» »

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca?

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca?

«
1
2

DimmniBurek ::

Mama in oče sta kupla neko stvar, in sedaj bi jo rada vrnila, ker sem jima povedal da je en velik nateg(kar je tudi res). Nebi zdaj o tem kaj je to, je skrajno butasto od njiju in bi radi popravli, če se še kaj da. Zanima me, če je kak splošen zakon o varstvu kupcev, se pravi, da določeno stvar, vrneš v embalaži, neodprto, nepoškodovano, skupaj z originalnim računom, in ti vrnejo denar. Je to možno? Štejeju tukaj le delovni dnevi ali tudi vikendi?
There Is No Stronger Drug Than Reality

bobby ::

8dni,.. hmmm,...
jst bom tkole reku. Glede na to, da je zadeva popolnoma zapakirana, neodprta, neuporabljena, potem pojdi tja in probaj se domenit, da pač to ni glih to kar sta mislila da je. glede na to, da je zadeva zapakirana, mislim, da ne bo bilo problemov razen če je kakšen zajeban prodajalec, ki je to zadevo nabavil samo za tvojega ato inu mamo.

zakonske zadeve so drugo, če mene vprašaš boš veliko elegantneje in neproblematično naredil (ata inu mama) da greta tja in pač rečeta da to ni to.

pooool pa naprej, sam teh 8 dni je tko da dokler z zadevo ni kaj narobe (tako ali drugače) prodajalec ni obvezan narediti nič, je zgolj nejgova dobra volja. če pa je zadeva kupljena na daljavo, preko kataloga/interneta, kjer kupec nima fizičnega stika s tistim kar kupuje, tam pa je 15dnevni rok za plačilo z vračanjem denarja. tam pa pušneš samo morebitno poštnino, če je zadeva bila poslana po pošti.

aja, štejejo pa delovni dnevi, in sobota se šteje kot delovni dan!!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

Azrael ::

Če sta to kupila od kakega prodajalca, ki je robo ponujal od vrat do vrat (kirby sesalci, knjige in podobno), je IIRC to pogodba na daljavo in ni problema z vračilom, Če sta kupila v klasični trgovini, je pa vse odvisno od dobre volje trgovca.

Ampak ker nisem pravnik, preglej ZVPot, ali pokliči Urad za varstvo potrošnikov, imajo brezplačno številko.
Nekoč je bil Slo-tech.

tilinho20 ::

Jah glede tega je ponavadi tudi zelo odvisno od trgovine. Z nekaterimi se lepo da zmenit z nekaterimi pa ne.

Okapi ::

Če sta kupila po pošti, katalogu, telefonu, internetu ..., skratka, "na daljavo", imata 15 dni po dobavi čas, da robo vrneta oziroma pisno sporočita v trgovino, da bosta robo vrnila (in nato še 15 dni, da jo res vrneta). Ni treba nobenih razlogov navajat.

Če sta pa pred oziroma med nakupom imela možnost robo pogledati in vzeti v roke, potem to ni nakup na daljavo in je vse odvisno od trgovine oziroma prodajalca. Po zakonu morajo vzeti nazaj samo v primeru, da je s stvarjo kaj narobe (oziroma če ne omogoča česa, kar so trdili, da omogoča).

Če bi povedal bolj konkretno, bi bil lahko tudi odgovor bolj konkreten;-)

O.

kmetek ::

Ne razumem, kako lahko nekaj narobe kupiš. Nimata oči in rok?

Azrael ::

Mene tole najbolj spominja na težake, ki ponujajo robo pogosto sumljive kakovosti po hišah in potem sadijo rožice toliko časa, da folk premamijo v nakup izdelka, ki ga v resnici sploh nočejo ali še večkrat si ga niti ne morejo privoščiti.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

Bilo je bolj na daljavo, mah, nepremišljeno je blo. Če bi blo premišljeno bi njun sin(jaz) prebrskal net, če se to splača kupt.
Tako da dejansko lahko vrnemo, brez kakršnih koli razlogov v 15dneh, in oni nam morajo vrnit denar? Bom še poklical na tisti urad, za vsak slučaj...
There Is No Stronger Drug Than Reality

Azrael ::

Naredi si koncept vprašanj, brez skrbi pokliči (so prijazni) in si zapisuj, kaj ti bodo povredali.

Poeg tega poglej še 43 člen ZVPot in tiste, ki mu sledijo (43a, b, c...).
Nekoč je bil Slo-tech.

balkanec ::

Kolikor jest vem.. vsako stvar lahko vrnes v roku 8 dni. Denar ti morajo vrniti ne glede na tvoj razlog.

Kupci naj bili z zakonom varovani pred agresivnim oglasevanjem in zavajanjem.

Ce ne bodo hotli vzeti "stvari" nazaj, jim zagrozi s trzno inspekcijo. Ce ne bo pomagalo, pa jo tudi dejansko poklici.

Pa za bozjo voljo, ne se pustit nategovat!
Ti si ziher pozigalec !!!

Okapi ::

balkanec, narobe veš.

O.

darkolord ::

balkanec: kje si pa to vidu?

balkanec ::

Sem bil na enem izobrazevanju.. Zakon, ki sciti kupce. Kako se tocno imenuje, bi moral pogledat v zapiske. Na zalost ga kupci premalo poznamo. Zadevo lahko vrnes v roku 8 dni. Ce si jo nabavil preko neta, pa je rok nekoliko daljsi (mislim, da 15).
Ti si ziher pozigalec !!!

darkolord ::

Ne.

balkanec ::

Ne.


Kako ves?
Ti si ziher pozigalec !!!

darkolord ::

Ker sem prebral zakone, ki ščitijo kupce.

Zheegec ::

Blakanec, že 100x je bilo to povedano po forumih in še 100x bo - za blago brez napake nimaš pravice ZAHTEVATI karkoli, izjema je nakup na daljavo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Icematxyz ::

Gre za "dobro prakso" prodajalca ni pa zakonsko dolžan zamenjati izdelka ali povrniti kupnine. Se pa mi je že zgodilo, da sem blago z napako nesel nazaj in dokazal da je pokvarjeno. Pa je še kljub temu nejevoljen bil in skoraj ni hotel povrniti denarja (ker nadomestka ni imel).

Po drugi strani pa sem že nesel stvari nazaj z uničeno embalažo pa so zamenjali.

Čisto odvisno na koga naletiš in kakšno poslovno prakso izvajajo. Zanimivo je pa to, da marsikdo misli, da je to res določeno z zakonom. In sem že tudi na slo-tech bral, da si nekateri "sposojajo" LCD ekrane da jih "testirajo" doma potem pa seveda 3 krat še menjajo model preden vzamejo. In zanimivo je, da so trdno prepričani, da jim prodajalec to MORA zagotoviti. Kar pa je daleč od resnice.

balkanec ::

Ja veliko lazje bi bilo, ce bi napisal kaj je kupil in na kaksen nacin sta starsa zadevo nabavila. Potem bi pa lahko vprasal profesorja.
Ti si ziher pozigalec !!!

Zheegec ::

Po kakšnem svetovnem prvenstvu ali olimpjskih igrah je bilo včasih veliko ljudi, ki naenkrat niso bili več "zadovoljni" s televizorjem :)

Pa še nasvet - bolj, ko boste nekaj ZAHTEVALI, več bo verjetnostni, da vas bo ravno zato prodajalec direktno in zanalašč zavrnil, bolj ko boste človeški, prej boste imeli srečo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Ljudje, dajte si za božjo voljo prebrat zakone, saj je link nekje zgoraj, ne pa kar nekaj na pamet bluzit.

Če kupuješ v trgovini, lahko vrneš samo, če ima izdelek stvarno napako oziroma ne omogoča tistega, kar naj bi omogočal. Pa še v tem primeru ima prodajalec možnost, da napako odpravi (če jo lahko, seveda) in mu izdelka ni treba vzeti nazaj (in vrniti denarja). Lahko seveda tudi vzame nazaj, ampak je to samo od njegove dobre volje odvisno. Prisilit ga ne moreš. Od njegove dobre volje je tudi odvisno, ali ti bo vrnil nazaj denar, ali pa morda le dobropis.

Če pa kupuješ "na daljavo" (kataloško po pošti, telefonu ali internetu), zakon kupce varuje (ker si izdelka pač ne morejo prej ogledati) in lahko izdelek vrneš v 15 dneh (natančneje - 15 dni imaš časa, da prodajalca obvestiš, da boš robo vrnil, in nato še 15 dni, da jo dostaviš). Prodajalec ti MORA vrniti ves denar (tudi poštnino, ki si jo plačal pri nakupu, tvoji so le stroški vračila), kupcu pa ni treba navesti nobenega razloga. Paziti je treba le, da je izdelek in embalaža nepoškodovana. Zakon o vračanju ne velja za softver, knjige, filmske devedeje in še kaj podobnega.

In prodajalci to tudi upoštevajo, ker je stvar v zakonu povsem jasno zapisana in če nočejo vzeti, jih preprosto prijaviš in morajo vzeti robo nazaj, vrniti denar z zamudnimi obrestmi in še kazen plačajo. Ni sploh nobene debate.

OK, lahko se malo zaplete, če prodajalec trdi, da je embalaža poškodovana. Lahko se zgodi, da robe ne vzame nazaj (oziroma ne vrne denarja) kakšna štacuna, ki je v stečaju. Pri nekaterih bolj levih štacunah se včasih zgodi, da denarja ne vrnejo takoj (ali te mogoče poskušajo prepričati, da vzameš pri njih kaj drugega), in jih je potem treba malo pobezati in spomniti na zakon. Pri uglednih firmah pa problemov z vračanjem ni. Preverjeno.

In ja, niso redki tisti, ki tako za na počitnice "kupijo" kamero, ali tri monitorje, jih temeljito preizkusijo in obdržijo tistega, ki jim je najbolj všeč. Preverjeno;-)

O.

kmetek ::

"OK, lahko se malo zaplete, če prodajalec trdi, da je embalaža poškodovana"

Izdelek je treba prodati naprej se vam ne zdi?

Pogoj je neuporabljen izdelek, the end. Ali pa vsaj taka embalaža, da se ne opazi, da je bilo rabljeno...

Ljudje mislijo, ker lahko menjajo cunje in obutev, da to velja za PC svet. 8-O

Ziga Dolhar ::

"OK, lahko se malo zaplete, če prodajalec trdi, da je embalaža poškodovana"

Izdelek je treba prodati naprej se vam ne zdi?

Pogoj je neuporabljen izdelek, the end. Ali pa vsaj taka embalaža, da se ne opazi, da je bilo rabljeno...

Ljudje mislijo, ker lahko menjajo cunje in obutev, da to velja za PC svet. 8-O


Da je izdelek 'neuporabljen', NI pogoj. Normalno je, da izdelek JE UPORABLJEN. Ravno v tem je smisel in namen zakona oz. cooling-off pravice pri nakupu na daljavo oz. prodaji na domu.

Enako velja za embalazo: neposkodovana embalaza NI pogoj. Izmisljotina prodajalcev brez osnove v zakonu, hkrati pa nelocljivo povezana s prejsnjim vprasanjem.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Jah to verjetno napišejo, da lahko stvar prodajo naprej. Samo veliko embalaž ima kake lepljive zadeve za odpret in ti recimo lim popusti in bi ti lahko zavrnil ker je "poškodovana" embalaža.
Naj en prlima link, da si preberem, ker bom ravno jutr šel neki nest nazaj, pa sumim, da bodo kompliciral.

M-XXXX ::

A lahko kdo kar citira ta slavni zakon? Ker vsak malo drugače pove....

Utk ::

kmetek, če prodajaš na daljavo, nosiš pač neko tveganja, jebiga. Glih v tem je problem naših trgovcev. Vsi bi samo (drago) prodajali neke škatle za katere jih nič ne briga kaj je not, oni samo prodajajo. Točno to so mi rekli v enaa, ko je blo v škatli nekaj drugega kot bi mogli bit. "Mi to samo prodajamo, ne gledamo kaj je not, lahko pa pošlješ to nazaj v tovarno". V faking Kitajsko naj pošljem, ker trgovec ne odgovarja kaj je v škatli? Ma jebeš takšne bedake. Zato od takrat kupujem v najcenejši internetni trgovini, zanič so itak vse, če bo kaj narobe, pa itak lahko samo z inšpektorjem kaj dosežeš. Dokler je vse vredu so pa itak vsi super.

darkolord ::

43./43.č/43.d člen ZVP:

(1) Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.
(2) Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank.
(3) Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.


(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

(2) Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

...

(6) Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.


(1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
(2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
(3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
(4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Steinkauz ::

Jst pod blago razumem tudi embalažo...

Zheegec ::

Ja ko izdelek trgovina proda, mora imeti vso pripadajočo embalažo, ker je to tudi del izdelka. Logično je, da mora biti vsa pripadajoča embalaža tudi, ko stvar vračaš. Ampak, zakon tega ne predvideva, dokler tega ne bodo poštimali embalaža tukaj notri dejansko ni omenenjena in ni potrebno, da je brezhibna. Pri nakupu v trgovini pa ti seveda trgovec ne bo vzel nazaj stvari, ki ima poškodovano embalažo. Čisto logično.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Kaj zdaj velja ali ne? Jaz imam iz leta 2009 "Zamenjava blaga brez napake" oziroma po domače "vračilo blaga" v 8 dneh, da je napačno razumevanje potrošnikov, da lahko vrnejo blago v 8 dneh in zahtevajo vračilo kupnine. Najboljše je pa to, da kupec kupi s kartico in dobi gotovino nazaj, trgovina pa puši 2% Bankart provizije. Mislim, adijo pamet.

Zheegec ::

A? Kaj če velja?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bobby ::

če ni nič narobe z tistim, kar si kupu, potem je dobra volja trgovca, da ti menja za nekaj drugega ali pa da ti da dobropis.
obveza pa to ni, da bi ti kar vračal.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

kmetek ::

Ja, ker stranka skoz morijo s temi 8 dnevi.....pa kao te fore smo že klical na zavod za varstvo bla bla pa te fore.

Zheegec ::

ja vzemi nazaj ane, problem pa tak. A ste tolk zategnjeni pri vaši fermi :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Daleč od tega, samo čisto vsak pa ne more morit takoj z zakoni in še to tam, kjer nima prav. :)

Šimpanz ::

Res je vsaj enkrat na mesec priskaklja nekdo ki hoče vrniti izdelek in kot papagaj omenja ta 8 dnevni rok. Jaz se jih znebim tako, da jim enkrat povem da je teh 8 dni njihova fantazija, če pa še kar naprej težijo z njim pa jih pozovem da naj mi predložijo kopijo zakona ali predpisa kjer kaj piše o 8 dneh. Še noben ni prišel nazaj.

delavec44 ::

Verjetno tudi kot kupec ni več prišel nazaj.

k4vz0024 ::

Res je vsaj enkrat na mesec priskaklja nekdo ki hoče vrniti izdelek in kot papagaj omenja ta 8 dnevni rok. Jaz se jih znebim tako, da jim enkrat povem da je teh 8 dni njihova fantazija, če pa še kar naprej težijo z njim pa jih pozovem da naj mi predložijo kopijo zakona ali predpisa kjer kaj piše o 8 dneh. Še noben ni prišel nazaj.



Tipični odnos prodajalca na Slovenskem v začetku 21. st., ki pa je kratke sape.

balkanec ::

En q. Kupil sem izdelek kateri ne deluje kot bi moral. Tretji dan od nakupa nesem nazaj. Prodajalec pravi da ga bo poslal na servis. Jest sem hotel drugi (enak) izdelek. Smo se vedno tam, da prodajalec odloca ali bo servis ali drug nov izdelek?

hvala.
Ti si ziher pozigalec !!!

bluefish ::

V primeru nakupa v fizični trgovini je le od dobre volje trgovca odvisno, če ti bo izdelek zamenjal. Že pri spletnem nakupu se lahko zaplete pri tem, kako naj bi izdelek deloval ali ne.

St235 ::

ne, če si uveljavljal stvarno napako. Če si uveljavlja garancijo, potem pa seveda gre izdelek na servis.

Blue, spregledal si da je govora o nedelujočem izdelku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

balkanec ::

Tole sem nasel na pravniki.info

Noben zakon ne določa, da lahko izdelek v 8 dneh zamenjate in imate avtomatično pravico do novega.

Izjema je le nakup preko spleta, kjer lahko kupec v 15 dneh od nakupa brez pojasnila odstopi od pogodbe, prodajalec pa mu je dolžan vrniti denar.

ZVPot vam v členu 37 in dalje daje možnost, da za izdelek, ki nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, uveljavljate stvarno napako, prodajalec pa vam je dolžan v 8 dneh vrniti denar ali zamenjati izdelek ali odpraviti napako in zmanjšati kupnimo (po vaši izbiri). Stvarno napako lahko uveljavljate v 2 letih od nakupa oz. v 2 mesecih od dne, ko ste napako odkrili.

Prodajalec pa se je skliceval na garancijo (20. člen ZVPot), ki določa, da je potrebno izdelek zamenjati, če se ga v roku 45 dni ne da popraviti.

Še enkrat pojdite do njega in podajte zahtevek za uveljavljanje stvarne napake. Zahtevajte vrnitev kupnine, izdelek mu dajte v pregled, on pa naj vam napiše potrdilo, da ga je prejel. V 8 dneh morate prejeti pisni odgovor, sicer se po sodni praksi domneva, da je bil vaš zahtevek upravičen.


Ok, bom pocakal da vidim kaj bodo naredili pod garancijo. Ce zadeva se vedno ne bo delovala kot je treba, imam se vedno moznost uveljavljati stvarno napako. Samo skoda, da tega nisem vedel prej. Porocam.
Ti si ziher pozigalec !!!

first_line ::

Šimpanz je izjavil:

Res je vsaj enkrat na mesec priskaklja nekdo ki hoče vrniti izdelek in kot papagaj omenja ta 8 dnevni rok. Jaz se jih znebim tako, da jim enkrat povem da je teh 8 dni njihova fantazija, če pa še kar naprej težijo z njim pa jih pozovem da naj mi predložijo kopijo zakona ali predpisa kjer kaj piše o 8 dneh. Še noben ni prišel nazaj.


Tudi jaz ne bi hodil nazaj v tako trgovino. Bi pa vsem naokoli povedal kako ste super.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tlozej ()

LitralSM ::

first_line je izjavil:

Šimpanz je izjavil:

Res je vsaj enkrat na mesec priskaklja nekdo ki hoče vrniti izdelek in kot papagaj omenja ta 8 dnevni rok. Jaz se jih znebim tako, da jim enkrat povem da je teh 8 dni njihova fantazija, če pa še kar naprej težijo z njim pa jih pozovem da naj mi predložijo kopijo zakona ali predpisa kjer kaj piše o 8 dneh. Še noben ni prišel nazaj.


Tudi jaz ne bi hodil nazaj v tako trgovino. Bi pa vsem naokoli povedal kako ste super.

Meni se ne zdi problematičen tak odgovor, ampak to, da imajo redno stranke, ki vračajo artikle. Problem je verjetno odnos prodajalca, ki hoče podturiti vse, kar se prodati da.

RejZoR ::

DimmniBurek je izjavil:

Mama in oče sta kupla neko stvar, in sedaj bi jo rada vrnila, ker sem jima povedal da je en velik nateg(kar je tudi res). Nebi zdaj o tem kaj je to, je skrajno butasto od njiju in bi radi popravli, če se še kaj da. Zanima me, če je kak splošen zakon o varstvu kupcev, se pravi, da določeno stvar, vrneš v embalaži, neodprto, nepoškodovano, skupaj z originalnim računom, in ti vrnejo denar. Je to možno? Štejeju tukaj le delovni dnevi ali tudi vikendi?


8 dnevni rok je mit in NE obstaja. 8 dnevni rok je običajno interni rok trgovin v katerem lahko kupec brez razloga (oz z neko osnovno obrazložitvijo zakaj se je tko odličil) vrne ORIGINALNO zapakiran in NERABLJEN izdelek, torej nekaj kar prodajalec lahko brez vsake težave proda naprej. Pri tem tud ni nobenega zakona, ki bi prodajalca obvezeval za vračilo denarja. Če ti ponudi zgolj vračilo kupnine v obliki njihovega bona oz menjavo za drug izdelek lahko ali sprejmeš ali pa pač povsem zavrneš in greš domov s prvim izdelkom.

Vsak normalen prodajalec ti bo šel na roko če imaš nek normalen odnos in če je izdelek res brezhiben. Gotovino se načeloma vrača samo če gre za feler prodajalca in pač probaš stranki rešit na njej čim bolj ugoden način. Oz če res ne gre kakorkoli drugače.

Obstaja pa 8 dnevni rok za stvarne napake kjer moraš pisno predložit zahtevo za uveljavitev stvarne napake, ki ga z izdelkom predaš prodajalcu, izdelek se nato pošlje na servis kjer morajo v roku 8 dni podati odgovor o rešitvi prijave. To je edini 8 dnevni rok za katerega vem da obstaja in je zakonsko opredeljen.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

bluefish ::

Bodite pozorni na datume prispevkov.

RejZoR ::

balkanec je izjavil:

En q. Kupil sem izdelek kateri ne deluje kot bi moral. Tretji dan od nakupa nesem nazaj. Prodajalec pravi da ga bo poslal na servis. Jest sem hotel drugi (enak) izdelek. Smo se vedno tam, da prodajalec odloca ali bo servis ali drug nov izdelek?

hvala.


Res nisem gledal datumov.

Odvisno od politike dobaviteljev in trgovine. Recimo pri nas lastno blagovno znamko v primeru okvar načeloma menjamo direktno. Philips recimo ima ogromno tabelo vseh njihovih izdelkov, kjer vidiš al je treba pošiljat na servis al se menja direktno. Pri drugih pa se žal pošilja na servis, če stranka eksplicitno ne zahteva uveljavitve stvarne napake, kjer pa je postopek mal drugačen in kjer stranka lahko izbere kako hoče rešit zadevo v primeru, da se dejansko ugotovi, da je bila napaka prisotna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

balkanec ::

balkanec je izjavil:

Tole sem nasel na pravniki.info

Noben zakon ne določa, da lahko izdelek v 8 dneh zamenjate in imate avtomatično pravico do novega.

Izjema je le nakup preko spleta, kjer lahko kupec v 15 dneh od nakupa brez pojasnila odstopi od pogodbe, prodajalec pa mu je dolžan vrniti denar.

ZVPot vam v členu 37 in dalje daje možnost, da za izdelek, ki nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, uveljavljate stvarno napako, prodajalec pa vam je dolžan v 8 dneh vrniti denar ali zamenjati izdelek ali odpraviti napako in zmanjšati kupnimo (po vaši izbiri). Stvarno napako lahko uveljavljate v 2 letih od nakupa oz. v 2 mesecih od dne, ko ste napako odkrili.

Prodajalec pa se je skliceval na garancijo (20. člen ZVPot), ki določa, da je potrebno izdelek zamenjati, če se ga v roku 45 dni ne da popraviti.

Še enkrat pojdite do njega in podajte zahtevek za uveljavljanje stvarne napake. Zahtevajte vrnitev kupnine, izdelek mu dajte v pregled, on pa naj vam napiše potrdilo, da ga je prejel. V 8 dneh morate prejeti pisni odgovor, sicer se po sodni praksi domneva, da je bil vaš zahtevek upravičen.


Ok, bom pocakal da vidim kaj bodo naredili pod garancijo. Ce zadeva se vedno ne bo delovala kot je treba, imam se vedno moznost uveljavljati stvarno napako. Samo skoda, da tega nisem vedel prej. Porocam.


Info update.

Po neuspelem garancijskem popravilu sem nesel izdelek nazaj in uveljavlal stvarno napako. Proizvajalec je odgovoril, da stvarna napaka je in da se zahtevku ugodi. Tako naj bi v kratkem dobil drug izdelek. Torej, zadeva naj bi bila resena. Bomo videli kako bo z novim.
Ti si ziher pozigalec !!!

RejZoR ::

Čeprav glede tistega za vračilo v 15 dneh brez pojasnila pri spletnih nakupih ne velja. Oz velja samo če je izdelek nerabljen in originalno zapakiran. Če gre za embalažo, kjer ne moreš do izdelka brez da bi jo (vidno) odprl je ta zakon totalno bedast, ker z njim ničesar ne rešiš. Pol je vseeno če izdelka sploh nimaš, ker v obeh primerih ne moreš ugotovit njegovih kvalitet (oz manjka slednjih).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Ziga Dolhar ::

RejZoR je izjavil:

Čeprav glede tistega za vračilo v 15 dneh brez pojasnila pri spletnih nakupih ne velja. Oz velja samo če je izdelek nerabljen in originalno zapakiran.


Ne drži.
https://dolhar.si/
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756576 (4763) Groot
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38073741 (64391) St235
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887060 (5650) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817003 (15123) >>><<<

Več podobnih tem