Forum » Kaj kupiti » Vračilo blaga preko spletne trgovine
Vračilo blaga preko spletne trgovine
knesz ::
Me prav zanima, če bi ti sledil tej logiki, če bi dobil tako rabljen printer in bi ti trgovec rekel, da zato ker je nekdo natisnil 10 strani že pred teboj, pač ni rabljen. Pomojem bi ga takoj vrnil in se usajal.
Rabljenih naprav trgovci ne smejo prodajati. V posameznem primeru je to samo prekršek. Če se to masovno dogaja pa KD.
Če bi mi nekdo ponudil rabljen tiskalnik, pa bi mi to povedal ali bi sam opazil bi zahteval najmanj popust ali blago zavrnil.
Super.
Bom kupil tiskalnik, natisnil eno stran, poslal nazaj in nato spet kupil istega po nižji ceni
Zheegec ::
Vidim, da nimate poslovne žilice. Naročiš 100 tiskalnikov, in lahko že v istem dnevu naprintaš 100 strani in jih vrneš. Zelo redko je, da rabiš samo eno stran naenkrat. Potem naslednjič pa bi rad sprintal 5 fotk pa naročiš 5 printerjev. Sploh ni slaba varijanta
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
Nihče ti ne more prepovedati, da kupiš fotoaparat (ali televizor), ga uporabljaš en mesec, vrneš in kupiš drugega. V Sloveniji je dovolj trgovin, da lahko tako mirno ves čas "preizkušaš" najnovejše modele (v isti trgovini bi kupoval mogoče enkrat na dve leti), pazit moraš samo, da kakšnega ne spraskaš. Ali se ti ljubi to početi, je pa tvoja odločitev.
O.
O.
techfreak :) ::
Okapi, že skoraj vsaka trgovina zahteva registracijo. Tudi če v dveh letih (kar je skoraj nemogoče - ni dovolj trgovin) poizkusiš naročiti in potem vrniti, bodo to videli in te ne bodo imeli radi.
Okapi ::
Sigurno je 24 spletnih trgovin v Sloveniji, in če vrneš enkrat na dve leti, tega ne bo nihče registriral. A me imajo radi, pa me niti ne zanima
O.
O.
Furbo ::
No tako razmišljanje, je razmišljanje luzerja. Bolje je svojo energijo in pamet usmeriti v to, kako zaslužiti denar, ne pa na suho nategovati druge.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
kmetek ::
Sem preletel, kar je tu zapisano. Po OZ ima vsak, ki kupi napravo možnost da jo preizkusi. Pravilno bi trgovci morali omogočiti da se napravo preizkusi že v trgovini. To je zelo redko omogočeno. Sklicevanje trgovca, zlasti pri nakupu na daljavo, da je naprava s tiskanjem rabljena je neumen izgovor. Trgovec mora vzeti napravo nazaj in tudi če natisnemo nekaj slik ne moremo šteti za rabljeno. Zakaj ne? Zato, ker je toner/kartuša samo pritiklina, ki je potrošno blago. Razumljivo je samo posebi, po naravi stvari, da je za preizkus potrebna raba naprave, kar pa še vedno ne moremo šteti za rabljeno oz. zmanjšano količino. Itak pa je priložen toner / kartuša manjše kapacitete. Nekateri omenjate, da je "fer do trgovca" da se to plača. Ni res, trgovec nosi kapitalsko tveganje in mora sam kriti stroške nadomestne za kartuše ali toner. Jaz bi zadevo prijavil tržnem inšpektoratu. Če bi se izrekli za nepristojne pa mirno vložil tožbo zoper podjetje.
Naslednjič, ko bom šel v kafič bom kelnerco vprašal če mi da malo pirov na degustacijo, OK?
Ali pa v Mercator na kakšen zrezek probat v restavracijo, ja?
Pač kapitalsko tveganje, itaq imajo preko 50% čistega zaslužka....sej se jim ne bo nič poznalo, prav?
joze67 ::
Mal ste OT, fantje. Gre za vračilo blaga v spletno trgovino, ne v lokalni Mercator ali lokalni kelnerci.
Vprašanje torej ni, vrniti ali ne vrniti. Vprašanje je
* ali kdo pozna primer, ko vračilo tiskalnika ali podobne robe ni bilo uspešno (če je kupec vztrajal)
* ali se s prevzemom tiskalnika nazaj moje pozicije poslabšajo
* na koga se obrniti (to je odgovoril Okapi, thx)
Vprašanje torej ni, vrniti ali ne vrniti. Vprašanje je
* ali kdo pozna primer, ko vračilo tiskalnika ali podobne robe ni bilo uspešno (če je kupec vztrajal)
* ali se s prevzemom tiskalnika nazaj moje pozicije poslabšajo
* na koga se obrniti (to je odgovoril Okapi, thx)
Garibaldi ::
Variante so le 2.
Ali ni vračilo možno zaradi zmanjšane vrednosti in uporabe le tega.
Trgovec sprejme blago in zaračuna po zakonu neprepovedane stroške prevzema blaga. (mimovrste to fura baje)
V drugem primeru to omogoča trgovcu da si ne dela direktne škode.
Ali ni vračilo možno zaradi zmanjšane vrednosti in uporabe le tega.
Trgovec sprejme blago in zaračuna po zakonu neprepovedane stroške prevzema blaga. (mimovrste to fura baje)
V drugem primeru to omogoča trgovcu da si ne dela direktne škode.
huelz ::
Kako je z izdelki, ki so vakumsko? pakirani v plastiko?
Razne miske pa taka jajca, kako stestiras tak izdelek brez, da bi odprl (poskodoval) embalazo?
Eni pac ne razumejo, da je cist odvisno od poslovne politike posameznih firm (na relaciji B2B, kjer pa pravice koncnih potrosnikov nimajo kej dost zraven) ali bodo vzele izdelek nazaj ali ne. Itak je vecina (pre)prodajalcev, uvozniki majo pa potem probleme s takimi "rabljenimi" cvetkami, ce jih ze vzamejo nazaj (prodajalci sami pa tud nocejo met kej dost s tem).
Najvecji halo pa seveda spet naredijo koncni kupci, ker dobijo "rabljen" izdelek (ala lej pozna se praska/prstni odtis/name your issue), ko/ce dobijo robo, ki je bila kao ze odprta.
Osebno se vedno prisegam vsaj na osebni prevzem, ce ne drugega. Sploh pa, glede na miljon reviewov po spletu se mi sploh zdi cudno, da se kupci odlocajo za nakup tko... na blef. Po obcutku. Sicer je res, da tudi ko grem v stacuno ne preberem kater izmed jogurtov je najboljsi (ker pac za netehnicno robo ni nekih neodvisnih testov), plus da je dostkrat vse stvar samo okusa (in debeline denarnice).
Kar se pa konkretno tice vracil, je pa za moje pojme vse dost tko ohlapno in se to izkorisca (tako na stani kupcev kot prodajalcev).
Razne miske pa taka jajca, kako stestiras tak izdelek brez, da bi odprl (poskodoval) embalazo?
Eni pac ne razumejo, da je cist odvisno od poslovne politike posameznih firm (na relaciji B2B, kjer pa pravice koncnih potrosnikov nimajo kej dost zraven) ali bodo vzele izdelek nazaj ali ne. Itak je vecina (pre)prodajalcev, uvozniki majo pa potem probleme s takimi "rabljenimi" cvetkami, ce jih ze vzamejo nazaj (prodajalci sami pa tud nocejo met kej dost s tem).
Najvecji halo pa seveda spet naredijo koncni kupci, ker dobijo "rabljen" izdelek (ala lej pozna se praska/prstni odtis/name your issue), ko/ce dobijo robo, ki je bila kao ze odprta.
Osebno se vedno prisegam vsaj na osebni prevzem, ce ne drugega. Sploh pa, glede na miljon reviewov po spletu se mi sploh zdi cudno, da se kupci odlocajo za nakup tko... na blef. Po obcutku. Sicer je res, da tudi ko grem v stacuno ne preberem kater izmed jogurtov je najboljsi (ker pac za netehnicno robo ni nekih neodvisnih testov), plus da je dostkrat vse stvar samo okusa (in debeline denarnice).
Kar se pa konkretno tice vracil, je pa za moje pojme vse dost tko ohlapno in se to izkorisca (tako na stani kupcev kot prodajalcev).
k4vz0024 ::
Naslednjič, ko bom šel v kafič bom kelnerco vprašal če mi da malo pirov na degustacijo, OK? Ali pa v Mercator na kakšen zrezek probat v restavracijo, ja? Pač kapitalsko tveganje, itaq imajo preko 50% čistega zaslužka....sej se jim ne bo nič poznalo, prav?
To kar navajaš so potrošne stvari. Zanje dosedaj navedeno ne velja.
k4vz0024 ::
Kako je z izdelki, ki so vakumsko? pakirani v plastiko? Razne miske pa taka jajca, kako stestiras tak izdelek brez, da bi odprl (poskodoval) embalazo?
Embalaža ni sestavni del izdelka. Tudi, če nimaš embalaže morajo vzeti nazaj. To pač njihov problem.
k4vz0024 ::
ali se s prevzemom tiskalnika nazaj moje pozicije poslabšajo
Tiskalnik so prevzeli. Torej ti ga nimajo kaj vračati. Vztrajaj pri svojem. Tisto z grožnjami so bolj zastraševalne narave kot resna grožnja.
Obvesti tržni inšpektorat. Če bi uresničili grožnjo potem imaš sodno pot.
Če poznamo primer. O ja, jaz sem imel takega, vendar so pod težo argumentov popustili.
k4vz0024 ::
Vprašal sem jih kako naj preizkusim tiskalnik, če ne smem odpreti embalažo? Naj pojasnijo testiranje tiskalnika skozi embalažo? Je to "brezmadežno" testiranje?
Poraba kartuš/tonarjev? Prodajalec ima kapitalsko tveganje in naj plača.
Poraba kartuš/tonarjev? Prodajalec ima kapitalsko tveganje in naj plača.
IceIceBaby ::
Kaj je OZ?
V zakonu drugače ne piše nič o testiranju, uporabi izdelkov itd. Samo o tem, da lahko kupec odstopi od pogodbe pod določenimi pogoji.
V zakonu drugače ne piše nič o testiranju, uporabi izdelkov itd. Samo o tem, da lahko kupec odstopi od pogodbe pod določenimi pogoji.
5pellfire ::
Jaz sem imel priliko vrnit tiskalnik (sicer nisem se nic printal), je pa bil kupljen
v trgovini in ne preko spleta.
Kupil v Comshop-u Maribor (Evropark) Canon printer. Prinesem domov, razpakiram, vstavim
tonerje in ugotovim da ni dovolj prostora na polici ...delana za HP All-in-one printer.
Pokličem, razložim situacijo, odnesem nazaj in menjam za HP. Nobenih komplikacij, nobenih
vprašanj če se je kaj printalo. Doplačal 10EUR za HP-ja in odnesel domov drugega.
Glede tega super izkušnja, škoda ker drugače nimajo kaj bolj ugodnih cen.
v trgovini in ne preko spleta.
Kupil v Comshop-u Maribor (Evropark) Canon printer. Prinesem domov, razpakiram, vstavim
tonerje in ugotovim da ni dovolj prostora na polici ...delana za HP All-in-one printer.
Pokličem, razložim situacijo, odnesem nazaj in menjam za HP. Nobenih komplikacij, nobenih
vprašanj če se je kaj printalo. Doplačal 10EUR za HP-ja in odnesel domov drugega.
Glede tega super izkušnja, škoda ker drugače nimajo kaj bolj ugodnih cen.
k4vz0024 ::
Preizkus se šteje pod pregled stvari (poglavje Pregled stvari in očitne napake - 461. člen. OZ)
kmetek ::
5pelfire: to si imel dobro izkušnjo, ker trgovec tak printer ne more naprej prodati kot novega....
k4: tiskalnik je isto potrošna stvar, sploh pa kartuše....printer je poceni, to je potrošni material takorekoč....
k4: tiskalnik je isto potrošna stvar, sploh pa kartuše....printer je poceni, to je potrošni material takorekoč....
bluefish ::
k4: tiskalnik je isto potrošna stvar, sploh pa kartuše....printer je poceni, to je potrošni material takorekoč....Kakor kateri. Za modele z ločenimi barvnimi kartušami tega ne bi ravno trdil.
IceIceBaby ::
Pregled stvari in očitne napake
461. člen
(1) Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(2) Če je bil pregled opravljen v navzočnosti obeh strank, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(3) Če je kupec odpravil stvar naprej, ne da bi jo preložil, prodajalcu pa je bila ob sklenitvi pogodbe znana ali bi mu morala biti znana možnost takšne nadaljnje odprave, je pregled mogoče odložiti, dokler stvar ne prispe v novi namembni kraj; kupec mora v tem primeru prodajalca obvestiti o napakah, brž ko je po normalnem teku stvari lahko zvedel zanje od svojih odjemalcev.
Kje točno piše, da si upravičen do preizkusa stvari, kupljene v spletni trgovini? Cel člen se nanaša na napake. Če ti tisk ne ustreza to ni napaka.
Okapi ::
Pri nakupu na daljavo imaš možnost za vračilo, ker prej ne moreš preizkusit blaga, ali, z drugimi besedami, videti, kako deluje. Tiskalnika ne zavrneš zato, ker je prevelik za na polico ali grde barve, ampak ker tiska prepočasi, preveč ropota, ne tiska dovolj dobro ... Vse to lahko vidiš samo tako, da nekaj natisneš. Če bi kupoval v trgovini, bi to lahko videl v trgovini, tako pa pač vidiš doma in vrneš, če ti ne odgovarja.
V nasprotnem primeru bi veljalo, da tiskalnika pred nakupom ne moreš preizkusit, in torej kupuješ mačka v žaklju, kar je bedarija.
O.
V nasprotnem primeru bi veljalo, da tiskalnika pred nakupom ne moreš preizkusit, in torej kupuješ mačka v žaklju, kar je bedarija.
O.
k4vz0024 ::
Strinjam se z Okapijem.
Dejstvo je, da po ZVPot pri nakupu na daljavo vrneš blago ne glede a ima napake ali ne.
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
Dejstvo je, da po ZVPot pri nakupu na daljavo vrneš blago ne glede a ima napake ali ne.
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
IceIceBaby ::
Pri nakupu na daljavo imaš možnost za vračilo, ker prej ne moreš preizkusit blaga, ali, z drugimi besedami, videti, kako deluje. Tiskalnika ne zavrneš zato, ker je prevelik za na polico ali grde barve, ampak ker tiska prepočasi, preveč ropota, ne tiska dovolj dobro ...
Nikjer ni treba navajati razloga za vračilo. Od pogodbe lahko odstopiš v vsakem primeru, če je grde barve ali če tiska slabo.
Nikjer pa ne piše, da imaš kot potrošnik pravico do preizkusa oz. uporabe izdelka. Izrecno tudi piše, da mora biti izdelek v nespremenjeni količini (jaz to razumem tudi v smislu, da njegova uporabna vrednost ne sme biti zmanjšana).
Vse to lahko vidiš samo tako, da nekaj natisneš. Če bi kupoval v trgovini, bi to lahko videl v trgovini, tako pa pač vidiš doma in vrneš, če ti ne odgovarja.
Lahko, da bi tiskalnik dobil na test, lahko pa ga nebi. Nikjer ne piše, da morajo trgovci ponuditi tiskalnik na test. Če trgovcu ne paše mu tiskalnika niti ni treba dati ven iz škatle in kot potrošnik ga imaš priložnost videti le v škatli. Samo dobra volja trgovcev je, da ti omogočijo preizkus izdelka.
V nasprotnem primeru bi veljalo, da tiskalnika pred nakupom ne moreš preizkusit, in torej kupuješ mačka v žaklju, kar je bedarija.
Še enkrat...to velja v vsakem primeru. Možnost preizkusa je dobra volja trgovca.
Dejstvo je, da po ZVPot pri nakupu na daljavo vrneš blago ne glede a ima napake ali ne.
Res je, ampak le pod določenimi pogoji. Če tiskaš se količina tonerja/kartuše spremeni. Je res?
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
Če ima izdelek napako to rešuješ z reklamacijo oz. garancijo, ne z možnostjo odstopa od pogodbe. Če ti tisk ne ustreza ne gre za napako tiskalnika. Napaka pomeni, da izdelek ne deluje tako, kot je proizvajalec predvidel.
k4vz0024 ::
Nikjer pa ne piše, da imaš kot potrošnik pravico do preizkusa oz. uporabe izdelka. Izrecno tudi piše, da mora biti izdelek v nespremenjeni količini (jaz to razumem tudi v smislu, da njegova uporabna vrednost ne sme biti zmanjšana).
Vse to lahko vidiš samo tako, da nekaj natisneš. Če bi kupoval v trgovini, bi to lahko videl v trgovini, tako pa pač vidiš doma in vrneš, če ti ne odgovarja.
Lahko, da bi tiskalnik dobil na test, lahko pa ga nebi. Nikjer ne piše, da morajo trgovci ponuditi tiskalnik na test.
Če trgovcu ne paše mu tiskalnika niti ni treba dati ven iz škatle in kot potrošnik ga imaš priložnost videti le v škatli. Samo dobra volja trgovcev je, da ti omogočijo preizkus izdelka.
Ne to je zakonska pravica potrošnika, ki izhaja iz pregleda naprave. Trgovci zelooo pogosto kršijo zakonodajo, ker jim to seveda ustreza.
V nasprotnem primeru bi veljalo, da tiskalnika pred nakupom ne moreš preizkusit, in torej kupuješ mačka v žaklju, kar je bedarija.
Še enkrat...to velja v vsakem primeru. Možnost preizkusa je dobra volja trgovca.
Ne, to je tvoja dolžnost 461. čl. OZ.
Dejstvo je, da po ZVPot pri nakupu na daljavo vrneš blago ne glede a ima napake ali ne.
Res je, ampak le pod določenimi pogoji. Če tiskaš se količina tonerja/kartuše spremeni. Je res?
, ki pa je potrebna, da se prepričaš ali tiskalnik sploh tiska. Poleg tega pa količina glede na glavno stvar sploh ni zmanjšana. Tiskalnik je še vedno eden. Kartuše so samo pritikline, ki služijo glavni stvari - tiskalniku. Poraba kartuš se ne šteje za porabo tiskalnika, gledano pravno.
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
Če ima izdelek napako to rešuješ z reklamacijo oz. garancijo, ne z možnostjo odstopa od pogodbe. Če ti tisk ne ustreza ne gre za napako tiskalnika. Napaka pomeni, da izdelek ne deluje tako, kot je proizvajalec predvidel.
v tem primeru, pri nakupu na daljavo, si se pač premislil, ko si videl natisnjeni tekst in ti pač ni všeč. Vendar, ti ni potrebno navajati razloga za odstop.
Oprosti, ampak tvoji argumenti so ne pravni.
Vse to lahko vidiš samo tako, da nekaj natisneš. Če bi kupoval v trgovini, bi to lahko videl v trgovini, tako pa pač vidiš doma in vrneš, če ti ne odgovarja.
Lahko, da bi tiskalnik dobil na test, lahko pa ga nebi. Nikjer ne piše, da morajo trgovci ponuditi tiskalnik na test.
Če trgovcu ne paše mu tiskalnika niti ni treba dati ven iz škatle in kot potrošnik ga imaš priložnost videti le v škatli. Samo dobra volja trgovcev je, da ti omogočijo preizkus izdelka.
Ne to je zakonska pravica potrošnika, ki izhaja iz pregleda naprave. Trgovci zelooo pogosto kršijo zakonodajo, ker jim to seveda ustreza.
V nasprotnem primeru bi veljalo, da tiskalnika pred nakupom ne moreš preizkusit, in torej kupuješ mačka v žaklju, kar je bedarija.
Še enkrat...to velja v vsakem primeru. Možnost preizkusa je dobra volja trgovca.
Ne, to je tvoja dolžnost 461. čl. OZ.
Dejstvo je, da po ZVPot pri nakupu na daljavo vrneš blago ne glede a ima napake ali ne.
Res je, ampak le pod določenimi pogoji. Če tiskaš se količina tonerja/kartuše spremeni. Je res?
, ki pa je potrebna, da se prepričaš ali tiskalnik sploh tiska. Poleg tega pa količina glede na glavno stvar sploh ni zmanjšana. Tiskalnik je še vedno eden. Kartuše so samo pritikline, ki služijo glavni stvari - tiskalniku. Poraba kartuš se ne šteje za porabo tiskalnika, gledano pravno.
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
Če ima izdelek napako to rešuješ z reklamacijo oz. garancijo, ne z možnostjo odstopa od pogodbe. Če ti tisk ne ustreza ne gre za napako tiskalnika. Napaka pomeni, da izdelek ne deluje tako, kot je proizvajalec predvidel.
v tem primeru, pri nakupu na daljavo, si se pač premislil, ko si videl natisnjeni tekst in ti pač ni všeč. Vendar, ti ni potrebno navajati razloga za odstop.
Oprosti, ampak tvoji argumenti so ne pravni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
Furbo ::
Pravico, do pregleda pa ti daje prej omenjeni 461. člen OZ. Kako pa se boš prepričal, da blago nima napake? S telepatijo?
Ja, samo tiskalnik v tem primeru je prestal preizkus in normalno deloval. On ga hoče pa še vseeno vrniti. Kar tako. Kaj pa zdaj ?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
k4vz0024 ::
Ni problema, pravico od odstopa oz. razdrtja pogodbe mu daje ZVPot, ker je tiskalnik kupil na daljavo.
IceIceBaby ::
Ne to je zakonska pravica potrošnika, ki izhaja iz pregleda naprave. Trgovci zelooo pogosto kršijo zakonodajo, ker jim to seveda ustreza.
Ni res. Pregled stvari ni isto tiskanju testne strani, testni vožnji avtomobila itd.
, ki pa je potrebna, da se prepričaš ali tiskalnik sploh tiska. Poleg tega pa količina glede na glavno stvar sploh ni zmanjšana. Tiskalnik je še vedno eden. Kartuše so samo pritikline, ki služijo glavni stvari - tiskalniku. Poraba kartuš se ne šteje za porabo tiskalnika, gledano pravno.
Tvoja teorija bi držala, če bi tiskalnik in kartuše kupil posebej. Če uporabljaš priložene kartuše oz. toner to ne drži. Uporabnost se je zmanjšala, tonerja je manj, kar se trgovca tiče je tukaj zadeva zaključena.
+tisto kar je Furbo napisal.
49106 ::
Ja, lahko odstopi in to tudi brez razloga oz. ga ni treba navesti.
Po tej logiki je zmanjšanje uporabne vrednosti tudi če 1 uro uporabljaš trdi disk, ki ima življensko dobo 123456 ur.
Ker tiskalnika ni na tistem seznamu za katere zakon ne velja, ima lahko mirno vest in ustrezno ukrepa.
Nikjer pa ne piše, da imaš kot potrošnik pravico do preizkusa oz. uporabe izdelka. Izrecno tudi piše, da mora biti izdelek v nespremenjeni količini (jaz to razumem tudi v smislu, da njegova uporabna vrednost ne sme biti zmanjšana).
Po tej logiki je zmanjšanje uporabne vrednosti tudi če 1 uro uporabljaš trdi disk, ki ima življensko dobo 123456 ur.
Ker tiskalnika ni na tistem seznamu za katere zakon ne velja, ima lahko mirno vest in ustrezno ukrepa.
IceIceBaby ::
Po tej logiki je zmanjšanje uporabne vrednosti tudi če 1 uro uporabljaš trdi disk, ki ima življensko dobo 123456 ur.
Načeloma ja. Če bi jaz prodajal trde diske odpakiranega in očitno uporabljenega diska nebi vzel nazaj.
Bom poslal vprašanje na tržno in na zvezo potrošnikov. Me zanima kakšno je njihovo mnenje.
k4vz0024 ::
Ni res. Pregled stvari ni isto tiskanju testne strani, testni vožnji avtomobila itd.
Kako pa potem veš, da tiska brezhibno?
Tvoja teorija bi držala, če bi tiskalnik in kartuše kupil posebej. Če uporabljaš priložene kartuše oz. toner to ne drži. Uporabnost se je zmanjšala, tonerja je manj, kar se trgovca tiče je tukaj zadeva zaključena.
Moja teorija je podkrepljena pravno in sicer s teorijo glavne stvari - pritiklina.
Uporabnost glavne stvari se z porabo tonerja ne zmanjša. Toner se da zamenjati. Vrednost tiskalnika je nespremenjena.
kot sem že rekel, priloženi tonerji/kartuše imajo tovarniško polnitev in tiste, ki jo ti kupiš posebej pa polno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
k4vz0024 ::
Kst, tvoje razlagovanje ni v ničemer podkrepljeno z pravno teorijo. Predlagam, da najprej nekaj prebereš o tej zadevi. Sam sem poslušal eminentne pravnike, kot so Ilešič, Juhart...., zato vem o čem govorim. Poleg tega je to moje pravno področje.
Je pa res, da gre taka zaščita potrošnikov prodajalcem močno v nos....
Je pa res, da gre taka zaščita potrošnikov prodajalcem močno v nos....
IceIceBaby ::
Kako pa potem veš, da tiska brezhibno?
Ne veš, dokler ne preizkusiš. Če po preizkusu tiskalnik ne tiska tako, kot bi bilo treba ga reklamiraš oz. uveljaviš garancijo. Tisti 43. člen ZVPOT tukaj nima veze.
Uporabnost glavne stvari se z porabo tonerja ne zmanjša. Toner se da zamenjati. Vrednost tiskalnika je nespremenjena.
Uporabnost izdelka se zmanjša. Če si prej lahko s izdelkom natisnil 3000 listov jih lahko zdaj samo še 2999. Lahko bi se pa verjetno dogovoril s trgovino, da jim kupiš nov toner, tistega porabljenega pa obdržiš sam.
49106 ::
Z tiskalnikom lahko natisniš veliko več kot 2999 strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
IceIceBaby ::
Ja in?
V trgovini kupiš komplet. Tiskalnik, kable in toner za x strani (nikoli ne kupiš samo tiskalnika). Če natisneš testno stran lahko s tem kompletom natisneš le še x-1 strani.
V trgovini kupiš komplet. Tiskalnik, kable in toner za x strani (nikoli ne kupiš samo tiskalnika). Če natisneš testno stran lahko s tem kompletom natisneš le še x-1 strani.
k4vz0024 ::
Uporabnost izdelka se zmanjša. Če si prej lahko s izdelkom natisnil 3000 listov jih lahko zdaj samo še 2999. Lahko bi se pa verjetno dogovoril s trgovino, da jim kupiš nov toner, tistega porabljenega pa obdržiš sam.
Uporabnost izdelka se ne zmanjša - tiskalnika. Tiskalnik sam je glavna stvar v odnosu do pritikline - to je tonerju, ki mu služi. To kar ti navajaš je pravno gledano ne bistveno zmanjšana vrednost in ti jo ni treba plačati, ker si ravnal v dobri veri, ker si pregledal stvar.
Kot veš so priložene kartuše/tonerji manjše kapacitete kot tiste, ki jih kupiš v trgovni, prav iz tega razloga.
Če bi jim kupil nov toner/kartušo pa obdržal, bi podjetje neopravičeno obogatelo, gledano pravno.
49106 ::
IceIceBaby je izjavil:
Ja in?
V trgovini kupiš komplet. Tiskalnik, kable in toner za x strani (nikoli ne kupiš samo tiskalnika). Če natisneš testno stran lahko s tem kompletom natisneš le še x-1 strani.
Nikjer ne piše tiskarniški komplet. Čisto povsod piše TISKALNIK ;)
IceIceBaby ::
Uporabnost izdelka se ne zmanjša - tiskalnika. Tiskalnik sam je glavna stvar v odnosu do pritikline - to je tonerju, ki mu služi. To kar ti navajaš je pravno gledano ne bistveno zmanjšana vrednost in ti jo ni treba plačati, ker si ravnal v dobri veri, ker si pregledal stvar.
Kje se da to prebrati? Kako se določi kaj je bistveno zmanjšana in nebistveno zmanjšana vrednost?
Pa zakaj potem v navadni trgovini nimam pravice odpakirati tiskalnika in natisniti testne strani?
Kot veš so priložene kartuše/tonerji manjše kapacitete kot tiste, ki jih kupiš v trgovni, prav iz tega razloga.
Kartuše oz. tonerji so manjši zato, ker proizvajalci služijo večinoma s prodajo kartuš in tonerjev.
Če bi jim kupil nov toner/kartušo pa obdržal, bi podjetje neopravičeno obogatelo, gledano pravno.
Zakaj? Nazaj bi dobili točno to, kar so ti poslali.
Nikjer ne piše tiskarniški komplet. Čisto povsod piše TISKALNIK ;)
Na paketu piše kakšna je vsebina izdelka.
49106 ::
kst namesto da kle napamet pišeš, se o zadevi pozanimaj, pa ne pri lokalnem prodajalcu ali šefu.
Piše kaj je HP priložil zraven tiskalnika
Piše kaj je HP priložil zraven tiskalnika
Okapi ::
Pa zakaj potem v navadni trgovini nimam pravice odpakirati tiskalnika in natisniti testne strani?Kje piše, da nimaš pravice? Imaš pravico od trgovca zahtevati, da ti pokaže, kako tiskalnik tiska. A misliš, da je uzakonjeno, da pri tiskalnikih se pa kupuje maček v žaklju?
O.
k4vz0024 ::
Pa zakaj potem v navadni trgovini nimam pravice odpakirati tiskalnika in natisniti testne strani?
Imaš pravico zahtevati prav iz 461 čl. OZ.
IceIceBaby ::
kst namesto da kle napamet pišeš, se o zadevi pozanimaj, pa ne pri lokalnem prodajalcu ali šefu.
Piše kaj je HP priložil zraven tiskalnika
Sem že poslal vprašanje na Urad za varovanje potrošnikov. Me res zanima odgovor.
Na tiskalniku pa piše kaj je v paketu. V čem je problem?
Po tvoji teoriji lahko naročim tiskalnik, ven poberem napajalnik, kable in toner pa odstopim od pogodbe. Ker sem pokradel pritikline in ne glavne stvari se vrednost ni bistveno zmanjšala?
Kje piše, da nimaš pravice? Imaš pravico od trgovca zahtevati, da ti pokaže, kako tiskalnik tiska. A misliš, da je uzakonjeno, da pri tiskalnikih se pa kupuje maček v žaklju?
Imaš pravico zahtevati, ampak trgovec te bo samo malo hecno pogledal pa šel naprej. Oz...v realnosti ti bo printer dal iz škatle, da ga boš lahko pogledal. Če ne bo imel na zalogi testnega tiskalnika pa ti definitivno ne bo sprintal testne strani.
Mačka v žaklju pa ne kupuješ. Imaš na embalaži in v prospektih napisane specifikacije in vse, kar rabiš.
k4vz0024 ::
Če bi jim kupil nov toner/kartušo pa obdržal, bi podjetje neopravičeno obogatelo, gledano pravno. Zakaj? Nazaj bi dobili točno to, kar so ti poslali.
Napačno, prodajalec bi dobil več, ker so kartuše/tonerji v prosti prodaji večje kapacitete kot priložene.
k4vz0024 ::
Po tvoji teoriji lahko naročim tiskalnik, ven poberem napajalnik, kable in toner pa odstopim od pogodbe.
Napajalnik in kabel ni potrošna pritiklina.
Ker sem pokradel pritikline in ne glavne stvari se vrednost ni bistveno zmanjšala? Kje piše, da nimaš pravice? Imaš pravico od trgovca zahtevati, da ti pokaže, kako tiskalnik tiska. A misliš, da je uzakonjeno, da pri tiskalnikih se pa kupuje maček v žaklju?
Imaš pravico zahtevati, ampak trgovec te bo samo malo hecno pogledal pa šel naprej.
Me prav malo briga. Pač ne bom kupil...
Oz...v realnosti ti bo printer dal iz škatle, da ga boš lahko pogledal. Če ne bo imel na zalogi testnega tiskalnika pa ti definitivno ne bo sprintal testne strani. Mačka v žaklju pa ne kupuješ. Imaš na embalaži in v prospektih napisane specifikacije in vse, kar rabiš.
To sploh ni res. Tisto kar piše je samo približni opis. Dejansko stanje pa je lahko drugačno......
IceIceBaby ::
Če je dejansko stanje drugačno potem zadevo reklamiraš na podlagi stvarne napake ali okvare.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59061 (7248) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38230 (3199) | tomaz- |
» | BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 81422 (72072) | St235 |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23386 (14768) | RejZoR |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17438 (15558) | >>><<< |