» »

Vračilo blaga preko spletne trgovine

Vračilo blaga preko spletne trgovine

««
7 / 7
»
»»

scipascapa ::

Ni res, ker si odprl embalažo in kartuše in ti bi vračal? Tudi v trgovini ga ne moreš sprobati, razen kakšen eksponat če imajo kot lastno sredstvo morda. Omenjaš že takoj sodišče? Daj pojdi raje na zrak in zadihaj malo. vsaka trgovina (ali v najboljšem scenarju večina) ti bo zavnrila vračilo, saj tak tiskalnik ne more prodati naprej, marže preko spleta pa ne omogočajo nižanje cene takih "rabljenih" izdelkov.

Napačno je mišljenje, da jo lahko testiraš, zelo zmotno. Kaj je problem pri tiskalniku? Če je kaj narobe z njim, stvarna napaka morda, garancijsko uveljavljanje?

http://europa.eu/youreurope/citizens/co...

Opozorilo!

Opozarjamo, da prejetega blaga, za katerega ste se odločili, da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga, kot bi to storili v trgovini. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka!

Machete ::

malcek je izjavil:

Precej vseeno mi je za teh 125 eur ki jih bom mogoče izgubil, lahko pa garantiram da bom od sedaj raje kupoval v tujih trgovinah tudi kadar bo kaj par evrov dražje. Do sedaj je bilo obratno..


In Nemec bo pa čisto presrečen, da boš kupil printer, stiskal par strani in ga vrnil :]
Jaz kot naslednji kupec pa še bolj. A v bigbangu tudi daš printer iz škatle, malo sprintaš in ga daš nazaj na polico?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

malcek ::

Furbo ::

malcek je izjavil:

Obstaja točno 13 eksplicitnih izjem kdaj odstop ni mogoč in to je to. Printerja ni zraven. Uporabe kupljenega predmeta tudi ni zraven.


Očitno že vse veš, poročaj prosim o uspehu.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Machete ::

Če imaš zakon v mazincu, potem ne vem kaj tu sprašuješ. Vrni in preštej vrnjen denar in to je to.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

malcek ::

Spraševati sem začel še preden sem si prebral spremenjeni zakon. Prejšen zakon je omenjal:
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini


Pri natisnjeni strani se količina tonerja dejansko zmanjša, tako da je uporabljen printer prej dejansko padel v neko izjemo.
Sicer se je na to temo potem razvila cela debata. Kar hočem reči je, da novi zakon te izjeme nima več.

No kakorkoli, ali mogoče kdo ve za kak dober link, kjer bi si prebral kako delujejo tožbe za take male stvari. Vsaj upam da je to kaj bolj enostavno.

Machete ::

Maš preveč časa? Daj na bolho za 50 eur in pojdi gledat Mariota, bo tvoj faktor sreče dolgoročno višji..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

malcek ::

Machete s tem zadnjim kar si napisal se strinjam pa 100%. (Mario je seveda brat od Luiggija)

Da povem kaj je tisto kar mi ne da miru. Imam par izkušen kako zgleda dober odnos do strank.
1. Očetovemu prijatelju iz Nemčije so vdrli na FB in potem po angleško zajamrali fotru po chat-u da (kao frend) nujno potrebuje denar ker je imel nezgodo. Oče je preko amazona (do takrat sploh nisem vedel da je to mogoče) res nakazal 500€. Pazi sedaj: oče odkrije prevaro in se potoži amazonu. Amazon iz lastnega žepa vrne očetu 500€ in preda primer svoji službi za goljufije. Verjetno nikoli ne vidijo tega denarja. Oče do takrat sploh ni bil njihova stranka. Vsekakor niso oni oškodovali očeta niti niso oni bili krivi da je bil oče naiven. Samo v odnosu trgovec stranka, ima stranka vedno prav. Ne zato ker ima prav, ampak zato ker trgovec s tem na dolgi rok pridobiva.

2. Preselil sem se. Ni bilo še interneta v novem stanovanju pa sem se povezoval preko simobila čez telefon. Na desktopu pa sem imel narejeno backapiranje iz remote mašine. No na to remote mašino sem pomotoma prestavil v folder ki se backupira kakih 8GB. Čez kak dan pokličejo iz simobila, da je znesek za prenos podatkov že na parih tisočih evrih. Na koncu so sami predlagali, da mi za nazaj obračunajo zakup dodatnega prenosa in plačam 50€. Ali mislite da obstaja kaka možnost da presedlam na kakega drugega operaterja za pet evrov na mesec manjšo naročnino? V glavnem, če lahko, toplo priporočam simobil za vašega mobilnega operaterja. Vsakemu, povsod, vedno.


In zdaj ta naš printer. Mama ki kupuje printer je že starejša, ni nek mulc ki bi se zajebaval s spletnimi trgovinami, zato da bo po 20 listov naprintal zastonj. Ja lahko ga prodamo na bolhi za 50€ in pogoltnemo 75€ izgube. Lahko bi pa ta znesek pogoltnil trgovec. Osrečil nas in tistega ki bo nov printer (-par že natisnjenih strani) dobil po polovični ceni. Samo to se nikoli ne bi zgodilo če bi mama kupovala v navadni trgovini. Tam bi jo že trgovec opozoril na napako. Kolikor sem sedaj bral niti zakonsko ne more našega zajeba trgovec na nas prevalit. Ampak cel ta odnos samo slabša celotno spletno trgovanje za vse.

No in zato, zgolj v želji da bi izboljšal trgovčevo spretnost pri strankah ga želim tožiti, da bo drugič z naslednjo stranko ravnal bolj podjetno za njegov posel. : )
Tako da, če ima kdo kak link do pravd za male zneske, se še vedno toplo priporočam.

scipascapa ::

Pa daj nehaj primerjat Amazon z neko bogo slovensko trgovino. Kot bi primerjal kapljico dežja z Tihim oceanom.
Kaj bi šel tožit trgovino? Pa to ne moreš verjeti. Stranka ima vedno prav, to bi se dalo debatirati.
Zakaj bi moral trgovec to pogoltniti, razloži to? Lahko poveš kaj je sploh narobe z tiskalnikom, če sploh je?

Robertos664 ::

Najbolj mi gre na jetra, da človek sedaj lahko preučuje vse zakone, pred nakupom tiskalnika pa si ni vzel 5min , da bi po forumih preveril kako se obnese tiskalnik..

scipascapa ::

To je vedno tako, vsi so krivi.

malcek ::

@roberto: Čuvaj zdravje roberto. Nima smisla jeter zgubljat zaradi ene tečne stranke.

@scipascapa: Kako to misliš vsi krivi? Saj sem lepo napisal, da je zajeb naš. V resnici je VSAKIČ ko pride do odstopa pogodbe (recimo da bi bil printer še vedno original zapakiran) zajeb od kupca. Še vedno ima prodajalec jebo s tem. Če ne drugega vsaj poštnino v eno smer on nosi. Za printer je to 5eur, za hladilnik je že malo več, za celo kuhinjo je pa več ko tale naš printer. Odvisno kako ima urejeno, mogoče ne more distributerju vrnit. In ma sedaj to na lagerju in mogoče ne bo nikoli prodal. To so problemi prodajalca, o katerih mora razmislit ko odpira štacuno.

thramos ::

Saj razmišlja - a kot kažejo izkušnje z slovenskimi prodajalci bolj kratkoročno.

Potem pa vidiš v drugi temi jamranje, da imajo tuje SPLETNE trgovine večji trg in da jim v zelje hodi trgovec s špecerijo. :))

scipascapa ::

malcek: ni panike vrniti zapakiran tiskalnik, problem je si vzeti nekaj minut, da si karkoli prebereš o artiklu ali tukaj na slotechu vprašaš?
pa saj si več kot 11 let tu no.

Čas prve prijave
14.10.2004 19:16:46

Machete ::

scipascapa ::

nauči se limat povezave.
««
7 / 7
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759398 (7585) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9238360 (3329) tomaz-
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38082677 (73327) St235
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5323461 (14843) RejZoR
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817500 (15620) >>><<<

Več podobnih tem