v OP citiranih emailih v nasprotju z zakonom in (slovensko ter EU) sodno prakso.
So pa njihove navedbe v OP citiranih emailih v nasprotju z zakonom in (slovensko ter EU) sodno prakso.
https://dolhar.si/
kmetek ::
Nekaj najboljše je take zvočnike prodajati naslednji stranki To ni tekstil, kjer se raba in uporaba ne vidi
MisterR ::
ČE ni okvare potem ne moreš vrnit.
Če okvara je potem moraš uveljavljat STVARNO napako. Če se napaka pojavi v šestih mesecih od nakupa potem se šteje, da je imel aparat napako že ob nakupu torej gre gre za stvarno napako. Zahtevek za stvarno napako morajo razrešit v 8 dneh. Pričakuj pa kar nekaj pregovarjanja, ker se trgovci tega otepajo kakor se da.
Sedaj nevem, če si repliciral meni ali avtorju teme?
Zheegec ::
kupil si zvočnike glede na specifikacije na internetu?
Zvočnike greš v trgovino, sprobaš in tam vzameš.
Bodo pa 2.1 zvočniki za pod 50eur (z323) vedno boljši od 5.1 za 80eur.
Pa tudi ne vidim fore, da se takoj začne obtoževati s "prasci" in ne vem kaj. Lahko je to napisal kakšen novi zaposlen, ki še ne pozna zadev.
Napiše se lep mejl s členi zakona, saj so zelo razumni ljudje tam.
Zvočnike greš v trgovino, sprobaš in tam vzameš.
Bodo pa 2.1 zvočniki za pod 50eur (z323) vedno boljši od 5.1 za 80eur.
Pa tudi ne vidim fore, da se takoj začne obtoževati s "prasci" in ne vem kaj. Lahko je to napisal kakšen novi zaposlen, ki še ne pozna zadev.
Napiše se lep mejl s členi zakona, saj so zelo razumni ljudje tam.
šernk ::
Od kdaj pa je pogoj, da si uraden do amena? Čist vljudno je napisal mail, za nadaljne podatke bi se že pogovorili v kasnejših mailih.
ker je nekomu, ki dobi lahko tudi po 20 mailov na dan za vračilo precej lažje zadevo urejati. ta bi rad vrnil zaradi tega ker si je noht zlomil, un zaradi nedelovanja, tretji zaradi tega, ker mu je zadeva pojedla živce, četrti pa bi rad odstopil od pogodbe...pol pa imaš zmedo do vrh glave in boš do konca dneva le skakal levo desno.
in imaš na koncu dneva en odstop od pogodbe, ter 10 vračila, od tega eno garancijsko, ostale pa pojma nimaš zakaj. in na tak način potem ne pride do nepotrebne zmede. od ene 100 spletnih nakupov sem le 1x vrnil izdelek in še to le zato, ker je bil opis na strani napačen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
first_line ::
kupil si zvočnike glede na specifikacije na internetu?
Zvočnike greš v trgovino, sprobaš in tam vzameš.
Bodo pa 2.1 zvočniki za pod 50eur (z323) vedno boljši od 5.1 za 80eur.
Pa tudi ne vidim fore, da se takoj začne obtoževati s "prasci" in ne vem kaj. Lahko je to napisal kakšen novi zaposlen, ki še ne pozna zadev.
Napiše se lep mejl s členi zakona, saj so zelo razumni ljudje tam.
Nisem gledal kaj imajo napisano na njihovi strani, ker sem si o zvočnikih začuda prebral na internetu (Amazon, Newegg, opisi...) in sem jih kupil z namenom uporabljati ne tratiti čas z vračanjem.
Če si pa preberem lastnosti na njihovi strani se lahko spotaknem pod sledeče:
-...odličnim prostorskim zvokom in močnim basom (ne drži ne prvo ne drugo)
-Prostorski zvok, tudi iz stereo izvorov (zvočniki sami tega ne omogočajo- kupiš lahko splitter ali pa nastaviš na zvočni)
-Enostaven nadzor nad močjo nizkih tonov (glede na to da je potenciometer na zadnji strani nizkotonca to ne drži).
Nič jih ne obtožujem s prasci. Temo sem odprl ker ne poznam detajlno mojih pravic kot potrošnik in sem se o njih tukaj pozanimal. Nimam nobenega interesa blatiti njihovo trgovino ker iz ene slabe izkušnje o njihovi kakovosti ne morem sklepati. Imam pa občutek da se vračilu hočejo izogniti z laganjem in grožnjami o kazni za znižano vrednost izdelka zaradi odprte embalaže.
Na njihovi strani piše:
- zaradi poškodovane originalne embalaže znaša najmanj 10% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku vidne posledice uporabe.
- v primeru, da je embalaža odprta in ponovno zalepljena, znaša najmanj 8,00 EUR za manjše izdelke, oziroma 15,00 EUR za tiskalnike, notesnike, zaslone in ostale podobne ali večje izdelke.
- v primeru, da je embalaža poškodovana ali nepopolna, znaša najmanj 12,00 EUR za manjše izdelke, oziroma 20,00 EUR za tiskalnike, notesnike, zasone in ostale podobne ali večje izdelke.
Od kje jim ta pravica ne vem, zakon omenja izdelek in ne embalaže? Če je izdelek zapakiran tako da ga ne moreš odpakirati brez da bi prerezal lepilni trak, potem ni to moja krivda.
first_line ::
Po naštevanju členov so mi odpisali da jim lahko prinesem/pošljem nazaj.
Bom nesel kar osebno, da se ne bojo 'na pošti' kaj poškodovali:
http://www.zps.si/pravice/splet-katalog...
Ziga:
http://www.funtech.si/si/nakupovanje/vr...
Bom nesel kar osebno, da se ne bojo 'na pošti' kaj poškodovali:
http://www.zps.si/pravice/splet-katalog...
Ziga:
http://www.funtech.si/si/nakupovanje/vr...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: first_line ()
St235 ::
LOL, da bi meni tole kdo serviral bi bila naslednja stvar dopis na tržni inšpektorat. Tako,d a lepo nesi nazaj, če bodo karkoli sral, al pa kar tako ker imaš čas pa pošlji še dopis skupaj z predtavljenimi pogoji na tržni inšpektorat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
tomaz- ::
Ti pogoji vsekakor ne vzdržijo, ravno tako, kot računanje za "odprtje" embalaže" ne... V tvojem priemru bi naredil točno tako, kot pravi Lakotnik29. :-)
PC-Freak ::
A ni tako, da more biti izdelek nerabljen?
Malo sem brskal po netu in našel tole - varstvo potrošnikov Slovenije:
http://www.zps.si/brosure-in-zlozenke/s...
Glede na tole bi rekel, da je podjetje delovalo v skladu z zakonom.
Malo sem brskal po netu in našel tole - varstvo potrošnikov Slovenije:
http://www.zps.si/brosure-in-zlozenke/s...
Kako ukrepati?
Če vam naročeni izdelek ne ustreza, lahko odstopite od pogodbe na dva načina:
- izdelej najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnete prodajalcu ali
- najkasneje 14 dni po prejemu obvestite prodajalca, da odstopate od pogodbe in v naslednjih 30 dneh vrnete tudi izdelek.
Pri storitvah odpovejte pogodbo s pisnim sporočilom, ki ga morate poslati podjetju najkasneje v 14 dneh po sklenitvi pogodbe oziroma od dne, ko se je storitev začela izvajati.
Če podjetje kljub pravočasnemu odstopu ne vrne vaših vplačil, pošljite prijavo na tržni inšpektorat
Ne pozabite!
Četudi izdelek ali storitev nima napake, imate pravico odstopiti od pogodbe.
Izdelek morate vrniti nepoškodovan (neuporabljen) in v nespremenjeni količini.
Glede na tole bi rekel, da je podjetje delovalo v skladu z zakonom.
first_line ::
Zveza Potrošnikov Slovenije ni enako kot Zakon o varstvu potrošnikov. To kar pri zvezi navajajo (nerabljen) v zakonu nikjer ne piše. Sploh pa ni definirano kaj naj bi nerabljen pomenilo. Verjetno se nanaša na potrošne zadeve (npr. kartuša, sendvič...) kjer je logično da z rabo zmanjšuješ vrednost izdelka.
para-site ::
Izgleda, da res velja tisto pravilo, da od stotih zadovoljnih strank pride na forume ena pohvala, seveda če imamo srečo, po drugi strani pa od dveh pritožb obe.
Pri vračilih artiklov prav nič ne kompliciramo, če so artikli neodprti v original embalaži, saj jih enostavno vrnemo uvozniku in ta nam izstavi dobropis. S tem tudi oni nimajo težav, saj gre samo za stvar logistike. Če je artikel odprt, imamo povsem drugo situacijo. Preverjat je potrebno, v kakšnem stanju je vrnjen artikel. Če stanje ustreza tistemu ob predaji artikla kupcu, običajno nimamo težav z vračilom dobavitelju. Zgodba se spremeni, če je embalaža poškodovana in ima artikel znake uporabe. V tem primeru je težava v tem, da takšnega artikla ni možno več prodati kot nov artikel, ampak moramo tak artikel prodati kot razstavni eksponat. Za te primere obstaja znižana vrednost artikla.
Pri našem podjetju se trudimo, da bi novi artikli prišli do kupca v stanju primernem za nove artikle. Zato smo morda bolj pozorni pri vračilih na dejansko stanje vrnjenih artiklov, saj to v resnici varuje interese naslednjega uporabnika, ki bo kupil ta artikel. Spomnem se zgodbe iz pred nekaj let, ko je goreč zagovornik brezpogojne možnosti vračila kupil toner pri enem večjih spletnih trgovcev in dobil artikel z odprto embalažo in dlako v tonerju. Z vsem gnevom je jasno to takoj napisal na forum in seveda dosegel vračilo denarja pri dotičnem podjetju. Pri tem ga celo podpiram, saj bi enako ravnal tudi sam. Ker se ravnam po teh načelih se mi tudi pri našem delu ne zdi prav, da sprejmemo nazaj prav vse, kar nam stranke želijo vrniti, če ni več v novem stanju, ker ne želim, da naša trgovina postane mesto trgovanja z rabljeno robo. Tako kot je nekdo pred mano napisal primer vračila rabljenega brivskega aparata kot ta zgodba s tonerjem in dlako sta samo delček neke zgrešene splošne aplikacije (na vse vrste proizvodov) zakona, ki je bil pisan zelo na splošno v času Neckermann-ove telefonske prodaje in predvsem s tekstilnimi izdelki v mislih in ne ureja situacij pri sodobnem trgovanju prek interneta. S tem mislim ravno na to, da imam pomislek, kako bi si, če bi bil ženska, kupil erotični pripomoček v spletni trgovini, če ne vem, koliko ljudi si ga je pred mano že nekam porivalo. Ampak dokler se ljudje teh stvari ne vprašajo, bo zgleda tržišče prebavilo prav vse še najbolj odvratne primere. Mi ne želimo biti del te zgodbe(morda zato tudi ne prodajamo erotične opreme).
Pri vračilih artiklov prav nič ne kompliciramo, če so artikli neodprti v original embalaži, saj jih enostavno vrnemo uvozniku in ta nam izstavi dobropis. S tem tudi oni nimajo težav, saj gre samo za stvar logistike. Če je artikel odprt, imamo povsem drugo situacijo. Preverjat je potrebno, v kakšnem stanju je vrnjen artikel. Če stanje ustreza tistemu ob predaji artikla kupcu, običajno nimamo težav z vračilom dobavitelju. Zgodba se spremeni, če je embalaža poškodovana in ima artikel znake uporabe. V tem primeru je težava v tem, da takšnega artikla ni možno več prodati kot nov artikel, ampak moramo tak artikel prodati kot razstavni eksponat. Za te primere obstaja znižana vrednost artikla.
Pri našem podjetju se trudimo, da bi novi artikli prišli do kupca v stanju primernem za nove artikle. Zato smo morda bolj pozorni pri vračilih na dejansko stanje vrnjenih artiklov, saj to v resnici varuje interese naslednjega uporabnika, ki bo kupil ta artikel. Spomnem se zgodbe iz pred nekaj let, ko je goreč zagovornik brezpogojne možnosti vračila kupil toner pri enem večjih spletnih trgovcev in dobil artikel z odprto embalažo in dlako v tonerju. Z vsem gnevom je jasno to takoj napisal na forum in seveda dosegel vračilo denarja pri dotičnem podjetju. Pri tem ga celo podpiram, saj bi enako ravnal tudi sam. Ker se ravnam po teh načelih se mi tudi pri našem delu ne zdi prav, da sprejmemo nazaj prav vse, kar nam stranke želijo vrniti, če ni več v novem stanju, ker ne želim, da naša trgovina postane mesto trgovanja z rabljeno robo. Tako kot je nekdo pred mano napisal primer vračila rabljenega brivskega aparata kot ta zgodba s tonerjem in dlako sta samo delček neke zgrešene splošne aplikacije (na vse vrste proizvodov) zakona, ki je bil pisan zelo na splošno v času Neckermann-ove telefonske prodaje in predvsem s tekstilnimi izdelki v mislih in ne ureja situacij pri sodobnem trgovanju prek interneta. S tem mislim ravno na to, da imam pomislek, kako bi si, če bi bil ženska, kupil erotični pripomoček v spletni trgovini, če ne vem, koliko ljudi si ga je pred mano že nekam porivalo. Ampak dokler se ljudje teh stvari ne vprašajo, bo zgleda tržišče prebavilo prav vse še najbolj odvratne primere. Mi ne želimo biti del te zgodbe(morda zato tudi ne prodajamo erotične opreme).
St235 ::
(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Zako pravi, da je blago treba vrniti NEPOŠKODOVANO in v NESPREMENJENI količini. O embalaži ni govora in je zato Funtechvo zaračunavanje le tega proti zakonito in zrelo za prijavo inšpekciji. Če pa se na samem izdelku poznajo sledi uporabe pa je seveda nemogoče gorit, da je nepoškodovano. Enako, če se je del izdelka že porabil. Smo imeli na to temo precej dolgo debato okoli vračila tiskalnika.
Nikakor pa ni zadeva pogojena s stanjem embalaže.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38342 (3311) | tomaz- |
» | Vračilo preizkušenega artikla preko MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 11868 (6366) | c3p0 |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 82497 (73147) | St235 |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10804 (9818) | Schrei |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23442 (14824) | RejZoR |