» »

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake

«
1
2

MEDENA ::

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake

Izdelek brez napake je mogoče zamenjati ali vrniti le ob soglasju prodajalca.

Enako kot je za sklenitev pogodbe potrebno soglasje obeh pogodbenih strank, je tudi za razvezo ali spremembo pogodbe (vračilo ali zamenjava izdelka brez napake), potrebno soglasje potrošnika in prodajalca. Prodajalci so največkrat pripravljeni zamenjati izdelek, če zaradi zamenjave nimajo škode, oziroma so pripravljeni priznati potrošniku dobropis, skoraj nikoli pa niso pripravljeni vrniti kupnine in tega niti niso dolžni storiti, razen v primeru, če je to prodajalec obljubljal.

Potrošnikom svetujemo, da pred vsakim nakupom dobro premislijo, še posebno če niso prepričani, da jim bo kupljeni izdelek ustrezal po velikosti, barvi..., ali če izdelek kupujejo za darilo.

Napačno je razumevanje potrošnikov, da lahko zato, ker so si premislili, izdelek brez napake, vrnejo v 8 dneh in zahtevajo vračilo kupnine.

Izdelek brez napake lahko potrošnik vrne v 15 dneh brez navedbe razloga v primeru, če sklene pogodbo na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov.

Da boste vedeli, da 8 dni ni! >:D

Uvp. Gov. Si/si/za_potrosnike/vracilo_ali_zamenjava_izdelka_brez_napake vračilo ali zamenjava izdelka brez napake
  • polepsal: Matek ()

koyotee ::

men so bp zamenjal avtozvocnike pri mimovrste, brez razloga, tudi embalazo sem ze odprl.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

bastadu ::

8 dni je rok v katerem ti morajo, v kolikor ima izdelek napako oz. če se ta napaka pojavi prej kot v 8. dneh, takoj zamenjati izdelek za novega, če ga seveda imajo na zalogi. Po 8. dneh pa lahko dajo izdelek mirne duše na servis v okviru garancije in tako lahko še čakaš do 45 dni, preden si, če napake ne uspejo odpraviti, upravičen do novega izdelka oz. kupnine nazaj, če tako želiš.

Yossarian ::

Bastadu, zelo bi mi pomagal, če bi navedel predpis in kateri člen, ki določa to, kar trdiš ti.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

MEDENA ::

kaj ne znate brati "BREZ NAPAKE" >:D

sodček ::

@koyotee: nakupi na mimovrste se štejejo kot nakupi na daljavo (nakup preko interneta), za te pa se uporabljajo druga oziroma posebna določila Zakona o varstvu potrošnikov. pri tovrstnih nakupih lahko zamenjaš izdelek v 15 dneh, če ti ne odgovarja ne glede na razlog (z nekimi omejitvami, npr. glasbeni cd-ji in filmi...)

lp

bastadu ::

Ne vem natančno, kje bi to naj pisalo, ampak je sigurno tako, ker sem zadevo že prakticiral...

Binji ::

ponavadi je povsod tako, kot pravi bastadu, edino ce naletis na kako cudno trgovino s cudnimi prodajalci (*khm*Comtron*khm*)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

MEDENA ::

Binji: jaz trdim ravno nasprotno...še 1x tukaj se za gre preprosto za primer, kjer se strank dobesedeno "zmišljuje" ala "jah meni ni všeč" ali "barvna je napačna". In še ne vem koliko banalnih zadev :\

Ted ::

Zakon o varstvu potrošnikov:

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Mah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ted ()

MEDENA ::

zaklenite temo prosim, ljiudem je teško dopovedat eno stvar. :\

Ziga Dolhar ::

Kaj ti pa zdej ni všeč?

To, da v primeru stvarnih napak potrošnik ima na voljo določene zahtevke, in to celo v primerih in rokih, katerih garancija ne pokriva?
https://dolhar.si/

Calligula ::

Kupujte v spletnih trgovinah in imate 15 dni casa, da se afnate.

MEDENA ::

žiga: tema je glede "afnanja" ljudi kakor je caligula rekel. ne pa stvarne napake itd....to mi je jasno kot dan :)

roscha ::

Folk je na splošno zabit kot telegraf štanga. Vlagat napore v to, da jih prepričaš da tistih famoznih 8 dni v resnici ne obstaja nima smisla. Brezvezna poraba časa in energije. Treba je dodat še to, da se tle gor najbolj napihujejo razni mamini sinkoti, ki v življenju niso delalali niti minute, namesto polne glave pa imajo samo polna jajca. >:D

Testosteron je pa ja treba nekam spraznit. Najlažje z "pametovanjem" po forumu.


Medena vam je dal uradno pojasnilo. Zatorej: ali držat kljun in si zadevo vzet na znanje, ali pa (z argumentom) dokazat
da nima prav.

Poldy ::

Kupujte v spletnih trgovinah in imate 15 dni casa, da se afnate.

Točno tako. Ko jaz v kaj nisem prepričan, naročim preko interneta... pa je do sedaj bilo še vse v redu.:\

To velja samo za nakupe na daljavo, kot so že nekateri rekli...

drejc ::

potrebno soglasje potrošnika in prodajalca


Dobro, da se nekomu nekaj zgodi ne rabis soglasja, oziroma dobis soglasje pa je.

Bom preveril in poročal.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

kekz ::

Nekako je znano, da lahko vrneš blago brez razloga v 15 dneh pri kataloški prodaji (nakup od doma preko Interneta ali pisnega kataloga).

Kaj pa v primeru, da zadevo kupiš v trgovini PO KATALOGU? Ogromno je artiklov in trgovin, ki niso na zalogi, pač pa ti znajo pokazati samo v katalogu, kako naj bi zadeva izgledala. Potem zadevo naročiš in jo v primernem roku dobiš. Zadeva je bila ravno tako naročena po katalogu, s tem da si pač katalog videl pri prodajalcu in ne doma.

Jaz sem tako kupil sedežno. V trgovini so mi pokazali katalog in vzorec blaga krem barve. Potem je prišla sedežna oker barve (na uč precej temnejša od tiste od vzorca). Prodajalec se sicer izgovarja, da je barva zagotovo ista, samo da doma v realnosti drugače izgleda kot vzorec, saj da oker barve sploh nimajo. Vzorca mi ne posodi za domov, sedežno težko privlečem v trgovino...

bastadu ::

V ZZVPot lepo piše, da se ta 15 dnevni rok nanaša na pogodbe sklenjene na daljavo... Če v trgovini naročiš izdelek iz kataloga gre še vseeno za osebno sklenitev pogodbe, druga je če naročiš po telefonu... Seveda v tvojem primeru, če nisi dobil kar si naročil oz. se ti zdi da nisi dobil pravo stvar, potem ne vem kako je s tem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

sniffo ::

Kaj pa v primeru, da zadevo kupiš v trgovini PO KATALOGU? Ogromno je artiklov in trgovin, ki niso na zalogi, pač pa ti znajo pokazati samo v katalogu, kako naj bi zadeva izgledala. Potem zadevo naročiš in jo v primernem roku dobiš. Zadeva je bila ravno tako naročena po katalogu, s tem da si pač katalog videl pri prodajalcu in ne doma.



hohohooh, tale je pa za v okvir. Nakup na daljavo :D :D

kekz ::

Marsikaj se tako kupuje... ;)
Pohištvo (če ne greš v Ikeo), avtomobile (imajo nek bolj ali manj osnoven model, ti pa želiš kup sprememb, za katere imajo samo katalog), počitnice (pojdi na Kompas, pa naj ti v praksi pokažejo destinacijo :D), ...

bastadu ::

Narobe si predstavljaš zadevo... Važna je 'lokacija' sklenitve pogodbe, ne pa lokacija produkta, ki ga kupuješ...

kekz ::

Saj vem, ampak ni logično.
Zakon je namenjen zaščiti potrošnika, da ne kupi mačka v žaklju.
V bistvu je ista figa, če kupuješ artikel, ki ga nisi videl od koderkoli. Ampak zakon te pri nakupu še neobstoječega artikla direktno v trgovini ne ščiti.

In potem kupiš budilko, ki ima na papirju zelo dobre karakteristike. Na zalogi je ni in zato jo naročiš.
Ko pride, ugotoviš, da tiktaka glasneje kot zvoni (kar v podatkih sploh ni omenjeno), s tem da zvoni s primerno jakostjo (kar pa v karakteristikah je navedeno). Zadeva je v skladu z oglaševanjem... >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

Ziga Dolhar ::

kekz,

za pogodbo, ki je sklenjena "na daljavo", gre takrat, kadar je sklenjena z izključno uporabo "sredstev za komunikacijo na daljavo", torej tako, "da ni potrebna
istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank" (ZVPot 43).

V tvojem primeru budilke, še bolj pa avta, gre največkrat kamot za stvarno napako; tudi iz tega naslova ti gre pravno varstvo. Glej ZVPot 37 in nadaljne člene.

--

edit: v izogib nejasnostim: "tudi" se nanaša na možnost pravnega varstva iz tega naslova; ne pa, da ti v svojem konkretnem primeru poleg varstva iz naslova pravne napake uživaš 'tudi' varstvo iz naslova pogodbe, sklenjene na daljavo.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

kekz ::

To ni stvarna napaka, če ti v avtu vgradijo dodatno ročico za nevemkaj tako, da se vedno butneš vanjo. Saj si naročil dodatno opremo in jo dobil. Da te bo ročica žulila v rit, nikjer ne piše in s stališča proizvajalca in prodajalca je pač na pravem mestu in vse v redu. Nisi pa mogel prej tega videti in vedeti.

No sicer je dostikrat lahko isto tudi, če artikel je na zalogi. Sreča je edino, da gre ponavadi za cenejše zadeve. Npr. kupimo novo vrsto paštete na pokušino. Zadeva je na zalogi, jo lahko vidimo, potipamo, ne moremo pa je poizkusiti v trgovini (razen, če imajo take akcije). Potem zadevo prinesemo domov, odpremo, poizkusimo in ugotovimo, da je obupno neokusna. Ne gre za stvarno napako. Pač vzamemo v zakup in vržemo zadevo v smeti.

Ko bom podedoval bajno bogastvo, bom morda pri avtomobilih delal enako. :D
Zanimivo pa, da nihče ne kupi čevljev, oblačil itd. brez da bi prej zadevo preizkusil (ko še ni kupljena) in pomeril. Pa tudi nihče se ne razburja, ko kupi odpakirane in že 1000x od neznancev preizkušene čevlje.

Pesimist ::

Drugac pa jaz sem pri ciganu kupo neko stvar pa priso nazaj se prej kot v tednu pa zahtevo denar. 10 jih je za mano letelo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Snegec ::

Tale tema bi moral bit sticky na prvi strani.

90% kupcem se zdi, da je 8 dnevni rok njihova osebna pravica, ki jim neizpodbitno pripada.

Ampak se motijo.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

kulSMS ::

Jaz sem enkrat pri enaa (prek spleta) kupil en router in sem ga hotel v 15 dneh vrniti. Povedal sem jim, da sem odprl embalažo, po so mi rekli, da lahko vrnem vendar bom moral kriti stroške nove embalaže (prozorna folija okrog škatle) in da to pride tipično 50% cene izdelka.
Naslednjič kupim brezžično kartico in jo dobim brez te famozne folije (pa tudi nobene nalepke oz. kaj podobnega ni bilo tam kjer se škatla odpre).
Kaj bi mogoče kdo na temo embalaž lahko kaj povedal?

tomaz- ::

izdelek lahko odpreš, preizkusiš..... Ne smeš pa strgati embalaže, skratka, scefrati, kot bi se skregal z njo... Za folijo ti noben ne bo težil, vsaj ne bi smel... Drugače je pri publikacijah in cd-dvd-jih, ampak mora posebej pisati ..

Moja izkušnja: Pri mimovrste naročil grafično, dobil, dal v računalnik, čez štiri dni dobili boljšo v akciji, svojo zapakiral v original ( popolnoma brezhibno !!) embalažo in rekel, da mi ne ustreza, vrnili kupnino, hkrati pa sem naročil novo..

Brez problema.. Res je, da tega ne prakticiram, sem naredil samo takrat, pa niso nič komplicirali in je to pohvalno !

Snegec ::

Povedal sem jim, da sem odprl embalažo, po so mi rekli, da lahko vrnem vendar bom moral kriti stroške nove embalaže (prozorna folija okrog škatle) in da to pride tipično 50% cene izdelka.


To je res malce za lase privlečen izgovor.

Kot je rekel poster nad mano, dokler embalaža ni fizično poškodovana ti najverjetneje ne bodo komplicirali.

In pa ja, shranjujte embalaže od stvari, katere kupite.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zheegec ::

Če gremo po zakonu - zakon pravi, da mora biti izdelek nepoškodovan in v enaki količini (enako kosov, oziroma vsi deli enega idelka), embalaže ne omenja, torej nima veze. Na Uradu za varstvo potrošnikov je bil link na članek, kjer je razloženo da embalaža nima veze...

seveda ti bo vsaka trgovina maksimalno težila če vrneš v slabi embalaži, ker potem s tem artiklom ne morejo drugega ko da ga prodajo s popustom (minusom). Če pa ni tiste folije pa res ni problem, kako boš pa odprl škatlo drugače??
Sem že precej artiklov vzel nazaj ki so bili brez napake (v glavnem wireless oprema) in če tiste plastike ni še vedno to smatram za originalno embalažo
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MEDENA ::

alien: in kako zgleda odprta škatla potem naprej prodati, malce jebeno >:D

Imaš stranke, ki ne vedo katere spominske kartice imajo njihovi gsmi...lepo kupi in pride čez dan nazaj da je napačno vzel....kako naj se to proda? Odprto se ne da!

Res so stranke preveč flegme v stilu "meni ni treba nič vedet"....še največje buče, pride v trgovino "jaz bi pa kartušo za tiskalnik, ne vem pa kaj imam"... LOL :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MEDENA ()

Ziga Dolhar ::

Posel trgovca je tvegan: če stranki ne odpre in pokaže izdelka, tvega, da ga ne bo prodal. Če ga odpre, tvega, da ne bo uspel prodat odprtega izdelka.

Če se gre prodajo izven poslovnih prostorov ali na daljavo, prodajalec ve, da ima kupec zakonsko možnost odstopa v 15 dneh, in tvega, da bo to pravico izkoristil. In ve, da te pravice sam dodatno ne more omejevati - sploh ne glede embalaže. Ve tudi, da znajo biti kupci hudičevo neracionalni.

Vse to ve vnaprej - a se kljub temu loti spletne prodaje!

Zdej, men se prou nič ne smil.
https://dolhar.si/

Snegec ::

kjer je razloženo da embalaža nima veze..


Ko ti bo proizvajalec vrnil artikel, ki si ga preko RMA-ja poslal njim nazaj zaradi nepopolne embalaže boš drugače razmišljal o "nepotrebni embalaži".
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

bastadu ::

Moja punca je enkrat naročila 19" crt monitor pri Mimovrste. Monitor je odpakirala (razrezala škatlo), nakar sva ugotovila, da monitor rahlo med elovanjem rahlo bliska (ja, nek pogost problem Samsungov 959NF), kar je bilo zelo moteče. Monitor v naslednjih dneh pošljema nazaj. Po zakonu imaš pravico, da v kolikor najdeš napako na kupljenem izdelku v roku 8. dni, ti mora prodajalec TAKOJ zamenjati produkt z drugim novim, v kolikor ima tega na zalogi. No, ker je bila embalaža razrezana (seveda sma jo zlepila nazaj), je prodajalec hladno dejal, da bodo monitor poslali na servis (kjer pa imajo 45 dni časa da odpravijo napako). Če bi bila embalaža brezhibna, pa bi ga lahko zamenjali z drugim novim... Toliko o embalaži...

kekz ::

Jaz sem že dostikrat kupil kak artikel brez originalne embalaže. Seveda pa sem zato scenkal pri ceni.
V bistvu je itak v moji navadi, da se za ceno vedno pogajam (samo v Mercatorju in Petrolu ne ;)) in ponavadi uspe. Včasih je dovolj samo beseda in ti takoj dajo popust.
Ravno sem naročil nov avto in scenkal pri ceni za 1500€, pa še kup dodatne opreme (radio, tempomat, parkirni senzorji...).
Pri pralnem stroju brez embalaže sem dosegel 27% popusta...

Tako da je meni čisto všeč, če trgovec nima originalne škatle. :D

:roketa> ::

Kupil sem baterijo po internetu, trgovec pa mi jo je poslal po pošti. Baterija je bila zanič, zato sem jo po pošti poslal nazaj. Dobim drugo baterijo in ta je bila ravno tako zanič. Spet sem jo poslal nazaj. Kljub pregovoru, da gre v tretje rado, sem se raje zmenil, da mi je prodajalec vrnil denar namesto tretje slabe baterije. Nisem se preveč sekiral zaradi tistih nekaj sto tolarjev za poštnino, vseeno pa me zanima kdo je teoretično dolžan kriti poštne stroške v takem primeru.

>>><<< ::

Mlacom ima napisano, da če vrneš v 15 dneh si dolžan kriti stroške, ki ob tem nastanejo. Najboljše, da pogledaš na strani, kjer si kupil.
ATI cards are like buses... They're huge, red and have bad drivers.

>>><<< ::

Nekaj me zanima; kupil sem rame za 150 evrov in ker je bilo nekaj narobe sem dobil nove. Zdaj, ko jih nameravam vrniti je cena padla na 120 evrov. Kateri znesek moram zdaj dobiti nazaj, 150 ali 120 evrov?

Zheegec ::

Znesek na računu, čeprav, če nisi zahteval vračila gotovine in si RAM kar tako vzel, trgovini IMHO ni potrebno vzeti artikla nazaj... Malo bolj razloži.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

>>><<< ::

Ram je bil nek defekten in je bil na servisu. Zdaj sem dobil nazaj novega, original zapakiranega(kupljeni so bili prek spleta). Zdaj na novo teče garancija in verjetno velja tudi tisti rok 15 dni o vračilu izdelka, ker je bil kupljen prek spleta ali?

>>><<< ::

ALIEn3001 prosim, če mi poveš ali sem upravičen do vračila denarja ali ne, ker se mi mudi.

Edit: typo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: >>><<< ()

Zheegec ::

Če bi zahteval vračilo gotovine takoj ali pa uveljavlal stvarno napako, potem imaš 100% pravico do vračila gotovine v originalni vrednosti, katero si plačal.
Za 15-dnevni rok težko rečem, računa ti najbrž niso naredili novega (samo zapisnik, če nisi dobil nobenega papirja takoj zahtevaj vračilo gotovine), mogoče bi se lahko tudi na to opiral, izkušenj glede nakupov na daljavo imam bolj malo.
Ve mogoče kdo drug?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Snegec ::

Kako si pa prevzel rame iz servisa? Osebno?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

>>><<< ::

Da, sicer nisem bil jaz osebno ampak nekdo drug.

Snegec ::

Načeloma ti trgovina ni dolžna vrniti denarja, niti menjati za drug artikel, sedaj ko je artikel brezhiben. Lahko se pa vedno obrneš na trgovino z servisnim dokumentom in upaš, da ti vrnejo denar.

(Če se boš obrnil na servis z zahtevkom za vračilo ti bodo povedali isto.)

Jaz na njihovem mestu ti ga nebi vrnil.
Dobil si artikel, ki je bil očitno nedelujoč. Pač,. bad luck.. DOA artikli so na trgu.
Strinjal si se, da izdelek dajo v servisni postopek. Fino.
Zamenjali so ti ga za novega (brezhibnega) vendar si vmes opazil, da se je cena spremenila navzdol in bi rad pokarisal tistih ekstra 30€ kolikor je razlike v ceni. A, nečeš.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zheegec ::

Da, po mojem bo res tako - sedaj je to stvar njihove dobre volje; če bi pa vnaprej zahteval gotovino ali pa uveljavljal stvarno napako bi že imel gotovino...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

>>><<< ::

Snegec in Alien3001 hvala za pojasnilo. Bom se probal zmenit, če ne bo šlo jih pa prodam na Bolhi...

Ziga Dolhar ::

> Ram je bil nek defekten in je bil na servisu.

Je bil ram defekten že, ko si ga kupil, ali 'kasneje' (torej je do defekta prišlo po 15 dneh cooling-off perioda)?
https://dolhar.si/

>>><<< ::

Nekaj med 15 dnevi se je pokvaril in obvestil sem jih, da ga bom vrnil. Itak so mi napisali nazaj, da ni pravne podlage za vračilo in denarja ne bom dobil.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrnitev izdelka, varstvo potrošnikov

Oddelek: Loža
346870 (6114) K0K0
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5322808 (14190) RejZoR
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887115 (5705) Zheegec
»

Big Bang vračilo/menjava artikla

Oddelek: Kaj kupiti
497775 (6097) marestrnad
»

Mrtev pixel pri novem računalniku.....

Oddelek: Pomoč in nasveti
152404 (2051) Zheegec

Več podobnih tem