» »

Vračilo blaga kupljenega preko interneta?

Vračilo blaga kupljenega preko interneta?

1 2
3
4 5

St235 ::

30 in ne 44 dni, ampak to je v konkretnem priemru irelavantno.

Glede na to, da morajo v tovarni popolno vse procesorje in ostale komponente stestirat je po taki logiki tako ali tako vse rabljeno.

Ziga Dolhar ::

Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od obvestila. Vendar pa po obvestilu o odstopu od pogodbe potrošnik ne sme več uporabljati izdelka.
https://dolhar.si/

šernk ::

No, jaz recimo ne bi imel težav z nakupom en teden rabljenega procesorja "kot novega". Po polni ceni (ajde, če mi dajo 1% simbolični popust, jih ne bom tepe.) Seveda - če mi prodajalec to pove. Načelo odprtih kart.


malce offtopic vprašanje pa vseeno za v to temo. se da preverit če je bil CPU kdaj navit? ker kaj če ga je prejšni kupec 1 teden navijal do konca zmogljivosti, ugotovil da mu ni dovolj in ga vrnil? takšnega CPUja sam nočem.

Uni 'moji' zvočniki so bili v uporabi mogoče 5 minut (dovolj da mi je bilo jasno da so neuporabni).


dovolj da si jih 2 min nažigal na 100% moči, katere moji zvočniki v življenski dobi 12 let še niso videli, povprečno pa delujejo med 15 in 30% moči imamo pa le tvojo besedo da tega nisi delal in si testiral kvaliteto zvoka in ne glasnost, ker pa obstajajo trgovine, ki omogočajo testiranje sistemov je od tebe neodgovorno dejanje, da izkoriščaš zakon za test.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

se da preverit če je bil CPU kdaj navit? ker kaj če ga je prejšni kupec 1 teden navijal do konca zmogljivosti, ugotovil da mu ni dovolj in ga vrnil? takšnega CPUja sam nočem.
Uporabnik tega ne more preveriti. Proizvajalec morda lahko - odvisno od modela. Sicer pa, kaj pa je narobe, če je bil že navit? Nevem če sem že kdaj videl procesor, ki bi crknil zaradi česa drugega kot previsoke napetosti ali odpovedi hlajenja.

Pithlit ::

šernk je izjavil:

dovolj da si jih 2 min nažigal na 100% moči, katere moji zvočniki v življenski dobi 12 let še niso videli, povprečno pa delujejo med 15 in 30% moči imamo pa le tvojo besedo da tega nisi delal in si testiral kvaliteto zvoka in ne glasnost, ker pa obstajajo trgovine, ki omogočajo testiranje sistemov je od tebe neodgovorno dejanje, da izkoriščaš zakon za test.

Jaz zakon spoštujem. Pričakujem da ga tudi trgovina ki mi je zadevo prodala. Imam preprosto možnost da (skoraj) karkoli vrnem v nekem predpisanem roku (pod predpisanimi pogoji) zaradi _česarkoli_. Tudi če ugotovim da zvočniki niso dovolj glasni (kar se pa težko ugotovi če jih ne naviješ do ustrezne glasnosti).

Ker pa sem danes razpizdena do amena... dejte se navadit brat. Dost mam tega "no girls on internet".
Life is as complicated as we make it...

first_line ::

Smo uredili brez problema.

Pithlit ::

Bravo!

Obema stranema.
Life is as complicated as we make it...

LeQuack ::

Kaj je zdaj kdo zvedel kako recimo osebni prevzem pri Mimovrste vpliva na vračilo blaga, te še vedno ščiti zakon o spletnih nakupih ali ne? Po logiki bi seveda moralo biti enako kot dobiti po pošti, v obeh primerih blaga ne moreš videti in pregledati in samo škatlo dobiš. Ampak si nekateri trgovci razlagajo, da z osebnim prevzemom to ni več spletni nakup.
Torej moram dejansko dati 3-4EUR pošti samo zato, da me zakon ščiti, namesto da grem sam tistih par kilometrov stran brezplačno prevzeti?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

šernk ::

na mimovrste sem zadevo osebno prevzel in osebno vrnil brez problema.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

edini za katere vem, da so to kompliciral so bli ENAA.

Mesar ::

LeQuack je izjavil:

Kaj je zdaj kdo zvedel kako recimo osebni prevzem pri Mimovrste vpliva na vračilo blaga, te še vedno ščiti zakon o spletnih nakupih ali ne? Po logiki bi seveda moralo biti enako kot dobiti po pošti, v obeh primerih blaga ne moreš videti in pregledati in samo škatlo dobiš. Ampak si nekateri trgovci razlagajo, da z osebnim prevzemom to ni več spletni nakup.
Torej moram dejansko dati 3-4EUR pošti samo zato, da me zakon ščiti, namesto da grem sam tistih par kilometrov stran brezplačno prevzeti?


Da. Pa še reskiraš, da ti poštar vse skup zbije...
Your turn to burn!

Pithlit ::

LeQuack je izjavil:

Torej moram dejansko dati 3-4EUR pošti samo zato, da me zakon ščiti, namesto da grem sam tistih par kilometrov stran brezplačno prevzeti?

Mimovrste ti zaračuna 5EUR. Kolk dejansko plačajo pošti je pa druga.
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

Pithlit je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Torej moram dejansko dati 3-4EUR pošti samo zato, da me zakon ščiti, namesto da grem sam tistih par kilometrov stran brezplačno prevzeti?

Mimovrste ti zaračuna 5EUR. Kolk dejansko plačajo pošti je pa druga.


5eur plačajo pošti.
Your turn to burn!

Furbo ::

Pithlit je izjavil:

Mimovrste ti zaračuna 5EUR. Kolk dejansko plačajo pošti je pa druga.


Poglej si kdaj kak cenik Pošte Slovenije in pri kakšnih količinah začnejo šele dajati (komaj omembe vredne) popuste, pa ne boš trosila neumnosti. Potem so tu še stroški pakiranja..
Lp,f

Mesar ::

Ja recimo v naši firmi ti samo pakiranje zaračunamo 5EUR... za male pakete. Boli te dokler stranke plačajo...
Your turn to burn!

Pithlit ::

Furbo je izjavil:

Poglej si kdaj kak cenik Pošte Slovenije in pri kakšnih količinah začnejo šele dajati (komaj omembe vredne) popuste, pa ne boš trosila neumnosti. Potem so tu še stroški pakiranja..

Kakšne neumnosti? Pa a si blesav al kako? Ne znaš brat?

Dogaja se točno to kar sem napisala. Mimovrste ti zaračuna 5EUR. Koliko oni dejansko plačajo pošti je pa drug problem. Kje vidiš ti kako neumnost? Če oni dejansko plačajo več kot je poštnine... to ni moj problem. Če plačajo manj pa tudi ni moj problem. Jaz pač plačam 5EUR oni naj pa zrihtajo kot vejo in znajo.

Če pa misliš da me moti višina te poštnine... odgovarjala sem uporabniku ki je predpostavljal da mimovrste zaračuna 3-4EUR.

Kdo trosi neumnosti?!?
Life is as complicated as we make it...

Zheegec ::

20Kg iMac27 je kakšnih 6€ poštnina AFAIK.

Pithlit ::

Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

Pihlit a ti nisem lepo napisal? 5 EVROV PLAČAJO POŠTNINE.
Your turn to burn!

IceIceBaby ::

Če res plačujejo 5€ se nekdo pri MV ne zna pogajati. Ampak dvomim. Za 750 paketov dnevno dobiš kickass popust.

Mesar ::

5 EUR je s popusti in use.
Your turn to burn!

Pithlit ::

Mesar: To mene sploh ne zanima. Kot stranko me zanima kolk jaz plačam. Ne pa kake deale se grejo za mojim hrbtom. Če bi se mi zdelo 5EUR preveč... bi pač kupovala drugje. Kar včasih celo storim... ampak ne zaradi poštnine, pač pa zaradi drastičnih razlik v cenah (en točno določen disk je, recimo, pri mimovrste točno dvakrat dražji kot pri sestavi.si).

Kupujem pa tam kjer se dobro počutim. Z kak evro razlike pa nimam namena skakat čez plot. Sem pa, priznam, bigamistka. Pri manjših nakupih sem zvesta Mimovrste in sestavi.si... pri nobenem od teh dveh še nikoli niti najmanjšega problema. Pri mal večjih pa pokukam v tujino (pa pri raznih malenkostih kot so razni kabli tudi... kitajci pa njihova zastonj poštnina).
Life is as complicated as we make it...

Mesar ::

In ko boš imela problem pri enem izmed teh dveh? Sej veš vse je enkrat prvič... ni rečeno, da bo problem, možnost pa je. Tako ali tako se že na daleč vidi katere "trgovine" so v resnici šušmarji, če ne pa jih pokličeš pa malo vprašaš pa ti je hitro jasno kakšno je stanje, drugače pa je vseeno kje naročaš, možnost, da pride do problemov je približno enaka.

Kaj pa če mimovrste dvigne vse cene za 3EUR pa rečejo, da je poštnina brezplačna*? :D
Your turn to burn!

GrimReaper ::

Saj to je redkost. Smo že menjali zvočnike v fizični trgovini ali vračali denar, ni sile. Se ne splača kregati, seveda pogoj je ohranjena embalaža do neke mere kot v primeru zvočnikov ni treba nič rezati....imaš pa miške, ki moraš zrezati ven itd...potem pa jeba

BALAST: Če pa se z dobavitelji ne znate trgovci dogovorit o zamenjavi odprtega artikla za neodprtega, ste pa res nesposobni delat kaj drugega kot nategovat stranke.

Bomo videli kaj bodo na odprto miško rekli pri Mimovrste, dons sem jo poslal nazaj. Čeprav polnilec, ki je imel tut tako embalažo, so mi normalno menjali.

Morm si pa tut narest seznam trgovin, kjer morš za odprto embalažo plačat, zaenkrat sta to enaA ter Funtech.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

c3p0 ::

para-site je izjavil:


Odstop od nakupa pa je letošnja pogruntavščina saj prav letos eskalira število spletnih naročil predvsem podjetij, ki artikle naročijo, pustijo, da poteče 1h rok za preklic, dobijo ponudbo in potem nikoli ne plačajo ponudbe. Stanje v gospodarstvu je očitno doseglo dno, sodeč tudi po odzivu ljudi, ko jih poklićeš in spomneš, da so opravili naročilo blaga. Običajno smo mi čudni, ker pričakujemo nakazilo.:D


Če dobim predračun in ga ne plačam (si premislim, dobim ceneje drugje...), bi po tvojem moral vseeno plačat? Od kdaj so ponudbe zavezujoče?

Furbo ::

Ponudba je tisto, kar vidiš na spletni strani trgovine.

Če pa greš skozi postopek NAROČILA, si pa naročil, ne pa si dal delati ponudbo.
Lp,f

Pithlit ::

c3p0 je izjavil:

Če dobim predračun in ga ne plačam (si premislim, dobim ceneje drugje...), bi po tvojem moral vseeno plačat? Od kdaj so ponudbe zavezujoče?

Po mojem je mislil tisto foro ko imač uro časa da si premisliš potem ko že oddaš naročilo (mimovrste ima, se mi zdi, 2 uri časa). Ne pa predračun. Predračuni imajo ponavadi veljavnost 2 dni... potem pa preprosto odidejo v pozabo.

@Mesar: če se me kdo loti zezat gre takoj prijava na TIRS. Sem pa jaz taka fajn dečva in se probam vse zmenit (prek mail-ov ali telefona) preden pošljem nazaj. Nekaterih stvari ki so (po mojem mnenju) neznatno poškodovane pa niti ne pošiljam nazaj ker se mi zdi popolnoma brez veze. Glede poštnine pa... mimovrste so včasih imeli 3EUR poštine pa so pol dvignili na 5. Očitno me ni motilo. Tako da... dokler bodo imeli sprejemljive cene pa dostojen odnos... bom kupovala pri njih. Potem pa ne več. Isto velja za čisto vse trgovine na tem svetu (intersport, recimo, me ne vidi nikoli več - pa me sploh ne briga kakšne über akcije imajo).
Life is as complicated as we make it...

Furbo ::

Ja saj, on ne loči predračuna od naročila v spletni trgovini.
Če pa gre kdo čez celo naročilo, ker ne zna pogledati seštevka na dnu košarice, je pa tudi bogi.
Lp,f

c3p0 ::

Wrong. Ko naročiš na spletni strani, dobiš na mail ponudbo oz. predračun. Ja, tudi na MV. Če ne plačaš, pač propade. Kje se motim?

Ziga Dolhar ::

Pogodba je praviloma sklenjena že prej, pri spletnih nakupih ko prodajalec potrdi prejem naročila oz. naročilo. Torej - že pred plačilom.

V primerih, ki jih navaja para-site, je pogodba že sklenjena in prodajalec lahko kupca [podjetje] toži na plačilo kupnine.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

Imaš kako povezavo, kjer je to točno specificirano? Berem le o odstopu od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga, nič o posledicah neplačila predračuna.

Ziga Dolhar ::

Tega ne ureja Zakon o varstvu potrošnikov, ampak Obligacijski zakonik. Glej člene 15 in naslednje - od ponudbe do sklenitve pogodbe.
https://dolhar.si/

Zheegec ::

Čakaj, uradni predračun AFAIK zavezuje samo prodajalca, da bo zalogo in ceno držal za X dni po tem predračunu. Kupca kolikor vem ne.

Ziga Dolhar ::

Sago se je navezal na tale para-site-ov primer:

para-site je izjavil:


/../ letos eskalira število spletnih naročil predvsem podjetij, ki artikle naročijo, pustijo, da poteče 1h rok za preklic, dobijo ponudbo in potem nikoli ne plačajo ponudbe. Stanje v gospodarstvu je očitno doseglo dno, sodeč tudi po odzivu ljudi, ko jih poklićeš in spomneš, da so opravili naročilo blaga. Običajno smo mi čudni, ker pričakujemo nakazilo.:D


(Je pa res, da v tem besedilu govori o tem, da prodajalec [po prejemu naročila!] pošlje "ponudbo". Ni povsem jasno, za kakšno "ponudbo" naj bi šlo in bi bilo pomembno presojati vsebino. Tu očitno že prodajalec smatra pogodbo za sklenjeno ("pustijo, da poteče rok za preklic"), zato je pri pošiljanem dopisu težko govoriti o "ponudbi" kot jo razumemo v postopku sklepanja pogodbe po OZ.
https://dolhar.si/

Furbo ::

Ko jaz nekaj naročim pri mimovrste, dobim mail
-naročilo sprejeto
-naročilo potrjeno
-naročilo pripravljeno za prevzem

očitno obstaja kup idiotov, ki gredo v ta proces, pa ne nameravajo plačati.
Kolikor jaz razumem, je to naročilo izdelka ne pa ponudbe.
Če koga zanima samo cena jo ima itak na spletni strani, zakaj bi šel v postopen naročila, če nima namena plačati/kupiti??
Lp,f

Pithlit ::

Med "naročilo sprejeto" in "naročilo potrjeno" imaš 2 uri časa da si premisliš. Namenjeno vsakomur ki se rad prenagli. Pa tudi tistim ki narobe kliknejo (kar se mi je enkrat celo zgodilo - pač odpovedala naročilo in opravila novo)
Life is as complicated as we make it...

para-site ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Sago se je navezal na tale para-site-ov primer:

para-site je izjavil:


/../ letos eskalira število spletnih naročil predvsem podjetij, ki artikle naročijo, pustijo, da poteče 1h rok za preklic, dobijo ponudbo in potem nikoli ne plačajo ponudbe. Stanje v gospodarstvu je očitno doseglo dno, sodeč tudi po odzivu ljudi, ko jih poklićeš in spomneš, da so opravili naročilo blaga. Običajno smo mi čudni, ker pričakujemo nakazilo.:D


(Je pa res, da v tem besedilu govori o tem, da prodajalec [po prejemu naročila!] pošlje "ponudbo". Ni povsem jasno, za kakšno "ponudbo" naj bi šlo in bi bilo pomembno presojati vsebino. Tu očitno že prodajalec smatra pogodbo za sklenjeno ("pustijo, da poteče rok za preklic"), zato je pri pošiljanem dopisu težko govoriti o "ponudbi" kot jo razumemo v postopku sklepanja pogodbe po OZ.


Res sem se nerodno izrazil, to, kar strankam pošljemo, ko preteče 1h rok za preklic NAROČILA, ne moremo poimenovati "ponudba", ampak bi bilo bolj pravilno "povzetek opravljenega nakupa z našo št. TRR, zneskom in sklicom", po katerem kupec lahko opravi nakazilo. Ker podjetja v tej točki nimajo več možnosti preklicati naročila, nekatera oz. velika večina(od tistih, pri katerih se zadeva zakomplicira) pa na žalost tako misli, pride do "nesporazumov". Ko jih seznanimo s tem, da je zakonodaja nedvoumna, naši splošni pogoji jasni in da pri oddaji spletnega naročila jasno piše ODDAJ NAROČILO, katerega so kliknili, se začnejo z bolj ali manj originalnimi izgovori vlečti iz situacije. Nima smisla, da jih naštevam, čeprav je bilo kar nekaj izgovorov zelo duhovitih in bi vas gotovo zabavali, omenil bom samo to, da je najtežje prenašati nesramne ljudi, ki nam rečejo kaj takšnega: "Gospod, opravili ste naročilo....Kaj vam ni jasno, mi smo rabili samo ponudbo, ker moramo imeti 3 ponudbe za naš razpis. Kupili smo drugje in vam nikoli ne bomo plačali ne blaga niti stroškov prepozne stornacije. Kaj me sploh kličete..."
Zaradi takšnih izkušenj moramo žal naše splošne pogoje onesnažiti z besedilom za neresneže.

Mesar ::

para-site je izjavil:

Ziga Dolhar je izjavil:

Sago se je navezal na tale para-site-ov primer:

para-site je izjavil:


/../ letos eskalira število spletnih naročil predvsem podjetij, ki artikle naročijo, pustijo, da poteče 1h rok za preklic, dobijo ponudbo in potem nikoli ne plačajo ponudbe. Stanje v gospodarstvu je očitno doseglo dno, sodeč tudi po odzivu ljudi, ko jih poklićeš in spomneš, da so opravili naročilo blaga. Običajno smo mi čudni, ker pričakujemo nakazilo.:D


(Je pa res, da v tem besedilu govori o tem, da prodajalec [po prejemu naročila!] pošlje "ponudbo". Ni povsem jasno, za kakšno "ponudbo" naj bi šlo in bi bilo pomembno presojati vsebino. Tu očitno že prodajalec smatra pogodbo za sklenjeno ("pustijo, da poteče rok za preklic"), zato je pri pošiljanem dopisu težko govoriti o "ponudbi" kot jo razumemo v postopku sklepanja pogodbe po OZ.


Res sem se nerodno izrazil, to, kar strankam pošljemo, ko preteče 1h rok za preklic NAROČILA, ne moremo poimenovati "ponudba", ampak bi bilo bolj pravilno "povzetek opravljenega nakupa z našo št. TRR, zneskom in sklicom", po katerem kupec lahko opravi nakazilo. Ker podjetja v tej točki nimajo več možnosti preklicati naročila, nekatera oz. velika večina(od tistih, pri katerih se zadeva zakomplicira) pa na žalost tako misli, pride do "nesporazumov". Ko jih seznanimo s tem, da je zakonodaja nedvoumna, naši splošni pogoji jasni in da pri oddaji spletnega naročila jasno piše ODDAJ NAROČILO, katerega so kliknili, se začnejo z bolj ali manj originalnimi izgovori vlečti iz situacije. Nima smisla, da jih naštevam, čeprav je bilo kar nekaj izgovorov zelo duhovitih in bi vas gotovo zabavali, omenil bom samo to, da je najtežje prenašati nesramne ljudi, ki nam rečejo kaj takšnega: "Gospod, opravili ste naročilo....Kaj vam ni jasno, mi smo rabili samo ponudbo, ker moramo imeti 3 ponudbe za naš razpis. Kupili smo drugje in vam nikoli ne bomo plačali ne blaga niti stroškov prepozne stornacije. Kaj me sploh kličete..."
Zaradi takšnih izkušenj moramo žal naše splošne pogoje onesnažiti z besedilom za neresneže.


Resno? A poznaš besedo PREDRAČUN? Bi rešila veliko takih problemov marsikomu, čeprav ne vseh.
Your turn to burn!

Ziga Dolhar ::

para-site: Žalostno.

No, podlago za tožbo (oz. predlog za izvršbo na podlagi verodostojne listine) IMHO imate.
https://dolhar.si/

para-site ::

Mesar: Poznam besedo PREDRAČUN, ampak mi nič ne koristi, ker je problem na drugi strani... nekateri ljudje ne razumejo "ODDAJ NAROČILO" :)

Ziga: Žalostno je predvsem to, da so takšni primeri čedalje pogostejši. To je očitno eden od pečatov teh čudnih časov.

Furbo ::

para-site je izjavil:

Kaj vam ni jasno, mi smo rabili samo ponudbo, ker moramo imeti 3 ponudbe za naš razpis. Kupili smo drugje in vam nikoli ne bomo plačali ne blaga niti stroškov prepozne stornacije. Kaj me sploh kličete..."
Zaradi takšnih izkušenj moramo žal naše splošne pogoje onesnažiti z besedilom za neresneže.


Če gre za državna podjetja, bi jaz vse skupaj posredoval protikorupcijski komisiji.
Ali pa se pritožil na razpis, ker oni očitno nimajo v rokah predračuna, ampak kar naročilo in bi bil lahko razpis neveljaven in ga je treba ponoviti.
Lp,f

GrimReaper ::

GrimReaper je izjavil:

Saj to je redkost. Smo že menjali zvočnike v fizični trgovini ali vračali denar, ni sile. Se ne splača kregati, seveda pogoj je ohranjena embalaža do neke mere kot v primeru zvočnikov ni treba nič rezati....imaš pa miške, ki moraš zrezati ven itd...potem pa jeba

BALAST: Če pa se z dobavitelji ne znate trgovci dogovorit o zamenjavi odprtega artikla za neodprtega, ste pa res nesposobni delat kaj drugega kot nategovat stranke.

Bomo videli kaj bodo na odprto miško rekli pri Mimovrste, dons sem jo poslal nazaj. Čeprav polnilec, ki je imel tut tako embalažo, so mi normalno menjali.

Morm si pa tut narest seznam trgovin, kjer morš za odprto embalažo plačat, zaenkrat sta to enaA ter Funtech.

Denar so mi nakazali brez vprašanj.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

ventilator ::

Lep pozdrav

Prek spletne trgovine sem naročil zvočnike. Zvočnike sem odprl, vštekal v komp in po 10 min preiskusa ugotovil, da mi ne ustrezajo. Ko sem jih hotel vrniti jih prodajalec (demise pc maribor) ni hotel vzeti nazaj. To sem prijavil tržni inšpekciji ki mi je odgovorila, da s tem ko sem zvočnike odpakiral sem jih uporabljal in jih niso dolžni vzeti nazaj.

Točen odgovor inšpektorja:


Kaj lahko sedaj storim? Kako izgleda preiskuz zvočnikov brez da jih odpakiram?

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Objavi celoten dopis inšpektorja.
https://dolhar.si/

St235 ::

odstavek definitivno da nov pogled na teme, ki smo jih imeli o vračanju tiskalnikov po tistem, ko na printaš par strani.

ventilator ::





inšpektorju sem pisal naj mi obrazloži kako izgleda pregled naprav, katerih namen je funkcionalnost in ne naprava kot predmet sama, brez da se jo odpakira in priklopi. čakam na odgovor.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Zanimivo in zelo narobe.

Bom poskusil od kolega dobiti dovoljenje za objavo sodbe, ki jo je izposloval, ko je s svojim DSRLjem naredil precej posnetkov, in je sodišče pritrdilo, da s tem ni izgubil pravice odstopiti od pogodbe.
https://dolhar.si/

Okapi ::

Ključna tu je izjava prodajalca, da je kupec izdelek uporabljal. Če lahko to izpodbijaš in rečeš, da zvočnikov nisi uporabljal, ampak samo pogledal (in morda še poskusil, če delujejo, pa si ugotovil, da ti zvok ne odgovarja) bi morali odločiti drugače. Za odločitev za nakup zvočnikov ni odločilno to, da zgolj delajo, ampak kako delajo. To lahko izveš samo tako, da škatlo odpreš in zvočnik priklopiš. Po mojem bi morali ob taki argumentaciji odločiti v prid kupcu. Za zdaj pa so se samo paragrafarsko oprli na izjavo prodajalca, da je kupec zvočnike uporabljal.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

ventilator ::

jaz sem klical v trgovino pa povedal da sem jih preiskusil in bi jih rad vrnil

preiskus in uporaba sta pa izgleda zelo sorodni stvari ki se ju da interpretirati na različne načine in očitno je prodajalec povedal inšpetorju da sem jih uproabljal

ziga: zelo ti bom hvaležen če zrihtaš to :)

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Okapi je izjavil:

Ključna tu je izjava prodajalca, da je kupec izdelek uporabljal. Če lahko to izpodbijaš in rečeš, da zvočnikov nisi uporabljal, ampak samo pogledal (in morda še poskusil, če delujejo, pa si ugotovil, da ti zvok ne odgovarja) bi morali odločiti drugače. Za odločitev za nakup zvočnikov ni odločilno to, da zgolj delajo, ampak kako delajo. To lahko izveš samo tako, da škatlo odpreš in zvočnik priklopiš. Po mojem bi morali ob taki argumentaciji odločiti v prid kupcu. Za zdaj pa so se samo paragrafarsko oprli na izjavo prodajalca, da je kupec zvočnike uporabljal.

O.


Ne, ni. "Neuporaba" izdelka ni pogoj za vračilo blaga, ne po slovenskem Zakonu o varstvu potrošnikov, ne po Direktivi 97/7/ES, in ne po sodni sodni praksi evropskega sodišča.
https://dolhar.si/
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
479296 (3794) c3p0
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8533835 (14352) shadeX
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38056859 (47509) St235
»

Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
808392 (7406) Schrei
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5320991 (12373) RejZoR

Več podobnih tem