Forum » Pomoč in nasveti » BigBang vračilo blaga 1.1
BigBang vračilo blaga 1.1
fikus_ ::
Tukaj so eni mali "trdi". Za tehnično robo, kar grafična kartica je, dobiš na spletu dovolj info., torej veš kaj pričakovati!
Če ventilatorji grafe od OP po njegovem mnenju niso delovali dobro, je tu naprej pot garancija ali stvarna napaka!
Ker pa OP ni rabil več grafe (je ugotovil, da je preveč plačal, da grafa ni zadnji hit, je prodal rač., . . .) jo je poskušal vrniti in se zanašal na 14 dnevni rok vrnitve. To da mu je BB napisal, da ni mogoča vrnitev, je njihova napaka! Pri nakupu preko spleta morajo stvar vzeti nazaj! V odgovoru bi mu morali napisati, kolikšen del kupnine mu vrnejo, ker je odprl embalažo/odstranil nalepko. Ker trgovec ne more to stvar več prodati kot novo, ampak s popustom kot rabljen artikel!
To da vam v tujini vzamejo stvar nazaj in vrnejo celotno kupnino je pa njihova dobra volja in ustvarjanje dobrega imena firme.
Če vas moti, da v Slo ni tako, pač ne kupujte tukaj! Pa še pričakujte, če se bo našlo dovolj "biserov", ki bodo vračali v tujino, da tuji trgovci ne bodo več hoteli pošiljati v Slo/Balkan!
Če ventilatorji grafe od OP po njegovem mnenju niso delovali dobro, je tu naprej pot garancija ali stvarna napaka!
Ker pa OP ni rabil več grafe (je ugotovil, da je preveč plačal, da grafa ni zadnji hit, je prodal rač., . . .) jo je poskušal vrniti in se zanašal na 14 dnevni rok vrnitve. To da mu je BB napisal, da ni mogoča vrnitev, je njihova napaka! Pri nakupu preko spleta morajo stvar vzeti nazaj! V odgovoru bi mu morali napisati, kolikšen del kupnine mu vrnejo, ker je odprl embalažo/odstranil nalepko. Ker trgovec ne more to stvar več prodati kot novo, ampak s popustom kot rabljen artikel!
To da vam v tujini vzamejo stvar nazaj in vrnejo celotno kupnino je pa njihova dobra volja in ustvarjanje dobrega imena firme.
Če vas moti, da v Slo ni tako, pač ne kupujte tukaj! Pa še pričakujte, če se bo našlo dovolj "biserov", ki bodo vračali v tujino, da tuji trgovci ne bodo več hoteli pošiljati v Slo/Balkan!
Aston_11 ::
Ne. Ker za nekatere izdelke odstop od pogodbe ne velja (ker kažejo dejansko uporabo). Kateri izdelki so to, je napisano na spletni strani trgovca,
To sploh ni res, ker take izdelke določa zakon, prodajalec pa ne sme določati nekaj po svoje.
Wtf dolhar?Tole je navadna bala. Testiranje sploh ni zakonski pojem, in bo odvetnik, tudi če je sposoben, popušil, ker bo tulil v luno, tam kjer se ne tuli. Pojma nimaš, kaj odvetniki lahko in kaj ne.
Problem v tem zakonu je, da ti odvetnik ki se spozna na posel v 10 sekundah neovrgljivo dokaže da je šlo za testiranje, ki v fizičnih prodajalnah ni mogoče.
kupec v spletni prodajalni v neupravičeni prednosti.Spet bedarija, v resnici je v izgubi kupec v fizični prodajalni, ker mu odrekajo možnosti, ki bi jih komot imel. Da izdelek lahko poskusiš, je nekaj najbolj normalnega, kupovanje mačka v žaklju pač ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Modri dirkač ::
Ne. Ker za nekatere izdelke odstop od pogodbe ne velja (ker kažejo dejansko uporabo). Kateri izdelki so to, je napisano na spletni strani trgovca,
To sploh ni res, ker take izdelke določa zakon, prodajalec pa ne sme določati nekaj po svoje.
Wtf dolhar?Tole je navadna bala. Testiranje sploh ni zakonski pojem, in bo odvetnik, tudi če je sposoben, popušil, ker bo tulil v luno, tam kjer se ne tuli. Pojma nimaš, kaj odvetniki lahko in kaj ne.
Problem v tem zakonu je, da ti odvetnik ki se spozna na posel v 10 sekundah neovrgljivo dokaže da je šlo za testiranje, ki v fizičnih prodajalnah ni mogoče.
kupec v spletni prodajalni v neupravičeni prednosti.Spet bedarija, v resnici je v izgubi kupec v fizični prodajalni, ker mu odrekajo možnosti, ki bi jih komot imel. Da izdelek lahko poskusiš, je nekaj najbolj normalnega, kupovanje mačka v žaklju pač ne.
A to ti pišeš iz kakšnega paralelnega univerzuma?
Če kupim pralni stroj v merkurju, mi ga nobeden ne bo priklopil na elektriko in vodo v trgovini, da operem eno žehto, da "probam" če dela. WTF?
Če zadeva ne dela, ko jo pripeljem domov uveljavljam stvarno napako ali garancijo. PIKA!
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
shadeX ::
Tukaj so eni mali "trdi". Za tehnično robo, kar grafična kartica je, dobiš na spletu dovolj info., torej veš kaj pričakovati!
Grafične kartice ni eksplicitno omenjen izdelek, na katerega ne velja odstop od pogodbe (kot npr za kartuše). Prav tako, če bi ta neumnost, ki jo pišeš res, bi BB lepo to omenil, ne pa da se zgovarja na obrabo izdelka.
Grafična kartica definitivno spada med izdelke, katere lahko preizkusiš (do obsega kjer je to nujno za predvideno uporabo) in vrneš - vsaj dokler ne bo drugače kje napisano.
Aston_11 ::
Modri dirkač je izjavil:
Se strinjam. Kaj te torej moti? Da pri vseh napravah preiskus v trgovini ni mogoč, tudi pri takih, pri katerih bi komot bil mogoč? Ali kaj tretjega, iz paralelnega univerzuma?
Če kupim pralni stroj v merkurju, mi ga nobeden ne bo priklopil na elektriko in vodo v trgovini, da operem eno žehto, da "probam" če dela. WTF? Če zadeva ne dela, ko jo pripeljem domov uveljavljam stvarno napako ali garancijo. PIKA!
MrStein ::
menim
Super, mnenje še vladi povej: http://predlagam.vladi.si/
(ST ni mesto za spremembo zakonodaje)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
PugPlug ::
BigBang je pristal na vračilo 210EUR. Sicer ostaja malo grenak priokus, ker je bilo vseeno potrebno kar nekaj dopisovanja in utemeljevanja. Ne bom rekel, da mi je njihova praksa všeč, ampak je kar je. Sam se iz teme umikam, ker so na koncu vseeno ugodili moji zahtevi.
Hvala vsem za nasvete in takšna in drugačna mnenja. Toliko o tem, da kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, kot ste nekateri zavzeto trdili.
Lep pozdrav
Hvala vsem za nasvete in takšna in drugačna mnenja. Toliko o tem, da kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, kot ste nekateri zavzeto trdili.
Lep pozdrav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
PugPlug ::
Kot sem obljubil, še kopija dopisovanja, kjer sem osebne podatke prekril.
BIGBANG
Spoštovani,
vezano na zahtevek za odstop od pogodbe št. 75642 iz dne, 27. 6. 2016 vas obveščamo, da vaš zahtevek v celoti zavračamo. Zahtevek za odstop od pogodbe vsebinsko ni utemeljen, saj je bilo ob pregledu stanju vrnjenega izdelka ugotovljeno, da ste izdelek uporabljali, v zvezi s čimer določba 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošniku ne nudi varstva, ki ga zahtevate.
Tržni inšpektorat, ki pravico do odstopa pri spletnem nakupu (pogodba na daljavo) argumentira v svojem mnenju, iz katerega izhaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V konkretnem primeru je iz dokumentov razvidno, da ste izdelek v trgovini Big Bang Slovenska Bistrica prevzeli dne, 28.6.2016 in neovirano uporabljali do datuma vračila oz zahtevka za vračilo (11. 7. 2016).
Kot pojasnjeno, neovirana uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja v smislu zgoraj navedenega, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti. Izdelek glede na ugotovitve servisa ni novo blago in ga prodajalec kot novega ne sme prodajati vedoč, da je bil večkrat uporabljen. Izdelek, ki ste ga skupaj z zahtevkom za vračilo predali prodajni ekipi Big Bang Slovenska Bistrica, vas bo od 19. 7. 2016 čakal na prevzem na blagajni v dotični poslovalnici (trenutno čakamo še pošiljko iz uradnega servisa).
Skladno z navedenim vaš zahtevek kot neutemeljen v celoti zavračamo in sporočamo, da drugačna rešitev zahtevka ni mogoča, s čimer je postopek v celoti zaključen.
Ekipa spletnega centra bigbang.si.
OP
Pozdravljena xxx,
napisali ste kar nekaj nepravilnosti in neutemeljenih obtožb, ob tem pa je vaša zavrnitev tudi v navzkrižju s slovensko zakonodajo. Izdelek je bil zgolj preizkušen v obsegu, ki je potreben za določitev dejanskega stanja in nikakor ni bil v uporabi (kot jo definirate), torej trdim, da je moja zahteva popolnoma skladna z členom 43.č ZVPot.
Nikjer v zakonu ni predpisano, da mora potrošnik vrniti nov izdelek. Slednje je nemogoče, ker je za določitev dejanskega stanja potreben poseg v embalažo izdelka. Znakov uporabe, ki bi znižali njegovo vrednost ne more imeti, ker v uporabi, kot jo definirate, ni bil.
Opravil sem nakup na daljavo in pripadajo mi temu dotične pravice. Datum vračila prav tako ne morete pogojevati z uporabo izdelka, kot ste navedli. Zakonsko sem vas primoran o odstopu od pogodbe obvestiti v 14 dneh od nakupa in potem izdelek vrniti v nadaljnjih 30 dnevih. O odstopu od pogodbe se vas obvestil 5.7.2016. Izdelek sem vrnil 5 dni kasneje, kar pa nikakor ne pomeni, da je bil v tem času v uporabi, kot sem napisal je bil ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Še nekaj iztočnic:
1. pojasnite mi na podlagi česa me obtožujete "neprestane" uporabe?
2. se zavedate, da mi zavračate pravico do odstopa od pogodbe, ki mi zakonsko pripada?
3. blago ne more biti novo, ker je embalaža odprta (če ga boste prodali kot novega, z odprto embalažo, garancijsko zamenjavo... pa je vaša zadeva). V zakonu ni vračilo nikjer pogojeno s tem, da je vrnjeno blago novo.
4. kako definirate v takšnem primeru preizkus v obsegu za ugotovitev dejanskega stanja, ker v zakonu kolikor vem slednje ni definirano?
5. preberite si kaj piše na vašem obrazcu za vračilo. Nikjer ni navedeno, da bi bil odstop od pogodbe neizvedljiv za računalniške komponente - tam kjer imate navedena brivnike, CD zgoščenke itd....
Kakorkoli na vaš sklep ne pristajam in ga v celoti zavračam (govora je o pogodbi št. xxx). Izdelka prav tako ne bom dvignil, da mi ne boste očitali "nadaljnje uporabe" in zniževanje vrednosti blaga.
V primeru ugoditve moji zahtevi, ki je mimogrede podprta tudi s sodno prakso, mnenjem TIRS in ZVPot se nadaljnjih postopkov ne bom poslužil in bo zadeva iz moje strani zaključena. V kolikor pa niste pripravljeni ugoditi zakonsko podprti zahtevi mi to sporočite.
Če pride do slednjega pričakujte prijavo na TIRS, opis vašega kršenja zakonodaje po spletnih medijih (facebook, forumi, ipd.), če bo potrebno pa tudi reševanja spora po pravni poti.
Kakorkoli, v prilogi so viri, ki utemeljujejo mojo zahtevo.
Lepo vas pozdravljam,
XXX
BigBang
Spoštovani gospod xxx,
v zvezi z vašim prejetim dopisom vam ponovno sporočamo, da vaša pravica do odstopa ni absolutna, kar smo pojasnili tudi v prejšnjem odgovoru. Drži, da je vaš zahtevek podan znotraj zakonskega roka, a vendar ta ni utemeljen. Naša utemeljitev zavrnitve zahtevka vsebinsko temelji na mnenju Tržnega inšpektorata, ki izrecno navaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe in sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga in ne preizkus blaga, zaradi česar potrošnik izgubi svojo pravico do odstopa.
V vašem primeru je moč sklepati, da ste izdelek neovirano uporabljali več kot 10 dni zaradi časa, ki je potekel do vrnitve blaga in zaradi same narave izdelka, saj potrošniki pri tovrstnih izdelkih takoj po ogledu in prvotnem preizkusu izdelka ugotovijo, da le-ta ne zadostuje njihovim zahtevam oz. pričakovanjem in znotraj nekaj dni od prejema/prevzema (1-3 dni) podajo zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
Kot pojasnjeno, v vašem primeru uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja, ki je potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Skladno z navedenim vam ponujamo možnost vračila izdelka z zmanjšanjem vrednosti vračila kupnine. V vašem primeru gre za visoko tehnološki izdelek, ki tržno vrednost izgubi že s pretrganim pečatom na embalaži, večdnevna uporaba oz. »prekomerno preizkušanje« pa je vrednost artikla še znižala, zato vam ponujamo vračilo kupnine zmanjšano za 35 % vrednosti plačane kupnine (vračilo v višini 149,49 €).
Prosimo, da nam sporočite v kolikor se z rešitvijo zadeve strinjate, da vam vrednost zmanjšane kupnine nakažemo na vaš TRR. Hvala že vnaprej.
Big Bang d.o.o.
OP
Pozdravljena,
sam trdim, da izdelek ni bil v uporabi, kot bi mi radi naprtili. Preizkušeno je bilo zgolj v mejah, ki jih določa ZVPot, torej za ugotovitev dejanskega stanja, za kar pa je bilo potrebno pretrgati pečat, ker drugače izdelek ni niti viden, kaj šele kaj drugega (da niti ne omenim, da se sodna praksa od mnenja TIRS razlikuje). Razen, če bi radi dokazali, da vračilo grafične kartice spada pod izjeme, ki pa so navedene v ZVPot pod 43.č členom.
Kot sem že prej navedel časa, ki je potekel do vračila ne morete tolmačiti kot uporabe. Zakon je strikten in določa obvestilo za odstop od pogodbe v 14 dneh ter vračilo v nadaljnjih 30 dneh. Vaše posploševanje 1-3 dnevni rok pri vračilu (tehničnih izdelkov) pa ni v skladu z zakonom, kot sem vam pojasnil že zgoraj.
Na 35% zmanjšano vračilo ne pristanem, ker je bil izdelek vrnjen v nepoškodovani embalaži, nepoškodovan in brez znakov ("pretirane") uporabe (kot bi jo radi definirali sami). Pristanem izključno na vračilo 210€, pa še to le zaradi ohranjanja "dobrih" odnosov, ker zakonsko gledano mi pripada celoten znesek. To je tudi moja zadnja ponudba, če pride do nadaljnje diskusije bom zahteval celoten znesek.
Res se mi ne da ukvarjati z vašimi neutemeljenimi trditvami, tako, da če bi radi dokazovali "prekomerno preizkušanje" in temu pripadajočo zmanjšano vrednost, ter, da pretrgan pečat ni potreben za določitev dejanskega stanja, druge poti kot sodno ne vidim. Prav tako, bo v primeru slednjega vaše ravnanje objavljeno po spletnih medijih (facebook, forumi ipd.) in prijavljeno na TIRS.
Lepo vas pozdravljam
x.
BigBang
Spoštovani gospod xxx,
Dovolite, da se vam ponovno zahvalimo za poslani dopis.
Podjetje Big Bang, d.o.o. želi na trgu kupcu ponuditi kakovostno nakupovalno izkušnjo in široko paleto raznovrstnih storitev, pri čemer je za naše poslovanje ključnega pomena tudi transparentno in zakonito poslovanje, saj le na ta način lahko zagotavljamo visok nivo strokovnosti, uspešnosti in enakosti v odnosu s končnim uporabnikom.
Ker stremimo k zadovoljstvu kupca in ohranitvi njegovega zadovoljstva, smo vam pripravljeni danes urediti nakazilo kupnine v višini 210 € na želeni TRR. Ker nimamo vaših podatkov (ime, priimek, naslov, številka TRR-ja) za nakazilo, vas vljudno prosimo, če nam jih lahko čim prej posredujete na elektronski naslov.
S spoštovanjem,
BIGBANG
Spoštovani,
vezano na zahtevek za odstop od pogodbe št. 75642 iz dne, 27. 6. 2016 vas obveščamo, da vaš zahtevek v celoti zavračamo. Zahtevek za odstop od pogodbe vsebinsko ni utemeljen, saj je bilo ob pregledu stanju vrnjenega izdelka ugotovljeno, da ste izdelek uporabljali, v zvezi s čimer določba 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošniku ne nudi varstva, ki ga zahtevate.
Tržni inšpektorat, ki pravico do odstopa pri spletnem nakupu (pogodba na daljavo) argumentira v svojem mnenju, iz katerega izhaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V konkretnem primeru je iz dokumentov razvidno, da ste izdelek v trgovini Big Bang Slovenska Bistrica prevzeli dne, 28.6.2016 in neovirano uporabljali do datuma vračila oz zahtevka za vračilo (11. 7. 2016).
Kot pojasnjeno, neovirana uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja v smislu zgoraj navedenega, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti. Izdelek glede na ugotovitve servisa ni novo blago in ga prodajalec kot novega ne sme prodajati vedoč, da je bil večkrat uporabljen. Izdelek, ki ste ga skupaj z zahtevkom za vračilo predali prodajni ekipi Big Bang Slovenska Bistrica, vas bo od 19. 7. 2016 čakal na prevzem na blagajni v dotični poslovalnici (trenutno čakamo še pošiljko iz uradnega servisa).
Skladno z navedenim vaš zahtevek kot neutemeljen v celoti zavračamo in sporočamo, da drugačna rešitev zahtevka ni mogoča, s čimer je postopek v celoti zaključen.
Ekipa spletnega centra bigbang.si.
OP
Pozdravljena xxx,
napisali ste kar nekaj nepravilnosti in neutemeljenih obtožb, ob tem pa je vaša zavrnitev tudi v navzkrižju s slovensko zakonodajo. Izdelek je bil zgolj preizkušen v obsegu, ki je potreben za določitev dejanskega stanja in nikakor ni bil v uporabi (kot jo definirate), torej trdim, da je moja zahteva popolnoma skladna z členom 43.č ZVPot.
Nikjer v zakonu ni predpisano, da mora potrošnik vrniti nov izdelek. Slednje je nemogoče, ker je za določitev dejanskega stanja potreben poseg v embalažo izdelka. Znakov uporabe, ki bi znižali njegovo vrednost ne more imeti, ker v uporabi, kot jo definirate, ni bil.
Opravil sem nakup na daljavo in pripadajo mi temu dotične pravice. Datum vračila prav tako ne morete pogojevati z uporabo izdelka, kot ste navedli. Zakonsko sem vas primoran o odstopu od pogodbe obvestiti v 14 dneh od nakupa in potem izdelek vrniti v nadaljnjih 30 dnevih. O odstopu od pogodbe se vas obvestil 5.7.2016. Izdelek sem vrnil 5 dni kasneje, kar pa nikakor ne pomeni, da je bil v tem času v uporabi, kot sem napisal je bil ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Še nekaj iztočnic:
1. pojasnite mi na podlagi česa me obtožujete "neprestane" uporabe?
2. se zavedate, da mi zavračate pravico do odstopa od pogodbe, ki mi zakonsko pripada?
3. blago ne more biti novo, ker je embalaža odprta (če ga boste prodali kot novega, z odprto embalažo, garancijsko zamenjavo... pa je vaša zadeva). V zakonu ni vračilo nikjer pogojeno s tem, da je vrnjeno blago novo.
4. kako definirate v takšnem primeru preizkus v obsegu za ugotovitev dejanskega stanja, ker v zakonu kolikor vem slednje ni definirano?
5. preberite si kaj piše na vašem obrazcu za vračilo. Nikjer ni navedeno, da bi bil odstop od pogodbe neizvedljiv za računalniške komponente - tam kjer imate navedena brivnike, CD zgoščenke itd....
Kakorkoli na vaš sklep ne pristajam in ga v celoti zavračam (govora je o pogodbi št. xxx). Izdelka prav tako ne bom dvignil, da mi ne boste očitali "nadaljnje uporabe" in zniževanje vrednosti blaga.
V primeru ugoditve moji zahtevi, ki je mimogrede podprta tudi s sodno prakso, mnenjem TIRS in ZVPot se nadaljnjih postopkov ne bom poslužil in bo zadeva iz moje strani zaključena. V kolikor pa niste pripravljeni ugoditi zakonsko podprti zahtevi mi to sporočite.
Če pride do slednjega pričakujte prijavo na TIRS, opis vašega kršenja zakonodaje po spletnih medijih (facebook, forumi, ipd.), če bo potrebno pa tudi reševanja spora po pravni poti.
Kakorkoli, v prilogi so viri, ki utemeljujejo mojo zahtevo.
Lepo vas pozdravljam,
XXX
BigBang
Spoštovani gospod xxx,
v zvezi z vašim prejetim dopisom vam ponovno sporočamo, da vaša pravica do odstopa ni absolutna, kar smo pojasnili tudi v prejšnjem odgovoru. Drži, da je vaš zahtevek podan znotraj zakonskega roka, a vendar ta ni utemeljen. Naša utemeljitev zavrnitve zahtevka vsebinsko temelji na mnenju Tržnega inšpektorata, ki izrecno navaja, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe in sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga in ne preizkus blaga, zaradi česar potrošnik izgubi svojo pravico do odstopa.
V vašem primeru je moč sklepati, da ste izdelek neovirano uporabljali več kot 10 dni zaradi časa, ki je potekel do vrnitve blaga in zaradi same narave izdelka, saj potrošniki pri tovrstnih izdelkih takoj po ogledu in prvotnem preizkusu izdelka ugotovijo, da le-ta ne zadostuje njihovim zahtevam oz. pričakovanjem in znotraj nekaj dni od prejema/prevzema (1-3 dni) podajo zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo izdelka.
Kot pojasnjeno, v vašem primeru uporaba izdelka ne pomeni preizkušanja, ki je potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, temveč uporabo blaga z zmanjšanjem njegove vrednosti, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Skladno z navedenim vam ponujamo možnost vračila izdelka z zmanjšanjem vrednosti vračila kupnine. V vašem primeru gre za visoko tehnološki izdelek, ki tržno vrednost izgubi že s pretrganim pečatom na embalaži, večdnevna uporaba oz. »prekomerno preizkušanje« pa je vrednost artikla še znižala, zato vam ponujamo vračilo kupnine zmanjšano za 35 % vrednosti plačane kupnine (vračilo v višini 149,49 €).
Prosimo, da nam sporočite v kolikor se z rešitvijo zadeve strinjate, da vam vrednost zmanjšane kupnine nakažemo na vaš TRR. Hvala že vnaprej.
Big Bang d.o.o.
OP
Pozdravljena,
sam trdim, da izdelek ni bil v uporabi, kot bi mi radi naprtili. Preizkušeno je bilo zgolj v mejah, ki jih določa ZVPot, torej za ugotovitev dejanskega stanja, za kar pa je bilo potrebno pretrgati pečat, ker drugače izdelek ni niti viden, kaj šele kaj drugega (da niti ne omenim, da se sodna praksa od mnenja TIRS razlikuje). Razen, če bi radi dokazali, da vračilo grafične kartice spada pod izjeme, ki pa so navedene v ZVPot pod 43.č členom.
Kot sem že prej navedel časa, ki je potekel do vračila ne morete tolmačiti kot uporabe. Zakon je strikten in določa obvestilo za odstop od pogodbe v 14 dneh ter vračilo v nadaljnjih 30 dneh. Vaše posploševanje 1-3 dnevni rok pri vračilu (tehničnih izdelkov) pa ni v skladu z zakonom, kot sem vam pojasnil že zgoraj.
Na 35% zmanjšano vračilo ne pristanem, ker je bil izdelek vrnjen v nepoškodovani embalaži, nepoškodovan in brez znakov ("pretirane") uporabe (kot bi jo radi definirali sami). Pristanem izključno na vračilo 210€, pa še to le zaradi ohranjanja "dobrih" odnosov, ker zakonsko gledano mi pripada celoten znesek. To je tudi moja zadnja ponudba, če pride do nadaljnje diskusije bom zahteval celoten znesek.
Res se mi ne da ukvarjati z vašimi neutemeljenimi trditvami, tako, da če bi radi dokazovali "prekomerno preizkušanje" in temu pripadajočo zmanjšano vrednost, ter, da pretrgan pečat ni potreben za določitev dejanskega stanja, druge poti kot sodno ne vidim. Prav tako, bo v primeru slednjega vaše ravnanje objavljeno po spletnih medijih (facebook, forumi ipd.) in prijavljeno na TIRS.
Lepo vas pozdravljam
x.
BigBang
Spoštovani gospod xxx,
Dovolite, da se vam ponovno zahvalimo za poslani dopis.
Podjetje Big Bang, d.o.o. želi na trgu kupcu ponuditi kakovostno nakupovalno izkušnjo in široko paleto raznovrstnih storitev, pri čemer je za naše poslovanje ključnega pomena tudi transparentno in zakonito poslovanje, saj le na ta način lahko zagotavljamo visok nivo strokovnosti, uspešnosti in enakosti v odnosu s končnim uporabnikom.
Ker stremimo k zadovoljstvu kupca in ohranitvi njegovega zadovoljstva, smo vam pripravljeni danes urediti nakazilo kupnine v višini 210 € na želeni TRR. Ker nimamo vaših podatkov (ime, priimek, naslov, številka TRR-ja) za nakazilo, vas vljudno prosimo, če nam jih lahko čim prej posredujete na elektronski naslov.
S spoštovanjem,
zaraf ::
Ne. Ker za nekatere izdelke odstop od pogodbe ne velja (ker kažejo dejansko uporabo). Kateri izdelki so to, je napisano na spletni strani trgovca,
To sploh ni res, ker take izdelke določa zakon, prodajalec pa ne sme določati nekaj po svoje.
Wtf dolhar?Tole je navadna bala. Testiranje sploh ni zakonski pojem, in bo odvetnik, tudi če je sposoben, popušil, ker bo tulil v luno, tam kjer se ne tuli. Pojma nimaš, kaj odvetniki lahko in kaj ne.
Problem v tem zakonu je, da ti odvetnik ki se spozna na posel v 10 sekundah neovrgljivo dokaže da je šlo za testiranje, ki v fizičnih prodajalnah ni mogoče.
kupec v spletni prodajalni v neupravičeni prednosti.Spet bedarija, v resnici je v izgubi kupec v fizični prodajalni, ker mu odrekajo možnosti, ki bi jih komot imel. Da izdelek lahko poskusiš, je nekaj najbolj normalnega, kupovanje mačka v žaklju pač ne.
Ravno to sem napisal. Zakon primer ureja z dopisom merila ki je v veljavi pri izdelku (to glede preizkušanja v trgovini). V trenutku ko moraš dokazovati da je prekonerna raba glede na podano merilo potrebna za preizkus si že iugubil.
@pugpug: To da si ti odigral zabitega slovenceljna ki gre z glavo skozi zid ne pomeni da je zakon za tabo temveč zgolj da se bigbangu ne da ukvarjati s tabo in negativno propagando ki jo širiš. Čestitke
Ales ::
BigBang
Spoštovani gospod xxx,
Dovolite, da se vam ponovno zahvalimo za poslani dopis.
Podjetje Big Bang, d.o.o. želi na trgu kupcu ponuditi kakovostno nakupovalno izkušnjo in široko paleto raznovrstnih storitev, pri čemer je za naše poslovanje ključnega pomena tudi transparentno in zakonito poslovanje, ....
Srečala jih je pamet. IMHO, zaradi koncizno napisanih in utemeljenih zahtevkov stranke, sicer jih najbrž ne bi. Kar res ni ok.
Upam, da bo ta tema dovolj visoko pri iskalnih zadetkih, če/ko bo kdo imel podobne težave z BigBang ali kako drugo podobno trgovino.
stara mama ::
Če bi pugplug tisti čas in energijo preusmeril v kaj drugega bi že zdavnaj kompenziral tisto razliko ki si jo je zdaj izboril.
Bravo, zdaj bo bigbang lobiral za spremembo zakona proti takim, kot si ti.
Čestitke še z moje strani. (in ne, nimam trgovine)
Bravo, zdaj bo bigbang lobiral za spremembo zakona proti takim, kot si ti.
Čestitke še z moje strani. (in ne, nimam trgovine)
Wrop ::
Ker kupci pa ne morejo lobirati za spremembo zakona proti takim, kot je BigBang.
Dobil je tisto kar mu pripada, drugače ne bi.
Dobil je tisto kar mu pripada, drugače ne bi.
fikus_ ::
Shadex očitno ne razumeš/nočeš razumeti, da pri tehničnih zadevah dobiš na spletu veliko info o izdelku, tako da se ne moreš potem izgovarjati, da nekaj nisi vedel in pač zato vračaš. Če je izdelek pokvarjen, je garancija ali stvarna napaka. Za grafo se ve, kakšne karakteristike mora imeti, če jih ne dosega, uveljavljaš stvarno napako. Če si pa premisliš/je ne rabiš, pa jo vrneš brez uporabe in zahtevaš celotno vračilo denarja, če si jo pa dobil iz embalaže/pretrgal nalepko in namestil v matično in testiral, se pa strinjam s prodajalcem, da smatra to za uporabo in s tem zmanjšano vračilo denarja.
Drugo so npr. oblačila, obutev in podobne zadeve, ki jih moraš dejansko pomeriti (kar je enako v fizični, kot v spletni trgovini).
Kar pa ne pomeni, da npr. ene superge nosiš en teden, potem jih pa hočeš vrniti!
Drugo so npr. oblačila, obutev in podobne zadeve, ki jih moraš dejansko pomeriti (kar je enako v fizični, kot v spletni trgovini).
Kar pa ne pomeni, da npr. ene superge nosiš en teden, potem jih pa hočeš vrniti!
Aston_11 ::
Shadex očitno ne razumeš/nočeš razumeti, da pri tehničnih zadevah dobiš na spletu veliko info o izdelku,Ampak dokler ne probaš, je to statistika. Vsi vemo, sploh kupci, da proizvajalci nategujejo s ciframi, pa tudi če ne bi, si samo z njimi ne bi vedeli kaj pomagati. Dokler ne probaš, pač ne moreš vedeti.
Aston_11 ::
shadeX ::
Shadex očitno ne razumeš/nočeš razumeti, da pri tehničnih zadevah dobiš na spletu veliko info o izdelku, tako da se ne moreš potem izgovarjati, da nekaj nisi vedel in pač zato vračaš.
Ti pa ne razumeš, da jaz lahko v zakonskem roku vrnem katerokoli blago (ki ni izrecno napisano, da vrnitev ni mogoča - kartuše, aktivirana programska oprema).
Jaz lahko grafično vzamem in vidim da na mojem buildu določen špil ne dela tako kot sem pričakoval, bom grafo tudi vrnil nazaj. Pika.
Seveda spletne trgovine niso sposojevalnica in več kot 2x ne boš tega naredil, ker ti nobena trgovina ne bo več poslala robe. Eno je da si ti resna stranka kot jaz, katera kupi 15 artiklov, enega pa vrne. Drugo pa je da ti vzameš 10 artiklov in 8 jih vrneš.
Če je izdelek pokvarjen, je garancija ali stvarna napaka.
Se strinjam. Tako tudi zakon pravi, ampak dejstvo je da, OP je vrnil izdelek in odstopil od pogodbe. BigBang pa nikjer ne omenja da izdelek ne dela (in bi zato moral uveljaviti garancijo/stvarno napako), ampak samo da je bil uporabljen. To je pa edino, na kar se BB sklicuje.
Mato989 ::
Ja, potem pa uveljavljaš stvarno napako, da izdelek ne dosega reklamiranih karakteristik!Raje pošlješ nazaj, kot da se boš še z napakami ukvarjal. Strel v koleno.
Saj to glih, torej ni tvoj cilj imet grafično in tu je glih tisto kar eni sklepamo da je namerno nižanje vrednosti grafe oz izdelka in zato smo proti temu ali pa tega ne odobravamo. Ker če je kupil grafo in pa čez 10 dni je več ni hoto zaradi česa? Ker je prodal komp to ni kriv prodajalec...
Shadex očitno ne razumeš/nočeš razumeti, da pri tehničnih zadevah dobiš na spletu veliko info o izdelku, tako da se ne moreš potem izgovarjati, da nekaj nisi vedel in pač zato vračaš.
Ti pa ne razumeš, da jaz lahko v zakonskem roku vrnem katerokoli blago (ki ni izrecno napisano, da vrnitev ni mogoča - kartuše, aktivirana programska oprema).
Jaz lahko grafično vzamem in vidim da na mojem buildu določen špil ne dela tako kot sem pričakoval, bom grafo tudi vrnil nazaj. Pika.
Seveda spletne trgovine niso sposojevalnica in več kot 2x ne boš tega naredil, ker ti nobena trgovina ne bo več poslala robe. Eno je da si ti resna stranka kot jaz, katera kupi 15 artiklov, enega pa vrne. Drugo pa je da ti vzameš 10 artiklov in 8 jih vrneš.
Če je izdelek pokvarjen, je garancija ali stvarna napaka.
Se strinjam. Tako tudi zakon pravi, ampak dejstvo je da, OP je vrnil izdelek in odstopil od pogodbe. BigBang pa nikjer ne omenja da izdelek ne dela (in bi zato moral uveljaviti garancijo/stvarno napako), ampak samo da je bil uporabljen. To je pa edino, na kar se BB sklicuje.
Pa ti po zakonu lahko trgovina reče da ne proda robe? :P Ker zdaj se bo en Aston našel ki bo trdil da je to kratenje pravic :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Ales ::
Pa ti po zakonu lahko trgovina reče da ne proda robe? :P Ker zdaj se bo en Aston našel ki bo trdil da je to kratenje pravic :)
Ne se ne bo "našel", ker ni na glavo padu kot nekateri tukaj, ki bi si kar lastne zakonske pravice odvzemali.
Poslovni subjekti se prosto odločajo, s kom bodo poslovali in s kom ne. Vsako potencialno stranko imaš pravico zavrniti, kakor ima tudi kupec pravico vstopiti v štacuno po lastni izbiri.
buttplugs ::
Danes grem v lokalnega BigBang čajnizer import & co. Iščem neki prekleti HDD. Začuda niso imeli niti enega (imeli so pa stotero neuporabnih zunanjih).
Da jim jebem mater, niti osnovnega materiala nimajo.
Da jim jebem mater, niti osnovnega materiala nimajo.
shadeX ::
V sami fizični trgovini, zagotovo ne bojo imeli stvari, ki se slabo prodajajo. BigBang je trgovina s splošno elektroniko & pripomočki. In zagotovo bojo prodali več zunanjih diskov, kot pa nekih specifičnih HDD-jev.
Po zunanji disk pa itak pride lahko vsaka mamica.
Po zunanji disk pa itak pride lahko vsaka mamica.
FX6300B ::
kaj sploh kupuješ v bigbangu , saj veš da so 3x pre dragi prodajajo pa skoraj samo še kuhinjske pripomočke
May the force be with you!
gusto ::
Danes grem v lokalnega BigBang čajnizer import & co. Iščem neki prekleti HDD. Začuda niso imeli niti enega (imeli so pa stotero neuporabnih zunanjih).
Da jim jebem mater, niti osnovnega materiala nimajo.
Jaz sem kakšne dve leti nazaj šel v BigBang (MB Europark) in hotel kupit 1TB HDD, pa tudi niso imeli nič. Najboljše mi je pa bilo, ko mi je prodajalec začel neki nabijat, da se sedaj itak notranji diski več ne prodajajo in niso popularni, in mi je hotel prodati zunanjega. Mislim WTF.
Mato989 ::
Danes grem v lokalnega BigBang čajnizer import & co. Iščem neki prekleti HDD. Začuda niso imeli niti enega (imeli so pa stotero neuporabnih zunanjih).
Da jim jebem mater, niti osnovnega materiala nimajo.
Vgradni HDD je tehnično gledano roba za servise, in Big Bang ni servis ampak prodajalna računalniške opreme... tako kot nimajo baterij za telefone in fotoaparater tako se zgodi da nimajo HDDjev... po redni liniji ne, iz prve roke vem, da je to bolj v domeni prodajalca, lahko si sam naroči ali pa ne, komercialisti tega ne pošiljajo po defaultu...
Torej je tole jamranje dokaj odveč, škoda da nimajo, sploh Europark bi skorajda moral imet, zaradi velikosti ampak to še ni problem, problem nastane ko računalniška trgovina kot je Big Bang nima sestavljenih kišt in laptopov...
scipascapa ::
zaloga = strošek, če ni prodaje je manjša zaloga....začnite kupovat v fizičnih trgovinah, pa bo zaloga.
začaran krog.
začaran krog.
St235 ::
https://slo-tech.com/forum/t515929/p413...
Tale sodba pove vse o blodnjah ki jih ima BB in podobni o tem kaj se s tehnicnim izdelkom sme in kaj ne.
Tale sodba pove vse o blodnjah ki jih ima BB in podobni o tem kaj se s tehnicnim izdelkom sme in kaj ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey NormanuOddelek: Pomoč in nasveti | 3170 (2831) | DePalmo |
» | Vračilo izdelka in uporabnina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9417 (7509) | St235 |
» | Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dniOddelek: Loža | 4329 (3374) | next3steps |
» | Vračilo tablice in doplačilo za drugo - MimovrsteOddelek: Pomoč in nasveti | 9409 (8605) | pijavka |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10749 (9763) | Schrei |