» »

Vračilo blaga v enaa

Vračilo blaga v enaa

«
1
2

salamca ::

Živjo,

Je kdo pred kratkim kaj kupoval pri enaa? Sam sem tam pred kratkim naročil brezžično mrežno kartico, ki pa ni dovolj "vlekla" in sem jo seveda želel vrniti, saj naj bi bilo to 14dni mogoče. Ker mi iz enaa izdelka niso poslali po pošti ampak sem ga prevzel pri njih, so mi tam rekli, da se to šteje kot nakup v trgovini in da ga ne morem vrniti... Na spletni strani ko naročaš zdaj temu res pravijo trgovina čeprav to ni, je le prevzemno mesto, eg. ne moreš pridt tja in nekaj kupit, moraš v vsakem primeru prej naročit...

Še kdo s podobno izkušnjo? Najbolj me seveda zanima če je komu uspelo doseči, da so mu kljub temu vrnili denar, ali pa vsaj zamenjali izdelek...

Hvala, lp.

Griffith ::

Ti nič ne sprašuj. Ti samo pograbi to zadevo in jo nesi nazaj. Po telefonu ali mailu se te bo poizkušal vsak losati. :D
Tako se bodo veliko drugače pogovarjali, če drugega ne pa reči če ti dajo vsaj dobropis pa vzameš kdaj kaj drugega.

salamca ::

ja sj to je fora, da sm jst itak že šel tja in vse prinesel, me niso je**l. so samo rekli da ne bodo vzel nazaj ker sem kao kupil v trgovini (ki je v resnici le prevzemno mesto). tko da res ne vem kaj naj nardim...

Griffith ::

Fora je v tem, da so oni to kartico kupili in jo prodali tebi, če pa jo vzamejo nazaj pa z njo nimajo kam. :D Drugače znajo tam na ENAA biti malo šorf, tudi jaz sem enkrat naletel na nekega maldeniča ki ni kazal kake pretirane prijaznosti pri reklamaciji, medtem ko sem se ob drugem primeru menil z drugim in je bil dečko čisto v redu. :) (OK, tega je že kar nekaj let nazaj in so tam lahko danes že popolnoma drugi ljudje)
Če ne bo šlo z lepa pa z trdo roko. Zagrozi jim da jih boš prijavil na društvo potrošnikov. To dostikrat vžge, ker se ga vsi bojijo ko hudič križa. :D No, in tudi res jih lahko prijaviš če se drugače ne bo dalo zmeniti.

fosil ::

Za začetek bi jaz zahteval, da ti odklonitev dajo pismeno, tako da bo jasno da si hotel zadevo vrniti v roku, navedeni pa bodo tudi razlogi za odklonitev.
Potem se pa lahko obrneš na tržno inšpekcijo.
Tako je!

kmetek ::

Kako ni dovolj vlekla, problem imaš v routerju? In če si imel vse lepo spakirano se da vrniti, kolikokrat smo jemali nazaj še v fizičnih trgovinah...
Samo, da se vam enim da za 20EUR jebat.

Ziga Dolhar ::

Samo, da se vam (enim štacunam) da za 20 EUR jebat s stranko.
https://dolhar.si/

kmetek ::

Meni se ne bi dalo, enaa se zgleda da.

salamca ::

Pa saj sploh ni fora v 20eur... Fora je v odnosu te stacune do strank... Nevem nekako ne prenesem da me nekdo nateguje...
Danes sem klical v enaa in vprašal če imajo trgovino. Odgovor je bil ne, da lahko pa naročiš po spletu in potem če želiš pri njih prevzameš in da se to šteje enako kot da bi opravil celoten nakup prek spleta...
Tako da sem še enkrat nesel stvar nazaj v enaa z vsemi potrebnimi papirji in so jo vzeli ampak so mi dali vedet, da bom itak dobil pisno obrazložitev, da se izdelka ne da vrniti, in da ne morem dobit denarja nazaj...
Mislim da gre tu za zavajanje strank, ali pa kršenje zakona o pogodbah na daljavo... Ko jim prav pride to je trgovina, ko jim bolje služi pa to ni trgovina... :s
se kdo kaj bolje spozna na to? Jaz bi temu res rad prišel do dna...

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

T-h-o-r ::

lol wat? kako nakup v trgovini, če si naročil prek neta, ok dobro plačal nisi prek neta samo vseeno



vseeno pa hvala za opozorilo, da bom naslednjič, če kupujem kaj rizičnega naročil po pošti :D

salamca je izjavil:

pa saj sploh ni fora v 20eur... fora je v odnosu te stacune do strank... nevem nekako ne prenesem da me nekdo nateguje...
danes sem klical v enaa in vprašal če imajo trgovino. odgovor je bil NE, da lahko pa naročiš po spletu in potem če želiš pri njih prevzameš in da se to šteje enako kot da bi opravil celoten nakup prek spleta...
Tako da sem še enkrat nesel stvar nazaj v enaa z vsemi potrebnimi papirji in so jo vzeli ampak so mi dali vedet, da bom itak dobil pisno obrazložitev, da se izdelka ne da vrniti, in da ne morem dobit denarja nazaj...
mislim da gre tu za zavajanje strank, ali pa kršenje zakona o pogodbah na daljavo... ko jim prav pride to je trgovina, ko jim bolje služi pa to ni trgovina... :S
se kdo kaj bolje spozna na to? jaz bi temu res rad prišel do dna...



hahah šit, ne se zajebavat

to mi je že zdaj dvignilo pritisk, pa sem samo bral lol
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Šimpanz ::

Verjami mi da imajo oni to sigurno pravno pokrito, tako da jaz ne bi preveč ostro nastopal, ampak bi se najprej poskušal lepo pomeniti (če bo to uspelo). Funkcija nakupa na daljavo ima izjeme prav zato ker stranke ne morejo pregledati in stestirati izdelka. Če pa izdelek prevzameš osebno, ga načeloma pred prevzemom lahko pregledaš in stestiraš. A to Enaa res tudi omogoča pa nimam pojma. Če lahko dokažeš da nisi imel teh dveh možnosti maš mnogo več šans za uspeh.
Je pa tvoja napaka da kartica ne vleče dovolj malo hecna.

#000 ::

Zadnje čase imam neke slabe izkušnje tam na enaa... Sem hotel naročiti monitor, pa sem prej poklical po telefonu in sem vprašal če mi ga lahko pregledajo za mrtve pixle, pa so rekli da ne.. Pa jim rečem.. Ok ga bom naročil.. Doma pregledal in če ne bo ok ga bom vrnil.. Pa mi reče oni tam da tega ne morem naredit in naj si preberem pogoje poslovanja, da izdelek lahko vrnem samo če ga ne odpakiram!... Nazaj sem mu rekel naj si malo prebere zakone o spletni trgovini in se lepo poslovil in monitor naročil na mimovrste... Jaz tam ne bom več kupoval, ker imajo neko čudno politiko mimo zakonodaje. Sem naredil več kot eno spletno trgovino in vem kake so pravice stranke... Ma jebe se njim..
Se trudim da ne hranim trolov.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

kmetek ::

Kako lahko stestiraš wlan ključek, to bi res rad vedel.

Salamca je sam kriv, ker dobro ve, da ima preslab router, če je izvor = router slab mu ne pomaga najboljši USB ključek/ wlan-kartica.

Če je lepo ohranil vse škatlo itd, ga ni vrag, da ne vzamejo hudiča nazaj.

Mare3 ::

Zadnje čase sem kar pogosto hodil v to njihovo poslovalnoco v ljubljani in moram poveat da se jim čisto nič ne da niti pomagat niti nič. Ko prideš tja mu poveš priimek na katerega je bilo naročeno ga model vtipka v računalnik in te vpraša kaj ste pa naročil? Pa dobro to gre še nako da te pa ob vstopu niti ne pozdravijo ali odhodu je pa kulturno do konca. Sama sreče da se mi še nič ni pokvarilo ker ne vem če bi zdržal da mu nebi povedal in j***l vse po vrsti če bi mi tako odgovoril kot je naslovniku te teme.

Kekec ::

Ja una bjonda (če še dela tam) je tako zdolgočasena da te kr mine da bi tam kaj nabavil.

mr1two ::

A ona, ki sam neki po fejsu al kaj ti jaz vem kje "cel dan" visi?
Ko sm prišel not je bla na prvem, direktnem šalterju, pa me niti pogledala ni... no ja, jebiga, očitno je to spet en "pet" od "gospodarja" :)
Drugače z njimi nimam slabih izkušenj, je pa res da sem z njimi posloval samo 1x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

igor0203 ::

Tista bjonda je kjut. 8-)

logit ::

Samo naj dodam da je na žalost isti problem s Funtechom. Ne želijo mi zamenjati izdelka, ker sem ga prevzel v njihovi trgovini. Vse pade v vodo z izgovorom, da tako piše v splošnih pogojih. Kakorkoli že tukaj ni logike, ker je vseeno kje prevzamem izdelek. Mislim da ni pošteno do tistih, ki si vzamemo dragoceni čas, se sami zglasimo, prevzamemo in plačamo.

Pri AGTju in Mimovrste tega problema nisem imel in se bom v prihodnje odločil za njih.

hooger ::

Pač ne hodiš več robe osebno prevzemat. Naročiš dostavo prek pošte, doma testiraš 45dni in na koncu (če ne ustreza) artikel vrneš.

logit ::

Hja tako bi šlo, samo mi res ni do poslovanja s trgovinami, ki iščejo luknje s katerimi kratijo strankam pravice. Še vedno pa lahko sprejmem zavračilo, če bo kdo prišel na plano z LOGIČNIM razlogom. Ker drugače je to zgolj nategovanje in s tem se ne morem sprijazniti.

Pa vse odkar sem kot študent delal na Pošti Slovenije, pred štirimi leti, se odločam za osebni prevzem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: logit ()

St235 ::

Ravno o tem smo imel debato v eni izmed sorodnih tem. Načeloma je tako, da osebni prevzem ni v skladu z idejo, ki je bila uzakonjena glede pogodb sklenjenih na daljavo. Glede na to, da je eden od ključnih razlogov cooling off period in po drugi strani osebni prevzem omogoča, da pogledaš kaj si dejansko vzel niso izpolnjeni pogoji za vračilo blaga brez razloga.

Glede na to, da robo dostikrat plačaš vnaprej in jo v bistvu prevzameš hermetično zaprto bi rekel, da gre tukaj za nedoslednost v zakonu, ki jo trgovci izkoriščajo. Predlagam, da kdo ,ki je v tej situaciji pošlje dopis na urad za zaščito potrošnikov. Njihove mnenje ne stane nič, pa vsaj vedeli bomo kakšno stališče imajo. mogoče kdaj komu prav pride.

@Hooger: niti pod razno ne mroeš imet artikla doma 45 dni ga testirat in pričakovat, da ti bodo vrnili denar.

bobby ::

sem poslal vprašanje na varstvo potrošnikov, pa da vidim, kaj je uradna razlaga glede tega prevzema.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

hooger ::

St235 je izjavil:



@Hooger: niti pod razno ne mroeš imet artikla doma 45 dni ga testirat in pričakovat, da ti bodo vrnili denar.


Ker?

Kekec ::

Kje v njihovih splošnih pogjih piše da lahko ti to uporabljaš 45 dni i potem vrneš, pa lepo te prosim potem bi si jaz kupil pralni stroj opral vse in ga vrnil, pa ne ga srat no. Mogoče si ti zamešal to z reklemacijami, načeloma je da ti moraj stvar ki jo daš na popravili popraviti v 45 dneh ne pa to kar ti govoriš.

ODSTOP OD POGODBE
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v štirinajstih dneh na naslov prodajna.podpora@gambit.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na prodajna.podpora@gambit.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Vkolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljajo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

hooger ::

tukaj:

ODSTOP OD POGODBE
Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v štirinajstih dneh na naslov prodajna.podpora@gambit.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega naročila na naš naslov v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe s sporočilom na prodajna.podpora@gambit.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Vkolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.


Primer s tvojim strojem pa tukaj seveda ne velja. Velja pa za primer iz prvega posta te teme....

Kekec ::

Verjetno nisi opazil da je tam povezava kjer bolj podrobno opisuje pogoje vračila

VRAČILO IZDELKOV
Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov prodajna.podpora@gambit.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Gambit trade d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na prodajna.podpora@gambit.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vkolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Prosimo, da priložite tudi pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako omogočite hitrejšo izvedbo potrebnih postopkov.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, vkolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
pri avdio in video posnetkih ter računalniških programih, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri tem velja, da je v primeru nakupa e-vsebin, na primer glasbenih datotek, kupec odprl varnostni pečat s trenutkom nalaganja e-vsebine)
če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (na primer iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik ali obleka po meri)
če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)
če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi
če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku
če gre za igre na srečo in storitve loterije.

Vračilo plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 30 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, ko vrnjeni izdelki niso nepoškodovani in v nespremenjeni količini, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:
v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, vkolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, vkolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Pri nakupu v naši ali drugi pooblaščeni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo.
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

kmetek ::

Najboljše, da vsi začnete te vaše pravice uveljavljati, 15 dni uporabe in 30 dni vračila. Ni čudno, da ima vedno več spletniih težave s prodajo odprtega, rabljenega izdelka.
To vas ne briga, seveda. Prej premislite, kaj kupiti hudiča. Je to pretežko?

Kekec ::

lepo piše če si uporabljal zadevo si vračilo blaga lahko enostavno vtakneš nekam :)

kmetek ::

Ugibam; preveč se je pričelo zlorabljati spletna prodaja. Naročiš procesor, strgaš embalažo, montiraš, naviješ proc do max. Nato "bizgec" ugotovi, da ima prekratkega zaradi nekaj MHz. In seveda želi vrniti. Se kdo sploh vpraša (pomoje nihče), kako prodati tak procesor naprej? Strgana embalaža, uporabljena pasta na coolerju itd. Še NEWEGG v ZDA ima restocking fee 7-15% ob takem vračilu in prav bi bilo to uvesti tudi pri nas. Ne moreš tak artikel vzeti nazaj kot "novega" in ga nato naprej prodati kot "novega".
Ne predstavljam si šele s kakim LCD/LED tvjem ipd.

Še enkrat: ne zlorabljat internetne prodaje, premislite dobro vnaprej kaj kupiti. To ni tekstil ali obutev, kjer se uporaba ne vidi.

hooger ::

dobiš paket, odpreš škatlo, stestiraš zadevo, daš nazaj v škatlo, izpolniš papir za vrnitev artikla, pošlješ nazaj. Pa ne mislim se tukaj kregat kako in kaj. Do sedaj sem še vedno naredil tako in nikoli ni bilo problema. Pač ne smeš odpret paketa kot največji svinar.

St235 ::

Točno temu, kar si tukaj napisal je to namenjeno. Kupiš probaš in vidiš da to ni to in vrneš. To nikakor ni enako uporabi 45 dni. Ameriko pa škoda v tej debati sploh omenjat. Kakšen restocking fee? 99% fizičnih trgoniv ti brez vprašanja vzame nazaj izdelek nazaj. Pri tem so prijazni in se dejanskopozanimajo, kar ti ni bilo všeč. Ko sem bil dva meseca dol mi je prodajalec sam svetoval naj vzamem TV, ga pridem po 4 tednih zamenjat in ga preden grem v Evropo vrnem. Brez vsakega problema.

ob 45 dni sem se spotaknil zato, ker se moraš odločit v 14. Tistih nadaljnjih 30 je namenjeno temu, da ti akrtikel dejansko vrneš ne pa nadljnjemu testiranju in uporabi.

PC-Freak ::

Po podatkih Zveze potrošnikov Slovenije MORA biti izdelek nepoškodovan in neuporabljen:

Ne pozabite!

Četudi izdelek ali storitev nima napake, imate pravico odstopiti od pogodbe.

Izdelek morate vrniti nepoškodovan (neuporabljen) in v nespremenjeni količini.


http://www.zps.si/images/stories/brosur...

St235 ::

Neuporabljen nima nobene veze z stanjem embalaže. Neuporabljen pomeni, da na njemu ni zaslediti sledi uporabe.

Dromar ::

Jaz res ne vem, kaj je enim tukaj v glavo padlo, da pišejo "kaj se boš za 20EUR j**al". Očitno ste vsi tako bogati, da vam 20EUR ne naredi nobene razlike. Recimo kot študent lahko grem jest v Spar na bon, ki stane 2.3EUR. Torej lahko v Sparovi restavraciji za teh 20EUR skoraj 9x jem...Glede na slovenski prostor je moja družina kar pošteno bogata, tako da ne vem, kako hudiča se vsem tukaj kar lepo po spisku "j**e" za 20EUR, če se pa nam ne. Pa ne samo za 20EUR, sem videl v nekaterih temah tudi že za več denarja napisano isto, tudi za 200, 300EUR.

Back to the topic; ne študiram pravo, imam pa pravo kot enega temeljnih predmetov na svojem faksu, saj moram kot bodoči lobist in marketinški specialist poznati razmere, preden denimo začnem z reklamno kampanjo. Tako je profesorica zadnjič predavala, da med kupcem in prodajalcem zmeraj velja kupoprodajna pogodba, od katere lahko v primeru nezadovoljstva z artiklom odstopiš, v kolikor artikla nisi poškodoval oziroma vidno spremenil, v primerih, ko pa artikel tako ali tako ne bo šel v ponovno prodajo, pa ga lahko tudi spremeniš (to gre v primeru recimo kafičev, če ti skuhajo neko ogabno kavo, spiješ 2 požirka in vstaneš, pa rečeš da tega ne boš plačal, ker je kava ognusna).
Mene so recimo v Bigbangu lani neki zezali. Kupil sem PS3 konzolo z dodano garancijo, nakar pridem domov in me na postelji že čaka ena konzola. Valjda ne bom imel 2 konzol in sem hotel pravkar kupljeno vrnit. Pridem v Bigbang in mi serjejo, da ne bodo vzeli nazaj, ker je okrasna škatla, na kateri je narisan Kratos iz GOW3 strgana. Ko sem jim pokazal, da so mi strgano že prodali, ker so bile tudi vse ostale na polici strgane in ko sem prodajalki skoraj glavo strgal, ker mi je en dan prej lepo govorila "ne skrbi za strganost, ker je noter še ena škatla", pol mi pa take nabija, je klicala šefa, ki je rekel, da mi artikel lahko kvečjemu menjajo za nekaj enakovrednega. NE!
Potem so rekli, da mi dajo bone in od tega nikakor niso hoteli odstopit. Pa sem dvignil telefon, poklical fotra, mu rekel, naj mi na SMS pošlje telefonsko od zavoda za zaščito potrošnikov in sem imel povrnjen denar vključno s povračilom doplačane garancije in vsem.
In ne, ni problem v tečnih kupcih, problem je v prodajalcih, ki ne upoštevajo naših pravic. Ko imajo možnost zaslužit so vsi sladki in prijazni, ko pa morajo nekaj nazaj vzet, je pa zmeraj nek kraval. In tako se dogaja samo v prekleti Sloveniji, ker so ljudje v glavi razcepljeni med starim socializmom, kjer stranka itak ni nikol prišla nazaj in se je delalo vse v slogu "grem ti na roko" in novejšo obliko socialnega kapitalizma, kjer vsi hočejo sam dnar sebi v rit stiščat, pol pa govorijo, kak je blo boljše v stari Jugi, ko so bli še vsi skromni...Way to go.

hooger ::

St235 je izjavil:

Točno temu, kar si tukaj napisal je to namenjeno. Kupiš probaš in vidiš da to ni to in vrneš. To nikakor ni enako uporabi 45 dni. Ameriko pa škoda v tej debati sploh omenjat. Kakšen restocking fee? 99% fizičnih trgoniv ti brez vprašanja vzame nazaj izdelek nazaj. Pri tem so prijazni in se dejanskopozanimajo, kar ti ni bilo všeč. Ko sem bil dva meseca dol mi je prodajalec sam svetoval naj vzamem TV, ga pridem po 4 tednih zamenjat in ga preden grem v Evropo vrnem. Brez vsakega problema.

ob 45 dni sem se spotaknil zato, ker se moraš odločit v 14. Tistih nadaljnjih 30 je namenjeno temu, da ti akrtikel dejansko vrneš ne pa nadljnjemu testiranju in uporabi.


Pa saj ravno to pravim. Če upoštevaš pogoje imaš 45dni doma in je. Pač nisem omenil tistih 14dni.

Ziga Dolhar ::

Dromar je izjavil:

Back to the topic; ne študiram pravo, imam pa pravo kot enega temeljnih predmetov na svojem faksu, saj moram kot bodoči lobist in marketinški specialist poznati razmere, preden denimo začnem z reklamno kampanjo. Tako je profesorica zadnjič predavala, da med kupcem in prodajalcem zmeraj velja kupoprodajna pogodba, od katere lahko v primeru nezadovoljstva z artiklom odstopiš, v kolikor artikla nisi poškodoval oziroma vidno spremenil, v primerih, ko pa artikel tako ali tako ne bo šel v ponovno prodajo, pa ga lahko tudi spremeniš (to gre v primeru recimo kafičev, če ti skuhajo neko ogabno kavo, spiješ 2 požirka in vstaneš, pa rečeš da tega ne boš plačal, ker je kava ognusna).
Mene so recimo v Bigbangu lani neki zezali. Kupil sem PS3 konzolo z dodano garancijo, nakar pridem domov in me na postelji že čaka ena konzola. Valjda ne bom imel 2 konzol in sem hotel pravkar kupljeno vrnit.


To si ti narobe poslušal, ali pa je profesorca narobe povedala. (Ime, prosim?)

Skratka - nisi imel pravice "odstopiti" od pogodbe. Big Bang ti je šel, tvoji aroganci in neupravičeni zahtevu navkljub - zelo na roke.
https://dolhar.si/

Dromar ::

Ne vem, če je ravno dovoljeno na javnem forumu objavit ime profesorja/profesorce, ki je nekaj predaval.
Dvomim, da mi je Bigbang šel na roko-če se nebi meli česa bati, mi enostavno nebi vrnili kupnine. Moj foter ma dokaj razširjeno trgovino s tehniko s parimi poslovalnicami po EU in vem, da če kdo prnese kaj nazaj, je primoran vedno vrnit kupnino.

Ziga Dolhar ::

Seveda je dovoljeno objaviti ime profesorja. (Ali kogarkoli drugega.)
https://dolhar.si/

tomaz- ::

Dromar je izjavil:

Ne vem, če je ravno dovoljeno na javnem forumu objavit ime profesorja/profesorce, ki je nekaj predaval.
Dvomim, da mi je Bigbang šel na roko-če se nebi meli česa bati, mi enostavno nebi vrnili kupnine. Moj foter ma dokaj razširjeno trgovino s tehniko s parimi poslovalnicami po EU in vem, da če kdo prnese kaj nazaj, je primoran vedno vrnit kupnino.


Ne bo držalo, zagotovo ne.

St235 ::

Domar načeloma se strinjam z tvojim stališčem, vsaj v prvem delu.

To kar pišeš o BB je eno samo nakladanje tečne stranke. To, da so ti vzeli PS3 nazaj in ti vrnili kupnino je bila SAMO IN LE njihova dobra volja, naivnost ali pa se jim z *******, ki se je napihoval v trgovini ni več dalo ukvarjat.

Vsak nakup je sklenitev kupoprodajne pogodbe in po zakonu o obligacijskih razmerjih je pogodba zavezujoča za oba. Enostransko ni dovoljeno prekinit pogodbe. Sestavni del so tudi pogoji pod katerimi lahko od pogodbe odstopiš. Če ni pogodba pisno sestavljena se smiselno uporabljajo določila obligacijskega prava. Glede na tvojo primerjavo s kavo bi rekel,da nisi dobro poslušal.
Tudi kavo moraš plačati, če jo naročiš. Če je s kavo kaj narobe, potem seveda imaš pravico pod vnaprej določenimi pogoji odstopi od pogodbe. Enako velja tudi pri nakupu PS3 in sicer se temu v zakonu reče stvarna napaka.

Pogodbe sklenjene na daljovo so poseba izjema, ki pod določenimi pogoji dopušča enostransko prekinitev kupoprodajne pogodbe.

Ti pa kot bododčemu lobistu svetujem, da tudi sam prebereš kaj na temo obligacijskega prava, da se ne boš kje osmešil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

LeQuack ::

Da ne bomo spet čisto offtopic, tema je o Enaa. Tudi jaz sem imel isto težavo pri vračanju po osebnem prevzemu, po nekaj prepričevanja sem le dobil nazaj denar, ampak so mi potem onemogočili plačevanje po povzetju. :))
Quack !

Desty ::

A zato sedaj ne morem nič kupiti po povzetju. :| Za informacijo, pred časom sem vrnil nazaj 20EUR vredno torbo za prenosnik, sedaj pa tole. Recimo pri mimovrste teh težav ni, še VIPovci lahko izdelek vrnemo v 60 dneh, pa free poštnina. Nikoli več h enaa.

gig1 ::

Na enaa so v "sprejemnici" zelooo freh in se jim ni za uklonit (konec koncev je to del njihove strategije). Treba se je zavedat svojih pravic in se sploh ne menit preveč z njimi. Če zadeva ne deluje, ne ustreza... vrneš v predpisanem roku (15 dni???) in se ne pregovarjaš. Ne pristajaš na njihove igrice (razna pošiljanja na servis ipd). Te boli! Tuki maš (nepoškodovana embalaža, brez znakov uporabe)! Vrni mi MOJ denar! Po parih dneh bo denar na računu, kupovali pa boste drugje. Razen če bo drastično ceneje ravno pri njih.

Zheegec ::

Dromar: V BB si dobil denar nazaj ker si ali zelo lepo vprašal ali pa nenormalno težil pa so vedeli, da bodo izgubili cel kup živcev z "vstavi neprimerni izraz". Si omenil na začetku, da si bodoči pravnik in da imaš po zakonu pravico dobiti denar nazaj? Potem pri meni ne bi dobil nič nazaj :)

Nekaj me pa zanima pri tistih, ki stvar naročite pri Enaa preko spleta, pa jo potem fizično prevzamete pri njih. Ali dobite zadevo v isti obliki, kot v trgovini, ali je spakirana kot kakšen paket? Ali vam omogočajo stvar odpreti/preizkusiti na mestu pred nakupom? Ker če vam tega NE omogočajo, potem zakonsko niso primerljivi s "klasično" trgovino.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ziga Dolhar ::

alien: saj pravi, da ni [bodoči] pravnik, ampak lobist.
https://dolhar.si/

Zheegec ::

Aja, potem pa ni potrebe po poznavanju zakona, tako da je OK.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bobby ::

tole je odgovor ampak mislim, da jim bom mogel še malo dopisati nazaj, ker nismo ravno dobili odgovora,..
*********************
Predvidevamo, da spletna trgovina ponuja različne možnosti prevzema izdelka - plačilo po povzetju, plačilo preko bančnega računa, plačilo z gotovino ob prevzemu v skladišču podjetja... Sami ste se odločili za prevzem in plačilo na njihovem prevzemnem mestu. Iz vaših navedb ni razvidno, ali imajo v splošnih pogojih navedene kakšne izjeme, ko odstop oz. vračilo ni možno, predvidevamo da ne.

V skladu z 43. členom Zakon o varstvu potrošnikov, se kot pogodbe, sklenjene na daljavo, štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena. Spletna trgovina je organiziran program za ponujanje blaga in storitev.
Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank, zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.
V skladu s 15. členom Obligacijskega zakonika, pa je pogodba sklenjena, ko se stranki dogovorita o njenih bistvenih sestavinah, pogodba je bila torej sklenjena z naročilom računalniškega diska z vaše strani, ko je prišlo do soglasja glede tega kdo sklepa pogodbo, kaj je predmet pogodbe in kakšna je cena. Ni pa še bila v tistem trenutku izpolnjena (izročitev izdelka in plačilo kupnine), kar za samo definicijo pogodbe na daljavo ni bistveno.

V skladu z navedenim, je torej bil nakup opravljen na daljavo, vi ste pa kot opcijsko možnost plačila, ki ga podjetje ponujate, izbrali prevzem v poslovnih prostorih.

Pravica do odstopa od pogodbe daje potrošniku možnost, da ponovno premisli svojo odločitev in v kolikor je bila le-ta prenagljena, odstopi od pogodbe, brez navedbe razloga (v skladu z 43. č členom ZVPot). Namen odstopa od pogodbe na daljavo je omogočiti, da potrošnik brezplačno preveri kupljeno blago - ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in lastnosti (kot vam to npr. omogočajo v trgovini). Vsakršno nadaljnje >>preizkušanje<< oziroma očitna uporaba izdelka, lahko pomeni izgubo pravice do odstopa pod navedenimi pogoji (možnost vračila bi bila potem možna samo pod pogoji ki jih postavi podjetje). V kolikor se lastnosti izdelka, zaradi katerih bi želeli odstopiti oz. je razlog za vračilo morebiti neka tehnična specifikacija izdelka, neustrezen model, barva... kar je razvidno ali navedeno na sami embalaži ali v specifikaciji proizvajalca,oglasu preizkus izdelka niti ni nujno potreben (npr. zmogljivost procesorja, velikost ekrana itd). Na tem mestu se poraja vprašanje ali bi v tem primeru preizkus izdelka že pomenil uporabo. Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, ter v nespremenjeni količini (načeloma v originalni embalaži) razen, če za uničenje oz. zmanjšano količino ni kriv potrošnik (43.d člen ZVPot).

V skladu z 43.d členom ZVPot, mora podjetje vračilo plačil opraviti najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu. V kolikor podjetje zamudi z vračilom, vam mora poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

Svetujemo vam, da na podjetje naslovite dopis, se sklicujete na zgoraj navedeno in vztrajate na vračilu kupnine. V primeru težav se obrnite na Tržni inšpektorat, ki izvaja nadzor nad upoštevanjem določb ZVPot in v primeru kršitev ustrezno ukrepa zoper podjetje, predvidene so tudi denarne sankcije.

*********************
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

fosil ::

Meni se pa zdi, da je odgovor zelo jasno napisan v tretjem odstavku, torej tole:
V skladu z navedenim, je torej bil nakup opravljen na daljavo, vi ste pa kot opcijsko možnost plačila, ki ga podjetje ponujate, izbrali prevzem v poslovnih prostorih.

Torej nakup je bil sklenjen na daljavo, kar pomeni da imaš vse pravice iz tega naslova (vračilo v 14 dneh itd.)
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Kekec ::

Včeraj ko sem nekaj naročal sem opazil da po ta novem, no vsaj od kar sem jaz nazadnje tam nabavljal preko spleta zdaj piše nakup v trgovini - Ljubljana, včasih je pisalo drugače, očitno se zavedajo težav in se prilagajajo!

]

Steinkauz ::

Prilagajo na slabše.
Drugač pa ja. Prej si naročil prek interneta in osebno prevzel pri njih. Izdelka prej nisi mogel videti, tko da nimajo kej jebat. Nakup preko daljave, end of story

Zdej pa so se zaščitili ja. No ja, neke velike izgube ne bom mel, itak niso več neki full ugodni. S tako prakso pa samo sami sebi uničujejo posel.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
477591 (2089) c3p0
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38041412 (32062) St235
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22442900 (25927) franci0
»

Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
806846 (5860) Schrei
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5319640 (11022) RejZoR

Več podobnih tem